Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Chełmża Toruń rozkład PKP Gliwice Opole Gł PKP gliwice-wrocław Główny pkp-gorzów wlkp-rozkład PKP inter city Wrocław |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Warszawa Zielona GóraTemat: Zielona Góra-Poznań w 75 minut Źródło: http://miasta.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,3676973.html?skad=rss "Podróż pociągiem ekspresowym z Zielonej Góry do Poznania może trwać zaledwie Niewątpliwie najciekawszą inwestycją jest budowa trasy, która ominie Jak inwestycje kolejowe wpłyną na czas podróży? Znacząco zmniejszy się czas Oba zadania miałyby zostać wykonane w latach 2009-2013. - Do 2009 r. trzeba Modernizacja jest również potrzebna na odcinku od Zbąszynka do Gorzowa. - Zarówno spółka PKP PLK, jak i Urząd Marszałkowski nie mają wątpliwości, że Marszałek lubuski zwrócił się już do Ministerstwa Finansów z prośbą o wymianę A tak od siebie - a co z remontami w drugą stronę, na Wrocław? Może ktoś wie, Temat: Odrzanka [Gazeta Lubuska 29.11.2001] Do Warszawy z prędkością 200 km na godzinę Za pieniądze Unii Europejskiej PKP zmodernizuje polską część trasy Pieniądze na modernizację trasy z Warszawy do Kunowic, wraz z przebudową Korytarz pasażerski - Linia między Warszawą i Kunowicami należy do najważniejszych korytarzy Trasa towarowa Odrzanka jest natomiast w fatalnym stanie. Pociągi z Krakowa i Wrocławia do Znaki zapytania Oznacza to, że pociągi osobowe czy pośpieszne pojadą ze średnią prędkością CZESŁAW WACHNIK Temat: w drodze do Gołańczy
Oczywiście możnaby podawać zamontować sygnalizator i podwawać w ten czy inny A tak słowem to czy rzeczywiście ani w Kcyni, ani w Gołańczy nie ma ani
Pozdr. ! Temat: Moje propozycje prędkości i nowych pociągów Hejkum Ostatnio wymysliłem propozycje nowych pociągów, tak dla własnego użytku. Do emeryury (jeszcze 50lat ;) może uda mi się ułożyć całą cegłę. No ale teraz wypiszę kilka moich propozycji: Poc. pospieszny Szczecin Gł. - Zamość - Szczecin Główny (na odc.Rejowiec - Zamość - Rejowiec poc. osobowy) Poc. pospieszny Warszawa Wsch. - Tarnów - Warszawa Wsch. Poc. pospieszny Suwałki - Wrocław Główny - Suwałki Poc. pospieszny Toruń Główny - Szklarska Poręba Górna - Toruń Główny Poc. pospieszny Warszawa Wsch. - Kraków Gł.- Warszawa Wsch. Poc. pospieszny Warszawa Wsch. - Katowice - Warszawa Wsch. Poc. pospieszny Piła Gł. - Warszawa Zach. - Piła Gł. przez Chojnice, Grudziądz, Działdowo Poc. pospieszny Toruń Główny - Katowice - Toruń Główny Poc. pospieszny Toruń Główny - Terespol - Toruń Główny Poc. pospieszny Sieradz - Gdynia Gł. - Sieradz przez Łódź Kal., Toruń Gł., Grudziądz, Malbork, Tczew Poc. pospieszny Zielona Góra - Ustka - Zielona Góra W kier. Ustki na odc. Zielona Góra - Poznań Gł. poc. osobowy. W kier. Zielonej Góry na odc. Zbąszynek - Zielona Góra poc. osobowy Poc. pospieszny Płock - Katowice - Płock Poc. pospieszny Toruń Główny - Świnoujście - Toruń Główny Poc. pospieszny Gdynia Gł. - Warszawa Zach. - Gdynia Gł. Poc. pospieszny Poznań Gł. - Warszawa Wsch. - Poznań Gł. Poc. osobowy Toruń Główny - Słupsk/Łeba - Toruń Główny (na odc. Lębork - Łeba - Lębork kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Hel - Szczecinek/Gorzów Wlkp - Hel (na odc. Hel - Gdynia Główna - Hel poc. osobowy ,kursuje w wakacje, a z (do) Gdyni Gł. codziennie Poc. osobowy Toruń Główny - Ełk - Toruń Główny ( odc. Olsztyn - Ełk - Olsztyn kursuje 1.-3.V, oraz w wakacje) Poc. pospieszny Chełm/Zamość - Ustka - Chełm/Zamość (kursuje w wakacje, na odc. Chełm/Zamość - Rejowiec - Chełm/Zamość poc. osobowy) Poc. pospieszny Świnoujście - Wisła Głębce - Świnoujście (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Mikołajki-Kudowa Zdrój-Mikołajki (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Mikołajki-Łódź Kaliska-Mikołajki (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Ustka-Chełm-Ustka (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Łeba-Rzeszów-Łeba (kursuje w wakacje) To na razie tyle. Poniżej podam jeszcze propozycje podniesienia prędkośći na liniach PKP: Podana liczba oznacza ilość "czerwonych" pociągów-posp,Ex,IC,EC 1-2 =70 km/h 3-4 =80 km/h 5-9 =100km/h 10-19 =120km/h 20-29 =140km/h 30 i pow. =160km/h Oczywiście prędkość może być większa, ale nie powinna być niższa od podanej. Tak więc np. linia Tczew-Gdańsk Główny zasługuje na 160km/h, Toruń Główny- Bydgoszcz Gł-120km/h itd. Jeszcze jedno: wprowadzenie pociągów osobowych w odstępie godzinnym np na trasie Toruń Główny-Kutno, Bydgoszcz Gł,Inowrocław. Toruńskie pozdrowienia: He,he,he... już za 5 godzin będę... :-))))))) Temat: Dodatkowe pociągi do Żar (dłuższe) Z okazji dorocznej imprezy Przystanek Woodstock/Jezus w Żarach PKP uruchomiło dodatkowe pociągi dowożące/odwożące uczestników ww. imprez. Na tą okazję wydrukowane zostały gustowne plakaty reklamujące i informujące o tych pociągach, z którego to plakatu pozwoliłem sobie bezwstydnie ;-) przepisać ich rozkłady. I tak: -kierunek Polska---Żary 31 VII/1VIII 1 VIII -Kraków Gł. (7:56)- (K.Łobzów, Krzeszowice, Trzebinia, Katowice, Ch.Batory, -Warszawa Wsch. (8:10)- (Centralna, Zachodnia, Skierniewice, Koluszki, -Poznań (9:57)- (Buk, Opalenica, N.Tomyśl, Zbąszynek, Sulechów, Czerwieńsk, -Katowice (12:50)-(Ch.Batory, R.Śląska, Zabrze, Gliwice, KK, Opole, Oława, 1 VIII/2 VIII - Katowice (20:06)- (Ch. Batory, R.Śląska, Zabrze, Gliwice, Opole, Oława, -Poznań (21:42)- (Buk, Opalenica, N.Tomyśl, Zbaszyń, Zbąszynek, Sulechów, -Wrocław Gł. (22:32)- (Brzeg, Wołów, Ścinawa, Głogów, Żagań)- Żary (3:19) -Katowice (23:36)- (Ch.Batory, Ch. Miasto, Bytom, TG, Lubliniec, Kluczbork, 2 VIII - Warszawa Wsch. (0:25)- (Central, Zach., Sochaczew, Łowicz, Kutno, Koło, -Gdynia Gł. (1:51)- (Sopot, Oliwa, Wrzeszcz, GG, Pruszcz, Tczew, Pelplin, -Bydgoszcz (3:55) - (Ino, Gniezno, Poznań, Leszno, Głogów, Żagań)- Żary -Wrocław Gł. (4:02)- (Jaworzyna, W.Miasto, W.Gł., Jelenia Góra, Gryfów, -Kraków Gł. (4:50)- (K. Łobzów, Krzeszowice, Trzebinia, Katowice, Ch. -Szczecin Gł. (8:00)- (Sz. Podjuchy, Gryfino, Chojna, Kostrzyn, Rzepin, Jeśli ktoś chce podam dokładne godziny. CDN.... Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10 1. Wydłużenie pociągu EX SŁOWACKI do Zgorzelca Bez sensu. Czemu by to miało służyć? Zgorzelec połączenie z Warszawą już ma ( Sudety), jest trochę taniej niż Ex. A co do czasu przejazdu to Słowacki musiał by mieć zmienianą lokomotywę na drugą stronę we Wrocławiu, więc nie potrzebnie 15-20 minut postoju. Poza tym kolejne połączenie na które trzeba lokomotywę spalinową z Węglińca - Zgorzelca, a to jest droga sprawa. Cytat: 2. Pociąg EX POGÓRZE, w relacji Jelenia Góra- Warszawa, przez Opole, Gliwice, Katowice, CMK Zgadzam się ale częściowo. Bo nadal nie wiem dlaczego wszyscy uporczywie chcą pchać pociągi przez CMK podczas gdy tam będą remonty. Cytat: 4. Nocny Pociąg Pośpieszny Zielona Góra- Węgliniec- Jelenia Góra- Wałbrzych- Kłodzko- Nysa- Kędzierzyn Koźle- Katowice- Kraków Gł./ w okresie Zakopane W chwili obecnej będzie do Kłodzka. To powinno wystarczyć. Gdyby się go wydłużyło jeszcze dalej to godziny odjazdów z różnych stacji mogły by być mało atrakcyjne podobnie jak czas przejazdu w całej relacji. Cytat: 6. SUDETY Warszawa Wsch.- Łódź Kaliska- Kalisz- Wrocław Gł.- Legnica- Węgliniec- Lubań Śląski- Jelenia Góra Sudety powinny jeździć tak jak teraz. Nie jestem za składami łączonymi ale jeżeli chcemy żeby i Jelenia i Zgorzelec miały to połączenie to powinno pozostać. Odcinek Jelenia Góra - Węgliniec jest już i tak mocno zapchany. Nie zapominajmy że jest tam tylko jeden tor, jest coraz więcej osobówek a w rejonie tej linii jest dużo kamieniołomów itd. W lecie będzie duży ruch towarowy. Mogły by powstawać różne opóźnienia a chyba nie o to nam chodzi. Cytat: 7. JAĆWING przedłużenie pociągu do Zgorzelca Skład ma dosyć długi. W całości by do Zgorzelca nie pojechał. Trzeba by we Wrocławiu coś dołączać. No i wyjazd ze Zgorzelca około 4:30 rano co jakoś wybitnie korzystne chyba nie jest. Cytat: 9. KARKONOSZE dołączenie grupy 4 wagonów (3x B, 1x A) w relacji Zgorzelec- Warszawa Wsch. Czyli kolejne wydłużenie czasu postoju we Wrocławiu o te 5-10 minut. Bardziej bym obstawiał za wieczornym osobowym który by przyjeżdżał do Wrocławia przed Karkonoszami z Jeleniej. Chcesz dołączyć 4 wagony, Karkonosze już są całkiem długie. Poza tym utrudniało by to manewry bo oprócz wagonów do Warszawy część Jeleniogórska i Kłodzka ma też wagony do Białegostoku. Cytat: 11. KRAKOWAIANKA, zmiana kategorii na EX, trasa ta sama 12. ŚWIATOWID, zmiana kategorii na TLK, trasa ta sama Jechałem nim ostatnio kilka razy. Frekwencja całkiem dobra. Nie wiem czemu miała by służyć ta zmiana. Z dotychczasowych działań PKP zmiana kategorii nie musi wiązać się ze zmianą czasu przejazdu. Więc mogło by być tylko drożej. To samo odnośnie Światowida czy Galicji. Lepiej niech to będą pośpieszne. Cytat: 14. GWAREK, wydłużenie pociągu do Krakowa Gł., likwidacja postojów w Żmigrodzie i Obornikach Śl. Postoje może i zlikwidować, ale wydłużenie nie bardzo. Z rana czas odjazdu z Krakowa byłby tragiczny. Poza tym chyba dwie godziny po Gwarku jedzie Krakowianka w tamtą stronę już z Krakowa o przyzwoitej porze. No a teraz moje propozycje, może nie tak konkretnie godzinowo ale relacjami. 1. Poranny pociąg Zgorzelec - Przemyśl ( około 6-7 ze Zgorzelca) 2. Popołudniowy Zgorzelec - Warszawa ( coś tak jak Sudety teraz, być może bez zmian lub lekkie przesunięcie) 3. Wieczorny pociąg Jelenia Góra - Lublin przez Węgliniec. Odjazd z Jeleniej około 21. 4. Dodatkowo Pogórze w weekendy przez Katowice i wiedenką. W przyszłości także jakiś międzynarodowy z Przemyśla do Niemiec. W taki oto sposób były by 4 pociągi na odcinku Węgliniec - Wrocław , na odcinku Zgorzelec - Węgliniec 2, na odcinku Jelenia - Węgliniec również 2. ( nie brałem pod uwagę tego pociągu z Zielonej Góry do Kłodzko, ani razu jeszcze nie jechał, i frekwencja jest w zasadzie wielką niewiadomą, mimo tego że mam pewne przypuszczenia że będzie niezła). Na odcinku Jelenia Góra - Wrocław proponuję: 1. Poranny pociąg Jelenia Góra - Katowice ( ewentualnie Kraków). To taka trochę egzotyka bo takiej relacji nigdy nie było, ale chciałem przypomnieć że kilka lat temu jeździł osobowy Jelenia Góra - Kędzierzyn Koźle a nawet Bielsko Biała. ( wyjazd z Jeleniej mógłby być około 6:30 lub 7:40 po przyjeździe pociągów z innych kierunków). - codziennie 2. Około 10-11 Sudety do Warszawy - sezon 3. Około 15 weekendowe Pogórze do Warszawy - weekendy 4. Około 18:30 pociąg do Przemyśla - sezon 5. Około 19:30 Karkonosze do Warszawy i Gdyni - codziennie, 6. Około 21 do Lublina przez Węgliniec - codziennie 7. Około 23 do Szczecina - sezon W takim przypadku Jelenia Góra miała by 3 połączenia codzienne, 3 sezonowe oraz jedno weekendowe. Nie brałem pod uwagę które pociągi wydłużyć do Szklarskiej a które nie bo to inna bajka. Temat: Przejęcie wszystkich połączeń dalekobieżnych od PKP PR Panie Prezesie, jeśli dobrze zrozumiałem to proponuje Pan nie tylko bezpłatną RF w TLK ale nawet dającą zniżkę na bilet? To jest rewelacyjny pomysł. Chyba nigdy to nam do głowy nie przyszło a gdyby nawet to nikt nie śmiałby czegoś takiego zaproponować. w każdym razie uważam, że w nocnych pociagach powinna być rezerwacja całkowita. To trochę inny przypadek niż pociągi dzienne, wiekszość podróżnych jedzie na dłuższych trasach, a łatwiej zapewnić porządek e pociągu i dostosować skład do zapotrzebowania gdy jest [R]. Na świecie tez właśnie w pociagach nocnych częsciej spotyka się rezerwację niż w dziennych. Jeśli jednak nabycie rezerwacji będzie premiowane - (a może dodatkowo im wcześniej dokonana rezerwacja tym większy bonus) to prawie każdy ją - przy odpowiedniej promocji - nabędzie. Mam nadzieję, że wszelkie zmiany, jeśli nastąpią, nie pogorszą oferty w obecnych nocnych TLK. Nawet kosztem stworzenia na pewien czas jakiejś podkategorii... Natmiast na pewno będzie problem przy przejazdach posp-os. Zwłaszcza w naszych krajowych warunkach, gdy siatka połączeń kolejowych jest jaka jest przejazd pociągiem osobowym przy dłuższej podróży jest czymś bardzo częstym. Dlatego najlepiej gdyby przy okazji takich zmian udało się przywrócić sytuację gdy podróżny płacił za bilet i mógłby jechać także pociągiem innego przewoźnika(tej samej lub niższej "kategorii") Czyli choćby tak, ze kupuje bilet Katowice-Zielona Góra w taryfie obecnej M+ ale od Wrocławia może na jego podstawie pojechać osobowym(PR czy ktokolwiek będzie tam obsługiwał) { Katowice-Wrocław M+34zł, Wrocław - Zielona Góra osob 18,60 czyli razem 52,60zł Katowice-Zielona Góra M+ 47zł (posp PR 44,65zł, obecnie posp+os 39,53zł) } [ Dodano: Wto Lut 21, 2006 15:16 ] PKP IC obsluguje jedynie przewozy kwalifikowane a co by było z sypialnymi i kuszetkami? jako ze zbliza sie prywatyzacja PKP IC, (jeszcze nie wiadomo kto bedzie inwestorem i w jaki sposob zostanie wybrany), nowa spolka moze byc rodzajem 'szalupy ratunkowej' dla osob (zwykle wysoko postawionych), z ktorymi nowy inwestor nie bedzie chcial przedluzyc umowy o prace tego się właśnie obawiam... spolki nie mogly sie porozumiec przez ponad rok, jezeli nie dluzej, w sprawie honorowania biletow PR w PK np: jeśli cena według taryfy na bilecie, na odcinku na którym podróżny akurat jedzie jest wyższa od ceny według taryfy obowiązującej w danym pociągu(*)ic a jeśli jest niższa to dopłata tylko różnicy ? to tez nie przeszło ? wydawałoby się, ze powinno to byc akceptowalne dla wszystkich stron. ? (*)- czyli podróżny z biletem M+(Warszawa-Trzebinia) jedzie w posp PR Kraków-Trzebinia: kondi bierze cennik i sprawda: 39 km M+10zł, PR posp 11,80zł - podróżny dopłaca 1,80zł. cały bilet kosztował 47zł, różnica w cenie biletu PR Warszawa-Kraków a Warszawa-Trzebinia to 3,41zł - tyle wędruje do PR) możliwe, że w tym rozumowaniu jest błąd - ale dla M+ Katowice-Warszawa oraz posp PR Warszawa - Gdynia tez wyszło sensownie. )podróżny płaci 57zł, do PR wędruje 15zł) , przy przjeździe Ex do Warszawy podróżny płaci 87zł do PR tak samo: 15zł. ktorych w okresie przedswiatecznych szczytow przewozowych 2005, witaly w poc sp. IC, niemile niespodzianki ale wymyslono zmianę, która, bez wprowadzenia dodatkowyc modyfikacji w taryfie spowoduje poważne problemy dla jeszcze wiekszej ilości osób. Temat: Trochę uwag o nowym rozkladzie Przedstawiam trochę (z natury subiektywnych) uwag o nowym rozkładzie jazdy Wydłużone czasy przejazdu wskutek kolejnego zmniejszenia prędkości rozkładowych Ostateczne odejście od ruchu cyklicznego na węźle warszawskim (pociągi Niestaranne trasowanie pociągów pospiesznych na odcinkach jednotorowych, straty Całkowity bezsens uruchamiania łącznika nr 50101 Toruń – Grudziądz do pociągu Prowadzenie ruchu pociągów pospiesznych po odcinkach, które z uwagi na obecną Jedynie turystyczny charakter pociągów pospiesznych kursujących na odcinkach Nierównomierność oferty w ciągu dnia, nawet na liniach o stosunkowo małym AM Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10 przykładowo nocny autobus codzienny relacji Poznań - Lublin oraz Poznań - Przemyśl, przez Kalisz, To jest torche inna sytucaja jadąc drogą nr 12 z Lublina do Jarocina od Jarocian do Poznania drogą nr 11 nie trac sie az tyle czasu w porwnaniu z podróża drogą nr 17 Lublin -Warszawa nr 2 Warszawa- Łowicz nr 14 Łowicz -Stryków A2 stryków -Poznań czy tym bardziej jadąd z Lowicza dlajen droga nr 2 do przez Kutno - Konin Wiec nie ma co porwnywać tych roznic do obecnej roznicy miedzy trasą . Lublin - Warszaw -Kutno -Poznań do Lublin- Radom -Łódz- Ostrów- Poznań tutaj roznica jest zasadnicza. Jesli chodzi o czas przejazdu . Ja uwazam ze o wiele lepszym rozwiązaniem jest Połaczenie którego z pociągów z Lublina do Warszawy z pociagiem z Warszawy do Wrocławia. Widzę takie warianty Wariant A Wariant realny przy zmiane nieuczciwej polityki sostosownej przez PKP IC której przykładem jest odcinek Warszawa- Czestochowa- Wroclaw 407 km Pogórze czas przejazdu 5:15 min Jacwing 6: 23 to jest skandal w biały dzień !!!!! A Sudety 05:00 Chełm - 06:00-Lublin -08 :25 Warszawa Centralna - 15:30 Wrocław (Jelenia Góra) Bolko 11:00 Lublin - 14:00 Kielce- 17 :30 Częstochowa stradom -19:30 Wrocław Panorama ( nazwa dawniej używana na trasie Wrocław - Opole- Czestochowa- Warszawa) 14:00 Chełm/Zamość 15:20 Lublin - 17:40 Warszawa Centralna - 20: 20 Częstochowa - Wrocław 23 :10 Karkonosze 20:30 Białystok 23:30 Warszawa Centralna 02:00 Czestochowa Głowna 05:00 Wrocław 08:30 Jelenia Gora 10:00 Szklarska Poreba /20:30 Lublin 23:30 Kielce łaczone w Czestochowie Z Wrocławia Panorama 06:30 Wrocław- Częstochowa - Warszawa- Lublin -Chełm/Zamość Bolko 11:00 Wrocław- Opole -Kielce- Lublin Sudety Jelenia Góra 15:00 Wrocław- Łodz- Warszawa- Lublin-Chełm Karkonosze 18;30 szkalrska Poreba 20:00 Jelenia Gora - 23:30 Wrocław 02;30 Czestochowa 05;30 Warszawa 08;30 Bialystok Kielce 4;30 Lublin 7;20 Wariant B Przy wprowadzeniu oferty specjalnej dla pociagów EX i IC na odcinku Suwłaki- Warszawa -Suwałki, Chełm-Warszaw- Chełm polegającej na wprowadzeniu oferty która bedzie konkurencyjna dla pocigów o taryfie pospiesznej z uwagi na nie możność uzyskania na odcinkach predkości wyzszej niż pociągi pospieszne. EX / IC Bystrzyca 05:00 Chełm - 06:00-Lublin -08 :25 Warszawa Centralna - 11:15 Poznań 13:50 Wrocław Bolko ( Chełm 08:00) 09:00 Lublin - 12:00 Kielce- 15 :30 Częstochowa stradom- Kluczbork -Wrocław 18:30 Wrocław (22:00 Zielona Gora) wagony dołaczane do ślązaka Łuzyce (10:40 Chełm/Zamość) - 12:00 Lublin 14:30 Warszawa Centralna -Łodz Kaliska 16:30 - Wrocław 20:50 (Zgorzelec 23:20) Panorama ( nazwa dawniej używana na trasie Wrocław - Opole- Czestochowa) 14:00 Chełm/Zamość 15:20 Lublin - 17:40 Warszawa Centralna - 20: 20 Częstochowa - Wrocław 23 :10 Karkonosze 20:30 Białystok 23:30 Warszawa Centralna 02:00 Czestochowa Głowna 05:00 Wrocław 08:30 Jelenia Gora 10:00 Szklarska Poreba /20:30 Lublin 23:30 Kielce łaczone w Czestochowie Od Wrocławia Panorama 06:30 Wrocław- Częstochowa - Warszawa- Lublin -Chełm/Zamość Bolko 06:00 Zielona Góra -09:00 Wrocław- Kluczbork -Czetochowa stradom - Kielce- Lublin wagony z Zielonaj Gory odłaczane od Słazaka Łuzyce Zgorzelc 11:30 Wrocław - Łodz- Warszawa-Lublin (Chełma/Zamość) Bystrzyca 15:00 Wrocław - Poznan - Warszawa- Lublin- Chełma Karkonosze 18;30 szkalrska Poreba 20:00 Jelenia Gora - 23:30 Wrocław 02;30 Czestochowa 05;30 Warszawa 08;30 Bialystok Kielce 4;30 Lublin 7;20 Temat: Wypadek pod kutnem http://intercity.pl/?page=strona_glowna&ph_center_start=show&cmn_id=1385 Wykolejenie pociągu IC âźChrobryâ - informacja z godz. 15.00 Informacja z godz. 15.00: O godzinie 9.32 na rozjeździe kolejowym na stacji Krzewie (na trasie Jedna z osób zdecydowała się na kontynuowanie podróży do Warszawy, trzy O godzinie 14.00 został odblokowany jeden tor i umożliwiony przejazd Na skutek czasowo zmienionej organizacji ruchu na trasie Warszawa- Pasażerom podróżującym w opóźnionych pociągach PKP Intercity zapewniła Przyczyny zdarzenia bada specjalna komisja. -------------- O godzinie 9.32 na rozjeździe kolejowym na stacji Krzewie (na trasie Według informacji uzyskanych od kierownika pociągu na pokładzie w chwili Obecnie występują utrudnienia na trasie Warszawa â Poznań. Pociągi z Szczegółowych informacji udziela infolinia: *** Miło, że PKP IC nie zapomniało o tych podróżnych ze szpitala. Chociaż zastanawia mnie, dlaczego podróżnych z Chrobrego odwieziono do Temat: Nowy rozkład jazdy PKP PR 2007/2008 Krajowe nowości spółki PKP Przewozy Regionalne Od 9 grudnia kursować będzie 3160 regionalnych pociągów osobowych, 350 pociągów pospiesznych krajowych oraz 180 pociągów międzynarodowych, w tym 154 w komunikacji przygranicznej.Nowe pociągi do Warszawy poprawią dojazd z wielu regionów kraju. „Branicki” będzie ostatnim z czterech porannych pociągów z Białegostoku i sprawi, że między godziną 5.05 a 8.05 pociągi w tym kierunku będą odjeżdżały co godzinę (powroty z Warszawy od 15.20 do 18.20). Między Krakowem i Warszawą do południa pociągi pospieszne jeżdżące przez Kielce (nie mylić z pociągami spółki PKP IC jeżdżącymi Centralną Magistralą Kolejową) kursować będą co dwie godziny. Stanie się tak dzięki nowemu pociągowi „Kazimierz Wielki”. Rano, najkrótszą trasą z Opola do stolicy przez Częstochowę, wyruszy „Mała Panew”. Z kolei poranny pociąg z Poznania zahaczy o województwo kujawsko-pomorskie, dzięki czemu bez przesiadki do Warszawy będą mogli dojeżdżać mieszkańcy Gniezna i Inowrocławia. W Toruniu dołączane będą bezpośrednie wagony z Grudziądza. To ostatnie miasto otrzyma też pociągi do Wrocławia („Wrocławianin”) i Krakowa („Warmia”). Inne nowości to: „Widawa” Łódź Kal. – Wrocław Gł. oraz popołudniowy pospieszny Kraków Gł. – Wrocław Gł.Nie tylko na białe szaleństwo, jak nazwa wskazuje, i nie tylko podróżnych z Wielkopolski zabierze do Zakopanego Narciarz”. Z Ostrowa Wielkopolskiego skręci do Łodzi, a tam do Tomaszowa Mazowieckiego. Pociąg stary, trasa zmieniona Niektóre pociągi pojadą zmienionymi trasami. „Kormoran” z Olsztyna zamiast do Raciborza będzie kursował do Wrocławia. Natomiast w Raciborzu, a nie w Gliwicach, skończy swój bieg „Hutnik”. Pociąg „Wiking” ze Szczecina zamiast do Szklarskiej Poręby dojedzie do Bielska-Białej. W sezonie „Cisy” z Warszawy zamiast do Chełma dojadą aż do roztoczańskiego Bełżca. Część pociągów w nowym rozkładzie będzie się składała z wagonów zmierzających do różnych miast, odczepianych po drodze. Na przykład „Stoczniowiec”, kursujący dotąd z Katowic tylko do Gdyni, będzie miał teraz także wagony do Chojnic. Podobne połączenie bez przesiadki PKP PR zorganizuje pasażerom chcącym się dostać z Podkarpacia do Legnicy i Zgorzelca; będą oni mogli skorzystać z pociągu „Ślązak” relacji Przemyśl – Zielona Góra. „Niegocin” z Wrocławia do Ełku zamiast przez Poznań pojedzie przez Łódź. Tędy z kolei będzie przejeżdżał „Jaćwing” z Wrocławia do Suwałk. Przez Toruń przestaną kursować „Niemen” Białystok – Bydgoszcz i „Doker” Gdynia – Katowice – oba zostaną skierowane przez Inowrocław.„Mieszko” z Poznania do Gdyni zabierze podróżnych z Wrześni. „Włókniarz” z Łodzi do Szczecina zamiast przez Ostrów Wlkp. pojedzie przez Kutno i Wrześnię. „Reymont” relacji Łódź – Kraków pomknie przez Tomaszów Mazowiecki i Centralną Magistralę Kolejową. Sezonowy pociąg Bielsko-Biała – Kołobrzeg w tym rozkładzie pojedzie krótszą trasą przez Poznań i Piłę. We Wrocławiu będzie miał doczepione wagony do Łeby. Z kolei jeżdżące latem i zimą wagony z Przemyśla do Jeleniej Góry zamiast przez Kłodzko dotrą przez Wrocław. Wakacyjny pociąg z Krakowa i Katowic do Ustki pojedzie od Częstochowy do Bydgoszczy przez Zduńską Wolę i Inowrocław. Dalej bez przesiadki Sporo pociągów będzie miało wydłużone trasy. Lublin ze Szczecinem połączą dodatkowo dzienny „Portowiec” i nocny „Wieniawski” (dodatkowo z wagonami z Kielc), z kolei „Kujawiak” połączy Lublin z Gdynią, „Kopernik” – Warszawę ze Szczecinem i Kostrzynem, „Konopnicka” – Łódź z Białymstokiem i Suwałkami, „San” – Przemyśl i Zamość z Bydgoszczą, „Hetman” – Zamość z Gorzowem Wlkp., „Antoni Blank” – Olsztyn z Kielcami, „Merkury” – Katowice ze Szczecinem, „Bosman” – Zakopane ze Świnoujściem, „Mamry” – Wrocław z Suwałkami, a „Albatros” – Malbork ze Szczecinem. Mieszkańcy Podbeskidzia pracujący w stolicy ucieszą się z wydłużonej trasy w piątkowe wieczory do Bielska-Białej pociągu „Kmicic”. W lecie warszawiacy będą mogli skorzystać z bezpośredniego połączenia z Mikołajkami pociągiem „Mazury”. Źródło : Rzeczpospolita Temat: Lublin
Była też na przełomie lat 80-tych i 90-tych grupa wagonów rel. Lublin - Protoplastą obecnego BOLKA (ale w części lubelskiej) był nocny Lublin - Wrocław Były też kiedyś: Lublin - Ustka / Łeba / trzebiatów, Lublin - Gliwice (1 Osobna sprawa to międzynarodowe: najpierw w połowie lat 80-tych do Lipska przez Jak coś jeszcze wymyślę to napiszę, ale skoro włóczęgę wywołąłeś to kopiuję mój W lubelskiej prasie lat 80-tych prawdziwą furorę robiła potoczna nazwa WŁÓCZĘGA Natomiast po elektryfikacji linii Warszawa - Gdańsk pojechał on jako pośpiech Temat: [prasa]Projekt nowego rozkładu jazdy PKP na 2005 r. [cyt][prasa]Projekt nowego rozkładu jazdy PKP na 2005 r. Ewa Nowaczyk 23-11-2004 , ostatnia aktualizacja 23-11-2004 18:48 Link:http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,2407771.html Serwis: gazeta.pl "Gazeta" dotarła do projektu nowego rozkładu jazdy pociągów. Wynika z niego, Ten projekt raczej nie będzie różnił od nowego rozkładu jazdy pociągów, który Nie pojadą Wszystko wskazuje na to, że mimo obietnic kolejarzy i urzędników od grudnia Niepewny jest też los ostatniej czynnej w Europie parowozowni w Wolsztynie. A te są nowe Zdecydowanie częściej będą wykorzystywane szynobusy, które średnio dziennie Zwiększy się też liczba pociągów na trasach: * Ostrów - Leszno z trzech do Pospieszne pociągi "Gałczyński" (Szczecin - Poznań - Lublin), "Starosta" Temat: [cyt]Gwiazdkowe superbilety link:http://www.gazetatransportowa.com.pl/ Gwiazdkowe superbilety Spółka PKP Intercity, wzorem tanich przewoźników lotniczych, oferuje Superbilety funkcjonowały już wcześniej. Natomiast nowością w ofercie będą Liczby tych ostatnich w rozkładzie jazdy 2004/2005 zmniejszy się o cztery, Z 12 do 10 zmniejszy się liczba pociągów Nocny Express, wprowadzonych dwa Obok połączeń bezpośrednich, Intercity wprowadza od 12 grudnia w relacji W komunikacji międzynarodowej zlikwidowany zostanie, z powodu nikłej Pozdro Temat: Czesi są gotowi wysłać do Polski swoje pociągi
No nie wiem czy wygodniej - najpierw stój w korkach na trasie
Ale chyba gmina Nysa bedzie miała większy pożytek z szynobusu skoro chce do
Temat: [RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2007 Zakładam nowy temat, bo stary jest tegoroczny, przynajmniej w tytule najwyżej boh. włączy. Za http://k-m.lhs.pl: * P 37100 (37100) Ślązak rel. Przemyśl - Zielona Góra - bez zmian * P 38104 (83105) Galicja rel. Przemyśl - Szczecin Gł. - wydłużenie relacji na odcinku Wrocław - Szczecin * P 38102 (83103) Krakowianka rel. Kraków Główny - Kołobrzeg - bez zmian * P 31200 (13201) Nosal rel. Zakopane - Warszawa Wsch. - prowadzi grupy wagonów: Warszawa - (Kraków Płaszów) - Krynica i Lublin - (Kielce) - Zakopane. * P 35502 (53503) Kraków Pł. - Hel - bez zmian * P 38100 (83101) Światowid rel. Przemyśl - Szczecin Gł. - bez zmian * P 31100 (13101) Reymont rel. Kraków Pł. - Łódź Fabryczna - bez zmian * P 31502 (13503) Wigry rel. Kraków Pł. - Suwałki - bez zmian * P 31104/31504 (13105/13505) Żeromski rel. Zakopane/Kraków Pł. - Warszawa Wsch. - bez zmian * P 32010 (23101) Sztygar rel. Kraków Pł. - Lublin - bez zmian * P 26100 (62101) Hetman rel. Zamość - Wrocław Gł. - bez zmian * P 38200 (83201) Przemyślanin rel. Przemyśl - Szczecin Gł./Świnoujście - wagony WLAB i Bc tylko na odcinku Kraków - Szczecin Gł./Świnoujście * P 38204 (83205) Zakopane - Szczecin Gł. - bez zmian * P 34100 (43101) Bieszczady rel. Przemyśl/Zagórz - Gliwice - wydłużenie relacji na odcinku Przemyśl - Rzeszów, z Zagórza w terminach * P 32100 (23103) Długosz rel. Kraków Pł. - Lublin - bez zmian * P 38504 (83505) Kraków Pł. - Słupsk - bez zmian * P 38202 (83203) Ustronie rel. Kraków Pł. - Kołobrzeg - nadanie nazwy * P 35100 (53101) Warmia rel. Kraków Pł. - Olsztyn - bez zmian * P 86104 (68105) Gorzowiak rel. Gorzów Wlkp. - Wrocław Gł. - skrócenie relacji * P 38506 (83507) Kraków Pł. - Świnoujście - bez zmian * P 35504 (53505) Zakopane - Gdynia Gł./Olsztyn - w stacji Kraków Pł. włączanie/wyłączanie wagonów rel. Gdynia - Krynica/Zagórz - Gdynia * P 38502 (83503) Rzeszów - Kołobrzeg - bez zmian * P 31112 (13113) Pilica rel. Kraków Pł. - Koluszki - zmiana terminu z Krakowa kursuje (5) i (7), z Koluszek (6) i (1) oraz w terminach * P 35102 (53103) Sukiennice rel. Kraków Gł. - Gdynia Gł. - wydłużenie relacji na odcinku Bydgoszcz - Gdynia * P 34200 (43201) Przemyśl - (Katowice) - Wrocław Gł. - łącznik do pociągu 26200 (62200) rel. Lublin - Wrocław - Lublin, dodatkowo w stacji Kraków Pł. włączanie/wyłączanie wagonów rel. Zakopane - Wrocław - Zakopane * P 31106 (13107) Kinga rel. Kraków Pł. - Białystok - bez zmian * P Śnieżka rel. Kraków Gł. - Wrocław Gł. - zmiana relacji i trasy przejazdu (kursuje przez Katowice, Opole); w terminach w stacji Wrocław Gł. przełączanie wagonów z/na poc. Sudety do/z Jeleniej Góry * P 35110 (53111) Jadwiga rel. Kraków Pł. - Olsztyn/Terespol - zmiana terminu kursowania, w obu relacjach kursuje codziennie * P 35506 (53507) Zakopane - Bydgoszcz - bez zmian * P 37103 (73103) Cegielski rel. Poznań - Przemyśl - nowy pociąg, kursuje przez Ostrów Wlkp. Zduńską Wolę, Chorzew Sieńkowice, Częstochowę * P 36100 (63101) Roztocze rel. Przemyśl/Zamość - Wrocław Gł. - zmiana relacji i nadanie nazwy * P 31202 (13203) Wetlina rel. Krynica/Zagórz - Warszawa Wsch. - likwidacja * P 37500 (73501) Podhalanin rel. Zakopane - Poznań Gł. - likwidacja * P 34102 (43103) Morcinek rel. Gliwice - Przemyśl Gł./Zamość - likwidacja * P 381 (382) Cracovia rel. Kraków Gł. - Budapeszt Keleti - bez zmian * P 200 (201) Silesia rel. Kraków Gł. - Praha Hl. N. - bez zmian Dodatkowo spółka PKP InterCity szykuje międzynarodowe niespodzianki: * EC 108 Kraków Główny (o. 7.15) - Petrovice u. Karvine - Praha Hl. N. (p. 13.54) - w Petrovicach przełączenie grupy wagonów rel. Kraków Gł. - Wiedeń Sudb. do pociągu EC Polonia * EC 109 Praha Hl. N. (o. 14.07) - Petrovice u. Karvine - Kraków Gł. (p. 20.40) - w Petrovicach przełączenie grupy wagonów rel. Wiedeń Sudb. - Kraków Gł. z pociągu EC Polonia * Kraków Główny - Wiesbaden Hbf - Kraków Główny; bezpośrednie WLAB do Frankfurtu nad Menem oraz Monachium (pociąg nocny - skład przechodzi z/na IC Mickiewicz) Temat: Rozkład jazdy 2009/2010 - PKP Intercity Gorzów od grudnia straci bezpośrednie połączenie z Berlinem. Niemcy zasugerowali, aby pociąg "Moniuszko" granicę przekraczał w Rzepinie, a nie w Kostrzynie. Nie mamy dobrych informacji dla gorzowian, którzy do stolicy Niemiec chcą dojechać bez przesiadki. Będą zmiany w połączeniu Berlina z Warszawą. Pociąg "Moniuszko" od grudnia (wtedy wprowadzony zostanie nowy rozkład) nie pojedzie już przez Gorzów. - Strona niemiecka uznała, że obsługiwanie trasy z Kietz do Berlina jej się nie opłaca. Nie jest ona zelektryfikowana, a tamtejsze koleje mają ograniczone zasoby lokomotyw spalinowych. To nie są zwykłe "spalinówki", muszą posiadać homologację na niemieckie tory. Podjęliśmy próbę, sprawdziliśmy nasz tabor. Jedynie PKP Cargo posiada takie lokomotywy, ale wykorzystywane są do innych połączeń. Będziemy musieli przystać na niemiecką propozycję, aby pociąg z Berlina pojechał do Rzepina i tam przekroczył granicę, bo na tej trasie może przejechać lokomotywa elektryczna - tłumaczy Beata Czemerajda z zespołu prasowego spółki PKP Intercity. Ostateczna decyzja w sprawie polskiej trasy pociągu "Moniuszko" we wrześniu. Połączenie nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Bilet na "Moniuszkę" z Gorzowa do Berlina w jedną stronę kosztował aż 120 zł. - Większość podróżnych kupuje bilet za 64 zł. Do Kostrzyna jadą naszym autobusem szynowym, a później przesiadają się do niemieckiego szynobusu - usłyszeliśmy wczoraj w kasie biletowej na gorzowskim dworcu. Chcieliśmy za wszelką cenę połączenia z Berlinem, ale bardziej kierowaliśmy się prestiżem. Chcieliśmy mieć połączenie Gorzów-Berlin bez przesiadek - mówi Witold Pahl, poseł PO z Gorzowa. Uważa, że większym zainteresowaniem cieszyłoby się połączenie szynobusem do Berlina. Jeszcze w maju była szansa na uruchomienie bezpośredniego transgranicznego połączenia. Umożliwić to miała nowelizacja Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym. Nasz marszałek był inicjatorem tych zmian. Najważniejsze było przekazanie samorządom województwa kontroli nad połączeniami regionalnymi oraz lokalną komunikacją transgraniczną. - Wnioskowaliśmy, aby to marszałek mógł w drodze przetargu wyłonić przewoźnika na połączenia transgraniczne. Chcieliśmy także, aby samorząd województwa miał możliwość dofinansowania połączeń. Gdy nadal będą dotowane tylko z budżetu państwa, to ciągle pociągi będą kursowały na długich trasach, a o połączeniach Gorzów - Berlin czy Zielona Góra - Cottbus możemy zapomnieć - przypomina Bogdan Mucha, wicedyrektor Departamentu Gospodarki w Urzędzie Marszałkowskim. Ministerstwo Infrastruktury torpeduje jednak te plany. Jesienią ub.r. nowelizacja była w sejmowej komisji infrastruktury. Wróciła do ministerstwa. - Interesujące nas zapisy są bagatelizowane. Ostatnio usłyszałem w ministerstwie, że nie jest zasadnym, aby to marszałek wyłaniał przewoźnika i dotował połączenia transgraniczne - mówi dyrektor Mucha. Poseł Pahl zapowiada walkę o przywileje dla marszałków województw. - Ten projekt powinien być już w Sejmie. Będziemy naciskać ministerstwo, aby trafił tam na czytanie jeszcze przed wakacjami - mówi. Jeśli tak się nie stanie, w tym roku o wyjeździe szynobusem z Gorzowa do Berlina bez przesiadki będziemy mogli tylko pomarzyć. - Szkoda, bo Urząd Marszałkowski jest już w blokach. My jesteśmy gotowi. Niecierpliwie czekamy na ruch ministerstwa - dodaje Bogdan Mucha. Razem z likwidacją połączenia do Berlina, gorzowianie nie stracą jednak bezpośredniego, nocnego połączenia z Warszawą i Krakowem ("Moniuszko" w Krzyżu był rozdzielany, jechał także do Gdyni i Kaliningradu). - Chcemy w zamian uruchomić połączenie do stolicy bez przesiadek. Na tej trasie się sprawdziło - informuje Beata Czemerajda z PKP IC. Źródło: Gazeta Wyborcza Gorzów http://miasta.gazeta.pl/gorzow/1,35211,6707345,Pociag_Gorzow_Berlin_to_nadal_misja_niemozliwa.html Temat: Warszawa-Suwalki 200 km/h i Pomorze Zachodnie 200 km/h do Suwałk ? To nie dowcip. A co ma z tym wspólnego Pomorze Zachodnie ? A nic. Ale po kolei. Wczoraj tj. 27 w Domu Kultury Kolejarza w Szczecinie ( przy ulicy Tak to relacjonuje "Kurier Szczeciński": Na ratunek lokalnym połączeniom. Od siebie dodam, że z całej przemowy prezesa nic nie wynikało - to sztuka No a w trakcie przemowy prezes A u g u s t o w s k i pokazał szybkiego powrotu do zdrowia życzy wierzącym w reformę PKP Temat: Co z dalekobieżnymi? Jeśli idzie o "Bystrzycę" - fakty są takie. Poinformowałem pisemnie prezesa Wacha, że nie potrafię dostrzec żadnego ekonomicznego ani propasażerskiego powodu, by jeden pociąg - "Bystrzyca" - mający dofinansowanie z budżetu państwa, był uruchamiany na kwadrans przed pociągiem typu TLK, aby jeździł w odstępie mniejszym niż pół godziny na trasie tak długiej, jak Lublin-Świnujście. I była w tym tylko informacja, a nie prośba o pomoc w skasowaniu pociągu. Mnie on nie przeszkadza, ja próbuję jedynie doszukać się sensu. To chyba musimy Panu pomóc w znalezienu tego powodu . Powód jest prosty-to świetne połączenie. Moim zdaniem znacznie lepsze niż jadący 30 min. wcześniej "Zielonogórzanin". Popatrzcie sami. Jadą dwa pociągi jednego właściciela, mają zbliżone cenniki (TLK i pośpiech), jadą przez długi odcinek na tej samej trasie - jaki jest sens, żeby jechały jeden po drugim, jeśli policzony przez nas (miejscówki) średni potok pasażerski wynosi dokładnie 209 osób dziennie? Rozumiem cykl godzinny, na "ludnych" trasach półgodzinny, ale akurat na tej? Cóż, myślę, że PR-y znalazły sobie akurat niszę rynkową, w której IC nie było w stanie nic zaoferować. Zasadniczo zgoda, że dwa pociągi na Wa-Po o tej porze to trochę za dużo. I jak już będzie opracowane nowe rozkłady tylko dla PKP IC, to można zrobić z Bystrzycy i Zielonogórzanina jeden pociąg, np. w relacji Lublin-Zielona Góra + skomunikowanie na Świnoujście. Taki kompromis Tak dosyć szczęśliwie ułożony, że początek miał w mieście rodzinnym prezesa PKP PR - on sam, myślę, o tym nie wiedział, to urzędnicy pragnęli mu zrobić niespodziankę. Trochę przykro, że tylko taki aspekt sparwy Pan dostrzega. Bo moim zdaniem po prostu ktoś w PR zauważa, że oferta połączeń na trasie Lublin-Poznań jest delikatnie mówiąc skromna, i nikomu w PKP IC nie zależy na jej poprawie. A tymczasem konkurencja nie śpi (ta prawdziwa konkurencja, czyli przewoźnicy drogowi). Już widzę teraz te reakcje - że niedobry Prześluga odbiera chleb Regionalnym. W samym odbieraniu chleba Regionalnym nie ma nic złego - nie mam nic przeciwko temu, żeby to IC uruchomiło "Bystrzycę". Ale odbieranie dobrych połączeń pasażerom, to chyba dobrym działaniem nie jest... Pragnę tylko przypomnieć, że do PR dokłada się każdy z nas, w formie podatków. I jako obywatel, widząc próbę bezsensownego wydatkowania moich podatków na dotowanie pociągu, który zgarnie część i tak małej puli przychodów (bo potok pasażerów jest nader średni), muszę i mam prawo zabierać głos. Oferta średnia, to i potok średni A jak jest dobra oferta, to i pasażer się znajdzie. I przypuszczam, że w Bystrzycy ciężko będzie znaleźć siedzące miejsce. O ile oczywiście da Pan jej szansę... Wolę, żeby nasi koledzy wzmacniali swoją ofertę tam, gdzie ona jest naprawdę słaba, gdzie jest szansa znaleźć rzeczywiście duży potok pasażerów, gdzie pieniądze podatnika nie będą marnowane. A "Bystrzyca" te pieniądze marnowała. No to właśnie poc. typu Bystrzyca są wzmacnieniem słabej oferty... Np. w relacjach Lublin-Poznań, Lublin/Warszawa-Świnoujście. A mam wrażenie, że Pan patrzy na sprawę jedynie przez pryzmat relacji Warszawa-Poznań. I myśląc tylko o tym, niejako daje Pan szansę konkurencji, która może wykorzystać lukę pozostawioną przez PKP IC... Pozdrawiam Temat: Wyjazdy na Creamfields z różnych miast Polski ELECTROwnia.pl serdecznie zaprasza wszystkich na kolejny techniczny wypad. Tym razem ruszamy na Creamfields 2006 do Wrocławia. To niesamowite wydarzenie jest na tyle wyjątkowe, że postanowiliśmy się dostosować i zorganizować wyjątkowy wyjazd. Nasza ekipa stanąwszy na wysokości zadania pragnie zaproponować Wam w przyzwoitej cenie komfortowy dojazd na ten event z różnych miejsc w naszym kraju. Oprócz przystępnych kosztów podróży udało nam się również zdobyć pulę biletów dla naszych turystów w cenie 88 PLN, która będzie obowiązywała do zakończenia rezerwacji miejsc (nawet w czerwcu) Niespodzianką dla wielu, którzy kupią u nas bilet będą plakaty. Rozdamy je w autokarach wraz z biletami. Wszystkie szczegóły i warunki rezerwacji miejsc znajdziecie na naszej stronie www.ELECTROwnia.pl/wyjazdy Oto jak przedstawiają się ceny i ogólne plany wyjazdów z poszczególnych miejsc: Warszawa Start: 01.07.2006 Godz: 07.00 Miejsce: W-wa centrum, ul. Emilii Plater (pod Salą Kongresową) Trasa: Warszawa – Łódź – Sieradz – Kępno - Wrocław Wyjazd powrotny: 02.07.2006 godz. 09.00 (około) Koszt: 157 PLN (opcja bez biletu – 69 PLN) Poznań Start: 01.07.2006 Godz: 10.00 Miejsce: Poznań – Dworzec Główny PKP Trasa: Poznań – Leszno - Mirosławice Wyjazd powrotny: 02.07.2006 godz. 09.00 (około) Koszt: 143 PLN (opcja bez biletu - 55PLN) Szczecin Start: 01.07.2006 godz: 07.00 Miejsce: Szczecin – Dworzec Główny PKP Trasa: Szczecin – Gorzów Wlkp. – Zielona Góra – Legnica – Mirosławice Wyjazd powrotny: 02.07.2006 godz. 09.00 (około) Koszt: 158 PLN (opcja bez biletu – 70 PLN) Gdańsk Start: 01.07.2006 godz. 04.00 Miejsce: Gdańsk – Dworzec Główny PKP Trasa: Gdańsk – Grudziądz – Toruń – Konin – Kalisz – Mirosławice Wyjazd powrotny: 02.07.2006 godz. 09.00 (około) Koszt: 186 PLN (opcja bez biletu – 98 PLN) Kraków Start: 01.07.2006 godz. 09.00 Miejsce: Kraków – Dworzec Główny PKP Trasa: Kraków – Katowice – Opole – Mirosławice Wyjazd powrotny: 02.07.2006 godz. 09.00 (około) Koszt: 156 PLN (opcja bez biletu - 68 PLN) Jak widać obszar jaki jesteśmy w stanie objechać naszymi autokarami jest imponujący zatem gorąco zapraszamy do odbycia wspólnej podróży do tej magicznej krainy dźwięku. PS. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na początkowy komunikat i potraktowanie go jak najbardziej poważnie – pragniemy aby każda nasza podróż przebiegała w świetnej atmosferze i przy odpowiedniej kulturze – jest to dla nas sprawą priorytetową i mamy nadzieję, że dla Was też. Pozdrawiamy ELECTROwnia.pl Strona 3 z 4 • Zostało znalezionych 117 rezultatów • 1, 2, 3, 4 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||