Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
PKP inter city Wrocław
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • biegajmy.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Łódź Fabryczna Warszawa





    Temat: "Kółeczko grzewcze" - odległe plany
    Witam.
    Wczoraj na dworze zrobiło się zimno i natychmiast przyszedfł mi do głowy
    pomysł "kółeczka grzewczego", czyli takiego, podczas którego możnaby
    poznać możliwie dużo systemów ogrzewania stosowanych na PKP w działaniu.
    Plany są jeszcze dość odległe, data niesprecyzowana (układane było na
    weekend 31.11 - 02.12). Na chwilę obecną przedstawiają się następująco:

    +==================+=====+=====+==================+=======+=======+====+
    |        Od        |Odj. | Prz.|        Do        |Pociąg |Ogrzew.| Dz |
    +==================+=====+=====+==================+=======+=======+====+
    |  Wrocław Główny  |21:40|04:07|Skarżysko Kamienna|rzeźnia|drut-el|pt/s|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |Skarżysko Kamienna|04:56|08:15|  Łódź Fabryczna  |bonanzy|par/el | so |
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |  Łódź Fabryczna  |08:18|10:30|Warszawa Centralna| ED74  |PESA/el| so |
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |Warszawa Centralna|11:11|14:44|  Olsztyn Główny  |mechpom|drut-el| so |
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |  Olsztyn Główny  |15:05|18:17|        Ełk       |mechpom|spal-el| so |
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |        Ełk       |18:29|05:39|  Szczecin Główny |rzeźnia|drut-el|so/n|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |  Szczecin Główny |06:45|09:25|     Kołobrzeg    | SA110 |opałowe|nied|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |     Kołobrzeg    |10:13|14:23|   Poznań Główny  |mechpom|drut-el|nied|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |   Poznań Główny  |15:27|17:20|     Wolsztyn     |bonanzy|  par  |nied|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |     Wolsztyn     |18:46|19:50|      Leszno      | SA132 | autob |nied|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+
    |      Leszno      |20:29|21:56|  Wrocław Główny  |mechpom|drut-el|nied|
    +------------------+-----+-----+------------------+-------+-------+----+

    I tu pytanie dla łodziaków (lub innych osób znających Łódź od strony torów):
    Hafas doradza przesiadkę z osobowego SK-Łódź na ED74 na Widzewiu, zaś
    gdy wpiszę w polu "przez" Fabryczny, w ogóle nie znajduje przesiadki.
    Czy jeśli z Widzewia pociąg SK-Łódź odjedzie punktualnie, duże jest
    prawdopodobieństwo, że na Fabrycznym będzie punktualnie? Bo ja np. za
    wrocławską estakadę bym nie zaręczył...
    A jeśli już przyjedzie punktualnie, to czy uda mi się przesiadka na ED74
    w 3 minuty? OIDP Fabryczny jest czołowy, więc zamierzam stać przy
    pierwszych drzwiach pierwszego wagonu.
    A przede wszystkim: czy odcinek przez Łódź jest w waszej opinii na tyle
    ciekawy, że warto ryzykować?

    Oczywiście proszę też o sprostowania, jeśli w czymś się pomyliłem w moim
    planiku.

    Pozdrawiam,





    Temat: Nowoczesne dworce na Euro 2012
    Wrocław: Porozumienie ws. dworca

    Pomiędzy miastem Wrocław a PKP S.A. zostało zawarte porozumienie, dzięki któremu PKP S.A, wspólnie z samorządem, przygotuje projekt modernizacji kolejowego dworca głównego we Wrocławiu i otaczającego go terenu miejskiego. Projekt zostanie wybrany w międzynarodowym konkursie do września tego roku.

    Projekt budowlany, opracowany na jego podstawie, powstanie w pierwszej połowie 2009 roku, a prace modernizacyjne rozpoczną się w tym samym roku.

    Podpisanie porozumienia o konkursie miało miejsce 7 lutego 2008 roku w Warszawie. Porozumienie podpisali Andrzej Wach – prezes zarządu PKP S.A., Paweł Olczyk - członek zarządu, dyrektor zarządzania nieruchomościami PKP S.A. oraz prezydent Wrocławia – Rafał Dutkiewicz.

    Konkurs architektoniczno-urbanistyczny pod nazwą „Koncepcja architektoniczno-urbanistyczna rewitalizacji Dworca Głównego we Wrocławiu wraz z otoczeniem” ogłoszony zostanie w marcu tego roku. Celem zawartego porozumienia jest jak najlepsze zaplanowanie modernizacji dworca PKP S.A. we Wrocławiu i otaczającej go części miasta, które będzie uwzględniało wzajemne usytuowanie budynków należących do samorządu miasta i obiektów kolejowych. Architekci będą brać pod uwagę obszar ograniczony ulicami: Piłsudskiego, Peronową i Suchą.

    Współpraca pomiędzy Wrocławiem a PKP S.A. będzie obejmować wspólną organizację konkursu na wykonanie projektu modernizacji Dworca Głównego we Wrocławiu wraz z jego otoczeniem oraz współfinansowanie konkursu. Wrocław i PKP S.A. w ramach zawartego porozumienia zobowiązały się m.in. do: współdziałania w przygotowaniu dokumentacji konkursowej, powołania komisji konkursowej, współfinansowania nagród i niezbędnych kosztów organizacji przedsięwzięcia oraz organizacji wystawy pokonkursowej. PKP S.A. i samorząd miasta Wrocławia zobowiązali się do przeznaczenia na nagrody łącznie do 100.000 zł. Na bazie zwycięskiego projektu zostanie przygotowany, w oddzielnym postępowaniu przetargowym, projekt budowlany. Dzięki projektowi, który wykonany zostanie w 2009 roku będzie można rozpocząć prace budowlane.

    Polskie Koleje Państwowe S.A. są w posiadaniu ponad 100 tys. ha nieruchomości. Znaczną część majątku firmy stanowią dworce kolejowe, których w całej Polsce jest ponad 2,5 tysiąca. W tym około 70 największych obiektów. W najbliższych latach PKP S.A. planuje modernizację i budowę nowych 15 dworców kolejowych. Pierwsze w kolejności będą realizowane projekty związane z przygotowaniami do Euro 2012, między innymi Warszawa Zachodnia, Warszawa Wschodnia, Poznań Główny, Katowice Główne, Wrocław Główny, Kraków Główny, Szczecin Główny, Łódź Fabryczna i Sopot Główny. Na temat sprzedaży dworców PKP S.A prowadzi również rozmowy z samorządami i prywatnymi inwestorami.


    * Fot. Dworzec PKP i tereny objęte konkursem (fot. PKP SA).

    źródło: PKP SA / RK





    Temat: Informacja PKP czyli oddajemy bilet
    Informacja PKP czyli oddajemy bilet

    Dworzec Łódź Fabryczna, taki jak zwykle, nic ciekawego. Idę do kasy oddać bilet, przyjechaliśmy z Warszawy, nieco późno, spieszy nam się… kolejka do kasy, dopycham się po chwili. Przede mną jakiś azjata, który usiłuje się czegoś dowiedzieć, na szczęście mówi po polsku, miła pani wysyła go do informacji. Moja kolej

    - Dzień dobry, bilet chciałbym oddać - podaję bilet i czekam.

    Czekam…. pani go ogląda.

    - To proszę iść do informacji.

    - Przepraszam bardzo - udaję, że nie dosłyszałem - do informacji?

    - No tak, proszę nie tamować ruchu, ludzie czekają.

    - Ale ja chcę ODDAĆ bilet, informacja mi na nic.

    - To proszę tam iść i powiedzieć, że pan anuluje oddanie biletu.

    - Hm… tyle, że nie chcę anulować oddania biletu, chcę anulować bilet.

    - No właśnie, proszę już iść, następny proszę… dokąd bilet?

    Staję grzecznie do kolejki do okienka z napisem Informacja, oczywiście nic nie rozumiem. Przede mną ten sam azjata. Próbuje się dowiedzieć jak dojechać gdzieś do Niemiec… okazuje się, że jakieś bezpośrednie intercity Warszawa-(jakieś miasto w Niemczech) zatrzymuje się w jakiejś mieścinie jak Płock czy coś takiego (prawie jak farsa z Włoszczową) i proponuje mu kupno biletu tam. Dobra, on idzie do kasy, ja pędzę z biletem, daję pani bilet

    - Dzień dobry, bilet chciałbym oddać.

    Pani ogląda bilet. Pani ogląda mnie. Minuty płyną, pani ogląda bilet. Ta… nikomu się nie spieszy, praca nie pociąg, nie ucieknie. Pani patrzy na mnie z miną jakbym chciał ją opluć… wyjmuje zeszyt, wpisuje w niego numer biletu, odwraca go, stempluje i oddaje mi.

    - Ale ja nie chcę biletu - mówię z lekko wymuszonym uśmiechem - chcę pieniądze.

    - No ale ja nie mam tu pieniędzy, proszę iść do kasy.

    - Proszę pani, już tam byłem.

    - No i?

    - No i kazali mi przyjść tutaj, postałem w kolejce tam, postałem tutaj, teraz chcę pieniądze.

    - To proszę iść do kasy.

    - A po co tutaj przyszedłem?

    - Po pieczątkę, proszę już iść, następny proszę.

    Poszedłem. Ta sama kasa, ten sam azjata… kupuje bilet.

    - Dzień dobry, bilet do (tutaj nie pamiętam nazwy miasta, ale niech będzie ten Płock) chciałem.

    - Ulgowy czy normalny?

    - Taki studencki.

    - W Polsce pan studiuje?

    - Nie, w Niemczech, ale mam kartę, taką unijną kartę studenta, która daje mi zniżki w całej Unii.

    - Ale nie u nas, tutaj musi pan studiować w Polsce, czyli normalny bilet, 36zł.

    - Czemu tak dużo? Poprzednio płaciłem 12zł.

    - Bo ten jest pospieszny, a tamten, którym pan jechał był osobowy.

    - A o której jest w Płocku?

    - O dziesiątej.

    - A to ile jedzie?

    - Dwie godziny.

    - Ale jak poprzednio jechałem za 12 zł to też jechał dwie godziny.

    - Proszę bilet.

    - Ale proszę pani…

    - Ja nie wiem, proszę iść pytać się do informacji, NASTĘĘĘĘĘPNY.

    Podchodzę, pani sprawdza pieczątkę, płaci. Azjaty oczywiście nie ma, dał sobie spokój. Wychodzimy z dworca z wielką ulgą obiecując sobie jak zwykle, że to będzie nasza ostatnia podróż w PKP.

    źródło: http://blog.mabateus.pl



    Temat: [RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2007
    Zakładam nowy temat, bo stary jest tegoroczny, przynajmniej w tytule najwyżej boh. włączy.

    Za http://k-m.lhs.pl:

    * P 37100 (37100) Ślązak rel. Przemyśl - Zielona Góra - bez zmian
    * P 38104 (83105) Galicja rel. Przemyśl - Szczecin Gł. - wydłużenie relacji na odcinku Wrocław - Szczecin
    * P 38102 (83103) Krakowianka rel. Kraków Główny - Kołobrzeg - bez zmian
    * P 31200 (13201) Nosal rel. Zakopane - Warszawa Wsch. - prowadzi grupy wagonów: Warszawa - (Kraków Płaszów) - Krynica i Lublin - (Kielce) - Zakopane.
    * P 35502 (53503) Kraków Pł. - Hel - bez zmian
    * P 38100 (83101) Światowid rel. Przemyśl - Szczecin Gł. - bez zmian
    * P 31100 (13101) Reymont rel. Kraków Pł. - Łódź Fabryczna - bez zmian
    * P 31502 (13503) Wigry rel. Kraków Pł. - Suwałki - bez zmian
    * P 31104/31504 (13105/13505) Żeromski rel. Zakopane/Kraków Pł. - Warszawa Wsch. - bez zmian
    * P 32010 (23101) Sztygar rel. Kraków Pł. - Lublin - bez zmian
    * P 26100 (62101) Hetman rel. Zamość - Wrocław Gł. - bez zmian
    * P 38200 (83201) Przemyślanin rel. Przemyśl - Szczecin Gł./Świnoujście - wagony WLAB i Bc tylko na odcinku Kraków - Szczecin Gł./Świnoujście
    * P 38204 (83205) Zakopane - Szczecin Gł. - bez zmian
    * P 34100 (43101) Bieszczady rel. Przemyśl/Zagórz - Gliwice - wydłużenie relacji na odcinku Przemyśl - Rzeszów, z Zagórza w terminach
    * P 32100 (23103) Długosz rel. Kraków Pł. - Lublin - bez zmian
    * P 38504 (83505) Kraków Pł. - Słupsk - bez zmian
    * P 38202 (83203) Ustronie rel. Kraków Pł. - Kołobrzeg - nadanie nazwy
    * P 35100 (53101) Warmia rel. Kraków Pł. - Olsztyn - bez zmian
    * P 86104 (68105) Gorzowiak rel. Gorzów Wlkp. - Wrocław Gł. - skrócenie relacji
    * P 38506 (83507) Kraków Pł. - Świnoujście - bez zmian
    * P 35504 (53505) Zakopane - Gdynia Gł./Olsztyn - w stacji Kraków Pł. włączanie/wyłączanie wagonów rel. Gdynia - Krynica/Zagórz - Gdynia
    * P 38502 (83503) Rzeszów - Kołobrzeg - bez zmian
    * P 31112 (13113) Pilica rel. Kraków Pł. - Koluszki - zmiana terminu z Krakowa kursuje (5) i (7), z Koluszek (6) i (1) oraz w terminach
    * P 35102 (53103) Sukiennice rel. Kraków Gł. - Gdynia Gł. - wydłużenie relacji na odcinku Bydgoszcz - Gdynia
    * P 34200 (43201) Przemyśl - (Katowice) - Wrocław Gł. - łącznik do pociągu 26200 (62200) rel. Lublin - Wrocław - Lublin, dodatkowo w stacji Kraków Pł. włączanie/wyłączanie wagonów rel. Zakopane - Wrocław - Zakopane
    * P 31106 (13107) Kinga rel. Kraków Pł. - Białystok - bez zmian
    * P Śnieżka rel. Kraków Gł. - Wrocław Gł. - zmiana relacji i trasy przejazdu (kursuje przez Katowice, Opole); w terminach w stacji Wrocław Gł. przełączanie wagonów z/na poc. Sudety do/z Jeleniej Góry
    * P 35110 (53111) Jadwiga rel. Kraków Pł. - Olsztyn/Terespol - zmiana terminu kursowania, w obu relacjach kursuje codziennie
    * P 35506 (53507) Zakopane - Bydgoszcz - bez zmian
    * P 37103 (73103) Cegielski rel. Poznań - Przemyśl - nowy pociąg, kursuje przez Ostrów Wlkp. Zduńską Wolę, Chorzew Sieńkowice, Częstochowę
    * P 36100 (63101) Roztocze rel. Przemyśl/Zamość - Wrocław Gł. - zmiana relacji i nadanie nazwy
    * P 31202 (13203) Wetlina rel. Krynica/Zagórz - Warszawa Wsch. - likwidacja
    * P 37500 (73501) Podhalanin rel. Zakopane - Poznań Gł. - likwidacja
    * P 34102 (43103) Morcinek rel. Gliwice - Przemyśl Gł./Zamość - likwidacja
    * P 381 (382) Cracovia rel. Kraków Gł. - Budapeszt Keleti - bez zmian
    * P 200 (201) Silesia rel. Kraków Gł. - Praha Hl. N. - bez zmian

    Dodatkowo spółka PKP InterCity szykuje międzynarodowe niespodzianki:

    * EC 108 Kraków Główny (o. 7.15) - Petrovice u. Karvine - Praha Hl. N. (p. 13.54) - w Petrovicach przełączenie grupy wagonów rel. Kraków Gł. - Wiedeń Sudb. do pociągu EC Polonia
    * EC 109 Praha Hl. N. (o. 14.07) - Petrovice u. Karvine - Kraków Gł. (p. 20.40) - w Petrovicach przełączenie grupy wagonów rel. Wiedeń Sudb. - Kraków Gł. z pociągu EC Polonia
    * Kraków Główny - Wiesbaden Hbf - Kraków Główny; bezpośrednie WLAB do Frankfurtu nad Menem oraz Monachium (pociąg nocny - skład przechodzi z/na IC Mickiewicz)



    Temat: [cyt] Wieluń Dąbrowa - zagrożone poci ągi

    Użytkownik "Hradec"


    Ja się zastanawiam co się dzieje z pieniędzmi na kolej w moim
    województwie. Bo
    przecież gęstość linii kolejowych w woj. łódzkim nie jest imponująca.


    To co ma lubuskie powiedzieć? :-)


    A nie
    zapowiada się zwiększenie liczby pociągów na liniach: Ł.Kaliska - Sieradz
    (Ostrów Wlkp. - ciekawe czy do Ostrowa w ogóle coś pojedzie, bo to
    przecież
    już województwo wielkopolskie),


    Kalisz to też Wielkopolskie. Zostaną połączenia Łódź - Błaszki.


    Ł. Kaliska - Kutno, Ł. Kaliska - Łowicz Gł.,


    do Łowicza pewnie linia padnie bo jest fatalny czas przejazdu.


    Ł. Fabryczna - Koluszki - Skierniewice, Koluszki - Radomsko - Częstochowa
    (Częstochowa to już Śląskie, więc pewnie też nie będą chcieli


    sfinansować),

    Raczej nie. Zostaną pociągi do Radomska.


    rzecież nie wszystko idzie na dochodowe
    pociągi Łódź-Warszawa. Co to za problem, żeby dogadać się z Urzędami w
    Opolu,
    Katowicach i Poznaniu i wspólnie sfinansować linię Kępno-Wieruszów-Wieluń-
    Herby. Rozkręcić tam koniunkturę, żeby linia mogła w jak największym
    stopniu
    zarobić na siebie. Wtedy nie będzie trzeba do niej tyle dopłacać. Czy
    urzędnicy nie mogą zrozumieć tej prostej zależności ???


    ja nie jestem peweien czy na odcinku Wielun - Krzepice da sie az tak
    rozkrecic koniunkture zeby puszczenie kibla sie oplacalo. Przeciez to sa
    malutkie miasteczka. Jest ryzyko ze wywalisz miliony na puste pociagi i
    bedziesz musial sie tlumaczyc przed jakims Ziobro w TV albo przed NIKiem.


    Powiedz to mieszkańcom Krzepic, Herbów i Wielunia...


    gdyby faktycznie tak jezdzili tymi pociagami to PKP nie chcialyby zamykać
    linii. Często jest tak że podnosi się rumor o zamykaniu linii że ludzie
    takie straty ponoszą a pociągami jeździ pies z kulawą nogą.

    oro chcesz zamykać Wieluń, to czemu bulwersujesz się Chałupkami i


    innymi...


    Nie bulwersuje sie. Po prostu stwierdzam fakt.
    Na linii Chałupki - Bohumin mogłyby jeździć pociągi np. Opole - Ostrava.


    A więc tniemy wszystko i zostawiamy tylko magistrale: CMK,


    Zgorzelec-Przemyśl,

    Kunowice-Terespol, Szczecin-Poznań-Wrocław-Międzylesie i


    Gdynia-Iława-Warszawa-


    Kielce-Kraków... No... starczy, bo jeszcze się obywatele rozbisurmanią i
    nie
    odechce im się jeździć koleją i co wtedy...


    No i pewnie tak zostanie. Jak w USA - ruch pasazerski tylko na
    najważniejszych liniach, ale za to może będzie się wozić większość towarów
    koleją. A ludzie autobusami - drogi będą bezpieczniejsze ze względu na małą
    ilość TIRÓw.


    Niech współpłaci - razem z Łódzkim, Śląskim i Wielkopolskim. I niech
    Opolskie
    zajmie się swoimi liniami kolejowymi, bo tam też najweselej nie jest...


    Tak to niestety jest z miejscowosciami "na granicy"... Nikt nie chce płacić.
    Może niech płacą sami za siebie. Niech samorząd Wielunia, Krzepic i Kępna
    złoży się na używany szynobus np. ze Słowacji i niech on sobie jeździ. Wiem,
    fantazja :-)

    pozdrawiam aron

    pozdrawiam aron





    Temat: 10.11.2006 - Mayday - Spodek/Katowice


    Data: 10.11.06
    Nazwa: MAYDAY 2006
    Miejsce: Spodek ( Katowice ) Korfantego 35
    Strona www: www.mayday.pl
    Start: 17:00
    Wejście: 100 PLN - przedsprzedaż 120 PLN - w dniu imprezy (w cenie zawarty jest 7% podatek VAT)



    Westbam ( Berlin )
    Sven Vaeth ( Frankfurt )
    Blank & Jones ( Cologne )
    Adam Sheridan ( Leeds )
    Dominik Eulberg ( Bonn )
    Felix Kroecher ( Frankfurt )
    Ian Pooley ( Mainz )
    Valentino Kanyzani ( Ljublana )
    Lady Waks ( St. Petersburg )
    Hardy Hard
    Talisman ( Berlin )
    Siasia ( k.o.booking / Katowice )
    Carla Roca ( Black Point / Poznań )
    Mike Del Saar ( Kraków )
    Peter Fern ( Sound Project / Substanz.art / Stargard Szn-ski )
    Tomash Gee ( Methadom / Warszawa )
    Grzegorz Es ( Logarythm / Czechowice - Dziedzice )
    Danny Terrance ( Wrocław )
    Casper&Protecto ( Poznań )
    LIVE:
    Members of Mayday ( Universe )
    Kosheen ( Bristol )
    Alter Ego ( Berlin )
    Anthony Rother ( Offenbach )
    Johannes Heil ( Frankfurt )
    Jakub Rene Kosik ( Wrocław )
    The Earth ( Berlin )
    Solar Kingom ( Wrocław )

    Jest rok 2106. Na świecie od dawna panuje pokój. Rasa ludzka łączy ręce i łączą się kluby całego świata. Narody, państwa i wspólnoty religijne wrogie sobie wcześniej teraz jednoczą się, podczas gdy całkowicie odmienne style i beaty mieszają się na dancefloorze. Rząd światowy oficjalnie ogłasza 10 listopada 2106 roku Światowym Dniem Imprezy. Największy soundsystem w dziejach ludzkości zostaje zainstalowany na euroazjatyckiej płycie tektonicznej. Jego energia dźwiękowa zasilana jest geotermalnie oraz fuzją nuklearną a na mocy rozporządzenia Rządu Światowego całe pozostałe rezerwy konwencjonalnych źródeł energii służą wyłącznie zasilaniu produkcji vinyli. Alpy, łańcuchy Andów, Góry Skaliste i wyżyny Tybetu służą jako reflektory akustyczne, wzmacniając bas. Wszystkie place i skwery publiczne, pustynie, doliny i płaskowyże zamieniono na dance floor, chillout lub inne miejsca muzyki. Na orbicie znajdują się gigantyczne żagle słoneczne oświetlające planetę migotającym blaskiem i kolorami dotychczas niewidzianymi. Miliardy rąk sięgają w niebo w ekstazie, gdy księżyc nad Europą zmienia się w ogromny ekran i oświetla horyzont jako największa kula dyskotekowa w historii... I wtedy, punktualnie o 18:00 CET, kontynenty zaczynają drżeć, wstrząsane największym beatem wszechczasów. Przez cały świat przechodzi dreszcz podniecenia, gdy księżyc w końcu ukazuje logo Mayday. Fale dźwiękowe rozchodzą się sferycznie we Wszechświecie. Z trzydniowym opóźnieniem kolonia na Marsie wnosi skargę o zakłócenie porządku.

    odjazd: Start: 10.11.2006 godz. 13.00 Dworzec PKP - Łódź Fabryczna
    Trasa: Łódź - Piotrków Trybunalski - Częstochowa - Katowice

    MAINFLOOR

    1. 17:00-18:00 - Casper & Protecto
    2. 18:00-19:00 - Siasia
    3. 19:00-20:00 - Danny Terrance
    4. 20:00-21:00 - Adam Sheridan
    5. 21:00-22:00 - Blank & Jones
    6. 22:00-22:40 - LIVE: Kosheen
    7. 22:40-23:10 - LIVE: Johannes Heil
    8. 23:10-00:10 - Moguai
    9. 00:10-00:40 - LIVE: Alter Ego
    10. 00:40-01:40 - WestBam
    11. 01:40-02:00 - LIVE: Members of Mayday
    12. 02:00-04:00 - Sven Väth
    13. 04:00-04:30 - LIVE: Anthony Rother
    14. 04:30-05:30 - Dominik Eulberg
    15. 05:30-06:30 - Felix Kröcher
    16. 06:30-07:30 - Peter Fern
    17. 07:30-08:30 - Tomash Gee
    18. 08:30-09:00 - ALL STARS

    SHOWROOM

    1. 20:00-21:00 - Carla Roca
    2. 21:00-22:00 - Grzegorz eS
    3. 22:00-22:30 - LIVE: The Earth
    4. 22:30-23:30 - Hardy Hard
    5. 23:30-00:30 - Ian Pooley
    6. 00:30-01:00 - LIVE: Solar Kingdom
    7. 01:00-02:00 - Valentino Kanzyani
    8. 02:00-03:00 - Lady Waks
    9. 03:00-04:00 - Umek
    10. 04:00-04:30 - LIVE: Jakub Rene Kosik
    11. 04:30-05:30 - Talisman
    12. 05:30-06:30 - Mike Del Saar

    DJ VIRTUAL ZONE

    1. 19:00-21:00 - E-Phunk
    2. 21:00-23:00 - Analogz
    3. 23:00-01:00 - Seth
    4. 01:00-02:30 - Sibi
    5. 02:30-04:00 - Fall

    Ja nie jadę, ale wklejam to info po to, aby ktoś kto miałby ochotę nie musiał szukać
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 4 z 4 • Zostało znalezionych 126 rezultatów • 1, 2, 3, 4 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.