Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Białystok Warszawa cennik PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Chełmża Toruń rozkład PKP Gliwice Opole Gł PKP gliwice-wrocław Główny pkp-gorzów wlkp-rozkład |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP KutnoTemat: stolica chce duopolis > Rozumiem że coś takiego jak Koncepacja zagospadarowania > przestrzennego województwa to przyjmuje zarząd PKP PLK? Bardzo > ciekawe, zaraz to powiem chłopakowi mojej kuzynki który pracuje w > Podlaskim Urzędzie Marszałkowskim.Zdzwi się jak prosty gwóżdź. Bo > kurczę tam takie papierki to oni przygotowują a nie jakieś PLK. Wartosc takiej koncepcji jest porownywalna do wartosci paieru na ktorym ja zapiasano. Ot taki kolejny nic nie znaczacy dokumencik. GDDKiA formulujac strategie dla budowy drog na lata 2007 - 2013 nawet nei zajzala do koncepcji zagospodarowania tylko wytyczyla drogi "jak im wygodniej". Wiec mi nie pitol ze "marszalki sa winne". Mamy scentralizowane panstwo w ktorym "marszalki" maja g... do powiedzenia > Dosyć żartów. Jak państwo z urzędu marszałkowskiego woj.łódziego od > 2002 roku nie potrafią PKP PLK wskazać > planowanego rzebiego trasy-ile działek trza wykupić, ile to to > będzie kosztować i tym podobne. Od 20 lat "marszalki" wskazaly ziemie pod S8 i co? GDDKiA ma tlo w du... bo im sie to z planami nie zgadza. Co do planowanego przebiegu trasy od ilus tam lat wiadomo ze ma byc wzdluz A2, wiec tez nie bredz i nie wciskaj kitu Ze strony Łodzi widzę tylko upajanie się wizjami tego czegoś co się > nazywa Lotnisko Lublinek. To coś ma udawać że Łodź ma port lotniczy. > Nie warto zachęcić samorządów woj. mazowieckiego i łódzkiego do > budowy lotniska nazywanego Okęcie2? Nie warto? Dla łódzk9iech > marszałków i pana JK inwestycja taka jest bez sensu. Teraz rozumiem > dlaczego sam. mazowiecki postawił na Port Radom. I znowu bezczelnie klamiesz. Kropaszenko od samego poczatku lobbuje za wspolnym lotniskiem dla Lodzi i Warszawy miedzy tymi miatsami, dla niego optymalnym byl Babsk, specjalnie powolana za rzadow Belki komisja wybrala za optymalny wariant Mszczonow ale Warsiawa miala to w du... bo oni chca Modlin i tyle i tam sie robi Okecie 2 Zadna koncepcja duopolis z lat 80 i 90 nie przewidywała > że dla Łodzi dworcem węzłowym będzie Dworzec Centralny w Warszawie. > To jest bujda. Przewidywała budowę połączeń do węzłów > Kutno/Łowicz/Warszawa oraz pomiędzy ŁÓdzią a W-wą. Problem w tym ze Lodz nie moze miec dworca w Koluszkach czy Łowiczu tylko w Lodzi. Tyle ze jak widac ty "nie chcesz" tego zrozumiec bo reprezentujesz interesy sprzeczne z lodzkimi i twoim celem jest takie kolowanie, jatrzenie i macenie tu w Lodzi zeby mozna bylo te sprzeczne Lodzi interesy (przejecie filmowki, utrzymanie marginalizacji kolejowej Lodzi, odsuniecie od Lodzi kolei V300, marginalizacja Lublinka itp.) przepchnac i tyle. I obys w realizacji swojego zadania byl rownie skuteczny jak w tym swoim prszekonywaniu tytaj nas do tych chorych idei marginalizacji naszego miasta w ramach "duopolis" Temat: Zyczenia świateczne dla PKP...Dno Sa Nikt za bardzo nie zwrócił uwagi na ten wątek, a jest on bardzo wazny z punktu widzenia interesów Bydgoszczy. Trasa z Trójmiasta przez Bydgoszczy i Inowrocław na Sląsk jest krótsza niż trasa przez Warszawę, a nawet od tej, którą obecnie oferują Przewozy Regionalne: przez Bydgoszcz i Lódź. Sporo osób jeżdżących z Bydgoszczy do Częstochowy wolało jeździć osobowymi z trzema przesiadkami przez Zduńską Wolę niż bezpośrednim pospiesznym przez Lódź, bo podróż była nietylko tańsza, ale też szybsza. Może dlatego PKP zlikwidowało to połączenie, aby zmusić pasażerów do jazdy droższym pospiesznym? std20045 napisał: > w marcu na 99% z rozkaldu znikna pociagi relacji Zd-Wola <-> > Inowrocław a to z prostej logicznej zasady : mala frekwencja , albowiem 80% > pasazerów pociagów o 11 do Inowroclawia(Torunia)i o 13 (z Inowroclawia do > Zd.Woli ) to pasazerowie jezdzacy z Slaska i na Slask a skoro jakis duren > skasowal pociagi na odcinku 40 km (ZD.Wola<->Siemkowice ) to raczej nik > t > pielgrzymek pieszych robic nie bedzie . Tak się składa, że jechałem ostatnio (już w nowym rozkładzie) pociągiem z Ina do Zduńskiej Woli. W EZT były co prawda wolne miejsca siedzące, ale trzeba było dosiąść się do kogoś. Pojedyncze wolne "czwórki" były wolne dopiero od Dąbia nad Nerem. Do samej Zduńskiej Woli dojechało jednak około stu osób. Pomimo więc likwidacji połączeń do Chorzewa tą trasą nadal jeździ sporo osób. Jednak jeszcze latem (gdy obowiązywał poprzedni rozkład) jechałem pociągiem ze Zduńskiej do Herbów Nowych przez Chorzew i tam było jeszcze więcej pasażerów. Na pewnym odcinku ludzie nawet stali, bo nie było miejsc siedzących, a jednak uznano tę trasę za nierentowną! Tymczasem spróbujcie obecnie dostać się z Bydgoszczy do Konina. W ciągu dnia jedzie pięć PKSów, a pociągiem można jechać jedynie przez Poznań lub Kutno (można też przez Wrześnię, ale tam zostały tylko dwa pociągi). Bezpośredniego połączenia kolejowego nie było nigdy. A możnaby puścić rano i wieczorem autobus szynowy z Bydgoszczy przez Inowrocław. Na posterunku odgałęźnym w Borysławicach skład mógłby zjechać na trasę Warszawa - Poznań - Frankfurt i w niecałe trzy godziny pociąg byłby w Koninie. Gwarantuję frekwencję na tej trasie ze względu na Piotrów Kujawski, Izbicę Kujawską, skąd obecnie nie ma bezpośrednich połaczeń do Bydgoszczy, studentów z Konina studiujących w Bydgoszczy i Toruniu oraz pielgrzymów do Lichenia (z Konina to już tylko 10 km). Nie wierzę jednak, że takie połączenie mogłoby powstać, bo pojawia się problem, który sejmik miałby je finansować: nasz "toruński" czy poznańki? I podejrzewam, że Katowice nie dogadały się z Lodzią co do trasy Zduńska Wola - Chorzew Siemkowice i stąd zrobiono "niedźwiedzią przysługę" pasażerom jeżdżącym z Bydgoszczy na Sląsk, nie wspominając o mieszkających wzdłuż zlikwidowanej trasy. Temat: stolica chce duopolis Po kolei. > Łódzkie marszałki nie zgłaszając woli ani nie mając ochoty na remont > regionalnej linii ŁÓdź Kutno pozbawiły mnie wygodnego połączenia z > Poznaniem/Berlinem/Szczecinem/Zieloną Górą. Zaniedbali to owszem, ale Lodzi potrzebna nie jest lacznica, ona co najwyzej tymczasowo ale bezposrednia linia do Poznania i Wroclawia, czyli Y. > S-8 już bardzo dawno temu było wiadomo że ta droga pójdzie via > Bełchatów a rezerwy terenu o których piszez to były rezerwy pod całą > infrestrukturę tej drogi-łącznice, obwodnice i takie tam. I znowu bredziswz. Od dawna to tajemnicze sily przesuwaja ta droge do Belchatowa. Poza tym rozumiem ze wdlyg ciebie droga idzie [pod belchatowem a lacznice, obwodnice i takie tam budujemy 30 km na polnoc od tej drogi? No coz w Polsce wszystko mozliwe tym bardziej ze takie michalki sa nba roznych stolkach... > Nikt ani ja ani nwet Andrzej Wajda nie mówił o likwidacji szkoły > filmowej. Mówiono tylko o jej restrukturyzacji wraz z > przeształceniami szkoły warszawskiej. Na bazie obydwu szkół miała > powstać dobra szkoła teatralno-fimowo-nowomedialna. Wstępny plan > przewidywał pozostawienie w Łodzi wydziału operatorskiego, > utworzenie wydziału nowych mediów oraz produckcji telewizyjnej i > folmowej. Na bazie szkoły warszawskiej budowany byłby nowy połączony > wydział aktorski oraz nowy reżyserski. Łódź na tej fuzji nic by nie > traciła. Czyli tracimy najbardziej prestizowy wydzial aktorski i rezyserski.... No to rzeczywiscie nic. Wole taka sytuacje jak dzisiaj. > Nowe inwestycje-W-wa -zarówno samorządy jak i część administracji > rządowej pytała Kropę (a wcześniej takich tam Matusiaków, Panasów i > Jagiełóów) czy mają propozycje dla inwestorów zainteresownych budową > centrów ligistycznych-odpowiedź jaką usłyszeli była następujaca: > poszon won. A chodziło o suchy port Olechów. Logistyka to i bez duopolis bedzie sie tu lokowac wiec to zaden zysk. Jeszcze raz sie pytam czym konkretnym Warszawa ma sie z Lodzia podzielic? Albo dokladniej co oferuje w zamian za szkole filmowa i LSSE? > Dalej. Naprawdę cię nie martwi to że łódzkie marszałki nie chciały i > nie chcą budowy szybkiej dobrej kolei W-wa-Łódź z możliwością > złamania monopolu PKP PLK? Kasa jest (fundusze UE i zainteresowanie > dwóch dużych banków), samorząd mazowiecki jest gotowy tylko woli > tych starych cegieł z gmachu byłego DT Hermes brak. A ty nie rozumiesz ze szybka kolej to ma sens jesli laczy nie dwa miasta ale tworzy siec? I ze projekt Y to jest top co jest Lodzi potrzebne a nie tylko linia laczaca nas z Warszawa? To takie skomplikowane? > Co do porównania Łodzi i Ostrołęki. Tak Kraków i Zamość to ta sama > klasa-miasta historyczne, ośrodki akademickie (Kraków jest większy) > mające te same problemy infrastrukturane oraz prawne. Łączy je też > to że mają w miarę sprawne władze potrafiące myśleć. Rozumiem powoli ze jestes "wrsiawiakiem" z prowincji stad takie poglady. Powoli wszytsjko jasne Temat: Kiedy 57 wróci na swoją trasę??? > - z powiatów: wieruszowskiego, wieluńskiego, pajęczańskiego, sieradzkiego, bełchatowskiego, zduńskowolskiego, łaskiego i pabianickiego (z wyj. Konsatntynowa) PKSem dojeżdżamy bezpośrednio pod szpital Napisałem że nie tylko Pabianice mając na myśli ten kierunek. Ale niech ci będzie. > - z powiatów: radomszczańskiego, części opoczyńskiego, piotrkowskiego, części łódzkiego wschodniego PKSem dojeżdżamy do Broniewskiego i tam wsiadamy w 69 lub 15 lub 16 lub 52 Do szpitala - OK. Powrót często wygląda tak że ludzie jada na dworzec, aby zająć miejsca zwłaszcza jak czeka ich dłuższa podróż a dany kurs (w danym dniu) cieszy się większa popularnością. Ot, taki szczegół dla łodzian niezauważalny, a dla ludzi z prowincji istotny. > - z części powiatów brzezińskiego i zgierskiego dojeżdżamy i tak tylko na dw. północny, z którego jak nie mieliśmy bezpośredniego dojazdu do szpitala tak nie mamy Są też kursy kończące się na Fabrycznym. Nie zapominaj o tym. Zabranie linii 57 pozbawia tych ludzi nawet tego luksusu. Nikt w ZDiT nie pomyślał aby chociażby ww zastępstwie zamienić południowe odcinki tras linii 6<=>16. Było by to już jakieś rozwiązanie. Poszukaj na forum. Gdzieś już o tym pisałem. > - z powiatów: wieluńskiego, pajęczańskiego, sieradzkiego, bełchatowskiego, zduńskowolskiego, łaskiego, pabianickiego, zgierskiego, łęczyckiego, kutnowskiego jadąc koleją dojeżdżamy na dworzec kaliski Nie wszyscy mają dostęp do kolei. Sieć PKS jest znacznie rozleglejsza i w związku z tym należy w jednakowym stopniu rozpatrywać połączenie z dworcami PKP jak i PKS. > Mówiąc krótko dworzec fabryczny w dojazdach do szpitala Kopernika obsługuje nam Skierniewice, Koluszki i częściowo Radomsko w dojazdach koleją oraz Rawę Maz., Łowicz, Kutno, Łęczycę, Poddębice, Tomaszów i częściowo Opoczno w dojazdach PKS. I chociażby dla tych mieszkańców powinno zachować sie dotychczasowa trasę linii 57. Nie wszyscy przed każdym wyjazdem kupują najaktualniejszy plan miasta (o ile w ogóle wydanie 2008 uwzględnia zmiany). Wiele osób jeździ na pamięć, lub posługuje się planami nieco starszymi. Idź teraz na dworzec i tłumacz tym ludziom że jakiś nieodpowiedzialny człowiek pozbawił ich połączenia dworzec-szpital. Pamiętam jakie było zamieszanie jak linię 97 zastąpiono linią 70. Zmiana trasy dotyczyła co prawda kilku przystanków, a ludzie i tak szukali 97 bo wiedzieli że tym autobusem dojada do CZMP. Teraz mają 57 z tą różnicą że do szpitala nie dojadą :( P.S. Widzę że ty tez odporny jesteś na pewne argumenty. Zwłaszcza jak ciebie (łodzianina z dziada-pradziada) nie dotyczą. Strona 4 z 4 • Zostało znalezionych 182 rezultatów • 1, 2, 3, 4 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||