Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Białystok Warszawa cennik PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Chełmża Toruń rozkład PKP Gliwice Opole Gł PKP gliwice-wrocław Główny pkp-gorzów wlkp-rozkład |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: pkp.koszalin.plTemat: [Koszalin] Papierowa kolejka lokalna Za Głosem Pomorza http://www.glos-pomorza.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=2003307040005 Papierowa kolejka lokalna Koszalin może mieć dwa lokalne połączenia kolejowe niezależne od PKP. Jedno Tak przynajmniej wynika z opracowania "Koncepcja marketingowa reaktywacji Temat: [cyt][Zachpom] Koszalin > Szynobusem nad morze http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070312/KOSZALIN/70311... Szynobus zamiast amfibii? Czemu nie. Pomysł z uruchomieniem połączenia Pierwsze opinie mieszkańców są sprzyjające. Uruchomienie przejazdu byłoby możliwe w 2008 - 2009 roku. Koszt to Pociąg jeździłby od czerwca do połowy września, osiem razy dziennie w tę O pomyśle Tomasza Bernackiego pozytywnie wypowiadają się także inni Urząd Marszałkowski zgodził się już, by użyczyć za darmo szynobnus. Pracownicy Urzędu Miejskiego w Koszalinie mają przygotować wniosek o pzdr Temat: Koszalińska Wąskotorówka Skrzypkowski napifał:
Kilku, ale widać _nieprawdziwych_ jest. Niestety zabrakło osoby,
Z tego, co mi wiadomo, to żadnej informacji na gg nie dostałem ani
Skoro nic o nas nie wiadomo, to napiszmy: aktualnie jesteśmy między To ja mógłbym o sobie powiedzieć, że jestem takim "nieprawdziwym" MK,
Temat: Usamorządowienie Przewozów Regionalnych Jerzy Kriger - wyciągnie PKP PR z dołka? Ostre cięcia w administracji, decentralizacja, reforma systemu dystrybucji biletów, zmiana nieefektywnej organizacji pracy - Jerzy Kriger, nowy szef kolei regionalnych zapowiedział w Szczecinie rewolucyjną dla kolejarzy i pasażerów reformę. Jerzy Kriger jest p.o. prezesa PKP Przewozy Regionalne od 7 kwietnia. Wcześniej pracował w wielkopolskim Urzędzie Marszałkowskim. Kiedy samorządy na początku roku przejęły od państwa kolej regionalną, Kriger został wytypowany na tego, który ma uczynić z kolejowej spółki nowoczesną firmę. Nie ma łatwego zadania. PKP PR jest w dużo gorszej kondycji niż zapewniał podczas negocjacji z marszałkami województw wiceminister infrastruktury Juliusz Engelhardt. - Dokument przedstawiony przez ministra zakładał na koniec 2008 roku wynik zerowy, okazało się, że straty przekroczą 200 milionów złotych - przypomniał na czwartkowej konferencji z nowym prezesem Władysław Husejko, zachodniopomorski marszałek, który stoi na czele grupy samorządowców zajmujących się przejęciem PKP PR. Urzędy Marszałkowskie zleciły audyt. Ma być gotowy 15 maja. - Udam się z nim do ministra Engelhardta i spytam, czy podtrzymuje swoje wyliczenia, które nazwał profesjonalnym dokumentem dla profesjonalistów - mówił zirytowany marszałek Husejko. Na razie samorządy zabierają się za terapię mającą poprawić kondycję kolei. Od 1 maja zakłady regionalne (jest ich 15) będą "samobilansującymi się oddziałami". - Wspólny będzie jedynie bilans skonsolidowany i przepisy - ogłosił w Szczecinie Jerzy Kriger. - Dyrektorzy oddziałów odpowiadają od teraz za kondycję swoich zakładów. Nakazuję uciąć telefony do Warszawy, bo tam już decyzje nie będą zapadać. Wszystkie kompetencje schodzą w dół. W centrali będzie pracować nie więcej niż 200 osób [teraz jest 700 - akr]. Kriger zapowiedział gruntowne zmiany w zarządzaniu koleją. Na pierwszy ogień pójdzie system dystrybucji biletów, który pochłania obecnie aż 20 proc. zysków ze sprzedaży. - Nie będzie już tak, że pani w kasie będzie drukować bilet trzy minuty na długim blankiecie, a pan konduktor w pociągu wypisywać go na wielkim bloczku - mówił Kriger. Bilety mają być małe, takie jak komunikacji miejskiej i do zdobycia w kioskach. Pierwszy eksperyment będzie przeprowadzony w Zachodniopomorskiem, na linii Koszalin-Mielno. W szynobusach zainstalowane zostaną kasowniki. - W ubiegłym sezonie przekonaliśmy się, że właśnie obecny system biletowy doprowadził do tego, że linia ciesząca się ogromnym powodzeniem była deficytowa - mówił Husejko. Wracający z plaży ludzie nie mieli ochoty czekać w długiej kolejce do kasy. Wsiadali do zatłoczonego pociągu. Konduktor nie był zaś w stanie wypisać biletów więcej niż kilku osobom (trasa jest krótka). I tak większość ludzi jechała za darmo. Kolejna zmiana ma dotyczyć serwisowania pociągów. - Dzieje się to od 7 do 15, a powinno w nocy - mówił Kriger. - W efekcie pociągi zamiast jeździć, stoją w warsztatach. Ma być też czyściej. Zlecona przez Krigera kontrola wykazała, że aż w 95 proc. zbadanych przypadków czystość wagonów była fatalna. Mimo że odpowiedzialne za to służby PKP PR uwag nie miały, a za usługę zapłacono. Nowa konfiguracja zależności i odpowiedzialności ma to wyeliminować. W Szczecinie nie trzeba. - Region zachodniopomorski i bydgoski to jedyne, gdzie nie mieliśmy pod tym kątem zastrzeżeń - powiedział Kriger. Dyrektor zachodniopomorskiego PKP PR Andrzej Chańko obiecał, że za miesiąc powie, jakie zmiany wprowadził w swojej firmie. Zastrzegł, że w ostatnich latach sporo już zrobił. Dzięki temu nasz Urząd Marszałkowski dopłaca do każdego kilometra przejechanego przez pociąg tylko 7,26 zł - najmniej w kraju. Z zapowiedzi Krigera się ucieszył: Do tej pory podjęcie najprostszych decyzji wymagało uzgodnień z Warszawą, a to zajmowało tydzień, a nawet miesiąc. Urząd Marszałkowski jest zadowolony z pracy Chańki. W czwartek zapadła decyzja o tym, że zachowa fotel dyrektora. Dyrektorskie fotele w pozostałych regionach są zagrożone. (źródło: Andrzej Kraśnicki jr, Gazeta Wyborcza, 1 maja 2009) Za: www.rynek-kolejowy.pl Temat: marsz patrolowo-kondycyjny Szlak im. Józefa Chrząszczyńskiego (czerwony) -dł. 25 km: Góra Chełmska - Maszkowo - Lubiatowo -Rosnowo - Kurozwęcz. Czyli do Kurwozwęcza i zu ruk nach Chełmska:) lub jak podaje PTTK: Szlak czerwony Szlak im. Józefa Chrząszczyńskiego Góra Chełmska - Maszkowo - Lubiatowo - Manowo - Rosnowo - Bukowo - Tychowo - 50,2 km Szlak czerwony długości 50,2 km bierze swój początek na Górze Chełmskiej i prowadzi przez Maszkowo, Lubiatowo, Manowo, Rosnowo, Pobądź, Bukowo do Tychowa. Drogę biegnącą w większości przez tereny leśne można przemierzyć pieszo lub na rowerze. Na przebycie tego szlaku warto zaplanować cały dzień. Początek szlakuTrasę zaczynamy tuż przy kaplicy p.w. Matki Boskiej po Trzykroć Przedziwnej na Górze Chełmskiej. Ze szczytu schodzimy w kierunku wschodnim, trzymając się żółtego szlaku. Skręcamy w pierwszą drogę po prawej stronie. Przechodzimy przez asfaltową drogę, łączącą Koszalin i Kłos, i idąc dalej leśną drogą docieramy do miejsca przeznaczonego na odpoczynek i ognisko. Skręcamy w prawo, a następnie, tak jak pokazują żółte znaki, w lewo. Pokonujemy dwa wzniesienia Pętli Tatrzańskiej i po pokonaniu drugiego schodzimy drogą leśną w lewo. Cały czas trzymamy się kierunku południowo-wschodniego. Po lewej napotykamy drogę leśną z Kłosu, wychodzimy nią na drogę Koszalin - Polanów. Przy pierwszych zabudowaniach w Maszkowie skręcamy w prawo. Teraz podążamy w kierunku południowym. Ponownie wchodzimy do lasu i przecinamy zielony szlak. Idąc dalej docieramy na skraj lasu koło Lubiatowa. Po lewej widać dawny ewangelicki cmentarz, z widocznymi zarysami grobów. Nasza trasa skręca w lewo, my idziemy drogą polną i wchodzimy na bezleśne wzniesienie. Ze wzniesienia schodzimy na łąki, docierając do skrzyżowania dróg. Nasz szlak prowadzi w prawo, ku mostowi na wpadającej do jeziora Lubiatowskiego rzeczce Wyszewce. Znaki zielone prowadzą dalej prosto, my zaś, po wyjściu, na skraj lasu, skręcamy w lewo, w drogę wykładaną betonowymi płytami. Skręcamy w prawo i przez most na Dzierżęcince wychodzimy na szosę Koszalin - Bobolice w samym środku Manowa. Mijamy przystanek PKS i znajdujące się po prawej stronie niewielkie wzniesienie, pokryte lasem mieszanym. Przechodzimy przez tory kolejki wąskotorowej i zaraz za przejazdem skręcamy w prawo w aleję lipową. Ponownie przechodzimy przez tory kolejowe i po około 3 km wychodzimy na polankę, którą przecina niewielki strumyk Po ok. 3 km szlak skręca w lewo do szosy Koszalin - Rosnowo, którą idziemy w prawo. Przechodzimy przez most na rzece Radwi. Dochodzimy do wsi i przed kanałem skręcamy w lewo w wiejską ulicę. Dochodzimy do mostu na kanale. Po lewej mijamy przystanek PKP, po prawej osiedle i sklepy. Dochodzimy do przystanku PKS i skręcamy w lewo na groblę. Przed przejazdem kolejowym w prawo i wchodzimy do lasu. Szlak prowadzi na południe przez las mieszany. Po lewej mijamy przystanek kolejki w Kurozwęczu i dochodzimy do szosy Zegrze - Krępa. Przechodzimy przez most na rzece Bielicy. Przechodzimy przez tory kolejowe i wchodzimy w las sosnowy. Po ok. 2,5 k mijamy leśniczówkę Pobądź. Po ok. 3 km wkraczamy do wsi Pobądź, mijamy końcowy przystanek PKS i skręcamy w prawo w drogę polną, prowadzącą do pobliskiego lasu. Kierujemy się na zachód. Po ok. 5 km wychodzimy z lasu na pola. Szlak skręca w lewo, trasą tą przez pola i zagajniki dochodzimy do torów kolejki wąskotorowej. Przechodzimy przez tory i tą drogą przez wieś dochodzimy do końcowego przystanku PKS. Wychodzimy drogą asfaltową przez most na Chotli, za którym skręcamy w lewo na łąki i kierujemy się do lasu. Głaz TrygławPrzez 3,3 km idziemy wschodnim brzegiem rzeki Leszczynki, a następnie za mostem skręcamy znowu na południe, w lewo. Wychodzimy na skraj lasu, mając po prawej osiedle mieszkaniowe. Jesteśmy w Tychowie. Tu, na cmentarzu miejskim, po prawej stronie drogi znajduje się największy na Pomorzu głaz narzutowy, ciemnoszary gnejs zwany "Trygławem", wznoszący się na prawie cztery metry i liczący w obwodzie około 50 metrów. Trasa kończy się w centrum miasta, w pobliżu szachulcowego kościoła otoczonego lipami o znacznych rozmiarach (obwód największej wynosi ponad 4 metry). No i tutaj mam Jeżu pomysła Mianowicie w ramach przygotowań do Harpagana polecimy wg. tego opisu nawigując na wydrukowanych tych sztabówkach co mam z neta! Temat: Zieloni 2004 przeciwko likwidacji kolei
Pierdu pierdu... Skok na kase w wykonaniu bandy oszolomow, ktorzy nie | Podkreślają, że transport kolejowy jest Eeee... no generalnie tak, ale na PKP tez potrafia sporo zepsuc w tej | a ze względu na niskie koszty - dostępny dla Krakow - Wieliczka: Krakow - Zakopane: Szwagropol - 11 PLN I tak dalej... | Likwidacja kolei pozbawia ludzi szansy na A dlaczego? Przeciez sa busy? | Pozbawia ich dostępu do No przeciez sa busy, w czym problem? | Rozwiązaniem nie najlepszej dziś sytuacji Polskich Kolei Państwowych W czym to pomoze PKP-IC? | oraz inwestowanie w tańsze od tradycyjnych składów szynobusy. Zieloni A czy pomysleli i tym ile czasu taki pociag jedzie przez Polske? | Polsce o kolei mówi się rzadko. Jeśli już porusza się ten temat, to No, owszem, trafiaja sie pociagi w ktorych nie smierdzi i w ktorych jest | do pracy. Tymczasem PKP przy biernej postawie samorządów zamyka Wniosek nr 1: zamknac PKP a atbor sprzedac prywaciarzom? | Jeżeli nie będziemy o problemach kolei mówić Wniosek nr 2: oddac nasza kolej Slowakom za darmo? Bartek Temat: Skok na kasę z kas Bilet na pociąg w kiosku Andrzej Kraśnicki jr2009-05-01, ostatnia aktualizacja 2009-05-01 19:00 Ostre cięcia w administracji, decentralizacja, reforma systemu dystrybucji biletów, zmiana nieefektywnej organizacji pracy - nowy szef kolei regionalnych zapowiedział w Szczecinie rewolucyjną dla kolejarzy i pasażerów reformę. Jerzy Kriger jest prezesem PKP Przewozy Regionalne od 7 kwietnia. Wcześniej pracował w wielkopolskim Urzędzie Marszałkowskim. Kiedy samorządy na początku roku przejęły od państwa kolej regionalną, Kriger został wytypowany na tego, który ma uczynić z kolejowej spółki nowoczesną firmę. Nie ma łatwego zadania. PKP PR jest w dużo gorszej kondycji niż zapewniał podczas negocjacji z marszałkami województw wiceminister infrastruktury Juliusz Engelhardt. - Dokument przedstawiony przez ministra zakładał na koniec 2008 roku wynik zerowy, okazało się, że straty przekroczą 200 milionów złotych - przypomniał na czwartkowej konferencji z nowym prezesem Władysław Husejko, zachodniopomorski marszałek, który stoi na czele grupy samorządowców zajmujących się przejęciem PKP PR. Urzędy Marszałkowskie zleciły audyt. Ma być gotowy 15 maja. - Udam się z nim do ministra Engelhardta i spytam, czy podtrzymuje swoje wyliczenia, które nazwał profesjonalnym dokumentem dla profesjonalistów - mówił zirytowany marszałek Husejko. Na razie samorządy zabierają się za terapię mającą poprawić kondycję kolei. Od 1 maja zakłady regionalne (jest ich 15) będą "samobilansującymi się oddziałami". - Wspólny będzie jedynie bilans skonsolidowany i przepisy - ogłosił w Szczecinie Jerzy Kriger. - Dyrektorzy oddziałów odpowiadają od teraz za kondycję swoich zakładów. Nakazuję uciąć telefony do Warszawy, bo tam już decyzje nie będą zapadać. Wszystkie kompetencje schodzą w dół. W centrali będzie pracować nie więcej niż 200 osób [teraz jest 700 - akr]. Kriger zapowiedział gruntowne zmiany w zarządzaniu koleją. Na pierwszy ogień pójdzie system dystrybucji biletów, który pochłania obecnie aż 20 proc. zysków ze sprzedaży. - Nie będzie już tak, że pani w kasie będzie drukować bilet trzy minuty na długim blankiecie, a pan konduktor w pociągu wypisywać go na wielkim bloczku - mówił Kriger. Bilety mają być małe, takie jak komunikacji miejskiej i do zdobycia w kioskach. Pierwszy eksperyment będzie przeprowadzony w Zachodniopomorskiem, na linii Koszalin-Mielno. W szynobusach zainstalowane zostaną kasowniki. - W ubiegłym sezonie przekonaliśmy się, że właśnie obecny system biletowy doprowadził do tego, że linia ciesząca się ogromnym powodzeniem była deficytowa - mówił Husejko. Wracający z plaży ludzie nie mieli ochoty czekać w długiej kolejce do kasy. Wsiadali do zatłoczonego pociągu. Konduktor nie był zaś w stanie wypisać biletów więcej niż kilku osobom (trasa jest krótka). I tak większość ludzi jechała za darmo. Kolejna zmiana ma dotyczyć serwisowania pociągów. - Dzieje się to od 7 do 15, a powinno w nocy - mówił Kriger. - W efekcie pociągi zamiast jeździć, stoją w warsztatach. Ma być też czyściej. Zlecona przez Krigera kontrola wykazała, że aż w 95 proc. zbadanych przypadków czystość wagonów była fatalna. Mimo że odpowiedzialne za to służby PKP PR uwag nie miały, a za usługę zapłacono. Nowa konfiguracja zależności i odpowiedzialności ma to wyeliminować. W Szczecinie nie trzeba. - Region zachodniopomorski i bydgoski to jedyne, gdzie nie mieliśmy pod tym kątem zastrzeżeń - powiedział Kriger. Dyrektor zachodniopomorskiego PKP PR Andrzej Chańko obiecał, że za miesiąc powie, jakie zmiany wprowadził w swojej firmie. Zastrzegł, że w ostatnich latach sporo już zrobił. Dzięki temu nasz Urząd Marszałkowski dopłaca do każdego kilometra przejechanego przez pociąg tylko 7,26 zł - najmniej w kraju. Z zapowiedzi Krigera się ucieszył: Do tej pory podjęcie najprostszych decyzji wymagało uzgodnień z Warszawą, a to zajmowało tydzień, a nawet miesiąc. Urząd Marszałkowski jest zadowolony z pracy Chańki. W czwartek zapadła decyzja o tym, że zachowa fotel dyrektora. Dyrektorskie fotele w pozostałych regionach są zagrożone. Źródło: Gazeta Wyborcza Szczecin http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,6562545,Bilet_na_pociag_w_kiosku.html Tomasz.bu dnia Śro 19:36, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy Temat: elektryfikacja
Ależ wisisz na tych liniach.
Mick M. Temat: Strategia PKP IC - znamy szczegóły! A dlaczego właśnie PKP Intercity? W największym skrócie - ponieważ ma doświadczenie w przewozach dalekobieżnych, a także co ujawnia strategia: <b>know-how w postaci badań rynku pasażerskiego od ponad dwóch lat (...) Jest także <b>gotowy i zamknięty rozkład jazdy</b> wszystkich przejmowanych pociągów, a także IC, EC, EN, Ex i TLK <b>wraz ze skomunikowaniami. Wszystko super, chciałoby się jednak wierzyć, że w swoim nowym rozkładzie PIC nie będzie powielał głupich i często niezrozumiałóych błędów PR-ów takich, jak np: 1. Prowadzenie wszystkich pośpiechów na odcinku Wrocław - Zielona Góra przez Ścinawę, eliminując tym samym możliwe do uzyskania dodatkowe potoki pasażerów, a co za tym idzie wpływy z Legnicy i Lubina. Trasa przez Ścinawę jest krótsza kilometrowo, ale znacznie wolniejsza w ujęciu czasowym. 2. Sezonowe pociągi z południowo - zachodniej PL do Ustki pchane na siłę od Szczecinka przez Białogard, zamiast prosto do Ustki przez Miastko i Słupsk. W Szczecinku pociągi "zbiorowe" na Kołobrzeg i Ustkę mogłyby być dzielone na dwa, jadące w swoich kierunkach najkrótszymi drogami. Dowóz ludzi z Koszalina do Białogardu lub Słupska można realizować skomunikowanymi pośpiechami relacji 3-City - Szczecin - (Berlin). 3. Celowe i uporczywe pomijanie Żagania i Żar. Pośpiech "Wiking" Szczecin - Jelenia Góra powinien kursować właśnie tamtędy, tak jak to miało miejsce jeszcze kilka lat temu (miał przy tym dobrą frekwencję), zapewniając większą dostępność komunikacyjną południowego zachodu PL. Poza tym powinno się przywrócić bezpośrednie połączenia Szczecina i Zielonej Góry, których brak od kilku lat. 4. Tworzenie chorych, a w niektórych przypadkach debilnych nazw pociągów, typu Gorzowiak, Podlasiak, Wrocławianin, tak jakby brakowało wybitnych i znanych postaci, zasłużonych dla ich regionów lub po prostu nazw geograficznych. 5. Od wielu lat źle zorganizowane krzyżowania pośpiechów na linii nadbałtyckiej - zamiast na stacjach Słupsk, Sławno, Koszalin, czy Białogard, najczęściej na wiochach typu Reblino, co wydatnie wydłuża czasy przejazdu na całaj trasie. 6. Stopniowe, lecz systematyczne pomijanie w ruchu pospiesznym tras Poznań - Ostrów - Kępno - Śląsk oraz Gniezno - Jarocin - Ostrów Wlkp. Niektóre pociągi relacji 3-City - Śląsk widziałbym właśnie w trasie wykorzystującej ten odcinek. Czyli całościowo trasa wyglądałaby tak: Gdynia - Bydgoszcz - Inowrocław - Gniezno - Jarocin - Ostrów - Kepno - Kluczbork - Lubliniec - Śląsk. Wiem, że prędkości szlakowe są tam dalekie od imponujących, ale i tak byłoby szybciej niż przez Łódz, a poza tym wypełniłaby się luka w połączeniach Trójmiasta z Ostrowem i jego okolicą. Rola PKP PR jest widziana w obsłudze połączeń regionalnych, przygranicznych oraz typowo aglomeracyjnych, tam gdzie nie ma jeszcze spółek samorządowych w rodzaju KM. Prawidłowo, jak sama nazwa PR-ów wskazuje, powinni się zając właśnie obsługą regionów, ale także w wersji poszerzonej np. 3-City + Elbląg/Bydgoszcz/Słupsk jako Regio+, albo Regional Express wzorem DB. Temat: [cyt]PKP-Kielce. [pr][cyt]Nowy rozkład pociągów Monika Gałązka 26-11-2004 , ostatnia aktualizacja 26-11-2004 20:26 Serwis: gazeta.pl Link:http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,2415540.html 12 grudnia zmieni się rozkład pociągów. Zniknie część składów, ale pojawią Nowy rozkład zacznie obowiązywać 12 grudnia. PKP ujawniła wczoraj jego Zmieni się też cykl godzinnych połączeń na trasie z Łodzi do Warszawy. Wraz z wprowadzeniem nowego rozkładu PKP zmieni się też oferta biletowa. Od Nowe pociągi osobowe * z Tomaszowa (godz. 7.05) do Łodzi Fabrycznej (godz. * z Łodzi Kaliskiej (godz. 21.30) do Zduńskiej Woli (godz. 22.21) * ze Zduńskiej Woli (godz. 13.25) do Łodzi Kaliskiej (godz. 14.16) * z Łodzi Kaliskiej (godz. 7.40 i 16.30) do Sieradza (godz. 8.50 i 17.40) * z Sieradza (godz. 5.30) do Łodzi Kaliskiej (godz. 6.40) * ze Skierniewic (godz. 9.30) do Łodzi Fabrycznej (godz. 10.48)Nowe pociągi * "Ostrowianin" z Ostrowa Wielkopolskiego do Warszawy przez Sieradz, Zduńską * Pociąg z Łodzi Kaliskiej do Kołobrzegu (w sezonie letnim) przez Kutno, Zmiany tras pociągów pospiesznych* Pociąg Widawa, który dziś jedzie z Łodzi * Wrocławianin - skład z Warszawy do Zgorzelca zamiast przez Łódź Kaliską * Pociąg z Bielska-Białej do Gdyni w sezonie letnim będzie kursował w relacji Temat: OBÓZ LETNI - INFORMACJE !!! OTO LISTA AUTOKARÓW Autokar 1: - Szczecin i Kołobrzeg Szczecin: 1. Paweł Frąckowiak 2. Agata Wojtaszek 3. Hania Baran 4. Kasia Śliwka 5. Alona Byczko 6. Karina Kranz 7. Kasia Sowizdrzał 8. Karolina Rabus 9. Irena Kośmińska 10. Agnieszka Żołnierek 11. Kasia Zygmunt 12. Anita Hajder 13. Dawid Korniak 14. Patrycja Rybczyńska 15. Natalia Wydrzyńska 16. Kinga Wieczorek 17. Magda Zalewska 18. Kasia Zalewska 19. Dominika Suchcicka 20. Agata Adamowicz 21. Gosia Ostrowska 22. Karolina Szwędzińska 23. Ola Kubiak 24. Tosia Porębska 25. Karina Grucka 26. Rafał Wójcik 27. Patrycja Adamska 28. Karolina Wiśniewska 29. Igor Cieślakowski 30. Bartek Trzepiałkowski Kołobrzeg: 31. Ola Sochacka 32. Klaudia Mieńciuk 33. Paulina Fuchs 34. Wiktoria Władzińska 35. Krystian Balcerzak 36. Agata Radomska 37. Ewa Bąk 38. Julia Szreter Autokar 2: Koszalin 1. Magda Osińska 2. Maja Kwiatkowska 3. Patrycja Mac 4. Ola Dziura 5. Klaudia Elert 6. Przemek Jaroszewski 7. Piotr Wołkowski 8. Tomek Klinger 9. Angelika Nowak 10. Kamila Chojnowska 11. Patrycja Ludwicka 12. Martyna Borys 13. Michał Łareonowicz 14. Milena Krzanowska 15. Ewelina Gradowska 16. Ola Świdroń 17. Agnieszka Rynkiewicz 18. Marcelina Furmanek 19. Dominika Kosecka 20. Natalia Przysowa 21. Ola Drzewiecka 22. Magda Mikołajek 23. Weronika Wtorkiewicz 24. Maciek Krygier 25. Patryk Fiszer 26. Radek Mikołajek 27. Szymon Burak 28. Julia Maciocha 29. Paulina Tranda 30. Edyta Iwańska 31. Gracjan Madera 32. Adrian Marczak 33. Kiel Martyna 34. Piotrek Rocztejn 35. Artur Kostyk 36. Marta Ciszewska 37. Thomas Marcin 38. Oliwia Ćwieklińska 39. Paulina Pajewska 40. Klaudia Malina 41. Oliwia Gogolewska 42. Ola Słowińska 43. Kornelia Dubrownik 44. Karolina Żmijak Autokar 3 – Reszta ŚWIATA 1. Ewa Konobrodzka 2. Klaudia Chydzińska 3. Ola Tomaszewska 4. Kamil Ignaczuk 5. Monika Warzocha 6. Angelika Mackiewicz 7. Anna Pawlak 8. Paweł Kozłowski 9. Justyna Cieszyńska 10. Magda Ignaczak 11. Kaja Apollo 12. Patrycja Nasiadek 13. Olga Zielińska 14. Kasia Bobak 15. Marta Borecka 16. Ola Kwiek 17. Ewa Kwiek 18. Martyna Leżon 19. Aga Świderska 20. Aga Baczyńska 21. Maja Baczyńska 22. Karolina Zychowicz 23. Agata Sadowska 24. Magda Obrocka 25. Ula Bogucka 26. Ada Kubacka 27. Weronika Zwierzchowska 28. Karolina Kempiak 29. Gabrysia Twarowska 30. Sandra Filanowska 31. Magda Stasiowska 32. Agnieszka Wąs 33. Szymon Czechanowski 34. Agata Bobrowska 35. Adela Uchmańska 36. Kasia Torbiarczyk 37. Patrycja Wągrowska 38. Alicja Sośnicka 39. Magdalena Matysiak 40. Milczka Gabriel 41. Bińkowska Sabina 42. Patrycja Kwiatkowska 43. Natalia Kotowska 44. Anna Tomkowicz 45. Alicja Nieśmiałkowska Pytania proszę kierować na - manager@toptoys.com.pl Trasa Autokarów: Autokar 1: Kołobrzeg, Szczecin, Gorzów Wlk., Poznań, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca). Czas jazdy około 15-17 h Autokar 2: Kołobrzeg, Koszalin, Bydgoszcz, Włocławek, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca). Czas jazdy około 14-16 h Autokar 3: Kołobrzeg, Koszalin, Bydgoszcz, Włocławek, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca). Czas jazdy około 14-16 h Osoby z Autokaru 3 będziemy zabierać z dworców głównych PKP danego miasta. Niedługo podamy dokładne godziny przyjazdów Temat: Podsumowanie roku 2006
Lekoo spóźnione, ale jak to mawiają lepiej późno niż wcale. ;-) POLSKA: CZECHY: NIEMCY: SZWAJCARIA: ODCINKI GRANICZNE: Po szczegóły odsyłam do działu ROZMAITOŚCI na www.kolejomania.rail.pl Może inni MK też pochwalą się swoim zeszłorocznym dorobkiem? ;-) Pozdr. Temat: Dwie nowe spolki wydzielone Co do przypadku, ktory opisujesz to juz jest polaczenie dalekobiezne, kwalifikujace sie do "podwyzszania" standardu. Jakbys chcial zawadzic o Elblag, Tczew czy Malbork - no to mozna rozmawiac. Ale jakby PKP bylo obecnie porownywalne z np. DB to mialbys pociag do wlasnie nieskomunikowany z niczym dalej pociag do Bydgoszczy, zas IC bylby pokomunikowany owszem. Bardzo wredne, ale zazwyczaj skuteczne. Really? To dlatego pewnie pociagi w .de sa tak drogie (opinia germanskiej rodziny)... Swoja droga dla mnie polaczenie Gdansk-Bydgoszcz nie zalicza sie do dalekobieznych. W takim razie Exem zrobic pospiechy Koszalin-Szczecin, Szczecin-Gdynia (wszak i tak papierowo bedzie, wiec nie martwmy sie o wagony - pojedziem syfem, ale z doplata), Gdynia-Olsztyn, Poznan-Wroclaw - to sa Panie polaczenia odleglosciowo porownywalne z "moim" Gdansk-Bydgoszcz... A tak swoja droga, jak to sie ma w tych innych krajach? Czy taryfa tez rowna sie jakis wspolczynnik okolo 1,6 osobowej (podstawowej) plus obowiazkowa doplata i to wcale nie niska?
Nie bredze. Nie musisz obgryzac sciany, po prostu pojedziesz dluzej i z
--- Temat: Rozkład jazdy 2008/2009 Pociągi bez tajemnic Jako pierwsi w Polsce ujawniamy projekt nowego rozkładu jazdy pociągów, który wejdzie w życie w grudniu. Nie zabraknie w nim niespodzianek, np. pociągu relacji Słupsk - Przemyśl. Będzie to najdłuższe połączenie na polskich torach. Z rozkładu nie zniknie przyspieszony "Albatros", jeżdżący obecnie z Gdyni do Szczecina. Nowy rozkład przeszedł już tzw. Jachrankę, czyli konferencję zatwierdzającą jego projekt do realizacji. Na razie znany jest tylko rozkład jazdy pociągów pospiesznych i międzyregionalnych. Najciekawszą zmianą jest wprowadzenie całorocznego pociągu "Słowiniec" ze Słupska do Przemyśla, który do tej pory kursował tylko do Poznania. Nowa relacja będzie liczyła tysiąc kilometrów - będzie to najdłuższa trasa pociągu pospiesznego, jeżdżącego po polskich torach. Ze Słupska wyjedzie o godzinie 5:05, a do Przemyśla dojedzie o 21:40. W drogę powrotną wyruszy o 6:42, by do Słupska dojechać o 23:35. Na tym nie koniec zmian w rozkładzie. - Na pewno dojdzie do drobnych korekt także w ruchu pociągów regionalnych na Pomorzu - zdradza Eugeniusz Manikowski z Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku. - Będziemy się starali o dołożenie jednej pary pociągów na linii Słupsk - Szczecinek. Chcemy, żeby ten pociąg nie kończył biegu w Miastku. Aby to się udało, do jego kursowania będzie musiało dołożyć się województwo zachodniopomorskie. Według wcześniejszych zapowiedzi pomorskich samorządowców, skróceniu miała ulec relacja "Albatrosa". - To pociąg przyspieszony, kursujący ze Szczecina do Gdyni, a wcześniej do Malborka - wyjaśnia Leszek Chodak, naczelnik Wydziału Marketingu w Zachodniopomorskim Zakładzie Przewozów Regionalnych w Szczecinie. - Pociąg zatrzymuje się tylko na głównych stacjach, tak jak pociągi pospieszne, ale jest w cenie osobowego. To dobry pociąg i cieszy się zainteresowaniem podróżnych. Teraz "Albatros" kursuje tylko do Gdyni, ale od nowego rozkładu jazdy jego relacja miała zostać jeszcze bardziej skrócona - do Słupska. Tymczasem według opublikowanego projektu, "Albatros" został wydłużony aż do Tczewa. W regionie zachodniopomorskim zmianie ulegnie przede wszystkim ruch pociągów sezonowych. Połączenia mają wrócić na zamknięte trasy Koszalin - Mielno oraz Szczecin - Police - Trzebież. - Na tych liniach pociągi zobaczymy na razie tylko w sezonie wakacyjnym - przyznaje Andrzej Chańko, dyrektor Zachodniopomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Szczecinie. - Ruch całoroczny chcemy przywrócić na trasie Wałcz - Kalisz Pomorski - Stargard Szczeciński. Wszystko zależeć będzie od Polskich Linii Kolejowych, które usiłują naprawić uszkodzony most na tej trasie. Jeszcze kilka lat temu układaniem rozkładu jazdy zajmowali się tylko kolejowi urzędnicy. - Dzisiaj staramy się włączać podróżnych w opracowywanie rozkładów jazdy - mówi Łukasz Kurpiewski, rzecznik prasowy PKP Przewozy Regionalne w Warszawie. - Jeśli mamy możliwości techniczne i finansowe, staramy się realizować wnioski pasażerów, wpływające głównie drogą mailową. Ostatnio planowaliśmy skrócenie relacji pociągu "Pomorzanin" Gdynia - Wrocław tylko do Poznania. W kilka dni zostaliśmy zasypani mailami od trójmiejskich studentów i zdecydowaliśmy się zostawić pociąg w starej relacji. Teraz podobne wnioski także zostały uwzględnione. źródło: NaszeMiasto.pl Temat: Podsumowanie roku 2006 Witam ! Lekoo spóźnione, ale jak to mawiają lepiej późno niż wcale. ;-) POLSKA: CZECHY: NIEMCY: SZWAJCARIA: ODCINKI GRANICZNE: Po szczegóły odsyłam do działu ROZMAITOŚCI na www.kolejomania.rail.pl Może inni MK też pochwalą się swoim zeszłorocznym dorobkiem? ;-) Pozdr. Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 114 rezultatów • 1, 2, 3 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||