Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutro.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP wykup legitymacji kolejowych





    Temat: XXI MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY W BIEGACH NARCIARSKICH
    1. Dyscyplina: XXI MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY W BIEGACH NARCIARSKICH - BIEG KWALIFIKACYJNY USIC

    2. Miejsce i czas trwania Ustrzyki Dolne 13 ; 14.02.2009 r. (zmiana terminu )

    3. Wpisowe: 250 zł od osoby z noclegiem i całodobowym wyżywieniem

    I. SPRAWY ORGANIZACYJNE

    1. Zakwaterowanie i wyżywienie Ustrzyki Dolne, ;VIKING: ul. Jasień 10, 38-700 Ustrzyki Dolne od 13.02.2009 do 14.02.2009r.

    13.02.2009 zakwaterowanie od godz. 1400, kolacja godz. 1800
    14.02.2009 śniadanie godz. 730, obiad godz. 1400

    2. Obiekty sportowe Ustianowa Górna - trasy narciarskie (3 km od miejsca zakwaterowania, dowóz autokarem)

    3. Organizator PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie 35-005 Rzeszów

    4. Zgłoszenia pisemne 30.01.2009 r. - w zgłoszeniu podać godziny planowanego przyjazdu i wyjazdu e-mail: ise_zagorz_zr@poczta.zagorz.net tel/fax: 013 46 60 344

    5. Termin zgłoszeń i wpłat 30.01.2009 r. - w zgłoszeniu podać godziny planowanego przyjazdu i wyjazdu, wpłaty do 30.01.2009r. przelewem

    6. Wpłaty na konto: MILLENIUM BIZNES BIG BANK GDAŃSKI S.A.
    AL. JEROZOLIMSKIE 123, 02-017 WARSZAWA
    NR 51 1160 2202 0000 0000 3369 2254
    W tytule przelewu podać nazwę zakładu i dyscypliny (np. IZ Olsztyn - MPK BIEGI NARCIARSKIE)

    7. Przyjazd uczestników: Przyjazd na mistrzostwa w dniu 13.02.2009 r. od godz. 1400.
    Organizator zapewnia przejazdy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z organizatorem): - w dniu 13.02.2009r. autokarem ze stacji Rzeszów Ustrzyk Dolnych;
    - w dniu 14.02.2009r. autokarem na miejsce zawodów;
    - w dniu 14.02.2009r. z Ustrzyk Dolnych do Rzeszowa na dworzec kolejowy.

    8. Informacji udzielają bezpośredni organizatorzy: PODGÓRSKI PIOTR tel: 784 331 263 SKÓRA JANUSZ tel: 604 298 610
    KONOPKA HENRYK tel: 698 689 518

    II. ZASADY UCZESTNICTWA

    1. W Mistrzostwach prawo udziału mają zakłady pracy, które spełniły wymogi regulaminowe:
    a)dokonały w terminie zgłoszenia zawodników na załączonym wykazie personalnym.
    b)dokonały w terminie przelewem wpłaty na konto wskazane w pkt. I.4
    Drużyny ubezpieczają się we własnym zakresie. Kierownik drużyny przedstawią organizatorowi kserokopię polisy i listę ubezpieczonych, co jest bezwzględnym warunkiem dopuszczenia zawodników do Mistrzostw Polski Kolejarzy w Biegach Narciarskich.

    2.W Mistrzostwach Polski Kolejarzy uczestniczyć mogą ekipy złożone z pracowników, emerytów i rencistów oraz członków ich rodzin reprezentujących różne zakłady pracy wchodzące w skład Grupy PKP, zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

    3. Obowiązującymi dokumentami w Mistrzostwach Polski Kolejarzy są:
    a)legitymacja uprawniająca do wykupu ulgi przejazdowej wraz z ważnym znaczkiem na 2009 rok,
    lub (w przypadku braku legitymacji przejazdowej) zaświadczenie o:
    - zatrudnieniu – dot. pracowników, - korzystaniu z ZFŚS - dot. rencistów, emerytów i członków rodzin, - legitymacja służbowa,
    b)jeden z dokumentów stwierdzających tożsamość uczestnika:
    - dowód osobisty , - legitymacja szkolna lub studencka, - paszport, - prawo jazdy.

    III. KOMUNIKAT TECHNICZNY

    1.W Mistrzostwach Polski Kolejarzy w Narciarstwie obowiązuje:
    Ramowy Regulamin Mistrzostw Polski Kolejarzy.

    2.Kategorie wiekowe w biegach narciarskich:
    a) Kobiety: K1 do 30 lat – 2000m; K2 31do 40 lat – 1000m; K3 powyżej 41 lat - 1000m
    b) Mężczyźni: M1 do 30 lat - 6000m; M2 31 do 40 lat - 4000m; M3 41 do 50 lat - 2000m; M4 – pow. 51 lat - 2000m;

    3.Sposób przeprowadzenia zawodów zostanie ustalony na odprawie kierownictwa ekip po kolacji w piątek 13.02.2009 r. godz. 1930 z Delegatem Technicznym, Sędzią Głównym i Szefem Komitetu Organizacyjnego. Początek zawodów o godz. 1000 dnia 14.02.2009r.

    UWAGA ! W przypadku braku odpowiednich warunków śniegowych Mistrzostwa Polski Kolejarzy w Biegach Narciarskich mogą być odwołane lub przełożone na inny termin. O zaistniałej sytuacji organizatorzy powiadomią zakłady pracy, które potwierdziły swój udział w zawodach.

    RG/KS/T-02/09 Warszawa 22.01.2009r.

    Ze sportowym pozdrowieniem
    Jerzy Szarmach
    /-/
    Przewodniczący



    Temat: XXI MPK w BIEGACH NARCIARSKICH
    Komisja Sportu Pracowniczego uprzejmie informuje, że odbędą się:
    MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY

    1. Dyscyplina: XXI MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY W BIEGACH NARCIARSKICH

    2. Miejsce i czas trwania: Ustrzyki Dolne 19- 20.12.2008r
    3. Wpisowe: 250 zł od osoby z noclegiem i całodobowym wyżywieniem ; 150 zł- startowe z obiadem
    4. Termin zgłoszeń: 11.12.2008r. - w zgłoszeniu podać godziny planowanego przyjazdu i wyjazdu e-mail: ise_zagorz_zr@poczta.zagorz.net
    5. Termin wpłat: do 16.12.2008r. przelewem

    I. SPRAWY ORGANIZACYJNE.

    1. Zakwaterowanie: Ustrzyki Dolne, Hotel Laworta :ul. Nadgórna 107, 38-700 Ustrzyki Dolne od 19.12.2008 do 20.12.2008r.
    19.12.2008 ; zakwaterowanie od godz. 1400, kolacja godz. 1800
    20.12.2008 ; śniadanie godz. 700, obiad godz. 1400
    2. Obiekty sportowe: Ustianowa Górna - trasy narciarskie (3 km od miejsca zakwaterowania, dowóz autokarem)
    3. Adres Organizatora: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie 35-005 Rzeszów
    4. Nr Konta: MILLENIUM BIZNES BIG BANK GDAŃSKI S.A. AL. JEROZOLIMSKIE 123, 02-017 WARSZAWA
    NR 51 1160 2202 0000 0000 3369 2254
    W tytule przelewu podać nazwę zakładu i dyscypliny
    (np. CM KATOWICE i MPK BIEGI NARCIARSKIE)
    5. Informacji udzielają: SKÓRA JANUSZ kom. 604 298 610
    KONOPKA HENRYK kom. 698 689 518
    PODGÓRSKI PIOTR kom. 508 345 164

    II. ZASADY UCZESTNICTWA.

    1. W Mistrzostwach prawo udziału mają zakłady pracy, które spełniły wymogi regulaminowe:
    a) dokonały w terminie zgłoszenia zawodników na załączonym wykazie personalnym.
    b) dokonały w terminie przelewem wpłaty na konto wskazane w pkt.I.4
    Drużyny ubezpieczają się we własnym zakresie. Kierownik drużyny przedstawią organizatorowi kserokopię polisy i listę ubezpieczonych, co jest bezwzględnym warunkiem dopuszczenia zawodników do Mistrzostw Polski Kolejarzy w Biegach Narciarskich.
    2. W Mistrzostwach Polski Kolejarzy uczestniczyć mogą ekipy złożone z pracowników, emerytów i rencistów oraz członków ich rodzin reprezentujących różne zakłady pracy wchodzące w skład Grupy PKP, zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
    3. Obowiązującymi dokumentami w Mistrzostwach Polski Kolejarzy są:
    a) legitymacja uprawniająca do wykupu ulgi przejazdowej wraz z ważnym znaczkiem na 2008 rok,
    lub (w przypadku braku legitymacji przejazdowej) zaświadczenie o:
    - zatrudnieniu; dot. pracowników,
    - korzystaniu z ZFŚS - dot. rencistów, emerytów i członków rodzin,
    - legitymacja służbowa,
    b) jeden z dokumentów stwierdzających tożsamość uczestnika:
    - dowód osobisty ,
    - legitymacja szkolna lub studencka,
    - paszport,
    - prawo jazdy.

    III. KOMUNIKAT TECHNICZNY.

    1. W Mistrzostwach Polski Kolejarzy w Narciarstwie obowiązuje:
    a) Ramowy Regulamin Mistrzostw Polski Kolejarzy..
    2. Kategorie wiekowe w biegach narciarskich:
    a) Kobiety: K1 do 30 lat ; 2000m; K2 31do 40 lat ; 1000m; K3 powyżej 41 lat - 1000m
    b) Mężczyźni: M1 do 30 lat - 6000m; M2 31 do 40 lat - 4000m; M3 41 do 50 lat - 2000m; M4; pow. 51 lat - 2000m;
    3.Sposób przeprowadzenia zawodów zostanie ustalony na odprawie kierownictwa ekip po kolacji w piątek 19.12.2008r godz. 20:00 z Delegatem Technicznym, Sędzią Głównym i Szefem Komitetu Organizacyjnego.

    IV. SPRAWY ORGANIZACYJNE.

    1. Zakwaterowanie i wyżywienie: Hotel ;Laworta” ul. Nadgórna 107, 38-700 Ustrzyki Dolne
    3. Przyjazd na mistrzostwa w dniu 19.12.2008r. od godz. 1400, a w dniu 20.12.2008r. bezpośrednio na zawody do godz. 830 na trasy biegowe w Ustianowej Górnej.
    Organizator zapewnia przejazdy (po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem): - w dniu 19.12.2008r. autokarem ze stacji Rzeszów do Hotel ;Laworta;;
    - w dniu 20.12.2008r. autokarem z Hotel ;Laworta; na miejsce zawodów;
    - w dniu 20.12.2008r. do Rzeszowa na dworzec kolejowy.
    4. Początek zawodów o godz. 900 dnia 20.12.2008r.
    5. Listę uczestników należy przesłać faxem: 013 46 60 344 lub e-mail: ise_zagorz_zr@poczta.zagorz.net

    UWAGA !
    W przypadku braku odpowiednich warunków śniegowych Mistrzostwa Polski Kolejarzy w Biegach Narciarskich mogą być odwołane lub przełożone na inny termin. O zaistniałej sytuacji organizatorzy powiadomią zakłady pracy, które potwierdziły swój udział w zawodach a w przypadku odwołania imprezy zostanie dokonany zwrot wpłaconego wpisowego.

    SKS/T-4b/08...Warszawa..29.11.2008r. Ze sportowym pozdrowieniem

    Przewodniczący
    /-/ Jerzy Szarmach

    Informacje o działalności Stowarzyszenia na stronie internetowej : WWW.kolejarz.org i forum: WWW.forum.kolejarz.org





    Temat: [b] XLIX MISTRZOSTWA W WĘDKARSTWIE SPŁAWIKOWYM[/b]
    Rada Główna Kultury Fizycznej, Turystyki i Działalności Kulturalnej „Kolejarz” w Warszawie
    - Komisja Sportu Pracowniczego uprzejmie informuje, że odbędą się:
    MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY W WĘDKARSTWIE SPŁAWIKOWYM

    1. Dyscyplina:
    XLIX MISTRZOSTWA W WĘDKARSTWIE SPŁAWIKOWYM
    2. Miejscowość i czas trwania:
    rzeka Świniec k/Kamienia Pom. 10 – 13 kwietnia 2008 r.
    3.Wpisowe i termin wpłat:
    1.980 zł za ekipę 6-osobową (330,- od osoby)- w treści przelewu koniecznie należy zaznaczyć ekipy jakiego zakładu pracy dotyczy wpłata wpisowego – - 25 marca 2008 r.
    – po uzgodnieniu z organizatorem można także dokonywać wpłat gotówką w dniu przyjazdu ekip.
    4.Termin zgłoszeń
    25 marca 2008r. - udział reprezentacji zakładu w zawodach zgłosić na załączonym druku zgłoszenia.

    I. SPRAWY ORGANIZACYJNE.

    1.Zakwaterowanie / wyżywienie:
    od obiadu 10.04.2008r. do śniadania 13.04.2008r. Ośrodek Wczasowy WRZOS w Łukęcinie (położony na trasie Kamień Pomorski – Pobierowo), ul. Słoneczna 11
    Możliwy jest przyjazd do ośrodka w dniu 09 kwietnia br. – po uprzednim zgłoszeniu. Opłata za dodatkowy nocleg 09/10.04. br. wynosi 35 zł od osoby. Opłatę należy wnieść bezpośrednio po przyjeździe w recepcji ośrodka, który wystawi rachunek / fakturę za ten nocleg.
    2. Transport
    W celu opracowania harmonogramu przewozu uczestników szczególnie ważną dla organizatora informacją jest planowany termin przyjazdu i odjazdu ekipy oraz środek lokomocji. Organizator zapewnia zorganizowany odbiór uczestników mistrzostw w dniu 10 kwietnia 2008r. ze stacji Wysoka Kam. w godzinach przedpołudniowych, wyjazd z ośrodka w dniu 13 kwietnia 2008r. (po śniadaniu) oraz przejazdy na trening i zawody.
    3.Adres Organizatora:
    Międzyzakładowa RKFTiDK „Kolejarz”
    71-715 Szczecin, ul. Korzeniowskiego 1 – tel. 991/471-54-13
    faksem: 991/ 471 – 54 - 13 lub na adres poczty elektronicznej h.pulawska@plk-sa.pl
    4. Nr konta:
    STOWARZYSZENIE KRZEWIENIA SPORTU
    TURYSTYKI I KULTURY „KOLEJARZ”
    AL.Jerozolimskie 54, 00-024 WARSZAWA
    MILLENNIUM BIZNES BIG BANK GDAŃSKI S.A.
    KONTO NR 51 1160 2202 0000 0000 3369 2254
    W tytule przelewu podać nazwę zakładu i dyscypliny
    (np. PR BYDGOSZCZ – 49 Wędkarstwo)
    5.Informacji udziela:
    Halina Puławska, PKP PLK SA Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie,
    tel. kol. 991/ 471 – 54 - 13

    II. ZASADY UCZESTNICTWA.

    1.W Mistrzostwach prawo udziału mają zakłady pracy, które spełniły wymogi regulaminowe:
    a)dokonały w terminie zgłoszenia zawodników na załączonym wzorze druku zgłoszenia
    b)dokonały w terminie przelewem wpłaty na konto bezpośredniego organizatora
    2.W mistrzostwach w wędkarstwie spławikowym mogą uczestniczyć 6-osobowe ekipy, składające się z: 3 seniorów, 1 kobiety, 1 juniora (wiek do 20 lat czyli rocznik 1988 i młodsi) i kierownika / trenera ekipy (pracownicy, renciści, emeryci i członkowie ich rodzin).
    Zakład pracy może wystawić niepełną ekipę, która będzie sklasyfikowana drużynowo wg obowiązujących zasad lub pojedynczego zawodnika, który klasyfikowany będzie wyłącznie indywidualnie (jeżeli zakład pracy zgłosi reprezentację na mistrzostwa, to udział zawodników startujących indywidualnie z tego samego zakładu uzależniony jest od ilości zgłoszeń i stanowisk na łowisku).
    Ilość ekip i zawodników ograniczona jest liczbą stanowisk na łowisku.
    3.Obowiązującymi dokumentami w Mistrzostwach Polski Kolejarzy są:
    a)legitymacja uprawniająca do wykupu ulgi przejazdowej wraz z ważnym znaczkiem na 2008 rok, lub (w przypadku braku legitymacji przejazdowej) zaświadczenie o:
    - zatrudnieniu (dot. pracowników), - korzystaniu z ZFŚS (dot. rencistów, emerytów i członków rodzin),
    - legitymacja służbowa,
    b) jeden z dokumentów stwierdzających tożsamość uczestnika:
    - dowód osobisty , - paszport, - prawo jazdy.
    Brak dokumentu, na podstawie którego można stwierdzić uprawnienie do udziału w kolejowych zawodach jest podstawą do niedopuszczenia do zawodów.
    4.Zawodnicy i drużyny ubezpieczają się we własnym zakresie.

    III.KOMUNIKAT TECHNICZNY.

    1. Łowisko : rzeka ŚWINIEC k/ Kamienia Pom. – woda wolno płynąca – woda PZW.
    2. Termin zawodów:
    - 10.04.2008 – trening na łowisku w godz. 14.30 – 17.30, uroczystość otwarcia imprezy
    - 11.04.2008 - pierwsza tura zawodów
    - 12.04.2008 - druga tura zawodów – ogłoszenie wyników – dekoracja zwycięzców
    3. W Mistrzostwach obowiązuje w klasyfikacji drużynowej i indywidualnej system sektorowy.
    4. Warunki techniczne:
    - długość wędki:
    - kobiety i juniorzy – do 11,5 m,
    - seniorzy – do 13 m
    - dopuszczalna ilość używanej zanęty, nawilżona – do 17 litrów w jednej turze
    - ilość zanęty żywej do 2,5 litra na każdą turę, w tym do 1 litra ochotki
    - w celu przechowywania złowionej ryby w stanie żywym należy używać siatek miękkich.

    RG/KS/T 05 /08 Warszawa 28.03.2008r..
    Jerzy Szarmach
    /-/
    Przewodniczący



    Temat: Przetarg na przewozy regionalne w Kuj-Pom
    PCC Rail Arriva poszukuje pracowników

    Kilkudziesięciu kolejarzy chce zatrudnić nowa firma, która od grudnia będzie woziła pasażerów po kujawsko-pomorskich torach. Pracownicy PKP twierdzą, że oferta nowego przewoźnika nie jest dla nich interesująca.

    Polsko-brytyjskie konsorcjum PCC Rail Arriva. które wygrało przetarg na obsługę połączeń kolejowych na liniach niezelektryfikowanych, przygotowuje się do wejścia na rynek. Na razie firma nie ma ani wystarczającej liczby składów, ani pracowników. A czas nagli, bo prywatne pociągi powinny wyjechać na trasy 9 grudnia. Konsorcjum zaczęło więc szukać ludzi na stanowiska maszynistów, kierowników pociągów i konduktorów.

    - Chcielibyśmy, żeby kandydaci mieli wszystkie wymagane uprawnienia oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach. Choć jeśli zgłoszą się osoby do douczenia, to nie będziemy ich dyskwalifikować - wyjaśnia Rafał Błaszkiewicz, dyrektor w PCC ds. przewozów pasażerskich. - Ale to nie wszystko. To właśnie ci ludzie będę kształtować wizerunek naszej firmy. Dlatego pracownik będzie musiał mieć odpowiednie podejście do klientów.

    Na razie Błaszkiewicz nie chce zdradzić, czym chce zachęcić kolejarzy do zmiany pracy. Zapowiada, że każda kandydatura będzie rozpatrywana indywidualnie. Na kolejarzach ta oferta nie zrobiła jednak wielkiego wrażenia. Przyznają, że w prywatnej firmie nic będą mogli liczyć na takie przywileje, jakimi cieszą się teraz w przedsiębiorstwie państwowym.

    Sławonur Centkowski, przewodniczący Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych w województwie kujawsko-pomorskim nieobawia się, że jego koledzy masowo odejdą z PKP. - Maszynistą i kierownikiem pociągu może być osoba, która ma pierwszą kategorię zdrowia. Teraz mamy zagwarantowane, że jeśli z powodu jego stanu nie możemy wykonywać pracy, dostajemy taką samą pensję. Prywaciarz nam tego nie zapewni. A trzeba zaznaczyć, że średnia wieku wśród prowadzących pociągi wynosi 48 lat - tłumaczy.

    Kolejarzy przy PKP będą trzymały też inne bonusy. Po wykupieniu specjalnej legitymacji mają 99 proc. zniżki na bilety dla siebie i 50 proc. dla najbliższej rodziny. Co pięć lat dostają nagrody jubileuszowe, a co miesiąc ok. 100 zl deputatu węglowego.

    - Zarabiamy teraz średnio na rękę od 1,7 do 2,5 rys. zl. Nawet jeśli w nowej firmie mielibyśmy dostać 500 zł więcej, to raczej nie będzie to gra warta świeczki - dodaje Centkowski.

    Inni obawiają się, że nowy przewoźnik nie ma ani taboru ani zaplecza technicznego, a umowę z województwem na przewozy będzie miał tylko na trzy lata. - A co będzie dalej, jeśli się okaże, że umowa nie będzie przedłużona? To zbyt duże ryzyko - przekonują.

    Błaszkiewicz nie chce na razie zdradzać strategii pozyskiwania pracowników. Najpierw czeka, ile spłynie odpowiedzi na ogłoszenia w gazetach. Dopiero wówczas kandydaci będą mogli dowiedzieć się, na jakie warunki mogą liczyć.

    źródło: Gazeta Wyborcza, Bydgoszcz



    Temat: O spółce PKP Intercity
    Oferty PKP IC na lato:

    "Easy Rider" byłby fajny, gdyby można było z niego skorzystać także w weekedny...

    "Easy Rider"
    Dla uczniów i studentów urodzonych w 1983 roku i później PKP Intercity przygotowała ofertę "Easy Rider".

    Są to imienne bilety, które uprawniają do 10 przejazdów w terminie: od 1 lipca do 30 września 2007 r.w klasie 2, pociągiem bezpośrednim: Tanich Linii Kolejowych (TLK), ekspresowym (Ex), Intercity (IC), od poniedziałku do piątku.

    Przed każdą podróżą należy bilet zalegalizować oraz wykupić odpowiednią dopłatę za przejazd w danym pociągu.

    Bilet jest ważny łącznie z aktualną legitymacją szkolną lub studencką, której numer właściciel jest obowiązany wpisać na bilecie przed rozpoczęciem pierwszego przejazdu.

    Opłata za bilet „Easy Rider” wynosi 149,00 zł

    "Bingo"
    „Bingo” - ciekawa, wakacyjna oferta dla oszczędnych.

    W terminie od 25 czerwca do 31 sierpnia 2007r., od poniedziałku do piątku, obowiązywać będzie całkowicie nowa oferta „Bingo”, która jest doskonałą alternatywa dla samochodu, autobusu lub innych środków transportu!

    Oferta ważna jest na przejazdy w następujących pociągach, w klasie 2 :

    - Ex Słupia w relacji Warszawa Zachodnia - Słupsk

    - Ex Słupia w relacji Słupsk - Warszawa Zachodnia,

    - Ex Jagiełło w relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny,

    - Ex Jagiełło w relacji Kraków Główny - Warszawa Wschodnia,

    - Ex Słowacki w relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny,

    - Ex Słowacki w relacji Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia,

    - IC Wysocki w relacji Warszawa Wschodnia - Katowice,

    - IC Wysocki w relacji Katowice - Warszawa Wschodnia,

    Cena biletu w wynosi tylko 25 zł!

    "Karnet dojazdowy"
    Nowa, wygodna oferta „Karnet dojazdowy” jest skierowana przede wszystkim do osób, które podróżują na krótkich odcinkach tras, i które do tej pory nie mogły skorzystać z oferty Last Minute, gdyż na ich stacjach nie było kas biletowych, potwierdzających rezerwację miejsc.

    Bilet umożliwia do czterech podróży w dowolną stronę na odcinku obowiązywania, co oznacza, że np. bilet z Krakowa do Zakopanego może być użyty w czterech przejazdach "tam" lub dwóch "tam i z powrotem". Co więcej, podróże mogą następować po kolei lub równocześnie, gdy kilka osób podróżuje wspólnie, korzystając z jednego biletu.

    ”Karnet dojazdowy” uprawnia do czterech przejazdów, do wykorzystania w ciągu 14 dni od daty wydania lub wskazanej przez nabywcę, w 2 klasie w pociągach ekspresowych (Ex) i Tanich Linii Kolejowych (TLK).

    Nowością jest objęcie ofertą również odcinków z Włoszczowy Płn. do Krakowa i Częstochowy oraz z powrotem.

    Zapraszamy do zapoznania się z wykazem odcinków i pociągów ekspresowych i TLK objętych ofertą „Karnet Dojazdowy”

    Cena Karnetu to tylko 50 zł i cena ta jest niezależna od odległości taryfowej i kategorii pociągu!

    Oferta obowiązuje przy przejazdach od 15 maja do 8 grudnia 2007.

    Bilet przed podróżą należy zalegalizować w kasie. Jeśli kasa jest zamknięta lub na danej stacji nie ma kasy, legalizacji dokonuje nieodpłatnie konduktor.




    Temat: [pr] Kolejowe promocje na wakacje
    http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,4225336.html

    Kolejowe promocje na wakacje
    Jacek Łuczak
    2007-06-14, ostatnia aktualizacja 2007-06-14 16:39
    PKP Intercity i PKP Przewozy Regionalne przygotowały wakacyjne promocje
    Dla uczniów i studentów urodzonych w 1983 r. i młodszych PKP Intercity
    przygotowały ofertę Easy Rider ważną od 1 lipca do 30 września. To imienne
    bilety w cenie 149 zł, które uprawniają do dziesięciu przejazdów w 2. klasie
    pociągami: Tanich Linii Kolejowych (TLK), ekspresowymi (Ex) i Intercity
    (IC). Z biletem Easy Rider będzie można jeździć w dni powszednie, czyli od
    poniedziałku do piątku. Dostępny tylko w elektronicznej kasie na dworcu, w
    dodatku przed każdą podróżą trzeba go będzie zalegalizować u kasjera lub
    konduktora oraz wykupić odpowiednią miejscówkę. Bilet będzie ważny z
    legitymacją szkolną lub studencką, której numer właściciel musi wpisać na
    blankiecie przed rozpoczęciem pierwszego przejazdu.

    Bingo i karnet

    Ofertę Bingo przygotowano dla oszczędnych podróżnych. Będzie ona ważna od 25
    czerwca do 31 sierpnia, w dni powszednie i tylko w kilku pociągach
    ekspresowych i InterCity: z Warszawy do Słupska, Krakowa, Wrocławia i
    Katowic. Cena jednorazowego biletu na te pociągi wyniesie 25 zł. Pula
    biletów będzie ograniczona.

    PKP Intercity ma także coś dla osób poruszających się na krótszych trasach:
    karnet dojazdowy. To propozycja dla podróżnych, którzy dotychczas nie mogli
    skorzystać z oferty Last Minute, gdyż na ich stacjach nie było kas
    biletowych, w których można było potwierdzić rezerwację miejsc. Z karnetem
    dojazdowym można pojechać do czterech razy w dowolną stronę. To oznacza, że
    np. na taki bilet z Krakowa do Zakopanego można pojechać cztery razy "tam"

    podróżować wspólnie cztery osoby, korzystając z jednego biletu. Karnet jest
    ważny przez 14 dni od daty wydania, w 2. klasie w pociągach ekspresowych i
    TLK. W Wielkopolsce promocja dotyczyć będzie ekspresów na trasie z Wrocławia
    do Leszna i z Poznania do Zielonej Góry. Natomiast wśród pociągów TLK
    karnety można nabyć np. na pociąg "Wielkopolanin", ale tylko na trasie z
    Krakowa do Zakopanego. Cena karnetu to 50 zł (jest niezależna od odległości
    i kategorii pociągu). Oferta obowiązuje już od 15 maja i potrwa do 8
    grudnia. Przypomnijmy, że taki karnet również należy wcześniej zalegalizować
    w kasie. Natomiast jeśli kasa jest zamknięta lub na stacji jej nie ma,
    legalizacji dokonuje nieodpłatnie konduktor.

    Regio Karnet

    PKP Przewozy Regionalne na wakacje proponują ofertę Regio Karnet. Jest to
    bilet uprawniający do wielokrotnych przejazdów pociągami osobowymi i
    pospiesznymi (w dowolnie wybranej klasie) w trzy dowolnie wybrane dni.
    Kosztuje 120 zł i będzie obowiązywał od 25 czerwca do 27 września, a później
    jeszcze od 29 października do 28 grudnia. Karnety nie będą obowiązywały
    jedynie w pociągach specjalnych, np. w Pociągu Papieskim.

    Karnety można kupić w przedsprzedaży (wyłącznie w kasie biletowej) na siedem
    dni naprzód przed każdym z wymienionych terminów ważności. Na bilecie trzeba
    wpisać numer dokumentu tożsamości, bez którego będzie nieważny. Przed
    pierwszym przejazdem posiadacz karnetu musi uzyskać w kasie biletowej lub u
    konduktora oznaczenie daty wyjazdu.

    Rodzinnie i turystycznie

    Przejazdy rodzinne zostały wprowadzone z myślą o osobach podróżujących
    pociągami osobowymi i pospiesznymi z dziećmi, które nie ukończyły 16 lat.
    Trzeba uważać, bo promocja dotyczy tylko dwóch przypadków: dwóch rodziców z
    jednym dzieckiem lub jednego rodzica z dwojgiem dzieci. Wszystkie tabele
    zniżkowych opłat na przejazdy rodzinne można prześledzić w internecie na
    stronie www.pr.pkp.pl.

    W wakacyjne weekendowe dni nie traci ważności bilet turystyczny, jedna z
    popularniejszych wśród podróżnych ofert PKP PR. Imienny bilet turystyczny
    uprawnia do nieograniczonej liczby przejazdów w pociągach osobowych i
    pospiesznych, od godz. 18 w piątek do godz. 6 rano w poniedziałek. Kosztuje
    60 zł na przejazdy w 2. klasie i 80 zł na 1. klasę. Od tego roku bilet
    turystyczny uprawnia do przejazdów do miejscowości przygranicznych w
    Niemczech (Löcknitz, Tantow, Küstrin-Kietz, Frankfurt nad Odrą, Görlitz) i
    Czechach (Czeski Cieszyn, Lichkov, Petrovice u Karvinnem, Bohumin).

    Źródło: Gazeta Wyborcza Poznań





    Temat: 42 MPK KOLEJARZY W LEKKIEJ ATLETYCE KOBIET I MĘŻCZYZN
    1. Dyscyplina: 42 MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY W LEKKIEJ ATLETYCE KOBIET I MĘŻCZYZN

    2. Miejsce i czas trwania: Międzyzdroje 29 – 31 maja 2009 r.

    3. Wpisowe: 260,- zł. od osoby - w treści przelewu koniecznie należy zaznaczyć ekipy jakiego zakładu pracy dotyczy wpłata wpisowego

    I. INFORMACJE ORGANIZACYJNE

    1. Zakwaterowanie i wyżywienie od kolacji 29.05.2009r. do obiadu 31.05.2009r. TRYGŁAW Międzyzdroje, Ośrodek Kolejowego Przedsiębiorstwa Turystyczno-Wypoczynkowego „Natura Tour” (za dworcem PKP w Międzyzdrojach)
    Obiady w OW Gromada „Pod Bukami” ul. Bohaterów Warszawy 1
    Zakwaterowanie osób towarzyszących możliwe będzie pod warunkiem wolnych miejsc.

    2. Obiekty sportowe Stadion miejski w Międzyzdrojach ul. Gryfa Pomorskiego 61b

    3. Organizator: Międzyzakładowa Rada SKSTiK „Kolejarz”
    71-715 Szczecin, ul. Korzeniowskiego 1 – tel. 991/471-33-90

    4. Zgłoszenia pisemne Do 15 maja 2009 r. - faksem: 991/ 471 – 54 - 13
    lub na adres poczty elektronicznej h.pulawska@plk-sa.pl

    5. Termin wpłat: 15 maja 2009 r. – po uzgodnieniu z organizatorem można także dokonywać wpłat gotówką w dniu przyjazdu ekip.

    6. Wpłaty na konto: MILLENIUM BIZNES BIG BANK GDAŃSKI S.A.
    AL. JEROZOLIMSKIE 123, 02-017 WARSZAWA
    NR 51 1160 2202 0000 0000 3369 2254
    W tytule przelewu podać nazwę zakładu i dyscypliny (np. IZ Szczecin – 42 MP LA)

    7. Przyjazd uczestników / transport : Miejsce zbiórki Ośrodek Wypoczynkowy NATURA TOUR Trygław w Międzyzdrojach za stacją PKP. Przyjazd do Międzyzdrojów przed 29 maja br. z zakwaterowaniem w ośrodku wynajętym na imprezę wymaga uzgodnienia z organizatorem (pkt 4).

    8. Informacji udzielają bezpośredni organizatorzy: Halina Puławska, PKP PLK SA Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie, tel. kol. 991/ 471 – 54 – 13
    Zbigniew Mocny, PKP PLK SA Oddział Regionalny w Szczecinie,
    tel. kol. 991/471-33-90

    II. ZASADY UCZESTNICTWA

    1. W Mistrzostwach prawo udziału mają zakłady pracy, które spełniły wymogi regulaminowe:
    a) dokonały zgłoszenia w terminie na załączonym wzorze druku zgłoszenia,
    b) dokonały przelewem wpłaty na konto bezpośredniego organizatora, lub zadeklarowały w zgłoszeniu wpłatę gotówką w dniu przyjazdu.

    2. W Mistrzostwach Polski Kolejarzy mają prawo udziału pracownicy, renciści i emeryci oraz ich członkowie rodzin, którzy spełniają wymogi regulaminowe.

    3. Każdy zakład może wystawić dowolna liczbę zawodników.

    4. Obowiązującymi dokumentami potwierdzających prawo do uczestniczenia w Mistrzostwach Polski Kolejarzy są:
    a) legitymacja uprawniająca do wykupu ulgi przejazdowej wraz z ważnym znaczkiem na 2009 rok, lub (w przypadku braku legitymacji wykupu ulgi przejazdowej ) zaświadczenie o:
    - zatrudnieniu (dotyczy pracowników),
    - korzystaniu z ZFŚS (dotyczy rencistów, emerytów i członków rodzin),
    - legitymacja służbowa.
    b) jeden z dokumentów stwierdzających tożsamość uczestnika:
    - dowód osobisty lub paszport,
    - legitymacja szkolna lub studencka,
    - prawo jazdy.
    Brak dokumentu, na podstawie którego można stwierdzić uprawnienie do udziału w kolejowych zawodach jest podstawą do niedopuszczenia zawodnika do startu.

    5. Zawodnicy i drużyny ubezpieczają się we własnym zakresie oraz ponoszą pełną odpowiedzialność z stan swojego zdrowia. Wymagane jest złożenie pisemnego oświadczenia uczestnika lub zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zawodach (wzór w załączeniu). Powyższe oświadczenia lub zaświadczenia zbierane będą podczas kwaterowania.

    III. KOMUNIKAT TECHNICZNY

    1. Stadion Miejski w Międzyzdrojach
    2. Termin zawodów:
    - 29.05.2009 – przyjazd od 15.00, kolacja o godz. 18.00, konferencja techniczna z udziałem kierowników ekip 20.00, (zbieraniE aktualnych zgłoszeń do protokołów startowych, weryfikacja zawodników)
    - 30.05.2009 - 07.00 – 08.30 śniadanie
    - 09.00 pierwszy dzień zawodów
    - 19.00 kolacja
    - 31.05.2009 - 07.00 – 08.30 śniadanie
    - 09.00 ciąg dalszy zawodów
    - 12.30 zakończenie, obiad

    W załączeniu proponowany program minutowy mistrzostw.

    3. Uczestnicy (zakłady pracy zgłaszające grupy zawodników) proszeni są o podanie na karcie zgłoszeniowej konkurencji, w której zawodnik będzie startował. Możliwy jest udział w maksymalnie dwóch konkurencjach i sztafecie.

    4. Kategorie wiekowe i konkurencje:

    Kobiety
    K1 - do 30 lat: 100, 400, 1000, skok w dal, pchnięcie kulą
    K2 – 31 - 40 lat: 60, 400, skok w dal, pchnięcie kulą
    K3 – 41 lat i ponad: 60, 400, skok w dal, pchnięcie kulą
    open wiekowy: sztafeta 4 x 100

    Mężczyźni
    M1 – do 30 lat: 100, 400, 1000, 5000, skok w dal, pchnięcie kulą
    M2 - 31 - 40 lat: 100, 1000, skok w dal, pchnięcie kulą
    -M3 - 41 - 50 lat: 60, 1000, skok w dal, pchnięcie kulą
    M4 – 51 i starsi: 60, 1000, skok w dal, pchnięcie kulą
    open wiekowy: sztafeta 4 x 100

    SKSTiK/KS/T-12/09 Warszawa 04.05.2009r.
    Ze sportowym pozdrowieniem !
    Jerzy Szarmach
    /-/ Przewodniczący

    Poniżej wzór oświadczenia, które nalezy złożyć:

    …………………………., dnia ……….. 2009 roku
    (miejscowość, data)
    ……………………………….
    (nazwa zakładu pracy)

    OŚWIADCZENIE*

    1. Oświadczam, że jestem zdrowy (a) i odpowiednio przygotowany (a) do uczestnictwa w 42 Mistrzostwach Kolejarzy w lekkiej atletyce kobiet i mężczyzn, które odbędą się w dniach 29-31 maja 2009 roku.
    2. Zwalniam organizatorów z odpowiedzialności za ewentualne kontuzje, uszkodzenia ciała, utratę sprawności oraz utratę własności, których mogę doznać w trakcie lub
    w związku z mistrzostwami.

    Lp. Nazwisko i imię Adres zamieszkania Podpis uczestnika Podpis opiekuna

    *wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby organizacji mistrzostw zgodnie z ustawą o Ochronie Danych osobowych z dn. 29.08.1997 r.(Dz. U. nr 133 poz. 883, t.j.Dz.U.2002.101.926)



    Temat: Nasze Rozgrywki.
    STOWARZYSZENIE KRZEWIENIA SPORTU, TURYSTYKI I KULTURY "KOLEJARZ" oraz
    Rada Główna Kultury Fizycznej, Turystyki i Działalności Kulturalnej „Kolejarz” w Warszawie
    - Komisja Sportu Pracowniczego uprzejmie informuje, że odbędą się:
    MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY
    1. Dyscyplina:VIII MISTRZOSTWA POLSKI KOLEJARZY W TENISIE.
    2. Miejsce i czas trwania 31.08 – 01.09 2007r. Kraków
    3. Wpisowe: 260 PLN/osoba – przelew (zmiana w kalendarzu na imprezę 2-dniową)
    I. SPRAWY ORGANIZACYJNE
    1. Obiekty sportowe Krakowski Kolejowy Klub Sportowy ul. Siedleckiego 7 (obok Hali Targowej)
    2. Zakwaterowanie i wyżywienie Dom Kultury „Kolejarza” ul. Filipa 6, Kraków - od obiadu w dniu 31.08.2007r. do obiadu
    w dniu 01.09.2007r. (biuro zawodów czynne od godz.11’00
    3 Organizator MIĘDZYZAKŁADOWA RADA KULTURY FIZYCZNEJ, TURYSTYKI I DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ „KOLEJARZ” W KRAKOWIE
    4. Zgłoszenia pisemne (na załączonym druku) na fax MAŁOPOLSKI ZAKŁAD PRZEWOZÓW REGIONALNYCH W KRAKOWIE UL. JANA NOWAKA - JEZIORAŃSKIEGO 3, 31 – 154 KRAKÓW
    Fax PKP 912- 393-56-71 lub e-mail: pr.krakow@pr.pkp.pl
    5. Termin zgłoszeń i wpłat 24.08.2007r.
    6. Wpłaty na konto:MILLENIUM BIZNES BIG BANK GDAŃSKI S.A.
    AL.JEROZOLIMSKIE 123, 02-017 WARSZAWA
    NR 51 1160 2202 0000 0000 3369 2254
    W TYTULE PRZELEWU PROSZĘ WPISAĆ: „Nazwę zakładu – Tenis Ziemny”
    7. Przyjazdy uczestników:Do godz. 12’00 w dniu 31 sierpnia 2007r.
    8. Informacji udzielają bezpośredni organizatorzy: Marek Błeszyński tel. : 605 421 748 lub Beata Malec tel. kolejowy.: 912-393 11 26
    II. ZASADY UCZESTNICTWA
    1. W Mistrzostwach prawo udziału mają zakłady pracy, które spełniły wymogi regulaminowe:
    a). dokonały zgłoszenia w terminie z podaniem konkurencji na załączonym wzorze druku (e-mail) ,
    b). dokonały przelewem wpłaty na konto bezpośredniego organizatora.
    2. W Mistrzostwach Polski Kolejarzy prawo udziału mają pracownicy, renciści i emeryci i członkowie ich rodzin (dzieci w wieku 18-26 lat – rocznik 1981-1989), którzy spełniają wymogi regulaminowe.
    3. Obowiązującymi dokumentami potwierdzających prawo do uczestniczenia w Mistrzostwach Polski Kolejarzy są:
    a). legitymacja uprawniająca do wykupu ulgi przejazdowej wraz z ważnym znaczkiem na 2007 rok, lub (w przypadku braku legitymacji wykupu ulgi przejazdowej ) zaświadczenie o:
    - zatrudnieniu – dotyczy pracowników, - korzystaniu z ZFŚS - dotyczy rencistów, emerytów i członków rodzin
    - legitymacja służbowa.
    b). jeden z dokumentów stwierdzających tożsamość uczestnika:
    - dowód osobisty lub paszport, - legitymacja szkolna lub studencka, - prawo jazdy.
    4. 4. Mistrzostwa przeprowadzone zostaną zgodnie z Regulaminem Polskiego Związku Tenisowego

    5. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie (na dojazd, na zawody i powrót oraz od kradzieży)
    RG/KS/T-17/07 Warszawa 01.08.2007r.. Ze sportowym pozdrowieniem

    Jerzy Szarmach
    /-/ Przewodniczący

    PROGRAM MISTRZOSTW

    31.08.2007 PIĄTEK
    - do godz.12.00 przyjazd i zakwaterowanie uczestników,
    - godz. 12.30 – losowanie na terenie Krakowskiego Kolejowego Klubu Sportowego,
    - godz. 13.00 – obiad,
    - godz. 14.00 – rozpoczęcie rozgrywek,
    - godz. 20.00 – kolacja,

    01.09.2007 SOBOTA
    - godz. 7.00 – śniadanie,
    - godz. 8.00 – ciąg dalszy rozgrywek + finały,
    - godz. 14.00 – ogłoszenie wyników i uroczyste wręczenie nagród,
    - godz. 15.00 – obiad i zakończenie Mistrzostw.

    ZGŁOSZENIE
    DO

    VIII Mistrzostw Polski Kolejarzy w Tenisie
    31.08 – 01.09 2007r. Kraków

    1. NAZWA ZAKŁADU PRACY ...........................................................................................................
    ..............................................................................................................................................................
    2. DANE DO WYSTAWIENIA FAKTURY ...............................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    3. NAZWISKO I IMIĘ KIEROWNIKA DRUŻYNY-TELEFON ........................................................
    ....................................................................................................................................................
    4. ILOŚĆ OSÓB ....................................................................................................................................
    5. DATA I GODZINA PRZYJAZDU ..............................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    6. DATA I GODZINA ODJAZDU ..............................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    7. SPOSÓB ZAPŁATY
    -PRZELEW ....................................................................................................................................
    -GOTÓWKA ....................................................................................................................................

    KIEROWNIK ZAKŁADU PRACY

    PIECZĘĆ I PODPIS

    LISTA UCZESTNIKÓW
    VIII Mistrzostw Polski Kolejarzy w Tenisie
    31.08 – 01.09 2007r. Kraków
    LP. NAZWISKO I IMIĘ DATA URODZENIA JEDNOSTKA SŁUŻB ADRES ZAMIESZKANIA NR LEGIT.SŁUŻB.. TELEFON
    PRACA /DOM UWAGI
    DATA WSTAP. NA PKP STANOWISKO NR DOWODU OSOB.
    1

    2

    3

    4

    5

    6



    Temat: Dlaczego drzewa rosną pionowo



    | Subject: Dlaczego drzewa rosną pionowo

    | Wskutek oddzialywania grawitacji na wierzcholki (stozki) wzrostu drzew i
    | innych roslin zreszta tez.

    Właśnie;)
    Z lekcji biologii zapamiętałem że zjawisko nosi nazwę geotropizmu.
    Pnie drzew wykazują geotropizm ujemny (rosną  _od_  ziemi) a korzenie
    dodatni (rosną _do_ziemi).


    To jakieś bzdury dobre dla doktorów fizyki lub biologii !
    Każdy wie, że drzewa rosną pionowo, gdyż rosnąc poziomo (równolegle do
    płaszczyzny torów)  paraliżowałyby ruch kolejowy.
    A ten kondi tego nie wiedział ? Już wiadomo  dlaczego PKP jest w tak
    opłakanym stanie! Przeczytałem dwa posty wyżej, że pracownicy PKP wbrew
    obiegowym opiniom wypełniają swoje obowiązki. I co z tego., skoro jak widać
    na przykładzie są niedouczeni i wypełniają  je nienależycie. A może jest
    jakaś inna głębsza przyczyna ?  Co tłumaczy, że kondi odstąpił od swoich
    obowiązków - sprawdzania biletów ?

        Z drugiej strony zastanawia mnie postawa Zgreda w całej sprawie. Albo
    faktycznie nie zna odpowiedzi na tytułowe pytanie, a w takim razie jego
    sława na pmk jako znawcy jest niezasłużona, albo miał ukryty interes w
    celowym ogłupianiu kondiego.  To drugie zresztą  już  sugerował jeden z
    autorów w tym wątku.  Sprawa nie jest błaha. Zastanówmy się więc: Kto za tym
    stoi i komu to służy.  Pierwszą tezę raczej odrzucam, gdyż Zgred,  jako
    stary wyjadacz i wytrawny  znawca (obojętnie czego) nigdy nie popełniłby
    politycznego samobójstwa na pmk wykazując się taką ignorancją w tytułowej
    sprawie. Nawet gdyby nie znał odpowiedzi.  Pozostaje więc teza druga.  Zgred
    brał udział w spisku, którego celem było omamienie pracowniaka PKP w randze
    kondiego.  Nie byłbym jednak tak naiwy jak wspomniany juz autor i nie
    składałbym wszystkiego na karb jazdy na gapę.  Nawet jeśli w grę wchodziło
    wyłudzenie przejazdu o wartości dwóch biletów normalnych i ewentualnie
    połówki. Zgred bowiem nie precyzuje, czy Olo miał skończone 4 lata.  Jeśli
    by zaś przyjąć, że babcia emyrtka miała wykupioną legitymację seniora, sam
    Zgred zaś podróżując z Olem (Nie ulega bowiem wątpliwości, że trójka
    spiskowców podróżowała razem.) korzystał z dobrodziejstw przejazdu
    rodzinnego, potencjalny zysk wynikający z wyłudzenia byłby znikomy. Gra
    zwyczajnie nie byłaby warta świeczki.  O nie, to byłoby zbyt grubymi nićmi
    szyte.  Znając lisi spryt Zgreda podejrzewałbym znacznie bardziej misternie
    uknuty plan. I o zgrozo, o skutkach  znacznie poważniejszych niż spadek
    rentowności przejazdów aglomerayjnych o dalsze kilka promili.  W jednym
    zgodzę się z przywoływanym już autorem. Zgred działał zapewne opentany
    nienawiścią  do świadczącej mu usługę przewozową instutucji.  Tak, Szanowni
    Państwo, Zgred postanowił zniszczyć PKP. Wiem, że wielu z Was perspektywa
    taka nie przeraża. Zważcie  jednak, że zniszczenie tej instytucji przed
    restrukturyzacją i podziałem oznacza upadek kolei jako takiej w naszym
    kraju. I na tym właśnie  polega perfidia planu, w realizację którego tak
    haniebnie wciągnięto nieletniego.  Na czym jednak polegała jego istota ?
    Zgred znał dobrze odpowiedź na tytułowe pytanie. Wiedział, że drzewa rosną
    pionowo jedynie dzięki odwiecznym wysiłkom całej kolejarskiej braci, która w
    codziennym trudzie utrzymywała je  w bezpiecznej  odległości od torów.
    Wiedział też, że w ostatnich czasach osłabiona polska kolej ten toczony od
    zarania dziejów bój przegrywała na coraz to liczniejszych odcinkach. Coraz
    to nowe linie pokrywały się wrogim  zielskiem, prawdziwa natura drzew brała
    górę.  Zgred wiedział, że ten wstydliwy temat był traktowny przez ludzi w
    kolejarskich mundurach jako tabu. Dzięki unikaniu  drażliwych kwestii
    udawało się utrzymać podupadające morale w szeregach. I tylko dzięki temu
    wzdłuż głównych szlaków kolejowych drzewa rosły dalej pionowo, a podrózni
    przyzwyczajeni do tego widoku , jak do tego że 2 i 2 to 4 nie przeczuwali i
    być może dalej nie przeczuwają zbliżającej się zagłady.  Wróćmy do pierwszej
    ofiary spisku - konduktora pełniącego służbę w pociągu z Otwocka. Tak on,
    jak i jego towarzysze  oraz przełożeni nie dopuszczał myśli, że drzewa na
    jego odcinku pracy mogłyby przestać rosnąć pionowo. Obrona przed taką myślą
    była wypracowaną przez pokolenia strategią walki z żywiołem.  Nie muszę
    chyba dodawać, że fakt iż drzewa mogą rosnąć poziomo jest najpilniej
    strzeżoną tajemnicą  służbową. A ujawnienie go podróżnym mogłoby doprowadzić
    do całkowitego upadku kolei jako środka transportu.  Jakaż musiała być
    konfuzja wspomnianego kondiego gdy nagle podczas służby usłuszał od
    postronnego to złowieszcze pytanie: "Dlaczego drzewa rosną pionowo".   I to
    nie od filozofa, czy innego profesora z tytułem, ale od dziecka !!! Skoro
    dziecko ma wątpliwości, skoro dopuszcza inną możliwośc, to być może jego
    życiowa kolejarska misja jest daremna.  Ziarno defetyzmu zostało zasiane.
    Zgred odniósł pierwszy sukces. Ale On na tym nie poprzestanie już zadał
    kolejny cios. Bo czymże innym jest ten post na naszej grupie. Być może
    niektórzy MK  z mniejszym stażem, też zaczną mieć wątpliwości.

    Kochani !  Nie dajmy się.   Drzewa bedą rosnąć tylko pionowo !  Będziemy o
    to walczyć ! Do ostatniego MK !!

    Józio Kolejarz





    Temat: (pr) Konduktor zabrał Marcinowi legitymację studencką, bo podejżewał, że jest fałszywa. Okazało się to nieprawdą a kolej chce teraz 50 zł opłaty manipulacyjnej
    Prosze panstwa
    Mysle ze niejeden MK moze sie oburzyc i nie jeden pracownik PKPu ktory czyta
    ta liste jeszcze bardziej, ale:
    firma Polskie Koleje Panstwowe czy jak sie teraz nazywaja jej hybrydy
    powinna zostac jak najszybciej zlikwidowana, rozwiazana, wysadzona w
    powietrze spalona a pozostalosci wyslane w kosmos poza uklad sloneczny wraz
    z pracownikami.
    Do powyzszej listy dolozyl bym bratnie organizacje w postaci
    przedsiebiorstwa Poczta Polska i Telekomunikacja Polska i np. administracje
    lokali komunalnych i inne. Ale dywagowanie nad nimi wykracza poza ramy tej
    listy.

    Tych firm NIGDY NIE DA SIE ZREFORMOWAC. Jedynym sensownym sposobem jest
    utworzenie zupełnie nowej firmy.

    Kolej jest chorym tworem w zalozeniu i przezarta zgnilizna na wskros winni
    sa system oraz LUDZIE, ktorzy ja tworza.
    Brak logiki w dzialaniu na wszystkich szczeblach i wszechobecny socjalizm
    prowadza kolej po rowni pochylej do dna.
    Przykladem jest opisana sprawa. Inny doskonaly przyklad to idiotyzmzwiazany
    z legitymacjami szkolnymi jako JEDYNA podstawa uzyskania ulgi przez ucznia.
    Wg mnie taki problem istnieje tylko w tej firmie. Jak to jest ze gdzie
    indziej wystarcza indexy, listy uczniow czy obecnosc nauczyciela aby
    udowodnic swoj status.

    Mialem kiedys przyjemnosc byc meritum awantury miedzy moim wychowawca a
    kierownikiem pociagu, ktory zabral mi legitymacje i stwierdzil ze jest
    niewazna, wiec nie mam znizki, mimo ze bylem imiennie wppisany na liste
    klasy z ktora jechalem na wycieczke. W konsekwencji musialem wykupic bilecik
    100%.

    Podpisuje sie w pelni ze ZDECYDOWANA WIEKSZOSC druzyn kond. ma podstawowe
    braki w kulturze osobistej - a to wizerunek firmy.

    Ja rozumiem ze sa przepisy, ale ktos je musial stworzyc. Jesli sa zle to
    trzeba je zmienic i tyle.
    Ale ze wzgledu na to ze kolej w obecnej postaci jest tworem malo elastycznym
    i nie umie dostosowac sie do rynku zawsze bedzie przynosic straty i
    wystawiac sie na niezadowolenie uzytkownikow.

    Wole samochod, bo czysciej taniej szybciej czysciej i przedewszystkim dojade
    tam gdzie chce!

    Stad moje zyczenie na nowy rok.
    Zeby zlikwidowac PKP, czego sobie i wam zycze
    Michal


     krist 10-01-2003, ostatnia aktualizacja 10-01-2003 18:52

    Konduktor zabrał Marcinowi legitymację studencką, bo podejżewał, że jest
    fałszywa. Okazało się to nieprawdą a kolej chce teraz 50 zł opłaty
    manipulacyjnej

    - Sposób, w jaki został potraktowany mój syn, był skandaliczny. Kolej
    wręcz
    szykanuje uczciwych podróżnych - mówi Grzegorz R., którego syn został
    oskarżony przez kontrolera biletów o sfałszowanie legitymacji

    19 grudnia 2002 roku Marcin R. z Nowej Soli, student IV roku Politechniki
    Szczecińskiej, wracał do domu na przerwę świąteczną. Przed Zieloną Górą do
    przedziału, w którym oprócz niego siedziało jeszcze kilku innych
    pasażerów,
    wszedł konduktor i przystąpił do sprawdzania biletów. Marcina poprosił o
    okazanie legitymacji, rzucił na nią okiem i Marcin usłyszał: - Legitymacja
    jest sfałszowana, niech pan się lepiej przyzna. Na moment go zamurowało,
    ale
    za chwilę próbował wyjaśniać, o co chodzi. - Nawet nie chciał słuchać i
    przez cały czas zachowywał się arogancko. Narobił mi wstydu na cały
    przedział - opowiada Marcin. Dopiero później okazało się, że podejrzenia
    kontrolera wzbudziła zamazana pieczątka i poprawiona drugi raz długopisem
    data. Skończyło się na tym, że kontroler zabrał dokument i wystawił
    wezwanie
    do zapłacenia 123 zł za jazdę bez biletu oraz pokwitowanie potwierdzające
    przejęcie legitymacji.

    Następnego dnia ojciec Marcina Grzegorz R. udał się do Zielonej Góry do
    Sekcji Przewozów Pasażerskich. Naczelnikowi Sekcji przedstawił dokumenty
    świadczące, że syn jest studentem Politechniki: kserokopię legitymacji
    potwierdzoną przez uczelnię, zaświadczenie z uczelni, że Marcin jest
    studentem czwartego roku i faks tej samej treści przesłany przez uczelnię
    tego samego dnia. Wszystko na nic, pomimo tych dowodów od pani naczelnik
    usłyszał, że i tak wyśle legitymację do Gniezna, gdzie będzie
    sprawdzona. -
    Dodała, że moja reklamacja najprawdopodobniej zostanie rozpatrzona
    pozytywnie, ale i tak syn zapłaci 50 zł kosztów manipulacyjnych - opowiada
    Grzegorz R. Jego zdaniem takie traktowanie pasażerów to skandal. - Postawa
    pani naczelnik była godna pożałowania. Mój syn jest teraz bez legitymacji
    i
    kiedy wracał do Szczecina, musiał wykupić cały bilet. Czy w ten sposób PKP
    zamierza likwidować swój deficyt, szykanując uczciwych podróżnych? - pyta
    Grzegorz R.

    Dla Gazety

    Elżbieta Płocieniczak, naczelnik działu sprzedaży w Lubuskim Zakładzie
    Przewozów Regionalnych.

    Skoro kontroler miał podejrzenie, że legitymacja jest podrobiona, a mógł
    mieć, bo pieczątka była rozmazana, a data poprawiona, miał prawo do
    zatrzymania dokumentu. Zgodnie z procedurą następnym krokiem jest właśnie
    przesłanie dokumentu do Gniezna, gdzie urzędnicy kontaktują się z
    uczelnią,
    która potwierdza autentyczność legitymacji. Jeżeli jest dobra, to odsyłamy
    ją właścicielowi i automatycznie anulujemy karę. Jednak i tak trzeba
    zapłacić koszty manipulacyjne takiej weryfikacji, czyli prawie 50 zł.
    Można
    jednak złożyć podanie o anulowanie tej opłaty.

    Jeżeli chodzi o sposób potraktowania tego pana przez kontrolera, to
    będziemy
    prowadzić w tej sprawie dochodzenie.


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 44 rezultatów • 1, 2 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.