Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Białystok Warszawa cennik PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Chełmża Toruń rozkład PKP Gliwice Opole Gł PKP gliwice-wrocław Główny pkp-gorzów wlkp-rozkład |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP lublin.plTemat: Skandal!!! Do Zakopanego autobusem??? Skandal!!! Do Zakopanego autobusem??? Kurier Szczeciński: www.kurier.szczecin.pl/?d=wiadomosci&id=84626 "CO ta kolej wyprawia, niedługo Szczecin będzie pozbawiony wygodnych i bezpiecznych połączeń z innymi miastami! alarmują nasi Czytelnicy. Od września nie będzie pociągu do Zakopanego, kuszetki do Terespola oraz wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia w pociągu do Lublina przez Warszawę. Niestety, jest to prawda. Ucierpią podróżni, a pracę w Oddziale Zachód "Wars" SA w Szczecinie straci około 25 osób. Pociąg ze Szczecina do Zakopanego, w którego składzie jest sliping i kuszetka, zgodnie z obowiązującym rozkładem będzie kursował tylko do 25 września. Potem podróżni, udający się do stolicy naszych Tatr lub na ich słowacką stronę, dotrą pociągiem tylko do Krakowa. Tam zaś będą musieli się przesiadać do innego lub korzystać z usług przewoźników drogowych. Połączenie to cieszy się powodzeniem u pasażerów. A jako że trasa jest długa, wielu z nich decydowało się na miejsce sypialne lub do leżenia. Jak twierdzą osoby dobrze zorientowane we frekwencji w tych wagonach, w slipingu wynosi ona 60- 75 procent, a w kuszetkach jest jeszcze wyższa. Jest to pociąg sezonowy i po 25 września przestanie jeździć mówi Andrzej Chańko, dyrektor Zachodniopomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Szczecinie. Nie wiem, jak będzie wyglądało to połączenie w nowym rozkładzie, bo od grudnia wszystkie pociągi międzywojewódzkie mamy przekazać do spółki Inter City. Jeszcze wcześniej, bo od 5 września, nie będzie kuszetki w pociągu Szczecin Terespol. Wagonem tym chętnie jeżdżą w czwartki, piątki i soboty pasażerowie zza wschodniej granicy, którzy kupują u nas auta. Zdaniem naszych informatorów, ma on 50-procentową frekwencję i mógłby jeździć w te trzy dni. Na trasie Szczecin Warszawa frekwencja w kuszetce jest bardzo ładna, ale na pozostałej trasie spada do minimum zapewnia Anna Rosiek, rzecznik PKP Inter City w Warszawie. Naszej firmie nie opłaca się prowadzenie w tym pociągu dwóch wagonów, dlatego kuszetka trafi do "nocnego expressu". Natomiast wagony sypialny i z miejscami do leżenia do Lublina przez Warszawę są zapełnione tylko w 10 procentach, więc też je likwidujemy. Nasza spółka jeździ tam, gdzie jeżdżą ludzie. Pomijając, że połączenie Lublin przez Warszawę jest prawie nieznane, to wielu pasażerów wybiera sypialny lub kuszetkę w trosce o bezpieczeństwo. Są to przecież wagony zamykane, pod pieczą konduktorów, a slipingi mają dodatkową zasuwkę w drzwiach. Po wrześniowych zmianach slipingi i kuszety ze stolicy Zachodniopomorskiego będą jeździły już tylko do Warszawy, Przemyśla, Białegostoku, Sankt Petersburga i Moskwy. A pracę w Oddziale Zachód "Wars" SA w Szczecinie straci ok. 25 osób." Jak tak dalej pojdzie to juz chyba nigdzie nie bedzie mozna pojechac ze szczecina. No ale coz "warszafka" wie lepiej. Temat: MPK poprawia poprawki o konkretnych zmianach dowiedzialem sie jednak z Dziennika Wschodniego:Od soboty znów zmienią się trasy niektórych autobusów komunikacji miejskiej. Zlikwidowane zostaną także niektóre kursy. "Czwórka” nie będzie już jeździć do Konopnicy, inaczej pojadą też linie 7, 26 i 51. W trasę wyruszy też niedzielna linia z numerem zero. W niedzielę wrócą też na ulice autobusy linii 56, choć pojadą inną trasą niż przed wakacjami. Linia 4 Będzie kursować na nowej trasie: Poligonowa - Wyrwasa - Sikorskiego - Popiełuszki -Długosza - Racławickie - Sikorskiego - Wyrwasa - Poligonowa. Autobusy z tym numerem inaczej pojadą w godzinach szczytu: Poligonowa - Wyrwasa - Sikorskiego - Popiełuszki -Długosza (skręt w lewo) - Racławickie - Lipowa - Okopowa - Hempla - Krakowskie Przedmieście - Racławickie - Długosza (...) - Poligonowa. Brak kursów do Konopnicy zostanie uzupełniony przez linię 26. Linia 7 Nie będzie już kończyć trasy na ul. Mościckiego. Będzie miała tylko jeden końcowy - na Felinie. Jadąc z tamtego osiedla pojedzie przez centrum następującą drogą: Zamojska - pl. Wolności - Narutowicza - Hempla - Krakowskie Przedmieście - Kapucyńska - pl. Wolności - Zamojska... Linia 26 W obu kierunkach będzie zajeżdżać na pętlę przy os. Widok. Będzie więcej kursów wydłużonych do Konopnicy. Linia 51 Nie będzie już kończyć trasy na ul. Mościckiego. Z Głuska pojedzie przez 1 Maja - Zygmuntowskie - Piłsudskiego - Narutowicza - Zamojską - 1 Maja i dalej do Głuska. Linia 56 Nie będzie dojeżdżać do ul. Nałęczowskiej. Z Głębokiej skręci w Wileńską, nawróci na rondzie pod Lecklerkiem i przez ul. Wileńską i Głęboką wróci na Felin. Nowa linia 0 Będzie kursować tylko w niedzielne przedpołudnia. Trasa wiedzie z ul. Fabrycznej pod kaplicę cmentarza na Majdanku. - Są tam odprawiane trzy msze. Godziny kursów zostały dostosowane do nabożeństw - tłumaczy Stanisław Wojnarowicz, rzecznik MPK Lublin. POZOSTAŁE ZMIANY: * Ostatni kurs linii 9 z Poręby opóźniony w dni powszednie z godz. 21.49 na 22.05. * W soboty zlikwidowany będzie ostatni kurs (godz. 22.30) linii 10 spod chłodni. * Zlikwidowany będzie ostatni (godz. 22.26) kurs linii 15 z Koncertowej w dni powszednie. * Później, niż teraz, bo o godz. 22.14 ma odjeżdżać ostatni autobus linii 17 z Widoku. * Ostatni kurs linii 20 spod dworca PKP opóźniony w dni powszednie z godz. 22.13 na godz. 22.23. * O pięć minut (z godz. 22.50 na 22.45) przyspieszony będzie ostatni kurs linii 28 ze Świtu w dni powszednie. * Pierwszy kurs linii 29 z ul. Inżynierskiej w dni powszednie będzie przyspieszony z godz. 5.05 na godz. 4.45. * Pojawi się też dodatkowy kurs linii 44 z ul. Paderewskiego w dni powszednie o godz. 4.55. Dotychczas pierwszy kurs był o godz. 5.15. Nieznacznie zmienią się poranne godziny kursów linii 20 i 25, co ma ułatwić pasażerom przesiadki na pl. Bychawskim. Z rozkładu znikną też kursy bezpłatnej linii TE 3 odjeżdżające spod Tesco o godz. 8.30 i 15.20. Temat: JM Rektor UAM - IPN BU 0194/365 - STANISŁAW LORENC informacyjnie tylko bo kolega pisze bzdurki. Wyjasnie lopatologicznie. Pula IP z tym 'poczatkiem' (213.199.192.*) nalezy do Telekomunikacji Kolejowej Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie (02-305), Al. Jerozolimskie 140. Oni z kolei 'odsprzedali' w roznych miastach roznym firmom rozne numery IP z tego zakresu. A dokladnie: 213.199.192.0 - 213.199.192.3 Spoldzielcza Kasa Oszczednosciowo-Kredytowa Gdynia 213.199.192.4 - 213.199.192.15 Wojewodzki Urzad Pracy, Lublin 213.199.192.16 - 213.199.192.31 F.H.U. Spectrum Jacek Pinas Internet Cafe Szczecin 213.199.192.32 - 213.199.192.63 Satel - Profesjonalne systemy alarmowe 213.199.192.80 - 213.199.192.95 Kawiarnia Internetowa Dworzec Warszawa Centralna 213.199.192.96 - 213.199.192.127 FHU Pronet 213.199.192.128 - 213.199.192.135 PKP Cargo SA Zaklad Taboru Zurawica 213.199.192.136 - 213.199.192.139 ULDO Sp. z o.o., Pollanki 21b, Krakow 213.199.192.140 - 213.199.192.143 Kolejowka - Zespol Szkol im. Stanislawa Wysockiego 213.199.192.144 - 213.199.192.147 Zaklad Produkcyjno-Uslugowy Eko-Partner Sp. z o.o. 213.199.192.152 - 213.199.192.155 Przedsiebiorstwo Instalacyjne s.j., ul. Ludwikowo 2, 85-502 Bydgoszcz 213.199.192.156 - 213.199.192.159 Koltech Investment SC 213.199.192.160 - 213.199.192.175 Bar Andrzeja Stanislaw Koc Internet Cafe ul. Kijowska 18, Warszawa 213.199.192.176 - 213.199.192.179 PKP Cargo Zaklad Taboru Sp. z o.o. 213.199.192.180 - 213.199.192.183 ZDROWIE KOLEJARZY Sp. z o.o. ul. Podwale Grodzkie 1, 80-895 Gdansk 213.199.192.184 - 213.199.192.191 VDP Robert Piotrowski, ul. Kopernika 2, 14-240 Susz 213.199.192.192 - 213.199.192.199 ETOH, Fundacja Rozwoju Profilaktyki, ul. Mszczonowska 6, Warszawa 213.199.192.200 - 213.199.192.207 PPMT, Robert Piotrowski, ul.Sandomierska 17, Gdansk 213.199.192.208 - 213.199.192.223 ZMP - Zwiazek Miast Polskich, ul. Robocza 46A, Poznan, +48-61-863 50 50, 213.199.192.224 - 213.199.192.239 Firma Uslugowo Handlowa Enter-Net, 08-530 Deblin, ul.Staszica 19 m.4 213.199.192.240 - 213.199.192.255 Eurogames Bis Bilard Internet Cafe Maria Legierska, ul. Podgorna 1, 64-000 Widziszewo Pawel Wlazlo, ul. Mickiewicza 9, 42-506 Bedzin Jak zatem widac: 1. jak najbardziej mogly to byc dwie rozne osoby; 2. na moj nos co najmniej jedna z tych osob klikala sobie ze zwiazku miast polskich 3. prawdopodobne jest tez wykorzystanie kawiarenki internetowej na dworcu centralnym w warszawie (np. wracam do poznania, mam za godzine pociag, wiec siadam przed kompem i czytam co tam nowego w sprawie slychac) I dlatego mysle - ze dyskusje maja sens. Sensu nie maja jedynie paranaukowe wywody takich domoroslych specow od informatyki jak ow "glosik z uam(?)" pozdrawiam neo PS. Od razu uprzedzam, ze podobnie sie ma rzecz z adresami, ktore widzicie... to, ze kilka osob ma przy IP napisane np. *.icpnet.pl to wcale nie znaczy ze te osoby siedza przy jednym komputerze, czy wrecz ze to jedna i ta sama osoba. Przeciwnie - jest zdecydowanie bardziej prawdopodobne, ze to zupelnie rozne nie znajace sie pewnie osoby, ktore tylko korzystaja - np. z tego samego dostawcy telewizji kablowej, internetu, etc... :-) ot, i filozofia cala :-) Temat: Szukam chętnych na wycieczke na Ukraine np..................QUAND.pl Ukraina - Przez Podole i Pokucie - wycieczka 5 dni Drukuj graf_przez_podole_pokucie.jpgPROGRAM WYCIECZKI 1. DZIEŃ 8.00 Lublin - parking hotel PZMot - ul. B. Prusa 8:15 Lublin - parking przed hala MOSiR - Al. Zygmuntowskie 9.00 Krasnystaw - dworzec PKP 9:35 Zamość - parking PKO/PZU - ul. Partyzantów 8, spotkanie z pilotem 10:15 Tomaszów Lub. - parking Biblioteka, ul. Zamojska 2 Przejazd w kierunku przejścia granicznego Hrebenne - Rawa Ruska, przekroczenie granicy. Przejazd do Lwowa. Spotkanie z przewodnikiem, zwiedzanie miasta: Wały Gubernatorskie, Baszta Prochowa, cerkiew Wołoska, pomnik Fedorowa, ulica Ruska, Rynek: studnie, kamieniczki, ratusz, katedra łacińska, kaplica Boimów, Plac Mariacki, pomnik Adama Mickiewicza, Pałac Potockich, Poczta Główna, Uniwersytet Jana Kazimierza, Kasyno Szlacheckie, dzielnica ormiańska: katedra, dom Cztery Pory Roku, kamienice kupieckie. Wejście do Opery Lwowskiej - zwiedzanie i ewentualny udział w spektaklu (według repertuaru). Obiadokolacja. Przejazd do hotelu, zakwaterowanie, nocleg. 2. DZIEŃ Śniadanie. Wykwaterowanie. Wyjazd na trasę zwiedzania: Złoczów - zamek z bastionami fundacji Jakuba Sobieskiego - Zborów - Trembowla - ruiny zamku - Skała Podolska (d. Skała nad Zbruczem) - ruiny zamku Lanckorońskich z XVI w. - Kamieniec Podolski. Obiadokolacja, nocleg. 3. DZIEŃ Śniadanie. Wyjazd na trasę: Chocim (zamek - twierdza) - Okopy Świętej Trójcy - widoki na doliny Dniestru i Zbrucza, Brama Kamieniecka, ruiny kamiennego kościoła Św. Trójcy. Powrót do Kamieńca Podolskiego, zwiedzanie miasta - zamek-twierdza, Brama Polska, Ratusz na Rynku Polskim, katedra rzymskokatolicka śś. Piotra i Pawła, Studnia Ormiańska, zespół klasztorny dominikanów. Obiadokolacja, nocleg. 4. DZIEŃ Śniadanie. Wykwaterowanie. Wyjazd na trasę zwiedzania: Czerniowce - Kuty - Werchowyna (Żabie) - Worochta - cerkiew Narodzenia Maryi, kamienne wiadukty kolejowe. Przejazd do Jaremczy - "perły Karpat". Obiadokolacja, nocleg. 5. DZIEŃ Śniadanie. Wykwaterowanie. Zwiedzanie Jaremczy: piesza wycieczka w skały Dobosza oraz na przełom Prutu, cerkiew św. Michała w Dorze. Czas wolny przy bazarze huculskim (możliwość zakupu pamiątek i rękodzieła ludowego). Przejazd przez Halicz - Bursztyn do Lwowa. Obiad. Czas wolny do dyspozycji uczestników. Wyjazd w drogę powrotną do Polski przez przejście graniczne Rawa Ruska - Hrebenne. Przyjazd do miejsc wsiadania w godzinach wieczornych i nocnych. CENA: 640 zł + 25 € Nr TERMINY 1. 20-24.07.2008 W RAMACH CENY GWARANTUJEMY: • transport autokarem klasy turystycznej lub mikrobusem; • noclegi w hotelu** (pokoje 2-, 3-osobowe z węzłem sanitarnym); • wyżywienie jak w programie (4x śniadanie, 1x obiad, 4x obiadokolacja); • opiekę pilota; • usługi polskojęzycznego przewodnika; • bilety wstępu do zwiedzanych obiektów; • opłaty graniczne i miejscowe; • ubezpieczenie NNW, KL, bagaż oraz KL ukraińskie. Dopłata za pokój 1-osobowy - 200 zł. Zniżka dla dziecka do 12 lat (na dostawce) - 100 zł. UWAGA! • kwota w € płatna u pilota w dniu wycieczki - przeznaczona jest na oplaty graniczne, miejscowe, usługi przewodnika i bilety wstępu oraz ubezpieczenie KL ukraińskie; • każdy z uczestników winien posiadać ważny paszport. Program wycieczki jest ramowy, kolejność zwiedzania poszczególnych obiektów może ulec zmianie. Temat: Szykuje nam się pół Trasy Siekierkowskiej Szykuje nam się pół Trasy Siekierkowskiej W drugiej połowie lipca pojedziemy nowym odcinkiem Trasy Siekierkowskiej. Na razie tylko w jednym kierunku. Terminów uruchomienia Trasy Siekierkowskiej do skrzyżowania Ostrobramskiej z Płowiecką było już wiele. W ub.r. ówczesny wiceprezydent Warszawy Andrzej Urbański miał nadzieję, że kierowcy pojadą nią na Boże Narodzenie. Potem padały kolejne daty: marzec i maj tego roku. W końcu Zarząd Dróg Miejskich podpisał z wykonawcą firmą Budimex-Dromex aneks. Z powodu długiej zimy i kłopotów z przekazywaniem gruntu termin oddania został przesunięty na 30 czerwca. Jednak nawet tego terminu nie udało się dotrzymać. Teraz Zarząd Dróg Miejskich ostrzega: jeśli do 15 lipca ulica nie będzie gotowa, zaczniemy naliczać kary umowne - zapowiada Mirosław Kazubek, dyrektor ZDM-u ds. inwestycji. Krzysztof Kozioł, rzecznik Budimeksu, nie chce komentować tych ostrzeżeń. Zapowiada, że Trasa Siekierkowska od mostu Siekierkowskiego do skrzyżowania Ostrobramskiej z Płowiecką będzie gotowa w drugiej połowie lipca. Na razie będzie można nią jeździć tylko w jednym kierunku: od strony Mokotowa. W przeciwnym kierunku ruchu puścić się nie da, bo nie są jeszcze gotowe bezkolizyjne estakady przy połączeniu Trasy Siekierkowskiej, Ostrobramskiej i Płowieckiej. W drugiej połowie lipca poprawę odczują więc tylko jadący z Mokotowa przez most Siekierkowski w stronę Rembertowa czy Wesołej. Pogorszy się za to tym, którzy jeżdżą z centrum w stronę wylotówek na Siedlce i Lublin ulicą Ostrobramską. Tuż za sklepem Conforama i McDonaldem kierowcy będą musieli zjechać na tymczasową jezdnię, a potem mostek nad kanałkiem Nowa Ulga. To miejsce zapewne też będzie się korkować. Będzie mieć sygnalizację, która na przemian ma puszczać ruch z Ostrobramskiej i z Trasy Siekierkowskiej. Wytyczenie objazdu Ostrobramskiej jest jednak konieczne, bo w miejscu starej jezdni ma powstać estakada. W drugiej połowie lipca pogorszy się także przejazd Płowiecką. Ulica będzie zwężona na odcinku od wiaduktu nad torami PKP do ul. Nowowiśniowej (ok. 400 metrów przed skrzyżowaniem z ul. Marsa). Kierowcy będą mieli tam do dyspozycji po dwa pasy w każdym kierunku. Sporą ulgę kierowcy odczują dopiero 15 października. Wtedy m.in. znikną zwężenia na Płowieckiej, a Ostrobramska przestanie się krzyżować z Trasą Siekierkowską w jednym poziomie. W kierunku ul. Marsa kierowcy pojadą już estakadą. Będzie można już także jeździć Trasą Siekierkowską w przeciwnym kierunku - od Ostrobramskiej w stronę Mokotowa. Budowa wszystkich estakad łączących Siekierkowską z Płowiecką zakończy się zaś w maju 2007 roku. miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3470517.html Temat: Volumetric nie dotrzyma umowy z miastem. Dżente... Kto tak naprawdę rządzi w tym mieście? Fakty mówią same za siebie, co by nie pisać to Fakty. 1.Zakładając, że Volumetric zapłacił za działkę 3,5 miliona złotych, przy cenie wywoławczej 2,8 miliona zł daje nam to cene około 700 złotych za metr kwadratowy ziemi (działka niecałe 0,5 hektara). Podobne ceny ziemi są w centrach takich miast jak Lublin, Rzeszów, Częstochowa, miast porównywalnych z Kielcami. Proszę sprawdzić. 2. W jaki sposób parking ogranicza przestrzeń, którą można sprzedać? Na to pytanie chyba nie muszę szerzej odpowiadać. Wystarczy pojąć jak rosna koszty budowy i zarazem maleje zysk, gdy mamy mieć parking. Co do reszty to proszę przeczytać artykuły: kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,4974674.html www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091206/POWIAT0104/559808075 A oto kilka cytatów n powyższych: "Teren nie ma jeszcze planu zagospodarowania, ale jest już koncepcja. Zakłada, że może powstać tam tylko parking. Mówi o tym również projekt organizacji ruchu, który ma wejść w życie po zakończeniu remontu rynku. Potwierdza to Artur Hajdorowicz, dyrektor biura planowania przestrzennego: - Ta okolica ma się stać elegancką przestrzenią publiczną, gdzie chętnie będą spacerować kielczanie, a parking przy Solnej ma odciążyć ulice Staszica i Paderewskiego. Plan powinien być gotowy jesienią. Szanse, żeby wybudować w tym miejscu inny obiekt, są zerowe. PKP już ogłosiły przetarg na sprzedaż działki przy Solnej. Cena wywoławcza prawie półhektarowego terenu to 2,8 mln zł. - Nie wystartujemy w tym przetargu, bo naszym zdaniem cena jest zbyt wygórowana - mówi Koza-sekretarz miasta." Słowa te padły pod koniec lutego 2008, gdy przetarg był już rozpisany. Czy takie słowa nie odstraszają inwestorów? Czy ktoś z miasta pracuje dla Volumetric, skora tak ułatwia mu biznes? Nikt zdrowy mając TYLKO TE informacje nie kupi tam działki TYLKO pod parking. W połowie marca 2008 było już po przetargu i za kilka miesięcy (jesień 2008) maił być MPZP dla tego terenu. Czy ktomuś nie zależało by on nie powstał mimo zapowiedzi? Volumetric jeszcze długo czekał na decyzję Ministerstwa Infrastruktury, co wtedy się działo? A jeśli chodzi o sąsiednią działkę miasta to cytuje drugi z podanych artykułów z grudnia 2009: "Urzędnicy twierdzą, że problemu z dojazdem nie będzie. - Dojechać można od strony ulicy Paderewskiego, ale właściciel musi dogadać się ze wspólnotą mieszkaniową. Drugi dojazd, ten formalny jest przewidziany od strony ulicy Solnej przez sąsiednią działkę należącą do firmy Volumetric. Ona musi udostępnić drogę, bo jest zapisana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, który zacznie obowiązywać najpóźniej w pierwszych dniach stycznia. Jeśli Volumetric dobrowolnie nie udostępni przejazdu, to właściciel działki po skateparku musi oddać sprawę do sądu i na jednej rozprawie zostanie ustalona droga konieczna - informuje Filip Pietrzyk, dyrektor Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Kielcach. Wyjaśnia, że miasto nie może zapewnić dojazdu ponieważ nie ma działek, na których można by ją wytyczyć. - Nie chcemy tracić czasu na sądowe ustanowienie drogi koniecznej czy dogadywanie się ze wspólnotą. Wolimy szybko sprzedać działkę, nawet za mniejsze pieniądze - wyjaśnia. Dyrektor Volumetric Michał Kubicki nie ukrywa, że firma jest zainteresowana kupnem działki po skateparku, chce na niej wybudować apartamentowiec sięgający aż do ulicy Solnej." Powyższy przykład pokazuje, że to nie urząd miasta decyduje, co ma powstać w Kielcach. Decyzje w tej sprawie należą do przypadkowych inwestorów. BEZ KOMENTARZA. Strona 4 z 4 • Zostało znalezionych 165 rezultatów • 1, 2, 3, 4 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||