Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
PKP inter city Wrocław
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jasiuuu.keep.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Gorzów przyjazdy





    Temat: (Go) Nocnym tramwajem po Gorzowie


    Najlepszym połączeniem w celu dojazdu do Gorzowa bedzię połączenie
    kolejowe
    (odj. z Poznania: pociąg pospieszny 14:50 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd
    do
    Gorzowa o 17:02, cena biletu normalnego 2kl. 30,03zł; pociąg osobowy 15:00
    z
    przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:39, cena biletu 18,60zł) do
    stacji Gorzów Wlkp. Główny.
    Plan imprezy:
    17:00 - podstawienie autobusu Solaris Urbino 12 pod Dworcem PKP.
    18:00-21:00 - wycieczka autobusem po Gorzowie (ok. 35km)


    A jak organizator widzi poczekanie na ludzi z pociągu przyjeżdżającego o
    17.39?
    Czyżby Solaris Urbino 12 ma stać godzinę pod dworcem Gorzów Wlkp. Główny?
    MR





    Temat: W nowym rozkładzie o ponad jedną trzecią mniej kursów


    | "Gorzowiak" - z Rzeszowa do Gorzowa, a
    | z jakiego Gorzowa? Wklp?
    | oczywiście.
    Hmmm. W tablicy przyjazdow dla Gorzowa widze tylko posp. z Poznania i Notec.


    O jakiej tablicy piszesz? Gdzie ją widzisz?
    Przecież mowa jest o nowym rozkładzie, a on jest dostępny jedynie na stronie
    kolei niemieckich i to w bardzo okrojonej wersji, możesz sobie zobaczyć
    zestawienia dla poszczególnych województw (www.pr.pkp.pl), a tam znajdziesz
    zarówno GORZOWIAKA relacji Rzeszów <-Gorzów jak i SANA Zamość / Przemyśl <-
    Kostrzyn. NOTEĆ nie będzie kursowała.

    Pozdrawiam.
    Łukasz







    Temat: Czyzby wznowienie ??


    Akurat jak ja przegladalem ten rozklad, to stwierdzilem, ze te pociagi
    maja
    inny czas odjazdu/przyjazdu do Gorzowa...
    Wiec moze po prostu zostaly wytrasowane juz wczesniej, a PKP zdazylo w
    miedzyczasie zawiesci polaczenia...
    A DB nic o tym nie wie...


    A po co ma DB wiedziec przeciez te dane poprawia sie recznie w Warszawie
     a konwertuje ze "wspanialego" systemu do konstrukcji rozkladu jazdy





    Temat: Czyzby wznowienie ??


    Pociagi o ktorych piszesz maja dokladnie ten sam rozklad co w ubieglym
    roku,
    jedynie zmienione numery.


    Akurat jak ja przegladalem ten rozklad, to stwierdzilem, ze te pociagi maja
    inny czas odjazdu/przyjazdu do Gorzowa...
    Wiec moze po prostu zostaly wytrasowane juz wczesniej, a PKP zdazylo w
    miedzyczasie zawiesci polaczenia...
    A DB nic o tym nie wie...





    Temat: linia Gorzów - Zbąszynek


    |    Podejrzewam, że w parze 6.15 ze Zbąszynka do Gorzowa i 15.13 z
    Gorzowa
    | do Zbąszynka może być dokładnie odwrotnie aczkolwiek nie jechałem.

    Raz (w maju u.r.) bylem swiadkiem przyjazdu tego popoludniowego do
    Zbaszynka i az mi szczeka opadla, na widok tlumu, jaki sie z tego
    pociagu wysypal. Na pewno bylo to ponad 100 osob.


        No to teraz widać jaka jest logika PKP.

    odcinku Międzyrzecz
    - Zbąszynek. A co robi PKP - sezonowy pociąg puszcza tylko z Gorzowa do
    Międzyrzecza. Czy te
     30 km. tak by ich zabolało skoro na tym brakującym odcinku ruch jest
    największy?
        Nie uzasadnia tego też rozkład bo ten nie jest napięty - w Międzyrzeczu
    pociąg ten stoi
    prawie 90 minut. Dodatkowo po powrocie do Gorzowa o 11.31 stoi w Gorzowie
    do godz. 15.27
    więc ma kilka godzin luzu.
        Więc chyba jedyna przeszkoda aby go puścić do Zbąszynka to złośliwość
    PKP-u

        pozdrawiam,





    Temat: Zostanie zlikwidowanych 39 pociągów?


    jak zadajesz niezrozumiale pytania to czego mozesz oczekiwac ??

    sam zastanow sie co piszesz


        Co jest w poniższym tekscie niezrozumiałe? Poza tym, że nie wziąłem
    poprawki,
    że połowa pracowników PKP, to imbecyle niezdolne do udzielenia logicznej
    odpowiedzi.
        No cóż mam nauczkę na przyszłość - krótkie proste zdania, które nawet
    urzędnik z PKP zrozumie.
    Zresztą z fragmentów odpowiedzi wynika, że jednak pi x oko zrozumieli o co
    chodzi, z tym, że
    jak to na PKP, prostą sprawę zamotali na maksa. Widać taki mają tam styl
    pisania - jak najwięcej głupot ubranych w ładną formę.

    BTW. ty czasami nie jesteś z PKP?

    --------------------------------
        Proszę o przeanalizowanie tego przypadku. W tych godzinach przyjeżdżają
    do Kostrzyna
    pociągi ze Szczecina i Berlina:

        17.27 Szczecin Gł. - Kostrzyn 19.50     87224
        18.36 Berlin-Lichtenberg - Kostrzyn 19.49 RB5829

        Natomiast ostatni w dobie pociąg z Kostrzyna do Gorzowa/Krzyża odjeżdża
    o 19.40, nic tylko pogratulować.... Dodam do tego, że powyższy pociąg
    dojeżdża obecnie do Krzyża o 21.22, a najbliższy pociąg z Krzyża w "Polskę"
    jest dopiero o godz. 21.45, tak więc przesunięcie tego odjazdu z Kostrzyna
    na np. 19.55 i przyjazd do Krzyża na 21.37 jest jak najbardziej uzasadniony,
    niestety od pół roku nie ma tego komu zrobić.

    ---------------------------------





    Temat: Wlkp. - urzędnicy, nie kończcie z szynobusami!


    | Przypominam, że kursował kiedyś ekspres - Lubuszanin(?) był dzielony w
    | Zbąszynku i dojeżdżał do Gorzowa przez Międzyrzecz - też upadł, choć
    | centralizacja władzy i niesprawna łączność zmuszały do częstszych
    | kontaktów z "Warszawą'. Dzisiaj, w dobie internetu nie jest to tak
    | konieczne.
    mialem sporo okazji, by korzystac z lubuszanina w tamtych czasach i moge
    powiedziec, ze byl z nim w gorzowie jeden podstawowy problem.
    Lubuszanin wyjezdzal jakos niedlugo po 4 rano
    Z kolei wieczorem pociag meldowal sie w gorzowie sporo po 23,
    Ilez mozna przekonywac PKP, ze dogodne godziny odjazdow/przyjazdow oraz
    dogodne skomunikowania, to podstawa paszerskiego biznesu kolejowego. Czas by
    samorzad woj. lubuskiego dogadal sie z samorzadem wielkopolskiem i wzial
    wreszcie na powaznie sprawy w swoje rece, by byla jakas poprawa chociaz w
    kwestii ruchu lokalnego...


    Ekspresy były i są tak ustawiane, aby być w godzinach rannych w
    Warszawie, wyjazd zaś w godzinach popołudniowych (wtedy można coś
    załatwić w urzędach). O czasach wyjazdu czy przyjazdu decyduje więc
    wyłącznie odległość od stolicy, dodatkowo oczywiście jakość torów.
    Dodatkowo wtedy modne było hasło, że każda gmina ma mieć połączenie z
    Warszawą, stąd wybór Zbąszynka a nie Krzyża. Taki los prowincji ;)





    Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10
    Myślę, że ten Gorzowianin to doskonała propozycja i dobre godziny wyjazdów/przyjazdów. Upieram się jednak, że należy wydłużyć Starostę do Gorzowa i zrobić łącznik gorzowski do Zielonogórzanina. I pozbyć się w końcu idiotycznych łączników do Kopernika i Portowca. Szczególnie łącznik do Portowca, który stoi w Krzyżu 40 min, to kompletny idiotyzm. Kiedy PKP w końcu zrozumie, że z Gorzowa do Warszawy to tylko przez Poznań, bo to dodatkowa frekwencja i czas przejazdu ok 2 godziny krótszy ! Mało kto z Gorzowa ma jakikolwiek interes w Bydgoszczy, za to w Poznaniu, że ho, ho

    do Exsimus - zajrzyj do rozkładu i popatrz na mapę, jakie to są te wspaniałe połączenia Gorzowa z Warszawą - 2 beznadziejne łączniki jadące księżycową trasą, tak długo, że sensu w tym za dużego nie ma



    Temat: Połączenie "Włókniarz" + "Noteć"



    Chce podróżować w piątek z Wrocławia do Gorzowa Wlkp. z dwiema
    przesiadkami (w
    Poznaniu i Krzyżu):
    11:42 Wrocław - Poznań 14:05 (osobowy)
    14:25 Poznań - Krzyż 15:50 ("Włókniarz")
    16:02 Krzyż - Gorzów Wlkp. ("Noteć")
    Martwi mnie przesiadka w Krzyżu. Czy ktoś już tak jechał? Jak jest z
    punktualnością "Włókniarza" i czy ewentualnie zaczeka na mnie "Noteć", bo
    następny pociąg z Krzyża do Gorzowa odjeżdza dopiero o 20:52?


    Już pewnie po fakcie, ale jak "Noteć" Ci ucieknie to 24 minuty później masz
    osobówke do Gorzowa.

    A swoją drogą, to przez przypadek ostatnio będąc w Krzyzu odkryłem szczyt
    debilizmu na PKP.
    Noteć - przyjazd do Krzyża o 16:00
    Bosam - odjazd z Krzyża do Szczecina o 15:59

    Lepiej się nie dało już chyba :-)





    Temat: Szynobus przyjechał do Gorzowa !


    Szynobus ma inne malowanie niż egzemplarz kursujący po Wielkopolsce.
    Lubuski
    szynobus jest biało - zielono - czerwono - żółty. Na boku można zauważyć
    dość spory napis "Kolej lubuska".


    A jakieś foto czy rysunek gdzieś są ?


        W szynobusie przyjechało kilkanaście osób. Jednak większość z nich to
    pracownicy PKP, prasa, czy też przedstawiciele władzy lokalnej: m.in
    Marszałek województwa lubuskiego, Burmistrz Skwierzyny (prezydent miasta
    Gorzowa zjawił się na peronie na chwile przed przyjazdem). Na peronie
    kręciło się też kilkunastu ludzi, jednak też głównie pracownicy PKP, czy
    prasa. Można się było napić szampana, z okazdji przyjazdu szynobusa :-)


    Po co promować - jeszcze by hołota chciała jaśnie państwu całego szampana
    wychlać i tłok by robiła.
    A tak prosze bardzo - sami swoi, przyjenie, luźno, golnąć se mozna za
    darmola ;-P
    Gdyby tak rozreklamowali szynobus parę tygodni wcześniej i metodą, że
    pierwszego dnia jeździ się za darmo ? Ale to zbyt futurystyczna myśl jak na
    mamuty ...

    SmAs





    Temat: Życzenia w sprawie nowego rozkładu jazdy.

    Powiedz mi jaki międzymiastowy przewoźnik w Polsce ma dojazdówkę z prawdziwego zdarzenia. Bądźmy szczerzy: takie coś średniej rynkowej firmie w stylu PKP-IC się nie opłaca
    Wszystko zależy. Do Koziej Wólki faktycznie nie będzie sie opłącało uruchamiac specjalnego pociągu. Ale uzgodnić z PR uruchomienie pociągu do Gorzowa Wlkp, Chojnic, Elblaga, Łodzi i innych miast tak żeby istniało skomunikowanie z pociągi IC już można. Oczywiście PR będzie się buntować, ze to konkurencja ale niech choć zrobi skomunikowanie ze swoimi pociągami.
    Pozatym IC mogłoby sie dokładać do takich pociągów PR(czy tez innego przewoźnika) i mogłyby w nich wtedy obowiązywac bilety spółki IC. Zwłaszcza w sytaucji powstawania spółek zajmujących się komunikacją w konkretnym regionie. Sądzę, że to jest mozliwe nawet gdyby IC nie wchodziło w skład PKP a co dopiero teraz....

    Po drugie różnie mozna zdefiniowac "pociag dojazdowy". Za taki mozna uznać od grufnia np. TLK Bydgoszcz - Warszawa. Za pewni nie tylko dojazd na pociągi IC w Warszawie ale także będzie służyć jako nowe połączenie samo w sobie. Choć ktoś mógłby powiedzieć, że na tej linii jeździ sie zbyt wolno i nie ma sensu żeby pociąg spółki IC tam jeździł.

    Po trzecie czasem przejazd wolno nie musi byc wadą.
    Czy gdyby zaoferować luksowe połączenie Kraków - Warszawa, nocą, uruchomione wspólnie z jakąs siecią hoteli umozliwiającą wyjazd wieczorem z Krakowa a przyjazd do Warszawy rano (i dodatkowo tak, ze pociag/wagon/wagony stoi kilka godzin na Wschodniej i mozna sobie wysiąsc/wsiąść kiedy sie chce; podobnie w Krakowie.)



    Temat: 24 września 2006r. strzelanka Fort Sarbinowo k/Kostrzyna n/O
    Jako oficjalny założyciel Kostrzyńsikej Grupy Airsoftowej "BASTION" (nareszczie mamy nazwę)
    Mam zaszczyt zaprosić na przepiękny obiekt jakim jest Fort Sarbinowo
    link -> http://www.gorzow.mm.pl/~...zyn/srabgal.htm
    Niedziela 24 września 2006r. początek godz. 10:00

    dla zainteresowanych szczegóły dodam w tym poście

    Mimo iż w wielu miejscach jest jasno to OBOWIĄZKOWO LATARKI !!!

    Scenariusz : „Srebrna Strzała”

    Terroryści zdobyli broń nuklearną i ukryli się z nią w jednym z pałaców Saddama. Satelity namierzyły to miejsce.
    Wywiad donosi , że broń jest pilnie strzeżona. Na szczęście terroryści są w dalszej części fortu, aby to miejsce wyglądało z zewnątrz na opuszczone.
    ONZ wysyła w to miejsce grupę szturmową, aby odzyskała śmiercionośną broń i zlikwidowała ukryte wewnątrz laboratoria.

    W scenariuszu przewidziani Medycy i punkty Respawnowe

    Dla osób jadących PKP:
    odjazd ze stacji Szczecin główny o godzinie 6:05 przyjazd do Kostrzyna ok 8:39
    wyjdę po was na dworzec i jakoś was porozwożę do fortu ( będziecie mieli czas na obejżenie obiektu)

    Dla osób jadących samochodem:
    proponuję ze Szczecina jechać do Renic ( 2 stacje benzynowe AUTOPORT + krokodyl)
    w prawo (przed stacjami) do Myśliborza , przez Dębno , Sarbinowo.
    Za Sarbinowem w lesie będzie szosa w dół i 3 zakręty dojechać do ronda.
    na rondzie w lewo i na parking koło baru.
    Tam zbiórka do 9:45



    Temat: WOODSTOCK 2004


    JEST MOZE KTOS KTO KCIALBY POJECHAC NA PRZYSTANEK WOODSTOCK??

    data 30-31 lipca2004
    msc Kostrzyn nad Odrą
    dojazd PKP

    KTO ZAGRA

    od Gdańsk Główny do Kostrzyn przez BYDGOSZCZ

    Połączenie 3 z Gdańsk Główny do Kostrzyn dnia 29.07.04
    Stacja Przyjazd Odjazd

    ---------------------------------------------------------

    Gdańsk Główny 10:59
    Pruszcz Gdański 11:09 11:09
    Tczew 11:26 11:28
    Pelplin 11:42 11:43
    Laskowice Pomorskie 12:19 12:20
    Pruszcz Pomorski 12:36 12:37
    Bydgoszcz Główna 13:00

    Bydgoszcz Główna 14:14
    Nakło n. Notecią 14:36 14:37
    Wyrzysk Osiek 14:53 14:53
    Piła Główna 15:24 15:34
    Trzcianka 15:56 15:57
    Wieleń Płn. 16:15 16:15
    Krzyż 16:28 16:30
    Stare Bielice 16:39 16:39
    Nowe Drezdenko 16:46 16:46
    Stare Kurowo 16:56 16:57
    Strzelce Kraj.Wschód 17:04 17:04
    Sarbiewo 17:10 17:11
    Górki Noteckie 17:18 17:19
    Santok 17:29 17:29
    Gorzów Wlkp. 17:44 17:47
    Gorzów Wlkp.Wieprz. 17:51 17:52
    Łupowo 17:57 17:57
    Bogdaniec 18:02 18:02
    Nowiny Wielkie 18:09 18:10
    Witnica 18:18 18:19
    Kamień Mały 18:30 18:30
    Dąbroszyn 18:38 18:39
    Kostrzyn 18:49
    czas podróży: 7:50; Kursuje codziennie

    KOSZT KOLO 40 zeta



    Temat: 2 kolka, jak pracuje SOK, awaria SA105-101, Budynkiewicz


    To w Lesznie sa takie palantowate SOK zabraniajace fotografowac?
    Jakim cudem taki skansen sie tam ostal? Trzeba tam naslac ekipe z
    Gorzowa zeby ich wyedukowala ;-


        No w takim wypadku, to zachęcił bym pana, żeby wypisał mandat (za
    fotografowanie na terenie dworca PKP, ewentualnie mogło by być także, za
    zbyt długie przebywanie na stacji po przyjeździe pociągu i przebywanie na
    peronie za znakiem W4) po czym kategorycznie stwierdził, że mandatu nie
    przyjmę :))
        Ciekawe jaką podstawę prawną na mandacie by wpisał :) Ja chyba muszę
    sobie dyktafon sprawić, jak SOK się zbliża to włączamy i czekamy co się
    bedzie działo dalej :) Oni potrafią zaskoczyć.... Gdyby głupota miała
    skrzydła, to SOKiści by fruwali jak jastrzębie :)





    Temat: Szynobus rozpoczyna regularne kursy już w poniedziałek
         Nie da się z tego powodu, że w Międzyrzeczu po tygodniu wyglądał by tak


    jak większość taboru PKP. (...)W opracowanym przeze mnie
    rozkładzie też to wziełem pod uwagę...


    Poc odjezdzajacy z Gorzowa Wlkp. (o)14:26 moglby odjezdzac 17 minut wczesniej,
    tj 16:09, wtedy przyjazd do Zbaszynka bylby na 16:00 i dostajemy nastepne
    skomunikowanie z poc do Leszna (o)16:05, a dalej skomunikowanie na pospiech do
    Wroclawia Gl (o)18:01 (p)19:25




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl





    Temat: Rajd Vacation ^^
    303 Gorzowska Drużyna Wędrownicza ,,Cichociemni” ma zaszczyt zaprosić Was na Rajd „Vacation”

    6 – 8 Czerwca 2008, Gorzów Wielkopolski

    Jak uczcimy nadejście lata :

    PIĄTEK

    17.30 – 20.00 – przyjazd do bazy*

    21.00 – apel inauguracyjny

    22.00 – atrakcja „tajemnica”

    24.00 – trasa nocna

    SOBOTA

    7.00 – trasa dzienna (obiad po powrocie do bazy)

    19.00 – wodne zabawy

    20.00 – śpiewogranie

    24.00 – apel podsumowujący rajd

    NIEDZIELA

    Do godz. 10.00 – opuszczenie bazy rajdu

    Komendant rajdu:

    pwd Iga Gigoła

    Z-ca komendanta rajdu:

    o.p. pwd Marta Gutowska

    UWAGI

    Zgłoszenia na adres co.ty.gadasz@gmail.com proszę wysyłać do 25 maja, w zgłoszeniu należy podać: nazwę patrolu, ilość osób, dane osób, telefon kontaktowy.

    Od patrolu wymaga się:

    - Wszyscy uczestnicy muszą mieć ukończony 15 rok życia

    - Pełnoletniego opiekuna

    - Ubezpieczenia

    - Wpisowego 13 zł.

    * - Szkoła podstawowa w Jeninie( 200 metrów od stacji PKP Łupowo. Na rondzie kierunek Baczyna)



    Temat: Komitet powitalny
    Okej, oto co na razie wiadomo w sprawie przyjazdu gości na DF:

    Warszawa (Ben) -> 14:10
    Poznań -> 14:20
    Śląsk -> 14:26
    Rzeszów + Kraków -> 14:30
    Częstochowa (FoolECK) -> 15:00 (PKS)

    Warszawa (stara gwardia) -> sami w piątek popołudniu
    Gorzów Wielkopolski -> sami w piątek popołudniu
    Łódź -> sami w piątek wieczorem
    Bydgoszcz -> sami w sobotę rano

    Moja propozycja brzmi: ze względu na kolegę z Częstochowy proponuję całej ekipie nie jechać pociągiem do Leśnicy o 15:00, ale o 15:37. Chyba że jednak większość woli te 40 minut wcześniej, to wtedy kogoś z Wrocławia poprosimy by poczekał na kolegę FoolECK`a. Ale to już się dogada na miejscu, w każdym razie drugi pociąg do Leśnicy macie właśnie o 15:37. W każdym razie bardzo proszę o zgłaszanie udziału w komitecie powitalnym na PKP (ewentualnie z opcją że ktoś zostaje na późniejszy pociąg), a także do odbioru w Leśnicy. Trzeba się będzie tylko kontaktować z grupą na dworcu żeby sprawdzić, którym pociągiem jedzie główna ekipa.



    Temat: Dworzec w Miedzyrzeczu, linia 364 i Vltva


    | Swoja droga - będąc w Międzyrzeczu nie zauważyłeś, że o 13:16
    | przyjeżdża
    | poc. z Rzepina, a o 13:12 pojechał poc. do Gorzowa ?

    | A jak miał go zauważyć? No przecież przyjechał o 13:16 więc nie mógł
    | zobaczyć pociągu, których odjechał 4 minuty wcześniej. Oj Lucek za dużo
    | "Deja vu" i "Next-ów" się naoglądałeś ;


    Odpowiadam na skasowanego posta :P Na drzwiach dworca wisi kartka z
    wydrukowanymi godzinami odjazdów i przyjazdów pociągów i na jej podstawie
    można zaobserwować to zdeskomunikowanie. Zreszta ów widok dworca, który
    wygląda jak po trafieniu bomby + skomunikowanie -4minut doskonale ukazują
    ruinę PKP :/





    Temat: (Go) Nocnym tramwajem po Gorzowie
    Info: za Robertem Furmanem, który dodaje jednocześnie, że termin odbycia się
    imprezy może ulec delikatnej zmianie

    Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej ma zaszczyt zaprosić
    wszystkich miłośników komunikacji miejskiej na nocną impreze pod hasłem
    "Nocnym tramwajem po Gorzowie" Impreza odbędzie się z 27 na 28 sierpnia br.
    Przejazd jest organizowany z okazji 25-lecia utworzenia i zlikwidowania
    tramwajów nocnych w Gorzowie jak i również 30-lecia wagonów z serii 105N. W
    imprezie będzie uczestniczyć pojedynczy wagon 105Na. Przejazd zostanie
    zakończony grillem.
    Najlepszym połączeniem w celu dojazdu do Gorzowa bedzię połączenie kolejowe
    (odj. z Poznania: pociąg pospieszny 14:50 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd do
    Gorzowa o 17:02, cena biletu normalnego 2kl. 30,03zł; pociąg osobowy 15:00 z
    przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:39, cena biletu 18,60zł) do
    stacji Gorzów Wlkp. Główny.
    Plan imprezy:
    17:00 - podstawienie autobusu Solaris Urbino 12 pod Dworcem PKP.
    18:00-21:00 - wycieczka autobusem po Gorzowie (ok. 35km) oraz
    charakterystyka obiektów znajdujących sie po drodze.
    21:00 - przyjazd na zajezdnie. Poczęstunek, zwiedzanie zajezdni.
    22:30 - przejście na pętle tramwajową Wieprzyce(ok. 150m)
    23:00 - Rozpoczęcie imprezy "Nocnym tramwajem po Gorzowie"
    4:00 - Zakończenie imprezy oraz przejazd autobusem w miejsce grillowania.
    Będzie możliwość powrotu pociągiem o 6:26 w kierunku Krzyża(przyj. 7:41 z
    przesiadką do Poznania(przyj. 9:35) lub według uznania późniejszym
    pociągiem(18:24) lub innym środkiem lokomocji.
    Na trasie przejazdu autobusu i tramwaju bedzie sie znajdowało wiele
    fotostopów które umożliwią wykonanie zdjęć.
    UWAGA!
    Chętne osoby które chcą wziąść udział w imprezie są proszone o wysłanie na

    dane osobowe (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, data urodzenia) w
    celu ubezpieczenia na czas trwania imprezy(ubezpieczenie darmowe).

    Pytania co do imprezy proszę kierować pod numer telefonu 0-505 137 597

    Wszystkich serdecznie zapraszamy!!
    Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej





    Temat: Grupa PKP straciła od stycznia do maja 509 mln zł


        I głupota... niech się na jeszcze więcej spółek podzielą i kasują za
    co
    się da. Proponuję nawet opłatę za pierdnięcie pracownika.


    ROTFL !!!
    Przykre, ale prawdziwe. Tak samo jak pracownik innej spolki bedacy dyzurnym
    ruchu nie moze obslugiwac kasy biletowej, co jest przeciez kretynizmem do
    kwadratu - tak wyglada w Polsce restrykturyzacja, ktora nie wiadomo, kiedy
    sie zaczela, a konca jej nie bedzie chyba nigdy - zakonczy sie wraz z
    likwidacja kolei w Polsce (albo bankructwem PKP).
    A przeciez PKP jakis czas temu wydalo nawet przepisy regulujace dzialanie
    takich kas, ze "kasa moze byc zmknieta ilestam... jesli obsluguje ja...".
    Ktos tu kiedys przy okazji relacji podawal stawke za zapowiedz megafonowa
    jaka placi ZPR nastawniczemu w Kakolewie - i zapewne nie tylko tam (ciekawe
    czy stawki gdzie indziej moga byc wyzsze, czy sa regulowane "z gory" ?) bo
    tutaj ZTCP bylo 2,5 zl.


        W krzyżu po przyjeździe pociągu z Gdyni do fiata podpinana jest SM-ka,
    która przeciąga cały skład do wagonów "Prząśniczki", wagony są łączone,
    SM-ka odpinana i ten sam lok jedzie dalej. Po co SM-ka??? Bo manewry nie
    mogą być wykonywane lokiem z Chojnic. Tak samo jest w Gorzowie Wlkp.
        Wszystkie zakłady w dobie kryzysu dążą do minimalizacji kosztów a co
    robi PKP?? Zwiększa koszty na maxa.


    Zaleglosci platnicze miedzy konkretnymi spolkami sa ogromne !


        Inny przykład... Zawsze pociągi ze Zbąszynka do Gorzowa obsługiwane
    były
    przez loki z Czerwieńska, natomiast reszta gorzowskich pociągów, przez
    loki
    z Krzyża. Jednak do tej pory po przyjeździe do Gorzowa loki ze Zbąszynka
    obsługiwały  też kursy do Kostrzyna.
        Teraz rano Zbąszynek robi podsył do Gorzowa samego loka na pociąg
    Gorz -
    Zbąsz., lok który do Gorzowa przyjedzie z pociągiem porannym stoi na
    peronie
    8 godzin aż do popołudniowego pociągu Gorz - Zbąsz. Lok z popołudniowego
    pociągu Zbąsz - Gorzów też wraca luzem do Zbąszynka. Przybyło też luzaków
    na
    trasie Gorzów - Kostrzyn gdyż wcześniej niektóre pociągi obsługiwały loki
    ze
    Zbąszynka, teraz są potrzebne podsyły luzaków aby rozładować popołudniowy
    szczyt.


    To w Zbaszynku jest szopa ??? z tego, co pamietam z opowiesci mechanika na
    nadodrzance, to ona byla tam, ale KIEDYS (cos o jakiejs SU45 opowiadal).
    Chociaz sam nie weryfikowalem tejze opinii.

    Poza tym pisales wczesniej o Czerwiensku.





    Temat: Dziwne pociągi na sieci PKP
    Eximus'ie, mk1992

    Po pierwsze, wszelkie pociagi regionalne kursujace po naszym kraju sa zamawiane przez samorzady, wiec uwaga na temat dziwnosci, czy tez bzdurnosci potrzeby ich kursowania zupelnie nie powinna byc adresowana do PKP tylko do tego kto te uslugi zamawia. Nie znaczy to oczywiscie, ze PKP udzialu w ustalaniu rozkladu nie ma.

    Wymienione pociagi wydaja sie dla Was dziwne, z zupelnie dziwnych dla mnie powodow.

    Rzeszow 23.37 Przeworsk 23:37 Pociąg dla drugiej zmiany jest o 22.48
    Tychy Miasto 0.09 Katowice 0.35 Wiem, że robi obieg, ale chyba luzem było by taniej
    To, ze ktos konczy zmiane o 22 nie znaczy ze ktos inny nie konczy zmiany o 23! Komuna juz dawno sie skonczyla i ktos moze pracowac 8 godzin, 4 godziny, 2,5 godziny, 12 godzin w roznie przez siebie wybranych porach. No i stwierdzenie, ze taniej wychodzi puscic pociag luzem, niz taki pusty obieg upubliczniac to juz kompletna bzdura. Nie nalezy utajniac podsylu, bo bedzie taniej, tylko zmienic bzdurny regulamin PLK, stwierdzajacy, ze pociag ktory w rozkladzie nie jest dostepny publicznosci, jest tanszy w uruchomieniu niz taki, ktory widnieje w rozkladzie. Wedlug takiego myslenia wszystkie pociagi powinnismy w Polsce utajnic. Argumentacja jest wiec kompletnie bzdurna!

    Katowice 21.50 Lubliniec 23.35 A jak ktoś kończy pracę w Katowicach o 22?
    Opole Gł 21.14 Nysa 22.32 Co samo co wyżej
    Retorycznie zapytam: a co zrobic, jezeli ktos konczy prace o 21 czy o 20.30? Ma czekac do 22:30 na pociag? A jak ktos konczy prace o 22 w Bytomiu czy Tarnowskich Gorach to tez mialby czekac??

    Opole Gł 15.35 Jelcz 17.00 Jeden pociąg na trasie!!!
    Jelcz 5.21 Opole Gł 6.40 Jeden pociąg na trasie!!!

    Kurs tych pociagow to nie "widzimisie" PKP tylko zamowiona i oplacona przez samorzad usluga kolejowa.

    Zbąszynek 5.34 Kostrzyn 7.50 Jacy uczniowie zdążą na 8 rano?

    Wszyscy Ci ktorzy ucza sie w Gorzowie. Pociag ten ma przede wszystkim dowozic na 8 rano pracownikow i uczniow do Gorzowa. Z uwagi na brak lekkiego taboru wytrasowano pociag na trasie Zbaszynek-Gorzow i Gorzow-Kostrzyn w jedyny mozliwy sposob. Przyspieszenie tego pociagu o 10 minut spowodowaloby jego przyjazd do Gorzowa o 6:56 a wtedy bylby on dla Was jeszcze bardziej bezsensowny, prawda? Bo kto by mial nim do Gorzowa dojechac, na 7 za pozno, na 8 za wczesnie...



    Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10
    l
    7:25 Ślązak: Zgorzelec - Wrocław - Kraków
    8:25 Wielkopolanin: Poznań / Zielona Góra - Wrocław - Kraków - Przemyśl
    9:25 Gorzowiak: Gorzów - Poznań - Wrocław - Kraków
    13:25 Hetman: Szczecin - Zielona Góra - Wrocław - Kraków - Zamość
    16:25 Krakowianka: Kołobrzeg - Poznań - Wrocław - Kraków - Przemyśl

    Tak sie niekóryz tu zachwycają a to jest moim zdaniem wacale nie jest taki rozsądny
    wybrane godziny odjazdów :
    Słazak ze Zgorzelca 4.36 odjazd
    Wielkopolanin z Zielonej Gory 4.36
    Gorzowiak z Gorzowa 3. 55
    Przyjazdów
    Hetman w Zamosciu 01:24
    Krakowianka w Przemyślu 00:10

    ave. Do swoich obliczeń wyciągnąłeś czasy z obecnego rozkładu jazdy, w ogóle nie rozpatrując ogromnych rezerw czasowych, bezsensownie długi postojów a także kompletnego braku dobrej organizacji na PKP.
    Odcinek Zgorzelec-Wrocław jest do pokonania w czasie 142 minut, przy 3-minutowym postoju we Wrocławiu pociąg mógłby odjeżdżać ze Zgorzelca o 5:00
    Odcinek Zielona Góra-Wrocław pociąg jest w stanie pokonać w 183 minuty (rezerwy z Księżyca, wiele odcinków pociąg mógłby jechać torem niewłaściwym aby skrócić czas jazdy-to jest właśnie ta dobra organizacja!). Przy 12 minutowych manewrach we Wrocławiu (a to nawet na PKP jest możliwe) wyjazd z Zielonej Góry wypadłby o 5:12. A były rozkłady, kiedy ten pociąg wyjeżdżał stamtąd jeszcze wcześniej!
    Co do Gorzowiaka: aby skrócić znacząco czas na odcinku Gorzów-Krzyż, wystarczy aby na tym odcinku kursowały tylko 3-4 wagony, pozostałe można dołączyć do składu razem z lokomotywą elektryczną w Krzyżu. Przy 10-minutowych manewrach w Krzyżu odcinek Gorzów-Poznań pociąg jest w stanie pokonać w 124 minuty, dalej 3 minutowy postój w Poznaniu, i 143 minuty na odcinek Wrocław-Poznań. W ten sposób cały odcinek Gorzów-Wrocław to 270 minut - wyjazd z Gorzowa o 4:50!
    Rezerw czasowych na odcinku Wrocław-Kraków-Rzeszów-Przemyśl nie trzeba chyba nikomu pokazywać. Ostatnio dobrze pokazało nam to PKP PR... Więc przyjazd do Przemyśla można by przesunąć o jakies 30 minut do przodu, a do Zamościa to nawet jeszcze więcej - z uwagi na KATASTROFALNY stan linii Dębica-Tarnobrzeg, pociąg ten od kilku lat powinien niestety kursować przez Rzeszów i Leżajsk. Przyjazd do Zamościa wypadłby wtedy jeszcze tego samego dnia.



    Temat: 30-lecie zaj. Wieprzyce

             Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej ma zaszczyt
    zaprosić na imprezę z okazji trzydziestych urodzin zajezdni "Wieprzyce",
    która odbędzie się w dniu 28.09.2002.

    Program imprezy:

    Część tramwajowa:
     9.50   Odjazd z pętli Dworzec PKP zabytkowym wozem typu N na pętlę Piaski.
    10.30  Odjazd z pętli Piaski w kierunku zajezdni Wieprzyce.
    10.50  Zwiedzanie zajezdni Wieprzyce.

    Część autobusowa:
    12.20           Wyjazd z zajezdni.
    12.35-12.45 Pętla Santocko (228)
    12.54-13.17 Pętla Chwalęcice (111,228)
    13.30-13.40 Pętla Myśliborska (101,103,104,126)
    14.00-14.05 Pętla Racław (129)
    14.25-14.55 Postój w centrum miasta - możliwość zjedzenia obiadu (Pizza Hut,
                      McDonald's),
    (1,2,3,100,101,103,110,111,113,121,122,124,125,126,127,
                      130,203,A).
    15.10-15.20 Pętla Czechów (121)
    15.30-15.37 Pętla Wawrów (113).
    15.57-16.05 Pętla Borek (108).
    16.20-16.50 Pętla Śląska (101,110,112,125).
    17.15-17.25 Pętla Nowy Dwór (A).
    17.44-18.00 Pętla Woj. Szpital Zespolony (WSzZ) (125,126,214).
    18.10-18.20 Pętla Różanki Szklarnia (224).
    18.35           Dworzec PKP.
    19.00          Zajezdnia.
    W nawiasach podano numery linii, których wozy będzie można sfotografować
    podczas postoju na danej pętli.

    Zalecany dojazd
    Poznań       odjazd     6.25 (poc. osob.)
    Krzyż         przyjazd  7.44 (przesiadka)
    Krzyż         odjazd     8.16 (poc. osob.)
    Gorzów     przyjazd   9.41

    Szczecin     odjazd     6.00 (poc. osob.)
    Kostrzyn    przyjazd  8.24 (przesiadka)
    Kostrzyn    odjazd     8.39 (poc. posp.)
    Gorzów     przyjazd   9.21

              W przypadku opóźnienia pociągów również impreza rozpocznie się z
    opóźnieniem - zostanie skrócone zwiedzanie zajezdni.
             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu
    (0-95) 735-66-94 (prosić Łukasza).

    Życząc wielu miłych wrażeń zapraszamy do Kobylejgóry!





    Temat: Szynobus przyjechał do Gorzowa !
        Punktualnie dziś o godzinie 7:35 na peron 4 gorzowskiego dworca wjechał
    nowoczesny autobus szynowy o numerze SA105-101. Oczywiście wcześniej przez
    megafony można było usłyszeć stosowną do sytuacji zapowiedź: "Autobus
    szynowy ze Zbąszynka wjedzie na peron 4. Pociąg kończy bieg". Na tablicy
    odjazdów/przyjazdów dopisano Zbąszynek i Międzyrzecz i odpowiednie godziny
    odjazdów przyjazdów. Jednak nigdzie indziej na stacji nie znajdziemy więcej
    informacji, czy reklam.
    Szynobus ma inne malowanie niż egzemplarz kursujący po Wielkopolsce. Lubuski
    szynobus jest biało - zielono - czerwono - żółty. Na boku można zauważyć
    dość spory napis "Kolej lubuska".

        W szynobusie przyjechało kilkanaście osób. Jednak większość z nich to
    pracownicy PKP, prasa, czy też przedstawiciele władzy lokalnej: m.in
    Marszałek województwa lubuskiego, Burmistrz Skwierzyny (prezydent miasta
    Gorzowa zjawił się na peronie na chwile przed przyjazdem). Na peronie
    kręciło się też kilkunastu ludzi, jednak też głównie pracownicy PKP, czy
    prasa. Można się było napić szampana, z okazdji przyjazdu szynobusa :-)

        Autobus szynowy wewnątrz trochę różni się od wcześniejszego egzemplarza.
    Głównie lepszym zagospodarowaniem miejsca (więcej miejsc siedzących).
    Działają kamery, dzięki którym z kabiny maszynisty można obserwować wnętrze
    składu. Na uchylnych oknach można już zobaczyć nalepki "Pojazd
    klimatyzowany. Urządzenia działają poprawnie przy zamkniętych oknach"
    (ponieważ przy otwartych oknach wszystko leciało by na zewnątrz pojazdu). Po
    środku pojazdu znajduje się jedna para szerokich dwuskrzydłowych drzwi
    odskokowo-przesuwnych. Sprzęg identyczny jak w 215M (czyli standardowy).

        Po prawie półgodzinnym postoju szynobus odjechał do Międzyrzecza
    (oczywiście w międzyczasie przez megafony było to ogłaszane kilkakrotnie).
    Frekwencja rażąco niska. Zwykłych pasażerów można było policzyć na palcach
    jednej ręki. Ogólnie do Międzyrzecza pojechało jakieś 10-15 osób.

        Teraz trzeba tylko czekać jak sprawa będzie wyglądać dalej. Czy będzie
    jeździć więcej ludzi, czy mniej. Czy pojazd będzie się psuł, czy też jego
    praca będzie bezawaryjna. Jak znajdę czas i chęć (z tym drugim to gorzej,
    ponieważ dziś typowo jesienna pogoda), to przejdę się jeszcze popołudniu na
    dworzec; zobaczyć jak przedstawia się frekwencja w autobusie szynowym.





    Temat: Szynobus przyjechał do Gorzowa !


        Punktualnie dziś o godzinie 7:35 na peron 4 gorzowskiego dworca
    wjechał
    nowoczesny autobus szynowy o numerze SA105-101. Oczywiście wcześniej przez
    megafony można było usłyszeć stosowną do sytuacji zapowiedź: "Autobus
    szynowy ze Zbąszynka wjedzie na peron 4. Pociąg kończy bieg". Na tablicy
    odjazdów/przyjazdów dopisano Zbąszynek i Międzyrzecz i odpowiednie godziny
    odjazdów przyjazdów. Jednak nigdzie indziej na stacji nie znajdziemy
    więcej
    informacji, czy reklam.
    Szynobus ma inne malowanie niż egzemplarz kursujący po Wielkopolsce.
    Lubuski
    szynobus jest biało - zielono - czerwono - żółty. Na boku można zauważyć
    dość spory napis "Kolej lubuska".

        W szynobusie przyjechało kilkanaście osób. Jednak większość z nich to
    pracownicy PKP, prasa, czy też przedstawiciele władzy lokalnej: m.in
    Marszałek województwa lubuskiego, Burmistrz Skwierzyny (prezydent miasta
    Gorzowa zjawił się na peronie na chwile przed przyjazdem). Na peronie
    kręciło się też kilkunastu ludzi, jednak też głównie pracownicy PKP, czy
    prasa. Można się było napić szampana, z okazdji przyjazdu szynobusa :-)

        Autobus szynowy wewnątrz trochę różni się od wcześniejszego
    egzemplarza.
    Głównie lepszym zagospodarowaniem miejsca (więcej miejsc siedzących).
    Działają kamery, dzięki którym z kabiny maszynisty można obserwować
    wnętrze
    składu. Na uchylnych oknach można już zobaczyć nalepki "Pojazd
    klimatyzowany. Urządzenia działają poprawnie przy zamkniętych oknach"
    (ponieważ przy otwartych oknach wszystko leciało by na zewnątrz pojazdu).
    Po
    środku pojazdu znajduje się jedna para szerokich dwuskrzydłowych drzwi
    odskokowo-przesuwnych. Sprzęg identyczny jak w 215M (czyli standardowy).

        Po prawie półgodzinnym postoju szynobus odjechał do Międzyrzecza
    (oczywiście w międzyczasie przez megafony było to ogłaszane kilkakrotnie).
    Frekwencja rażąco niska. Zwykłych pasażerów można było policzyć na palcach
    jednej ręki. Ogólnie do Międzyrzecza pojechało jakieś 10-15 osób.

        Teraz trzeba tylko czekać jak sprawa będzie wyglądać dalej. Czy będzie
    jeździć więcej ludzi, czy mniej. Czy pojazd będzie się psuł, czy też jego
    praca będzie bezawaryjna. Jak znajdę czas i chęć (z tym drugim to gorzej,
    ponieważ dziś typowo jesienna pogoda), to przejdę się jeszcze popołudniu
    na
    dworzec; zobaczyć jak przedstawia się frekwencja w autobusie szynowym.

    --
    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski
        http://www.ostbahn.net






    Temat: Berlin - dojazd i afteshow party


    | Musimy sie wszak jakoś umówić , spotkać , kupić
    | | browary wsiąsc w pociąg i ruszyć .

    | pociag z Olesna (dotyczy mnie i Gwiazdora) Olesno-Gorzów Wlk. wyjazd
    | o 5:26(przyjazd 14:01)  lub 6:03 (14:01)  lub 7:39 (17:08) lub 9:15
    | (18:30). Dwie ostatnie godziny odpadaja, w ogole jakos pozno to
    | wszystko...

    | jest inne rozwiązanie...pojedziemy do Wrocławia ,stamtąd razem do
    | Gorzowa...tylko,że do Wrocka pociąg przyjeżdża o 4:55 lub 7:31,z
    | Wrocławia (połaczenie,zeby w miare wczesnie byc w Gorzowie) 5:34 lub
    | 6:27 (przyjazd w obydwu przypadkach o 11:44).Tak chyba bedzie
    | najszybciej.Czekam tylko na wiesci z Gorzowa i Wrocławia

    Wszystko juz wiem. Jest pociag z Kostrzyna (nad Odra) do Berlina za 115
    (sto
    pietnascie) zl w jedna strone. Na jednym bilecie moze jechac 5 (piec)


    osob.

    czy bedzie rowna podzialka po 5 osob?


    Wychodzi wiec 23 zl na osobe. Bilety mozna kupic na miejscu, czyli w
    Kostrzynie. Musicie jeszcze doliczyc po 8zl za przejazd przez most
    graniczny
    (tyle "kochana" PKP zada za 2 km).

    Znalazlem takie polaczenie (IMO najlepsze, zeby razem jechac i zdazyc
    jeszcze na odprawe celna):

      Wyjazd z Wrocławia 5:34 - w Krzyżu 9:24 (posp.)


    to tak znalazlam...wyjazd z olesna o 1:19, o 4:55 jestesmy we Wrocku,potem
    zgarniamy Czaka


      Z Krzyża 10:30 - w Kostrzynie 12:46 (osobowy)
      O 11.44 jestescie w Gorzowie, my sie tylko dosiadamy :-)


    pasuje...


      Z Kostrzyna 13:07 - w Berlinie-Lichtenbergu 14:28
      czas podróży: 8:54


    bedziecie skazani na moja glupia gadke przez prawie 9 godzin =]


    Na miejscu sa dwie mozliwosci: albo idziemy z buta (z mojej mapki metra
    wynika, ze chyba nie jest daleko, ale moge sie myslic, bo to jest tylko
    schemat), albo kupujemy bilet za 2 ? (wazny 2 godziny) i jedziemy


    s-bahnem.

    jestem za..na miejscu mnie poprzecie.. (hehee...znam zycie)


    As you wish. Nie wiem czy bedzie sens tluc sie do centrum na jakies
    zakupy.
    Ja wole czekac przed Arena.


    popieram!


    A co z reszta? Wiem, ze Foxer z Iwona tez chcial jechac z nami, a jak


    inni?

    ja polegam na waszych pomyslach... w koncu jestem niepelnoletnia i podlegam
    Waszej opiece.Aha,jak bedziemy spac na dworcu i nas policja zgarnie,to was
    wypuszcza,bo macie skonczone 18 lat,a co ze mna?





    Temat: Wlkp. - urzędnicy, nie kończcie z szynobusami!

    ciach


    Przypominam, że kursował kiedyś ekspres - Lubuszanin(?) był dzielony w
    Zbąszynku i dojeżdżał do Gorzowa przez Międzyrzecz - też upadł, choć
    centralizacja władzy i niesprawna łączność zmuszały do częstszych
    kontaktów z "Warszawą'. Dzisiaj, w dobie internetu nie jest to tak
    konieczne.


    ciach

    mialem sporo okazji, by korzystac z lubuszanina w tamtych czasach i moge
    powiedziec, ze byl z nim w gorzowie jeden podstawowy problem.

    Lubuszanin wyjezdzal jakos niedlugo po 4 rano i przy braku dogodnej nocnej
    komunikacji miejskiej trudno mi bylo jako studentowi wysuplac kase na
    taksowki, wiec pozostawal kilkukilometrowy spacer na dworzec, co czasem bylo
    srednia atrakcja szczegolnie przy deszczowej pogodzie. Nie pisze tu o
    oczywistych klopotach z  pobudka.

    Z kolei wieczorem pociag meldowal sie w gorzowie sporo po 23, a tym samym
    pojawialy sie identyczne problemy jak wyzej, no moze z wyjatkiem pobudki ;).

    W konsekwencji faktycznie frekwencja w porannym pociagu byla bardzo kiepska.
    Wagony gorzowskie Lubuszanina zaludnialy sie jednak dosc mocno w Miedzyrzeczu
    (bywaly nawet komplety), ale stamtad wyjezdzal juz o godzinie duzo bardziej
    ludzkiej.
    Wieczorna frekwencja byla juz sporo wyzsza, ale i tak, gdyby przyjezdzal do
    gorzowa o wczesniejszej porze, byloby z nia duzo lepiej.

    Ilez mozna przekonywac PKP, ze dogodne godziny odjazdow/przyjazdow oraz
    dogodne skomunikowania, to podstawa paszerskiego biznesu kolejowego. Czas by
    samorzad woj. lubuskiego dogadal sie z samorzadem wielkopolskiem i wzial
    wreszcie na powaznie sprawy w swoje rece, by byla jakas poprawa chociaz w
    kwestii ruchu lokalnego...





    Temat: [lubuskie] Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy


    http://miasta.gazeta.pl:80/gorzow/1,35211,4888524.html?nltxx=1077903&...

    Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy


    http://tnij.org/nowyrj

    Zmiany w rozkładzie PKP

    Od 1 lutego na niektórych liniach w połączeniach regionalnych wprowadzono
    zmiany w rozkładzie jazdy PKP.

    Najważniejsze z nich to:

    1. Nowy pociąg z Rzepina do Zielonej Góry, odjazd z Rzepina o godz. 10.15.
    Ponadto przybył nowy pociąg z Zielonej Góry do Rzepina, wyjazd o godz. 17.20
    (umożliwi dogodny powrót w kierunku Rzepina po pracy i zajęciach w szkole).

    2. W Rzepinie skomunikowano pociąg regionalny do Zielonej Góry z pociągiem
    Euro City z Berlina. Ten pierwszy wyjedzie ze stolicy Niemiec (Berlin Hbf) o
    godz. 6.29 i przyjedzie do Rzepina o godz. 7.55. Tam o godz. 8.08 wyjedzie
    pociąg do Zielonej Góry (przyjazd godz. 9.34).

    3. Przesunięto odjazd popołudniowego pociągu z Zielonej Góry do Głogowa na
    godz.16.28, dzięki czemu pasażerowie jadący ze Szczecina (godz. 16.23) będą
    mogli kontynuować podróż.
    4. W celu usprawnienia komunikacji w węźle żarsko-żagańskim dokonano
    następujących korekt:

    a) przesunięto przyjazd szkolnego pociągu z kierunku Szprotawy do Żar na
    godz. 7.42.

    b) w weekendy w Żarach skomunikowano wieczorny pociąg z Jeleniej Góry z
    szynobusem do Żagania.

    c) pociąg z Żar do Legnicy będzie kursował codziennie o godz. 17.33 z
    możliwością przesiadki w Legnicy na pociąg do Wrocławia.
    d) pociąg szkolny z Żar do Ruszowa zostanie wydłużony do stacji węzłowej w
    Węglińcu, dzięki czemu Żary uzyskają nowe połączenia ze Zgorzelcem i
    Wrocławiem.

    5. Usprawniono też przejazdy pociągów na trasie Międzyrzecz - Sulęcin -
    Rzepin. Ponownie zweryfikowano czasy przejazdu oraz wyeliminowano
    czasochłonne zatrzymywanie szynobusu na niestrzeżonych przejazdach
    kolejowych. Dzięki temu zapewniono dojazd do Międzyrzecza na godz. 7.45 oraz
    powrót o godzinie 15.20 z możliwością przesiadki w Rzepinie na pociąg jadący
    do Szczecina. Natomiast w weekendy i święta szynobus wyjedzie z Międzyrzecza
    wcześniej, bo o godz. 14.50, by umożliwić w Rzepinie przesiadkę również na
    pociąg do Zielonej Góry. Ponadto poranny kurs z Międzyrzecza zostanie
    skomunikowany w Rzepinie z pociągiem do Gdyni przez Poznań i nowym pociągiem
    do Zielonej Góry.

    6. Rozważa się też korektę rozkładu jazdy na trasie Krzyż - Gorzów Wlkp. -
    Kostrzyn, gdyż pojedzie tam najnowszy 300-osobowy autobus szynowy z PESA
    Bydgoszcz SA. Będą wtedy krótsze czasy jazdy, co pozwoli na łatwiejszy
    dojazd do Berlina oraz Poznania.





    Temat: Solina przez Sandomierz???


    Ponoc od dzis (tak mowi informacja na WCentralnej) Solina wrocila na stara
    trase.
    Pozdrawiam,
    Marcin



    Od niedzieli na szlak kolejowy wraca pociąg "San" .Mieszkańcy
    Podkarpacia będą mieć teraz bezpośrednie połączenie z Gorzowem
    Wielkopolskim.

    Na trasę wróci po przerwie pociąg "San", który znów będzie jeździł przez
    Jarosław, Przeworsk, Skarżysko. Jego kursowanie zawieszono po lipcowej
    powodzi, która uszkodziła tory między Sandomierzem a Dwikozami. San
    będzie wyjeżdżał z Przemyśla o godz. 5.09, przyjazd do Warszawy
    Centralnej - godz. 12.45. Z Warszawy będzie wyjeżdżał o godz. 14.55 i
    22.31 powinien być w Przemyślu. Od niedzieli będzie można bez przesiadek
    dojechać z Rzeszowa do Gorzowa Wielkopolskiego. - Do pociągu
    "Przemyślanin" relacji Przemyśl -Szczecin/Świnoujście będą doczepiane
    wagony, które w Krzyżu będą odpinane od składu i kierowane do Gorzowa -
    informuje Janusz Wnęk z działu marketingu w Zakładzie Przewozów
    Pasażerskich PKP w Rzeszowie. "Przemyślanin" będzie wyjeżdżał z
    Przemyśla o 16.32, a z Rzeszowa o 17.56. Nowe połączenie ze światem
    otrzymają mieszkańcy Werchraty. Na tej stacji będzie się teraz
    zatrzymywał nocny pociąg z Zamościa do Wrocławia. Po niedzieli powinien
    poprawić się również komfort jazdy tym pociągiem. W Rzeszowie będą
    dołączane do składy trzy wagony drugiej klasy. W Werchracie pociąg
    będzie o 23.05, z Rzeszowa będzie odjeżdżał o 1.42, a przyjazd do
    Wrocławia zaplanowany jest na 8.27. Dodatkowy przystanek wprowadzono
    również na trasie Rzeszów -Częstochowa. Pociąg będzie się teraz
    zatrzymywał w Czarnej Tarnowskiej.





    Temat: Czerwcowa korekta RJ
    Przedstawiamy rozkład PKP po zmianach

    Od niedzieli obowiązują korekty w kursowaniu pociągów regionalnych na terenie województwa.

    Aby poprawić powroty młodzieży szkolnej z Żar w kierunku Tuplic.
    W dni robocze wprowadzono nowy pociąg relacji Żary - Tuplice, który odjeżdża z Żar o 15.30. Pociąg powrotny Tuplice - Żary przyjeżdża do Żar o 16.30, co umożliwi przesiadkę na pociągi do Jeleniej Góry i Zielonej Góry. W związku z tą zmianą pociąg relacji Legnica - Tuplice - Legnica w dni robocze został skrócony do stacji Żary, a w weekendy i święta pojedzie tak jak dotychczas, czyli do Tuplic.

    Aby poprawić komunikację Żar i Żagania z Wrocławiem oraz Zgorzelcem na stacji Węgliniec i Legnica.
    Popołudniowy pociąg z Jeleniej Góry do Zielonej Góry odjeżdża z Węglińca 20 minut później tj. o 16.02, po przyjeździe pociągów regionalnych z Wrocławia o 15.58 i Zgorzelca o 15.48. Ponadto od 1 marca w Legnicy dogodnie skomunikowano przyspieszone pociągi Drezno - Wrocław - Drezno z pociągami regionalnymi z kierunku Żar i Żagania. Uzyskano następujące połączenia z Wrocławiem:
    * Żary 8.00 - Żagań 8.15 - Legnica 9.38 - Wrocław - 11.00
    * Tuplice 12.56 - Żary 13.18 - Żagań 13.33 - Legnica 15.19 (15.53 - Wrocław 17.00)
    * Żary 18.08 - Żagań 18.23 - Legnica 19.44 (19.53 - Wrocław 21.00)
    * (Wrocław 13.05 - Legnica 14:06) 14.15 - Żagań - Żary.
    Pociąg z Cottbus do Żagania przyjedzie o godzinę wcześniej, co umożliwi przesiadkę na ostatni pociąg w kierunku Legnicy. W rezultacie uzyskane zostanie następujące połączenie:
    Cottbus 16.25 - Tuplice 17.13 - Żagań 17.55/18.23 - Legnica 19.44 (19.53 - Wrocław 21.00).

    Aby uzyskać dodatkowe skomunikowanie Gorzowa Wlkp. z Warszawą na stacji w Zbąszynku.
    Pociąg odjeżdżający dotychczas ze Zbąszynka o 16.25 po korekcie odjedzie o 15.16, po przyjeździe z Warszawy expressu do Berlina. W związku z tą zmianą korekcie ulegnie rozkład jazdy pociągu jadącego z przeciwnego kierunku, który odjedzie z Gorzowa Wlkp. o 13.39 i w Zbąszynku zostanie skomunikowany z pociągiem regionalnym do Poznania odjeżdżającym o 15.20.

    Źródło: gazetalubuska.pl



    Temat: cheers from mef


    :)
    Juz prawie w domu, bo w Wawie.
    Na peronie w Poznaniu wynikla smieszna scena, bo gdy wpadlismy prawie
    spoznieni na peron, Czako pytal sie ludzi czy z tad pociag jedzie do
    Warszawy... PO chwili  zorientowalismy sie, ze tymi ludzmi byl zespol
    Perfect.. Chlopaki rozdawali autografy i nic nam nie odpowiedzieli..
    kompletna ignorancja.. Wielcy mi artysci :)..


    Chlopaki wracali z koncertu w Gorzowie :-) Ale co robili o tej porze na
    dworcu PKP w Poznaniu?


    Wielkie DZIEKUJE wszystkim Wam. Zwlaszcza Poznaniakom za organizacje.
    Szczegolne gratulacje otrzymuje MAJA z okazji bycia pierwszym moim
    znajomym,
    ktory ma wsrod znajomych trzeciego po przezydencie czlowieka w panstwie
    Uzbekistanu, ktory ma komorke chociaz to tam niemozliwe, ktory kupil trzy
    wagony konserw rybnych w Polsce, chociaz byly od razu z naklejkami po
    rosyjsku i ktory obiecal Maii samolot, dom samochod i zony, gdy tylko tam
    przyjedzie ;)


    ROFTL!

    Nie zapomne jak zaraz po przyjezdzie dowiedzialem sie, ze Maja juz
    przyjechal na zjazd... dzien wczesniej. Pomylil daty... ;-)


    MAJA - nawet nie wiesz jak sie ciesze, ze sie poznalismy!
    Szkoda, ze nie ze wszystkimi zdazylem pogadac, ale w takim razie do
    zobacznia!

    Ogolnie zaraz ide spac, a wieczorem chyba jednak przejde sie do sklepu po
    Poganska Chemie.


    Ja juz mam! :-P Przegralem od Bacika. Thx.


    ps. Jedyne, co mnie zastanawia, to dlaczego nie wpie*dolilismy temu
    dickheadowi z taksowki... W sumie malo brakowalo, bo gosciu nas naprawde
    slownie zniewazyl.. Nas fanow oasis potraktowal po angielsku w taki
    sposob,
    w jaki nawet na apo nie wypada powtarzac ;)


    Trza mu bylo wpie*rzyc! Jemu i takiemu lutkowi, co nie chcial nam drogi
    ustapic ;-)

    Sytko





    Temat: [Gorzow] Jeżdżą jak sardynki
    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070224/GLOSG...

    Dojeżdżający do Gorzowa skarżą się na fatalne warunki jazdy. Brakuje miejsc
    w szynobusach, a kolej nagle ogranicza liczbę połączeń.

    PKP tłumaczy się brakiem pieniędzy.

    - Jeździmy pociągami i szynobusami, bo nie mamy wyjścia - mówią pasażerowie.
    Z pracy PKP na terenie lubuskiego niezadowolony jest także wicemarszałek
    województwa Sebastian Ciemnoczołowski.

    - Współpraca z monopolistą, jakim są PKP Przewozy Regionalne jest trudna i
    daleka od zadowalającej. Niedopuszczalne są sytuacje, z jakimi mieliśmy do
    czynienia w ostatnim czasie, kiedy to przewoźnik, pomimo zdecydowanego
    sprzeciwu zarządu województwa, podjął decyzję o likwidacji połączeń
    istotnych dla mieszkańców regionu - mówi.

    Ciasno, zły rozkład jazdy

    O tym, co każdego dnia od 13.09 rozgrywa się na trasie Gorzów - Kostrzyn,
    poinformowali nas czytelnicy. Od miesiąca zamiast zepsutego szynobusu,
    kursują dwa autobusy. - Jeździmy jak sardynki. Bywa, że nie udaje nam się
    wsiąść do środka, bo jest tak załadowany - skarży się Juliusz Kornak z
    Kostrzyna, który dojeżdża do "budowlanki". A dorośli narzekają na fatalny
    rozkład jazdy w soboty. - Z Kostrzyna wyjeżdżają dwa pociągi, jeden o 8.00,
    drugi tuż po 9.00. Na kolejny trzeba czekać aż do 18.00. Przecież to jakiś
    absurd - żali się Zbigniew Traszyński.

    PKP zaprzecza, że takie problemy istnieją, a do naczelnika sekcji w Gorzowie
    nie wpłynęła żadna skarga. Aby udowodnić, że wszyscy się do autobusów
    mieszczą, dyrekcja oddeleguje pracownika, który będzie liczył
    wsiadających. - To nie jest tak, że ludzie jeżdżą ściśnięci. Tłoczą się
    trochę przy drzwiach, ale w środku jest luźniej - twierdzi Grzegorz Dwojak,
    dyrektor lubuskich przewozów regionalnych.

    Walka o miejsca

    Równie źle jest w weekendy na liniach z Krzyża i do Zbąszynka. - To, co się
    dzieje w szynobusach w piątki i niedziele trudno nazwać. Bo to już nawet nie
    jest skandal - mówi Maciek Łukaszewicz. Mieszka w Skwierzynie, ale studiuje
    w Poznaniu i na weekendy przyjeżdża do domu. Jeździ na trasie Zbąszynek -
    Gorzów. Opowiada, że w Zbąszynku jest prawdziwa walka o wejście do małego
    szynobusu.

    W każdy niedzielny wieczór podobne dantejskie sceny walki o miejsce
    rozgrywają się na gorzowskim dworcu. Pasażerowie mają nawet problemy z
    wysiadaniem. Przy wejściu zawsze tłoczy się tłum polujących na miejsce.

    W listopadzie opisaliśmy tłok w szynobusie wyjeżdżającym o 21.25 z Krzyża do
    Gorzowa w każdy piątkowy wieczór. Co tydzień 90-osobowym szynobusem jeździ
    nawet 150 osób. Na początku listopada zbulwersowani podróżni spontanicznie,
    podczas jazdy, podpisali protest w tej sprawie do marszałka lubuskiego.
    Podpisało się prawie 100 osób. Naczelnik przewozów pasażerskich Witold
    Jakubowski potwierdził, że nie wszyscy pasażerowie mają szansę wsiąść w
    Krzyżu do szynobusu. Dowodem są na to choćby liczne zwroty biletów. Choć
    minęły trzy miesiące, nadal nic się nie zmieniło.

    Poczekamy do lata

    Głosy o fatalnym funkcjonowaniu docierają do Urzędu Marszałkowskiego. -
    Problemy na odcinku Kostrzyn-Gorzów wiążą się z awarią autobusu szynowego.
    Sytuacja ulegnie poprawie w momencie przywrócenia tego pojazdu do ruchu -
    tłumaczy rzeczniczka Barbara Kuraszkiewicz-Machniak. Dodaje, że poprawa
    nastąpi w momencie wprowadzenia do ruchu 300-osobowego autobusu szynowego.
    Ma on pojawić się 30 czerwca.

    - Kończymy też negocjacje z PKP dotyczące korekty rozkładu jazdy - dodaje
    rzeczniczka. Samorząd chce, aby PKP przywróciły w dni wolne od pracy kurs,
    który wypełniłby powstałą lukę. Radykalna poprawa nastąpi jednak w momencie
    wprowadzenia na ten odcinek najnowszego autobusu szynowego, który będzie
    kursował tam wahadłowo.

    W tym roku na dofinansowanie przewozów regionalnych przeznaczone zostanie
    20.175.685 zł. - Przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego bierze udział w
    konstruowaniu rozkładu jazdy, jednak monopolistyczna pozycja PKP sprawia, iż
    często podejmowane są jednostronne decyzje przez przewoźnika, które
    tłumaczone są uwarunkowaniami technicznymi - mówi rzeczniczka.

    P.S. Tak sobie właśnie patrzę na rozkład przyjazdów i odjazdów z Gorzowa i
    włos mi na głowie staje. Do tej pory, gdy miałem wracać w niedzielę do
    Warszawy,  często wybierałem połączenie 15.31 do Krzyża. Tłum osób
    czekających na ten pociąg był całkiem spory. Do końca stycznia z pociągiem
    tym skomunikowany był szynobus z Kostrzyna, przyjeżdżający do Gorzowa na
    15.25. Frekwencja zawsze przekraczała 100%. Teraz widzę, że od początku
    lutego pociąg ten nie jeździ. Co, za dużo ludzi nim jeździło ?





    Temat: [lubuskie] Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy
    http://miasta.gazeta.pl:80/gorzow/1,35211,4888524.html?nltxx=1077903&...

    Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy
    W piątek w całym kraju w rozkładach jazdy pociągów wprowadzone zostają
    drobne korekty, które mają ułatwić podróżowanie pasażerom. Co czeka
    mieszkańców Lubuskiego?
    Przewozy Regionalne i Urząd Marszałkowski przeanalizowały potrzeby pasażerów
    m.in. z Czerwieńska i Bytnicy. Na ich wniosek od dziś na torach pojawi się
    nowy pociąg między Rzepinem a Zieloną Górą. Odjazd z Rzepina o godz. 10.15.
    Pociąg powrotny jest o godz. 17.20.

    W Rzepinie lepiej skomunikowany będzie pociąg do Zielonej Góry z pociągiem
    Euro City z Berlina. Po korekcie podróż z Berlina (odjazd o godz. 6.29)
    będzie z szybką przesiadką w Rzepinie. Pociąg z Niemiec jest w Rzepinie o
    godz. 7.55, a do Zielonej Góry odjedzie o godz. 8.08.

    Ze zmian powinni się ucieszyć mieszkańcy Głogowa, którzy pracują w Zielonej
    Górze. Po pracy mogą teraz wrócić do domu pociągiem o godz. 16.28. Ta zmiana
    ułatwi też przesiadkę podróżnym, którzy jadą ze Szczecina. Pociąg ze
    Szczecina jest w Zielonej Górze o godz. 16.23, więc pasażerowie mają całe 5
    min na przesiadkę do Głogowa.

    Korekty pojawiły się też w węźle żarsko-żagańskim. Przyjazd szkolnego
    pociągu ze Szprotawy do Żar przesunął się na godz. 7.42. Natomiast pociąg z
    Żar do Legnicy wyjedzie codziennie o godz. 17.33, dzięki czemu będzie się
    można w Legnicy łatwo przesiąść na pociąg do Wrocławia.

    W grudniu ub. roku PKP uruchomiło linię Międzyrzecz-Sulęcin-Rzepin. Dojazd
    do Międzyrzecza na godz. 7.45 i powrót o godz. 15.20.

    Korekty pojawiły się też w węźle żarsko-żagańskim. Przyjazd szkolnego
    pociągu ze Szprotawy do Żar przesunął się na godz. 7.42. Natomiast pociąg z
    Żar do Legnicy wyjedzie codziennie o godz. 17.33, dzięki czemu będzie się
    można w Legnicy łatwo przesiąść na pociąg do Wrocławia. PKP wydłużyło też
    kursy szynobusu, który do tej pory kursował między Żarami a Ruszowem. Teraz
    pociąg dotrze codziennie do Węglińca.

    W grudniu ub. roku PKP po kilku latach przerwy znów uruchomiło linię
    Międzyrzecz-Sulęcin-Rzepin. - Zweryfikowaliśmy czasy przejazdu na tym
    odcinku. Udało się wyeliminować uciążliwe zatrzymywanie szynobusu na
    niestrzeżonych przejazdach kolejowych - mówi wicemarszałek Sebastian
    Ciemnoczołowski. Mieszkańcom zapewniono teraz dojazd do Międzyrzecza na
    godz. 7.45 i powrót o godz. 15.20.

    Korekta rozkładu przygotowana jest również dla odcinka
    Krzyż-Gorzów-Kostrzyn. Związana jest z planowanym zakupem kolejnego
    szynobusu. Pojawi się on w naszym województwie prawdopodobnie w połowie
    lutego.

    Źródło: Gazeta Wyborcza Gorzów





    Temat: Nowy rozkład PKP (od 10.12.06)
    Jak wiadomo, rozkład pociągów regionalnych uzgadniany jest w porozumieniu z samorządami gminnymi czy powiatowymi poprzez Urząd Marszałkowski w Szczecinie. Moje pytanie dotyczy połączeń kolejowych na trasie (Kostrzyn - Mieszkowice) - Chojna - Gryfino - Szczecin.

    W nowej edycji rozkładu jazdy pociągów na sezon 2007/2008, pociągi kursujące na trasie Gryfino - Szczecin, są co godzinę z małym wyjątkiem koło godziny 21 (specjalnie zostawionym?). Moje pytanie brzmi: czy celowe jest utrzymywanie pociągu nr 5021 relacji Szczecin - Chojna - Szczecin? Godziny: 11.20/12.44 | 13.19/14.32. Pociąg odjeżdżający z Chojny 1 minutę przed planowym końcem 6. godziny lekcyjnej wydaje się być sporym nieporozumieniem. Frekwencja w pociągu max. 15 osób na odcinku Chojna - Gryfino! Następny pociąg nr 5529 relacji Kostrzyn - Szczecin, jest już bardziej "obłożony". Do innych połączeń nie mam większych zastrzeżeń. Brakuje za to wieczornego pociągu do Szczecina odjeżdżającego z Chojny po godzinie 20.

    Przez całą Polskę z Chełma do Kostrzyna przez Warszawę, jeździ codziennie pociąg pospieszny. Moim zdaniem najwygodniejsze połączenie wschodniej Polski z naszymi okolicami. Kłopot w tym, że nie ma po godzinie jego przyjazdu do Kostrzyna pociągu w kierunku Szczecina. Więc wspomniany pociąg pospieszny na odcinku Gorzów - Kostrzyn praktycznie "wozi powietrze". Brak skomunikowania! Tym samym więc PKP, zmusza do przesiadania się w Krzyżu na pociąg do Szczecina o wyższej kategorii jednocześnie każąc swoim klientom dopłacać. Traci również klientów na reszcie trasy od Krzyża do Kostrzyna.

    Rozwiązaniem tego problemu byłoby uruchomienie pociągu odjeżdżającego z Kostrzyna około godziny 19.32, gdzie w Chojnie byłby on około godziny 20.20, w Gryfinie około 21.05 a w Szczecinie około 21.35.

    Taki pociąg, spełniałby rolę łącznika między pociągiem 28101 Chełm - Kostrzyn, co być może przyczyniło się do zwiększenia frekwencji w tymże pociągu (mając na uwadze dogodne skomunikowanie), a pociągami odjeżdżającymi ze Szczecina do Terespola czy Białegostoku (nie wspominając o innych połączeniach lokalnych). Ponadto idealnie wpasowałby się w godzinny takt pociągów Gryfino - Szczecin. Nie zmuszałoby to również pasażerów udających się nocnymi pociągami wgłąb Polski do kilkugodzinnego koczowania na dworcu Głównym w Szczecinie.

    Raz jeszcze: jeśli PKP S.A. nie potrafi o siebie zadbać to pomóżmy jej w tym lub wprowadźmy na tory prywatnych operatorów kolejowych!

    Niezrozumiałym wobec powyższego (wg. mysli PKP) jest dla mnie również utrzymywanie pociągu nocnego 5022 Szczecin - Chojna 22.50/00.14! ~ 8720 Chojna-Zielona Góra 06.15/09.44.

    Skoro PKP S.A. szuka oszczędności to może i ten pociąg należałoby zlikwidować?

    Tak jak napisał kolega Pt47, niektórzy ludzie z dalszych okolic nie mają jak wrócić do domu po 2 zmianie w pracy.

    Propozycja: może by tak wydłużyć bieg 5021, żeby robił on po odstaniu swojego lub po wyjeździe dalej poza Kostrzyn w drodze powrotnej robił za pociąg "wieczorny" ?



    Temat: Imprezy z PKP Cargo - da sie?

    | Tylko co z tego skoro pociągi z Kostrzyna odjeżdżają o tak pasjonujących
    | godzinach jak 3:49 czy 4:43 i to w dodatku codziennie !

    Ta, jedzie do Szczecina to trzeba od razu opier**lic ZZPR. Akurat te poc.
    sa
    zamawiane przez Lubuski PR.

    A! To zwracam honor. Swoj drogą Lubuski PR też ma swoje "zasługi" dla kolei:
    taka KKA Kostrzyn-Krzyż....


    | Sensownych
    | skomunikowań w Kostrzynie to jak nie ma tak nie ma.

    Tam w ogole nie ma skomunikowan...


    Są 8-) Osobówki z Gorzowa/Krzyża są skomunikowane z pociągami do Berlina.


    | Pociąg 145 relacji
    | Krzyż-Szczecin, wydłuzony w styczniu, codziennie odjeżdża przed(!)
    | przyjazdem poc. z Kostrzyna i Poznania.
    Widac nie da sie. Nie wykluczone ze potem jada towary, a Cargo nie musi
    sie
    zgadzac na przesuniecie ich pociagow (moze akurat w tym czasie jedzie
    jakis
    miedzynarodowy, gdzie jest placony podwojna stawka dla PLK itp).


    Nie wykluczone, że tak jest. Przykro, że w 2004 dało się, żeby i ludzie się
    przesiedli i towary pojechały. A to przecież chodzi raptem o 20 minut....


    | Żeby odbyć podróż z Runowa Pomorskiego do Chojnic na stacji w
    | Szczecinku trzeba czekać odpowiednio 8 godzin 24 minuty, 9 godzin 6
    | minut,
    8
    | godzin i 28 minut, 1 h 4 minuty - szybciej wychodzi chyba rowerem jechać,
    | oprócz tego ostatniego przypadku.

    Lucek, zaczynasz przeginac. Majac do dyspozycji 3 pary na jednej linii i 2
    na drugiej, ty chcesz miec 5 minutowe przesiadki? Te pociagi sa tak
    ulozone,
    aby ludzie mogli w miare rozsadnie dojechac do/wrocic z, pracy/szkoly, a
    nie
    ze Lucek chce sobie linie zaliczyc...


    Porównaj rozkłady jazdy z linii Poznań-Gołańcz-Bydgoszcz,
    Toruń-Sierpc-Nasielsk z linią Runowo-Szczecinek-Chojnice na przestrzeni
    ostatnich kilku lat. Zauważasz analogie ?

     | Do Pyrzyc w ramach "oszczędności" pociag zastąpiono


    | autobusem a poźniej to już wogole niedasię jeździć,

    PKS ma kilkanascie kursow na tej trasie, wiec PKP ma juz przegrana pozycje
    ;/


    Kiedyś to PKP miało kilkanaście kursów, a PKS stał na "przegranej pozycji".


    | ale tabela w cegłe
    | została 8-)

    No i co? Skad wiesz czy we wrzesniu nie wroci?


    Nie wiem. Wróżką nie jestem.


    A potem by bylo - jak ja mam wkleic nowa strone??


    Na Olecko i Nysa-Brzeg wklejałem nową stronę do cegły i nie marudziłem :-D


    Oferta zostala dostosowana, tak aby moglo z niej korzystac jak najwiecej
    osob. Oczywiscie dla mnie to jest debilizm, bo do Gorzowa kiblami i
    bonanzami to sie za ch*ja nie mogles dostac, no ale takie sa prawa
    rynku/ekonomii...


    Niestety mam wrażenie że takie to są prawa PKP PR, a nie rynku i ekonomi.


    | no i może zamiast stać
    | zaczną jeździć te niemieckie szynobusy

    Powiedz to tym z UTK...


    Nie mam adresu :-D
    A serio mówiąc, jeśli chodzi o mówienie PR Szczecin jest w czołówce - wszak
    żaden inny dyrektor ZPR nie wypowiada się na internetowej grupie
    dyskusyjnej, nie słyszałem także, żeby pracownicy innych ZPR organizowali
    spotkania dla MK. W czynach też nie jest najgorzej - jak narazie jeden
    SA109, który więcej jeździ, niż stoi co jest ewenementem na skale krajową
    (co prawda aktualnie stoi, ale to tzw. przypadek losowy), zamówione kolejne
    szynobusy, zakup używanego taboru z Niemiec - wielu nie mogło uwierzyć, że
    "dasię", a jednak się dało. Kiepsko jest tylko z efektami i to ich się
    czepiam. Ale może na nie, trzeba po prostu poczekać ?

    Pozdrawiam
    Lucjan Jeziorny





    Temat: Kursowanie pociągów na E20 Poz - Wwa-Poz

    Od AT do | Kiefer<<<<<<<<<<

    Nr, nazwa i godzina przyjazdu poc. do Poznania Gl
    brakujace_minuty_na_przesiadke, nr i stacja docelowa poc.

    46 Berolina p 0942
    0 5600 Wroclaw

    1711 Mickiewicz 1300
    -5 78333 Pila

    44 Paderwski p 1342
    -12 76936 Wroclaw
    -2 4442 Wolsztyn

    1701 Warta p.1551
    -6 540 Ostrow
    -4 7536/7 Torun

    1813 Mewa p 1650
    -5 4446 Wolsztyn

    1613 Fredro p 1737
    -17 11330 Krotoszyn
    -12 78107 Gorzow

    40 Varsovia p 1942
    -17 78141 Krzyz
    -12 Wagrowiec

    2703 Lubuszanin p 2050
    -10 78339 Pila

    1713 Przemyslaw p 2201
    -1 73200 Zakopane

    Podajesz przykłady mało przekonywujące. Otóż:


    - z W-wy nie ma aż tylu podróżnych w kierunku :
    Wrocławia, ponieważ z W-wy o 6:00 odjeżdzą poc 1611 do Wrocławia więc po
    jaką cholerę ma być skomunikowanie z EC 46 w poznaniu z poc 5600? Pasażer
    udający się do Wrocławia ma z W-wy lepsze polączenie, a nie tak jak ty
    proponujesz jakieś bezsensowne przesiadki i podwójne płacenie miesjcówki
    - w kierunku Pily z W-wy jest bardzo dobry poc 15109 mający skomunikowanie
    na stacji Bydgoszcz z poc5939 do Piły.
    -masz zaraz następny do Wrocławia 14:20 (38min to nie jest tak dużo)
    - z W-wy do Ostrowa Wlkp. jest bardzo dobry poc16103 który w Ostrowie jest o
    15:52! czyli wcześniej niż  przez Poznań tak jak ty proponujesz
    -z W-wy do Torunia na pewno będzie bardzo mało podróżnych z uwagi na zły
    potok pasażerów (W-wa - Toruń p Poznań!) natomiast z samej W-wy w tym
    kirunku jest bardzo dobre połączenie przed połódniem  poc.: 25101 oraz
    jeszcze lepsze  popołódniowe  poc.: 1507
    - z W-wy do Gorzowa jest bardzo dobre połączenie Z poc 1813 na stacji Krzyż
    i może nie chciałeś zauważyć ale właśnie z poc 78107! (a ten poc jest poc
    regionalnym więc władze wij zapbiegały o takie połączenie z W-wą właśnie na
    stacji Krzyż)
    -jeśli chodzi o połączenie z Krzyzem z poc EC 40 to pamiętaj że z W-wy jest
    połączenie bezpośrednie  do Krzyża poc 1803 który ma również połączenie z
    Gorzowem Wlkp.
    - z 2703 do Piły połączenie znów nie mające napewno zbyt wielu zwolenników,
    raczej korzystają pasażerowie lokalni głównie
    - z poc 1713 wybacz ale to już naprawdę głupota robić skomunikowanie z poc
    73200, ponieważ W-wa z Zakopanem ma tak dużo połączen, dziennych p Kraków
    jak i nocnych wyjeżdzających o odpowiedniej porze i przybywających do celu,
    iż napewno nie jehcali by  p Poznań, zaś do Jarocina jest poc. 548 (zauważ
    że to już ostatni i może lepiej że o tej godz. (więcej z niego skorzysta
    podróżnych). Dlaczego zaś nie chwalisz połączń w inne kierunki, zauważ że
    miedzy 22:00 a 23:00 masz chyba w każdą stronę połączenie a są to nieraz
    ostatnie w tym kierunku połączenia i jest ważne aby jak najwięcej
    skorzystało z tego a ty widze patrzysz tylko ze swojego punktu ...... , ale
    masz takie prawo.

    Pozdrawiam i zacheęcam do korzystania z usług PKP w czasie wakacji
    (uruchomione nowe połączenia sezonowe)
    AT

     





    Temat: Imprezy z PKP Cargo - da sie?


    Tylko co z tego skoro pociągi z Kostrzyna odjeżdżają o tak pasjonujących
    godzinach jak 3:49 czy 4:43 i to w dodatku codziennie !


    Ta, jedzie do Szczecina to trzeba od razu opier**lic ZZPR. Akurat te poc. sa
    zamawiane przez Lubuski PR.


    Sensownych
    skomunikowań w Kostrzynie to jak nie ma tak nie ma.


    Tam w ogole nie ma skomunikowan...


    Pociąg 145 relacji
    Krzyż-Szczecin, wydłuzony w styczniu, codziennie odjeżdża przed(!)
    przyjazdem poc. z Kostrzyna i Poznania.


    Widac nie da sie. Nie wykluczone ze potem jada towary, a Cargo nie musi sie
    zgadzac na przesuniecie ich pociagow (moze akurat w tym czasie jedzie jakis
    miedzynarodowy, gdzie jest placony podwojna stawka dla PLK itp).


    Żeby odbyć podróż z Runowa Pomorskiego do Chojnic na stacji w
    Szczecinku trzeba czekać odpowiednio 8 godzin 24 minuty, 9 godzin 6 minut,
    8
    godzin i 28 minut, 1 h 4 minuty - szybciej wychodzi chyba rowerem jechać,
    oprócz tego ostatniego przypadku.


    Lucek, zaczynasz przeginac. Majac do dyspozycji 3 pary na jednej linii i 2
    na drugiej, ty chcesz miec 5 minutowe przesiadki? Te pociagi sa tak ulozone,
    aby ludzie mogli w miare rozsadnie dojechac do/wrocic z, pracy/szkoly, a nie
    ze Lucek chce sobie linie zaliczyc...


    Do Kalisza Pomorskiego w ramach
    "oszczędności" pociag zastąpiono autobusem - autobus odjeżdża o godz. 2:45
    w
    dodatku w (D) bo by się jeszcze okazało, że w weekendy ktoś chciałby z
    dyskoteki wracać.


    Jezeli zle to wal do Urzedu Marszalkowskiego...


    Do Pyrzyc w ramach "oszczędności" pociag zastąpiono
    autobusem a poźniej to już wogole niedasię jeździć,


    PKS ma kilkanascie kursow na tej trasie, wiec PKP ma juz przegrana pozycje
    ;/


    ale tabela w cegłe
    została 8-)


    No i co? Skad wiesz czy we wrzesniu nie wroci? A potem by bylo - jak ja mam
    wkleic nowa strone??


    Ciekawie było też na odcinku Szczecinek-Miasto, kiedy to w
    odstępie 4,5 godziny jechały 3 pociągi, a przez następne 19,5 godziny nie
    jechało nic albo na Chojna-Kostrzyn kiedy to w odstępie 4 godzin i 10
    minut
    jechały 3 pociągi a przez następne 19 godzin i 50 minut nie jechało nic.


    Oferta zostala dostosowana, tak aby moglo z niej korzystac jak najwiecej
    osob. Oczywiscie dla mnie to jest debilizm, bo do Gorzowa kiblami i
    bonanzami to sie za ch*ja nie mogles dostac, no ale takie sa prawa
    rynku/ekonomii...


    no i może zamiast stać
    zaczną jeździć te niemieckie szynobusy


    Powiedz to tym z UTK...





    Temat: Odpowiedz z PKP
    Dn. 14.07 wysłałem do lubuskiego PR następujący e-mail:

    ---------------------------------------------------------------------------
        Proszę o przeanalizowanie tego przypadku. W tych godzinach przyjeżdżają
    do Kostrzyna
    pociągi ze Szczecina i Berlina:

        17.27 Szczecin Gł. - Kostrzyn 19.50     87224
        18.36 Berlin-Lichtenberg - Kostrzyn 19.49 RB5829

        Natomiast ostatni w dobie pociąg z Kostrzyna do Gorzowa/Krzyża odjeżdża
    o 19.40, nic tylko pogratulować.... Dodam do tego, że powyższy pociąg
    dojeżdża obecnie do Krzyża o 21.22, a najbliższy pociąg z Krzyża w "Polskę"
    jest dopiero o godz. 21.45, tak więc przesunięcie tego odjazdu z Kostrzyna
    na np. 19.55 i przyjazd do Krzyża na 21.37 jest jak najbardziej uzasadniony,
    niestety od pół roku nie ma tego komu zrobić.
     I wy później się dziwicie, że pociągami nikt nie jeździ, jeśli oferta nie
    dość, że jest uboga, to jeszcze nieskomunikowana z niczym.

        Zaraz zapewne nastąpi tłumaczenie, że to sprawa samorządu, a ja na to
    stwierdzę - przecież wpływy z biletów trafiają do PKP i to chyba Wam powinno
    najbardziej zależeć aby te przychody zwiększyć. Niestety, najprościej
    wyciągnąc ręce po dotacje, samemu nie wkładając jakiegokolwiek wysiłku w
    polepszenie oferty przewozowej.
    ----------------------------------------------------------------------------

    Dzisiaj przyszła odpowiedź (jako plik worda), co prawda bogata w treść, ale
    ja dalej nie wiem, czy "nie da się",
    czy też się da.:

    ----------------------------------------------------------------------------

     W odpowiedzi na Pana "Zdekomunikowanie" z dnia 14 lipca br. uprzejmie
    informuję: Usterkowany przez Pana pociąg nr 87224 relacji Szczecin Gł.
    17:27 - Zielona Góra 22:16 zdąża na skomunikowanie do Rzepina (20:31/34) na
    pociąg nr 5984 relacji Rzepin 20:36 - Frankfurt 20:58. Podczas konstrukcji
    rozkładu jazdy strona DB nie zgodziła się na parominutowe opóźnienie pociągu
    nr 5984 z uwagi na kolejne przyjęcie pociągu nr 17007/40 (Rzepin 20:40/50)
    relacji Warszawa - Berlin. Z tego powodu skomunikowanie na stacji Kostrzyn z
    pociągiem nr 5829 konstrukcyjnie jest niewykonalne. Nadmieniam, że dokonanie
    skomunikowania na stacji Kostrzyn powoduje utratę skomunikowania na stacji
    Rzepin.
    Z uwagi na rozbudowaną ofertę z kierunku DB, którą można dostosować do
    własnych potrzeb planując podróż z Kostrzyna konstrukcyjnie nie dokonano
    omawianego skomunikowania. Analizując następny poruszony przez Pana pociąg
    nr 33330 relacji Kostrzyn 20:50 - Krzyż 21:22 (do 22 maja br zastępcza
    komunikacja autobusowa) obsługiwany przez autobus szynowy informuję, że jest
    to druga uwaga, co do jego godzin kursowania. Pierwsza wnioskuje o jego
    wcześniejsze uruchomienie. Dnia 07.07.br nasze stanowisko w tej sprawie
    zostało przedłożone do Urzędu Marszałkowskiego. Ponadto informuję, że
    zmieniona sytuacja z pociągami na stacji Krzyż trwa od 12.06.br. a nie jak
    Pan to określa od pół roku, ponieważ do tego czasu pociąg nr 33330 na stacji
    Krzyż był skomunikowany z pociągiem 38101 "Światowid" (21:29/31).

    Przedkładając powyższe przepraszamy za utrudnienia, które występują podczas
    planowania podróży oraz prosimy o zaakceptowanie niniejszego wyjaśnienia.





    Temat: OBÓZ LETNI - INFORMACJE !!!
    OTO LISTA AUTOKARÓW

    Autokar 1: - Szczecin i Kołobrzeg

    Szczecin:

    1. Paweł Frąckowiak
    2. Agata Wojtaszek
    3. Hania Baran
    4. Kasia Śliwka
    5. Alona Byczko
    6. Karina Kranz
    7. Kasia Sowizdrzał
    8. Karolina Rabus
    9. Irena Kośmińska
    10. Agnieszka Żołnierek
    11. Kasia Zygmunt
    12. Anita Hajder
    13. Dawid Korniak
    14. Patrycja Rybczyńska
    15. Natalia Wydrzyńska
    16. Kinga Wieczorek
    17. Magda Zalewska
    18. Kasia Zalewska
    19. Dominika Suchcicka
    20. Agata Adamowicz
    21. Gosia Ostrowska
    22. Karolina Szwędzińska
    23. Ola Kubiak
    24. Tosia Porębska
    25. Karina Grucka
    26. Rafał Wójcik
    27. Patrycja Adamska
    28. Karolina Wiśniewska
    29. Igor Cieślakowski
    30. Bartek Trzepiałkowski

    Kołobrzeg:

    31. Ola Sochacka
    32. Klaudia Mieńciuk
    33. Paulina Fuchs
    34. Wiktoria Władzińska
    35. Krystian Balcerzak
    36. Agata Radomska
    37. Ewa Bąk
    38. Julia Szreter

    Autokar 2: Koszalin

    1. Magda Osińska
    2. Maja Kwiatkowska
    3. Patrycja Mac
    4. Ola Dziura
    5. Klaudia Elert
    6. Przemek Jaroszewski
    7. Piotr Wołkowski
    8. Tomek Klinger
    9. Angelika Nowak
    10. Kamila Chojnowska
    11. Patrycja Ludwicka
    12. Martyna Borys
    13. Michał Łareonowicz
    14. Milena Krzanowska
    15. Ewelina Gradowska
    16. Ola Świdroń
    17. Agnieszka Rynkiewicz
    18. Marcelina Furmanek
    19. Dominika Kosecka
    20. Natalia Przysowa
    21. Ola Drzewiecka
    22. Magda Mikołajek
    23. Weronika Wtorkiewicz
    24. Maciek Krygier
    25. Patryk Fiszer
    26. Radek Mikołajek
    27. Szymon Burak
    28. Julia Maciocha
    29. Paulina Tranda
    30. Edyta Iwańska
    31. Gracjan Madera
    32. Adrian Marczak
    33. Kiel Martyna
    34. Piotrek Rocztejn
    35. Artur Kostyk
    36. Marta Ciszewska
    37. Thomas Marcin
    38. Oliwia Ćwieklińska
    39. Paulina Pajewska
    40. Klaudia Malina
    41. Oliwia Gogolewska
    42. Ola Słowińska
    43. Kornelia Dubrownik
    44. Karolina Żmijak

    Autokar 3 – Reszta ŚWIATA

    1. Ewa Konobrodzka
    2. Klaudia Chydzińska
    3. Ola Tomaszewska
    4. Kamil Ignaczuk
    5. Monika Warzocha
    6. Angelika Mackiewicz
    7. Anna Pawlak
    8. Paweł Kozłowski
    9. Justyna Cieszyńska
    10. Magda Ignaczak
    11. Kaja Apollo
    12. Patrycja Nasiadek
    13. Olga Zielińska
    14. Kasia Bobak
    15. Marta Borecka
    16. Ola Kwiek
    17. Ewa Kwiek
    18. Martyna Leżon
    19. Aga Świderska
    20. Aga Baczyńska
    21. Maja Baczyńska
    22. Karolina Zychowicz
    23. Agata Sadowska
    24. Magda Obrocka
    25. Ula Bogucka
    26. Ada Kubacka
    27. Weronika Zwierzchowska
    28. Karolina Kempiak
    29. Gabrysia Twarowska
    30. Sandra Filanowska
    31. Magda Stasiowska
    32. Agnieszka Wąs
    33. Szymon Czechanowski
    34. Agata Bobrowska
    35. Adela Uchmańska
    36. Kasia Torbiarczyk
    37. Patrycja Wągrowska
    38. Alicja Sośnicka
    39. Magdalena Matysiak
    40. Milczka Gabriel
    41. Bińkowska Sabina
    42. Patrycja Kwiatkowska
    43. Natalia Kotowska
    44. Anna Tomkowicz
    45. Alicja Nieśmiałkowska

    Pytania proszę kierować na - manager@toptoys.com.pl

    Trasa Autokarów:
    Autokar 1:
    Kołobrzeg, Szczecin, Gorzów Wlk., Poznań, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca).
    Czas jazdy około 15-17 h

    Autokar 2:
    Kołobrzeg, Koszalin, Bydgoszcz, Włocławek, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca).
    Czas jazdy około 14-16 h

    Autokar 3:
    Kołobrzeg, Koszalin, Bydgoszcz, Włocławek, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca).
    Czas jazdy około 14-16 h

    Osoby z Autokaru 3 będziemy zabierać z dworców głównych PKP danego miasta.

    Niedługo podamy dokładne godziny przyjazdów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 47 rezultatów • 1, 2 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.