|
Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
PKP inter city Wrocław
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljasiuuu.keep.pl
|
|
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Gorzów przyjazdy
Temat: (Go) Nocnym tramwajem po Gorzowie
Najlepszym połączeniem w celu dojazdu do Gorzowa bedzię połączenie kolejowe (odj. z Poznania: pociąg pospieszny 14:50 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:02, cena biletu normalnego 2kl. 30,03zł; pociąg osobowy 15:00 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:39, cena biletu 18,60zł) do stacji Gorzów Wlkp. Główny. Plan imprezy: 17:00 - podstawienie autobusu Solaris Urbino 12 pod Dworcem PKP. 18:00-21:00 - wycieczka autobusem po Gorzowie (ok. 35km)
A jak organizator widzi poczekanie na ludzi z pociągu przyjeżdżającego o 17.39? Czyżby Solaris Urbino 12 ma stać godzinę pod dworcem Gorzów Wlkp. Główny? MR
Temat: W nowym rozkładzie o ponad jedną trzecią mniej kursów
| "Gorzowiak" - z Rzeszowa do Gorzowa, a | z jakiego Gorzowa? Wklp? | oczywiście. Hmmm. W tablicy przyjazdow dla Gorzowa widze tylko posp. z Poznania i Notec.
O jakiej tablicy piszesz? Gdzie ją widzisz? Przecież mowa jest o nowym rozkładzie, a on jest dostępny jedynie na stronie kolei niemieckich i to w bardzo okrojonej wersji, możesz sobie zobaczyć zestawienia dla poszczególnych województw (www.pr.pkp.pl), a tam znajdziesz zarówno GORZOWIAKA relacji Rzeszów <-Gorzów jak i SANA Zamość / Przemyśl <- Kostrzyn. NOTEĆ nie będzie kursowała.
Pozdrawiam. Łukasz
Temat: Czyzby wznowienie ??
Akurat jak ja przegladalem ten rozklad, to stwierdzilem, ze te pociagi maja inny czas odjazdu/przyjazdu do Gorzowa... Wiec moze po prostu zostaly wytrasowane juz wczesniej, a PKP zdazylo w miedzyczasie zawiesci polaczenia... A DB nic o tym nie wie...
A po co ma DB wiedziec przeciez te dane poprawia sie recznie w Warszawie a konwertuje ze "wspanialego" systemu do konstrukcji rozkladu jazdy
Temat: Czyzby wznowienie ??
Pociagi o ktorych piszesz maja dokladnie ten sam rozklad co w ubieglym roku, jedynie zmienione numery.
Akurat jak ja przegladalem ten rozklad, to stwierdzilem, ze te pociagi maja inny czas odjazdu/przyjazdu do Gorzowa... Wiec moze po prostu zostaly wytrasowane juz wczesniej, a PKP zdazylo w miedzyczasie zawiesci polaczenia... A DB nic o tym nie wie...
Temat: linia Gorzów - Zbąszynek
| Podejrzewam, że w parze 6.15 ze Zbąszynka do Gorzowa i 15.13 z Gorzowa | do Zbąszynka może być dokładnie odwrotnie aczkolwiek nie jechałem.
Raz (w maju u.r.) bylem swiadkiem przyjazdu tego popoludniowego do Zbaszynka i az mi szczeka opadla, na widok tlumu, jaki sie z tego pociagu wysypal. Na pewno bylo to ponad 100 osob.
No to teraz widać jaka jest logika PKP.
odcinku Międzyrzecz - Zbąszynek. A co robi PKP - sezonowy pociąg puszcza tylko z Gorzowa do Międzyrzecza. Czy te 30 km. tak by ich zabolało skoro na tym brakującym odcinku ruch jest największy? Nie uzasadnia tego też rozkład bo ten nie jest napięty - w Międzyrzeczu pociąg ten stoi prawie 90 minut. Dodatkowo po powrocie do Gorzowa o 11.31 stoi w Gorzowie aż do godz. 15.27 więc ma kilka godzin luzu. Więc chyba jedyna przeszkoda aby go puścić do Zbąszynka to złośliwość PKP-u
pozdrawiam,
Temat: Zostanie zlikwidowanych 39 pociągów?
jak zadajesz niezrozumiale pytania to czego mozesz oczekiwac ??
sam zastanow sie co piszesz
Co jest w poniższym tekscie niezrozumiałe? Poza tym, że nie wziąłem poprawki, że połowa pracowników PKP, to imbecyle niezdolne do udzielenia logicznej odpowiedzi. No cóż mam nauczkę na przyszłość - krótkie proste zdania, które nawet urzędnik z PKP zrozumie. Zresztą z fragmentów odpowiedzi wynika, że jednak pi x oko zrozumieli o co chodzi, z tym, że jak to na PKP, prostą sprawę zamotali na maksa. Widać taki mają tam styl pisania - jak najwięcej głupot ubranych w ładną formę.
BTW. ty czasami nie jesteś z PKP?
-------------------------------- Proszę o przeanalizowanie tego przypadku. W tych godzinach przyjeżdżają do Kostrzyna pociągi ze Szczecina i Berlina:
17.27 Szczecin Gł. - Kostrzyn 19.50 87224 18.36 Berlin-Lichtenberg - Kostrzyn 19.49 RB5829
Natomiast ostatni w dobie pociąg z Kostrzyna do Gorzowa/Krzyża odjeżdża o 19.40, nic tylko pogratulować.... Dodam do tego, że powyższy pociąg dojeżdża obecnie do Krzyża o 21.22, a najbliższy pociąg z Krzyża w "Polskę" jest dopiero o godz. 21.45, tak więc przesunięcie tego odjazdu z Kostrzyna na np. 19.55 i przyjazd do Krzyża na 21.37 jest jak najbardziej uzasadniony, niestety od pół roku nie ma tego komu zrobić.
---------------------------------
Temat: Wlkp. - urzędnicy, nie kończcie z szynobusami!
| Przypominam, że kursował kiedyś ekspres - Lubuszanin(?) był dzielony w | Zbąszynku i dojeżdżał do Gorzowa przez Międzyrzecz - też upadł, choć | centralizacja władzy i niesprawna łączność zmuszały do częstszych | kontaktów z "Warszawą'. Dzisiaj, w dobie internetu nie jest to tak | konieczne. mialem sporo okazji, by korzystac z lubuszanina w tamtych czasach i moge powiedziec, ze byl z nim w gorzowie jeden podstawowy problem. Lubuszanin wyjezdzal jakos niedlugo po 4 rano Z kolei wieczorem pociag meldowal sie w gorzowie sporo po 23, Ilez mozna przekonywac PKP, ze dogodne godziny odjazdow/przyjazdow oraz dogodne skomunikowania, to podstawa paszerskiego biznesu kolejowego. Czas by samorzad woj. lubuskiego dogadal sie z samorzadem wielkopolskiem i wzial wreszcie na powaznie sprawy w swoje rece, by byla jakas poprawa chociaz w kwestii ruchu lokalnego...
Ekspresy były i są tak ustawiane, aby być w godzinach rannych w Warszawie, wyjazd zaś w godzinach popołudniowych (wtedy można coś załatwić w urzędach). O czasach wyjazdu czy przyjazdu decyduje więc wyłącznie odległość od stolicy, dodatkowo oczywiście jakość torów. Dodatkowo wtedy modne było hasło, że każda gmina ma mieć połączenie z Warszawą, stąd wybór Zbąszynka a nie Krzyża. Taki los prowincji ;)
Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10
Myślę, że ten Gorzowianin to doskonała propozycja i dobre godziny wyjazdów/przyjazdów. Upieram się jednak, że należy wydłużyć Starostę do Gorzowa i zrobić łącznik gorzowski do Zielonogórzanina. I pozbyć się w końcu idiotycznych łączników do Kopernika i Portowca. Szczególnie łącznik do Portowca, który stoi w Krzyżu 40 min, to kompletny idiotyzm. Kiedy PKP w końcu zrozumie, że z Gorzowa do Warszawy to tylko przez Poznań, bo to dodatkowa frekwencja i czas przejazdu ok 2 godziny krótszy ! Mało kto z Gorzowa ma jakikolwiek interes w Bydgoszczy, za to w Poznaniu, że ho, ho
do Exsimus - zajrzyj do rozkładu i popatrz na mapę, jakie to są te wspaniałe połączenia Gorzowa z Warszawą - 2 beznadziejne łączniki jadące księżycową trasą, tak długo, że sensu w tym za dużego nie ma
Temat: Połączenie "Włókniarz" + "Noteć"
Chce podróżować w piątek z Wrocławia do Gorzowa Wlkp. z dwiema przesiadkami (w Poznaniu i Krzyżu): 11:42 Wrocław - Poznań 14:05 (osobowy) 14:25 Poznań - Krzyż 15:50 ("Włókniarz") 16:02 Krzyż - Gorzów Wlkp. ("Noteć") Martwi mnie przesiadka w Krzyżu. Czy ktoś już tak jechał? Jak jest z punktualnością "Włókniarza" i czy ewentualnie zaczeka na mnie "Noteć", bo następny pociąg z Krzyża do Gorzowa odjeżdza dopiero o 20:52?
Już pewnie po fakcie, ale jak "Noteć" Ci ucieknie to 24 minuty później masz osobówke do Gorzowa.
A swoją drogą, to przez przypadek ostatnio będąc w Krzyzu odkryłem szczyt debilizmu na PKP. Noteć - przyjazd do Krzyża o 16:00 Bosam - odjazd z Krzyża do Szczecina o 15:59
Lepiej się nie dało już chyba :-)
Temat: Szynobus przyjechał do Gorzowa !
Szynobus ma inne malowanie niż egzemplarz kursujący po Wielkopolsce. Lubuski szynobus jest biało - zielono - czerwono - żółty. Na boku można zauważyć dość spory napis "Kolej lubuska".
A jakieś foto czy rysunek gdzieś są ?
W szynobusie przyjechało kilkanaście osób. Jednak większość z nich to pracownicy PKP, prasa, czy też przedstawiciele władzy lokalnej: m.in Marszałek województwa lubuskiego, Burmistrz Skwierzyny (prezydent miasta Gorzowa zjawił się na peronie na chwile przed przyjazdem). Na peronie kręciło się też kilkunastu ludzi, jednak też głównie pracownicy PKP, czy prasa. Można się było napić szampana, z okazdji przyjazdu szynobusa :-)
Po co promować - jeszcze by hołota chciała jaśnie państwu całego szampana wychlać i tłok by robiła. A tak prosze bardzo - sami swoi, przyjenie, luźno, golnąć se mozna za darmola ;-P Gdyby tak rozreklamowali szynobus parę tygodni wcześniej i metodą, że pierwszego dnia jeździ się za darmo ? Ale to zbyt futurystyczna myśl jak na mamuty ...
SmAs
Temat: Życzenia w sprawie nowego rozkładu jazdy.
Powiedz mi jaki międzymiastowy przewoźnik w Polsce ma dojazdówkę z prawdziwego zdarzenia. Bądźmy szczerzy: takie coś średniej rynkowej firmie w stylu PKP-IC się nie opłaca Wszystko zależy. Do Koziej Wólki faktycznie nie będzie sie opłącało uruchamiac specjalnego pociągu. Ale uzgodnić z PR uruchomienie pociągu do Gorzowa Wlkp, Chojnic, Elblaga, Łodzi i innych miast tak żeby istniało skomunikowanie z pociągi IC już można. Oczywiście PR będzie się buntować, ze to konkurencja ale niech choć zrobi skomunikowanie ze swoimi pociągami. Pozatym IC mogłoby sie dokładać do takich pociągów PR(czy tez innego przewoźnika) i mogłyby w nich wtedy obowiązywac bilety spółki IC. Zwłaszcza w sytaucji powstawania spółek zajmujących się komunikacją w konkretnym regionie. Sądzę, że to jest mozliwe nawet gdyby IC nie wchodziło w skład PKP a co dopiero teraz....
Po drugie różnie mozna zdefiniowac "pociag dojazdowy". Za taki mozna uznać od grufnia np. TLK Bydgoszcz - Warszawa. Za pewni nie tylko dojazd na pociągi IC w Warszawie ale także będzie służyć jako nowe połączenie samo w sobie. Choć ktoś mógłby powiedzieć, że na tej linii jeździ sie zbyt wolno i nie ma sensu żeby pociąg spółki IC tam jeździł.
Po trzecie czasem przejazd wolno nie musi byc wadą. Czy gdyby zaoferować luksowe połączenie Kraków - Warszawa, nocą, uruchomione wspólnie z jakąs siecią hoteli umozliwiającą wyjazd wieczorem z Krakowa a przyjazd do Warszawy rano (i dodatkowo tak, ze pociag/wagon/wagony stoi kilka godzin na Wschodniej i mozna sobie wysiąsc/wsiąść kiedy sie chce; podobnie w Krakowie.)
Temat: 24 września 2006r. strzelanka Fort Sarbinowo k/Kostrzyna n/O
Jako oficjalny założyciel Kostrzyńsikej Grupy Airsoftowej "BASTION" (nareszczie mamy nazwę) Mam zaszczyt zaprosić na przepiękny obiekt jakim jest Fort Sarbinowo link -> http://www.gorzow.mm.pl/~...zyn/srabgal.htm Niedziela 24 września 2006r. początek godz. 10:00
dla zainteresowanych szczegóły dodam w tym poście
Mimo iż w wielu miejscach jest jasno to OBOWIĄZKOWO LATARKI !!!
Scenariusz : „Srebrna Strzała”
Terroryści zdobyli broń nuklearną i ukryli się z nią w jednym z pałaców Saddama. Satelity namierzyły to miejsce. Wywiad donosi , że broń jest pilnie strzeżona. Na szczęście terroryści są w dalszej części fortu, aby to miejsce wyglądało z zewnątrz na opuszczone. ONZ wysyła w to miejsce grupę szturmową, aby odzyskała śmiercionośną broń i zlikwidowała ukryte wewnątrz laboratoria.
W scenariuszu przewidziani Medycy i punkty Respawnowe
Dla osób jadących PKP: odjazd ze stacji Szczecin główny o godzinie 6:05 przyjazd do Kostrzyna ok 8:39 wyjdę po was na dworzec i jakoś was porozwożę do fortu ( będziecie mieli czas na obejżenie obiektu)
Dla osób jadących samochodem: proponuję ze Szczecina jechać do Renic ( 2 stacje benzynowe AUTOPORT + krokodyl) w prawo (przed stacjami) do Myśliborza , przez Dębno , Sarbinowo. Za Sarbinowem w lesie będzie szosa w dół i 3 zakręty dojechać do ronda. na rondzie w lewo i na parking koło baru. Tam zbiórka do 9:45
Temat: WOODSTOCK 2004
JEST MOZE KTOS KTO KCIALBY POJECHAC NA PRZYSTANEK WOODSTOCK??
data 30-31 lipca2004 msc Kostrzyn nad Odrą dojazd PKP
KTO ZAGRA
od Gdańsk Główny do Kostrzyn przez BYDGOSZCZ
Połączenie 3 z Gdańsk Główny do Kostrzyn dnia 29.07.04 Stacja Przyjazd Odjazd
---------------------------------------------------------
Gdańsk Główny 10:59 Pruszcz Gdański 11:09 11:09 Tczew 11:26 11:28 Pelplin 11:42 11:43 Laskowice Pomorskie 12:19 12:20 Pruszcz Pomorski 12:36 12:37 Bydgoszcz Główna 13:00
Bydgoszcz Główna 14:14 Nakło n. Notecią 14:36 14:37 Wyrzysk Osiek 14:53 14:53 Piła Główna 15:24 15:34 Trzcianka 15:56 15:57 Wieleń Płn. 16:15 16:15 Krzyż 16:28 16:30 Stare Bielice 16:39 16:39 Nowe Drezdenko 16:46 16:46 Stare Kurowo 16:56 16:57 Strzelce Kraj.Wschód 17:04 17:04 Sarbiewo 17:10 17:11 Górki Noteckie 17:18 17:19 Santok 17:29 17:29 Gorzów Wlkp. 17:44 17:47 Gorzów Wlkp.Wieprz. 17:51 17:52 Łupowo 17:57 17:57 Bogdaniec 18:02 18:02 Nowiny Wielkie 18:09 18:10 Witnica 18:18 18:19 Kamień Mały 18:30 18:30 Dąbroszyn 18:38 18:39 Kostrzyn 18:49 czas podróży: 7:50; Kursuje codziennie
KOSZT KOLO 40 zeta
Temat: 2 kolka, jak pracuje SOK, awaria SA105-101, Budynkiewicz
To w Lesznie sa takie palantowate SOK zabraniajace fotografowac? Jakim cudem taki skansen sie tam ostal? Trzeba tam naslac ekipe z Gorzowa zeby ich wyedukowala ;-
No w takim wypadku, to zachęcił bym pana, żeby wypisał mandat (za fotografowanie na terenie dworca PKP, ewentualnie mogło by być także, za zbyt długie przebywanie na stacji po przyjeździe pociągu i przebywanie na peronie za znakiem W4) po czym kategorycznie stwierdził, że mandatu nie przyjmę :)) Ciekawe jaką podstawę prawną na mandacie by wpisał :) Ja chyba muszę sobie dyktafon sprawić, jak SOK się zbliża to włączamy i czekamy co się bedzie działo dalej :) Oni potrafią zaskoczyć.... Gdyby głupota miała skrzydła, to SOKiści by fruwali jak jastrzębie :)
Temat: Szynobus rozpoczyna regularne kursy już w poniedziałek
Nie da się z tego powodu, że w Międzyrzeczu po tygodniu wyglądał by tak
jak większość taboru PKP. (...)W opracowanym przeze mnie rozkładzie też to wziełem pod uwagę...
Poc odjezdzajacy z Gorzowa Wlkp. (o)14:26 moglby odjezdzac 17 minut wczesniej, tj 16:09, wtedy przyjazd do Zbaszynka bylby na 16:00 i dostajemy nastepne skomunikowanie z poc do Leszna (o)16:05, a dalej skomunikowanie na pospiech do Wroclawia Gl (o)18:01 (p)19:25
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Temat: Rajd Vacation ^^
303 Gorzowska Drużyna Wędrownicza ,,Cichociemni” ma zaszczyt zaprosić Was na Rajd „Vacation”
6 – 8 Czerwca 2008, Gorzów Wielkopolski
Jak uczcimy nadejście lata :
PIĄTEK
17.30 – 20.00 – przyjazd do bazy*
21.00 – apel inauguracyjny
22.00 – atrakcja „tajemnica”
24.00 – trasa nocna
SOBOTA
7.00 – trasa dzienna (obiad po powrocie do bazy)
19.00 – wodne zabawy
20.00 – śpiewogranie
24.00 – apel podsumowujący rajd
NIEDZIELA
Do godz. 10.00 – opuszczenie bazy rajdu
Komendant rajdu:
pwd Iga Gigoła
Z-ca komendanta rajdu:
o.p. pwd Marta Gutowska
UWAGI
Zgłoszenia na adres co.ty.gadasz@gmail.com proszę wysyłać do 25 maja, w zgłoszeniu należy podać: nazwę patrolu, ilość osób, dane osób, telefon kontaktowy.
Od patrolu wymaga się:
- Wszyscy uczestnicy muszą mieć ukończony 15 rok życia
- Pełnoletniego opiekuna
- Ubezpieczenia
- Wpisowego 13 zł.
* - Szkoła podstawowa w Jeninie( 200 metrów od stacji PKP Łupowo. Na rondzie kierunek Baczyna)
Temat: Komitet powitalny
Okej, oto co na razie wiadomo w sprawie przyjazdu gości na DF:
Warszawa (Ben) -> 14:10 Poznań -> 14:20 Śląsk -> 14:26 Rzeszów + Kraków -> 14:30 Częstochowa (FoolECK) -> 15:00 (PKS)
Warszawa (stara gwardia) -> sami w piątek popołudniu Gorzów Wielkopolski -> sami w piątek popołudniu Łódź -> sami w piątek wieczorem Bydgoszcz -> sami w sobotę rano
Moja propozycja brzmi: ze względu na kolegę z Częstochowy proponuję całej ekipie nie jechać pociągiem do Leśnicy o 15:00, ale o 15:37. Chyba że jednak większość woli te 40 minut wcześniej, to wtedy kogoś z Wrocławia poprosimy by poczekał na kolegę FoolECK`a. Ale to już się dogada na miejscu, w każdym razie drugi pociąg do Leśnicy macie właśnie o 15:37. W każdym razie bardzo proszę o zgłaszanie udziału w komitecie powitalnym na PKP (ewentualnie z opcją że ktoś zostaje na późniejszy pociąg), a także do odbioru w Leśnicy. Trzeba się będzie tylko kontaktować z grupą na dworcu żeby sprawdzić, którym pociągiem jedzie główna ekipa.
Temat: Dworzec w Miedzyrzeczu, linia 364 i Vltva
| Swoja droga - będąc w Międzyrzeczu nie zauważyłeś, że o 13:16 | przyjeżdża | poc. z Rzepina, a o 13:12 pojechał poc. do Gorzowa ?
| A jak miał go zauważyć? No przecież przyjechał o 13:16 więc nie mógł | zobaczyć pociągu, których odjechał 4 minuty wcześniej. Oj Lucek za dużo | "Deja vu" i "Next-ów" się naoglądałeś ;
Odpowiadam na skasowanego posta :P Na drzwiach dworca wisi kartka z wydrukowanymi godzinami odjazdów i przyjazdów pociągów i na jej podstawie można zaobserwować to zdeskomunikowanie. Zreszta ów widok dworca, który wygląda jak po trafieniu bomby + skomunikowanie -4minut doskonale ukazują ruinę PKP :/
Temat: (Go) Nocnym tramwajem po Gorzowie
Info: za Robertem Furmanem, który dodaje jednocześnie, że termin odbycia się imprezy może ulec delikatnej zmianie
Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej ma zaszczyt zaprosić wszystkich miłośników komunikacji miejskiej na nocną impreze pod hasłem "Nocnym tramwajem po Gorzowie" Impreza odbędzie się z 27 na 28 sierpnia br. Przejazd jest organizowany z okazji 25-lecia utworzenia i zlikwidowania tramwajów nocnych w Gorzowie jak i również 30-lecia wagonów z serii 105N. W imprezie będzie uczestniczyć pojedynczy wagon 105Na. Przejazd zostanie zakończony grillem. Najlepszym połączeniem w celu dojazdu do Gorzowa bedzię połączenie kolejowe (odj. z Poznania: pociąg pospieszny 14:50 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:02, cena biletu normalnego 2kl. 30,03zł; pociąg osobowy 15:00 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:39, cena biletu 18,60zł) do stacji Gorzów Wlkp. Główny. Plan imprezy: 17:00 - podstawienie autobusu Solaris Urbino 12 pod Dworcem PKP. 18:00-21:00 - wycieczka autobusem po Gorzowie (ok. 35km) oraz charakterystyka obiektów znajdujących sie po drodze. 21:00 - przyjazd na zajezdnie. Poczęstunek, zwiedzanie zajezdni. 22:30 - przejście na pętle tramwajową Wieprzyce(ok. 150m) 23:00 - Rozpoczęcie imprezy "Nocnym tramwajem po Gorzowie" 4:00 - Zakończenie imprezy oraz przejazd autobusem w miejsce grillowania. Będzie możliwość powrotu pociągiem o 6:26 w kierunku Krzyża(przyj. 7:41 z przesiadką do Poznania(przyj. 9:35) lub według uznania późniejszym pociągiem(18:24) lub innym środkiem lokomocji. Na trasie przejazdu autobusu i tramwaju bedzie sie znajdowało wiele fotostopów które umożliwią wykonanie zdjęć. UWAGA! Chętne osoby które chcą wziąść udział w imprezie są proszone o wysłanie na
dane osobowe (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, data urodzenia) w celu ubezpieczenia na czas trwania imprezy(ubezpieczenie darmowe).
Pytania co do imprezy proszę kierować pod numer telefonu 0-505 137 597
Wszystkich serdecznie zapraszamy!! Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej
Temat: Grupa PKP straciła od stycznia do maja 509 mln zł
I głupota... niech się na jeszcze więcej spółek podzielą i kasują za co się da. Proponuję nawet opłatę za pierdnięcie pracownika.
ROTFL !!! Przykre, ale prawdziwe. Tak samo jak pracownik innej spolki bedacy dyzurnym ruchu nie moze obslugiwac kasy biletowej, co jest przeciez kretynizmem do kwadratu - tak wyglada w Polsce restrykturyzacja, ktora nie wiadomo, kiedy sie zaczela, a konca jej nie bedzie chyba nigdy - zakonczy sie wraz z likwidacja kolei w Polsce (albo bankructwem PKP). A przeciez PKP jakis czas temu wydalo nawet przepisy regulujace dzialanie takich kas, ze "kasa moze byc zmknieta ilestam... jesli obsluguje ja...". Ktos tu kiedys przy okazji relacji podawal stawke za zapowiedz megafonowa jaka placi ZPR nastawniczemu w Kakolewie - i zapewne nie tylko tam (ciekawe czy stawki gdzie indziej moga byc wyzsze, czy sa regulowane "z gory" ?) bo tutaj ZTCP bylo 2,5 zl.
W krzyżu po przyjeździe pociągu z Gdyni do fiata podpinana jest SM-ka, która przeciąga cały skład do wagonów "Prząśniczki", wagony są łączone, SM-ka odpinana i ten sam lok jedzie dalej. Po co SM-ka??? Bo manewry nie mogą być wykonywane lokiem z Chojnic. Tak samo jest w Gorzowie Wlkp. Wszystkie zakłady w dobie kryzysu dążą do minimalizacji kosztów a co robi PKP?? Zwiększa koszty na maxa.
Zaleglosci platnicze miedzy konkretnymi spolkami sa ogromne !
Inny przykład... Zawsze pociągi ze Zbąszynka do Gorzowa obsługiwane były przez loki z Czerwieńska, natomiast reszta gorzowskich pociągów, przez loki z Krzyża. Jednak do tej pory po przyjeździe do Gorzowa loki ze Zbąszynka obsługiwały też kursy do Kostrzyna. Teraz rano Zbąszynek robi podsył do Gorzowa samego loka na pociąg Gorz - Zbąsz., lok który do Gorzowa przyjedzie z pociągiem porannym stoi na peronie 8 godzin aż do popołudniowego pociągu Gorz - Zbąsz. Lok z popołudniowego pociągu Zbąsz - Gorzów też wraca luzem do Zbąszynka. Przybyło też luzaków na trasie Gorzów - Kostrzyn gdyż wcześniej niektóre pociągi obsługiwały loki ze Zbąszynka, teraz są potrzebne podsyły luzaków aby rozładować popołudniowy szczyt.
To w Zbaszynku jest szopa ??? z tego, co pamietam z opowiesci mechanika na nadodrzance, to ona byla tam, ale KIEDYS (cos o jakiejs SU45 opowiadal). Chociaz sam nie weryfikowalem tejze opinii.
Poza tym pisales wczesniej o Czerwiensku.
Temat: Dziwne pociągi na sieci PKP
Eximus'ie, mk1992
Po pierwsze, wszelkie pociagi regionalne kursujace po naszym kraju sa zamawiane przez samorzady, wiec uwaga na temat dziwnosci, czy tez bzdurnosci potrzeby ich kursowania zupelnie nie powinna byc adresowana do PKP tylko do tego kto te uslugi zamawia. Nie znaczy to oczywiscie, ze PKP udzialu w ustalaniu rozkladu nie ma.
Wymienione pociagi wydaja sie dla Was dziwne, z zupelnie dziwnych dla mnie powodow.
Rzeszow 23.37 Przeworsk 23:37 Pociąg dla drugiej zmiany jest o 22.48 Tychy Miasto 0.09 Katowice 0.35 Wiem, że robi obieg, ale chyba luzem było by taniej To, ze ktos konczy zmiane o 22 nie znaczy ze ktos inny nie konczy zmiany o 23! Komuna juz dawno sie skonczyla i ktos moze pracowac 8 godzin, 4 godziny, 2,5 godziny, 12 godzin w roznie przez siebie wybranych porach. No i stwierdzenie, ze taniej wychodzi puscic pociag luzem, niz taki pusty obieg upubliczniac to juz kompletna bzdura. Nie nalezy utajniac podsylu, bo bedzie taniej, tylko zmienic bzdurny regulamin PLK, stwierdzajacy, ze pociag ktory w rozkladzie nie jest dostepny publicznosci, jest tanszy w uruchomieniu niz taki, ktory widnieje w rozkladzie. Wedlug takiego myslenia wszystkie pociagi powinnismy w Polsce utajnic. Argumentacja jest wiec kompletnie bzdurna!
Katowice 21.50 Lubliniec 23.35 A jak ktoś kończy pracę w Katowicach o 22? Opole Gł 21.14 Nysa 22.32 Co samo co wyżej Retorycznie zapytam: a co zrobic, jezeli ktos konczy prace o 21 czy o 20.30? Ma czekac do 22:30 na pociag? A jak ktos konczy prace o 22 w Bytomiu czy Tarnowskich Gorach to tez mialby czekac??
Opole Gł 15.35 Jelcz 17.00 Jeden pociąg na trasie!!! Jelcz 5.21 Opole Gł 6.40 Jeden pociąg na trasie!!!
Kurs tych pociagow to nie "widzimisie" PKP tylko zamowiona i oplacona przez samorzad usluga kolejowa.
Zbąszynek 5.34 Kostrzyn 7.50 Jacy uczniowie zdążą na 8 rano?
Wszyscy Ci ktorzy ucza sie w Gorzowie. Pociag ten ma przede wszystkim dowozic na 8 rano pracownikow i uczniow do Gorzowa. Z uwagi na brak lekkiego taboru wytrasowano pociag na trasie Zbaszynek-Gorzow i Gorzow-Kostrzyn w jedyny mozliwy sposob. Przyspieszenie tego pociagu o 10 minut spowodowaloby jego przyjazd do Gorzowa o 6:56 a wtedy bylby on dla Was jeszcze bardziej bezsensowny, prawda? Bo kto by mial nim do Gorzowa dojechac, na 7 za pozno, na 8 za wczesnie...
Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10
l 7:25 Ślązak: Zgorzelec - Wrocław - Kraków 8:25 Wielkopolanin: Poznań / Zielona Góra - Wrocław - Kraków - Przemyśl 9:25 Gorzowiak: Gorzów - Poznań - Wrocław - Kraków 13:25 Hetman: Szczecin - Zielona Góra - Wrocław - Kraków - Zamość 16:25 Krakowianka: Kołobrzeg - Poznań - Wrocław - Kraków - Przemyśl
Tak sie niekóryz tu zachwycają a to jest moim zdaniem wacale nie jest taki rozsądny wybrane godziny odjazdów : Słazak ze Zgorzelca 4.36 odjazd Wielkopolanin z Zielonej Gory 4.36 Gorzowiak z Gorzowa 3. 55 Przyjazdów Hetman w Zamosciu 01:24 Krakowianka w Przemyślu 00:10
ave. Do swoich obliczeń wyciągnąłeś czasy z obecnego rozkładu jazdy, w ogóle nie rozpatrując ogromnych rezerw czasowych, bezsensownie długi postojów a także kompletnego braku dobrej organizacji na PKP. Odcinek Zgorzelec-Wrocław jest do pokonania w czasie 142 minut, przy 3-minutowym postoju we Wrocławiu pociąg mógłby odjeżdżać ze Zgorzelca o 5:00 Odcinek Zielona Góra-Wrocław pociąg jest w stanie pokonać w 183 minuty (rezerwy z Księżyca, wiele odcinków pociąg mógłby jechać torem niewłaściwym aby skrócić czas jazdy-to jest właśnie ta dobra organizacja!). Przy 12 minutowych manewrach we Wrocławiu (a to nawet na PKP jest możliwe) wyjazd z Zielonej Góry wypadłby o 5:12. A były rozkłady, kiedy ten pociąg wyjeżdżał stamtąd jeszcze wcześniej! Co do Gorzowiaka: aby skrócić znacząco czas na odcinku Gorzów-Krzyż, wystarczy aby na tym odcinku kursowały tylko 3-4 wagony, pozostałe można dołączyć do składu razem z lokomotywą elektryczną w Krzyżu. Przy 10-minutowych manewrach w Krzyżu odcinek Gorzów-Poznań pociąg jest w stanie pokonać w 124 minuty, dalej 3 minutowy postój w Poznaniu, i 143 minuty na odcinek Wrocław-Poznań. W ten sposób cały odcinek Gorzów-Wrocław to 270 minut - wyjazd z Gorzowa o 4:50! Rezerw czasowych na odcinku Wrocław-Kraków-Rzeszów-Przemyśl nie trzeba chyba nikomu pokazywać. Ostatnio dobrze pokazało nam to PKP PR... Więc przyjazd do Przemyśla można by przesunąć o jakies 30 minut do przodu, a do Zamościa to nawet jeszcze więcej - z uwagi na KATASTROFALNY stan linii Dębica-Tarnobrzeg, pociąg ten od kilku lat powinien niestety kursować przez Rzeszów i Leżajsk. Przyjazd do Zamościa wypadłby wtedy jeszcze tego samego dnia.
Temat: 30-lecie zaj. Wieprzyce
Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej ma zaszczyt zaprosić na imprezę z okazji trzydziestych urodzin zajezdni "Wieprzyce", która odbędzie się w dniu 28.09.2002.
Program imprezy:
Część tramwajowa: 9.50 Odjazd z pętli Dworzec PKP zabytkowym wozem typu N na pętlę Piaski. 10.30 Odjazd z pętli Piaski w kierunku zajezdni Wieprzyce. 10.50 Zwiedzanie zajezdni Wieprzyce.
Część autobusowa: 12.20 Wyjazd z zajezdni. 12.35-12.45 Pętla Santocko (228) 12.54-13.17 Pętla Chwalęcice (111,228) 13.30-13.40 Pętla Myśliborska (101,103,104,126) 14.00-14.05 Pętla Racław (129) 14.25-14.55 Postój w centrum miasta - możliwość zjedzenia obiadu (Pizza Hut, McDonald's), (1,2,3,100,101,103,110,111,113,121,122,124,125,126,127, 130,203,A). 15.10-15.20 Pętla Czechów (121) 15.30-15.37 Pętla Wawrów (113). 15.57-16.05 Pętla Borek (108). 16.20-16.50 Pętla Śląska (101,110,112,125). 17.15-17.25 Pętla Nowy Dwór (A). 17.44-18.00 Pętla Woj. Szpital Zespolony (WSzZ) (125,126,214). 18.10-18.20 Pętla Różanki Szklarnia (224). 18.35 Dworzec PKP. 19.00 Zajezdnia. W nawiasach podano numery linii, których wozy będzie można sfotografować podczas postoju na danej pętli.
Zalecany dojazd Poznań odjazd 6.25 (poc. osob.) Krzyż przyjazd 7.44 (przesiadka) Krzyż odjazd 8.16 (poc. osob.) Gorzów przyjazd 9.41
Szczecin odjazd 6.00 (poc. osob.) Kostrzyn przyjazd 8.24 (przesiadka) Kostrzyn odjazd 8.39 (poc. posp.) Gorzów przyjazd 9.21
W przypadku opóźnienia pociągów również impreza rozpocznie się z opóźnieniem - zostanie skrócone zwiedzanie zajezdni. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-95) 735-66-94 (prosić Łukasza).
Życząc wielu miłych wrażeń zapraszamy do Kobylejgóry!
Temat: Szynobus przyjechał do Gorzowa !
Punktualnie dziś o godzinie 7:35 na peron 4 gorzowskiego dworca wjechał nowoczesny autobus szynowy o numerze SA105-101. Oczywiście wcześniej przez megafony można było usłyszeć stosowną do sytuacji zapowiedź: "Autobus szynowy ze Zbąszynka wjedzie na peron 4. Pociąg kończy bieg". Na tablicy odjazdów/przyjazdów dopisano Zbąszynek i Międzyrzecz i odpowiednie godziny odjazdów przyjazdów. Jednak nigdzie indziej na stacji nie znajdziemy więcej informacji, czy reklam. Szynobus ma inne malowanie niż egzemplarz kursujący po Wielkopolsce. Lubuski szynobus jest biało - zielono - czerwono - żółty. Na boku można zauważyć dość spory napis "Kolej lubuska".
W szynobusie przyjechało kilkanaście osób. Jednak większość z nich to pracownicy PKP, prasa, czy też przedstawiciele władzy lokalnej: m.in Marszałek województwa lubuskiego, Burmistrz Skwierzyny (prezydent miasta Gorzowa zjawił się na peronie na chwile przed przyjazdem). Na peronie kręciło się też kilkunastu ludzi, jednak też głównie pracownicy PKP, czy prasa. Można się było napić szampana, z okazdji przyjazdu szynobusa :-)
Autobus szynowy wewnątrz trochę różni się od wcześniejszego egzemplarza. Głównie lepszym zagospodarowaniem miejsca (więcej miejsc siedzących). Działają kamery, dzięki którym z kabiny maszynisty można obserwować wnętrze składu. Na uchylnych oknach można już zobaczyć nalepki "Pojazd klimatyzowany. Urządzenia działają poprawnie przy zamkniętych oknach" (ponieważ przy otwartych oknach wszystko leciało by na zewnątrz pojazdu). Po środku pojazdu znajduje się jedna para szerokich dwuskrzydłowych drzwi odskokowo-przesuwnych. Sprzęg identyczny jak w 215M (czyli standardowy).
Po prawie półgodzinnym postoju szynobus odjechał do Międzyrzecza (oczywiście w międzyczasie przez megafony było to ogłaszane kilkakrotnie). Frekwencja rażąco niska. Zwykłych pasażerów można było policzyć na palcach jednej ręki. Ogólnie do Międzyrzecza pojechało jakieś 10-15 osób.
Teraz trzeba tylko czekać jak sprawa będzie wyglądać dalej. Czy będzie jeździć więcej ludzi, czy mniej. Czy pojazd będzie się psuł, czy też jego praca będzie bezawaryjna. Jak znajdę czas i chęć (z tym drugim to gorzej, ponieważ dziś typowo jesienna pogoda), to przejdę się jeszcze popołudniu na dworzec; zobaczyć jak przedstawia się frekwencja w autobusie szynowym.
Temat: Szynobus przyjechał do Gorzowa !
Punktualnie dziś o godzinie 7:35 na peron 4 gorzowskiego dworca wjechał nowoczesny autobus szynowy o numerze SA105-101. Oczywiście wcześniej przez megafony można było usłyszeć stosowną do sytuacji zapowiedź: "Autobus szynowy ze Zbąszynka wjedzie na peron 4. Pociąg kończy bieg". Na tablicy odjazdów/przyjazdów dopisano Zbąszynek i Międzyrzecz i odpowiednie godziny odjazdów przyjazdów. Jednak nigdzie indziej na stacji nie znajdziemy więcej informacji, czy reklam. Szynobus ma inne malowanie niż egzemplarz kursujący po Wielkopolsce. Lubuski szynobus jest biało - zielono - czerwono - żółty. Na boku można zauważyć dość spory napis "Kolej lubuska".
W szynobusie przyjechało kilkanaście osób. Jednak większość z nich to pracownicy PKP, prasa, czy też przedstawiciele władzy lokalnej: m.in Marszałek województwa lubuskiego, Burmistrz Skwierzyny (prezydent miasta Gorzowa zjawił się na peronie na chwile przed przyjazdem). Na peronie kręciło się też kilkunastu ludzi, jednak też głównie pracownicy PKP, czy prasa. Można się było napić szampana, z okazdji przyjazdu szynobusa :-)
Autobus szynowy wewnątrz trochę różni się od wcześniejszego egzemplarza. Głównie lepszym zagospodarowaniem miejsca (więcej miejsc siedzących). Działają kamery, dzięki którym z kabiny maszynisty można obserwować wnętrze składu. Na uchylnych oknach można już zobaczyć nalepki "Pojazd klimatyzowany. Urządzenia działają poprawnie przy zamkniętych oknach" (ponieważ przy otwartych oknach wszystko leciało by na zewnątrz pojazdu). Po środku pojazdu znajduje się jedna para szerokich dwuskrzydłowych drzwi odskokowo-przesuwnych. Sprzęg identyczny jak w 215M (czyli standardowy).
Po prawie półgodzinnym postoju szynobus odjechał do Międzyrzecza (oczywiście w międzyczasie przez megafony było to ogłaszane kilkakrotnie). Frekwencja rażąco niska. Zwykłych pasażerów można było policzyć na palcach jednej ręki. Ogólnie do Międzyrzecza pojechało jakieś 10-15 osób.
Teraz trzeba tylko czekać jak sprawa będzie wyglądać dalej. Czy będzie jeździć więcej ludzi, czy mniej. Czy pojazd będzie się psuł, czy też jego praca będzie bezawaryjna. Jak znajdę czas i chęć (z tym drugim to gorzej, ponieważ dziś typowo jesienna pogoda), to przejdę się jeszcze popołudniu na dworzec; zobaczyć jak przedstawia się frekwencja w autobusie szynowym.
-- Pozdrawiam Leszek Kowalski http://www.ostbahn.net
Temat: Berlin - dojazd i afteshow party
| Musimy sie wszak jakoś umówić , spotkać , kupić | | browary wsiąsc w pociąg i ruszyć .
| pociag z Olesna (dotyczy mnie i Gwiazdora) Olesno-Gorzów Wlk. wyjazd | o 5:26(przyjazd 14:01) lub 6:03 (14:01) lub 7:39 (17:08) lub 9:15 | (18:30). Dwie ostatnie godziny odpadaja, w ogole jakos pozno to | wszystko...
| jest inne rozwiązanie...pojedziemy do Wrocławia ,stamtąd razem do | Gorzowa...tylko,że do Wrocka pociąg przyjeżdża o 4:55 lub 7:31,z | Wrocławia (połaczenie,zeby w miare wczesnie byc w Gorzowie) 5:34 lub | 6:27 (przyjazd w obydwu przypadkach o 11:44).Tak chyba bedzie | najszybciej.Czekam tylko na wiesci z Gorzowa i Wrocławia
Wszystko juz wiem. Jest pociag z Kostrzyna (nad Odra) do Berlina za 115 (sto pietnascie) zl w jedna strone. Na jednym bilecie moze jechac 5 (piec)
osob.
czy bedzie rowna podzialka po 5 osob?
Wychodzi wiec 23 zl na osobe. Bilety mozna kupic na miejscu, czyli w Kostrzynie. Musicie jeszcze doliczyc po 8zl za przejazd przez most graniczny (tyle "kochana" PKP zada za 2 km).
Znalazlem takie polaczenie (IMO najlepsze, zeby razem jechac i zdazyc jeszcze na odprawe celna):
Wyjazd z Wrocławia 5:34 - w Krzyżu 9:24 (posp.)
to tak znalazlam...wyjazd z olesna o 1:19, o 4:55 jestesmy we Wrocku,potem zgarniamy Czaka
Z Krzyża 10:30 - w Kostrzynie 12:46 (osobowy) O 11.44 jestescie w Gorzowie, my sie tylko dosiadamy :-)
pasuje...
Z Kostrzyna 13:07 - w Berlinie-Lichtenbergu 14:28 czas podróży: 8:54
bedziecie skazani na moja glupia gadke przez prawie 9 godzin =]
Na miejscu sa dwie mozliwosci: albo idziemy z buta (z mojej mapki metra wynika, ze chyba nie jest daleko, ale moge sie myslic, bo to jest tylko schemat), albo kupujemy bilet za 2 ? (wazny 2 godziny) i jedziemy
s-bahnem.
jestem za..na miejscu mnie poprzecie.. (hehee...znam zycie)
As you wish. Nie wiem czy bedzie sens tluc sie do centrum na jakies zakupy. Ja wole czekac przed Arena.
popieram!
A co z reszta? Wiem, ze Foxer z Iwona tez chcial jechac z nami, a jak
inni?
ja polegam na waszych pomyslach... w koncu jestem niepelnoletnia i podlegam Waszej opiece.Aha,jak bedziemy spac na dworcu i nas policja zgarnie,to was wypuszcza,bo macie skonczone 18 lat,a co ze mna?
Temat: Wlkp. - urzędnicy, nie kończcie z szynobusami!
ciach
Przypominam, że kursował kiedyś ekspres - Lubuszanin(?) był dzielony w Zbąszynku i dojeżdżał do Gorzowa przez Międzyrzecz - też upadł, choć centralizacja władzy i niesprawna łączność zmuszały do częstszych kontaktów z "Warszawą'. Dzisiaj, w dobie internetu nie jest to tak konieczne.
ciach
mialem sporo okazji, by korzystac z lubuszanina w tamtych czasach i moge powiedziec, ze byl z nim w gorzowie jeden podstawowy problem.
Lubuszanin wyjezdzal jakos niedlugo po 4 rano i przy braku dogodnej nocnej komunikacji miejskiej trudno mi bylo jako studentowi wysuplac kase na taksowki, wiec pozostawal kilkukilometrowy spacer na dworzec, co czasem bylo srednia atrakcja szczegolnie przy deszczowej pogodzie. Nie pisze tu o oczywistych klopotach z pobudka.
Z kolei wieczorem pociag meldowal sie w gorzowie sporo po 23, a tym samym pojawialy sie identyczne problemy jak wyzej, no moze z wyjatkiem pobudki ;).
W konsekwencji faktycznie frekwencja w porannym pociagu byla bardzo kiepska. Wagony gorzowskie Lubuszanina zaludnialy sie jednak dosc mocno w Miedzyrzeczu (bywaly nawet komplety), ale stamtad wyjezdzal juz o godzinie duzo bardziej ludzkiej. Wieczorna frekwencja byla juz sporo wyzsza, ale i tak, gdyby przyjezdzal do gorzowa o wczesniejszej porze, byloby z nia duzo lepiej.
Ilez mozna przekonywac PKP, ze dogodne godziny odjazdow/przyjazdow oraz dogodne skomunikowania, to podstawa paszerskiego biznesu kolejowego. Czas by samorzad woj. lubuskiego dogadal sie z samorzadem wielkopolskiem i wzial wreszcie na powaznie sprawy w swoje rece, by byla jakas poprawa chociaz w kwestii ruchu lokalnego...
Temat: [lubuskie] Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy
http://miasta.gazeta.pl:80/gorzow/1,35211,4888524.html?nltxx=1077903&...
Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy
http://tnij.org/nowyrj
Zmiany w rozkładzie PKP
Od 1 lutego na niektórych liniach w połączeniach regionalnych wprowadzono zmiany w rozkładzie jazdy PKP.
Najważniejsze z nich to:
1. Nowy pociąg z Rzepina do Zielonej Góry, odjazd z Rzepina o godz. 10.15. Ponadto przybył nowy pociąg z Zielonej Góry do Rzepina, wyjazd o godz. 17.20 (umożliwi dogodny powrót w kierunku Rzepina po pracy i zajęciach w szkole).
2. W Rzepinie skomunikowano pociąg regionalny do Zielonej Góry z pociągiem Euro City z Berlina. Ten pierwszy wyjedzie ze stolicy Niemiec (Berlin Hbf) o godz. 6.29 i przyjedzie do Rzepina o godz. 7.55. Tam o godz. 8.08 wyjedzie pociąg do Zielonej Góry (przyjazd godz. 9.34).
3. Przesunięto odjazd popołudniowego pociągu z Zielonej Góry do Głogowa na godz.16.28, dzięki czemu pasażerowie jadący ze Szczecina (godz. 16.23) będą mogli kontynuować podróż. 4. W celu usprawnienia komunikacji w węźle żarsko-żagańskim dokonano następujących korekt:
a) przesunięto przyjazd szkolnego pociągu z kierunku Szprotawy do Żar na godz. 7.42.
b) w weekendy w Żarach skomunikowano wieczorny pociąg z Jeleniej Góry z szynobusem do Żagania.
c) pociąg z Żar do Legnicy będzie kursował codziennie o godz. 17.33 z możliwością przesiadki w Legnicy na pociąg do Wrocławia. d) pociąg szkolny z Żar do Ruszowa zostanie wydłużony do stacji węzłowej w Węglińcu, dzięki czemu Żary uzyskają nowe połączenia ze Zgorzelcem i Wrocławiem.
5. Usprawniono też przejazdy pociągów na trasie Międzyrzecz - Sulęcin - Rzepin. Ponownie zweryfikowano czasy przejazdu oraz wyeliminowano czasochłonne zatrzymywanie szynobusu na niestrzeżonych przejazdach kolejowych. Dzięki temu zapewniono dojazd do Międzyrzecza na godz. 7.45 oraz powrót o godzinie 15.20 z możliwością przesiadki w Rzepinie na pociąg jadący do Szczecina. Natomiast w weekendy i święta szynobus wyjedzie z Międzyrzecza wcześniej, bo o godz. 14.50, by umożliwić w Rzepinie przesiadkę również na pociąg do Zielonej Góry. Ponadto poranny kurs z Międzyrzecza zostanie skomunikowany w Rzepinie z pociągiem do Gdyni przez Poznań i nowym pociągiem do Zielonej Góry.
6. Rozważa się też korektę rozkładu jazdy na trasie Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn, gdyż pojedzie tam najnowszy 300-osobowy autobus szynowy z PESA Bydgoszcz SA. Będą wtedy krótsze czasy jazdy, co pozwoli na łatwiejszy dojazd do Berlina oraz Poznania.
Temat: Solina przez Sandomierz???
Ponoc od dzis (tak mowi informacja na WCentralnej) Solina wrocila na stara trase. Pozdrawiam, Marcin
Od niedzieli na szlak kolejowy wraca pociąg "San" .Mieszkańcy Podkarpacia będą mieć teraz bezpośrednie połączenie z Gorzowem Wielkopolskim.
Na trasę wróci po przerwie pociąg "San", który znów będzie jeździł przez Jarosław, Przeworsk, Skarżysko. Jego kursowanie zawieszono po lipcowej powodzi, która uszkodziła tory między Sandomierzem a Dwikozami. San będzie wyjeżdżał z Przemyśla o godz. 5.09, przyjazd do Warszawy Centralnej - godz. 12.45. Z Warszawy będzie wyjeżdżał o godz. 14.55 i 22.31 powinien być w Przemyślu. Od niedzieli będzie można bez przesiadek dojechać z Rzeszowa do Gorzowa Wielkopolskiego. - Do pociągu "Przemyślanin" relacji Przemyśl -Szczecin/Świnoujście będą doczepiane wagony, które w Krzyżu będą odpinane od składu i kierowane do Gorzowa - informuje Janusz Wnęk z działu marketingu w Zakładzie Przewozów Pasażerskich PKP w Rzeszowie. "Przemyślanin" będzie wyjeżdżał z Przemyśla o 16.32, a z Rzeszowa o 17.56. Nowe połączenie ze światem otrzymają mieszkańcy Werchraty. Na tej stacji będzie się teraz zatrzymywał nocny pociąg z Zamościa do Wrocławia. Po niedzieli powinien poprawić się również komfort jazdy tym pociągiem. W Rzeszowie będą dołączane do składy trzy wagony drugiej klasy. W Werchracie pociąg będzie o 23.05, z Rzeszowa będzie odjeżdżał o 1.42, a przyjazd do Wrocławia zaplanowany jest na 8.27. Dodatkowy przystanek wprowadzono również na trasie Rzeszów -Częstochowa. Pociąg będzie się teraz zatrzymywał w Czarnej Tarnowskiej.
Temat: Czerwcowa korekta RJ
Przedstawiamy rozkład PKP po zmianach
Od niedzieli obowiązują korekty w kursowaniu pociągów regionalnych na terenie województwa.
Aby poprawić powroty młodzieży szkolnej z Żar w kierunku Tuplic. W dni robocze wprowadzono nowy pociąg relacji Żary - Tuplice, który odjeżdża z Żar o 15.30. Pociąg powrotny Tuplice - Żary przyjeżdża do Żar o 16.30, co umożliwi przesiadkę na pociągi do Jeleniej Góry i Zielonej Góry. W związku z tą zmianą pociąg relacji Legnica - Tuplice - Legnica w dni robocze został skrócony do stacji Żary, a w weekendy i święta pojedzie tak jak dotychczas, czyli do Tuplic.
Aby poprawić komunikację Żar i Żagania z Wrocławiem oraz Zgorzelcem na stacji Węgliniec i Legnica. Popołudniowy pociąg z Jeleniej Góry do Zielonej Góry odjeżdża z Węglińca 20 minut później tj. o 16.02, po przyjeździe pociągów regionalnych z Wrocławia o 15.58 i Zgorzelca o 15.48. Ponadto od 1 marca w Legnicy dogodnie skomunikowano przyspieszone pociągi Drezno - Wrocław - Drezno z pociągami regionalnymi z kierunku Żar i Żagania. Uzyskano następujące połączenia z Wrocławiem: * Żary 8.00 - Żagań 8.15 - Legnica 9.38 - Wrocław - 11.00 * Tuplice 12.56 - Żary 13.18 - Żagań 13.33 - Legnica 15.19 (15.53 - Wrocław 17.00) * Żary 18.08 - Żagań 18.23 - Legnica 19.44 (19.53 - Wrocław 21.00) * (Wrocław 13.05 - Legnica 14:06) 14.15 - Żagań - Żary. Pociąg z Cottbus do Żagania przyjedzie o godzinę wcześniej, co umożliwi przesiadkę na ostatni pociąg w kierunku Legnicy. W rezultacie uzyskane zostanie następujące połączenie: Cottbus 16.25 - Tuplice 17.13 - Żagań 17.55/18.23 - Legnica 19.44 (19.53 - Wrocław 21.00).
Aby uzyskać dodatkowe skomunikowanie Gorzowa Wlkp. z Warszawą na stacji w Zbąszynku. Pociąg odjeżdżający dotychczas ze Zbąszynka o 16.25 po korekcie odjedzie o 15.16, po przyjeździe z Warszawy expressu do Berlina. W związku z tą zmianą korekcie ulegnie rozkład jazdy pociągu jadącego z przeciwnego kierunku, który odjedzie z Gorzowa Wlkp. o 13.39 i w Zbąszynku zostanie skomunikowany z pociągiem regionalnym do Poznania odjeżdżającym o 15.20.
Źródło: gazetalubuska.pl
Temat: cheers from mef
:) Juz prawie w domu, bo w Wawie. Na peronie w Poznaniu wynikla smieszna scena, bo gdy wpadlismy prawie spoznieni na peron, Czako pytal sie ludzi czy z tad pociag jedzie do Warszawy... PO chwili zorientowalismy sie, ze tymi ludzmi byl zespol Perfect.. Chlopaki rozdawali autografy i nic nam nie odpowiedzieli.. kompletna ignorancja.. Wielcy mi artysci :)..
Chlopaki wracali z koncertu w Gorzowie :-) Ale co robili o tej porze na dworcu PKP w Poznaniu?
Wielkie DZIEKUJE wszystkim Wam. Zwlaszcza Poznaniakom za organizacje. Szczegolne gratulacje otrzymuje MAJA z okazji bycia pierwszym moim znajomym, ktory ma wsrod znajomych trzeciego po przezydencie czlowieka w panstwie Uzbekistanu, ktory ma komorke chociaz to tam niemozliwe, ktory kupil trzy wagony konserw rybnych w Polsce, chociaz byly od razu z naklejkami po rosyjsku i ktory obiecal Maii samolot, dom samochod i zony, gdy tylko tam przyjedzie ;)
ROFTL!
Nie zapomne jak zaraz po przyjezdzie dowiedzialem sie, ze Maja juz przyjechal na zjazd... dzien wczesniej. Pomylil daty... ;-)
MAJA - nawet nie wiesz jak sie ciesze, ze sie poznalismy! Szkoda, ze nie ze wszystkimi zdazylem pogadac, ale w takim razie do zobacznia!
Ogolnie zaraz ide spac, a wieczorem chyba jednak przejde sie do sklepu po Poganska Chemie.
Ja juz mam! :-P Przegralem od Bacika. Thx.
ps. Jedyne, co mnie zastanawia, to dlaczego nie wpie*dolilismy temu dickheadowi z taksowki... W sumie malo brakowalo, bo gosciu nas naprawde slownie zniewazyl.. Nas fanow oasis potraktowal po angielsku w taki sposob, w jaki nawet na apo nie wypada powtarzac ;)
Trza mu bylo wpie*rzyc! Jemu i takiemu lutkowi, co nie chcial nam drogi ustapic ;-)
Sytko
Temat: [Gorzow] Jeżdżą jak sardynki
http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070224/GLOSG...
Dojeżdżający do Gorzowa skarżą się na fatalne warunki jazdy. Brakuje miejsc w szynobusach, a kolej nagle ogranicza liczbę połączeń.
PKP tłumaczy się brakiem pieniędzy.
- Jeździmy pociągami i szynobusami, bo nie mamy wyjścia - mówią pasażerowie. Z pracy PKP na terenie lubuskiego niezadowolony jest także wicemarszałek województwa Sebastian Ciemnoczołowski.
- Współpraca z monopolistą, jakim są PKP Przewozy Regionalne jest trudna i daleka od zadowalającej. Niedopuszczalne są sytuacje, z jakimi mieliśmy do czynienia w ostatnim czasie, kiedy to przewoźnik, pomimo zdecydowanego sprzeciwu zarządu województwa, podjął decyzję o likwidacji połączeń istotnych dla mieszkańców regionu - mówi.
Ciasno, zły rozkład jazdy
O tym, co każdego dnia od 13.09 rozgrywa się na trasie Gorzów - Kostrzyn, poinformowali nas czytelnicy. Od miesiąca zamiast zepsutego szynobusu, kursują dwa autobusy. - Jeździmy jak sardynki. Bywa, że nie udaje nam się wsiąść do środka, bo jest tak załadowany - skarży się Juliusz Kornak z Kostrzyna, który dojeżdża do "budowlanki". A dorośli narzekają na fatalny rozkład jazdy w soboty. - Z Kostrzyna wyjeżdżają dwa pociągi, jeden o 8.00, drugi tuż po 9.00. Na kolejny trzeba czekać aż do 18.00. Przecież to jakiś absurd - żali się Zbigniew Traszyński.
PKP zaprzecza, że takie problemy istnieją, a do naczelnika sekcji w Gorzowie nie wpłynęła żadna skarga. Aby udowodnić, że wszyscy się do autobusów mieszczą, dyrekcja oddeleguje pracownika, który będzie liczył wsiadających. - To nie jest tak, że ludzie jeżdżą ściśnięci. Tłoczą się trochę przy drzwiach, ale w środku jest luźniej - twierdzi Grzegorz Dwojak, dyrektor lubuskich przewozów regionalnych.
Walka o miejsca
Równie źle jest w weekendy na liniach z Krzyża i do Zbąszynka. - To, co się dzieje w szynobusach w piątki i niedziele trudno nazwać. Bo to już nawet nie jest skandal - mówi Maciek Łukaszewicz. Mieszka w Skwierzynie, ale studiuje w Poznaniu i na weekendy przyjeżdża do domu. Jeździ na trasie Zbąszynek - Gorzów. Opowiada, że w Zbąszynku jest prawdziwa walka o wejście do małego szynobusu.
W każdy niedzielny wieczór podobne dantejskie sceny walki o miejsce rozgrywają się na gorzowskim dworcu. Pasażerowie mają nawet problemy z wysiadaniem. Przy wejściu zawsze tłoczy się tłum polujących na miejsce.
W listopadzie opisaliśmy tłok w szynobusie wyjeżdżającym o 21.25 z Krzyża do Gorzowa w każdy piątkowy wieczór. Co tydzień 90-osobowym szynobusem jeździ nawet 150 osób. Na początku listopada zbulwersowani podróżni spontanicznie, podczas jazdy, podpisali protest w tej sprawie do marszałka lubuskiego. Podpisało się prawie 100 osób. Naczelnik przewozów pasażerskich Witold Jakubowski potwierdził, że nie wszyscy pasażerowie mają szansę wsiąść w Krzyżu do szynobusu. Dowodem są na to choćby liczne zwroty biletów. Choć minęły trzy miesiące, nadal nic się nie zmieniło.
Poczekamy do lata
Głosy o fatalnym funkcjonowaniu docierają do Urzędu Marszałkowskiego. - Problemy na odcinku Kostrzyn-Gorzów wiążą się z awarią autobusu szynowego. Sytuacja ulegnie poprawie w momencie przywrócenia tego pojazdu do ruchu - tłumaczy rzeczniczka Barbara Kuraszkiewicz-Machniak. Dodaje, że poprawa nastąpi w momencie wprowadzenia do ruchu 300-osobowego autobusu szynowego. Ma on pojawić się 30 czerwca.
- Kończymy też negocjacje z PKP dotyczące korekty rozkładu jazdy - dodaje rzeczniczka. Samorząd chce, aby PKP przywróciły w dni wolne od pracy kurs, który wypełniłby powstałą lukę. Radykalna poprawa nastąpi jednak w momencie wprowadzenia na ten odcinek najnowszego autobusu szynowego, który będzie kursował tam wahadłowo.
W tym roku na dofinansowanie przewozów regionalnych przeznaczone zostanie 20.175.685 zł. - Przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego bierze udział w konstruowaniu rozkładu jazdy, jednak monopolistyczna pozycja PKP sprawia, iż często podejmowane są jednostronne decyzje przez przewoźnika, które tłumaczone są uwarunkowaniami technicznymi - mówi rzeczniczka.
P.S. Tak sobie właśnie patrzę na rozkład przyjazdów i odjazdów z Gorzowa i włos mi na głowie staje. Do tej pory, gdy miałem wracać w niedzielę do Warszawy, często wybierałem połączenie 15.31 do Krzyża. Tłum osób czekających na ten pociąg był całkiem spory. Do końca stycznia z pociągiem tym skomunikowany był szynobus z Kostrzyna, przyjeżdżający do Gorzowa na 15.25. Frekwencja zawsze przekraczała 100%. Teraz widzę, że od początku lutego pociąg ten nie jeździ. Co, za dużo ludzi nim jeździło ?
Temat: [lubuskie] Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy
http://miasta.gazeta.pl:80/gorzow/1,35211,4888524.html?nltxx=1077903&...
Są poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy W piątek w całym kraju w rozkładach jazdy pociągów wprowadzone zostają drobne korekty, które mają ułatwić podróżowanie pasażerom. Co czeka mieszkańców Lubuskiego? Przewozy Regionalne i Urząd Marszałkowski przeanalizowały potrzeby pasażerów m.in. z Czerwieńska i Bytnicy. Na ich wniosek od dziś na torach pojawi się nowy pociąg między Rzepinem a Zieloną Górą. Odjazd z Rzepina o godz. 10.15. Pociąg powrotny jest o godz. 17.20.
W Rzepinie lepiej skomunikowany będzie pociąg do Zielonej Góry z pociągiem Euro City z Berlina. Po korekcie podróż z Berlina (odjazd o godz. 6.29) będzie z szybką przesiadką w Rzepinie. Pociąg z Niemiec jest w Rzepinie o godz. 7.55, a do Zielonej Góry odjedzie o godz. 8.08.
Ze zmian powinni się ucieszyć mieszkańcy Głogowa, którzy pracują w Zielonej Górze. Po pracy mogą teraz wrócić do domu pociągiem o godz. 16.28. Ta zmiana ułatwi też przesiadkę podróżnym, którzy jadą ze Szczecina. Pociąg ze Szczecina jest w Zielonej Górze o godz. 16.23, więc pasażerowie mają całe 5 min na przesiadkę do Głogowa.
Korekty pojawiły się też w węźle żarsko-żagańskim. Przyjazd szkolnego pociągu ze Szprotawy do Żar przesunął się na godz. 7.42. Natomiast pociąg z Żar do Legnicy wyjedzie codziennie o godz. 17.33, dzięki czemu będzie się można w Legnicy łatwo przesiąść na pociąg do Wrocławia.
W grudniu ub. roku PKP uruchomiło linię Międzyrzecz-Sulęcin-Rzepin. Dojazd do Międzyrzecza na godz. 7.45 i powrót o godz. 15.20.
Korekty pojawiły się też w węźle żarsko-żagańskim. Przyjazd szkolnego pociągu ze Szprotawy do Żar przesunął się na godz. 7.42. Natomiast pociąg z Żar do Legnicy wyjedzie codziennie o godz. 17.33, dzięki czemu będzie się można w Legnicy łatwo przesiąść na pociąg do Wrocławia. PKP wydłużyło też kursy szynobusu, który do tej pory kursował między Żarami a Ruszowem. Teraz pociąg dotrze codziennie do Węglińca.
W grudniu ub. roku PKP po kilku latach przerwy znów uruchomiło linię Międzyrzecz-Sulęcin-Rzepin. - Zweryfikowaliśmy czasy przejazdu na tym odcinku. Udało się wyeliminować uciążliwe zatrzymywanie szynobusu na niestrzeżonych przejazdach kolejowych - mówi wicemarszałek Sebastian Ciemnoczołowski. Mieszkańcom zapewniono teraz dojazd do Międzyrzecza na godz. 7.45 i powrót o godz. 15.20.
Korekta rozkładu przygotowana jest również dla odcinka Krzyż-Gorzów-Kostrzyn. Związana jest z planowanym zakupem kolejnego szynobusu. Pojawi się on w naszym województwie prawdopodobnie w połowie lutego.
Źródło: Gazeta Wyborcza Gorzów
Temat: Nowy rozkład PKP (od 10.12.06)
Jak wiadomo, rozkład pociągów regionalnych uzgadniany jest w porozumieniu z samorządami gminnymi czy powiatowymi poprzez Urząd Marszałkowski w Szczecinie. Moje pytanie dotyczy połączeń kolejowych na trasie (Kostrzyn - Mieszkowice) - Chojna - Gryfino - Szczecin.
W nowej edycji rozkładu jazdy pociągów na sezon 2007/2008, pociągi kursujące na trasie Gryfino - Szczecin, są co godzinę z małym wyjątkiem koło godziny 21 (specjalnie zostawionym?). Moje pytanie brzmi: czy celowe jest utrzymywanie pociągu nr 5021 relacji Szczecin - Chojna - Szczecin? Godziny: 11.20/12.44 | 13.19/14.32. Pociąg odjeżdżający z Chojny 1 minutę przed planowym końcem 6. godziny lekcyjnej wydaje się być sporym nieporozumieniem. Frekwencja w pociągu max. 15 osób na odcinku Chojna - Gryfino! Następny pociąg nr 5529 relacji Kostrzyn - Szczecin, jest już bardziej "obłożony". Do innych połączeń nie mam większych zastrzeżeń. Brakuje za to wieczornego pociągu do Szczecina odjeżdżającego z Chojny po godzinie 20.
Przez całą Polskę z Chełma do Kostrzyna przez Warszawę, jeździ codziennie pociąg pospieszny. Moim zdaniem najwygodniejsze połączenie wschodniej Polski z naszymi okolicami. Kłopot w tym, że nie ma po godzinie jego przyjazdu do Kostrzyna pociągu w kierunku Szczecina. Więc wspomniany pociąg pospieszny na odcinku Gorzów - Kostrzyn praktycznie "wozi powietrze". Brak skomunikowania! Tym samym więc PKP, zmusza do przesiadania się w Krzyżu na pociąg do Szczecina o wyższej kategorii jednocześnie każąc swoim klientom dopłacać. Traci również klientów na reszcie trasy od Krzyża do Kostrzyna.
Rozwiązaniem tego problemu byłoby uruchomienie pociągu odjeżdżającego z Kostrzyna około godziny 19.32, gdzie w Chojnie byłby on około godziny 20.20, w Gryfinie około 21.05 a w Szczecinie około 21.35.
Taki pociąg, spełniałby rolę łącznika między pociągiem 28101 Chełm - Kostrzyn, co być może przyczyniło się do zwiększenia frekwencji w tymże pociągu (mając na uwadze dogodne skomunikowanie), a pociągami odjeżdżającymi ze Szczecina do Terespola czy Białegostoku (nie wspominając o innych połączeniach lokalnych). Ponadto idealnie wpasowałby się w godzinny takt pociągów Gryfino - Szczecin. Nie zmuszałoby to również pasażerów udających się nocnymi pociągami wgłąb Polski do kilkugodzinnego koczowania na dworcu Głównym w Szczecinie.
Raz jeszcze: jeśli PKP S.A. nie potrafi o siebie zadbać to pomóżmy jej w tym lub wprowadźmy na tory prywatnych operatorów kolejowych!
Niezrozumiałym wobec powyższego (wg. mysli PKP) jest dla mnie również utrzymywanie pociągu nocnego 5022 Szczecin - Chojna 22.50/00.14! ~ 8720 Chojna-Zielona Góra 06.15/09.44.
Skoro PKP S.A. szuka oszczędności to może i ten pociąg należałoby zlikwidować?
Tak jak napisał kolega Pt47, niektórzy ludzie z dalszych okolic nie mają jak wrócić do domu po 2 zmianie w pracy.
Propozycja: może by tak wydłużyć bieg 5021, żeby robił on po odstaniu swojego lub po wyjeździe dalej poza Kostrzyn w drodze powrotnej robił za pociąg "wieczorny" ?
Temat: Imprezy z PKP Cargo - da sie?
| Tylko co z tego skoro pociągi z Kostrzyna odjeżdżają o tak pasjonujących | godzinach jak 3:49 czy 4:43 i to w dodatku codziennie !
Ta, jedzie do Szczecina to trzeba od razu opier**lic ZZPR. Akurat te poc. sa zamawiane przez Lubuski PR.
A! To zwracam honor. Swoj drogą Lubuski PR też ma swoje "zasługi" dla kolei: taka KKA Kostrzyn-Krzyż....
| Sensownych | skomunikowań w Kostrzynie to jak nie ma tak nie ma.
Tam w ogole nie ma skomunikowan...
Są 8-) Osobówki z Gorzowa/Krzyża są skomunikowane z pociągami do Berlina.
| Pociąg 145 relacji | Krzyż-Szczecin, wydłuzony w styczniu, codziennie odjeżdża przed(!) | przyjazdem poc. z Kostrzyna i Poznania. Widac nie da sie. Nie wykluczone ze potem jada towary, a Cargo nie musi sie zgadzac na przesuniecie ich pociagow (moze akurat w tym czasie jedzie jakis miedzynarodowy, gdzie jest placony podwojna stawka dla PLK itp).
Nie wykluczone, że tak jest. Przykro, że w 2004 dało się, żeby i ludzie się przesiedli i towary pojechały. A to przecież chodzi raptem o 20 minut....
| Żeby odbyć podróż z Runowa Pomorskiego do Chojnic na stacji w | Szczecinku trzeba czekać odpowiednio 8 godzin 24 minuty, 9 godzin 6 | minut, 8 | godzin i 28 minut, 1 h 4 minuty - szybciej wychodzi chyba rowerem jechać, | oprócz tego ostatniego przypadku.
Lucek, zaczynasz przeginac. Majac do dyspozycji 3 pary na jednej linii i 2 na drugiej, ty chcesz miec 5 minutowe przesiadki? Te pociagi sa tak ulozone, aby ludzie mogli w miare rozsadnie dojechac do/wrocic z, pracy/szkoly, a nie ze Lucek chce sobie linie zaliczyc...
Porównaj rozkłady jazdy z linii Poznań-Gołańcz-Bydgoszcz, Toruń-Sierpc-Nasielsk z linią Runowo-Szczecinek-Chojnice na przestrzeni ostatnich kilku lat. Zauważasz analogie ?
| Do Pyrzyc w ramach "oszczędności" pociag zastąpiono
| autobusem a poźniej to już wogole niedasię jeździć,
PKS ma kilkanascie kursow na tej trasie, wiec PKP ma juz przegrana pozycje ;/
Kiedyś to PKP miało kilkanaście kursów, a PKS stał na "przegranej pozycji".
| ale tabela w cegłe | została 8-)
No i co? Skad wiesz czy we wrzesniu nie wroci?
Nie wiem. Wróżką nie jestem.
A potem by bylo - jak ja mam wkleic nowa strone??
Na Olecko i Nysa-Brzeg wklejałem nową stronę do cegły i nie marudziłem :-D
Oferta zostala dostosowana, tak aby moglo z niej korzystac jak najwiecej osob. Oczywiscie dla mnie to jest debilizm, bo do Gorzowa kiblami i bonanzami to sie za ch*ja nie mogles dostac, no ale takie sa prawa rynku/ekonomii...
Niestety mam wrażenie że takie to są prawa PKP PR, a nie rynku i ekonomi.
| no i może zamiast stać | zaczną jeździć te niemieckie szynobusy
Powiedz to tym z UTK...
Nie mam adresu :-D A serio mówiąc, jeśli chodzi o mówienie PR Szczecin jest w czołówce - wszak żaden inny dyrektor ZPR nie wypowiada się na internetowej grupie dyskusyjnej, nie słyszałem także, żeby pracownicy innych ZPR organizowali spotkania dla MK. W czynach też nie jest najgorzej - jak narazie jeden SA109, który więcej jeździ, niż stoi co jest ewenementem na skale krajową (co prawda aktualnie stoi, ale to tzw. przypadek losowy), zamówione kolejne szynobusy, zakup używanego taboru z Niemiec - wielu nie mogło uwierzyć, że "dasię", a jednak się dało. Kiepsko jest tylko z efektami i to ich się czepiam. Ale może na nie, trzeba po prostu poczekać ?
Pozdrawiam Lucjan Jeziorny
Temat: Kursowanie pociągów na E20 Poz - Wwa-Poz
Od AT do | Kiefer<<<<<<<<<<
Nr, nazwa i godzina przyjazdu poc. do Poznania Gl brakujace_minuty_na_przesiadke, nr i stacja docelowa poc.
46 Berolina p 0942 0 5600 Wroclaw
1711 Mickiewicz 1300 -5 78333 Pila
44 Paderwski p 1342 -12 76936 Wroclaw -2 4442 Wolsztyn
1701 Warta p.1551 -6 540 Ostrow -4 7536/7 Torun
1813 Mewa p 1650 -5 4446 Wolsztyn
1613 Fredro p 1737 -17 11330 Krotoszyn -12 78107 Gorzow
40 Varsovia p 1942 -17 78141 Krzyz -12 Wagrowiec
2703 Lubuszanin p 2050 -10 78339 Pila
1713 Przemyslaw p 2201 -1 73200 Zakopane
Podajesz przykłady mało przekonywujące. Otóż:
- z W-wy nie ma aż tylu podróżnych w kierunku : Wrocławia, ponieważ z W-wy o 6:00 odjeżdzą poc 1611 do Wrocławia więc po jaką cholerę ma być skomunikowanie z EC 46 w poznaniu z poc 5600? Pasażer udający się do Wrocławia ma z W-wy lepsze polączenie, a nie tak jak ty proponujesz jakieś bezsensowne przesiadki i podwójne płacenie miesjcówki - w kierunku Pily z W-wy jest bardzo dobry poc 15109 mający skomunikowanie na stacji Bydgoszcz z poc5939 do Piły. -masz zaraz następny do Wrocławia 14:20 (38min to nie jest tak dużo) - z W-wy do Ostrowa Wlkp. jest bardzo dobry poc16103 który w Ostrowie jest o 15:52! czyli wcześniej niż przez Poznań tak jak ty proponujesz -z W-wy do Torunia na pewno będzie bardzo mało podróżnych z uwagi na zły potok pasażerów (W-wa - Toruń p Poznań!) natomiast z samej W-wy w tym kirunku jest bardzo dobre połączenie przed połódniem poc.: 25101 oraz jeszcze lepsze popołódniowe poc.: 1507 - z W-wy do Gorzowa jest bardzo dobre połączenie Z poc 1813 na stacji Krzyż i może nie chciałeś zauważyć ale właśnie z poc 78107! (a ten poc jest poc regionalnym więc władze wij zapbiegały o takie połączenie z W-wą właśnie na stacji Krzyż) -jeśli chodzi o połączenie z Krzyzem z poc EC 40 to pamiętaj że z W-wy jest połączenie bezpośrednie do Krzyża poc 1803 który ma również połączenie z Gorzowem Wlkp. - z 2703 do Piły połączenie znów nie mające napewno zbyt wielu zwolenników, raczej korzystają pasażerowie lokalni głównie - z poc 1713 wybacz ale to już naprawdę głupota robić skomunikowanie z poc 73200, ponieważ W-wa z Zakopanem ma tak dużo połączen, dziennych p Kraków jak i nocnych wyjeżdzających o odpowiedniej porze i przybywających do celu, iż napewno nie jehcali by p Poznań, zaś do Jarocina jest poc. 548 (zauważ że to już ostatni i może lepiej że o tej godz. (więcej z niego skorzysta podróżnych). Dlaczego zaś nie chwalisz połączń w inne kierunki, zauważ że miedzy 22:00 a 23:00 masz chyba w każdą stronę połączenie a są to nieraz ostatnie w tym kierunku połączenia i jest ważne aby jak najwięcej skorzystało z tego a ty widze patrzysz tylko ze swojego punktu ...... , ale masz takie prawo.
Pozdrawiam i zacheęcam do korzystania z usług PKP w czasie wakacji (uruchomione nowe połączenia sezonowe) AT
Temat: Imprezy z PKP Cargo - da sie?
Tylko co z tego skoro pociągi z Kostrzyna odjeżdżają o tak pasjonujących godzinach jak 3:49 czy 4:43 i to w dodatku codziennie !
Ta, jedzie do Szczecina to trzeba od razu opier**lic ZZPR. Akurat te poc. sa zamawiane przez Lubuski PR.
Sensownych skomunikowań w Kostrzynie to jak nie ma tak nie ma.
Tam w ogole nie ma skomunikowan...
Pociąg 145 relacji Krzyż-Szczecin, wydłuzony w styczniu, codziennie odjeżdża przed(!) przyjazdem poc. z Kostrzyna i Poznania.
Widac nie da sie. Nie wykluczone ze potem jada towary, a Cargo nie musi sie zgadzac na przesuniecie ich pociagow (moze akurat w tym czasie jedzie jakis miedzynarodowy, gdzie jest placony podwojna stawka dla PLK itp).
Żeby odbyć podróż z Runowa Pomorskiego do Chojnic na stacji w Szczecinku trzeba czekać odpowiednio 8 godzin 24 minuty, 9 godzin 6 minut, 8 godzin i 28 minut, 1 h 4 minuty - szybciej wychodzi chyba rowerem jechać, oprócz tego ostatniego przypadku.
Lucek, zaczynasz przeginac. Majac do dyspozycji 3 pary na jednej linii i 2 na drugiej, ty chcesz miec 5 minutowe przesiadki? Te pociagi sa tak ulozone, aby ludzie mogli w miare rozsadnie dojechac do/wrocic z, pracy/szkoly, a nie ze Lucek chce sobie linie zaliczyc...
Do Kalisza Pomorskiego w ramach "oszczędności" pociag zastąpiono autobusem - autobus odjeżdża o godz. 2:45 w dodatku w (D) bo by się jeszcze okazało, że w weekendy ktoś chciałby z dyskoteki wracać.
Jezeli zle to wal do Urzedu Marszalkowskiego...
Do Pyrzyc w ramach "oszczędności" pociag zastąpiono autobusem a poźniej to już wogole niedasię jeździć,
PKS ma kilkanascie kursow na tej trasie, wiec PKP ma juz przegrana pozycje ;/
ale tabela w cegłe została 8-)
No i co? Skad wiesz czy we wrzesniu nie wroci? A potem by bylo - jak ja mam wkleic nowa strone??
Ciekawie było też na odcinku Szczecinek-Miasto, kiedy to w odstępie 4,5 godziny jechały 3 pociągi, a przez następne 19,5 godziny nie jechało nic albo na Chojna-Kostrzyn kiedy to w odstępie 4 godzin i 10 minut jechały 3 pociągi a przez następne 19 godzin i 50 minut nie jechało nic.
Oferta zostala dostosowana, tak aby moglo z niej korzystac jak najwiecej osob. Oczywiscie dla mnie to jest debilizm, bo do Gorzowa kiblami i bonanzami to sie za ch*ja nie mogles dostac, no ale takie sa prawa rynku/ekonomii...
no i może zamiast stać zaczną jeździć te niemieckie szynobusy
Powiedz to tym z UTK...
Temat: Odpowiedz z PKP
Dn. 14.07 wysłałem do lubuskiego PR następujący e-mail:
--------------------------------------------------------------------------- Proszę o przeanalizowanie tego przypadku. W tych godzinach przyjeżdżają do Kostrzyna pociągi ze Szczecina i Berlina:
17.27 Szczecin Gł. - Kostrzyn 19.50 87224 18.36 Berlin-Lichtenberg - Kostrzyn 19.49 RB5829
Natomiast ostatni w dobie pociąg z Kostrzyna do Gorzowa/Krzyża odjeżdża o 19.40, nic tylko pogratulować.... Dodam do tego, że powyższy pociąg dojeżdża obecnie do Krzyża o 21.22, a najbliższy pociąg z Krzyża w "Polskę" jest dopiero o godz. 21.45, tak więc przesunięcie tego odjazdu z Kostrzyna na np. 19.55 i przyjazd do Krzyża na 21.37 jest jak najbardziej uzasadniony, niestety od pół roku nie ma tego komu zrobić. I wy później się dziwicie, że pociągami nikt nie jeździ, jeśli oferta nie dość, że jest uboga, to jeszcze nieskomunikowana z niczym.
Zaraz zapewne nastąpi tłumaczenie, że to sprawa samorządu, a ja na to stwierdzę - przecież wpływy z biletów trafiają do PKP i to chyba Wam powinno najbardziej zależeć aby te przychody zwiększyć. Niestety, najprościej wyciągnąc ręce po dotacje, samemu nie wkładając jakiegokolwiek wysiłku w polepszenie oferty przewozowej. ----------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj przyszła odpowiedź (jako plik worda), co prawda bogata w treść, ale ja dalej nie wiem, czy "nie da się", czy też się da.:
----------------------------------------------------------------------------
W odpowiedzi na Pana "Zdekomunikowanie" z dnia 14 lipca br. uprzejmie informuję: Usterkowany przez Pana pociąg nr 87224 relacji Szczecin Gł. 17:27 - Zielona Góra 22:16 zdąża na skomunikowanie do Rzepina (20:31/34) na pociąg nr 5984 relacji Rzepin 20:36 - Frankfurt 20:58. Podczas konstrukcji rozkładu jazdy strona DB nie zgodziła się na parominutowe opóźnienie pociągu nr 5984 z uwagi na kolejne przyjęcie pociągu nr 17007/40 (Rzepin 20:40/50) relacji Warszawa - Berlin. Z tego powodu skomunikowanie na stacji Kostrzyn z pociągiem nr 5829 konstrukcyjnie jest niewykonalne. Nadmieniam, że dokonanie skomunikowania na stacji Kostrzyn powoduje utratę skomunikowania na stacji Rzepin. Z uwagi na rozbudowaną ofertę z kierunku DB, którą można dostosować do własnych potrzeb planując podróż z Kostrzyna konstrukcyjnie nie dokonano omawianego skomunikowania. Analizując następny poruszony przez Pana pociąg nr 33330 relacji Kostrzyn 20:50 - Krzyż 21:22 (do 22 maja br zastępcza komunikacja autobusowa) obsługiwany przez autobus szynowy informuję, że jest to druga uwaga, co do jego godzin kursowania. Pierwsza wnioskuje o jego wcześniejsze uruchomienie. Dnia 07.07.br nasze stanowisko w tej sprawie zostało przedłożone do Urzędu Marszałkowskiego. Ponadto informuję, że zmieniona sytuacja z pociągami na stacji Krzyż trwa od 12.06.br. a nie jak Pan to określa od pół roku, ponieważ do tego czasu pociąg nr 33330 na stacji Krzyż był skomunikowany z pociągiem 38101 "Światowid" (21:29/31).
Przedkładając powyższe przepraszamy za utrudnienia, które występują podczas planowania podróży oraz prosimy o zaakceptowanie niniejszego wyjaśnienia.
Temat: OBÓZ LETNI - INFORMACJE !!!
OTO LISTA AUTOKARÓW
Autokar 1: - Szczecin i Kołobrzeg
Szczecin:
1. Paweł Frąckowiak 2. Agata Wojtaszek 3. Hania Baran 4. Kasia Śliwka 5. Alona Byczko 6. Karina Kranz 7. Kasia Sowizdrzał 8. Karolina Rabus 9. Irena Kośmińska 10. Agnieszka Żołnierek 11. Kasia Zygmunt 12. Anita Hajder 13. Dawid Korniak 14. Patrycja Rybczyńska 15. Natalia Wydrzyńska 16. Kinga Wieczorek 17. Magda Zalewska 18. Kasia Zalewska 19. Dominika Suchcicka 20. Agata Adamowicz 21. Gosia Ostrowska 22. Karolina Szwędzińska 23. Ola Kubiak 24. Tosia Porębska 25. Karina Grucka 26. Rafał Wójcik 27. Patrycja Adamska 28. Karolina Wiśniewska 29. Igor Cieślakowski 30. Bartek Trzepiałkowski
Kołobrzeg:
31. Ola Sochacka 32. Klaudia Mieńciuk 33. Paulina Fuchs 34. Wiktoria Władzińska 35. Krystian Balcerzak 36. Agata Radomska 37. Ewa Bąk 38. Julia Szreter
Autokar 2: Koszalin
1. Magda Osińska 2. Maja Kwiatkowska 3. Patrycja Mac 4. Ola Dziura 5. Klaudia Elert 6. Przemek Jaroszewski 7. Piotr Wołkowski 8. Tomek Klinger 9. Angelika Nowak 10. Kamila Chojnowska 11. Patrycja Ludwicka 12. Martyna Borys 13. Michał Łareonowicz 14. Milena Krzanowska 15. Ewelina Gradowska 16. Ola Świdroń 17. Agnieszka Rynkiewicz 18. Marcelina Furmanek 19. Dominika Kosecka 20. Natalia Przysowa 21. Ola Drzewiecka 22. Magda Mikołajek 23. Weronika Wtorkiewicz 24. Maciek Krygier 25. Patryk Fiszer 26. Radek Mikołajek 27. Szymon Burak 28. Julia Maciocha 29. Paulina Tranda 30. Edyta Iwańska 31. Gracjan Madera 32. Adrian Marczak 33. Kiel Martyna 34. Piotrek Rocztejn 35. Artur Kostyk 36. Marta Ciszewska 37. Thomas Marcin 38. Oliwia Ćwieklińska 39. Paulina Pajewska 40. Klaudia Malina 41. Oliwia Gogolewska 42. Ola Słowińska 43. Kornelia Dubrownik 44. Karolina Żmijak
Autokar 3 – Reszta ŚWIATA
1. Ewa Konobrodzka 2. Klaudia Chydzińska 3. Ola Tomaszewska 4. Kamil Ignaczuk 5. Monika Warzocha 6. Angelika Mackiewicz 7. Anna Pawlak 8. Paweł Kozłowski 9. Justyna Cieszyńska 10. Magda Ignaczak 11. Kaja Apollo 12. Patrycja Nasiadek 13. Olga Zielińska 14. Kasia Bobak 15. Marta Borecka 16. Ola Kwiek 17. Ewa Kwiek 18. Martyna Leżon 19. Aga Świderska 20. Aga Baczyńska 21. Maja Baczyńska 22. Karolina Zychowicz 23. Agata Sadowska 24. Magda Obrocka 25. Ula Bogucka 26. Ada Kubacka 27. Weronika Zwierzchowska 28. Karolina Kempiak 29. Gabrysia Twarowska 30. Sandra Filanowska 31. Magda Stasiowska 32. Agnieszka Wąs 33. Szymon Czechanowski 34. Agata Bobrowska 35. Adela Uchmańska 36. Kasia Torbiarczyk 37. Patrycja Wągrowska 38. Alicja Sośnicka 39. Magdalena Matysiak 40. Milczka Gabriel 41. Bińkowska Sabina 42. Patrycja Kwiatkowska 43. Natalia Kotowska 44. Anna Tomkowicz 45. Alicja Nieśmiałkowska
Pytania proszę kierować na - manager@toptoys.com.pl
Trasa Autokarów: Autokar 1: Kołobrzeg, Szczecin, Gorzów Wlk., Poznań, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca). Czas jazdy około 15-17 h
Autokar 2: Kołobrzeg, Koszalin, Bydgoszcz, Włocławek, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca). Czas jazdy około 14-16 h
Autokar 3: Kołobrzeg, Koszalin, Bydgoszcz, Włocławek, Łódz, Katowice, Kraków, Nowy Sącz, Słowacja(leVoca). Czas jazdy około 14-16 h
Osoby z Autokaru 3 będziemy zabierać z dworców głównych PKP danego miasta.
Niedługo podamy dokładne godziny przyjazdów
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 47 rezultatów • 1, 2
|
|