Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
pkp-gorzów wlkp-rozkład
PKP Intercity kasy agencyjne
PKP leborkrozklad jazdy pociągów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gabrolek.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP gliwice-wrocław Główny





    Temat: Kamieniec Z.- Kędzierzyn K. p. Nysę


    1. Czy wiadomo coś komuś na temat elektryfikacji tej trasy ?


    Wiele razy krazyly jakies ploty, ostatni raz po powodzi w 1997, no ale
    nic z tego nie wyszlo i pewnie nie wyjdzie w dajacej sie przewidzec
    przyszlosci.


    2. Czy wiadomo coś komuś na temat większych remontów tej trasy ?



    ale sie wstydzilem :)

    W Prudniku bedzie zupelnie przebudowany wiadukt kolejowy nad droga do
    Opola (to wyjazd z Prudnika w strone Kedzierzyna). Teraz tam jest
    ograniczenie do 50 km/h. Ma byc wykopany zupelnie nowy przejazd pod
    torami, szerszy i glebszy od istniejacego. Tak podaja nasze lokalne
    "media".
    W zwiazku z tym pociagi beda kursowaly troche koslawo (wg info na stacji
    w Prudniku pociagi pasazerskie maja uzyskiwac do 10 minut opoznienia).
    W Prudniku pojawil sie nowy semafor swietlny przy lewym torze od strony
    Kedzierzyna (w Prudniku sa semafory ksztaltowe).

    Caly czas jest nieczynny jeden tor na odcinku Kedzierzyn Kozle Zachod -
    Twardawa. A na drugim torze jest ograniczenie do 30 i 50 km/h przez 2-3
    km (w sumie). W Kozlu jest nowy most, ale nie ma na nim toru. To tak
    stoi juz drugi rok. Moze tam cos sie ruszy?

    Jest chyba jeszcze jakies ograniczenie predkosci w okolicach Paczkowa.

    Poza tym nie widze potrzeby wiekszego remontu, chyba zeby jakos
    poprawiac stacje (rozjazdy, tory glowne), bo w Raclawicach, Prudniku,
    Nysie oczywiscie, Doboszowicach sa jakies ograniczenia.


    3. Kolejarze mówią że to i tak dziwne że tu jeszcze jakieś pociągi kursują.


    Sa pociagi pelniusienkie (rano Nysa - Kedzierzyn i Jaworzyna -
    Kedzierzyn), PKP jednak daje konsekwentnie tylko dwuwagonowe sklady, sa
    i pustawe (te kolo 17 i 18 w strone Nysy, choc nie zawsze). Ale w piatki
    i niedziele miedzy Nysa a Kamiencem tez sa nieziemskie tloki.
    Moim zdaniem gdyby rozklad jazdy byl  sensowniejszy (skomunikowanie na
    Gliwice i Katowice i Kedzierzynie, na Opole w Nysie, Wroclaw i Klodzko w
    Kamiencu), byloby znacznie lepiej.

    Czasami jezdza ta linia pociagi towarowe (ST43 i dosc dlugie sklady).
    Ale to jednak jest malo. Linia jest na razie niezagrozona, bo jest w
    dobrym stanie. No, mam nadzieje, ze to cos znaczy.


    Interesuje mnie też czy ta trasa coś zarabia. No i jak już mowa o zarabianiu
    i remontach to może jeszcze zapytam o trasę Nysa -Opole czy będzie coraz
    wolniej czy coś się zmieni na lepsze ?


    Przyklad linii do Brzegu pokazuje, ze wydawaloby sie sensowna linie w
    nienajgorszym stanie moze spotkac wielka nieprzyjemnosc zamkniecia dla
    ruchu osobowego.
    Miejmy nadzieje, ze grupa kolejarzy z Nysy codziennie dojezdzajacych do
    pracy w Opolu nie pozwoli na takie wybryki.
    Na remont bym nie liczyl.

    Pozdrawiam!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 66 rezultatów • 1, 2, 3 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.