|
Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
pkp-gorzów wlkp-rozkład
PKP inter city Wrocław
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbialaorchidea.pev.pl
|
|
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Gdańsk Główny
Temat: OKECIE DEFINITYWNIE BEZ GAGARINOW
Na wstępie chciałbym przeprosić wszystkich Czytaczy, za nieco podstępny tytuł. Znaczy on ni mniej ni więcej tylko tyle, że o gagarinach nie napiszę słowa, a o Okęciu tak. Przechodząc do rzeczy: Kilka tygodni temu dwukrotnie czytałem w stołecznym dodatku Gazety Wyborczej o planach budowy nowego terminalu. W obu notatkach pojawiła się informacja o budowie nowego dworca kolejowego jako części całego kompleksu Okęcie 2. I owo sformułowanie "dworzec kolejowy" bardzo mnie zafrapowało. Czy miałby by to być dworzec z prawdziwego zdarzenia, czy też skromna wiata dla jednego żółtka vel WKD-ki dojeżdżających do Śródmieścia czy Wschodniej. To pierwsze wydaje mi się mało realne z uwagi na kondycję PKP . Z drugiej jednak strony na calą inwestycję kasa ma być, a raczej te wszystkie hale odpraw, hotele i parkingi dużo droższe od przeciętnego dworca kolejowego będą. Moim zdaniem w tej częsci Warszawy nowy dworzec bardzo by się przydał. Już oczami wyobrażni za lat przypuśćmy 10 widzę taki oto rozkład jazdy:
ICE PORTOWIEC
Przyjazd Odjazd
----- Kraków Balice Port Lotniczy 8.00 8.15 Kraków Główny 8.25 (zmiana czoła) 10.40 Warszawa Okęcie Port Lotniczy 10.50 (zmiana czoła) 11.05 Warszawa Gdańska 11.10 14.10 Gdańśk Głowny 14.15 14.25 Sopot 14.28 14.38 Gdynia Główna (port morski) ------
Wracając na ziemię, chciałbym zapytać, czy ktoś posiada jakieś informacje na tema towego nowego dworca w rmach przyszłego terminalu na Okęciu.
Temat: "zwykle info" z Trojmiasta
Teraz jest chyba kiepski sezon w "emkowaniu". Nic szczególnie ciekawego się nie dzieje, więc pomyślałem, że napiszę - ot, kilka drobiażdżków z sobotniego podróżowania po Trójmieście. Mam nadzieję, że nikogo to nie zdenerwuje.
1. Rzucili wagony.
Najważniejsze spostrzeżenie: masa wagonów "ekspresowych" wróciła z rewizji (daty od ok. 10 grudnia 2001). Czy tak już będzie zawsze - najpierw długo, długo nic, a potem wszystko naraz?
2. Gdańsk Główny: Wjeżdza ekspres z Lublina.
Zachrypiało, zaskrzypiało i złotousty głośnik przemówił takimi mniej więcej słowami: "PKP zachęcają do kupowania biletów rodzinnych z 50% zniżką w okresie od xx stycznia do xx lutego. Pociąg ekspresowy Czartoryski z Lublina wjedzie na tor..."
Brawo PKP! Oby jak najwięcej takich kroczków na ciernistej drodze promowania podróży koleją.
3. Szybka Kolej, mimo że wolna, i tak szybsza.
SKM jedzie wolniej niż zazwyczaj. Przed semaforem koło "nastawni" bramowej we Wrzeszczu stoi Czartoryski Za dwrocem paru panów z sieciowego bawi się prądem. Na wysokości p.o. Gd. Zaspa drugi pociąg z miłośnikami 3000V.
Dlaczego ekspresu nie puszczono innym torem? Przeca dwa pociągi sieciowe to nie IC na CMK, w kilka minut nie przejadą...
4. Sopot. Znaczków nie dowieźli.
Obwieszczenie: "PKP informuje, że z powodu braku znaczków na rok 2002 do legitymacji seniora, przedłuża się ważność znaczków na rok 2001."
A to brakuje lokomotyw, a to wagonów, a to znaczków. Czyżby klasyczna gospodarka niedoborów?
Na dworcu też chyba nowy bar (nie kojarzę z poprzedniej wizyty u wód). Na oko całkiem sympatyczny.
5. Powrót kwalifikowany.
Ryzykując wymianę korespondencji z pewną placówką kolejową w jednej z byłych stolic wsiadam do Posejdona. Jak dawno nie jechałem tym sympatycznym, przytulnym bautzenem ze Szczęśliwic. :-)
W Gdańsku - Stoczniowiec z dwiema gdyńskimi siódemkami na czele.
Potem już tylko autobus do Jasienia i spacer do domu. Spoglądam na zegarek i... tak, Posejdon właśnie wjeżdza do Malborka! :-P
Pc5
Temat: Euro 2012: PKP zapowiada potężne inwestycje
Euro 2012: PKP zapowiada potężne inwestycje (PAP, pr/11.12.2007, godz. 15:39)
Modernizację 1200 km linii kolejowych i 15 dworców w związku z przygotowaniami do piłkarskich mistrzostw Europy zapowiedział podczas konferencji "Eurolog'2012" w Krakowie Jarosław Adwent z zarządu PKP S.A. "Inwestycje Polskich Kolei Państwowych w związku z przygotowaniami do Euro-2012 obejmować będą m.in. modernizację trakcji, dworców, taboru oraz poprawę wizerunku firmy" - poinformował Adwent. Wśród 1200 km modernizowanych linii znajdzie się m.in. cała trasa Warszawa - Gdańsk. W stu procentach zmodernizowane będą także, z uwagi na wspólną organizację ME z Ukrainą, połączenia Rzeszowa z granicami państwa. Oprócz tego, w pierwszej kolejności unowocześnione zostaną linie łączące miasta, w których odbywać się będą mecze Euro-2012- Warszawę, Gdańsk, Poznań, Wrocław oraz Kraków i Szczecin. "Planujemy także uruchomienie połączeń kolejowych z portami lotniczymi Okęcie, Balice i Pyrzowice" - dodał Adwent. Poinformował także, że zmodernizowanych ma zostać 15 dworców kolejowych, m.in. w Sopocie, Gdyni, Szczecinie, Łodzi, Chorzowie i Zabrzu. "Środki na modernizację dworców Kraków Główny, Wrocław Główny i Warszawa Centralna chcemy w 75 procentach pozyskać z funduszy Unii Europejskiej, przede wszystkim z programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" - wyjaśnił członek zarządu PKP SA, dodając że trwają już poszukiwana inwestorów prywatnych, którzy będą zainteresowani modernizacją pozostałych dworców objętych planem w związku z piłkarskimi ME. Najwcześniej - na początku 2011 roku - ma zakończyć się modernizacja dworców Kraków Główny i Warszawa Wschodnia. Przygotowania PKP do Euro-2012 obejmą także wymianę i modernizację taboru. "Planowany jest zakup przez spółkę PKP Intercity 310 sztuk wagonów, które mogą być stosowane w pociągach poruszających się z prędkością 160 i 200 km/h. Kolejne 20 wagonów ma zostać przeznaczonych na linie łączące Warszawę z Gdańskiem, Krakowem i Katowicami, gdzie pociągi mają jeździć z prędkością 250 km/h" - stwierdził Adwent. Zapowiedział także zakup dziesięciu lokomotyw o dopuszczalnej prędkości 200 km/h. Koszt jednej wynosi 4 mln euro. "Eurolog'2012" to dwudniowa konferencja w Krakowie z udziałem przedstawicieli świata polityki, biznesu, turystyki i mediów, która ma m.in. pomóc odpowiedzieć na pytanie "Jak wygrać Euro- 2012?".
Temat: SKM do Elbląga, czyli da się pr zekroczyć granicę województw...
"Karol Domagalski":
NOWE: SKM 6912(no może ten to nie całkiem nowy) Lębork o 05:36 Gdynia Chylonia o 06:23 Gdynia Główna Osob. o 06:32 Gdańsk Główny o 06:55 Malbork p 07:45
Wydluzenie relacji do Malborka. Moim zdaniem na 8 rano do Malborka... no... moze i jest jakis powod, ktorego nie dostrzegam. Piffko, wytlumacz! :)
SKM 910 Rumia o 06:31 Gdynia Chylonia o 06:36 Gdynia Główna Osob. o 06:46 Gdańsk Główny p 07:07
Dobry kurs. Daje mozliwosc spokojnego dojechania na 8 rano do wiekszosci dzielnic, nawet do Nw. Portu. Przydalby sie jeszcze taki, ktory przyjedzie do Gdanska o 7.20 i o 8.00.
SKM 6916 Gdynia Chylonia o 14:07 Gdynia Główna Osob. o 14:17 Gdańsk Główny o 14:40 Malbork p 15:25
Tez dobry, tylko czy nie za wczesnie? Wiekszosc ludzi konczy prace o 15 lub 16, a nie o 14...
SKM 615 Malbork o 20:24 Gdańsk Główny o 21:07 Gdynia Główna Osob. p 21:29
K...a, a juz sie cieszylem, ze bede mial sprintera na powrot wieczorem do domu... Zabic ich to malo...
Widzimy, że SKM nie zaprzestała z passą w układaniu najśmieszniejszych rozkładów jazdy.
Oni sie dopiero rozkrecaja ;D Poczekaj na otwarcie relacji do Bydgoszczy albo Warszawy ;)
//ciach
może jazda bezpostojowa od stacji Gdynia Główna do stacji Malbork?
Obstawialbym postoje Gdynia, Gdansk, Malbork, Elblag. I to jest dosc prawdopodobne.
Oprócz postojów widzimy fajny fakt, że z Gdynia Głównej do Gdańska Głównego
Nie wiem też czym SKM tłumaczy fakt, że SKM 615 w Gdyni Głównej kończy bieg. To jest moim zdaniem chore, bo i tak zjeżdża na Cisową. Myślałem, że SKM robi wszystko, aby tą lukę zrobioną przez PR swoimi pociągami załatać.
Nie chce byc zlosliwy, ale kiedys chyba toczylem z Toba spor wlasnie o odcinek Gdynia Gl - Chylonia... ;) 90% pasazerow wysiada w Gdyni ;P Ale zawsze zostaje te 10%...
Poranek uważam za przedobrzony po co ta armada tych trzech przyspieszonych, jeśli żaden nie zawozi na 8:15 do Gdańska na Polibudę i uniwerek.
Bo SKM uwaza, ze studenci wysiadaja na przystankach Politechnika i Przymorze. Sprintery z zalozenia musialyby to ominac, wiec nie ma sensu ich puszczac... Ech... szkoda gadac. A juz myslalem, ze ta firma bedzie najbardziej sensowna z grupy PKP.
Pozdrawiam, Sorrow.
Temat: [Pr] Koniec monopolu na trasie Gdańsk - Kartuzy
Koniec monopolu na trasie Gdańsk - Kartuzy
http://www1.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,1746733.html
Mikołaj Chrzan 27-10-2003, ostatnia aktualizacja 27-10-2003 21:40
Od wczoraj na trasie Gdańsk - Kartuzy można podróżować nie tylko PKS-em. Po trzech latach starań na atrakcyjny rynek przewozów na tej trasie wkroczył Marian Kotecki, przedsiębiorca z Kartuz i właściciel firmy przewozowej Gryf
Wczoraj autobusy Gryfa (na nowej linii o numerze 801) woziły podróżnych za darmo. - Ale i tak będziemy tańsi niż PKS. Na początek ta różnica wynosi ok. 40 procent. Przejazd całej trasy kosztuje u mnie 4,50 zł. U konkurencji, czyli PKS - w zależności od trasy od 6,90 zł do 7,90 zł. No i oczywiście, mimo że jestem przewoźnikiem prywatnym, honoruję wszystkie ulgi ustawowe - reklamował Marian Kotecki, właściciel firmy Przewozy Autobusowe Gryf.
Na początek do obsługi połączenia skierowano autobus marki Setra, ma do niego dołączyć piętrowy MAN. - Są przystosowane do przewozu wózków inwalidzkich i dziecięcych - dodaje Kotecki.
Właściciel Gryfa starał się o obsługę tego połączenia od września 2000 roku. Jednak rynek przewozów autobusowych jest rynkiem regulowanym i żeby rozpocząć kursy, odpowiedni szczebel samorządu musi zatwierdzić rozkład. I to właśnie z wojewódzkim koordynatorem rozkładów, który działa przy Urzędzie Marszałkowskim, Kotecki nigdy nie mógł się zgodzić i zarzucał mu faworyzowanie PKS.
Stanisław Drozd, koordynator z UM, tłumaczył nam parokrotnie, że jeśli więksi przewoźnicy przyciśnięci przez małych wpadną w tarapaty finansowe, to zaczną likwidować deficytowe połączenia. - I to znów odbije się na mieszkańcach - mówił.
W 2001 roku zatwierdzono Koteckiemu rozkład... z dwoma kursami. - A ja chciałem jeździć 18 razy. Chcę wozić ludzi taniej niż PKS, lepszymi autobusami, a cały czas jest to mi uniemożliwiane - mówił wtedy prywatny przewoźnik.
Udało się dopiero po trzech latach. Kiedy wczoraj chcieliśmy zapytać Drozda o zmianę polityki, nie chciał z nami rozmawiać. Najprawdopodobniej decyzję korzystną dla Gryfa podjął marszałek województwa. - Konkurencja nie zaszkodzi tu niczyim interesom, wręcz przeciwnie - będzie działać na korzyść pasażerów - powiedziała Mira Mossakowska, rzecznik Urzędu Marszałkowskiego.
- Nowe władze województwa zrozumiały, że ważniejszy jest interes mieszkańców niż ochrona interesów monopolisty - potwierdził Kotecki.
Do tej pory jedynym przewoźnikiem na trasie Gdańsk - Kartuzy było PPKS w Gdańsku. Wykonuje na tej trasie 52 pary kursów (Kotecki - 11 par).
- Wszyscy wiedzą, że ta trasa to łakomy kąsek, bo co dzień podróżuje nią wielu pasażerów. My, zarabiając więcej tutaj, mogliśmy pozwolić sobie na obsługiwanie wielu deficytowych połączeń z dużo mniejszymi ośrodkami. Nie mówię, że coś się błyskawicznie zmieni, ale oczywiście po wejściu konkurencji będziemy uważnie monitorować sytuację. Oprócz ceny biletu liczy się także komfort podróży, dlatego planujemy stopniową zmianę obsługującego tę linię taboru - mówił Bogusław Kurowski, kierownik działu sprzedaży i marketingu PPKS w Gdańsku.
Kotecki na stałe obsługuje połączenia z Kartuz do Ostrzyc, Kameli, Sierakowic i Mirachowa. Oprócz tego autobusy jego firmy jeżdżą w sieci ZKM Gdynia (obsługują m.in. linie hipermarketowe). Przedsiębiorca zapowiada, że linia Gdańsk - Kartuzy to nie koniec jego ekspansji w regionie.
Tak jeździ 801
http://www1.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,1746735.html
Dworzec PKP w Kartuzach - Mezowo - Dzierżążno - Borowo - Borkowo - Żukowo (ulicami Gdańską, Gdyńską i Armii Krajowej) - Pępowo - Czaple - Leźno - Gdańsk Dworzec Główny PKP (po Gdańsku ulicami: Kartuską, Jabłoniową, Armii Krajowej, Okopową, Wały Jagiellońskie, Podwale Grodzkie). Powrót do Kartuz z przystanku przed dworcem PKS, ul. 3 Maja do Armii Krajowej i dalej tą samą trasą, jak w przeciwnym kierunku.
Rozkład
Odjazdy z Kartuz (dworzec PKP): 4.32, 5.12, 5.57, 6.42, 9.32, 12.02, 12.57, 13.52, 14.42, 15.22 i 16.52.
Odjazdy z Gdańska (dworzec PKS przy ul. 3 Maja): 5.32, 6.32, 7.07, 8.02, 10.42, 13.12, 14.02, 15.07, 16.02, 16.57 i 18.07.
Temat: Nocne kolejki SKM i autobusy - problemy z przesiadkami
Nocny autobus gdańskiego ZKM nie czeka ani minuty na przyjazd spóźnionej kolejki. - Przecież to absurd - denerwuje się matka nastolatki z Chełma.
To nie zadna nowosc - zawsze tak bylo.
Pani Anna jest matką 18-letniej córki, która często spędza wieczory ze swoimi znajomymi w Sopocie.
Hmm ;-)
Wiele razy córka przyjeżdża nocną kolejką do Gdańska Głównego i nie zdąża na autobus nocny - mówi nasza Czytelniczka. - Odjeżdża dosłownie chwilę wcześniej. A przecież nie każdego stać na taksówkę.
I wtedy jest rozwiazanie - piechota... zajmuje to okolo 40 min.
Podała przykład kolejki odjeżdżającej z Sopotu o 0.27. Planowo przyjeżdża ona do Gdańska Głównego o 0.45. Natomiast autobusy nocne prawie wszystkich linii odjeżdżają z Dworca Głównego o 0.48. - Moja córka, mimo że natychmiast z kolejki biegła na przystanek, wiele razy mijała się z autobusem -
To jeszcze nic! A SKM przyjezdzajacy na Gdansk Glowny o 0:08, 1:22, 4:32 nie jest z niczym skomunikowany!!!
Albo to N9 przyjezdza pod Dworzec Glowny 0:24, podczas gdy SKM odjezdza 0:15 !!!
--------------------------------------- Pani niedorzecznik KŁAMIE !!! Oto dowody na przykladzie owego pseudo-skomunikowania o 0:48:
Jesteśmy większym przewoźnikiem niż SKM, na jedną kolejkę na dworcu czeka 8 naszych autobusów.
A nieprawada bo 10, oto one:
linia | zadanie | kierunek ------+---------+-------------------------- N 1 | Z - 1 | Orunia Gorna N 1 | Z - 15 | Osowa PKP N 3 | Z - 7 | Wrzeszcz PKP N 4 | Z - 12 | Lostowice N 5 | Z - 3 | Pruszcz Gdanski N 5 | Z - 4 | Jelitkowo N 6 | Z - 6 | Niedzwiednik N 6 | Z - 5 | Zabianka SKM N 7 | Z - 16 | Sobieszewo Wyspa N 8 | Z - 10 | Gorki Zachodnie ------+---------+--------------------------
Muszą odjeżdżać zgodnie z rozkładem - usłyszeliśmy od Izabeli Kozickiej-Prus, rzecznika ZKM. - Jeśli czekałyby na kolejkę, ludzie czekający na autobus gdzieś na trasie straciliby inne możliwości przesiadek - twierdzi Kozicka-Prus.
I tez nieprawda, dowod:
linia | kierunek | skomunikownia ------+-------------+-------------------------- N 1 | Orunia Grn. | zadnych N 1 | Osowa PKP | zadnych N 3 | Wrzeszcz PKP| zadnych N 4 | Lostowice | zadnych N 5 | Pruszcz Gd. | zadnych N 5 | Jelitkowo | Oliwa Petla Tram 1:09-N1 k.Osowa PKP 1:11 | | | | do przejscia jest okolo 500-600 m. | | Kosciuszki 0:57 --N3 k.Bysewo 0:59 N 6 | Niedzwiednik| zadnych N 6 | Zabianka SKM| zadnych N 7 | Sobieszewo W| zadnych N 8 | Gorki Zach. | zadnych ------+-------------+---------------------------
Jak widac tylko jedno zadanie nie moze zostac opoznione - tj. N5 Z-4 Z reszta kto jedzie na Gdansk Glowny zeby sie potem przesiadac we Wrzeszczu skoro od razu moze tam sie przesiasc na N3...
Ktorko mowiac kpina w zywe oczy...
WL
Temat: Zaklady bukmacherskie
dobra, może zadam lamerskie pytanie ale - gdzie te zakłady się składa i jak ta procedura mneij więcej wygląda? Bo jestem totalnie zielona Oo a faceta pytać nie będę bo jeszcze mu pokaże ze ja też potrafię
jesli jestes z gdanska tak jak to pisze w profilu to musisz sie udac w jedno z tych miejsc to sa kolektury sts strona internetowa www.sts.pl Gdańsk ul. Bora-Komorowskiego 44 80-377 Gdańsk, woj. pomorskie Gdańsk ul. Dmowskiego 10E/1 Wrzescz , Wrzeszcz , w pobliżu dworca PKP 80-264 Gdańsk, woj. pomorskie
Gdańsk ul. Dworzec Główny Podwale Grodzkie 1 , Centrum , Dworzec Glowny PKP. 80-895 Gdańsk, woj. pomorskie
Gdańsk ul. Kartuska 71/2 , Siedlce 80-141 Gdańsk, woj. pomorskie
Gdańsk ul. ul. Jana Pawła II 4a/3 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
a tu masz kolektury profesjonala strona internetowa to http://www.profesjonal.com.pl/head.htm
GDAŃSK DWORZEC PKP GDAŃSK GL. LOK.337 GDAŃSK UL. PARTYZANTÓW 17 A GDAŃSK UL. TRUBADURÓW 6 E
wybor pozostawiam tobie
Nastepnie prosisz o tabele kursow na dany dzien lub szukasz bo bedzie wisiala i wtedy wybierasz wydarzenia jakie cie interesuja np pilka nozna
bierzez karteczke do rei i olowek kazde wdarzeniema swoj nr np mecz kurs 1 X 2 1X X2 009 anglia-niemcy 1,85 3,10 2,05 1,25 1,56 010 polska-czechy 1,72 3,20 1,90 1,12 1,42 011 szwcje-bialorus 1,25 4,10 6,20 1,01 2,65
kursy sa to okreslenia stawiki jaka dostaniesz za kazda postawiona zlotowke wic np wybierasz ze wygra anglia polska zremisuje a swecja wygra piszesz nr meczu i na kogo obstawiasz jesl jest to gospodarz druzyna grajaca u siebie wiec piszana na pierwszym miejscu dajesz 1 jesli stawiasz na remis djesz X jesli stawiasz na gosci (druzyna przyjezdna) dajesz 2 wiec tak obsawiasz angia wygra polska remis i szwecja wygra kartka ktora musisz podac do wyslania powinna wygladac tak
nmer meczu typ 009 - 1 010 - X 011 - 1
i tak dalej i tak dalej w zaleznosci ile postawisz meczy Nie wiem na ile ci to pomoglo ale zawsze mozesz w kolekturze sie dowiedziec jesli np nie jestes pewna jak zakonczyl by sie nasz mecz anglia niemcy mozesz sie podpierac dajesz wtedy jesli liczysz ze angla wygra lub zremisuje dajesz przy nr meczu 1X a nie sama jedynke jak na przykladzie Wtedy jest tak jak bys obstawiala dwie mozliwosci wygrana lub rei anglikow oczywiscie oslabiasz wtedy kurs lub jesli myslisz ze niemyc zremisuja lub wygraja to dajesz X2 to tyle co moge ci tu powiedziec wiecej dowies sie na miejscu a poza tym w kolekturze dorwiesz jakiegos goscia to z przyjemnoscia ci pomoze napet powie na co powinnas typowac Powodzenia
Temat: EW58-próby
"Tyson":
Za rzadko chyba kolejkami jeżdżę.
Cos w tym moze byc ;P
Jednak jak pewnego razu (bodaj w piątek) ok. godz. 17:00 jechałem w kieunku Gdańska pojedyńczym EN71 to wcale nie był tak napakowany.
Hmm... moze my zyjemy w roznych Trojmiastach? :) Albo to ja jestem przewrazliwiony... ;P Jednak zdarza sie im puszczac pojedyncze en71 w godzinach szczytu, tj. 14-16... i to mnie najbardziej denerwuje. Poza tym, zwroc uwage, ze znaczna czesc ruchu odbywa sie rano do Gdanska (z Gdyni i Sopotu), a popoludniu z Gdanska. Wiec jadac popoludniu do Gdanska bedzie w kolejce mniej osob, niz w druga strone. Tak przynajmniej zaobserwowalem ;P
Owszem jakaś grupka stała w przedsionku, ale tak samo jest w km. (są wolne siedzące,a i tak wybiera się stojące) Być może był to już okres po szczycie.
sie jeden en71. I tez jest kicha... Podobniez bylo po Juwenaliach - doskonale wszyscy wiedzieli, ze po koncercie masa luda bedzie sie tlukla z Politechniki w strone Gdyni, jednak jechal jeden en57, z ponad 100% zapelnieniem (pewnie nawet w okolicach 200% ;). Brak logicznego myslenia? Krotkowzrocznosc? Czy nie zwracanie uwagi na pasazerow?
| Stracilem juz nadzieje, ze ktokolwiek w SKM mysli ;P Chyba aż tak źle to nie jest. Osobiście oprócz oddania walkowerem linii do Nowego Portu, oraz redukcji składów to działają nawet spox.
Tutaj nasza opinia o tej spolce diametralnie sie rozni :) Byc moze dlatego, ze patrze na PKP/SKM jako zwykly smiertelnik, a ze pamietam zlote czasy biletow 50% polrocznych osobowych waznych na pospieszne, to teraz psiocze ile moge... Nie dosc, ze nie ma polrocznych ulgowych, to nawet nie tyle, ze nie moge jechac pospiesznym z miesiecznym osobowym - majac bilet osobowy nie moge jechac podmiejskim pociagiem! Wiec gdzie tu jakakolwiek poprawa sytuacji?! A minely ledwie 4 lata... Strach pomyslec, co bedzie za kolejne 4...
Remontują perony (np. Gdańsk Główny), odmalowują stare (np. Gdynia Wzg. Św. Maksymiliana),
To sie zgadza, to idzie na plus. Przy remontach jednak znakomicie obcina sie weekendowe kursowanie pociagow miedzy Gdanskiem a Gdynia... Z marnych "co 15" na jeszcze gorsze "co 30"... I kolejki "do Sopotu"... jakby nie mozna bylo puscic ich do Orlowa, psia ich mac...
remontują tabor (ostatnio widziałem EN57- (chyba)1089, który zamiast zwykłych koło drzwi napisów SKM miał loga spółki),
Nie mialem okazji widziec, wiec sie nie wypowiem. :)
oraz otwierają połączenia regionalne (np. SPRINTER,
Jeden Sprinter wiosny nie czyni. Jest to co prawda krok w dobrym kierunku, ale co mi po jednym takim pociagu?! Jakby Sprintery mialy czestotliwosc co 30 minut w godzinach szczytu i 45 poza nim oraz w soboty i niedziele, to byloby rewelacyjnie. Wystarczyloby kursowanie takiego wytworu w godzinach 5 - 21. Nie ma pieniedzy? Dogadac sie z PKP PR, ktore puszcza osobowe na trasie Chylonia - Gdansk... :P
połączenia Gdańsk Główny - Tczew,
Te piec polaczen to tak niespecjalnie stanowi konkurencje dla PKP PR. Pasazer majacy znizke nie bedzie raczej jezdzil SKM, bo PKP PR jezdzi czesciej. A to jest najwazniejsze.
chcą otworzyć połączenie do Helu)
To jest w ogole temat na osobne opowiadanie ;P Bo zadziwiajacy jest fakt, ze ta linia jest dla PKP PR nierentowna... Poza tym, z ta linia na Hel to poczekajmy, az ja uruchomia. Wtedy zobaczymy :)
Pozdrawiam, Sorrow.
Temat: Moje propozycje prędkości i nowych pociągów
Hejkum Ostatnio wymysliłem propozycje nowych pociągów, tak dla własnego użytku. Do emeryury (jeszcze 50lat ;) może uda mi się ułożyć całą cegłę. No ale teraz wypiszę kilka moich propozycji: Poc. pospieszny Szczecin Gł. - Zamość - Szczecin Główny (na odc.Rejowiec - Zamość - Rejowiec poc. osobowy) Poc. pospieszny Warszawa Wsch. - Tarnów - Warszawa Wsch. Poc. pospieszny Suwałki - Wrocław Główny - Suwałki Poc. pospieszny Toruń Główny - Szklarska Poręba Górna - Toruń Główny Poc. pospieszny Warszawa Wsch. - Kraków Gł.- Warszawa Wsch. Poc. pospieszny Warszawa Wsch. - Katowice - Warszawa Wsch. Poc. pospieszny Piła Gł. - Warszawa Zach. - Piła Gł. przez Chojnice, Grudziądz, Działdowo Poc. pospieszny Toruń Główny - Katowice - Toruń Główny Poc. pospieszny Toruń Główny - Terespol - Toruń Główny Poc. pospieszny Sieradz - Gdynia Gł. - Sieradz przez Łódź Kal., Toruń Gł., Grudziądz, Malbork, Tczew Poc. pospieszny Zielona Góra - Ustka - Zielona Góra W kier. Ustki na odc. Zielona Góra - Poznań Gł. poc. osobowy. W kier. Zielonej Góry na odc. Zbąszynek - Zielona Góra poc. osobowy Poc. pospieszny Płock - Katowice - Płock Poc. pospieszny Toruń Główny - Świnoujście - Toruń Główny Poc. pospieszny Gdynia Gł. - Warszawa Zach. - Gdynia Gł. Poc. pospieszny Poznań Gł. - Warszawa Wsch. - Poznań Gł. Poc. osobowy Toruń Główny - Słupsk/Łeba - Toruń Główny (na odc. Lębork - Łeba - Lębork kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Hel - Szczecinek/Gorzów Wlkp - Hel (na odc. Hel - Gdynia Główna - Hel poc. osobowy ,kursuje w wakacje, a z (do) Gdyni Gł. codziennie Poc. osobowy Toruń Główny - Ełk - Toruń Główny ( odc. Olsztyn - Ełk - Olsztyn kursuje 1.-3.V, oraz w wakacje) Poc. pospieszny Chełm/Zamość - Ustka - Chełm/Zamość (kursuje w wakacje, na odc. Chełm/Zamość - Rejowiec - Chełm/Zamość poc. osobowy) Poc. pospieszny Świnoujście - Wisła Głębce - Świnoujście (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Mikołajki-Kudowa Zdrój-Mikołajki (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Mikołajki-Łódź Kaliska-Mikołajki (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Ustka-Chełm-Ustka (kursuje w wakacje) Poc. pospieszny Łeba-Rzeszów-Łeba (kursuje w wakacje) To na razie tyle. Poniżej podam jeszcze propozycje podniesienia prędkośći na liniach PKP: Podana liczba oznacza ilość "czerwonych" pociągów-posp,Ex,IC,EC 1-2 =70 km/h 3-4 =80 km/h 5-9 =100km/h 10-19 =120km/h 20-29 =140km/h 30 i pow. =160km/h Oczywiście prędkość może być większa, ale nie powinna być niższa od podanej. Tak więc np. linia Tczew-Gdańsk Główny zasługuje na 160km/h, Toruń Główny- Bydgoszcz Gł-120km/h itd. Jeszcze jedno: wprowadzenie pociągów osobowych w odstępie godzinnym np na trasie Toruń Główny-Kutno, Bydgoszcz Gł,Inowrocław.
Toruńskie pozdrowienia: Łukasz
He,he,he... już za 5 godzin będę... :-)))))))
Temat: Bilety na PKP SKM będą droższe
Nie wiadomo jeszcze, kiedy ani o ile. Ale pewne jest, że podwyżka musi nastąpić. Wzrost cen biletów jest konieczny ze względu na rosnące koszty działalności spółki
Pasażerowie korzystający z SKM muszą w tym roku znosić bardzo poważne utrudnienia związane z remontami torów i peronów. Niestety, czeka ich jeszcze jedna przykra zmiana - wzrosną ceny biletów. Spółka PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście działa od prawie 8 lat. W tym czasie nie było żadnej podwyżki biletów.
- Proponowana podwyżka cen energii elektrycznej w tym roku wynosi aż 20 proc., a ceny biletów stoją w miejscu od wielu lat. Remontujemy tabor oraz infrastrukturę, a to wszystko kosztuje - tłumaczy Leopold Naskręt, naczelnik wydziału marketingu i umów spółki PKP SKM.
Dodatkowo w tym roku pracownicy przewoźnika wywalczyli 150 zł podwyżki.
Z informacji, jakie uzyskaliśmy, wynika że, już od dłuższego czasu prowadzone są rozmowy wewnątrz firmy na temat rosnących kosztów działalności, a co za tym idzie, o konieczności podwyżki cen biletów. W innych spółkach Grupy PKP ceny biletów wzrastały od 2001 r. kilka razy. W tej chwili bilet normalny na odcinku Gdańsk - Tczew w pociągu osobowym PKP Przewozy Regionalne kosztuje 7,50 zł, natomiast w kolejce SKM na tej samej trasie zapłacimy 5,80 zł. To o prawie 30 proc. taniej.
Współwłaścicielem spółki PKP SKM jest województwo pomorskie, które również dotuje kolejowe przewozy pasażerskie na swoim terenie. Jak się dowiedzieliśmy, władze województwa popierają pomysł wprowadzenia podwyżek.
- Uważam, że jest to konieczne. Koszty eksploatacji rosną, a ceny biletów od dawna się nie zmieniają, a przecież z czegoś trzeba pokryć zwiększone wydatki, choćby na energię - tłumaczy Mieczysław Struk, wicemarszałek województwa pomorskiego.
Większe koszty działalności, przy braku podwyżek cen biletów, powodują, że Urząd Marszałkowski co roku musi przekazywać SKM wyższe dotacje.
Jednak nieznana jest jeszcze wysokość podwyżki (mówi się o kilkunastu procentach ) ani też moment jej wprowadzenia.
- Wiemy, jak uciążliwe są dla podróżnych prace remontowe prowadzone na sieci SKM. Dlatego wolelibyśmy uniknąć sytuacji, iż wprowadzenie nowej taryfy odbyłoby się w trakcie któregoś z remontów - informuje Naskręt.
- Mogę obiecać, że o ewentualnej podwyżce poinformujemy pasażerów z kilkutygodniowym wyprzedzeniem.
W nadchodzący poniedziałek w życie wchodzi aneks do porozumienia zawartego między PKP PR i PKP SKM. Dzięki temu od tego dnia posiadacze biletów okresowych SKM będą mogli korzystać z wszystkich pociągów osobowych PKP PR na odcinku Gdańsk Główny - Gdynia Główna w godz. 6-19. Do dyspozycji pasażerów posiadających bilet okresowy będzie blisko 20 dodatkowych pociągów w obu kierunkach.
Michał Jamroż: Coraz częściej pojawiają się informacje o planowanej podwyżce cen biletów SKM. Czy rzeczywiście czeka nas wzrost cen biletów?
Andrzej Osipów: - Zarząd firmy i Urząd Marszałkowski od dłuższego czasu poważnie dyskutują na ten temat. Jesteśmy spółką prawa handlowego i mamy konkretną misję do spełnienia w społeczności trójmiejskiej. Poziom kosztów, w każdym podmiocie gospodarczym, ma zdecydowany wpływ na jego produkt, ale działalność gospodarcza nie może być deficytowa i przynosić straty. Tak jest też z usługami przewozowymi i cenami biletów. Podwyżka jest konieczna, jednak stanowczo zaprzeczam, że cokolwiek w tej sprawie zostało postanowione.
We wczorajszej prasie pojawiły się informacje, że zarząd spółki PKP SKM wraz ze związkami zawodowymi uzgodnił wysokość podwyżki cen biletów, która wynieść ma 12 proc.
- Ustalenie podwyżek cen biletów nie było przedmiotem spotkania ze związkami zawodowymi. Nie jest też prawdą, jakoby zmiana cen miała zrekompensować firmie wzrost płac kolejarzy, którzy wywalczyli podwyżkę o 150 zł. W żadnym wypadku nie podwyższamy sobie pensji kosztem naszych pasażerów. To są zupełnie inne pieniądze. Wzrost wynagrodzeń jest przewidywany w corocznych biznesplanach.
Czy znany jest już termin wprowadzenia podwyżek?
- O zmianie cen biletów decyduje zarząd, konsultując to z radą nadzorczą firmy. SKM zdaje sobie sprawę z tego, że podwyżka cen jest trudnym manewrem, dlatego chce być w tej kwestii wiarygodna. O jej wprowadzeniu poinformujemy pasażerów z dużym wyprzedzeniem.
Andrzej Osipów jest prezesem zarządu spółki PKP SKM w Trójmieście
Źródło: Gazeta Wyborcza
Temat: Trochę uwag o nowym rozkladzie
Przedstawiam trochę (z natury subiektywnych) uwag o nowym rozkładzie jazdy
Wydłużone czasy przejazdu wskutek kolejnego zmniejszenia prędkości rozkładowych Poznań Główny – Gdańsk Główny z 4 h 44 min na 5 h 11 min (na tej trasie jeszcze 10 lat temu osiągany był czas jazdy równy 3,5 godziny) Kłodzko – Kudowa Zdrój z 1 h 52 min na 2 h 10 min
Ostateczne odejście od ruchu cyklicznego na węźle warszawskim (pociągi regionalne Kolei Mazowieckich oraz SKM). Podstawową przyczyną jest przypadkowe wiązanie relacji pociągów, a układ cykliczny wymaga konsekwencji i trzeba podjąć przemyślaną, czy pociągi z linii grodziskiej mają przechodzić na linię mińską, czy też na linię otwocką. Tego nie zrobiono. Brak w rozkładzie 2007/2008 układu cyklicznego na węźle poznańskim, co jest tłumaczone trwającą przebudową tego węzła, związaną w szczególności z jednotorowym ruchem na odcinku Poznań Główny – Poznań Wschód. Widoczne coraz większe uporządkowanie ruchu pociągów na węźle wrocławskim, aczkolwiek niewątpliwą usterką jest wyznaczenie tej samej końcówki minutowej dla odjazdów pociągów osobowych w kierunku Oleśnicy i dla pociągów spółki PKP Intercity w kierunku Warszawy przez Poznań. Pozytywy: Cykliczny rozkład jazdy na odcinku Lublin – Chełm. Cykliczne odjazdy ze Szczecina Głównego w kierunku Świnoujścia i Kołobrzegu Cykliczny rozkład Szczecin – Gryfino, Szczecin – Stargard Szczeciński (co 60 minut, w szczycie nawet co 15 minut)
Niestaranne trasowanie pociągów pospiesznych na odcinkach jednotorowych, straty czasu na krzyżowaniach z pociągami osobowymi, wydłużone postoje Czas jazdy poc. 33511 „Bieszczady” na odcinku Jasło – Zagórz o 36 minuty dłuższy niż dla poc. 33503, ponadto aż 32 minuty postoju na stacji Jasło (wystarczy 10 minut) Czas jazdy poc. 81504 na odcinku Chojnice – Bydgoszcz Główna dłuższy o 40 minut niż dla poc. 90100 (krzyżowania na stacji Silno i Tuchola) Czas jazdy po. 18201 „Podlasiak” na odcinku Koszalin – Szczecin Główny dłuższy o 42 minuty niż dla osobowego 58121 „Albatros” Krzyżowanie pociągu 48101 „Merkury” Katowice – Szczecin na stacji Panki z pociągiem osobowym (postój techniczny) Oczekiwanie pociągu 19101 na krzyżowanie z pociągiem osobowym na stacji Brodnica (17 minut postoju) Pociąg nr 50102 Grudziądz – Toruń z dwoma postojami technicznymi na krzyżowanie (Grudziądz Mniszek, Ostaszewo Toruńskie)
Całkowity bezsens uruchamiania łącznika nr 50101 Toruń – Grudziądz do pociągu 17101 Warszawa – Poznań, w sytuacji, gdy odjazd z Torunia następuje po 38 minutach postoju, w odbiegu za pociągiem osobowym 55031.
Prowadzenie ruchu pociągów pospiesznych po odcinkach, które z uwagi na obecną prędkość maksymalną się do tego nie kwalifikują: Skierniewice – Łowicz Mielec - Dębica (Częstochowa -) Wyczerpy – Chorzew Siemkowice Toruń Wschodni – Grudziądz
Jedynie turystyczny charakter pociągów pospiesznych kursujących na odcinkach Stróże – Jasło – Zagórz, Kłodzko – Kudowa Zdrój, Wrocław – Jelenia Góra – Szklarska Poręba, Olecko - Suwałki uzasadnia ich uruchamianie.
Nierównomierność oferty w ciągu dnia, nawet na liniach o stosunkowo małym obciążeniu Na odcinku Zielona Góra – Rzepin w godzinach porannych dwa pociągi w odstępie 22 minut (6:22, 6:44). Analogiczny problem w kierunku przeciwnym (wprowadzenie pociągu Zielona Góra – Frankfurt – Zielona Góra bez dopasowania go do reszty oferty)
AM
Temat: PKP czy jednak SKM
do poczytania ...
http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=703325&dzial=gdg010100
Gazeta.pl Gdansk
Mikolaj Chrzan (18-02-02 19:22)
Stoisz na przystanku SKM, wjezdza kolejka, bilet miesieczny masz w kieszeni, wiec spokojnie wsiadasz do srodka. Jestes jednak w bledzie. Ta podróz kosztowac cie bedzie 112 zl 10 gr. Opisujemy historie kolejowego absurdu, który przezyla studentka Akademii Medycznej.
Stoisz na przystanku SKM, wjezdza kolejka, bilet miesieczny masz w kieszeni, wiec spokojnie wsiadasz do srodka. Jestes jednak w bledzie. Ta podróz kosztowac cie bedzie 112 zl 10 zl. Opisujemy historie kolejowego absurdu, który przezyla studentka Akademii Medycznej.
Akademii Medycznej w Gdansku, czekala z kolega na kolejke na przystanku SKM Gdynia Orlowo. - Mieszkam na Karwinach, codziennie dojezdzam na uczelnie, wiec mam bilet miesieczny na SKM na odcinku Gdynia Redlowo - Gdansk Glówny - opowiada studentka.
Wez mandat i sie odwolaj
Wsiedli do pierwszej kolejki, która przyjechala na peron SKM. - Wsiadlam do pierwszego wagonu, w przejsciu minelam konduktora. Chwile pózniej pojawil sie cywilny kontroler i poprosil o bilet. Pokazalam mu mój miesieczny i legitymacje. Kolega mial bilet jednorazowy SKM. Po chwili kontrolerzy oswiadczyli, ze te bilety nie upowazniaja nas do podrózowania tym pociagiem, bo nie jest to SKM, tylko pociag osobowy do Bydgoszczy - relacjonowala Marcelina.
- Gdy stalismy na peronie, nie slyszelismy zadnej zapowiedzi, ze ma to byc jakis inny pociag. Przeciez normalnie takie pociagi odjezdzaja w Orlowie z peronu dla dalekobieznych - mówi pasazerka.
Ceny biletów PKP i SKM sie róznia: te drugie sa troche tansze. W zwiazku z tym kontrolerzy Renomy przystapili do wypisania mandatu. - Zaproponowali jednak, ze zamiast dwóch mandatów: dla mnie i dla kolegi, wypisza tylko jeden dla mnie - na sume 112 zl 10 gr. Zasugerowali, zebysmy podzielili sie oplata, ale jednoczesnie kontroler stwierdzil, ze i tak nie poniose zadnych kosztów, bo mam sie od razu od tego mandatu odwolac - opowiada studentka AMG. Biuro Przejazdów Bezbiletowych w Gnieznie nie uznalo jednak reklamacji, bo pasazerka "nie okazala organowi kontrolnemu waznego biletu".
Mówili przez megafon?
- To skandal. Czuje sie skrzywdzona: potraktowano mnie jak potencjalna oszustke i kogos, kto celowo podrózuje bez waznego biletu. Przeciez to nie moja wina, ze na peron SKM wjechal tak samo wygladajacy inny pociag. Dziwne jest dla mnie tez to, ze kontrolerzy sprawdzali bilety tylko ludziom, którzy wsiedli w Orlowie - opowiadala Marcelina S.
Lech Romanowski, rzecznik prasowy Pomorskiego Zakladu Przewozów Regionalnych, mówi, ze przyczyna zmiany peronu byla roboty na torach. Twierdzi, ze zapowiedz przez megafon na pewno byla. - Zawsze w takich przypadkach informujemy podróznych, zeby przeszli na inny peron - mówi Romanowski.
Mozna sobie jednak wyobrazic sytuacje, ze ktos wchodzi na peron w ostatniej chwili i po prostu wsiada do stojacego pociagu. - W obecnej sytuacji najlepiej sprawdzic oznaczenie na burtach pociagu. Na tamtym pociagu bylo oznaczenie PKP, a nie SKM - tlumaczy Romanowski. - A jesli pasazer zorientuje sie o pomylce juz bedac w srodku, powinien isc do kierownika pociagu, u którego kupi odpowiednia doplate.
W tym wypadku czujni kontrolerzy nie dali pasazerom takiej szansy.
--
Pozdrawiam, Tomek
begin 666 01kw10.gif
` end
Temat: Jak odrozniac kolejki od pociagow
Mikołaj Chrzan (18-02-02 19:22)
Stoisz na przystanku SKM, wjeżdża kolejka, bilet miesięczny masz w kieszeni, więc spokojnie wsiadasz do środka. Jesteś jednak w błędzie. Ta podróż kosztować cię będzie 112 zł 10 gr. Opisujemy historię kolejowego absurdu, który przeżyła studentka Akademii Medycznej.
Akademii Medycznej w Gdańsku, czekała z kolegą na kolejkę na przystanku SKM Gdynia Orłowo. - Mieszkam na Karwinach, codziennie dojeżdżam na uczelnię, więc mam bilet miesięczny na SKM na odcinku Gdynia Redłowo - Gdańsk Główny - opowiada studentka.
Weź mandat i się odwołaj
Wsiedli do pierwszej kolejki, która przyjechała na peron SKM. - Wsiadłam do pierwszego wagonu, w przejściu minęłam konduktora. Chwilę później pojawił się cywilny kontroler i poprosił o bilet. Pokazałam mu mój miesięczny i legitymację. Kolega miał bilet jednorazowy SKM. Po chwili kontrolerzy oświadczyli, że te bilety nie upoważniają nas do podróżowania tym pociągiem, bo nie jest to SKM, tylko pociąg osobowy do Bydgoszczy - relacjonowała Marcelina.
- Gdy staliśmy na peronie, nie słyszeliśmy żadnej zapowiedzi, że ma to być jakiś inny pociąg. Przecież normalnie takie pociągi odjeżdżają w Orłowie z peronu dla dalekobieżnych - mówi pasażerka.
Ceny biletów PKP i SKM się różnią: te drugie są trochę tańsze. W związku z tym kontrolerzy Renomy przystąpili do wypisania mandatu. - Zaproponowali jednak, że zamiast dwóch mandatów: dla mnie i dla kolegi, wypiszą tylko jeden dla mnie - na sumę 112 zł 10 gr. Zasugerowali, żebyśmy podzielili się opłatą, ale jednocześnie kontroler stwierdził, że i tak nie poniosę żadnych kosztów, bo mam się od razu od tego mandatu odwołać - opowiada studentka AMG. Biuro Przejazdów Bezbiletowych w Gnieźnie nie uznało jednak reklamacji, bo pasażerka "nie okazała organowi kontrolnemu ważnego biletu".
Mówili przez megafon?
- To skandal. Czuję się skrzywdzona: potraktowano mnie jak potencjalną oszustkę i kogoś, kto celowo podróżuje bez ważnego biletu. Przecież to nie moja wina, że na peron SKM wjechał tak samo wyglądający inny pociąg. Dziwne jest dla mnie też to, że kontrolerzy sprawdzali bilety tylko ludziom, którzy wsiedli w Orłowie - opowiadała Marcelina S.
Lech Romanowski, rzecznik prasowy Pomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych, mówi, że przyczyną zmiany peronu była roboty na torach. Twierdzi, że zapowiedź przez megafon na pewno była. - Zawsze w takich przypadkach informujemy podróżnych, żeby przeszli na inny peron - mówi Romanowski.
Można sobie jednak wyobrazić sytuację, że ktoś wchodzi na peron w ostatniej chwili i po prostu wsiada do stojącego pociągu. - W obecnej sytuacji najlepiej sprawdzić oznaczenie na burtach pociągu. Na tamtym pociągu było oznaczenie PKP, a nie SKM - tłumaczy Romanowski. - A jeśli pasażer zorientuje się o pomyłce już będąc w środku, powinien iść do kierownika pociągu, u którego kupi odpowiednią dopłatę.
W tym wypadku czujni kontrolerzy nie dali pasażerom takiej szansy.
Pewnie kontrolerzy w dniach robot torowych dzialali ze zdwojona sila...
Temat: NEx naszych marzen
Witam!
No to ustaliliśmy w innym wątku:
- ma jechać spokojnie, wolno i bez postojów zamiast stać "technicznie". - ma wyjeżdżać koło 21 a być na rano (7:00-9:30) - postoje handlowe między 22 (najdalej 23) a 6 raczej nie powinny być tolerowane.
No to ja proponuję (nawet najciekawszym ułozyłem rozkład ;-):
Nex Krążownik Południa
Zakopane: o. 19:35 Nowy Targ: p. 20:05 o. 20:08 Chabówka: p. 20:40 o 20:50 (zmiana loka i mechanika) Nowy Sącz (doczepianie grupy z Krynicy, zmiana mechanika): p. 0:15 o. 0:30 Stróże (przelot, 1:05) - Jasło (doczepianie grupy wagonów z Łupkowa, p. 2:10, o. 2:20) - Rzeszów (zmiana loka, czoła i mechanika, ew. doczepianie grupy wagonów z Lwowa przez Przemyśl, p. 3:45 o. 3:55) - Stalowa Wola Rozwadów (zmiana loka i mechanika p. 5:25 o. 5:35) Lublin (zmiana loka, czoła i mechanika: p. 7:10 o. 7:20 Warszawa Wschodnia: p. 9:20 o. 9:30 Warszawa Centralna: p. 9:37
Nex Przyjaźń II
Suwałki: o. 19:20 Olecko: p. 20:05 o. 20:15 (zmiana czoła) Ełk: p. 20:50 o. 20:55 Grajewo: o. 21:11 Białystok: p. 22:10, o. 22:30 (doczepianie wag. bezp z Białegostoku, zmiana mechanika)
Łapy (22:55, przelot) - Ostrołęka (0:35, przelot) - Wielbark (1:45, przelot) - Szczytno (2:10, przelot) - Biskupiec Resz. (2:50, przelot) - Czerwonka (3:00, przelot) - Olsztyn (p. 3:26 o 3:27 - zmiana mechanika) - Gutkowo (3:37, przelot) - Małdyty (4:23, przelot rzecz jasna) - Malbork (p. 5:53, o. 6:03, zmiana loka i mechanika)- Tczew (6:17, przelot) -
Gdańsk Główny: p. 6:40, o. 6:55 Sopot: p. 7:09 o. 7:14 Gdynia Główna: p. 7:24 o. 7:39 Lębork: p. 8:16 o. 8:26 Słupsk: p. 9:02
NEx Spalina Pomorza
Trzebiatów (jak za starych dobrych czasów) Kołobrzeg: Koszalin: Słupsk: Szczecinek - Chojnice - Wierzchucin - Bydgoszcz Gł. - Toruń - Sierpc - Płock - Kutno (odłączanie grupy do Łodzi) - Warszawa:
NEx Błękitna Piana (na ustach pasażerów)
Świnoujście: Szczecin Główny: Stargard Szcz: Kalisz Pom. - Wałcz - Piła Gł - Bydgoszcz Gł. - Toruń (łączenie z poprzednim pociągiem, manewry z grupą do Łodzi) - Sierpc - Płock - Kutno - Warszawa Centralna:
Nex Czeski Film
Świeradów Zdr: Gryfów Śl: Jelenia Góra (doczepianie grupy ze Szklarskiej Poręby i wagonów bezp. z Jeleniej Góry): Wałbrzych Gł - Jaworzyna Śl - Kamieniec Ząbkowicki (doczepianie grupy z Kłodzka, Stronia, Wrocławia i Pragi) - Nysa - Opole - Fosowskie - Lubliniec - Częstochowa - Chorzew Siemkowice - Zduńska Wola - Łódź Widzew: Warszawa Centralna:
Czuwaj nad logiką PKP! Pozdrawiam Alek 'Alekloco' Kurstak Polska dla rowerów i pociągów!
Wpierw "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem: olek[at]rower[dot]com.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 94 rezultatów • 1, 2
|
|