Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fopke.keep.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP ceny zniżki





    Temat: Internet w Dialogu?

    Odnosnie PKP to dodam, ze nie zarabia ona na przejazdach ale i nie na
    telefonach, bo zarabia na dzierzawie kanalow cyfrowych w swijej sieci
    szkieletowej.


    ...oraz znizki spore za dostep do wybranego przez siebie dostawcy
    Internetu zamiast ciagle zajetego 0202122


    Tylko co komu po tym jak za rozmowy bedzie sie placilo majatek. Internet to
    tylko mala procentowo czesc calej telekomunikacji i nie mozna jej
    wszystkoego podporzadkowywac rujnujac cala reszte.


    | Ty jednak tego nie wiszisz bo
    | nikt nie chce Ci dac Internetu za darmo....

    nie za darmo, tylko ryczaltem, SDI mi by pasowal w ostatecznosci
    pomimo ze jest to i tak rozboj w bialy dzien z takimi warunkami, ale
    jak to sie mowi lepszy rydz niz nic


    Sam sobie przeczysz. Piszesz, ze ryczalt to ostatecznie ale to rozboj. No
    to jak nie impulsy, nie ryczalt to co? Korzystniejsze bylo by juz tylko
    przylaczenie za darmo...


    | ponad 90% udzialu w rynku i Ty uwazasz ze nie jest sama ???
    | czy Ty sie czujesz dobrze ???
    | Oczywiscie, ze sie dobrze czyje. Najlepszy jest przyklad polaczen
    | miedzystrefowych. Poza TPSA jest 3 operatorow, z ktorych dwaj maja lepsza i
    | wydajniejsza infrastrukture niz TPSA a mimo to nie robia nic i co najgorsze
    | nie zamierzaja w najblizszym czasie. Jedynie Netia robo dobre wrazenia
    | majac z nich wszyskich najmniej (wlasciwie nic).

    cos w tym musi byc, i zapewne jest, tylko jak na razie o tym nie wiem


    Ty nigdy nie wiesz o tym co sie dzieje pozytywnego. Ty wiesz tylko o tym do
    czego mozesz sie czepiac.


    | Wlasnie od kilku lat (i to ladnych kilku) mamy 3 bardzo dobre sieci
    | szkieletowe. Jakos nikomu sie nie chce (jak widac) swiadczyc za ich
    | posrednictwem uslug :-(

    a jak ty chcesz swiadczyc uslugi za posrednictwem sieci szkieletowej
    wspaniale rozbudowanej, jak "narodowy operator" blokuje do niej dostep
    zawyzonymi stawkami za polaczenia do sieci teleinformatycznych ???
    Co gorsza wziete z ksiezyca przeliczniki mowia, ze ceny tych polaczen
    sa deficytowe i nalezy je podwyzszyc...


    Przeciazenie sieci szkieletowej TPSA jakos przeczy zarowno temu jakoby
    oplaty byly za wysokie jak i temu, ze TPSA blokuje do niej dostep. Skoro
    jest przeciazona to znaczy, ze dostem ma i tak za wiele uzytkownikow a
    skoro oni sa (i jest ich tak wiele) to znaczy, ze cena tez nie jest za
    wysoka bo sa chetni na taka jaka jest.

    Pozdrawiam.

    Lechu





    Temat: Polaczenia miedzy dwoma przygranicznymi miejscowosciami (Polska-Czechy)


    No wlasnie. Jak rozwiazac problem koszmarnej ceny biletu miedzy dwoma
    przygranicznymi miejscowosciami


    Temat rozlegly jak rak toczacy PKP...

    Generalnie to nie o to chodzi, ze ja namawiam do korupcji, ale dla nas
    kolosalne znaczenie ma fakt, czy pociag prowadzi polska druzyna, czy nie.
    Pod tym wzgledem MK-filne sa przejscia Kunowice, Gubin, (Zasieki - nie
    wiem), Zgorzelec, Mieroszow, Chalupki, Zebrzydowice, Cieszyn, Muszyna,
    Chyrow i Trakiszki, choc tych dwoch ostatnich nie radze ryzykowac (naloty
    kanarow z drugiej strony). Generalnie stawka za osobe wynosi 2 - 2,5 PLN,
    przy duzej grupie akceptowane sa umowne znizki. Poza tym Cieszyn sie nie
    oplaca kombinowac, bo bilet zwykly jest smiesznie (czytaj w tym kraju
    niezwykle, choc to powinno byc norma) tani (niecale 2 zl). Najlepszy wist
    jest tego typu (hazard to element ryzyka, ale i oszczedzania) jedziesz
    powiedzmy w 6 osob. Przychodzi kondi, wyjmujesz mieszka pierwszego. Na to
    kondi: panowie, no jak tak mozna, dajcie wiecej, bo mnie kierpoc zjebie!
    Albo wtedy dajesz dodatkowo 2 zlocisze, albo mowisz no to wypisuj pan.
    Zalezy od tupetu i stanu ducha.  Dane zawsze sobie proporcjonalnie dostosuj
    do ilosci podrozujacych z toba. I tyle w kwestii przejsc z nasza obsluga. Do
    punktu granicznego po pierwsze biletu nie dostaniesz (mozliwosc istnieje i
    to w taryfie krajowej - tak jak na CD, tyle, ze u nas to jest oczywiscie
    zabronione, bo jak juz wielokrotnie pisalem taki ten kraj dziwny jest), a po
    drugie kondi i tak przyjdzie po naleznosc za odcinek gr.p. - stacja za
    granica.
    Oczywiscie dowolne kombinacje w stylu IC Praha Petrovice - Katowice za 10
    zyla tez wchodza w gre, o ile kierpoc jest z wiekszymi jajami.

    To tak tylko z wlasnego i znajomkow doswiadczenia.

    Cala ta dywagacja prowadzi do wniosku, ze taryfa miedzynarodowa i jej rozne
    "promocyjne" warianty to kolejny stek bzdur, a kierpocie tylko na takie
    pociagi zasuwaja dzieki temu. PKP nie chca na tym zarobic, no i nie
    zarabiaja. Nie mam niestety sumienia by im w tym przeszkadzac.

    Tomek







    Temat: [pr] Niedoinformowani konduktorzy?
    http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,3834612.html

    Niedoinformowani konduktorzy?

    2007-01-07, ostatnia aktualizacja 2007-01-07 19:26
    Minister transportu aż do końca 2007 roku przedłużył ważność legitymacji
    studenckich wydanych na starych drukach. - Konduktorzy nic o tym nie
    wiedzą - żali się Karolina, studentka V roku filozofii na olsztyńskim
    uniwersytecie. - Jeden z nich ostrzegł mnie ostatnio, że w styczniu za taką
    legitymację wlepi mi mandat
    Przepisy o studenckich ulgach na przejazdy autobusami i koleją zmieniły się
    już w 2002 roku. Studenci, zamiast kupować bilety na PKP za pół ceny, mogą
    korzystać tylko z 37-procentowej zniżki. W legitymacjach studenckich wciąż
    jest jednak informacja, że dokument uprawnia do podróżowania z 50-procentową
    ulgą. W lipcu 2005 roku minister edukacji narodowej i sportu wydał
    rozporządzenie, w którym ustalił, że takie legitymacje stracą ważność po 31
    grudnia 2006 roku. Ale 19 września 2006 roku weszło w życie nowe
    rozporządzenie, tym razem ministra transportu, które przedłuża ważność
    starych legitymacji aż do końca 2007 roku. Czy konduktorzy wiedzą o
    zmianach?

    Karolina, studentka UWM: - Jeszcze w grudniu jechałam pociągiem z Elbląga do
    Olsztyna. Konduktor powiedział mi, że jak w styczniu zobaczy u mnie taką
    legitymację, to wlepi mi mandat. Usiłowałam wyjaśnić mu, że jest w błędzie.
    Ale konduktor nie uwierzył mi, że przepisy znowu się zmieniły. Z drugiej
    strony informacji o tych nowym rozporządzeniu ministra transportu nie ma też
    wywieszonej w dziekanatach.

    Józef Górniewicz, prorektor UWM ds. kształcenia: - W listopadzie z czterech
    dziekanatów mieliśmy informacje, że konduktorzy ostrzegają naszych
    studentów, by do stycznia wymienili legitymacje. Dlatego zadzwoniliśmy do
    Ministerstwa Transportu, by zdyscyplinowało kolejarzy. Byłoby bardzo źle,
    gdyby nasi studenci po Nowym Roku musieli tłumaczyć się z niesłusznie
    wlepionych mandatów.

    - Na początku grudnia wydaliśmy zarządzenie, które zawierało informacje o
    przedłużeniu ważności starych legitymacji studenckich i do tej pory wszyscy
    konduktorzy powinni byli się już z nim zapoznać - mówi kierownik drużyn
    konduktorskich w Zakładzie Warmińsko-Mazurskich Przewozów Regionalnych.





    Temat: Polaczenia miedzy dwoma przygranicznymi miejscowosciami (Polska-Czechy)
    No wlasnie. Jak rozwiazac problem koszmarnej ceny biletu miedzy dwoma
    przygranicznymi miejscowosciami, np. Miedzylesie-Lichkov czy
    Mieroszow-Mezimesti? Problem jest taki, ze trzeba angazowac w to kase
    miedzynarodowa. Jednym z rozwiazan jest zakup biletu turystycznego np.
    Mieroszow-Mezimesti-Mieroszow; uzyskuje sie wtedy 60% znizki (tak! bilet
    w jedna strone jest drozszy niz w dwie...), ale to i tak jest ponad 7
    zl, a bilet turystyczny wazny jest tylko 2 dni. Nie da sie tego
    rozwiazac inaczej (w domysle: znacznie taniej)? Np. kupic bilet
    Wroclaw-Mieroszow Granica Panstwa i nie angazowac w to przejazdu
    miedzynarodowego, placac za 100 km wg normalnej taryfy PKP? Wtedy
    moznaby, majac ulge 50%, dojechac z Wroclawia do Czech za 5,50...
    Do Mezimesti akurat jezdza nasze pociagi (bo do Lichkova jada autobusy
    szynowe CD albo nasze pospiechy w kierunku do Pragi).

    To, czy jezdza nasze pociagi czy czeskie ma chyba znaczenie. Wnioskuje
    to z rozkladu jazdy i kilometrazu. Popatrzcie:
    0       Wroclaw Gl
    130     Miedzylesie
    0       Miedzylesie
    9       Lichkov (CD)

    i

    0       Wroclaw Gl
    95      Mieroszow
    101     Mezimesti (CD)

    W przypadku Mieroszow/Mezimesti ten kilometraz jest jakby "ciagly", tzn.
    bez rozroznienia na stacje nasza i czeska. Poza tym dopiero w Mezimesti
    odbywa sie kontrola paszportowa i celna _naszego_ Urzedu Celnego. W
    przypadku Lichkova to juz w Miedzylesiu jest kontrola.

    Dobrze rozumuje?
    A ma ktos moze jakies doswiadczenia lub idee w tym temacie?

    Wojtek Michalski

    ----------------
    Pozdrav
    Wojtek Michalski

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 124 rezultatów • 1, 2, 3 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.