|
Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfopke.keep.pl
|
|
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP ceny zniżki
Temat: Internet w Dialogu?
Odnosnie PKP to dodam, ze nie zarabia ona na przejazdach ale i nie na telefonach, bo zarabia na dzierzawie kanalow cyfrowych w swijej sieci szkieletowej.
...oraz znizki spore za dostep do wybranego przez siebie dostawcy Internetu zamiast ciagle zajetego 0202122
Tylko co komu po tym jak za rozmowy bedzie sie placilo majatek. Internet to tylko mala procentowo czesc calej telekomunikacji i nie mozna jej wszystkoego podporzadkowywac rujnujac cala reszte.
| Ty jednak tego nie wiszisz bo | nikt nie chce Ci dac Internetu za darmo....
nie za darmo, tylko ryczaltem, SDI mi by pasowal w ostatecznosci pomimo ze jest to i tak rozboj w bialy dzien z takimi warunkami, ale jak to sie mowi lepszy rydz niz nic
Sam sobie przeczysz. Piszesz, ze ryczalt to ostatecznie ale to rozboj. No to jak nie impulsy, nie ryczalt to co? Korzystniejsze bylo by juz tylko przylaczenie za darmo...
| ponad 90% udzialu w rynku i Ty uwazasz ze nie jest sama ??? | czy Ty sie czujesz dobrze ??? | Oczywiscie, ze sie dobrze czyje. Najlepszy jest przyklad polaczen | miedzystrefowych. Poza TPSA jest 3 operatorow, z ktorych dwaj maja lepsza i | wydajniejsza infrastrukture niz TPSA a mimo to nie robia nic i co najgorsze | nie zamierzaja w najblizszym czasie. Jedynie Netia robo dobre wrazenia | majac z nich wszyskich najmniej (wlasciwie nic).
cos w tym musi byc, i zapewne jest, tylko jak na razie o tym nie wiem
Ty nigdy nie wiesz o tym co sie dzieje pozytywnego. Ty wiesz tylko o tym do czego mozesz sie czepiac.
| Wlasnie od kilku lat (i to ladnych kilku) mamy 3 bardzo dobre sieci | szkieletowe. Jakos nikomu sie nie chce (jak widac) swiadczyc za ich | posrednictwem uslug :-(
a jak ty chcesz swiadczyc uslugi za posrednictwem sieci szkieletowej wspaniale rozbudowanej, jak "narodowy operator" blokuje do niej dostep zawyzonymi stawkami za polaczenia do sieci teleinformatycznych ??? Co gorsza wziete z ksiezyca przeliczniki mowia, ze ceny tych polaczen sa deficytowe i nalezy je podwyzszyc...
Przeciazenie sieci szkieletowej TPSA jakos przeczy zarowno temu jakoby oplaty byly za wysokie jak i temu, ze TPSA blokuje do niej dostep. Skoro jest przeciazona to znaczy, ze dostem ma i tak za wiele uzytkownikow a skoro oni sa (i jest ich tak wiele) to znaczy, ze cena tez nie jest za wysoka bo sa chetni na taka jaka jest.
Pozdrawiam.
Lechu
Temat: Polaczenia miedzy dwoma przygranicznymi miejscowosciami (Polska-Czechy)
No wlasnie. Jak rozwiazac problem koszmarnej ceny biletu miedzy dwoma przygranicznymi miejscowosciami
Temat rozlegly jak rak toczacy PKP...
Generalnie to nie o to chodzi, ze ja namawiam do korupcji, ale dla nas kolosalne znaczenie ma fakt, czy pociag prowadzi polska druzyna, czy nie. Pod tym wzgledem MK-filne sa przejscia Kunowice, Gubin, (Zasieki - nie wiem), Zgorzelec, Mieroszow, Chalupki, Zebrzydowice, Cieszyn, Muszyna, Chyrow i Trakiszki, choc tych dwoch ostatnich nie radze ryzykowac (naloty kanarow z drugiej strony). Generalnie stawka za osobe wynosi 2 - 2,5 PLN, przy duzej grupie akceptowane sa umowne znizki. Poza tym Cieszyn sie nie oplaca kombinowac, bo bilet zwykly jest smiesznie (czytaj w tym kraju niezwykle, choc to powinno byc norma) tani (niecale 2 zl). Najlepszy wist jest tego typu (hazard to element ryzyka, ale i oszczedzania) jedziesz powiedzmy w 6 osob. Przychodzi kondi, wyjmujesz mieszka pierwszego. Na to kondi: panowie, no jak tak mozna, dajcie wiecej, bo mnie kierpoc zjebie! Albo wtedy dajesz dodatkowo 2 zlocisze, albo mowisz no to wypisuj pan. Zalezy od tupetu i stanu ducha. Dane zawsze sobie proporcjonalnie dostosuj do ilosci podrozujacych z toba. I tyle w kwestii przejsc z nasza obsluga. Do punktu granicznego po pierwsze biletu nie dostaniesz (mozliwosc istnieje i to w taryfie krajowej - tak jak na CD, tyle, ze u nas to jest oczywiscie zabronione, bo jak juz wielokrotnie pisalem taki ten kraj dziwny jest), a po drugie kondi i tak przyjdzie po naleznosc za odcinek gr.p. - stacja za granica. Oczywiscie dowolne kombinacje w stylu IC Praha Petrovice - Katowice za 10 zyla tez wchodza w gre, o ile kierpoc jest z wiekszymi jajami.
To tak tylko z wlasnego i znajomkow doswiadczenia.
Cala ta dywagacja prowadzi do wniosku, ze taryfa miedzynarodowa i jej rozne "promocyjne" warianty to kolejny stek bzdur, a kierpocie tylko na takie pociagi zasuwaja dzieki temu. PKP nie chca na tym zarobic, no i nie zarabiaja. Nie mam niestety sumienia by im w tym przeszkadzac.
Tomek
Temat: [pr] Niedoinformowani konduktorzy?
http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,3834612.html
Niedoinformowani konduktorzy?
2007-01-07, ostatnia aktualizacja 2007-01-07 19:26 Minister transportu aż do końca 2007 roku przedłużył ważność legitymacji studenckich wydanych na starych drukach. - Konduktorzy nic o tym nie wiedzą - żali się Karolina, studentka V roku filozofii na olsztyńskim uniwersytecie. - Jeden z nich ostrzegł mnie ostatnio, że w styczniu za taką legitymację wlepi mi mandat Przepisy o studenckich ulgach na przejazdy autobusami i koleją zmieniły się już w 2002 roku. Studenci, zamiast kupować bilety na PKP za pół ceny, mogą korzystać tylko z 37-procentowej zniżki. W legitymacjach studenckich wciąż jest jednak informacja, że dokument uprawnia do podróżowania z 50-procentową ulgą. W lipcu 2005 roku minister edukacji narodowej i sportu wydał rozporządzenie, w którym ustalił, że takie legitymacje stracą ważność po 31 grudnia 2006 roku. Ale 19 września 2006 roku weszło w życie nowe rozporządzenie, tym razem ministra transportu, które przedłuża ważność starych legitymacji aż do końca 2007 roku. Czy konduktorzy wiedzą o zmianach?
Karolina, studentka UWM: - Jeszcze w grudniu jechałam pociągiem z Elbląga do Olsztyna. Konduktor powiedział mi, że jak w styczniu zobaczy u mnie taką legitymację, to wlepi mi mandat. Usiłowałam wyjaśnić mu, że jest w błędzie. Ale konduktor nie uwierzył mi, że przepisy znowu się zmieniły. Z drugiej strony informacji o tych nowym rozporządzeniu ministra transportu nie ma też wywieszonej w dziekanatach.
Józef Górniewicz, prorektor UWM ds. kształcenia: - W listopadzie z czterech dziekanatów mieliśmy informacje, że konduktorzy ostrzegają naszych studentów, by do stycznia wymienili legitymacje. Dlatego zadzwoniliśmy do Ministerstwa Transportu, by zdyscyplinowało kolejarzy. Byłoby bardzo źle, gdyby nasi studenci po Nowym Roku musieli tłumaczyć się z niesłusznie wlepionych mandatów.
- Na początku grudnia wydaliśmy zarządzenie, które zawierało informacje o przedłużeniu ważności starych legitymacji studenckich i do tej pory wszyscy konduktorzy powinni byli się już z nim zapoznać - mówi kierownik drużyn konduktorskich w Zakładzie Warmińsko-Mazurskich Przewozów Regionalnych.
Temat: Polaczenia miedzy dwoma przygranicznymi miejscowosciami (Polska-Czechy)
No wlasnie. Jak rozwiazac problem koszmarnej ceny biletu miedzy dwoma przygranicznymi miejscowosciami, np. Miedzylesie-Lichkov czy Mieroszow-Mezimesti? Problem jest taki, ze trzeba angazowac w to kase miedzynarodowa. Jednym z rozwiazan jest zakup biletu turystycznego np. Mieroszow-Mezimesti-Mieroszow; uzyskuje sie wtedy 60% znizki (tak! bilet w jedna strone jest drozszy niz w dwie...), ale to i tak jest ponad 7 zl, a bilet turystyczny wazny jest tylko 2 dni. Nie da sie tego rozwiazac inaczej (w domysle: znacznie taniej)? Np. kupic bilet Wroclaw-Mieroszow Granica Panstwa i nie angazowac w to przejazdu miedzynarodowego, placac za 100 km wg normalnej taryfy PKP? Wtedy moznaby, majac ulge 50%, dojechac z Wroclawia do Czech za 5,50... Do Mezimesti akurat jezdza nasze pociagi (bo do Lichkova jada autobusy szynowe CD albo nasze pospiechy w kierunku do Pragi).
To, czy jezdza nasze pociagi czy czeskie ma chyba znaczenie. Wnioskuje to z rozkladu jazdy i kilometrazu. Popatrzcie: 0 Wroclaw Gl 130 Miedzylesie 0 Miedzylesie 9 Lichkov (CD)
i
0 Wroclaw Gl 95 Mieroszow 101 Mezimesti (CD)
W przypadku Mieroszow/Mezimesti ten kilometraz jest jakby "ciagly", tzn. bez rozroznienia na stacje nasza i czeska. Poza tym dopiero w Mezimesti odbywa sie kontrola paszportowa i celna _naszego_ Urzedu Celnego. W przypadku Lichkova to juz w Miedzylesiu jest kontrola.
Dobrze rozumuje? A ma ktos moze jakies doswiadczenia lub idee w tym temacie?
Wojtek Michalski
---------------- Pozdrav Wojtek Michalski
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 124 rezultatów • 1, 2, 3
|
|