Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Białystok Warszawa cennik PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Gliwice Opole Gł PKP gliwice-wrocław Główny PKP inter city Wrocław PKP Intercity kasy agencyjne |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP zory-rozkladTemat: PKP - rozkład jazdy 2008/09 Kiedyś się jeździło przez Wodzisław i Jastrzębie, co było dla Rybnika dłuższe... Pociągów z Rybnika do Wisły przez Wodzisław, Jastrzębie w rozkładach nie widziałem. Posiadam przesłaną przez chyba Gajdzika cegłe z tabeli 152 z 1994r i żeczywiście jest tam pociąg relacji Rybnik - Wodzisław - Jastrzębie - Pawłowice - Skoczów - Wisła,a jego numer to 44xxx... Były też bezpośrednie połączenia Wodzisław - Wisła (te może troszke dawniej) ale napewno wielu pamięta osobowy Racibórz - Wisła przez Rybnik, Żory, Strumień O pociągach Wisła-Rybnik przez Jastrzębie, Wodzisław wspominałem w wątku Informacje n.t. "szlaku" Wodzisław - Jastrzębie http://www.rowkolej.fora.pl/pkp,1/informacje-n-t-szlaku-wodzislaw-jastrzebie,586-20.html#15311 Jeśli kogoś to bardzo interesuje - wszystko da się znaleźć w starych cegłach. Mam taką możliwość (przepisania lub zeskanowania fragmentów). Temat: Linia 314 Właśnie w tym busiku z pstu Andreva rozkłady 314-ki widziałem. Co ciekawe na przystanku Żory PKP nigdy takowych nie widziałem. Z tego co pamiętam linia ta w Żorach oprócz dworca PKP nigdzie więcej nie stawała tylko jechała od razu do Palowic, niestety nie pamiętam jaką trasą ani jakie przystanki obsługiwała. Temat: PKP - wątek ogólny. Generalnie kolej w naszym regionie się trochę podniesie ze zgliszcz... Dowiedziałem się, że na pewno przed zamknięciem Rybnik-Leszczyny (o którym pisałem w innym wątku) zostanie wyremontowany także tor Sumina-Rybnik, a przed modernizacją E30 Kędzierzyn-Katowice wyremontowana ma być także linia Rybnik-Żory i Żory-Pszczyna i Makoszowy/Gliwice-Leszczyny I jeszcze jedna bomba. PKP PLK planuje remont drugiego toru na trasie Rybnik Towarowy Obszary oraz jednego toru między Obszarami a Wodzisławiem Od 1 IV planowanych jest parę zmian w rozkładach jazdy oraz ...wydłużenie Hutnika bo ponoć ludzie między Warszawą a Koluszkami się nie mieszczą. Jak będę miał potwierdzone plany to oczywiście poinformuję Temat: Linia 314 Witam Ostatnio z zakamarków pamięci wyłonił mi się pewien obrazek, a mianowicie były to wiszące dawno temu w pewnym autobusie rozkłady linii 314 kursującej od dworca PKP w Żorach do Palowic i możliwe że nawet dalej do Orzesza. Pojawiły się one po zamknięci połączenia kolejowego Żory-Orzesze. I w związku z tym moje pytanie: Czy taka linia kiedykolwiek faktycznie istniała, a jeśli tak to jak długo i jaką miała trasę? Temat: Gdzie zatrzymał się czas... ;) Rozkład PKP z 1939 r. Z Rybnika do Pszczyny w godzine..... niby tak samo i dziś tylko że minęło prawie 70 lat. (Czas jednak dla niektórych naprawdę się zatrzymał ) żródło: Z dziejów kolei w Żorach..., Jan Delowicz, w: 150 lat kolei w Rybniku, Rybnik 2007. Temat: Informacje n.t. "szlaku" Wodzisław - Jastrzębie - Coś mi się wydaje, że PKP jednak ma jakiś plan awaryjny odnośnie zamknięcia tego odcinka. Chyba sami sobie by odbezpieczonego pistoletu do skroni nie przykładali? Mylisz się, PKP jest najbardziej nieoczekiwaną i nieprzyślaną instytucją na tym świecie. Jeżeli PLK chce sobie rozbierać most który był modernizowany bodajże w 2001 roku, to proszę bardzo ale przedtem niech odbuduje odcinek Orzesze - Żory i zorganizują dogodny objazd który przedstawiał by się tak: Rybnik - Żory bez postojów 17 minut Zmiana czoła EZT w Żorach 5 minut Żory - Orzesze sugerując się rozkładem z 2000 roku to 19 min gdyby uciąć postoje liczmy 16 minut. Orzesze - Katowice 38 minut Całkowity Czas przejazdu 38 + 16 + 5 + 17 = 1h 16 min Więc jak widać warto zabiegać o odbudowę linii, po zakończeniu objazdu najlepszym rozwiązaniem byłby bezpośrednie pociągi rel. Żory - Katowice, tak aby nie dublowały się z pociągami ze strony Rybnika. Pociąg Żory - Katowice byłyby konkurencyjne dla Drabasa oraz bezkonkurencyjne dla linii 69 która odcinek Żory - Mikołów pokonuje w 80 min (A pociąg pokonałby tą trasę w 30 min). Myślę że warto zgłosić z taką inicjatywą do Pana Posła Gadowskiego, który jest poniekąd jest zainteresowany sprawą odcinka Orzesze - Jastrzębie. Temat: Kolejna korekta rozkładu jazdy pkp Od 1 czerwca "Szyndzielnia" przez Chybie brawo czyli powrot n pociagów na linie Chybie -Żory. Wydłużenie poc. os. rel. Czechowice Dz.-Zebrzydowice na Czechowice Dz.-Cieszyn , wiecej na stonie pkp pr O kurcze, "Szyndzielnia" przez Chybie pojedzie. To będzie trzeba się 1. czwrwca na fotki do Żor wybrać na szlak Żory - Chybie/Pawłowice Śląskie. Zmiany tras i relacji Wydłużone zostaną relacje wielu pociągów, dzięki czemu np. będzie można dojechać bezpośrednim pociągiem z Torunia do Katowic przez Zduńską Wolę i magistralę węglową. Podobnie będzie na trasach: Braniewo – Szczytno, Gliwice – Opole, Lublin – Dorohusk i Czechowice-Dziedzice – Cieszyn. Oprócz tego sezonowy pociąg z Katowic do Łeby zabierze też pasażerów z Częstochowy. Inną trasą pojedzie SZYNDZIELNIA z Bielska-Białej do Wrocławia – na ominięciu Pszczyny zyskają podróżni wsiadający na stacji Chybie. Natomiast wakacyjny pociąg z Łodzi do Kołobrzegu skorzysta z linii Zgierz – Kutno i nie będzie musiał jechać okrężną drogą przez Łowicz. Jest niestety też zła wiadomość. Zmiany niezależne od przewoźnika Podróżnych prosimy o sprawdzenie rozkładów jazdy pod kątem korekty godzin odjazdów. Z powodu wprowadzenia ograniczeń prędkości, od 1 czerwca br. dotyczy wszystkich pociągów kursujących trasą Lublin – Dęblin oraz z Krakowa w kierunku Kielc, Tarnowa, Trzebinii oraz portu lotniczego Balice, a także na odcinku Trzebinia - Zebrzydowice Źródło: PKP Przewozy Regionalne Temat: reaktywacja pasażerska linii Chybie -Żory
Temat: Ex Skarbek W szczegolnosci przydalby sie pociag osobowy czy przyspieszony rel. Rybnik -Wisła Gł., z tego co mi wiadomo bylo takie polaczenie w rozkładzie z 1994/95 r.,oraz K.-Kożle-Wisła Głebce- potem zrobili go tylko w okresie letnim . Wszak jest podobno brana pod uwagę modernizacja lini Wisła Gł.-Chybie tylko w ktorym roku ?, natomiast ze strony Chybia w kierunku Żor nie wygladaja az tak zle tory , wszak czasem jest to linia "ratunkowa" na wypadek robót na odc. Pszczyna-Żory Linia jest cały czas używana. Jednak jest to szlak czysto towarowy, a chyba wszyscy wiedzą jak PKP dba o szlaki towarowe. Prędkość szlakowa w kierunku Chybia jest chyba 50 (by ktoś musiał w WOSie sprawdzić), natomiast od Chybia jest trochę szybciej. Pamiętam jak przy remoncie Radostowice - Pszczyna pociąg przyśpieszony Bielsko - Kędzierzyn jechał tamtędy i w Żorach był grubo przed czasem. Poza awarynjnym charakterem szlaku był on w malutkim stopniu wykorzystywany osobowo. Jeździł tamtędy pośpiech Świnoujście - Bielsko Biała, łączony w Kędzierzynie z jego Katowicką częścią. Może nie miał abyt ogromnej frekwencji, ale w przedziałach już od Bielska było po kilka osób. Niestety pociąg zniknął z rozkładu, czy też pojechał przez Pszczynę. Temat: KOREKTA PKP Od 1 czerwca 2007 nastapia nastepujace zmiany : "Szyndzielnia "-poc relacji B-Biała-Wrocław bedzie kursował przez Chybie, oraz pociągi rel. Czechowice-Dz.-Zebrzydowice wydłużone w rel. Czechowice Dz. -Cieszyn .Nastąpi również zmiana rozkładu jazdy na odc. Czechowice Dziedzice-Zebrzydowice beda to zmiany kilku , kilkunastominutowe. [ Dodano: Wto Maj 29, 2007 2:32 pm ] No i wszystko wiadomo oto nowosci pkp Poc. rel. Zebrzydowice-Czechowice Dz. z godz. 17:44 , zostaje wydłużony do Bielska Białej. "Szyndzelnia" z Bielska- Białej do Wrocławia przez Żory, Rybnik odj. z Chybia o 6:41 powrót do Bielska odj. z Chybia 21:05 kurs. codz. Poc. rel. B.-Biała -Zebrzydowice odj. 15:28 kurs. pon.-pt./oprocz świąt, natomiast w so., nd. i świeta wyjazd z Bielska-Białej o 15:17!. Wydłużone rel. 6:16 poc z Czechowic-Dz. pojedzie bezposrednio do Cieszyna to samo o godz.12:25. Natomiast z Cieszyna bezposrednio do Czechowic Dz. o godz. 6:17, 11:48 , 14:25, 18:26. [ Dodano: Wto Maj 29, 2007 2:34 pm ] No i wszystko wiadomo oto nowosci pkp Poc. rel. Zebrzydowice-Czechowice Dz. z godz. 17:44 , zostaje wydłużony do Bielska Białej. "Szyndzelnia" z Bielska- Białej do Wrocławia przez Żory, Rybnik odj. z Chybia o 6:41 powrót do Bielska odj. z Chybia 21:05 kurs. codz. Poc. rel. B.-Biała -Zebrzydowice odj. 15:28 kurs. pon.-pt./oprocz świąt, natomiast w so., nd. i świeta wyjazd z Bielska-Białej o 15:17!. Wydłużone rel. 6:16 poc z Czechowic-Dz. pojedzie bezposrednio do Cieszyna to samo o godz.12:25. Natomiast z Cieszyna bezposrednio do Czechowic Dz. o godz. 6:17, 11:48 , 14:25, 18:26. Temat: Rozkład jazdy PKP PR 2008/2009 - dyskusja Witam. Otóż Podhalanin trasą przez Ostrów to jak dla mnie to zła wiadomość. Od 2 lat przez Rybnik przejeżdża pociąg rel. Zakopane - Szczecin (Świnoujście) i odwrotnie. Mimo późnych godzin nocnych Rybnik i Żory generują dość duże ilości pasażerów zarówno w stronę Zakopanego jak i w stronę Szczecina. Powód modernizacji jest dla mnie nielogiczny, ponieważ ten pociąg jeździ w późnych godzinach nocnych, wtedy gdy ruch pasażerski jest znikomy. A czy wiadomo coś na temat zmian na przejściach granicznych W kwietniu posłałem maila do katowickiego ZPRu z propozycją przedłużenia pociągów kończących bieg w Chałupkach do Bohumina, przedłużenia Szyndzielni do Jeleniej Góry oraz Hutnika do Gdyni. Później dostałem odpowiedź mówiącą o przekazaniu mojego pisma do centrali PKP PR. Rok temu był już dostępny ogólny projekt nowego rozkładu jazdy, teraz informacje dostajemy od wiewiórek, a od oficjalnej strony cisza Temat: Rozkład jazdy PKP PR 2008/2009 - dyskusja Witam. Otóż Podhalanin trasą przez Ostrów to jak dla mnie to zła wiadomość. Od 2 lat przez Rybnik przejeżdża pociąg rel. Zakopane - Szczecin (Świnoujście) i odwrotnie. Mimo późnych godzin nocnych Rybnik i Żory generują dość duże ilości pasażerów zarówno w stronę Zakopanego jak i w stronę Szczecina. Powód modernizacji jest dla mnie nielogiczny, ponieważ ten pociąg jeździ w późnych godzinach nocnych, wtedy gdy ruch pasażerski jest znikomy. A czy wiadomo coś na temat zmian na przejściach granicznych W kwietniu posłałem maila do katowickiego ZPRu z propozycją przedłużenia pociągów kończących bieg w Chałupkach do Bohumina, przedłużenia Szyndzielni do Jeleniej Góry oraz Hutnika do Gdyni. Później dostałem odpowiedź mówiącą o przekazaniu mojego pisma do centrali PKP PR. Rok temu był już dostępny ogólny projekt nowego rozkładu jazdy, teraz informacje dostajemy od wiewiórek, a od oficjalnej strony cisza Witamy Stacha Czemu dla Ciebie jest to zła wiadomość, iż Podhalanin pojedzie na Ostrów? Dziwisz sie, że Twoja prośba wysłana do ZPR-u nie została ropatrzna? Temat: Zmiany rozkładów linii 306 i 309 od 28 stycznia 2008r Uwaga pasażerowie Międzygminny Związek Komunikacyjny w Jastrzębiu Zdroju informuje, że od dnia 28 stycznia 2008r. następują przesunięcia kursów linii 309 w godz. 6.20 - 8.42 w dni robocze. Prosimy o zapoznanie się z nowymi rozkładami jazdy. Międzygminny Związek Komunikacyjny w Jastrzębiu Zdroju informuje, że od dnia 28 stycznia 2008r. następuje wyłączenie odcinka „Baranowice PKP” - „Pawłowice UG” z trasy kursu linii 306 o godz. 6.35 z przystanku „Żory Dw. Autobusowy” z jednoczesnym przesunięciem na godz. 6.50. Kurs kończyć się będzie na przystanku „Baranowice Pętla”. W związku z powyższym przystanki „Szczurowiec”, „Warszowice Kościół”, „Kościelna”, „Szybowa” „Polna” i „U.G. Pawłowice” nie będą w tym kursie obsługiwane. Prosimy o zapoznanie się z nowymi rozkładami jazdy. Temat: reaktywacja pasażerska linii Chybie -Żory
Temat: E-30
Tak niestety jest prawie co roku (w ciagu ostatnich 5 lat byl chyba Temat: Jaka przyszłość w nowym rozkładzie? Witam, Chciałbym się dowiedzieć od osób dobrze poinformowanych, czy w przyszłym * Żory - Chybie, Tak się składa, że w te wakacje nie uda mi sie wszędzie dotrzeć i chciałbym z PS. Jaka jest ogólna frekwencja w "Biebrzy" na odcinku Ełk - Suwałki oraz Pozdrawiam, Marek Chmurski Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10 Matko skończcie wy z tym Ślązakiem. Pewnie jak ktoś z PKP czyta te posty myśli sobie "Dobrze zostawimy tego Ślązaka jak jest, bo jak go zmienimy to nam serwery pod naporem mailów padną" Jestem skłonny przedłużyć Szyndzielnię tylko do Zielonej Góry, ale nie sądzę żeby mieszkańcy Bielska, Chybia, Żor, Rybnika, Kędzierzyna, czy Opola aż tak tłumnie jechali składem do Zielonej Góry aczkolwiek nie mówię pomysł mógłby wypalić. Według mnie wypaliłby gdyby Szyndzielnia jechała przez Katowice, ale tego mieszkańcom miast o których wspomniałem wcześniej zrobić nie można. Proponuję w rozkładzie zaznaczyć go jako eksperyment w tytule kursuje do..., a potem w (F), a jak będzie na nim frekwencja to poprawka do tej dacie na kursuje codziennie. Temat: Ogólnie o komunikacji w Rybniku Zastanawiam się jak można robić taki kicz w rozkładzie jazdy. Np. linia 52 jedzie sobie grzecznie z Żor do Rybnika Dworca KM co 20-30 minut a tu ni z gruszki ni z pietruszki z Żor Dworca kursy o 14.16, 14.36 i 14.56 (TRZY POD RZĄD!) kończą bieg w Rybniku przy Urszulankach... Przecież to jakaś paranoja, że w godzinach szczytu wypadają z trasy przez Nowiny aż trzy kursy! To samo jest w drodze powrotnej gdzie do ruchu wkraczają dopiero przy Dworcu PKP. Rybnicki ZTZ jest absurdalny!!! Temat: ZTZ No i jak tam śpiochy z ZTZ?! Już analizy zrobione, rozkłady nowe też, linie przez Plac Wolności postanowione??? Może byście łaskawie poinformowali opinię publiczną jakie zmiany czekają i od kiedy autobusy wrócą na Plac Wolności. Poza tym nie róbcie takich bzdetów i eksperymentów w rozkładach jak np. na linii 52 która jedzie sobie co 20-30 min. aż tu nagle ni stąd ni zowąd w godzinach szczytu trzy autobusy pod rząd z Żor (odj. 14.10 14.30 14.50 kończą sobie relację przy Urszulankach i podobnie w drugą stronę zaczynają od Dworca PKP. Czy w godzinach szczytu autobusy w kierunku Smolnej i Chabrowej są niepotrzebne??? A jeśli to wynika z jakiegoś zjazdu do zajezdni PKS to ja się pytam czy autobusy w Rybniku są dla pasażerów czy dla wygody PKS-u?! Zlikwidujcie jak najszybciej ten absurd. Już więcej od ZTZ-u nie oczekuje poza jednym... DYMISJĄ całego zarządu. A potem nowemu zarządowi chętnie podpowiem co można zrobić z komunikacją w Rybniku aby dostosować ją z poziomu lat 80. (co zerwuje nam ZTZ) do poziomu XXI wieku bo dla obecnego zarządu opinie internautów to jak groch o ścianę... Temat: Informacje n.t. linii Rybnik - Pszczyna Teraz już oficjalnie na stronie PKP PR pojawiła się informacja, że pociągi nie kończące biegu i nie zaczynające w Pszczynie pojadą przez Chybie. Dotyczy to pociągu pośpiesznego: Zakopane - Szczecin, "Szyndzielni Bielsko Biała - Wrocław, Kędzierzyn Koźle - Bielsko Biała, Racibórz - Bielsko Biała. Cała tabela zmian dostępna pod adresem: Zmiany na trasie Żory - Pszczyna. Fociści, aparaty w dłoń, na tej lini nie często zdarzają się pociągi. Szczególnie że Świnoujście jeździ od tego rozkładu przez Pszczynę. Temat: Tabor autobusowy. Solaris U12 II #809, Meteor. Żory, ul. Dworcowa. Kto mi powie dlaczego na rozkładzie linii 69 jest napisane, że przewoźnikiem jest PKM Tychy??? Jeszcze kilka miesięcy temu Meteor wypożyczał autobusy PKM Tychy(MZK Tychy nie pozwala na podwykonawstwo), w 2007 roku był przetarg na linię 69 i wygrał go Meteor. W Mikołowie na dw. PKP, na stronie internetowej MZK Tychy w rozkładzie widnieje już Meteor. Temat: Pociąg specjalny PTKiGK - 08.10.2006 oelka napisał/ła Pociag złożony z wagonów PKP Intercity i lokomotywy serii 1822 organizuje PTKiGK S.A. Rybnik w najblizszą niedziele 8.10.2006. Pociag będzie kursowal wg następującego rozkładu jazdy: Katowice - Wisła Głębce: Katowice o. 6.52 Rybnik p. 8.17/ o. 8.32 Żory p. 8.51 /o. 8.56 Chybie p. 9.39 /o. 9.44 Ustroń p. 10.33/ o. 10.35 Wisła Głębce p. 11.14 powrót Wisła Głębce - Katowice: Wisła Głębce o. 16.24 Ustroń p. 17.09 /o 17.10 Chybie p. 18.07 /o. 18.08 Żory p. 18.36 o./ 18.38 Rybnik p. 18.28 o./ 19.18 Katowice p. 20.36 Przejazd jest bezpłatny przy czym wcześniej trzeba zgłosić imiennie swoją obecność do p. Janusza Bugiela tel. 032/7394946 lub 032/4220227 Temat: "Krótki" wypad (długie) | Glowny przystanek w Zorach, przez ktory przewijaja sie wszystkie linie to | dworzec PKS - sa tam trzy stanowiska, z czego mniejsza lub wieksza (juz | nie pamietam) polowa "nalezy" do MZK. a reszta do Rybnika? | Natomiast najwazniejszy przystanek w Rybniku to Pl.Wolnosci - bardzo tam byłem w zeszłym roku - ciasno tam jak cholera, ludzi pełno...;)) | W zeszlym roku w Rybniku zmienila sie numeracja linii z 5xx na numery z i duża część linii może się pochwalić np.6 kursami na dzień (roboczy)... | PS. Nie miales problemu z kupieniem biletu PKP? którego? Temat: W 80 dni dookola GOPu ;-) (dlugie) Orzesze Kosciol - Mikolow Dw. PKP przez: Brada, Laziska Gorne, Mokre Ik280 #235; PKM Tychy 235 jest zmodernizowany, żółto - zielony z wyświetlaczami? Pytam bo w moim spisie autobusów PKM Tychy brakuje mi 235, 236 i 237. Trzy dni temu byłem w Tychach pooglądać nowości taborowe i m.in. widziałem 232 i 234 po modernizacji (inna ściana przednia). Może ktoś z Tychów będzie wiedział jakie busy kryją się pod numerami 113, 155, 158, 159, 161, 162, 163, 168 i 213. Na linii 157 zauważyłem busa Meteora z numerem 811, Memphis niedawno pisał, że to PR110 ale po bliższym przyjrzeniu się zauważyłem napis 120M. Po uruchomieniu przez kierowcę silnika upewniłem się, że to na pewno nie jest PR-ka.
Pzdr Temat: Czy kolej wymusza dotacje? moja teoria jest taka że gdyby w Chałupkach nie mieszkało tyle kolejarzy to trasa Wodzisław-Chałupki podzieliłaby los linii Wodzisław-Jastrzębie No nie wiem z tego co wiem z ostatnich dni miesięscy albo lat życia Wodzisław - Jastrzębie pociąg w Moszeczenicy jechał z zawrotną prędkością 10 km/h (tak mówił mi znajomy ) z powodu szkód górniczych. a więc los linii Wodzisław - Jastrzębie i Jastrzębie - Zebrzydowice został przesądzony dalej częściowo dobiło to Jastrzębie - Pawłowice Sl. ale to było już dawno i jeszcze poszło Orzesze - Żory .... A tak powiem że po torach JSK (Jastrzębska Spółka kolejowa) mogą jeździć Szynobusy. A tak wracając jechałem niedawno z Rybnika do Bohumina do -------------------------- Temat: Pożeganie kultowych "102" w GOP [+ Fotorelacja] PKS niee ... ja wolę czystego bohuna niż jakiegoś brudnego H9 Co do powrotu to jest mały problem, bo jeżeli impreza miałaby się skończyć o 19:40, to z Katowic mamy dopiero bohuna do Chałupek o 21.20 ... więc musimy się raczej wcześniej wyrwać, no cóż ... no chyba że zwolennicy PKSu coś wykombinują Impreza ma się zakończyć ok. 19:00. O 18:45 i o 19:30 jedzie Drabas z Katowic do Jastrzębia, niestety do Rybnika z Żor jest tylko jeden busik skomunikowany z w/w kursami Drabasa, 20:00 z Bajerówki, 20:06 z dworca autobusowego. Do Rybnika bezpośrednio można również dostać się Tavelem, jednak ostatni kurs z Katowic jest o godz. 18:10. Do Pawłowic nie ma problemu z dojazdem, o 19:10 i o 19:40 jedzie PKS Cieszyn, jeden na Wisłę, a drugi na Cieszyn. A jeśli chodzi o PKP to wg. rozkładu jedzie pociąg(K-ce - Wodzisław Śl.) o 19:22 z K-ce i o 20:30 jest w Rybniku. Temat: reaktywacja pasażerska linii Chybie -Żory od nowego rozkładu bedzie wg PR http://www.pr.pkp.pl/podrozni/mw/slaskie2.pdf jeżdzić nowy pociąg nr 88217.przyśpieszony Pszczyna 5.20- Czchowice Dz - Chybie - Żory - Rybnik 6.39 ciekawe czy bilety miesięczne na Pszczyna -Suszec-Rybnik będa Temat: Ograniczenia linii 52. Od PON(8.10) obowiązuje nowy rozkład jazdy L:52, został dodany kurs o 14:45 z Dw. PKP w kierunku Bajerówki, oraz 15:30 z Bajerówki, a kurs 14:10 z Żor jest skrócony do Urszulanek. Temat: PKP - rozkład 2007/08 Czesto jezdzilem do Wisly w zimowe weekendy wlasnie ta osobowka, nie przypominam sobie zeby frekwencja byla nizsza niz 80% (najwiecej ludzi wchodzilo w Rybniku i Zorach). Oczywiscie byl to sezon zimowy, nie mam pojecia jak bylo w sezonie letnim. Fakt faktem zlikwidowanie tej relacji jak dla mnie jest co najmniej dziwne. Takich irracjonalnych likwidacji w naszym regionie było multum bo zarówno pociągi na trasach Żory-Orzesze, Tychy-Orzesze Jaśkowice czy Racibórz-Głubczyce były o wiele bardziej obsadzone podróżnymi niż np. Bielsko-Skoczów ale "los" trafił akurat na te linie w naszym regionie. Nie wiem czy pamiętacie, że jeszcze w 2000 roku w Orzeszu potrafiło się na Żory przesiadać nawet po 50-100 osób z poc. Katowice-Rybnik! W ostatnim rozkładzie w którym kursowały tam pociągi tak dobrze już nie było bo celowo utrudniono przesiadki co spowodowało zmniejszenie frekwencji. Również pociągi Kraków-Jelenia Góra czy Bielsko-Jelenia Góra nie woziły powietrza. Pamiętam jak kiedyś odprowadzałem w niedzielę na ten drugi pociąg mojego kumpla - MK z Wrocławia który robił tu zdjęcia to gdybym go nie wepchnął do drzwi to by został na peronie... Przy 5 wagonach 2 klasy w Rybniku nie mogli wszyscy wejść do tego pociągu! I to nie były czasy komuny to był chyba 2000/2001 rok... Niedługo potem pociąg ten został zlikwidowany bo PKP uznała, że pociągi osobowe nie mogą łączyć więcej niż 2 województw. A przecież można było zamienić ten frekwencyjny pociąg na pospiecha. I tak samo z tą Wisłą... Jednego co żałuję to że nie miałem kamery i nie nagrywałem tych zatłoczonych pociągów które głupole PKPowscu polikwidowali. Ale świadkowie jeszcze żyją... Dyżurni ruchu na przykład którzy bezradnie kiwali głowami jak się dowiadywali co PKP chce zlikwidować. Ale myślę, że taka idiotyczna polityka zemści się na PKP w momencie kiedy do gry wejdą prywatni przewoźnicy. Najlepszym przykładem jest trasa łącząca Bytom z Gliwicami. Psychopaci z PKP zawiesili ruch na linii łączącej dwa 200-tysięczne miasta, a teraz buńczucznie zapowiadają, że mają zamiar wziąść udział w przetargu na obsługę tej linii zorganizowanym przez Urząd Marszałkowski. I od serca życzę im aby przegrali z kretesem!!! Temat: Jak oceniasz organizację transportu w naszym regionie? Teraz moja kolej, jako mieszkaniec Jastrzębia (siedziby MZK) także powinienem się wypowiedzieć. Ogromnym problemem, a raczej złym ułożeniem rozkładu są dublujące się kursy autobusów, podam prosty przykład: o godzinie 16:45 z dworca autobusowego w Żorach wyjeżdżają dwa autobusy w kierunku Jastrzębia Zdroju 101 i 105, trasa ich tylko nieznacznie się różni, czas przejazdu także. A co później? Późńiej jest prawie godzinna luka, do 17:25, gdzie odjeżdża 101. Czy przesunięcie godziny odjazdu o kilka, czy kilkanaście minut byłoby aż tak dużym problemem? Kolejnym punktem mojego niezadowolenia jest mała kooperacja transportu autobusowego z kolejowym. Jak wiemy Jastrzębie Zdrój nie ma kolei osobowej, ale mają je Żory, czy Zebrzydowice, o Wodzisławiu nie mówię, gdyż linią E3 raczej nie kursuję, a poza tym Wodzisław Śląski jest, nie oszukujmy się mniej ważny w komunikacji kolejowej niż Zebrzydowice, które mają połączenia pośpieszne i ekspresowe z większymi miastami w Polsce, a także z niektórymi europejskimi stolicami. Przykład: pociąg pośpieszny B.B.-Świnoujście odjeżdża z Żor o godzinie 16:46, niestety autobus 101 właśnie o tej samej porze przyjeżdża na dworzec PKP w Żorach. Oczywiście przykłady można mnożyć. Kolejną kwestią jest tabor, mimo tego że jest dość nowoczesny, np. w porównaniu do rybnickiego PKS. Niestety jastrzębski PKM posiada tylko kilka, żadko używanych autobusów przegubowych, nie pierwszej młodości Ikarusów. W godzinach szczytu na niektórych liniach: E3, 101, 113, 122, 118, 127 można poprostu nie wsiąść do autobusu, gdyż ten jest już tak ogromnie przepełniony. Autobusy przegubowe kursują tylko na linii 127, a czasmi na 122, oczywiście to zbyt mało. To jeszcze nie wszystkie minusy związane z podróżą MZK, ale wymieniłem najważniejsze. Mimo to transport w ROW jest dość dobrze rozwinięty, w porównaniu z innymi miastami. Temat: PKP ŻORY Żałuję, że nie ma pociągu do Leszczyn, bo Leszczyny są dla mnie tak samo ważne jak każda inna miejscowość w Polsce. Żałuję, że nie ma pociągu do Palowic, bo Palowice są dla mnie tak samo ważne jak każda inna miejscowość w Polsce. Żałuję, że nie ma pociągu do wszystkich miejscowości, wsi, miast w których kiedyś były połączenia, a których dziś brak, bo traktuję je jako równe, czy Leszczyny czy Palowice czy Warszawa to jest Polska, to jest wspólne dobro. idąc tym tokiem powinno się utworzyć takie połączenia, którymi można dotrzeć do każdej pipidówy w kraju z każdej innej pipidówy. Piszesz, że do Swinoujścia dojedziesz w sezonie letnim - masz rację, tylko widzisz jest problem, po drodze do Szczecina jest całe mnóstwo innych przystanków, miejscowości do kórych ludzie z pewnością by chcieli dotrzeć, a nie mają możliwości przez ponad 9 miesięcy. (Zapewne ty masz pieniądze, możliwości w postaci samochodu wygodnego, autokaru, autobusu, masz prawo jazdy, jesteś pełnosprawny, nie przewozisz nigdy żadnego bagażu, masz zniżki na paliwo, siedzisz w cipelutkim domku i innymi ludźmi się nie przejmujesz bo liczy się Twoja wygoda, bo ty masz możliwość dotarcia w inny sposób, bo Ciebie stać.. Polska to nie tylko Ty..) ludzie, którzy chcieliby dotrzeć do tych miejscowości, a nie mają możliwości przez ponad 9 miesięcy, mogą znaleźć połączenie z Katowic np. sama jeżdżę pod Zieloną Górę pociągiem z Rybnika, z przesiadką we Wrocławiu, gdzie czekam na pociąg 3 godziny, albo w okolice Ostrowa Wlkp., gdzie żeby dojechać muszę najpierw dostać się do Katowic, a potem mam przesiadkę w Kluczborku. mam płakać, skarżyć się, bo nie mam z Żor bezpośredniego połączenia tam gdzie chcę? pewnie, że byłoby mi wygodnie wsiąść do pociągu w Żorach i wysiąść na stacji docelowej, nie przejmować się opóźnieniami w stosunku do rozkładu, nie biegać po dworcu z bagażami, bo mam kilka minut na przesiadkę, itp., itd., ale nie dogodzisz wszystkim, ani Ty, ani PKP. ich nawet nie stać na taki koncert życzeń, pomijając to, że byłoby to nieopłacalne, a z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że chodzi Ci właśnie o to, żeby każdy mógł ze swojego miejsca zamieszkania dotrzeć koleją tam gdzie chce bezpośrednim połączeniem. nie ma tak dobrze. a ten nawias mogłeś sobie darować ; )) Temat: 150 lat kolei w Rybniku 1 października 2006 roku na stacji kolejowej w Rybniku odbędą się uroczystości organizowane przez Grupę PKP S.A. Od godz. 13.30 swoje podwoje dla zwiedzających otworzy „Lokomotywownia w Rybniku”. Dzień Otwarty Lokomotywowni połączony będzie z prezentacją taboru PKP. Ponadto wszyscy będa mogli uczestniczyć w bezpłatnych przejazdach pociągów specjalnych w trakcji parowej, które w tym dniu pojadą wg rozkładu podanego poniżej: Rodzaj i nr poc. ZNP 44803/2 Ol49 + bipa Nazwa stacji/Przyjazd/Postój/Odjazd Katowice / ---- / -----/ 12.10 Mikołów / 12.33 / 10 / 12.43 Orzesze / 12.58 / 3 / 13.01 Leszczyny / 13.27 / 10 / 13.37 Rybnik /13.50 / 20 / 14.10 Rydułtowy / 14.29 / 5 / 14.34 Sumina / 14.47 / 33 / 15.20 Rydułtowy / 15.34 / 10 / 15.44 Rybnik Niewiadom / 15.51 / 6 / 15.57 Rybnik / 16.09 /---/--- Rodzaj i nr poc. ZNP 44806 Ty2 + ryflaki Nazwa stacji/Przyjazd/Postój/Odjazd Racibórz /---/---/ 11.55 Nędza / 12.09 / 5 / 12,14 Sumina Wieś / 12.31 / 5 / 12.36 Rydułtowy / 12.47 / 25 / 13.12 Rybnik Niedobczyce / 13.23 / 5 / 13.28 Rybnik 13.37/----/---- Rodzaj i nr poc. ZNP 44804/5 Tr12 + skład historyczny Nazwa stacji/Przyjazd/Postój/Odjazd Czechowice Dziedzice / --- / ---- / 12.15 Pszczyna / 12.28 / 7 / 12.35 Suszec / 12.56 / 5 / 13.01 Żory /13.18 / 10 / 13.28 Rybnik / 13.50 / ----/ ---- Wszystkich przywita górnicza orkiestra dęta z KWK Jankowice, a przed dworcem na parkingu od godz. 13.00 do godz. 20.00 odbędzie się festyn zorganizowany przez Miasto Rybnik. Planowane są też występy estradowe. Szczegóły zostaną podane na plakatach i na stronach internetowych. W dniu 2 października 2006 roku o godz. 9.00 rozpocznie się w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rybniku (ul. Szafranka 7) konferencja naukowa pt. 150 lat kolei w Rybniku zorganizowana przez Muzeum w Rybniku. W celu udostępnienia jej szerszemu gronu oraz promocji kolei, w styczniu 2007 roku Muzeum w Rybniku opublikuje materiały pokonferencyjne. Będzie ona poświęcona historii kolei na terenie Górnego Śląska, jej roli w transporcie lądowym oraz możliwej przyszłości. Wśród poruszanych zagadnień należy wymienić szczegółową analizę procesu budowy tunelu w Rydułtowach, dzieje licznych kolei towarzyszących (wąskotorowych, przemysłowych) czy też zagadnienie kolei w kartografii. Prelegentami będą zaproszenie goście reprezentujących transport kolejowy (Grupa PKP S.A., PTKiGK S.A.) oraz przedstawiciele regionalnych placówek kultury województwa śląskiego i badacze regionalni. Można od razu po giełdzie modelarskiej "lecieć" na pociąg o 12.10 Temat: 150 lat Kolei w Rybniku 1 października 2006 roku na stacji kolejowej w Rybniku odbędą się uroczystości organizowane przez Grupę PKP S.A. Od godz. 13.30 swoje podwoje dla zwiedzających otworzy „Lokomotywownia w Rybniku”. Dzień Otwarty Lokomotywowni połączony będzie z prezentacją taboru PKP. Ponadto wszyscy będa mogli uczestniczyć w bezpłatnych przejazdach pociągów specjalnych w trakcji parowej, które w tym dniu pojadą wg rozkładu podanego poniżej: [center]Rodzaj i nr poc. ZNP 44803/2 Ol49 + bipa[/center] Nazwa stacji/Przyjazd/Postój/Odjazd Katowice / ---- / -----/ 12.10 Mikołów / 12.33 / 10 / 12.43 Orzesze / 12.58 / 3 / 13.01 Leszczyny / 13.27 / 10 / 13.37 Rybnik /13.50 / 20 / 14.10 Rydułtowy / 14.29 / 5 / 14.34 Sumina / 14.47 / 33 / 15.20 Rydułtowy / 15.34 / 10 / 15.44 Rybnik Niewiadom / 15.51 / 6 / 15.57 Rybnik / 16.09 /---/--- [center]Rodzaj i nr poc. ZNP 44806 Ty2 + ryflakami[/center] Nazwa stacji/Przyjazd/Postój/Odjazd Racibórz /---/---/ 11.55 Nędza / 12.09 / 5 / 12,14 Sumina Wieś / 12.31 / 5 / 12.36 Rydułtowy / 12.47 / 25 / 13.12 Rybnik Niedobczyce / 13.23 / 5 / 13.28 Rybnik 13.37/----/---- [center]Rodzaj i nr poc. ZNP 44804/5 Tr12 + skład historyczny[/center] Nazwa stacji/Przyjazd/Postój/Odjazd Czechowice Dziedzice / --- / ---- / 12.15 Pszczyna / 12.28 / 7 / 12.35 Suszec / 12.56 / 5 / 13.01 Żory /13.18 / 10 / 13.28 Rybnik / 13.50 / ----/ ---- Wszystkich przywita górnicza orkiestra dęta z KWK Jankowice, a przed dworcem na parkingu od godz. 13.00 do godz. 20.00 odbędzie się festyn zorganizowany przez Miasto Rybnik. Planowane są też występy estradowe. Szczegóły zostaną podane na plakatach i na stronach internetowych. W dniu 2 października 2006 roku o godz. 9.00 rozpocznie się w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rybniku (ul. Szafranka 7) konferencja naukowa pt. 150 lat kolei w Rybniku zorganizowana przez Muzeum w Rybniku. W celu udostępnienia jej szerszemu gronu oraz promocji kolei, w styczniu 2007 roku Muzeum w Rybniku opublikuje materiały pokonferencyjne. Będzie ona poświęcona historii kolei na terenie Górnego Śląska, jej roli w transporcie lądowym oraz możliwej przyszłości. Wśród poruszanych zagadnień należy wymienić szczegółową analizę procesu budowy tunelu w Rydułtowach, dzieje licznych kolei towarzyszących (wąskotorowych, przemysłowych) czy też zagadnienie kolei w kartografii. Prelegentami będą zaproszenie goście reprezentujących transport kolejowy (Grupa PKP S.A., PTKiGK S.A.) oraz przedstawiciele regionalnych placówek kultury województwa śląskiego i badacze regionalni. Krzysztof Temat: "Krótki" wypad (długie) W Żorach natomiast w budynku dworca wisi wielka tablica opatrzona logo MZK Jastrzębie i są tam rozkłady jazdy autobusów odjeżdżających spod dworca (a także nieaktualny cennik). Glowny przystanek w Zorach, przez ktory przewijaja sie wszystkie linie to dworzec PKS - sa tam trzy stanowiska, z czego mniejsza lub wieksza (juz nie pamietam) polowa "nalezy" do MZK.
PS. Nie miales problemu z kupieniem biletu PKP? Pozdrawiam, Temat: Pośpieszny na Podsudeckiej Z racji tego, że jutro piszę list do PKP IC przedstawie swoje propozycje, które zawrę w liście. Proszę o komentarze. Pociąg pośpeszny SZYNDZIELNIA relacji Bielsko Biała Główna Wrocław Główny z Wagonami do Jeleniej Góry: Bielsko Biała Główna 5:05 Żory 6:12 Kedzierzyn Koźle 7:37 tu rozdzielenie na grupę do Wrocławia odjazd 7:42 i do Jeleniej Góry 7:52 dalej Nysa 9:13 Kamieniec Ząbkowicki 9:55 Świdnica Miasto 10:46 Jaworzyna Śląska 10:56 11:10 Wałbrzych Główny 12:00 Jelenia Góra 13:27 spowrotem Jelenia Góra 14.06 Wałbrzych Główny 15:37 Jaworyzna śląska 16:26 16:40 świdnica miasto 16:51 Kamieniec Ząbkowicki 17:45 Nysa 18:41 Kedyierzyn Kozle 20:02 o 20:12 pryzjayd skadu y wroclawia odjazd pociagu o 20:17 Rybnik 21:40 Bielsko Biała Główna 22:52 Pociag pospiesyny GALICJA relacji Rzeszow Szczecin z wagonami do Jeleniej Gory Rzeszów 5:16 Tarnow 6:26 Krakow Plaszow 7:33 Krakow Glowny 7:42 7:47 Katowice 9:29 9:34 Kedyierzyn kozle 10:37 tu rozdzielanie wagonow na relacjedo szczecina i jeleniej góry do szczecina odjazd 10:42 a do Jeleniej Gory 10:52 Nysa 12:13 Kamieniec yabkiwcki 12:55 Swidnica Miasto 13:46 Jaworzyna Slaska 13:56 Wałbrzych głowny 15:00 Jelenia Gora 16:27 spowrotem Jelenia Gora 11:06 Walbrzych Glownz 12:37 Jaworzna Slaska 13:26 Swidnica Miasto 13:51 Kamieniec Zakowicki 14:45 Nysa 15:41 Kedzierzyn kozle 17:02 17:09 przyjazd pociagu ze szczecina odjazd calego skladu 17:14 Katowice 18:20 Krakow Glowny 20:23 Tarnow 21:36 Rzeszow 22:49 pospiesznz Bystrzyca z Lublina do Jeleniej Gory wedlog rozkladu jazdy normalnego a do Jeleniej gory przez Legnice Wegliniec Luban z Wroclawia 5:50 Legnica 6:51 Boleslawiec 7:22 Wegliniec 7:38 Luban Slaski 8:28 Jelenia Gora 9:36 spowrotem Jelenia Gora 19:00 Luban slaski 20:03 Wegliniec 20:44 Boleslawiec 21:12 Legnica 21:43 Wroclaw 22:48 dalej ajk w rozkladzie pospieszny Bieszczady ze Szklarskiej Poreby do Zagorza (sezon) Szklarska Poreba 22:56 Jelenia Gora 23:59 0:06 Walbryzch Glowny 01:37 Klowdko Glowne 03:04 Kamieniec Zabkiwcki 03:44 Nysa 04:32 Kedzierzyn kozle 06Ł02 Katowice 07:05 to przylaczanie wagonow do Przemzsla i dalej wedlog rozkladu odjazd 07:20 spowrotem przyjazd do Katowic 20:29 odjazd 20:50 kedzierzyn kozle 21:53 Nysa 23:23 kamieniec Zabkowicki 0:21 Swidnica Klodzko Glowne 1:05 Walbrzych Glowny 2:55 Jelenia gora 4:26 4:36 Sxklarska Porba Gorna 5:40 Temat: Dojazd do Katowic - jak długo? Cześć. Dojeżdżałam do Katowic na 1 i 2 roku studiów. Sporadycznie korzystałam także przez inne lata studiowania. Pragnę uświadomić, że drabas od września tego roku wprowadził dodatkowe kursy, a i sukcesywnie od wielu lat rozkład jazdy autobusów uległ rozszerzeniu. No sorry, ja co 20-30 minut mam teraz drabasa, a nie jak PKS Rybnik rozrzucone po całym dniu tylko 8 kursów - proszę, PKS Rybnik z Katowic dla zainteresowanych: 8:20, 10:10, 12:00, 13:30, 15:30, 17:20, 18:00, 19:00 - i amen, dla porównania drabas ma aż 27 kursów (!) w tym wprowadził 2 nocne po 22, gdy Rybnik wycofał swój kurs, I to jest właśnie fenomenem tego przewoźnika. Nie zapominajmy, że Drabas zaczynał od małych busików, podobnie jak inne firmy busiarskie, jednak strategia rozwoju doprowadziła do dość dobrej jakości usług. Zauważam jak narazie (co jest normalne przy niskiej cenie i no niech będzie, dość dobrej jakości usług) przejmowania udziałów od innych przewoźników. O ile na razie jest to dość dobre (wiadomo cena itp) to gdy będzie już praktycznie monopol na trasie, to może być całkiem inaczej... Tylko wiadomo, jaki jest potencjał w połączeniu, to jedna z chyba najbardziej frekwencyjnych linii międzymiejskich w regionie, o bardzo dużych potokach. Na linii z Jastrzębia brak konkurencji w postaci tr. kolejowego, w Żorach to samo, bo nie ma co kłamać, jazda przez Pszczynę, czy Rybnik to około dwóch godzin gdy mamy najlepsze połączenia(no chyba że zrobią remont pod 120km/h). Dla mnie idealnym rozwiązaniem byłoby reaktywowanie linii kol. do Orzesza, ale już nie przez PKP, a Urząd Marszałkowski w oparciu o prywatnego przewoźnika. Oczywiście już po remoncie od Orzesza, do Katowic Ligoty, gdzie czas przejazdu całego odcinka wynosiłby poniżej 1 godziny. Się rozmarzyłem normalnie... A co do zniżki, wiadomo że zaoszczędzenie pieniędzy jest bardzo dobre, ale zależy jakim kosztem. Jeżeli frekwencja nie zmienia się to dobrze, ale jeżeli ludzie jeżdżą upchani jak sardynki to nie jest to dobrym rozwiązaniem. Poza tym Drabas mógłby jeszcze bardziej zwiększyć pojemność swoich pojazdów. Mogliby puścić, Ewę, O345, O303, Neoplana i wszystkie gazowe O405, w zamian za te mniejsze Jelcze (A takiego dość mocno "nabitego" dzisiaj widziałem). Oczywiscie nie wiem ile jest obiegów u Drabasa przy takiej częstotliwości i może być to niemożliwe.[/scroll] Temat: Juz wiadomo
A tak nawiasem jak się mają Śląskowe linie zawieszone kilka lat temu ? Jeszcze jedno pytanie mi się nasówa: linie 3 i 4 (z powyższych) krzyżują się
Pozdr. ! Temat: Swiateczne zyczenia
A co z liniami gdzie kible juz nie jezdza ? Np. Wodzislaw Sl - Oczywiscie rozwiazanie mozliwe jest do zastosowania na liniach lezacych w Tak wiec z ww zestawu linii teoretycznie moglyby to byc linie z terenu | | - zeby taryfy kolejowe nie odstraszaly od korzytania z pociagow | ...EW58, EW60... ED73... <- ale to juz raczej niewykonalne Pozdrawiam Temat: MZK Tychy - komunikacja w Swieta Komunikacja w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku za: http://www.mzk.pl/komunikaty/komunikaty.htm Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach uprzejmie informuje, że w 1. W DNIU 24.12.2002 r. (WIGILIA) AUTOBUSY i TROLEJBUSY będą kursować wg rozkładu jazdy obowiązującego w Kierunek TYCHY - KATOWICE Kierunek KATOWICE - TYCHY Kierunek TYCHY - MIKOŁÓW Kierunek GLIWICE - MIKOŁÓW - TYCHY Kierunek BIERUŃ - LĘDZINY - TYCHY Kierunek DO MIKOŁOWA 2. W DNIU 25.12.2002 r. ( BOŻE NARODZENIE ) Do godziny 11:00 komunikacja nie będzie kursować. Autobusy i 3. W DNIU 31.12.2002 r. (SYLWESTER) AUTOBUSY i TROLEJBUSY będą kursować wg roboczego rozkładu jazdy tylko Kierunek TYCHY - KATOWICE Kierunek KATOWICE - TYCHY Kierunek GLIWICE - MIKOŁÓW - TYCHY Kierunek BIERUŃ - LĘDZINY - TYCHY 4. W DNIU 26.12.2002 r. ( DRUGI DZIEŃ ŚWIĄT ) oraz W DNIU 01.01.2003 AUTOBUSY I TROLEJBUSY będą kursować przez cały dzień według rozkładu 5. W DNIU 27.12.2002 r. ( PIĄTEK ) AUTOBUSY I TROLEJBUSY będą kursować według sobotniego rozkładu jazdy. Szczegółowe informacje na temat komunikacji w okresie świątecznym Temat: Informacje n.t. linii Rybnik - Pszczyna Z powodu prac torowych w dniach 07 IV – 07 V 2008r. w stacji Pszczyna wprowadza się zmiany w rozkładzie jazdy Nr pociągu: 424 kursuje w (D) Relacja: Zwardoń 13.13 - Katowice 16.25 Termin zmiany: 07 IV – 06 V 2008r Odcinek zmiany: Czechowice Dz. – Katowice Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Czechowice Dz. przyj. 15.40 odj. 15.46 Pszczyna odj. 15.59 Tychy odj. 16.16 Katowice przyj. 16.37 Nr pociągu 44216 Relacja: Racibórz 5.26 – Pszczyna 7.21 Termin zmiany: 07 IV – 07 V 2008r. Odcinek zmiany: Suszec – Pszczyna Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Suszec przyj. 7.00 odj. 7.05 Pszczyna przyj. 7.33 Nr pociągu: 44220 kursuje w (7) Relacja: Rybnik 13:40 - Pszczyna 14:39 Termin zmiany: 07 IV – 07 V 2008r. Odcinek zmiany: Radostowice – Pszczyna Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Radostowice przyj. 14.28 odj. 14.48 Pszczyna przyj. 14.58 Nr pociągu: 44221 Relacja: Pszczyna 6:37 - Rybnik 7:43 Termin zmiany: 08 IV – 07 V 2008r. Odcinek zmiany: Pszczyna – Suszec Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Pszczyna odj. 6.43 Radostowice odj. 6.53 Suszec odj. 7.03 dalej b.z. Nr pociągu: 44222 Relacja: Rybnik 14:40 - Pszczyna 15:39 Termin zmiany: 07 IV – 06 V 2008r. Odcinek zmiany: Żory – Pszczyna Czarków Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Żory przyj. 15.01 odj. 15.03 Suszec odj. 15.20 Radostowice odj. 15.29 Pszczyna Czarków przyj. 15.32 odj. 15.33 Nr pociągu: 44223 RelacjaPszczyna 16.05 - Rybnik 17.11 Termin zmiany: 07 IV – 06 V 2008r. Odcinek zmiany: Pszczyna – Radostowice Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Pszczyna odj. 16.08 Radostowice przyj. 16.18 odj. 16.21 dalej b.z. Nr pociągu: 44224 Relacja: Rybnik 18:11 - Pszczyna 19:10 Termin zmiany: 07 IV – 06 V 2008r. Odcinek zmiany: Radostowice – Pszczyna Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Radostowice przyj. 18.59 odj. 19.07 Pszczyna przyj. 19.17 Nr pociągu 88221 Relacja: Bielsko Biała 11.32 - Racibórz 14.13 Termin zmiany: 07 IV – 07 V 2008r. Odcinek zmiany: Czechowice Dz. – Rybnik Niewiadom Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Czechowice Dz. przyj. 11.58 odj. 12.14 Goczałkowice odj. 12.22 Pszczyna odj. 12.27 Radostowice odj. 12.37 Rybnik przyj. 13.25 odj. 13.26 Rybnik Niewiadom odj. 13.36 dalej b.z. Nr pociągu: 88231 kursuje w (7) Relacja: Pszczyna 14.16 - Racibórz 16.27 Termin zmiany: 07 IV – 07 V 2008r. Odcinek zmiany: Pszczyna – Rybnik Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Pszczyna odj. 14.26 Radostowice odj. 14.36 Suszec odj. 14.45 Żory odj. 15.02 Rybnik przyj. 15.24 odj. 15.35 dalej b.z. Nr pociągu: 88233 kursuje w © Relacja: Pszczyna 17.18 - Racibórz 19.12 Termin zmiany: 07 IV – 06 V 2008r. Odcinek zmiany: Pszczyna – Racibórz Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Pszczyna odj. 17.26Radostowice przyj. 17.36Żory odj. 18.03Rybnik przyj. 18.25 odj. 18.27Racibórz przyj. 19.28 (opóź.16 min.) Nr pociągu: 88233 kursuje w (D) Relacja: Pszczyna 17.18 - Racibórz 19.12 Termin zmiany: 07 IV – 06 V 2008r. Odcinek zmiany: Pszczyna – Żory Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Pszczyna odj. 17.21 Radostowice przyj. 17.31 Żory odj. 17.57 Uwaga ! Pozostałe pociągi mogą doznawać kilkuminutowych opóźnień. Przepraszamy za utrudnienia w podróży. Źródło: PKP Przewozy Regionalne Temat: MZK Tychy - komunikacja w Swieta
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach uprzejmie informuje, że w 1. W DNIU 24.12.2002 r. (WIGILIA) AUTOBUSY i TROLEJBUSY będą kursować wg rozkładu jazdy obowiązującego w Kierunek GLIWICE - MIKOŁÓW - TYCHY
Kierunek DO MIKOŁOWA
3. W DNIU 31.12.2002 r. (SYLWESTER) AUTOBUSY i TROLEJBUSY będą kursować wg roboczego rozkładu jazdy tylko Kierunek GLIWICE - MIKOŁÓW - TYCHY ----------------------------------------- Temat: [PKP] Kup Pan bilet ... Otrzymałem oficjalną odpowiedź na moją skargę podpisane przez Dyrektora Ryszarda Filipowicza. Pismo do wiadomości otrzymali: -p. Łukasz Kurpiowski Rzecznik Prasowy „PKP Przewozy Regionalne” spółka z o.o 02-021 Warszawa ul. Grójecka 17 -„PKP Przewozy Regionalne” spółka z o.o. 02-021 Warszawa ul. Grójecka 17 Biuro Sprzedaży na nr PBS1x-052-06/06. -Dział Administracyjno-Gospodarczy w miejscu na nr PRAGd-051-49/06. Teraz do rzeczy: W związku z Pana skargą, która wpłynęła do tutejszego zakładu z centrali spółki “PKP Przewozy Regionalne” Biura Sprzedaży w Warszawie w sprawie braku możliwości zakupienia biletu w kasie na dworcu w Żorach w dniu 12 czerwca 2006 r, Śląski Zakład Przewozów Regionalnych w Katowicach uprzejmie informuje: Do dnia 5 kwietnia bieżącego roku kasa biletowa na stacji Żory czynna była codziennie od godziny 6.00 do 22.00, ale z powodu braków kadrowych zmuszeni byliśmy wprowadzić zmiany w czasie pracy kasy. I tak od 6 kwietnia kasa czynna jest tylko w dni robocze w godzinach od 6.00 do 14.00. Wprowadzając takie ograniczenie staraliśmy się dostosować godziny otwarcia kasy do obowiązujacego rozkładu jazdy, a przede wszystkim do potrzeb podróżnych. Zdajemy sobie sprawę, iż zmiany te są dla naszych klientów pewnym utrudnieniem, jednak sytuacja ekonomiczna naszej spółki nie pozwala nam na otwarcie wszystkich kas przez całą dobę, a w szczególności w tych miejscowościach gdzie w porach nocnych czy wieczornych nie odjeżdżają żadne pociągi pasażerskie. Bardzo chcielibyśmy, aby na wszystkich naszych stacjach i przystankach osobowych, każdy klient przez całą dobę mógł uzyskać właściwą informację, jak również kupić bilet w dowolnej relacji i na każdy rodzaj pociagu. Niestety terminale kasowe do odprawy podróżnych, w które wyposażone są niektóre nasze kasy biletowe jak np. w Żorach uniemożliwiają nam sprzedaż biletów na pociągi objęte rezerwacją miejsc. Mamy jednak nadzieję, iż w niedalekiej przyszłości rozszerzymy sieć sprzedaży poprzez uruchomienie nowych kas, wydłużenie czasu pracy, jak również zainstalowanie na stacjach automatów do sprzedazy biletów. Aby spełnić oczekiwania zarówno klientów jak i nasze, niezbędna jest znaczna poprawa obecnej sytuacji finansowej. Odnośnie sytuacji, która miała miejsce w dniu 12 czerwca br. wyjaśniamy, iż kasa biletowa na dworcu w Żorach, zgodnie z powyższym planem miała być otwarta od godziny 6.00 do 14.00, jednak z powodu nagłej choroby pracownika, o której zostaliśmy powiadomieni w ostatniej chwili, nie było możliwości znalezienie zastępstwa i obsadzenia kasy. Jest nam niezmiernie przykro, że tak długo oczekiwał Pan na otwarcie okienka, jednak na stacji tej nie mamy żadnego innego pracownika i nie mogliśmy o tej nieprzywidzianej sytuacji natychmiast powiadomić zainteresowanych klientów. Podróżni, ktorzy nie zakupili biletu na przejazd w dniu 12.06.2006 r mogli go kupić w pociągu bez dodatkowych opłat. Jednocześnie informujemy Pana, iż w gablotach na dworcu w Żorach wszystkie ogłoszenia, w tym numery telefonów zostały uaktualnione. Mając nadzieję, że zaistniała sytuacja nie zniechęci Pana do korzystania z naszych usług, uprzejmie przepraszamy za wszelkie utrudnienia i stracony czas. Temat: Informacje n.t. "szlaku" Wodzisław - Jastrzębie - Renesans kolei? 2008-04-18 Prace na wiaduktach kolejowych, na które pomstują rybniccy kierowcy, są częścią wielkiego programu inwestycyjnego PKP. Szykują się kolejne remonty. Ostatnie 2 dekady to na Śląsku czas zastoju w inwestycjach na kolei. Sposobem PKP na rozwiązanie problemu było... wprowadzanie nieustannych ograniczeń prędkości na wyeksploatowanych torowiskach. Efektem braku remontów szlaków kolejowych była kiepska oferta rozkładowa PKP, co z kolei zniechęcało podróżnych do korzystania z kolei i tak wkoło Macieju... W ostatnich miesiącach sprawy nabrały jednak nieoczekiwanego biegu. A to wszystko dzięki inwestycjom PKP związanym z organizacją Euro 2012. PKP chce gruntownie zmodernizować linię Wrocław - Kraków na odcinku z Wrocław-Opole-Gliwice-Zabrze. W tym czasie część kursów pociągów, zwłaszcza towarowych, kierowanych będzie tranzytem przez Rybnik. - Podstawowym powodem remontów w węźle rybnickim jest zły stan infrastruktury. Nie ukrywamy jednak, że inwestycje związane z Euro 2012 miały wpływ na termin rozpoczęcia prac – powiedział nam Edward Wachtarczyk z Zakładu Linii Kolejowych w Gliwicach. I tak, od kilku tygodni prace w rejonie Rybnika idą pełną parą. Najbardziej zaawansowana jest modernizacja linii Rybnik - Sumina - (Kędzierzyn Koźle). Między Rybnikiem a Suminą wymieniona zostanie cała infrastruktura podtorza i torów, a także wszystkich wiaduktów i mostów. Wymieniona również będzie sieć trakcyjna i niektóre konstrukcje wsporcze. Po remoncie prędkość pociągów na tym odcinku zwiększy się z 30 km/h do 120 km/h! Zakończenie prac na wiadukcie nad ul. Zebrzydowicką planuje się na sierpień tego roku, a nad ul. Buhla już wkrótce. W celu skrócenia czasu jazdy na linii Rybnik-Katowice, poza remontem wiaduktu nad ulicą Mikołowską, przewidywany jest III etap prac, tym razem między Łaziskami Bradą a Mikołowem Jamną. W tym czasie pociągi będą musiały jeździć objazdami przez Tychy, tak jak w zeszłym roku. Ten remont ma skrócić czas przejazdu między Rybnikiem a Katowicami o kolejne kilkanaście minut. W ramach „udrożnienia linii kolejowych” prowadzone są również prace modernizacyjne na linii Rybnik Towarowy – Wodzisław Śl. Już w zeszłym roku wymieniono nawierzchnię toru nr 2 na odcinku Radlin Obszary – Rybnik Towarowy. Do końca roku zostanie wymieniona całkowicie nawierzchnia toru nr 1 na całej długości linii, wymiana rozjazdów i modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Tym samym od nowego rozkładu jazdy pociągów (grudzień 2008) ulegnie skróceniu czas przejazdu pociągów między Rybnikiem a Wodzisławiem. Obecnie nad ulicą Mikołowską w Rybniku Paruszowcu wymieniana jest konstrukcja wiaduktu kolejowego. Powstanie tam efektowny wiadukt tzw. „Łuk Langera”. Prace z zamknięciem drogi potrwają do końca sierpnia, natomiast całkowite zakończenie prac przy wiadukcie planowane jest na koniec bieżącego roku. W 2009 roku planowana jest przebudowa wiaduktu w km 37.365 (żółty wiadukt za przystankiem Rybnik Paruszowiec). Inwestycja potrwa około 1 roku i na ten czas zostanie całkowicie wstrzymany ruch pociągów na odcinku Rybnik – Leszczyny. Przewóz pasażerów na tym odcinku odbywać się będzie autobusową komunikacją zastępczą, część pociągów pojedzie drogą okrężną. Tym samym na PKP PLK mści się nieprzemyślana decyzja, jaką było zamknięcie kilka lat temu linii Żory-Orzesze (pociągi objazdowe mogłyby jeździć właśnie tamtędy). Czy wszystkie planowane remonty zakończą się w terminie? Przekonamy się już wkrótce, bo z powodu organizacji w Polsce Euro 2012 wykonawcy inwestycji zobowiązani zostali do bardzo krótkich terminów realizacji zleconych zadań. rybnik.com.pl Temat: Kolej w woj. śląskim Za dużo spraw naraz, postaram się trochę objaśnić. Najpierw ochłoń. Duża sieć kolejowa o niczym nie świadczy. Po tej sieci może się poruszać od groma pociągów, tylko że w nieodpowiednim dla pasażerów rozkładzie jazdy i to już wystarczy, by ta duża sieć była tylko w statystykach, mediach i głowach miłośników kolei. Skomunikowanie połączeń - to nie najprostsza, ale najtrudniejsza sprawa. Zasadniczo rozkomunikowania nie są przypadkowe, tzn. komuś służą. Dopasowanie do potrzeb mieszkańców - w sytuacji gdy budżet przewoźnika uniezależniony jest od tego, czy dopasuje się bądź nie do potrzeb mieszkańców, z jego punktu widzenia jest to przynajmniej bezcelowe. Przy niedopasowaniu się mamy mniejsze zużycie energii, taboru, mniejszy nakład pracy... Informowanie o planach na przyszłość - dokładnie jak wyżej, po co prowadzić politykę informacyjną, jak ona nie wpływa na wynik finansowy przewoźnika? Mało tego, rzetelna polityka informacyjna mogła by go osłabić albo naruszyć pewne kanony. Pod to możesz sobie też podciągnąć informację o aktualizacjach rozkładu jazdy. Orzesze Jaśkowice-Tychy - Gliwice-Bytom to wyjątek, który wziął się z protestu tarnogórskich związkowców. Na ścisłość to nie PKP wymyśliło sobie reaktywację tej linii, ale dowiedziawszy się o tym urobiło sprawę pod siebie tylko w obawie, by nie wkroczył na te tereny konkurencyjny przewoźnik osobowy. Przy okazji wyrwało sobie trochę grosza. Ogólnie Gliwice-Bytom że jeździ, to splot przypadków. Piszę o tym dlatego, że poza tym wyjątkiem nie ma mowy o reaktywacjach nie prowadzących wprost do miasta wojewódzkiego, ewentualnie do Bielska-Białej (Częstochowy już się nikt nie boi). Pod ten paragraf podlegają wszystkie inne Makoszowy, Pawłowice Śl. i Godowy. Jastrzębie-Zdrój nie jest już tym miastem, co jeszcze 20 lat temu. Miasto gwałtownie się wyludnia, co dlaczego jest utrzymywane w tajemnicy - nie interesuje mnie to. Ogólnie wkrótce J.-Z. niczym nie będzie różnić się od jakiś tam Pyskowic czy Woli pod Bieruniem. Niemniej zgodzę się z gregulą44, że J.-Z. wciąż zasługuje na wznowienie połączeń. Pierwsze pytanie jakie należy sobie zadać to czy są one w stanie być konkurencyjne czasowo w stosunku do przewoźników drogowych? Czy pociąg, nawet po niewiadomo jakim remoncie torów, jest w stanie pokonać trasę J.-Z.-Katowice szybciej od pałętających się tam Drabasów i innych PKS-ów? Wbrew pozorom był niedawno projekt pozyskania funduszy na remont Orzesze-Żory, który przepadł z kretesem przez spryt naszych wybrańców narodu. Te połączenia musiałyby mieć dużą częstotliwość. Tzn. via PKP jeden czy dwa na dobę? Połączenia międzywojewódzkie - nie snujcie teorii i wizji na ich temat bo nie ma mowy o ich rozwijaniu. Czasem aż dziw bierze, że niektóre z nich jeszcze się utrzymują. Nie ma, po prostu nie ma czegoś takiego jak wyjazd do innego województwa. A jak jeszcze jest, to się może pokończyć szybciej niż niejednemu się wydaje. Z pewnością nie będzie stanowiło argumentu obronnego miliony pasażerów na takich trasach. Jeśli tak jest, że ludzie z jednego województwa jeżdżą masowo do drugiego, tzn. że to pierwsze jest niewydolne/nie ma nic do zaoferowania swoim mieszkańcom. Najprostszy sposób na zniwelowanie takiego niekorzystnego wizerunku to odebranie możliwości takich ucieczek, nieprawdaż? Chociaż nie o to chodzi. Chodzi o to, jak to można sobie obejrzeć teraz pomiędzy Żaganiem a Niegosławicami. Jakie to proste. Pociąg wesoło się kręci, przecięcie wstęgi było, pełnia szczęścia. Dla organizatora i operatora (=przewoźnika) owszem; dla ludzi - kogo to obchodzi? PKP od samorządu dostaje za to tyle, ile mu wystarcza, więc na co mu (im) jeszcze pasażerowie do tego? Ważne że w mediach zdjęcie kolorowego szynobusa wygląda pięknie, i ta wstęga, i to porozumienie, i "to dla was". Łza wzruszenia się w oku kręci, jaka dobroć emanuje z duetu samorząd-PKP w stronę pospolitego ludu. Na gruzach Przewozów Regionalnych - oj, daleko nie tak to należy pojmować. Jeszcze niejeden zapłacze nad "zbetoniałym PKP-PR". Jeszcze zobaczycie, jakie folwarki powyrastają na tych gruzach. Temat: [Drabas] "Od busiarza do kasiarza." Mam nadzieję, że za lat kilka lub kilkanaście wróci kolej do Jastrzębia, kolej nowoczesna i szybka i zrobi pod nosem i busiarzom i drętwiakom z PKS-u. Od 1 II wracają pociągi po kilku latach do Lubina. Do Lublina może i wracają, ale do Jastrzębia (wg. moich założeń) kolej nie dotrze jeszcze przez kilkanaście lat (to brzmi jak w by to miasto było jakąś XIX wieczną dziurą ) Koszt, koszt i jeszcze raz koszt. Ponowne uruchomienie linii wiąże się z ogromnymi kosztami, ale nie tylko to jest tutaj ważne. Moim zdaniem ktoś kto projektował linię (a było to bardzo bardzo dawno temu ) nie założył 21 wiecznych kierunków podóżowania już w wolnym kraju w Polsce (bo przypomnę, że linię budowano za czasów zaboru austryjackiego) w kierunku ówczesnych Katowic i poprowadził linię najbardziej okrężną drogą jaką się dało (przez Pawłowice) i dalej do Żor, a nie od razu przez Żory. Ktoś zapewne powie zaraz, że PKS Rybnik też jeździ przez Pawłowice, ale co porównywać, jeżeli na "Wiślance" może osiągnąć prędkość około 100km/h, a na torach już pomiędzy Pawłowicami, a Żorami średnio 50, 60km/h, bo przypomnę że linia w tej chwili jest praktycznie zapuszczona pod względem prędkości, liczy się tylko tonaż pociągów i nic więcej. Wracając do PKS Rybnik, to nawet przy okrężnej drodze (takiej jak pociąg) daje dużo większą przewagę w czasie podróży. Nie wspomnę już o Drabasie, jadący praktycznie prosto z Jastrzębia do Katowic. Odniosę się jeszcze do ogólnych prac przy odnowieniu linii. Potrzeba ogromnych środków finansowych na odbudowę, która musiałaby objąć: -Odnowy torowiska, sieci trakcyjnej na odcinku z Jastrzębia Zdroju do Pawłowic Śląskich, wszelkich wiaduktów, nastawni, zwrotnic, semaforów (ogólnie całej infrastruktury) -Kapitalnego remontu odcinka Pawłowice Śląskie - Żory i dostosowanie go do prędkości conajmniej 80km/h -Budowy praktycznie od nowa odcinka Żory - Orzesze -Środków finansowych na podnoszenie odcinka jastrzębsko-pawłowickiego, bo nie zapominajmy że te miasta praktycznie w całości (szczególnie Jastrzębie) leżą na szkodach górniczych (kopalnie dają na to środki, ale kto je zagwarantuje, kiedy kopalnie zostaną zamknięte, a wtedy zapadanie się torowiska może się tylko przyśpieszyć). Nieprowadzenie takich czynności mogłoby doprowadzić do sytuacji jaka panuje na linii Oświęcim - Katowice na odcinku Kosztów, gdzie pociąg wlecze się 20 na godzinę. -Środków pieniężnych na budowę nowej infrastruktury punktowej (dworce, perony, kasy biletowe, poczekalnie, wiaty) Już nie wspominam o kosztach ponownego uruchomienia połączenia ( raczej z usług PKP bym nie kożystał) czyli ułożenia rozkładu, przetargu na obsługę, późniejszych dopłat do przewozów. Także utrudnień związanych z przebudową odcinka (szczególnie wiaduktów i istniejących szlaków używanych w postaci towarowej). Tak więc wg. moich założeń kolej w Jastrzębiu to raczej ta dalsza przyszłość i trzeba szukać innego rozwiązania w postaci raczej transportu drogowego, ale tego dobrze zorganizowanego, z dobrą taryfą biletową, dobrym taborem i wszystkim co przeciętnemy pasażerowi odpowiada i pasuje Temat: Busy DEWAX i remonty Rybnickiej Jak chcą to jeżdżą PKSy na trasie Rybnik- Knurów -> spóźnienie 1h ale to już inna bajka. Busikami jeżdżę codziennie i nie narzekam:) Omijam tylko pana, który wita piękną karteczką "Nie trzaskać drzwiami" ... jest bardzo nieuprzejmy i krzyczy po staruszkach :/ Kupując bilet przy wsiadaniu kierowca informuje czy jedzie przez Rowień czy nie... więc nie widzę problemu... a jeśli chce się wysiąść to się wstaje lub krzyczy (druga wersja przy obładowaniu:D) i zawsze się zatrzymuje. Często zatrzymuje się nawet nie na przystanku tylko w wygodnym dla wysiadającego miejscu... ba nawet usłyszysz grzeczne dzień dobry, proszę, dziękuję, dowidzenia... po prostu trzeba wiedzieć z kim jeździć Co do rozkładu to raczej trzymają się rozpiski... jeśli są opóźnienia to zazwyczaj parę minut w Rybniku (ale to jak jadą przez Rowień -> nie da się wszystkim dogodzić ) i tak nie jest tak źle kursują mniej więcej co 10, 15 minut ...52 jeździ co godzinę i często jest spóźniony nawet o 30 minut:( I też niedawno jechałam busikiem, który zbierał ludzi z przystanków bo autobus się nie zatrzymał:/ Co do godzin odjazdu to w jednym busiku kierowca rozdawał niedawno takie oczodajne rozkłady wydrukowane z reklamą i przedstawiają się one następująco: Żory Bajerówka: Dni robocze 4.50 5.15 5.25 5.49 5.55 6.00 6.01 6.38 6.54 6.57 7.01 7.05 7.15 7.25 7.35 7.55 8.01 8.13 8.20 8.30 8.45 8.50 9.07 9.25 9.30 9.50 10.01 10.20 10.28 10.44 10.50 11.01 11.14 11.31 11.45 12.01 12.14 12.20 12.31 12.44 12.50 13.01 13.15 13.25 13.34 13.47 13.55 14.01 14.20 14.34 14.41 14.55 15.00 15.04 15.17 15.35 16.01 16.25 16.34 16.39 16.44 16.55 17.01 17.18 17.31 17.43 18.43 19.00 20.15 20.44 Soboty 4.45 5.21 6.01 6.25 6.40 6.57 7.10 7.25 7.33 7.40 8.00 8.25 9.07 9.20 9.50 9.56 10.31 11.00 11.40 12.10 12.40 12.50 13.25 14.00 14.45 15.20 15.45 16.31 17.20 19.10 20.01 21.51 Niedziele i święta 5.30 7.10 9.10 11.35 13.35 15.10 17.35 19.10 20.59 Rybnik PKP: Dni robocze: 5.20 5.42 6.07 6.30 6.35 6.38 6.50 7.12 7.30 7.35 7.37 7.51 7.56 8.00 8.11 8.25 8.42 8.54 8.57 9.11 9.15 9.27 9.43 9.45 9.57 10.14 10.27 10.40 10.49 10.57 11.10 11.13 11.16 11.28 11.41 11.50 11.53 12.15 12.27 12.41 12.46 13.10 13.17 13.31 13.37 13.51 14.10 14.17 14.30 14.31 14.50 15.13 15.16 15.30 15.37 15.51 16.03 16.10 16.30 16.51 17.11 17.27 17.41 17.55 18.05 18.11 18.41 19.11 19.31 20.08 20.45 21.45 Soboty: 5.14 5.49 6.30 6.55 7.15 7.36 7.45 8.00 8.15 8.20 8.35 9.10 9.22 9.50 10.14 10.25 10.55 11.05 11.40 12.14 12.50 13.15 13.25 14.05 14.31 15.20 16.00 16.41 17.20 18.41 19.40 21.00 22.22 Niedziele i święta 6.11 8.11 10.11 12.35 14.35 16.00 18.35 20.00 22.20 Ja tam jestem wdzięczna kierowcom za wycieczki krajoznawcze bo dzięki nim zdążam na czas do pracy Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 47 rezultatów • 1, 2 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||