Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smakujzapachy.keep.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Wolbrom





    Temat: Dojazd do Buska z Katowic, Olkusza, Wolbromia
    Bezpośrednie połączenie z Krakowa jest o godzinie 6:30 i to jedyny jakim możesz jechać, aby przed 11 być w Busku.

    Z Wolbromia pozostają połączenia kolejowe do Kielc, a następnie autobusem lub busem do Buska. Niestety trochę w kółko przez Kielce. Tutaj wybór połączeń jest znacznie większy, odsyłam do : http://rozklad.pkp.pl/bin/query.exe/pn?




    Temat: Dni Wolbromia 2008

    ok , dobra , ale nie masz wrażenia , że oni złośliwie specjalnie nie chcą zaadaptować tego tunelu pod przejazdem kolejowym od 30 lat ,,,,

    to przecież telefon do PKP , drugi telefon do GK i tunel pogłębiony i odwodniony... trochę dobrej woli no bo wiadomo , że wiadukt będzie za 50 lat


    ale teraz bez żartów , to kurczę w palę się nie mieści , co za marazm w tym Wolbromiu panuje - ja mam tylko 2 opcje z tym zarządzaniem - albo wyjeżdżam zagranice i burdelu nie oglądam albo startuje w następnych wyborach na burmistrza i rozpierniczam ten burdel





    Temat: PKP czyli Pięknie K&%&$ Pięknie
    Ja uważam że dobrze że zlikwidowali kilka kursów. Przecież tam mało kto jeździ! A są busy i inne środki transportu, a dla 5 osób to nie warto utrzymywać jakiegoś tam kursu PKP.

    A ci radni (jednego się domyślam) to niech najlepiej się przywiążą albo przyspawają do torów, tylko wtedy jak ma pociąg jechać:D będzie spokój:P dobrze zrobią dla następnych z listy kandydatów, przy okazji dokona się "przewietrzenie" składu rady hehe

    Linia do Wolbromia jest niemożliwa. A co do 633 to ja sugeruję poprosić właściciela busów jeżdżących do DG niech wstawi za szybę tabliczkę "633" i po sprawie:D



    Temat: rowerowanie po Jurze
    E, trochę przesadzasz
    Pociągów, szczególnie w porównaniu do początku lat 90-tych ubyło faktycznie bardzo dużo, ale jeździć się nimi jeszcze da, przykładowo:

    Tychy - Zawiercie odj 07:41 przyj 08:53 - pociąg osobowy (Bielsko B. - Częstochowa), wraca przez Zawiercie o 15:56 czyli ten pociąg jeździ tak samo minimum od 15lat

    Nawet da się dojechać rano osobowym do Wolbromia z przesiadką w Katowicach, powrót też bez problemów w sensownych godzinach, faktycznie z Krakowem jest trochę gorzej, ale bez przesady. PKP jaka jest to każdy widzi, ale system wyszukiwania połączeń na www mają całkiem sprawny, wystarczy trochę poklikać i wszystko się znajdzie



    Temat: Browar na LHS otwarty


    A napisz w jakich mniej wiecej godzinach mozna zlapac
    tego "przemytnika" ? Bo nie bardzo mi sie chce wystawac tam
    caly dzien.


    Diabli wiedza.
    W poniedzialek na niego polowalem.
    O 4ej jechal sklad w strone granicy, wiec wrocilem sie przespac
    z godzine (bo tyle trwa zajetosc szlaku gdyby cos jechalo do Slawkowa).
    O 5ej znow sie wystawilem i tak poczekalem do 7ej.
    Jak poszedlem napic sie herbaty, to akurat przejechal (7:05).

    Powrotny wedlug tego co podaje PKP jest o 18.20 ze Slawkowa,
    a ostatnio wystartowal 17.45 .

    Ten pociag jezdzi roznie - ponoc przyjezdza raz w niedziele,
    raz w poniedzialek. W Olkuszu mowia, ze jest kolo 9ej,
    w Wolbromiu byl kolo 3ej tydzien temu, wiec trzeba polowac,
    bo inaczej nie ma rady - sa duze rozbieznosci.

    Aha, TIRy sa rozladowywane na rampie w CZH (ul. Groniec, DG Ciesle),
    wiec sklad mozna tez zlapac z TEM2 na przejezdzie na Burki, itd.
    Na teren CZH chyba trzeba miec zezwolenie, zeby wejsc i sfocic.

    Pod koniec miesiaca jak pogoda i fundusze pozwola
    tez bede polowal na niego.

    Pozdrowienia, T. Ciemnoczułowski





    Temat: Nocleg w Kozłowie


    Szukaj więc w Miechowie, Charsznicy, Wolbromiu czy gdziekolwiek
    indziej... Znalezienie noclegu w tych czasach nie jest zbyt trudne :


    W Miechowie jest (chyba jeszcze jest) hotel Dalia.
    Co prawda też kawałek (ok. 2-3 km) od stacji PKP ale przy okazji można
    pooglądać pozostałości po wąskotorówce Kazimierza Wielka-Charsznica, np.
    wiadukt na ul.Łukasińskiego.
    Hotel Dalia (+48 41) 383 27 64, 32-200 MIECHÓW, ul. Służba Polsce 5

    pozdrawiam





    Temat: [ pr ] Obiekty PKP w fatalnym stanie
    http://www.przeglad.olkuski.pl/nr-akt/08-01.html

    Obiekty PKP w fatalnym stanie

    Remontów nie będzie

    Odchodząca farba zewnętrznej elewacji, brak ławek, odrapane ściany- tak
    wygląda większość dworców PKP w powiecie olkuskim. Pasażerowie narzekają, że
    czekanie na przyjazd pociągu nie należy do przyjemnych. Przedstawiciele
    Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Krakowie, który od 1
    stycznia tego roku zarządza obiektami kolejowymi w Olkuskiem, bezradnie
    rozkładają ręce. Nawet na niezbędne modernizacje brakuje pieniędzy.
    W powiecie olkuskim, przez który przebiega linia kolejowa nr 62 Tunel-
    Sosnowiec Południowy, znajduje się kilka dworców PKP. Największe z nich
    stoją w Bukownie, Olkuszu, Wolbromiu i Jaroszowcu. Dworzec olkuski, choć to
    przykład na bardzo ciekawą kolejową architekturę, niszczeje od wielu lat. Z
    zewnątrz ściany nie były malowane od dawna. Wewnątrz nie ma ławek, a podłoga
    sprzątana jest tylko od czasu do czasu. Po kupieniu biletu pasażerowie
    uciekają jak najszybciej, czekając na pociąg na peronie.
    - Z uwagi na trudną sytuację finansową PKP nie jesteśmy w stanie w obecnej
    chwili poprawić stanu technicznego wszystkich obiektów kolejowych w powiecie
    olkuskim. Nasze działania będą koncentrować się na dostosowaniu obiektów
    stacyjnych do aktualnych potrzeb społeczności lokalnej. Powinno to być
    wspólną troską państwowych służb konserwatorskich, władz samorządowych i
    PKP- twierdzi Marek Cisowski, dyrektor ZGN PKP SA w Krakowie.
    Krakowski Zakład Gospodarowania Nieruchomościami PKP planuje w najbliższym
    czasie "wykonanie przeglądów technicznych przejmowanych obiektów dworcowych,
    co umożliwi sporządzenie planu uwzględniającego potrzeby remontowe". W
    praktyce oznacza to, że na remonty obiektów należących do PKP na razie nie
    ma co liczyć. Są jednak przykłady miast, które potrafiły zadbać o dworce
    kolejowe. Dość wymienić Kraków, czy Bielsko- Białą. Czy Olkusz musi być
    gorszy? Pomijając dość specyficzny język, jakim posługują się pracownicy
    krakowskiego zakładu nieruchomości, należy podkreślić, że władze samorządowe
    średnio zainteresowane są inwestowaniem w olkuski dworzec PKP. Podobnie
    sytuacja wygląda w okolicznych miejscowościach. W tegorocznych budżetach
    miast i gmin powiatu olkuskiego znacznie okrojono wydatki inwestycyjne. Na
    współfinansowanie modernizacji stacji trudno więc liczyć.
    (czy)





    Temat: Kolej w woj. śląskim
    Na stronie http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/dn? jest już rozkład jazdy PKP na rok 2009!
    Liczni moi znajomi zwrócili mi uwagę na rozkład jednego pociągu, którym wracają z pracy na Śląsku i Zagłębiu. Otóż chodzi im o pociąg 4244 relacji K-ce - Tunel. Wcześniej jeździł on w relacji K-ce - Sędziszów a od kilku lat K-ce - Kozłów. Lecz nie w tym rzecz.
    Otóż przez przynajmniej 30 ostatnich lat jeździł on z Katowic zawsze po godz.17 ( tj. 17.15, 17.25, 17.18, 17.20, 17.35, 17.12 itp ) i te godziny wszystkim bez wyjątku odpowiadały. Pasażerowie byli bardzo zadowoleni, pociąg był codziennie oblegany, pomimo że przez wiele lat składał się z 3 EZT.
    Jest to bowiem skład którym jeździli uczniowie, studenci oraz kończący pracę o 17 w Katowicach i Sosnowcu oraz nieco później w Dąbrowie Grn, Sławkowie, Bukownie czy Olkuszu.
    Ale co dobre nie trwa wiecznie.....
    Jakiś ,, śląski geniusz" postanowił to wszystko koniecznie zepsuć i w obecnym rozkładzie (tj.2007/2008) wytrasowano go tak, że odjeżdża z Katowic już o godz.16.49.
    Ta zmiana spowodowała, że bardzo wielu z jego pasażerów odwróciło się od PKP! Nie mogąc za nic w świecie zdążyć na ten pociąg, a kolejny jest za ponad 2 godziny, wybierali busy i inne środki komunikacji! Inni, którym udaje się zwolnic ze szkoły, zajęć czy pracy, kombinują na niego w jakiś sposób zdążyć!
    A 2 EZT woziły powietrze. Od lutowej korekty r.j. zamiast zmienić r,j, tak by pasował podróżnym, ograniczono się jedynie do zmiany zestawienia na 1 EZT, które też wcale się nie zapełnia, świecąc wręcz pustkami...
    Ale najgorsze ma dopiero nadejść!!!
    Otóż od r.j. 2008/2009 pociąg ten ma jeździć z Katowic już o g. 16.30, gdy kolejny dopiero o 18.45!
    Przerwa wyniesie więc aż 135' . Za to poprzedni pociąg w tamtym kierunku pojedzie z Katowic o g. 15.40 czyli ledwie 50' wcześniej!!!!
    Pikanerii temu wszystkiemu dodaje fakt, że 2 lata temu PKP PR z Katowic zlikwidowało jeżdżący około g.16.30) skład do Wolbromia ( wcześniej Sędziszowa ) tłumacząc ( na piśmie, które czytałem ) ten fakt brakiem frekwencji, a co zatem idzie małą dochodowością tego pociągu!
    Teraz, po 2 latach przesuwa się na tą godzinę kolejny pociąg! Tylko w jakim celu? Pewnie by za parę miesięcy go zlikwidować tłumacząc się jak wcześniej!
    Czy na kolei zawsze trzeba niszczyć co dobre i sprawdzone..?
    Ale skoro wg PKP PR jest zapotrzebowanie na pociąg o g.16.30 to można było reaktywować ,,uwalone" wcześniej połączenie do Wolbromia. Ten pociąg mógłby jeździć do Olkusza czy choćby tylko do granicy województwa tj. Sławkowa!
    Przecież konkurencja nie śpi. Oni jeżdżą pod klientów, nie jak PKP PR!
    Zresztą czytając na tym forum co dzieje się w PKP PR Katowice, to gołym okiem widać, że nie funkcjonuje ono dla zwykłych śmiertelników.....



    Temat: Rozkład jazdy 2008/2009 w woj. śląskim
    Mieszkańcy gmin północnej Małopolski protestowali wczoraj przeciwko likwidacji połowy połączeń w ich regionie

    Około stu mieszkańców gmin i miast leżących na trasie Katowice - Olkusz - Kozłów zebrało się przy stacji w Kozłowie w proteście przeciwko likwidacji pięciu z dziesięciu połączeń kolejowych w godzinach dojazdów i powrotów z miejsc pracy i szkół. - Przyszłam tutaj, bo mój mąż codziennie musi dojeżdżać do pracy do Katowic. Pociągów jest mało i są źle skoordynowane, trzeba czekać na powrót do domu trzy godziny - opowiadała pani Janina. - Mam prawie 50 lat. Do pracy wstaję po drugiej w nocy, a wracam o 22, bo taki mam dojazd. Jak długo jeszcze tak wytrzymam? - wtórował jej pan Józef.

    Problem Kozłowa, Olkusza, Wolbromia, Sławkowa, Bukowna i ościennych gmin zaczął się wraz ze zmianą rozkładu jazdy pociągów w połowie grudnia. Pociągi osobowe międzywojewódzkie na trasie Katowice - Olkusz - Kozłów przejeżdżają przez województwa śląskie, małopolskie i świętokrzyskie. Dotychczas PKP Przewozy Regionalne finansowały deficytowe linie międzywojewódzkie dzięki wsparciu urzędów marszałkowskich i Ministerstwa Infrastruktury, jednak od 2009 roku ministerstwo rezygnuje z ich dofinansowywania. Małopolski Urząd Marszałkowski zwiększył co prawda dotację o 12 proc., ale i tak PKP PR musiały niektóre zlikwidować. Na dodatek w strategii ministerialnej nie sprecyzowano, kto ma zająć się obsługą połączeń osobowych międzywojewódzkich. PKP Intercity nie może przejąć tych osobówek, bo obsługuje wyłącznie połączenia pośpieszne, a samorządy nie mają na nie pieniędzy. - Nie jest prawdą, że osobowe połączenia międzywojewódzkie są zarządzane przez marszałków województw. Ustawa, którą przyjął Sejm, zakłada tylko przejęcie udziałów w spółce PKP PR przez samorządy województw. Sprawa finansowania samych połączeń nie jest jednoznaczna. Województwa odpowiadają wyłącznie za połączenia wewnątrz regionów - mówi wicemarszałek województwa małopolskiego Roman Ciepiela.
    - Rządowa "Strategia dla transportu kolejowego do roku 2013" zakłada przejęcie przez PKP InterCity połączeń pospiesznych międzywojewódzkich - komentuje Beata Czemerajda z PKP InterCity.

    - Skoro firma PKP InterCity przejęła pracowników, tabor i inne składniki majątkowe, to powinna zorganizować wszystkie połączenia międzywojewódzkie. Zamierzam wraz z innymi marszałkami interweniować w tej sprawie - odpowiada Ciepiela, podkreślając, że dofinansowanie połączeń kolejowych wzrasta w 2009 roku z 43 do 48 mln zł i nie może już być wyższe. Dodaje też, że możliwe są też takie zmiany rozkładów jazdy, aby zamiast pociągów w środku dnia kursowały te dowożące ludzi do pracy i szkół. - Pierwsza korekta może być przeprowadzona w pierwszym kwartale przyszłego roku i będzie to uzależnione od opinii samych podróżnych.

    Źródło: Gazeta Wyborcza
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.