Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Stare Bojanowo





    Temat: Teraz w Trójce o absurdach PKP [Horyniec]

    | W całej sprawie nie chodzi o badanie rzeczywistego kosztu jazdy
    | luzem i jazdy z wagonami. Chodzi o koszty pononoszone przez
    | "Przewozy Regionalne" wobec CARGO (za loka) i PLK (za dostęp do
    | infrastruktury).

    | Ktore to koszty sa calkowicie wyssane z palca, i to jest wlasnie to,
    | co mnie w tym wszystkim boli najbardziej.

    Tak możesz powiedzieć każdemu i wszędzie. A w Tepsie czy u innych operatorów
    (np. komórek) opłaty za połączenia nie są wyssane z (brudnego) palca?.......
    Niestety - to jest rynek - chcieliście, to macie :-)


    Koszty polaczen ktore rzuca TPSA wynikaja
    tylko i wylacznie z braku konkurencji.
    I jeszcze nagle buzon z tepsy mowi ze TPSA jest niedochodowa.
    Czy ktos moze mi powie jakie to wielkie inwestycje poczynilo TPSA w ostatnim
    roku??To jest dopiero absurd.Zawyzyc kosty nie jest zadnym problemem.
    We wszystkich krajach na okolo sie to oplaca tylko u nas nie.
    Za zamykanie rogatek w Starym Bojanowie PKP zyczy sobie 1500.
    To chyba jakis cyrk.Ale to jest tylko Polska
    a w tym kraju nikt nikogo nie rozlicza.

    Pozdrawiam
    Tomek

    **********************************
    KOLEJ DREZYNOWA
    http://www.drezyny.com
    pomorze&kraj
    Tomasz Piepiora 608179997
    wielkopolska
    Tomasz Wesierski 600292454
    **********************************





    Temat: Belchatow i kolejna porcja ciekawszych bledow

    dobra wiadomość:
    PKP-PR wznowiwiła przewozy do stacji Bełchatów
    zła wiadomość:
    Bełchatów leży w tabelce 603 (tylko w jednym kierunku)

    II. Co piszczy w kilometrażu:
    Ze Śmigla do Starego Bojanowa jest o 1 kilometr inaczej, niż ze
    Starego Bojanowa do Śmigla.

    Już chyba nie dożyje czasów, w których z Warszawy Pragi do Warszawy Toruńskiej
    będzie tyle samo kilomerów w obydwu kierunkach (jest 2 i 3) Tutaj to może
    byc uzasadnione faktem, że są dwa tory, ale idą równo koło siebie prawie
    bez łuków... ;-)

    Pozdrawiam,
    Franek Grzegorek







    Temat: Trzebnicka KD


    Jak ktoś z Wrocławia będzie bardzo chciał, to do Starego Bojanowa ma raptem
    110 km.

    Pozdrowienia: Pedro


    To trochę daleko, jak dla kogoś, kto nie posiada samochodu. Z Warszawy
    wystarczy autobusem miejskim dotrzeć do Piaseczna, a sam przystanek znajduje
    się obok stacji wąskotorowej.
    Z Łodzi wystarczy wsiąść w pociąg podmiejski i wysiąść na stacji Rogów. Stacja
    kolei wąskotorowej znajduje się bowiem niedaleko peronu PKP.
    Mam rozumieć, że mieszkaniec Wrocławia powinien najlepiej pośpiechem dotrzeć do
    Starego Bojanowa lub z przesiadką PKS-em. Odległość 110 km jest też dla wielu
    osób nie do przyjęcia. Każdy wolałby mieć przyjemność i okazję przejechania się
    zabytkową kolejką w niezbyt dużej odległości od miasta, w którym mieszka, uczy
    się, studiuje, itd.

    Pozdr.





    Temat: A co będzie gdy.....??


    Powiedziałbym, że to bardziej problem niedbalstwa kogoś z PKP, albo za
    późnego zgłoszenia się z tym SKPL-u. Podejrzewam, że w następnym roku nie
    tylko będą numery tabel, ale i na mapkach wrócą owe linie. W końcu pozostali
    przewoźnicy jak WKD czy SKM (co prawda też z grupy PKP) mają już wszystko
    poprawnie.


    SKM nie jest powaznie traktowana.

    W hafasie nie jest uwzgledniona zmiana od 10 marca dotyczaca zatrzymania
    poc SKM 702 w Cieplewie wraz z pozniejszym kursowaniem
    http://www.skm.pkp.pl w dziale ogloszenia.

    W Tczewie, nawet po zlikwidowaniu tego wieczornego pociagu dublujacego sie
    z SKMka nie ma zadnej informacji o pociagach SKM na ogolnych rozkladach
    plakatowych czy glownym-wielkim nad kasami.

    A co ciekawe, hafas znajduje polaczenie z Krosniewic do Smigla :-)
    Tylko ze w Ostrowach te kilkadziesiat metrow mam isc 20 minut, a w
    Starym Bojanowie 5 minut...

    Pozdrawiam,
    Franek Grzegorek





    Temat: Czy rozklad z nowego SRJP jest prawidlowy?

     I. ŚKD
    Jest to pytanie retoryczne, bo z pewnością te (dwa chyba) ranne pociągi do
    Starego Bojanowa nie mają (G) tylko (D) - w drukarni im się coś pomieszało,
    i myśleli że na każdej tabelce musi być przynajmniej parę (G) ;-)


    Tak na zachęte dla podróżnych aby się pospieszyli z podróżą, bo potem już
    pociągu może nie być... Ale całe szczęście, że to ŚKD a nie PKP!!! Zapewne
    pomyłka, albo może kolidują te pociągi z przewozami towarów i może myślą, o ich
    zawieszeniu. Tak mówił mi gość w wąskotorówce w październiku, że w nowym
    rozkładzie wylatują pociągi koło 9 rano, bo nie ,,mieszczą'' się z
    towarowymi... To się nazywa ruch na linii...

    II. KrKD
    Ale tez chciałbym się zapytać o popołudniowy pociąg do Krzewia:
    Jest BEZ WĘŻYKA!!! i w uwadze tylko mówią o odcinku do Krośniewic, czyli
    mam rozumieć, że z Krośniewic do Krzewia jedzie codziennie, w szczególności
    będzie jechał już w niedzielę 15.XII?


    Może prowadzą dezinformację na niekorzyść konkurentów, którzy pokazali, że mają
    gdzieś całe PKP...
    kruczek





    Temat: Śmigielska KD


    Przesylam uproszczona wersje rozkladu dla Smigla.
    Caly rozklad mam w Excelu i moge przeslac chetnym.
    Uwaga! Niestety obecna optymistyczna liczba pociagow w ciagu paru dni
    ulegnie zmniejszeniu. PKP PLK chca za opuszczanie rogatek na Starym
    Bojanowie 1500 zł + vat w skali miesiąca...


    I to jakos idzie w proporcji do liczby pociagow? No coz, droznik nie
    jest tani. Jesli to jest z calodobowa obsada, to 4 etaty, kazdy z
    ZUSem pewnie 2000 zl, 8000 miesiecznie jak obszyl. A moze 5 etatow
    trzeba?

       MJ





    Temat: A co będzie gdy.....??


    A co ciekawe, hafas znajduje polaczenie z Krosniewic do Smigla :-)
    Tylko ze w Ostrowach te kilkadziesiat metrow mam isc 20 minut, a w
    Starym Bojanowie 5 minut...


    no co- przerwa na fajke ;-)
    natomiast widac, jak PKP interesowala sie waskim torem, ze hafas nigdy
    waskich stacji nie wykazywal





    Temat: Śmigielska KD

    .

    Uwaga! Niestety obecna optymistyczna liczba pociagow w ciagu paru dni
    ulegnie zmniejszeniu. PKP PLK chca za opuszczanie rogatek na Starym
    Bojanowie 1500 zł + vat w skali miesiąca...


    nie znam tamtego terenu, ale chyba chodzi o to, ze przejazd obejmuje zarowno
    tory normalne, jak i tor waski?
    to nie mozna czasem potraktowac tego przejazdu jako niestrzezony dla
    kolejki? [ew. kierpoc wyskakuje i wstrzymuje ruch] ?




    Temat: Smigiel - 2 sprawy


    Od 1 wrzesnia PLK podwyzszyly oplate za obsluge rogatek w Starym
    Bojanowie do... 2000 zl/miesiac.


    Już raz pisałem : przenieść szlaban za tory wąskotorówki i olać PKP. Wbrew
    wcześniejszym informacjom licząc od szlabanu najpierw są dwa wąskie tory,
    później kawałek asfaltu i "tory normalne". Po jakiego grzyba płacić 2000 zł.
    Na owej drodze niemal nie ma ruchu.

    Już łatwiej byłoby wychodzić kirownikowi z pociągu ze znakiem STOP, albo
    ROGATKI USZKODZONE i samemu blokować przejazd. Nie stać SKD na taki przejazd
    co kosztuje 2000 zł/m-c

    Mick M.





    Temat: 4 kolejki wask


    ZTCW Zarzad PKP podpisal kwit na przekazanie samorzadom kolejek: Elk,
    Opalenica, Piaseczno, Znin.
    Szczegolow nie znam.
    pozdr waskotorowo


    Jechałem sobie Szklarka i w Starym Bojanowie na przeładunek
    normalnotorowy zostało wypchane mase sprzetu szkoda ale
    to juz chyba ostatnie dni Smigielskiej KD

    Renul





    Temat: Smigiel - 2 sprawy


    "| Od 1 wrzesnia PLK podwyzszyly oplate za obsluge rogatek w Starym
    | Bojanowie do... 2000 zl/miesiac.

    | Noz sie w kieszeni otwiera...

    Eee, Tomek, skad taki pesymizm? Jak zatrudnia wlasnego "rogatkowego" na
    okreslone
    godziny za 1000 zl na miesiac i tak wyjdzie taniej, a p**** PKP bedzie


    miala kolejna nauczke.


    Cos podobnego slyszalem o kasjerce towarowej w Zbiersku.


    Pesymizm kolegi Tomka może wynikać z kosztów pracy. Jeśli chcesz zapłacić w
    naszym pięknym kraju 1000 PLN za pracę, to koszty zatrudnienia spowodują, że
    spokojnie zbliżymy się  do 2000. a jeden człowiek nie wystarczy.

     2000 zł/ za miesiąc - Czy tam nie brakuje jednego zera - przekornie pytam?

    Sławek





    Temat: Parowozy i waskotorowka dzisiaj

    18/5/02 16:51:


    w rozkladzie pkp nie ma slowa o tej waskotorowce! jak jezdzi to wg jakiego
    rozkladu


    Tez bym sie chetnie dowiedzial. Wracajac bowiem z wolsztynskiej parady
    zajechalem do Starego Bojanowa oblookac jak to tam wyglada i bylem pewien,
    ze juz po zawodach. A tu prosze, Remik sobie jechal...

    Pozdro,
    Artur <UOPSzymański

    "Bo wszystkie UOP-y to fajne chlopy..."
    (C) by Yarosch





    Temat: Smigiel - 2 sprawy

    "| Od 1 wrzesnia PLK podwyzszyly oplate za obsluge rogatek w Starym


    | Bojanowie do... 2000 zl/miesiac.

    Noz sie w kieszeni otwiera...


    Eee, Tomek, skad taki pesymizm? Jak zatrudnia wlasnego "rogatkowego" na okreslone
    godziny za 1000 zl na miesiac i tak wyjdzie taniej, a p**** PKP bedzie miala kolejna nauczke.
    Cos podobnego slyszalem o kasjerce towarowej w Zbiersku.





    Temat: Wielkopolskie dworce straszą podróżnych
    Wielkopolskie dworce straszą podróżnych

    Wielkopolskie dworce kolejowe są w opłakanym stanie technicznym i nie spełniają warunków odprawy pasażerów niepełnosprawnych - wynika z raportu opracowanego przez Najwyższą Izbę Kontroli.

    Wszechobecny jest fetor moczu i brud, a w takiej scenerii zadomowieni koczujący na ławkach bezdomni. PKP planuje remonty, ale w większości przypadków są to prace związane z odnowieniem elewacji lub malowaniem pomieszczeń.

    Kontrole przeprowadzono od 1 stycznia 2005 roku do 29 lutego 2008. Ich celem było sprawdzenie, czy na dworcach w Polsce można bezpiecznie i sprawnie obsługiwać pasażerów oraz jaka jest ich dostępność dla niepełnosprawnych. W Wielkopolsce skontrolowano 21 obiektów, którymi zarządza spółka Polskie Koleje Państwowe SA.

    - Wyniki są dla PKP miażdżące - zauważa poseł Wiesław Szczepański, wiceprzewodniczący sejmowej komisji infrastruktury. - W Lesznie dworzec tylko w 35 procentach spełnia warunki odprawy pasażerów niepełnosprawnych. W Starym Bojanowie jest jeszcze gorzej, bo zaledwie 5 procent.

    Tak precyzyjne wyliczenia wynikają z liczby punktów, jakie otrzymuje dworzec za każde spełnione optymalne kryterium, przy czym spełnienie wszystkich oznacza 100 procent.

    Kontrolerzy NIK przeprowadzili także oględziny dworca kolejowego Poznań Główny, gdzie stwierdzono liczne nieprawidłowości. Obiekt w 27,5 procentach nie jest przystosowany do obsługi pasażerów i w aż 51,1 procentach do obsługi pasażerów niepełno-sprawnych. Przykładowo przejścia przez tory wykorzystywane do transportu osób niepełnosprawnych są bardzo nierówne, a znajdujący się przy nich wysoki próg powoduje dodatkowe utrudnienia. Kontrolerzy negatywnie ocenili stan sanitarny. Zarówno na samym dworcu, jak i na terenach przyległych zastali śmieci. Podobnie było na dworcu w Ostrowie Wlkp., gdzie stan toalet określono jako fatalny. Wszystkie niedociągnięcia usunięto tam miesiąc temu wraz z oddaniem do użytku nowych szaletów.

    Wymienione przykłady nie są wyjątkiem od normy, ale odzwierciedleniem problemu w skali całego województwa. Tylko na jednym spośród 21 skontrolowanych obiektów, osoby poruszające się na wózkach mogą swobodnie dostać się na perony. To dworzec w Swarzędzu, gdzie zamontowano windy. Tam jednak niepełnosprawny pasażer wprawdzie z łatwością dostanie się na peron, ale pociągiem nie pojedzie, bo nie będzie miał biletu. Nikt nie pomyślał o tym, aby zapewnić dostęp do kas na dworcu. Jednym z bardziej nieprzyjaznych dla niepełnosprawnych jest dworzec w Środzie Wlkp. Tam wskaźnik przystosowania sięga ledwie 15 procent.

    - W najbliższym czasie planujemy wyjazd na dworzec i wtedy osoby na wózkach sprawdzą, czy wszędzie są w stanie dojechać - zapowiada Marcin Pikusa, kierownik Stowarzyszenia Pomocy "SOS" w Środzie.

    "PKP SA nie podjęły działań utrzymania infrastruktury dworcowej w należytym stanie. Wieloletnie zaniedbania i brak remontów spowodowały dalszą degradację i starzenie się obiektów. Planowane remonty ograniczały się tylko do niezbędnego minimum... " - czytamy w raporcie poznańskiej delegatury NIK.

    Zarząd PKP zapowiada, że będzie modernizował dworce. W pierwszej kolejności te w najgorszym stanie technicznym, przez które przewija się najwięcej pasażerów rocznie.

    - PKP SA wykorzystując własne fundusze, Unii Europejskiej i firm prywatnych zainteresowanych współpracą, systematycznie modernizują dworce. Na około 1,2 tysiąca obiektów w Polsce w 2008 roku zmodernizowano 201 - informuje Michał Wrzosek, rzecznik prasowy PKP SA.

    Na początku 2010 roku powinna rozpocząć się budowa nowego dworca w Poznaniu. Pierwszych pasażerów ma on obsługiwać na Euro 2012. Negocjacje z inwestorem trwają. Poznamy go do końca kwietnia. Nowy obiekt ma być czymś więcej niż dworcem. To rodzaj zintegrowanego centrum komunikacyjnego. Na 16 hektarach między wolnymi torami, ul. Zachodnią a Mostem Dworcowym i Głogowską, mają się znaleźć: dworzec kolejowy z zabudowanymi peronami, autobusowy oraz przystanki tramwajowe.

    Na małych i średnich dworcach realizacja inwestycji przeciąga się i jest co najwyżej kosmetyką, a nie gruntowną przebudową, o które wnosił NIK. W planach są głównie remonty dachów, elewacji, malowanie poczekalni i kas, wymiana stolarki. Możliwe, że niektóre z obiektów będą przejmowane przez samorządy. Tak będzie w przypadku dworca w Kościanie, którym zainteresowane jest miasto. W Lesznie PKP przekazały miastu ul. Dworcową. Jeszcze w tym roku ruszy jej przebudowa. Sam dworzec ma być nadal własnością PKP, które planują modernizację budynku. We Wrześni remont zakończył się kilka tygodni temu.

    Źródło: POLSKA Głos Wielkopolski
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.