Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
PKP inter city Wrocław
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ewaznieba.pev.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Rzeszów Koszalin cena





    Temat: Miejscówki w pociągach PKP PR
    Co sądzicie o wprowadzeniu miejscówek w pociągach PKP Przew. Reg.?

    Wiem, że ich prak to raczej zaleta niż wada porównójąc do drożyzny miejscówkowej w PKP IC.

    Początkowo mogłyby być to tylko miejsca w klasie 1, potem w 2. Oczywiście jako rezerwacja fakultatywna - na życzenie (minimum tydzień lub jakoś inny sensowny czas przed wyjazdem, by oznaczyć zajęte miejsca). Potem najbardziej rezerwowane połączenia mogłyby mieć stałe wagony objęte rezerwacją.

    Zalety są banalne - dodatkowy sysk dla Przewozów Regionalnych oraz pewne miejsca dla jadących w dłuższą trasę (np. Krakowianką z Białogardu do Wrocławia czy Światowidem ze Szczecina do Rzeszowa)

    Cena - 2 zł (tak jak już kiedyś było).

    Wiele kas PR jest już na rPOSach, ew. na KURS-90. Więc z zakupem miejscówki i rezerwacją nie powinno być problemu. Co innego w kasach fiskalnych - inna polityka - w Koszalinie 3 kasy PR i kasa IC ma rPOS, a w Kętrzynie obie kasy mają fiskalną. Na codzień z koszalina są 2 pociągi z rezerwacją - TLK i kuszetki w pośpiechu do Krakowa. W wakacje ta liczba wzrasta do 5. W kętrzynie (obecnie niestety tylko w sezonie) Podlasiak z kuszetką + weekendowo-wakacyjny TLK Pojezierze. A kiedyś podlasiak był cały rok z kuszetką, a w wakacje dodatkowo był wagon sypialny...

    p.s. Dlaczego w kasach PR z rPOSem bilety na PKP IC sprzedaje się na CIVach? Miejscówki to rozumiem, ale bilety mogłyby być na normalnych drukach biletów (przy polu od jest wpisywane Przew. Reg. lub Koleje Mazowieckie, to nie może być Intercity? Kasy IC to co innego - tam są tylko dwa rodzaje druków.



    Temat: wykolejenie we wloszech
    Tak przypadkowo wskoczyłem sobie na stronkę www.ryanair.com
    i co widzę?

    Ceny biletów

    z Frankfurtu (Hahn - 100 km od centrum)

    do Londynu i Mediolanu - 15 euro
    do Montpellier - 20 euro
    do Pisy i Oslo - 25 euro
    do Perpignan i Pescary - 30 euro

    z Londynu ( Stansted - ok. 60 km od centrum)

    do Dublina i Brukseli - 10 euro
    do Glasgow - 6,25 funta ( 2 paczki papierosów w .uk)
    do Mediolanu, Klagenfurtu, Oslo, Hamburga, Sztokholmu, Wenecji - 10 funtów

    z Brukseli ( dokładnie z Charleroi)

    do Wenecji i Liverpoolu - 15 euro

    A teraz DB

    A teraz PKP

    kiblem a potem bonanzą - 12,5 euro
    pośpiechem - 20 euro
    pośpiechem w 1 klasie - 30 euro
    ekspresem w 2 klasie - 35 euro
    ekspresem w 1 klasie - 50 euro

    10 euro

    kibelkiem żeby wydać tyle co pasażer samolotu Frankfurt - Londyn.
    Serce rośnie... jaki to w naszym kraju dobrobyt że babcia spod Chełma co
    jeździ pociągiem podmiejskim do lekarza do Lublina ( albo na targ z
    jagodami) kilka razy w miesiącu wydaje tyle pieniędzy jakby leciała
    samolotem z Frankfurtu do Londynu.

    Aha - jak wejdziemy do Unii to podobno polskie niebo ma być otwarte dla firm
    typu Ryanair.
    Już widzę wakacyjną promocję Kraków (lub Katowice, Wrocław, Rzeszów ) -
    Gdańsk (lub Szczecin, Koszalin) za 10 euro

    Oj ciężkie czasy nadchodzą dla PKP :-(((. Mała pociecha że z LOTem może być
    gorzej.
    Pozdrówka
    aol







    Temat: Dwie nowe spolki wydzielone


    | Na trasie Szczecin -Trojmiacho Exy juz swego czasu jezdzily - i
    | wszyscy narzekali.

    Czekam, kiedy Jarek Stawarz zareaguje na to uogólnienie...


    Oj, jego chyba juz zmeczylo udzielanie sie w tym watku i zrobil EOT...

    Ja na


    ten przykład nie narzekałem, a jeździłem tymi pociągami także w
    czasach, gdy zatrzymywały się na linii nadbałtyckiej jedynie w
    Koszalinie i Słupsku. I wcale nie jeździły puste, przynajmniej
    druga klasa.


    A czy ja pisalem, ze jezdzily puste? Jakos ludze musieli przeciez jezdzic..
    Oczywscie dla podrozojacych Trojmiasto - Szczecin Ex jest wygodniejszy. Ale
    sadzac po wymianie podroznych na stacjach posrednich - ludzie jezdza ze
    wszystkch stacji do wszystkich, wiec polaczenia w obecnej formie sa bardziej
    sensowne.


    | Na tej trasie jezdzi duzo studentow, zolnierzy itp

    Sam jechałem ze Słupska do Koszalina i back, a w moim prze-
    dziale jechali studenci (zaoczni), dojeżdżający na zajęcia
    na WSI w Koszalinie.


    Bo nie mieli innego wyjscia. Ale mysle, ze wola kilka postojow wiecej przy
    znacznie nizszej cenie. Zwlaszcza studenci...


    | - i zarowno mieszkancy Lobza potrzebuja polaczenia z
    | Gdanskiem, a Leborka ze Szczecinem.

    No to pojadą z przesiadką.


    O ile ta przesiadka bedzie. I o ile PKP bedzie w stanie ludzi poinformowac o
    mozliwosciach przesiadek. Na razie na stacjach typu Lobez kasy sa czynne
    coraz rzadziej, albo w ogole ich nie ma...


    | I inaczej niz pospiesznym nie da sie.
    | Poza tym, pamietaj, ze trasa jest w duzej czesci jednotorowa.

    Jedyne, co z tego wynika, to że należy zorganizować krzyżowanie
    w Koszalinie lub Słupsku.


    Wynika z tego, ze prowadzenia ruchu a'la Krakow - Przemysl - gdzie np. w
    Rzeszowie czy Tarnowie kilka - kilknascie minut po odjezdzie Exa/i duzej
    czessi posp wyrusza osobowy, nie da sie na nadbaltyckiej wprowadzic, bo PKP
    jeszcze do tego nie dorosly


    | byle spoznienie np. rzezni (ktorych tam jest od kija,
    | zwlaszcza w lato) - i Ex stoi w Pipidowku Starym na mijance...

    No to, do ciężkiej cholery, należy tak zorganizować ruch, by to
    ta opóźniona rzeźnia w takiej sytuacji czekała, a nie ekspres!


    Powiedz to dyzurnym ruchu...


    A tak - rozpieprzono w Trąbkach wąskotorówkę, by skasować ograni-
    czenie prędkości, po czym zlikwidowano oba ekspresy na linii.


    I slusznie, przy obecnych predkosciach nie jest to linia dla Ex...





    Temat: Dwie nowe spolki wydzielone


    dla podrozojacych Trojmiasto - Szczecin Ex jest wygodniejszy.


    I choćby dlatego należało te Exy zostawić.


    Ale sadzac po wymianie podroznych na stacjach posrednich - ludzie
    jezdza ze wszystkch stacji do wszystkich, wiec polaczenia w
    obecnej formie sa bardziej sensowne.


    Wtedy też wymiana była spora - zarówno w Koszalinie, jak i Słupsku.


    | Sam jechałem ze Słupska do Koszalina i back, a w moim prze-
    | dziale jechali studenci (zaoczni), dojeżdżający na zajęcia
    | na WSI w Koszalinie.

    Bo nie mieli innego wyjscia. Ale mysle, ze wola kilka postojow wiecej przy
    znacznie nizszej cenie. Zwlaszcza studenci...


    Wątpliwe, bo wtedy kilka(naście?) minut po 'Gryfie' odjeżdżał
    z Gdyni pociąg pospieszny do Szczecina (więc w Słupsku był
    jaką godzinę - dwie później), a mimo to jechali expresem.


    | Poza tym, pamietaj, ze trasa jest w duzej czesci jednotorowa.

    | Jedyne, co z tego wynika, to że należy zorganizować krzyżowanie
    | w Koszalinie lub Słupsku.

    Wynika z tego, ze prowadzenia ruchu a'la Krakow - Przemysl - gdzie np. w
    Rzeszowie czy Tarnowie kilka - kilknascie minut po odjezdzie Exa/i duzej
    czessi posp wyrusza osobowy, nie da sie na nadbaltyckiej wprowadzic, bo PKP
    jeszcze do tego nie dorosly


    no to powinny 'dorosnąć'. Osobowe co najwyżej dzięki temu dłużej
    postoją, a jak ktoś będzie się spieszył, to będzie miał expres i nie
    będzie musiał podróżować w towarzystwie comuters.


    | No to, do ciężkiej cholery, należy tak zorganizować ruch, by to
    | ta opóźniona rzeźnia w takiej sytuacji czekała, a nie ekspres!

    Powiedz to dyzurnym ruchu...


    Nakaz na piśmie i ew. sankcje za niedopełnienie.

    o-----------------------------------------------------------------o
    | Tadeusz Franciszek Zieliński                                    |
    | E-mail: tadeusz.zielinski[małpa]iname.com                       |
    o-----------------------------------------------------------------o
    | Kobieta, która przestaje być dzieckiem, przestaje być kobietą   |
    o-----------------------------------------------------------------o





    Temat: Koniec biletu turystycznego
    Skąd takie przekonanie i płacz, ze ten czy tamten bilet i oferta zniknie? Jak już ktoś wyżej napisał - gdzieś ktoś podał, że nie będzie biletu turystycznego czy Regio Karnetu? Może i nie bedzie, ale zapewne w zamian za nie wejdzie inna propomocja lub oferta, być może i lepsza albo tańsza, a Wy już tu opłakujecie, jakie to PKP IC niedobre, przejęcie pospiechów to nieporozumienie itd!
    Z tego co wiem, nowa taryfa PKP IC już jest opracowana, czy i kiedy wejdzie w życie i jakie będą w niej oferty i warunki, dowiemy się w stosownym czasie!
    Na ile wiem, wszystkei stare pospiechy zostaną z taką ceną jak były i bez miejscówek - także nie macie się co bać, ze wzrosną ceny biletów na posiechy albo że będą na nie miejscówki. Jak będzie to się rozwijać z czasem - zobaczymy!

    Z tego co słyszałem, nowa taryfa ma wejść w życie 1 grudnia tego roku. W kwestii biletów weekendowych, takowy ma być ważny dla wszystkich pociągów spółki PKP IC (a więc i pociągów pospiesznych), ale będzie troszkę droższy (119 zł na 2 klasę?) i podobno wraca 1 klasa za bodaj 199 zł. Miejscówki tak jak teraz, za połowę normalnej ceny do wszystkich pociągów objętych rezerwacją miejsc.

    I sam sobie odpowiedziales skad ten placz i lament. Zmiana ceny Waszego weekendowego z 99 na 119 dotyczyc bedzie tylko waszych dotychczasowych klientow, ktorzy na przejeciu pospiechow straca 19 zl. Nie zyskaja praktycznie nic - na liniach po ktorych mozna bylo podrozowac z tym biletem GENERALNIE nie przybedzie pociagow z ktorych mozna skorzystac!!! Malym wyjatkiem jest tu linia Krakow-Wroclaw-Poznan-Szczecin. Jak sam dobrze wiesz IC skutecznie zabilo konkurencje na pozostalych trasach po ktorych kursuja do tej pory jej pociagi.
    I nazwanie faktu, ze bilet turystyczny nie zniknie - tylko zostanie zastapiony to denerwujace bicie piany i paplanina dla "myslacych - inaczej" dziennikarzy, ktorzy kupia wszystko to co powiecie bez zadnego zajekniecia i analizy. Podobnie icpower nazwal likwidacje Olenki na odcinku Opole-Wroclaw ze jest to tylko MODYFIKACJA!!!
    Czy IC ma nas za durni i idiotow!
    A co do biletu turystycznego - zamiana biletu za 69 i 99 zl w pociagach pospiesznych na 119 i 199 jest wlasnie jedo likwidacja!!!!! Jest to zarazem likwidacja tanich polaczen dla rzeszy ludzi tego kraju! Taniej bedzie kupic 2 bilety - jeden tam i jeden na powrot niz korzystac z tej nowej "zmodyfikowanej" oferty! Pasazerowie pociagow pospiesznych traca podwojnie - niedosc ze nie zyskaja zadnych dodatkowych polaczen, to jeszcze odpadnie mozliwosc korzystania z pociagow osobowych!

    Tak! Wlasnie w taki sposob IC zabija kolej! "Modyfikuje" ceny biletow, "modyfikuje" trasy pociagow, no i co najgorsza "modyfikuje" rozklad jazdy pociagow ktore sie ostaly.
    W ten sposob IC likwiduje segment rynku w ktorym kiedys kolej krolowala - jedno/dwudniowe wycieczki do dalszych miejsc nie beda juz teraz ani tanie a w duzej mierze nawet mozliwe! Przykladem moze tu byc linia Wroclaw-Przemysl. Pociagow w ciagu dnia tylko kilka ale az dziwne ze dwa pojada w odstepie 1 godziny: ok. 11:30 i 12:30 - tym sposobem ostatnie dzienne polaczenie Przemysla, Rzeszowa, Tarnowa, Krakowa z Wroclawiem przesuwa sie o 1,5 godziny. Inny przyklad - to ostatni pociag z Bydgoszczy/Torunia do Wawy, ktory odjedzie godzine wczesniej, chyba tylko po to by latem nie kolidowal za bardzo z kursujacym kilka dni w ciagu wakacji ekspresem z Kolobrzegu*. Ja wiem ze jezdzimy coraz wolniej i nie zalezy to bezposrednio od IC ale godziny kursowania tych pociagow leza tylko w gestii IC i spoleczka nie moze tu zwalac odpowiedzialnosci na PLK!

    Robikon! To dobrze, że jesteśmy monopolistą! Będzie więcej pasażerów i większe, jak myślę, zyski, a o to przecież chodzi!
    Żartuję oczywiście, ale z punktu widzenia dużej firmy to dobre rozwiązanie. Z punktu widzenia pasażera już raczej nie :>

    Sumarycznie pasazerow bedzie wiecej. Ale nie bedzie ich tyle ile bylo dotad w obu segmentach razem. Przypomnij sobie jak bylo jak powstalo IC - jak zmieniliscie taryfe, zlikwidowaliscie znizki dla studentow w IC/EC bo jakis "uczony" wpadl na pomysl ze ustawa mowi tylko o ulgach w poc. ekspresowych. Jak wam wtedy dzieki niemu "wzrosla w dol" liczba pasazerow, jak sie potem ratowaliscie wprowadzajac ulge handlowa. Jak gwaltem przejeliscie kilka pospiesznych od PR i jak wam po tym liczba pasazerow wzrosla (a przeciez te pociagi TAKIE NIERENTOWNE byly)!! Jak co roku klamliwie wmawiacie "myslacym inaczej" dziennikarzom, ze co roku uruchamiacie ilestam nowych pociagow (np. zamiast jednego Slowackiego, dwa-Slowacki i Reymont) i jak co roku wprowadzacie takt godzinny do Krakowa i jak czas jazdy zaraz wyniesie na tej linii 2 godz. 25 min...
    I myslicie ze nikt was z tych farmazonow nie sprawdza, ze nikt poza wami nie wie ile prawdy w tym co glosicie...

    Na koniec - co z IC za firma, ktora podstawe swojego istnienia - czyli taryfe pasazerska chce ogloscic na mniej niz tydzien przed jej zmiana....

    *Czy zdaniem IC, ekspres Posejdon zapewnial tylko komunikacje Warszawy z Kolobrzegiem? Co z dojazdem do Leby, Ustki, Darlowa, Slupska, Mielna, Koszalina???? Taki ten remont straszny w Nasielsku a z was takie "cienkie bolki" ze nie umiecie sie postawic PLK? Przeciez to PLK powinno calowac was po rekach ze w ogole chcecie jezdzic!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.