Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Białystok Warszawa cennik PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Chełmża Toruń rozkład PKP Gliwice Opole Gł PKP gliwice-wrocław Główny pkp-gorzów wlkp-rozkład |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Piotrków TrybunalskiTemat: oznaczenia Bonanzy ?
Temat: Giganty walą przez centrum RADOM. Wielkie ciężarówki z obcymi rejestracjami dojeżdżają nawet do dworca kolejowego w Radomiu. To nie tylko efekt nieuwagi ich kierowców, ale też wynik kontrowersyjnej zmiany przebiegu krajowej „dwunastki” przez miasto. O tym, że teraz droga krajowa z Piotrkowa Trybunalskiego do Lublina biegnie przez Radom ulicami Maratońską, 1905 Roku, Dowkonta i aleją Grzecznarowskiego, pisaliśmy w czwartek. Nasza informacja wywołała liczne komentarze czytelników, w szczególności tych, którym nie podoba się skierowanie ciężkich samochodów przez centrum miasta. Zniszczą drogę - Ulice Maratońska i 1905 Roku nie są przygotowane do takiego ruchu. Władze miasta tłumaczą, że dzięki puszczeniu tranzytu przez centrum Radomia będą mogły liczyć na dofinansowanie remontu tych ulic przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. A co będzie, jeśli do tego czasu obie ulice nie będą nadawały się do jazdy? – dopytuje się Andrzej Madejski. Zbigniew Ostrowski, wiceszef Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu zapewnia, że wszelkie większe wyrwy będą na bieżąco łatane, a miasto będzie zabiegało o jak najszybsze rozpoczęcie przebudowy obu ulic. - Tylko tyle możemy zrobić. To nie my, tylko Ministerstwo Infrastruktury wymyśliło taki przebieg „dwunastki”. Być może chodziło im o to, żeby odciążyć ulicę Czarnieckiego, czyli fragment krajowej „siódemki”. - Nie zanotowaliśmy na razie niebezpiecznych sytuacji na nowej trasie. Wielu kierowców ciężarówek zna dobrze jej stary przebieg i nie jeździ przez miasto. Widać to nawet po koleinach na Żółkiewskiego - uważa nadkomisarz Piotr Kostkiewicz, zastępca naczelnika sekcji ruchu drogowego radomskiej policji. Zakaz w tunelu Jeden z radomian zauważył, że niektórzy kierowcy nie patrzą na znaki i dojeżdżają do dworca PKP. Tam pytają ludzi o drogę do Lublina. Być może niektórzy robią to świadomie, bo na początku alei Grzecznarowskiego stoi znak zakazu wjazdu pojazdów wyższych niż 3,8 metra. Wcześniej nie ma informacji o tym zakazie, a na ulicy Dowkonta nie ma już gdzie zawrócić. Z kolei ci, którzy decydują się na złamanie zakazu, blokują ruch przy wjeździe do tunelu. Już kilka razy widzieliśmy sytuacje, gdy kierowcy TIR-ów zatrzymywali się na alei Grzecznarowskiego i sprawdzali, czy ich pojazd zmieści się w tunelu, czy też nie. - Informacja o tym zakazie powinna być już przed rondem u zbiegu ulic Kieleckiej i Maratońskiej, żeby kierowcy wyższych pojazdów mogli wybrać inną trasę - przyznaje Zbigniew Ostrowski. - Ustawimy takie znaki z informacją, że dotyczą one tylko kierowców poruszających się po drodze krajowej numer 12. Temat: [pr] Nie ma już ATP
Pojecia nie mam... I podejrzewam ze w internecie tego nie znajdziesz ;-) (a juz mialem spytac o wzór szmaty....) pdr Temat: Remont trasy Łódź-Warszawa W dniach 8-31.08 br. na linii Łódź - Warszawa w związku z modernizacją linii Warszawa – Gdynia oraz remontem odcinka Łask – Zduńska Wola uległy zmianie godziny odjazdu niektórych pociągów. Na terenie woj. łódzkiego wprowadzone zostały następujące zmiany w rozkładzie jazdy: Nr pociągu: 12116/7 kurs w (D) Relacja: Warszawa Wschodnia.(odj. 16.30 wcześniej 38 min) – Tomaszów Maz. (przyj. 18.29 wcześniej 33 min) Termin zmiany: 08.08. – 31.08.08.08r. Odcinek zmiany: Skierniewice odj. 17.31 (wcześniej 36 min), Koluszki odj. 18.00 (wcześniej 28 min) Nr pociągu: 2225/4 Relacja: Skierniewice odj. 6.03 (+9 min) –Łódź Fabryczna przyj. 7.15 (+8 min) Termin zmiany: 08.08. – 31.08.08.r. Odcinek zmiany : Koluszki odj. 6.42 (+8 min) Łódź Widzew odj.7.07 (+8 min) Nr pociągu: 22512/3 kurs. w © Relacja: Warszawa Wschodnia odj. 16.30 (wcześniej 38 min) –Łódź Fabryczna przyj. 18.17( wcześniej 34 min) Termin zmiany: 08.08. – 31.08.08.r. Odcinek zmiany : Skierniewice odj. 17.31 (wcześniej 35 min), Koluszki odj. 17.54 (wcześniej 34 min), Łódź Widzew odj. 18.10 (wcześniej 34 min) Nr pociągu 54112/3 Relacja: Olsztyn Główny- Racibórz Termin zmiany: 08.08-31.08.08r Odcinek zmiany: Warszawa Wschodnia odj. 17.08 (+38 min Warszawa Centralna odj 17.20 (+35 min) Warszawa Zachodnia odj.17.25 (+35 min) Skierniewice odj. 18.08 (+34 min) Koluszki odj. 18.31 (+31 min) Piotrków Tryb odj. 19.00 (+ 31 min, Radomsko odj. 19.29 (+32 min) Nr pociągu 54502/3 Relacja: EŁk- Bielsko Biała Termin zmiany: 08.08-30.08.08r Odcinek zmiany: Warszawa Wschodnia odj. 2.46 (+8 min Warszawa Centralna odj 2.58 (+8 min) Warszawa Zachodnia odj.3.03 (+8 min) Skierniewice odj. 3.50 (+8 min) Koluszki odj. 4.15 (+7 min) Piotrków Tryb odj. 4.44 (+ 4 min), Nr pociągu 56110/1 Relacja: Olsztyn Główny- Wrocław Gł. Termin zmiany: 08.08.-31.08..08r Odcinek zmiany: Warszawa Wschodnia odj. 12.46 (+23 min Warszawa Centralna odj 12.57 (+12 min) Warszawa Zachodnia odj. 13.02 (+12 min) Skierniewice odj. 13.43 (+10 min) Koluszki odj. 14.06 (+8 min) Piotrków Tryb odj. 14.35 (+ 8 min), Radomsko odj. 15.05 (+8 min) Nr pociągu 65111 Relacja: Wrocław Gł.- Olsztyn Gł przyj. 19.16 Termin zmiany: 08.08.-31.08.08r Odcinek zmiany: Radomsko odj. 12.54 (+14 min) Piotrków Tryb odj. 13.29 (+ 14 min), Koluszki odj. 13.56 (+13 min) Skierniewice odj. 14.19 (+11 min Warszawa Zachodnia odj. 15.01 (+6 min) pociąg OSTROWIANIN Ostrów Wlkp.– Warszawa Wsch. planowy przyjazd do dworca Warszawa Centralna 10.05 przyjedzie na dworzec Warszawa Centralna 10.54 (zebrane z luźnych informacji ze strony PKP PR) Temat: TUNNEL ELECTROCITY 2008 - LUBIĄŻ - DOJAZDY - BILETY Oto możliwości dotarcia na Tunnel.... Warszawa Start: 14.08.2008 Godz. 11.00 Miejsce: ul. Emilii Plater (pod Salą Kongresową) Trasa: Warszawa – Piotrków Tryb. – Kępno - Tunnel Electrocity Wyjazd powrotny: 15.08.2008 (po zakończeniu imprezy) Przystanki, na których można się dosiadać: - Bełchatów lub inne propozycje przy większej grupie. cena przejazdu – 68 PLN / os cena PAKIETU* - 152 PLN / os ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Poznań Start: 14.08.2008 Godz. 13.00 Miejsce: Dworzec Główny PKP (przy dworcu letnim) Trasa: Poznań – Leszno - Tunnel Electrocity Wyjazd powrotny: 15.08.2008 (po zakończeniu imprezy) Przystanki, na których można się dosiadać: - Leszno (skrzyżowanie ulic: Al.Konstytucji 3 Maja i Al. Jana Pawła II ) około godz 14.30 cena przejazdu - 50PLN / os cena PAKIETU* - 134 PLN / os ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Szczecin Start: 14.08.2008 Godz. 11.00 Miejsce: Dworzec Główny PKP (dolny podjazd) Trasa: Szczecin – Gorzów Wlkp. – Zielona Góra – Lubin - Tunnel Electrocity Wyjazd powrotny: 15.08.2008 (po zakończeniu imprezy) Przystanki, na których można się dosiadać: - Gorzów Wlkp. (Dworzec Główny PKP ul. Dworcowa) około godz 13.00 - Świebodzin (stacja benzynowa ul. Wojska Polskiego) około godz 14.30 cena przejazdu – 75 PLN / os cena PAKIETU* - 159 PLN / os ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Katowice Start: 14.08.2008 Godz. 14.00 Miejsce: Hala "Spodek" (przy lodowisku) Trasa: Katowice – Opole – Tunnel Electrocity Wyjazd powrotny: 15.08.2008 (po zakończeniu imprezy) Przystanki, na których można się dosiadać: - Opole (Dworzec Główny PKP) około 16.00 cena przejazdu - 49 PLN / os cena PAKIETU* - 133 PLN / os ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Lublin Start: 14.08.2008 Godz. 09.00 Miejsce: Dworzec Główny PKP Trasa: Lublin – Radom – Piotrków Tryb. – Kępno – Tunnel Electrocity Wyjazd powrotny: 15.08.2008 (po zakończeniu imprezy) Przystanki, na których można się dosiadać: - Radom (restauracja Mc Donalds ul. Czarnieckiego - po prawej stronie w kierunku Kielc ) około 11.00 cena przejazdu – 89 PLN / os cena PAKIETU* - 173 PLN / os ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zielona Góra Start: 14.08.2008 Godz. 15.30 Miejsce: Dworzec Główny PKP Trasa: Zielona Góra – Nowa Sól – Lubin - Tunnel Electrocity Wyjazd powrotny: 15.08.2008 (po zakończeniu imprezy) Przystanki, na których można się dosiadać: - Polkowice (w umówionym miejscu przy trasie głównej nr.3) około godz. 16.45 - lub inne propozycje przy większej grupie. cena przejazdu – 40 PLN / os cena PAKIETU* - 124 PLN / os Temat: Pociągi pośpieszne - ciekawostki Rezerwy czasowe w tegorocznym RJ zrobione przez IC są kompletnie nie zrozumiałe. Dla przykładu ostatnio pociąg Wrocławianin wyjechał z Łodzi z 40-sto minutowym opóźnieniem i przyjechał do Wrocławia... punktualnie! Także gdyby czas jazdy na odcinku Wrocław- Łódź wynosił 3h 45 min (teraz 4 h 15 min) i z Łodzi Kaliskiej do Warszawy 1h 50 minut (teraz 2 godz) czas przejazdu wyniósł by 5 h 35 minut czyli tyle co... flagowe Inter City FREDRO z Wrocławia do Warszawy! Pewnie PKP IC ustaliło takie rezerwy po to żeby naiwni pasażerowie myślieli że IC jest szybsze dużo od pośpiechów i nie przesiedli się na tańsze pociągi Economy. Rezerwy czasowe w tegorocznym RJ zrobione przez IC są kompletnie nie zrozumiałe. Dla przykładu ostatnio pociąg Wrocławianin wyjechał z Łodzi z 40-sto minutowym opóźnieniem i przyjechał do Wrocławia... punktualnie! Także gdyby czas jazdy na odcinku Wrocław- Łódź wynosił 3h 45 min (teraz 4 h 15 min) i z Łodzi Kaliskiej do Warszawy 1h 50 minut (teraz 2 godz) czas przejazdu wyniósł by 5 h 35 minut czyli tyle co... flagowe Inter City FREDRO z Wrocławia do Warszawy! Pewnie PKP IC ustaliło takie rezerwy po to żeby naiwni pasażerowie myślieli że IC jest szybsze dużo od pośpiechów i nie przesiedli się na tańsze pociągi Economy. Dokładniej to się przedstawia troche inaczej ale sens wypowiedz jest dobry Warszawa Centralna EX Pogórze/IC Odra P Jaćwing 1:28 h Piotrków Tryb 1:44 h 2:29 h Częstochowa 2:49 h 4:19 h Opole 5:11 h 5:15 h Wrocław Główny 6:23 h Wrocław Główny EX Pogórze P Jaćwing 0:52 h Opole 1:04 h 2:25 h Częstochowa 2:47 h 3:34 h Piotrków Tryb 3:57 h 5:10 h Warszawa Centralna 5:45 h Zasataniające są te różnice w czasie przejazdów na odcinku niezmodernizowanym miedzy Opolem a Czestochową a w zasadzie do samej Warszawy bo tam nigdzie niedopuszczalnej predkości wiekszej niż 120 km/h Czasy przejazdów P Włókniarz P Wrocławianin P Prosna P Sudety Wrocław Główny 1:49 h Ostrów Wielkopolski 2:01 h 2:05 h 2:04 h 27 min Postój 2 min 2 min 2 min Ostrów Wielkopolski 2:09 h Łódź Kaliska 2:13 h 2:08 h 2:08 h Suma Wrocław Główny Łódź Kaliska 4:25 h 4:16 h 4:15 h 4:14 h P Wrocławianin P Prosna P Sudety Łódź Kaliska Łódź Widzew 0:23 h 0:21 h 0:25 h *1:21 h/ 1:24 h Warszawa Centralna 1:35 h 1:38 h 1:36 h Suma Wrocław Główny Warszawa Centralna 6:30 h 6:30 h 6:30 h * czas przejazdu P Łodzianin ( nie zatrzymuje się nigdzie)/ 22502 / 33503 zatrzymuje się na 3 stacjach Koluszki, Skierniewice, Żyrardów, tych samych co P Wrocławianin, P Prosna, P Sudety rozkładu 1:49h + 0:02 h + 2:08 h = 3: 59 h !!!!! Wnioski : 1)Minimalny czas przejazdu na odcinku Wrocław Główny-Ostrów Wielkopolski 1:49 h 2) Minimalny czas przejazdu na odcinku Ostrów Wielkopolski- Łódź Kaliska 2:08 h 3) Minimalny czas przejazdu na odcinku Łódź Kaliska-Łódź Widzew 0:21 h 4) Minimalny czas przejazdu na odcinku Łódź Widzew- Warszawa Centralna 1:21 h 5) Minimalny czas przejazdu odcinku Wrocław Główny- Łódź Kaliska możliwy wg rozkładu 1:49h + 0:02 h + 2:08 h = 3: 59 h !!!!! Minimalny czas przejazdu odcinku Wrocław Główny -Warszawa Centralna możliwy wg rozkładu 1:49h + 0:02 h + 2:08 h+ 0:15h + 0:21h + 1:21h = 5:56 h !!!! czyli mniej 0:36 h bez dodatkowych kosztów IC Fredro Wrocław Główny -Warszawa Centralna 5:14 h czyli ,przez Częstochowę o 4 min szybciej [ Dodano: 12-02-2009, 04:08 ] EX Pogórze Wrocław Główny -Częstochowa 2:25 h P Bolko Częstochowa Stradom -Włoszczowa 1:28 h 1:23 h (w odwrotna) EX Ernest Malinowski Włoszczowa Północ - 1:34 h Wrocław Główny-Warszawa Centralna 2:25 h+ 1:23 h-0:06 +1:34h -0:07h=5:15min mozliwe że IC i EC z krakowa / katowic pokonują odcinek Włoszczowa - warszawa jeszcze szybciej wiec byc może ta trasa jest najszybsza Temat: Kalendarz Imprez... 24-26.02.2006 – Bike Moto Sport – Hala Ludowa Wrocław 24-26.03.2006 - AUTO-SHOW Bydgoszcz 08-09-04.2006 – InterMoto Wrocław 22.04.2006 – 1’ VW Group Tuning Show Toruń 29.04.2006 – Majówka z BMW Toruń 30.04 - 03.05.2006 - Zlot TicoTuningTeam 01.05.2006 – Inauguracja SSS 1/4mili i zlot tuningowy – WUWUA Bemowo 01-03.05.2006 - Ogolnopolski Zlot Klubu Zastawa - Zalew Sulejowski k/Tomaszowa Maz. 20.05.2006 – 1’ Japan Tuning Show – Bydgoszcz 20-21.05.2006 – Tuning Show Kraków 27-28.05.2006 Biała Podlaska SSS II runda 03-04.06.2006 - TuningShow 2006 - WWA Bemowo 17-18.06.2006 – 9' AutoTuningShow Piła (18.06 SSS 1/4 w trakcie imprezy - III runda) 06 Trzeci Festiwal Motoryzacji 30.06-02.07.2006 – Tuning Party Hradec Kralove 22.07.2006 – 1’ Opel Tuning Show Włocławek 29.07.2006 – Pruszcz Gdański SSS IV runda 26-27.08.2006 – IX Ogólnopolski Zlot BMW Toruń 02.09.2006 – Toruń SSS Vrunda 16.09.2006 Bemowo SSS VI runda 23.09.2006 - NemoTuningShow - Dąbrowa Górnicza 14-15.10.2006 – 1’ Best of Tuning – Łódź 09-12.12.2006 - Warsaw InterMotor Show - WUWUA 09.09-10 Tuning-Show Luczniczka 8/9 Kwiecień Inter Moto - Wrocław Hala Ludowa 9 Kwiecień Inauguracja Sezonu Tuningowego - Stadion Lecha 1-3 IV Ślesin Zlot Calibra Team - tylko nie wiem który Ślesin 15-17 IV Darłówko Zachodnie V Zlot Mondeo Klub Polska 15-17 IV Borki k. Tomaszowa Maz. Centomania 23 IV Drifting Cup - Tor poznań 24 IV Skarbmierz k. Brzegu 1/4 mili „Puchar Dealerów” 24 IV Gdynia IV Ogólnopolski Zlot Samochodów po Tuningu 30 IV – 3 V Katowice oCupacja 2005 6-8 V Warszawa XVI Ogólnopolski Zlot Fanów VW „Majówka 2005” 6-8 V Koronowo k. Bydgoszczy Zlot VKP/VU 7 V Toruń Majówka z BMW 11-15 V Poznań Poznań Motor Show 13-15 V Słok k. Bełchatowa X Zlot Los Omegas Bestiales 22 V Oleśnica k/Wrocławia - rampa PKP Zlot DKT III DKT SQAD 26-29 V Radom Zlot Samochodów Amerykańskich 29 V Skarbmierz k. Brzegu 1/4 mili „Puchar Dealerów” 11-12 VI Wrocław Tuningowisko 11 VI Biała Podlaska Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili 17-19 VI Łacha k. Serocka X Zlot Garbusa 24 VI Drifting Cup - Warszawa Bemowo 1-3 VII Piotrków Tryb. III Zlot Klubu Lanosa 2 VII Tor Poznań Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili 2-3 VII Toruń VIII Ogólnopolski Zlot BMW 8-10 VII Skorzęcin Zlot Kadett tuning Klub 2 VII Tor Poznań Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili 2-3 VII Toruń VIII Ogólnopolski Zlot BMW 8-10 VII Skorzęcin Zlot Kadett tuning Klub 9-10 VII Leśny Park Kultury i Wypoczynku – Bydgoszcz – Myślęcinek II Festiwal motoryzacji "Tuning Festival" Centrum Targowe Pomorza i Kujaw 29-31 VII Trójmiasto XV ogólnopolski Zlot Fanów VW 30-31 VII Piotrków Tryb. TuningoMania 2005 30 VII Gdynia Babie Doły Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili 20 VIII Toruń Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili 4 IX Skarbmierz k. Brzegu 1/4 mili „Puchar Dealerów” 17 IX Warszawa Bemowo Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili 6-9 X Katowice Autosalon i Zlot Pojazdów Tuningowanych 9-13 XI Warszawa Warsaw Inter Motor Temat: PKP zlikwiduje 350 połączeń regionalnych PKP zlikwiduje 350 połączeń regionalnych Krzysztof Aładowicz, Bydgoszcz 09-11-2004 , ostatnia aktualizacja 09-11-2004 17:09 Jeszcze w tym roku PKP chce zlikwidować ponad 350 połączeń regionalnych - Władze PKP ukrywają tę informację przed związkami zawodowymi i opinią Nowy rozkład ma obowiązywać za miesiąc, ale próby zdobycia informacji na jego - Mamy ustawowy obowiązek powiadamiania o zmianach na siedem dni przed ich Pracownicy oddziałów są bardziej rozmowni. - Na naszym terenie do likwidacji Nie do końca wiadomo, jak będzie wyglądał rozkład w województwie łódzkim. Ustaliliśmy, że cięcia czekają też pasażerów w województwach: Związkowcy z PKP od dziennikarzy "Gazety" dowiedzieli się o planach swojej Komander zapowiada, że na początku grudnia wszystkie związki kolejowe Temat: Kolej w regionie łódzkim. Włoszczowa, Stróże, Radomsko, czyli "kwiatki" w ofercie PKP IC Od nowego rozkładu w 50-tysięcznym Radomsku zatrzymywać się będzie pociąg Intercity Odra, relacji Warszawa - Wrocław. "Odra" zmienia relację. Z Warszawy do Wrocławia pojedzie z postojami w Piotrkowie Tryb., Radomsku i Częstochowie. W tej chwili kursuje przez Katowice (jedynie dwa razy w tygodniu, z powodu robót na CMK, kursuje przez Częstochowę - ale zjeżdża do Częstochowy z CMK i dalej jedzie przez Koniecpol) i Opole, a jeszcze wcześniej kursowała przez Poznań. Dwa lata temu otwarto "kultowy" peron we Włoszczowie. Przed rokiem obiektem złośliwości stał się pociąg EC Bem Warszawa-Budapeszt, mający postój w 3-tysięcznych Stróżach („ochrzczono” go nawet nazwą EC Stanisław Kogut - były szef kolejarskiej „Solidarności” i obecny senator jest nierozerwalnie związany ze Stróżami), teraz w ofercie pojawia się Radomsko. Z naszych informacji wynika, że uruchomienie pociągu PKP IC Warszawa - Wrocław przez Radomsko nie wpłynie ani na zmianę czasu przejazdu, ani (znacząco) na cenę. Trasa przez Radomsko jest o ok. 150 km krótsza niż przez Górny Śląsk bądź Wielkopolskę, ale mimo tego cena biletu będzie raptem o kilka złotych mniejsza (im dłuższa relacja, tym taryfa wolniej drożeje). Czas przejazdu będzie natomiast w zasadzie identyczny (5 godz. 10 min. przez Poznań, 5 godz. 15 min. przez Częstochowę, 5 godz. 30 min. przez Górny Śląsk), głównie dlatego, że odcinek Częstochowa - Lubliniec - Opole jest w bardzo złym stanie technicznym. 90 km pociąg będzie pokonywać w prawie dwie godziny. Jeśli chodzi o Włoszczowę i Stróże, to w tych przypadkach oferta PKP IC od 14 grudnia będzie mniej atrakcyjna. Zlikwidowany zostanie bowiem zarówno EC Józef Bem, jak i TLK Augustyn Kordecki, kursujący z Warszawy przez Włoszczowę, Kozłów, Olkusz, Mysłowice, Katowice i Bytom do Gliwic. W Stróżach spośród pociągów PKP IC stawać będzie tylko Ex. Pieniny, a we Włoszczowie - Ex. Ernest Malinowski. http://www.rynek-kolejowy.pl/9873/W%25B3oszczowa%252C%2BStr%25F3%25BFe%252C%2BRadomsko%252C%2Bczyli%2B%2526%25238222%253Bkwiatki%2526%25238221%253B%2Bw%2Bofercie%2BPKP%2BIC.htm - Ależ my dopieszczamy Łódź - bije się w piersi Paweł Ney, rzecznik PKP Przewozy Regionalne. - (...) Bolączką może rzeczywiście być brak InterCity, ale to wina infrastruktury. Tylko jest jedno pytanie. Czy byłby popyt na szybkie połączenia z dużymi miastami. http://echomiasta.pl/index.php?option=com_content&task=view&city=lodz&id=14992&Itemid=46 daje komizm rodem z Misia... gothmucha dnia Czw 17:15, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz Temat: Zmiany w rj od 1 lutego - nowe pociągi Witam, Od 1 lutego w Łódzkim sporo zmian. Tym razem luty jest powiewem lepszego i tym i tak pociąg do Opoczna pojedzie o 19:42 zamiast po 17-ej Jak będą wyglądać połączenia Tomaszów-Fabryczna: powroty tabela 200 tabela 603 tabela 601 tabela 102 poza tym pociąg 16:59 z Częstochowy pojedzie do Koluszek, zamiast Radomska, tabela 420 poza tym wznowienie Chorzew-Zduńska Wola (w tym jedna para do Częstochowy) i Koordynator Temat: RJ 02/03 - Troche przeciekow | Napisze jeszcze cos. PKP-PR wybrala inna trase dla swoich pociagow, niz ta | ktora ja porownywalem (Widzew). Hmm... No cóż, jak już PR zrobiły jedną głupotę, to czemu nie miały
Grzesiek, jako fachowiec nie możesz wypisywać takich głupot. Odcinek I rowniez gdy PLK spelni postawnione zalozenia to miedzy Kutnem i Bydgoszcza
Pozdrowienia Temat: Powrót lux-torpedy - rusza budowa szybkiej kolei z Łodzi do Warszawy
Plecie "trzy po trzy" modernizacja istniejących do standardów linii 300
Już pomijam to, że drugi tor bardziej by się przydał na Wejherowo - Słupsk
Czy ktoś mi powie co to ta "kolej obwodowa" ? Kilka EZT zakręcowne wokół Mick M. Temat: Już 10 proc. rynku w rękach CTL Logistics 0,4 proc. - to udział w rynku towarowym (liczony w pracy przewozowej) CTL Logistics po I kwartale tego roku. Spółka szczyci się tym, że wskaźnik ten niemal podwoił się w porównaniu z analogicznym okresem w 2008 r. - Zwiększyliśmy przewozy, odwrotnie do ogólnych tendencji rynkowych - twierdzi prezes Krzysztof Sędzikowski. Szef CTL Logistics wskazuje na dane (opublikowane po raz pierwszy w "Rynku Kolejowym"), mówiące o 20-proc. spadku tonażu przewiezionych koleją ładunków w I kwartale 2009 r., w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Praca przewozowa kolei w Polsce natomiast spadła o 1/3. Sam CTL zanotował jednak tendencję odwrotną. Spółka wypracowała w I kwartale wzrost przewiezionego tonażu towarów o 34 proc. (z 3138 tys. ton w I kw. 2008 na 4208 tys. ton w i kwartale 2009) oraz wzrost pracy przewozowej o 32 proc. (z 638579 tys. ntkm w i kw. 2008 na 905741 tys. ntkm). - Na tle kryzysu CTL radzi sobie dobrze. Oczywiście, mamy jeszcze przed sobą całe drugie półrocze, ale mamy dużo przewozów zakontraktowanych. Nie zanosi się na pogorszenie naszej sytuacji, ponieważ wozimy przede wszystkim na podstawie umów rocznych i dłuższych - mówi prezes Sędzikowski. Spółka ma już 8 proc. rynku jeśli chodzi o tonaż, a 10,4 proc. pod względem wykonanej pracy przewozowej. 1/3 wszystkich przewozów operatorów prywatnych wykonuje CTL Logistics. Skutkuje to polepszeniem także wyniku operacyjnego - EBITDA wzrosła o 47 proc. w stosunku do I kw. 2008 r. i wyniosła 28 mln zł. - Największy udział w przychodach CTL Logistics miały przewozy węgla i koksu - twierdzi Artur Pielech, członek zarządu spółki. - Zwiększamy też przewóz paliw. Po Lotos Kolej, która jest specyficznym operatorem, jesteśmy drugim przewoźnikiem paliw w Polsce - informuje Pielech. - Jedynym segmentem odnotowującym spadki był przewóz chemii. Z jednej strony kryzys, z drugiej bardzo agresywna polityka PKP Cargo, m.in. oferta wiązana tego przewoźnika, sprawiły, że trudno nam było bronić pozycji w tym segmencie rynku - mówi członek zarządu CTL Logistics. W I kwartale firma podpisała m.in. umowę z firmą Vilaris z Białorusi na obsługę transportu paliw, a także uzyskała aprobatę UTK dla Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem CTL Maczki-Bór. Jak podaje, wkrótce zakończy budowę terminalu intermodalnego w Piotrkowie Trybunalskim. Spółka ogłosi także strategię firmy w zakresie tego typu przewozów. - Poprawiliśmy wyniki, ponieważ udało nam się utrzymać starych i pozyskać nowych klientów. Utrzymaliśmy 39, pozyskaliśmy 9 nowych, a straciliśmy jedynie 4 - wymienia Artur Pielech. - Osiągnęliśmy to dzięki dobrej kontraktacji, sprawnej polityce, jeśli chodzi o marże. Firma zyskuje także na ograniczaniu kosztów, m.in. dzięki doskonałemu zarządzaniu taborem - dodaje Jerzy Sagan, wiceprezes CTL. - Szacujemy, że nasz wynik operacyjny za ten rok wyniesie ok. 112 mln zł - kończy Sagan. źródło Rynek Kolejowy Temat: *** Miejska Komunikacja Międzywojewódzka
Oto co wiem (na koncu +istnieje, - nie, ? nie wiem): Po 1.01.1999 - To tyle! Pozdrawiam Temat: Informacje n.t. szlaku Rybnik - Sumina - Racibórz/Kędzierzyn W związku z pracami torowymi na odcinku Rybnik - Jejkowice w dniach 08 IV - 05 VII 2008r. zmienia się rozkład jazdy pociągów. Nr pociągu : 14113 ,,Hutnik” Relacja : Warszawa Wsch.16.30 - Racibórz 22.38 Termin zmiany : 07 IV – 12 V 2008 Odcinek zmiany : Warszawa Wsch. – Racibórz Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Warszawa Wsch. 16.45 Skierniewice odj. 18.06 Koluszki odj. 18.39 Piotrków Tryb. odj. 19.12 Radomsko odj. 19.45 Częstochowa przyj. 10.17 odj. 20.19 Myszków odj. 20.42 Zawiercie odj. 20.51 Katowice przyj. 21.30 odj. 21.34 Rybnik odj. 22.39 Racibórz przyj. 23.16 (opóź.38 min.) Nr pociągu: 4422 kursuje w © oraz 02 V 2008r. Relacja: Bielsko B. Gł. 17.03 – Kędzierzyn K. 19.32 Termin zmiany: 08 IV – 04 VII 2008r. Odcinek zmiany: Rybnik – Kędzierzyn Koźle Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Rybnik przyj. 18.38 odj. 18.40 Sumina odj. 19.00 Kędzierzyn Koźle przyj. 19.36 Nr pociągu: 44504 Relacja: Kędzierzyn K. 8.23 – Bielsko B. Gł. 10.37 Termin zmiany: 22 VI – 05 V 2008r. Odcinek zmiany: Rybnik – Bielsko B. Gł. Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Rybnik przyj. 9.15 odj. 9.17 skomunikowany z poc. 808 rel. Racibórz – Katowice Czechowice Dz. odj. 10.21 Bielsko B. Gł. przyj. 10.37 Nr pociągu: 46100 ,,Szyndzielnia” Relacja: Bielsko B. Gł. 6.32 – Wrocław Gł. 10.40 Termin zmiany: 08 IV – 05 V 2008r. Odcinek zmiany: Rybnik – Opole Gł. Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Rybnik przyj. 7.57 odj. 7.59 Kędzierzyn Koźle odj. 8.53 Opole Gł. przyj. 9.31 odj. 9.33 dalej b.z. Nr pociągu: 44231 kursuje oprócz. 01 – 04 V 2008r. Relacja: Rybnik 8.59 – Opole Gł. 10.46 Termin zmiany: 08 IV – 05 VII 2008r. Odcinek zmiany: Rybnik – Kędzierzyn Koźle Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Rybnik odj. 8.59 Rybnik Towarowy przyj. 9.04 odj. 9.12 pociąg kursuje drogą okrężną przez Rydułtowy Rydułtowy przyj. 9.25 odj. 9.28 Bierawa odj. 10.08 Kędzierzyn K. odj. 10.20 (opóź.26 min.) dalej opóźniony Nr pociągu: 64236 kursuje oprócz 01 – 04 V 2008r. Relacja: Opole Gł. 17.10 – Bielsko B. Gł. 19.01 Termin zmiany: 08 IV – 04 VII 2008r. Odcinek zmiany: Bierawa – Rybnik Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Bierawa przyj. 18.15 odj. 18.16 Sumina odj. 18.44 Rybnik przyj. 19 08 (opóź.7 min.) Nr pociągu: 713 Relacja: Katowice 8.12 – Żywiec 10.35 Termin zmiany: 08 IV – 05 VII 2008r Odcinek zmiany: Pszczyna – Żywiec Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Pszczyna przyj. 9.03 odj. 9.10 Czechowice Dz. odj. 9.25 Bielsko B. Gł. odj. 9.52 Żywiec przyj. 10.35 Nr pociągu: 812 Relacja: Racibórz 17.15 – Katowice 20.09 Termin zmiany: 08 IV – 04 VII 2008r Odcinek zmiany: Rybnik – Katowice Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Rybnik przyj.18.59 odj. 19.11 Leszczyny odj. 19.20 Orzesze odj. 19.36 Mikołów odj. 19.53 Katowice przyj. 20.18 (opóź.9 min.) Nr pociągu: 839 Relacja: Katowice 17.54 - Chałupki 20.00 Termin zmiany: 08 IV – 04 VII 2008r Odcinek zmiany: Rybnik- Chałupki Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Rybnik przyj. 18.57 odj. 19.11 Wodzisław Śl. odj. 19.41 Olza odj. 19.58 Chałupki przyj. 20.06 (opóź.6 min.) Uwaga ! Pozostałe pociągi mogą doznawać kilkuminutowych opóźnień Za utrudnienia w podróży przepraszamy Źródło: PKP Przewozy Regionalne Temat: [pr] Nie ma już ATP
Ehhh no bo to pociąg i juz :-P
Okolice dworca Warszawa Centralna rowniez znajduja sie pod ziemia - w
Ha, mam ciekawszy przyklad - czy wiesz, ze do lat mniej-wiecej 50/60-tych
Hmmm....to w takim razie co na dworcach robią kasowniki? (dodam, ze Pojecia nie mam - ostatni bilet do kasowania mialem w rece chyba jeszcze w WILQ Temat: Dziwne sytuacje na drogach no to teraz moja kolej:) i kilka przykładów.......... drogowych:P w czasie wakacji ( nie chwaląc sie) zrobiłem ok 10.000km i tyle co ja zaobserwowałem to szok... *Brzeg- nasze rondko, wokół ronda jest ścieżka dla rowerów, czyli zgodnie z przepisami rowerzysta NIE MA PRAWA WJECHAĆ NA RONDO i niech szanowna policja sie tym zajmie bo mnie to wkurza jak jakiś dziadziuś jedzie środkiem i tamuje ruch *kuriozalne oznakowania w Brzegu- krzyżówka koło dworca PKP, jakiś oszołom to chyba ustalał, taż przecież to oczywiste ze główna droga powinna być od dworca do "cukierków", nie bede wymieniać dalej bo by cała strone zajęło, ale grom jest w okolicach inter marcha i ul. zielonej z trasy: *trasa S-1 ( okolice Katowic) dwupasmówka, i co? 2 tiry jadące obok siebie... wszyscy wściekli bo się ślimaczą, tylko ze Ci wszyscy co sie denerwują to tak naprawde są"lekko niemyślacy" ponieważ taki tir jedzie non stop na jedynce albo na dwójce BEZ DOTYKANIA PEDAŁÓW (takiej jazdy też niektórych trzeba by nauczyć) i jest to NAJEKONOMICZNIEJSZA jazda z możliwych, zamiast non stop ruszać i hamować ( w czasie ruszania spalanie wynosi nawet do 80L. / 100 km.) Więc jeśli ktoś liczy pieniądze to niech podziękuje TIRowcom zamiast ich wyklinać. Sam to czasami stosuje np na objeździe mostu grunwaldzkiego we wrocku (koło polibudy) zamiast non stop hamować to jade na 2'ce i nikt na nikogo nie trąbi bo we wrocławiu się już znają na tym. *trasa Katowice-Wisła, piękna dwupasmówka, nagle widze ciach Warszawiaczek zapomniał ze jest coś takiego jak martwy punkt i ciach mi w zderzak leci, to ja naszczescie uciekłem na pobocze(asfaltowe) bo by było niewesoło przy 110 km/h *identyczna sytuacja w Piotrkowie Trybunalskim, z tym ze tam o wiele trudniej było ucieć bo ciasno od samochodów, ale jakoś dało sie. *Autostrada A-2 (na A-4 to samo jest) jade lewym pasem bo wyprzedzam ociągających sie 100tko wiczów i nagle mi pod zderzak wjerzdza Tir i co? prubuje wyprzedzić innego Tira przez 5 km!!! wkuzrył mnie i potem ja go też troszke zwolniłem po wyprzedzeniue( nie to ze jestem złośliwy, ale nie lubie samolubstwa na drodze) *trasa Warszawa-Lublin, trasa jak ja to mówi "półtora pasmowa" czyli pas jezdni i asfaltowe pobocze, i robie to co tam sie robi prawie zawsze, czyli lece na trzeciego bo ciagnik jechał, aż tu nagle z naprzeciwka wyskakuje jakiś....... i na 4tego się zmieścił;/ chore!!!!!!!! *chore jest także postępowanie policji!!! ostatnio mnie złapały na odcinku Brzeg-Gać gdzie był znak 40stka i zakaz wyprzedzania i mnie udupili za wyprzedzenie malucha który snuł sie 60;/ *niewiem czy wiedzą tu wszyscy forumowicze ale jest już zakaz "policji krzakowej" czyli radiowuz musi być widoczny z bardzo daleka, niczym nie może być przysłoniety (BRAWO dla Dorna) no i nagle na trase do Gliwic w terenie zabudowanym jade na sponsoringu( za kimś) ok 70kmh i co? nagle zza murka wyskakuje pałarz z lizakiem i zatrzymuje tego przedemną, i jakie tu pilnowanie porządku i zapobieganiu niebezpieczeństwu? skoro prawie na niego nie wjechałem?;/ widać ze niektórzy jeszzce nie znaja nowych przepisów;/ a i jeśli ktoś zobaczy takiego zasłonietego policjanta to moze mu zrobić zdjęcie, zadwonić na komende i wtedy ten funkcjonariusz(podobno) ma prze.......ne *oznakowanie, Trasa Wrocław-Warszawa była wypowiedź ze zgodnie z przepisami tą trase należało by pokonywać ok 9 godzin, i ze nie ma takiego kierowcy co by tyle jechał. Ja robie tę trase w 4 godziny równą prędkością,i mnie krew zalewa czasami jak przez jakąś malutką wioseczke trzeba 50 km/h jechać;/ Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 90 rezultatów • 1, 2 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||