Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • storyxlife.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Kraków pdf





    Temat: 6 lipca 2008 wyjazd do Tarnowa
    Więc wymyśliłam sobie, że można by spróbować jechać pociągiem.

    Przy bilecie zbiorowym (wg informacji zamieszczonych na stronie PKP) wyszłoby to ok. 60 zł na głowę (niestety nie można połączyć ilości kilometrów tam i z powrotem tak jak wcześniej myślałam...).

    http://www.pr.pkp.pl/img_...upowe032008.pdf

    Po przestudiowaniu rozkładów jazdy na wszelkie możliwe sposoby wymyśliłam trasę z 2 przesiadkami, w Łodzi Kaliskiej i chwilę później w Zduńskiej Woli.
    Wyjazd z Torunia: 6:15.
    17:17 w Tarnowie.

    Powrót: 21.06 z Tarnowa z kilkominutową przesiadką w Krakowie.
    7.26 w Toruniu.
    albo: 23.43 z Tarnowa z przesiadkami w Krakowie i Łodzi Kaliskiej.
    8.52 w Toruniu.

    a tak poza tym... gdyby znalazło się szybko 14 chętnych, jest możliwość pojechania busem za 95 zł od głowy.

    co Wy na to??



    Temat: Pociągi Woodstockowe
    info ze stron PKP S.A. :

    Jak co roku, PKP Przewozy Regionalne pamiętają o uczestnikach Przystanku Woodstock. Dla wszystkich, którzy będą chcieli dojechać na miejsce XIV edycji festiwalu, oraz bezpiecznie powrócić do domu po imprezie, przygotowaliśmy 50 pociągów dodatkowych. Pasażerowie, którzy kupią bilet w obie strony „TAM I Z POWROTEM” zapłacą mniej - jak za podróż pociągiem osobowym.

    Poniżej szczegóły:

    dodatkowe pociągi

    Dodatkowe pociągi wyruszą z największych miast w Polsce; m.in. z: Warszawy, Łodzi, Lublina, Rzeszowa, Białegostoku, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Olsztyna i Gdyni. Pierwsze wyjadą już w nocy z 29/30 lipca 2008r. Ostatnie wyruszą w drogę powrotną 4 sierpnia 2007r.

    plik PDF z rozkladem jazdy pociagow :

    http://www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/rozkl ... k%202008(a).pdf

    Pozdro





    Temat: Gdzie zaczyna się PKP tam kończy się logika ?

    Można jechać PKP IC bez miejscówki ?


    Teoretycznie nie, ponieważ pociągi kategorii TLK,Ex,IC,EC objęte są całkowitą rezerwacją miejsc.

    Biorą pod uwagę opłatę za przejazd wg taryfy normalnej, cena biletu z N.Sącza do Warszawy Wschodniej wynosi 84 zł, a z Krakowa do Warszawy 77 zł, a więc tu różnica wynosi 7 zł.

    Wynika to z tego, że w przedziale 281-320 km cena wynosi 77 zł ( z Krakowa do stolicy jest 294 km). Natomiast z Nowego Sącza do Warszawy jest 464 km, więc cena jest "z innego przedziału" kilometrów. A wszystko to wynika z Załącznika do taryfy przewozowej PKP IC (TP-IC).

    http://intercity.pl/pubfile/zal_TP_IC.pdf



    Temat: Projekt rozkładu jazdy PKP Przewozy Regionalne 2007/2008

    Łodź ma wciąż dwa połączenia z Krakowem- jeden pośpiech ma czas 2h25min-to Reymont :!:

    a mnie się wydaje, że wyjazd o 6:50 i przyjazd o 10:30 daje jednak dłuższy czas przejazdu. ;-)


    I czy dobrze widzę, czy Włoszczowa ma kilka pośpiechów! PRy wchodzą na CMK??? :?:
    Włoszczowa i w tym rozkładzie ma kilka pośpiechów.
    Hint: Włoszczowa <> Włoszczowa Północ.

    [ Dodano: Pią Lip 20, 2007 16:29 ]

    O ogladaniu czasow zapomnijcie. Polecam harmonogram przyjecia rozkladu 2007/2008 na stronie PLKi, oraz date (ktos tu juz wspomnial) dokumentu.

    Data dokumentu jest (na pierwszej stronie i w nazwie pliku) 17.07. - w tabelach pojawia się kwiecień, ale to może jest po prostu niedopatrzenie. Jaki byłby sens TERAZ puszczać wstępne projekty sprzed 3 miesięcy?
    http://www.pr.pkp.pl/img_in//Projekt%20 ... _17-07.pdf



    Temat: Święto Kolejarza 2008 - Kraków
    No więc tak... sorry że post pod postem ale chce żeby każdy mógł to zobaczyć...

    Posiedziałem chwilę nad planem Święta Kolejarza w Krakowie:
    http://www.pr.pkp.pl/img_...arza%202008.pdf

    I opracowałem trzy warianty w jakie moglibyśmy się przeszwędać w ten Dzień Kolejarza w Krk...
    Który z nich zostanie zrealizowany pomyślimy w pociągu do krk oczywiście




    Temat: wątek dla miłośników kolei szerokiej i wąskiej
    Jeszcze o nowym rozkładzie jazdy. Fajnie ułożono odjazdy pośpiesznych z Gliwic w kierunku Krakowa. Praktycznie wszystkie odjeżdżają 11 minut po pełnej godzinie.

    Bieszczady - 6.10 (tu mała niedokładność)
    Roztocze - 8.11
    Ślązak - 11.11
    Gorzowiak - 12.11
    Hetman - 14.11
    Światowid - 15.11
    Śnieżka - 16.11
    Galicja - 17.11
    Krakowianka - 19.11
    Barbakan (TLK) - 20.11
    Gwarek (do Katowic) - 22.11

    Podobnie jest w przypadku kursów na Wrocław. One z kolei odjeżdżają prawie zawsze 12 minut przed pełną: 6.48, 7.48, 8.48 itd. aż do 19.

    Szczegóły na: http://www.pr.pkp.pl/img_in//SRJP/Projekt%202007/Projekt13b.pdf



    Temat: 6 maja impreza z Tr12 do Limanowej
    Szanowni Państwo!
    PKP CARGO S.A. Zakład Taboru w Krakowie uprzejmie informuje,
    że w sobotę 6 maja 2006 roku zostanie uruchomiony specjalny
    pociąg retro na trasie Chabówka - Limanowa - Chabówka.
    Skład zostanie zestawiony jako osobowo - towarowy, prowadzony
    parowozem Tr12-25. Na trasie przejazdu pociągu zostaną
    zorganizowane fotostopy w atrakcyjnych krajobrazowo miejscach.
    Szczegóły na temat przejazdu ww. pociągiem znajdziecie Państwo
    na stronie internetowej Skansenu www.skansen.hg.pl ,
    Ogłoszenie o imprezie w .pdf jest do pobrania pod adresem:

    http://www.skansen.hg.pl/1/3/limanowa060506.pdf

    Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy!
    Z poważaniem,
    Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce



    Temat: Busy do Krakowa
    Ceny wszystkich busów do Krakowa "poszybowały" w górę - i JK i do głównego i te które jeżdżą przez Siedlec, Dubie, Radwanowice itd.

    Dokładnie to samo stało się z busami do Chrzanowa, ale w ich przypadku kwoty uległy zaokrągleniu, czyli jeżeli płaciliście 2,80, to teraz zapłacicie 3,00.

    Tabela z rozkładem jazdy o której pisał mój przedmówca jest w formacie pdf na stronie:
    http://www.pr.pkp.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202007%20-%202008/tabela%20140%20z%20dnia%2016.11.2007.pdf



    Temat: prawie 1,5 raza dalej a o 1zł taniej


    Czy może mi ktoś odpowiedzieć na takie pytanie odnośnie cen biletów:
    dlaczego bilet normalny na osobówke z Rozwadowa do Lublina - (niewiele
    ponad
    100km) kosztuje 17zł, a z Zakopanego do Krakowa (147km) - 16zł. Czyżby
    kolej
    w województwie małopolskim rekompensowała niższą ceną biletów to że pociąg
    z
    Zakopanego do Krakowa jedzie okrężną drogą? Jeśli tak to kolej ma u mnie
    plusa.


    Można tak to określić. Jest to oferta "Połączenie w dobrej cenie", ktora
    obejmuje 79 odcinków w całej Polsce.
    Szczegóły:  http://www.pr.pkp.pl/aktualne-oferty,s,0,3906.html
    http://www.pr.pkp.pl/img_in//OFERTY/POLACZENIE20081214ceny.pdf

    Pozdr.
    Grzesiek





    Temat: Modernizacja linii 140 (Katowice Ligota-Nędza), prawda czy mit?
    pomysł dobudowy drugiego toru:
    http://www.mikolow.um.gov.pl/formularze/studium_tom4.pdf str. 64

    Info o komunikacji zastępczej:
    http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=500&wersja=pol&TID=530&TSID=8...
    http://www.pr.pkp.pl/img_in//regiony/slaskie/Orzesze-Leszczyny.pdf

    dziś do jaśkowic przyjechał jakiś pociąg(i -??) specjalny na
    większości z wagonów pisze wagony mieszkalne (przedsiędsiębiorstwo
    napraw koleji czy jakoś tak z Krakowa) , pewno to do robotników
    Dość dużo tego jest- stoją na dwu bocznicach z której na jedej
    rosły już pokaźne drzewa:)
    na innej bocznicy (używanej) stoją jakieś maszyny torowe





    Temat: Poprawki - tabele.

    | Z poprawki 119 widać, że w Krakowie cięcia organizują co tydzień, jedno
    | już
    | było, drugie teraz, trzecie zapowiada się od lipca. ;)

    Skoro samorząd się upomina o likwidacje...

    Mick M.


    Od lipca 18 sztuk leci, tak uszczegóławiając:
    http://www.pr.pkp.pl/img_in//regiony/malopolskie/poczF.pdf

    Dwie refleksje:
    1. Z Katowic do Oświęcimia były 2 rano, 3 po południu i 1 wieczorem. Koniec z
    pociągiem 16:40, który miał według mnie najatrakcyjniejszą godzinę, jeżeli można
    mówić o atrakcyjności tej linii. Widocznie ten o 5. rano jest bardziej popularny
    według pkp...

    2. Ciekaw jestem ilu pasażerów będzie w dwóch pociągach do Biecza, które na
    razie zostają.





    Temat: >>Poleć innym dobrą ksiązke i nie tylko...<<

    Ariel:

    polecę książke Adolfa Hitlera "Mein kampf". Zacząłem dopiero czytać, ale zaczyna się bardzo ciekawie.

    Chciałabym to przeczytać i mam pytanie: Skąd ją wytrzasnąłeś? Bo z tego, co wiem jak kiedyś jakiś koleś próbował to opublikować w Polsce dostał parę lat... Tak więc, formalnie nie ma szans dostać "Mein Kampf", gdzie indziej, niż na jakiś targach, bazarach, ogólnie w nieoficjalnych miejscach. Jeśli nie chcesz udzielać informacji tutaj, napisz mi PM.

    No podobno da się ją dostać w Krakowie koło stacji PKP (podobno!) . Ja muszę zadowolić się wersją elektroniczną, w formacie PDF (nie lubię gapić się zbyt długo w monitor, ale cóż )
    Jeśli interesuje Cię taki sposób to daję linki do książki i programu, którym ją otworzysz (jeśli go masz to nie ściągaj)
    A oto linki (kliknij prawym i "Zapisz element docelowy jako...", lub "Save target as..."

    A.Hitler-Mein Kampf

    Adobe Acrobat



    Temat: trasa bydgoszcz-terespol


    | http://www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/lukow_0107.pdf
    | i wg. niej moj 31115 odjezdza o 11.25 a nie o 11.38 jak pokazuje
    | wyszukiwarka pkp.pl. Komu wierzyc? I czy wiadomo komus cos o
    | punktualnosci owego pociagu w obliczu owego remontu?

    O 11:38 to on chyba ze wschodniego odjeżdżał... A teraz w tym rozkładzie
    połączyli 2 remonty: do Krakowa i do Terespola... Ten na stronach PR
    powinien to uwzględniać.


    wielkie dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam!





    Temat: Dzien Kolejarza, co, gdzie, kiedy?


    | Program tutaj:
    | http://www.smk.rail.pl/program.pdf
       
    Dodam jeszcze o ogólnodostępnym pociągu IC dokoła Krakowa wyjazd z KG o
    10.10
    przez Bieżanów, Nową Hutę (postój 20min) do Krakowa Głównego zestawionego z
    lokomotywy EU07 w nowym malowaniu ic i 5 wagonów pasażerskich min
    konferencyjny i restauracyjny.

    Zapraszamy


    UIWAGA!! zmiana godziny odjazdu pociagu PKP IC na godzine 11.20!!

    Trasa i zestawienie bez zmian!!





    Temat: trasa bydgoszcz-terespol


    http://www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/lukow_0107.pdf
    i wg. niej moj 31115 odjezdza o 11.25 a nie o 11.38 jak pokazuje
    wyszukiwarka pkp.pl. Komu wierzyc? I czy wiadomo komus cos o punktualnosci
    owego pociagu w obliczu owego remontu?


    O 11:38 to on chyba ze wschodniego odjeżdżał... A teraz w tym rozkładzie
    połączyli 2 remonty: do Krakowa i do Terespola... Ten na stronach PR
    powinien to uwzględniać.





    Temat: Krościenko-oazy studenckie

    czy żeby zapisać się tam, wystarczy wypełnioną kartę przesłać? czy dostanę potem jakieś potwierdzenie, ze mnie przyjęli? pieniądze można przelać na konto przez Internet zanim wyślę kartę, czy najpierw poczekać na potwierdzenie, że mnie już zapisali i wtedy przesłać?
    Na pierwsze dwa pytania odpowiedź brzmi tak.
    Na karcie masz podane szczegóły - m. in że trzeba wpłacić zaliczkę: http://www.oaza.pl/pliki/2161_0.pdf nie ma terminu - ale pewne lepiej przed wakacjami .
    Równolegle z wysłaniem karty zapewne.

    Dojazd - ja osobiście jechałabym pociągiem do Nowego Targu i stamtąd autobusem lub busem. Nawet spod dworca PKP w NT.
    Ale można też autobusem z Krakowa.
    Rozkłady sprawdzisz w internecie - przynajmniej jak moja córka rok temu jechała do Centrum tak było

    A w Krościenku to już się raczej nie zgubisz
    Zresztą masz Centrum nawet na mapach.
    http://www.kroscienko.pl/mapa.htm

    Oaza studencka - poza tym że są uczestnikami studenci (lub ludzie w tym wieku)
    wygląda taka samo




    Temat: Kolejne pytanie o Budapeszt (kuszetki)


    Z Polski na Węgry
    obowiązuje zaś taryfa TCV.


    Oczywiście, zapędziłem się. TCV (niestety, niepełna) dostępna na
    stronie intercity.pl.
    Na szczęście Węgrzy zamieszczają więcej "tajnych" (u nas) informacji
    (z których wynika m.in. konieczność posiadania biletu na 1 kl. tylko w
    przedziale 1-osobowym):
    http://www.mav-start.hu/res/ulo-halo-_es-fekvohelydijak-2008.pdf


    Na stronie MAV jest też ukrywania ściśle przez PKP informacja o Spar
    Night - ceny do Krakowa chyba od 29 EUR (bilet wraz z dopłatą).


    Ponieważ w Silesii nie ma wagonów do siedzenia do Budapesztu,
    SparNight jest od 39 EUR (kuszetka) i od 45 EUR (sypialny). Link j/w.





    Temat: Rozkład jazdy 2008/2009
    Od dnia 1 grudnia 2008 r. PKP Przewozy Regionalne będą uruchamiały, poza wybranymi pociągami pospiesznymi, wyłącznie pociągi osobowe. Pozostałe pociągi pospieszne będą obsługiwane przez PKP Intercity.

    W związku z tym od 1 grudnia 2008 r. PKP Przewozy Regionalne wprowadzają nową ofertę:

    Bilet turystyczny – w cenie 39,00 zł, ważny będzie w klasie dowolnej we wszystkich pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    Bilety sieciowe – (nowe ceny!) ważne będą w klasie dowolnej we wszystkich pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    Bilety okresowe strefowe imienne na przejazdy w aglomeracji krakowskiej będą ważne tylko w pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    REGIO Karnet – nowa cena - 55,00 zł - będzie obowiązywał w klasie dowolnej we wszystkich pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    RAZEM – oferta zostanie wycofana ze sprzedaży.

    Uwaga!

    Wszystkie bilety (jednorazowe, okresowe i według ofert specjalnych) wydane w przedsprzedaży do dnia 30 listopada 2008 r. (włącznie), ważne na przejazdy pociągami pospiesznymi PKP Przewozy Regionalne, będą honorowane w pociągach pospiesznych uruchamianych przez PKP Intercity do końca okresu, na który zostały wydane.

    Dla biletów wydanych do dnia 30 listopada 2008 r. (włącznie), w przypadku częściowego lub całkowitego zwrotu należności, zmiany umowy przewozu, itp., stosujemy przepisy obowiązujące w dniu ich wydania.

    Ceny biletów sieciowych
    www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/bilety%20sieciowe%20nowe%20ceny.pdf
    Pospiechy pozostające w PKP PR
    www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/Wykaz%20pociagow%20regionalnych%20posp%20RJ2009.pdf

    źródło pr.pkp.pl



    Temat: Wielkie kolejowe przemeblowanie
    W sieci pojawiło się coś nowego

    Od dnia 1 grudnia 2008 r. PKP Przewozy Regionalne będą uruchamiały, poza wybranymi pociągami pospiesznymi, wyłącznie pociągi osobowe. Pozostałe pociągi pospieszne będą obsługiwane przez PKP Intercity.

    W związku z tym od 1 grudnia 2008 r. PKP Przewozy Regionalne wprowadzają nową ofertę:

    Bilet turystyczny – w cenie 39,00 zł, ważny będzie w klasie dowolnej we wszystkich pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    Bilety sieciowe – (nowe ceny!) ważne będą w klasie dowolnej we wszystkich pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    Bilety okresowe strefowe imienne na przejazdy w aglomeracji krakowskiej będą ważne tylko w pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    REGIO Karnet – nowa cena - 55,00 zł - będzie obowiązywał w klasie dowolnej we wszystkich pociągach uruchamianych przez PKP Przewozy Regionalne;

    RAZEM – oferta zostanie wycofana ze sprzedaży.

    Uwaga!

    Wszystkie bilety (jednorazowe, okresowe i według ofert specjalnych) wydane w przedsprzedaży do dnia 30 listopada 2008 r. (włącznie), ważne na przejazdy pociągami pospiesznymi PKP Przewozy Regionalne, będą honorowane w pociągach pospiesznych uruchamianych przez PKP Intercity do końca okresu, na który zostały wydane.

    Dla biletów wydanych do dnia 30 listopada 2008 r. (włącznie), w przypadku częściowego lub całkowitego zwrotu należności, zmiany umowy przewozu, itp., stosujemy przepisy obowiązujące w dniu ich wydania.

    Źródło: Strona internetowa PKP PR

    I dla osłody to co zostaje z pośpiesznych w spółce PKP PR:)
    Wybrane pociągi pośpieszne - pdf

    Ostatnie cztery pozycje

    Edit
    W sobotę chyba przejdę się po bilet kwartalny na pośpieszne. Zawsze to trzy miesiące jazdy obiema kategoriami pociągów



    Temat: MMM 09 Dojazd na event
    Chłopaki i dziewczęta myślę ze najwyzszy czas zacząć organizować wyjazd na MMM 09.
    Pierwszą myślą jest pociąg (luz blues i kakao;) ) mamy czas sie poznać, pośmiać, i wogole miło spędziuć podróż
    http://www.pr.pkp.pl/img_...upowe200807.pdf
    w opcji biletu grupowego zajebiste jest to ze za pociąg klasy 2, pośpieszny (?) nie placimy 50pln od łebka tylko 16-17 (nie pamiętam ile KM jest dokładnie na trasie KRK-Wa-Wa)
    http://www.pr.pkp.pl/img_...0przejazdu3.pdf
    tutaj jest formularz dla grup, jesli ktos mieszka na plaszowie lub w okolicach śródmieścioa mógłby podskoczyc na Stacje i dowiedziec się wiecej odnośnie tych promocji.
    Kolejną sprawą odnośnie pociągów jest opcja biletów weekwndowych. Taki bilet w tamtym roku kosztował około 50pln i obejmowqał wszystkie trasy w polsce a ważny był od piątku wieczór do poniedziałku rano. Przepraszam ze zostawiam doinformowanie się w sprawie pkp w 100% na was, ale wiece dobrze gdzie teraz mieszkam...

    Kolejna opcja transportu to samochód. może zróbmy tak, osoby które byłby w stanie ogarnąć wóz niech piszą tutaj ile osób mogły by zabrać (4 osobówka, 3 osobówka ale np jeda z laska, 7 busik )
    Jeśli nie zbierze się minumum 10 osób opcja biletu grupowego PKP odpada, wtedy moze ogarniemy transport prywatny, szczerze mówiąc opcja PKP wydaje mi sie lepsza, brak problemów z parkingiem na miejscu, brak abstynencji

    Moja propozycja, wpisać się kto chętny na PKP, ( Przykład: ja plus 3 kumpli= 4osoby) a kto moze zaoferować wóz dopisywac jak opisałem wyzej Pojazd wlasny i ilość miejsc.

    P.S
    Mówie od razu nie mam wlasnego srodka transporty, nie mam prawka, nie jestem na 100% pewnien czy pojade na marsz. Info odemnie będzie około 10-15maja.
    Pzdr

    Aha, wpadło mi do głowy zeby zebrać ludzi z np. Myslenic, i innycg okregów blisko krakowa, im wiecej tym weselej;)



    Temat: Dymisja Prezesa PKP Intercity - Jacka Prześlugi
    Uwaga! PR Forum otrzymało niepotwierdzoną jeszcze informację (podziękowania dla informatora!) na temat następcy prezesa Prześlugi. Otóż jeśli informacje się potwierdzą to nowym prezesem spółki PKP Intercity zostanie niejaki Józef Dąbrowski z Krakowa. Dąbrowski jest prezesem Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich.

    Żegnamy zatem reformy, witamy moher.

    O Dąbrowskim, jako Rzeczniku Praw Klienta PKP można poczytać tutaj:
    http://www.kolej.net.pl/karol/zbs19.pdf
    ______________________________________________________

    Oto co na temat Dąbrowskiego napisał tygodnik "NIE" w artykule "Tera Nasza Kolej":

    W przedsiębiorstwach państwowych już teraz polityka personalna robiona jest pod polityczny gust przyszłego rządu. Pociągi też muszą być prawicowo-katolickie.

    Na kolei kiepskich zarządców zmienia się na jeszcze gorszych.
    Do łask powrócił Józef Dąbrowski, lat 55, działacz podziemny „S” internowany w stanie wojennym, prezes Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich. W Sejmie III kadencji (lata 1997–2001) był wpływowym posłem AWS. Jako szef Komisji Transportu i Łączności dyrygował reformowaniem kolei – z widomym skutkiem.

    Rzecznik opatrzności

    Werdykt wyborców pozbawił Dąbrowskiego poselskiej pensji. Został członkiem zarządu kolejowej spółki Intercity. Musiał z tej posady szybko odejść, bo się nie sprawdził. Przeciwko jego odwołaniu bezskutecznie protestowało (21 lutego 2002 r.) w liście do ministra infrastruktury 24 opozycyjnych posłów, a wśród nich Jan Olszewski i Zbigniew Ziobro.

    W grudniu 2003 r., gdy chwilowo był w odstawce, pisał do zawiązanego wówczas Ogólnopolskiego Komitetu Protestacyjno-Strajkowego: Jesteśmy przekonani, że tak jak kolejarski protest w lipcu 1980 roku doprowadził do solidarnościowego zrywu wszystkich polskich robotników, tak i dziś Wasza ofiara zaowocuje zbiorową społeczną odmową (...) Podjęty przez Was protest wspieramy gorąco naszą modlitwą, powierzając Waszą mądrość i męstwo orędownictwu św. Katarzyny Aleksandryjskiej oraz św. Rafałowi Kalinowskiemu.

    Dąbrowskiemu kiepsko się wiodło, póki Belkowy minister infrastruktury Krzysztof Opawski nie mianował (we wrześniu zeszłego roku) Andrzeja Wacha szefem całej PKP. Wach zatroszczył się o Dąbrowskiego. Zarządził zmiany w regulaminie organizacyjnym PKP i związkowiec-katolik dostał posadę rzecznika praw klienta PKP. Pokrzywdzonym klientom kolei, którzy chcieliby dochodzić jakichś swoich praw, radzimy, aby do biura zespołu rzecznika praw klienta PKP zgłaszali się z listami polecającymi od proboszczów lub z zaświadczeniem o odbyciu spowiedzi.



    Temat: Dymisja Prezesa PKP Intercity
    Uwaga! Otrzymałem niepotwierdzoną jeszcze informację na temat następcy prezesa Prześlugi. Otóż jeśli moje informacje się potwierdzą to nowym prezesem spółki PKP Intercity zostanie niejaki Józef Dąbrowski z Krakowa. Dąbrowski jest prezesem Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich.

    Żegnamy zatem reformy, witamy moher.

    O Dąbrowskim, jako Rzeczniku Praw Klienta PKP można poczytać tutaj:
    http://www.kolej.net.pl/karol/zbs19.pdf
    ______________________________________________________

    Oto co na temat Dąbrowskiego napisał tygodnik "NIE" w artykule "Tera Nasza Kolej":

    W przedsiębiorstwach państwowych już teraz polityka personalna robiona jest pod polityczny gust przyszłego rządu. Pociągi też muszą być prawicowo-katolickie.

    Na kolei kiepskich zarządców zmienia się na jeszcze gorszych.
    Do łask powrócił Józef Dąbrowski, lat 55, działacz podziemny „S” internowany w stanie wojennym, prezes Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich. W Sejmie III kadencji (lata 1997–2001) był wpływowym posłem AWS. Jako szef Komisji Transportu i Łączności dyrygował reformowaniem kolei – z widomym skutkiem.

    Rzecznik opatrzności

    Werdykt wyborców pozbawił Dąbrowskiego poselskiej pensji. Został członkiem zarządu kolejowej spółki Intercity. Musiał z tej posady szybko odejść, bo się nie sprawdził. Przeciwko jego odwołaniu bezskutecznie protestowało (21 lutego 2002 r.) w liście do ministra infrastruktury 24 opozycyjnych posłów, a wśród nich Jan Olszewski i Zbigniew Ziobro.

    W grudniu 2003 r., gdy chwilowo był w odstawce, pisał do zawiązanego wówczas Ogólnopolskiego Komitetu Protestacyjno-Strajkowego: Jesteśmy przekonani, że tak jak kolejarski protest w lipcu 1980 roku doprowadził do solidarnościowego zrywu wszystkich polskich robotników, tak i dziś Wasza ofiara zaowocuje zbiorową społeczną odmową (...) Podjęty przez Was protest wspieramy gorąco naszą modlitwą, powierzając Waszą mądrość i męstwo orędownictwu św. Katarzyny Aleksandryjskiej oraz św. Rafałowi Kalinowskiemu.

    Dąbrowskiemu kiepsko się wiodło, póki Belkowy minister infrastruktury Krzysztof Opawski nie mianował (we wrześniu zeszłego roku) Andrzeja Wacha szefem całej PKP. Wach zatroszczył się o Dąbrowskiego. Zarządził zmiany w regulaminie organizacyjnym PKP i związkowiec-katolik dostał posadę rzecznika praw klienta PKP. Pokrzywdzonym klientom kolei, którzy chcieliby dochodzić jakichś swoich praw, radzimy, aby do biura zespołu rzecznika praw klienta PKP zgłaszali się z listami polecającymi od proboszczów lub z zaświadczeniem o odbyciu spowiedzi.



    Temat: [RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2009

    Nowe pociągi krajowe Inter Regio oraz pospieszne międzynarodowe do Drezna znajdą się w uaktualnionym rozkładzie jazdy PKP Przewozy Regionalne. Wprowadzamy dodatkowe postoje, zapewniamy bardziej dogodne przesiadki, wydłużamy relacje pociągów. Korekta rozkładu wchodzi w życie 1 marca br.

    Tego dnia po pięciu latach przerwy na trasie Wrocław – Drezno znowu pojawią się 3 pary pociągów pospiesznych. Podróż wygodnymi niemieckimi pojazdami szynowymi zajmie około 3,5 godziny. Reaktywacji połączenia towarzyszy wprowadzenie ofert taryfowych pod wspólną nazwą DREZNO – WROCŁAW REGIO SPECJAL uwzględniających różne oczekiwania klienta – promocje: SINGIEL, RODZINA i GRUPA. Dzięki temu np. 5 - osobowa rodzina może wybrać się nawet na trzydniową wycieczkę do Drezna za 59 €, co w przeliczeniu na 1 osobę daje mniej niż 12 €.

    Inaugurujemy pierwsze z planowanych połączeń nowej kategorii Inter Regio. Tę ofertę kierujemy do pasażerów przemierzających dłuższe trasy, którzy – wybierając środek trasportu – kierują się ceną. Zarówno ceny biletów na te pociągi, jak i czas ich przejazdu (postoje tylko na wybranych stacjach) będą bardzo konkurencyjne wobec pociągów pospiesznych. Jako pierwsze ruszy od marca weekendowe połączenie Inter Regio Białystok – Warszawa (bilet normalny za 28 zł lub ulgowy dla uczniów i studentów za 17,64 zł). Przed "długim weekendem" majowym uruchomimy następne pociągi tej kategorii między: Wrocławiem i Krakowem, Wrocławiem i Rzeszowem, Poznaniem i Warszawą oraz Krakowem i Przemyślem.

    Pasażerów korzystających z pociągów lokalnych najbardziej ucieszy wprowadzenie zmian, o które zabiegali. W efekcie konsultacji prowadzonych z organizatorami przewozów, czyli samorządami województw, przywrócone zostanie kursowanie 18 najbardziej potrzebnych pociągów na Śląsku. Wydłużone zostały także relacje pociągów kursujących między Górnym Śląskiem a Wieluniem Dąbrową w województwie łódzkim. Przemodelowany został rozkład jazdy na cieszącej się coraz większą popularnością trasie z Bydgoszczy do Chełmży. W wielu miejscach w kraju poprawiliśmy możliwości przesiadania się z pociągów osobowych na pospieszne, np. w Lublinie, Zbąszynku, Jabłonowie Pomorskim, Skierniewicach, Tczewie oraz na wielu stacjach Zachodniego Pomorza. Dochodzą do tego dodatkowe postoje oraz korekty godzin w innych rejonach kraju.


    Szczegóły: http://www.pr.pkp.pl/img_...90301wiecej.pdf



    Temat: [pr] Nie ma już ATP


    | Nie dostrzegam w moim wywodzie niezdecydowania ;-P
    | To ze kolej nie ma nic wspolnego z km nie znaczy ze nie mozna tych dwoch
    | zjawisk jakos skoordynowac i zintegrowac. Z reszta linia autobusowa
    | docierajaca na lotnisko / do portu równiez powinna byc jakos
    | zsynchronizowana z przylotami/odlotami oraz rozkladem rejsów.

    A gdanski SKM? A WKD? A X/K do Krakowa? ;-P


    A co ma do tego wszystkiego X/K? ;-P


    Metro jest zdecydowanie blizej kolei niz tramwaju (gabaryty taboru, sposob
    prowadzenia ruchu, zdolnosc przewozowa, konstrukcja przystankow, etc.)


    Niemniej metro to jak w morde strzelil komunikacja miejska (wyobrazasz sobie
    metro Wrocław - Przemysl?).


    http://www.p.lodz.pl/I35/personal/jw37/urbtr/trsh-kruhe.html - tu masz z

    http://www.p.lodz.pl/I35/personal/jw37/urbtr/images/karlsruhe-stb.jpg -
    uproszczony schemat systemu


    thx :-)


    http://www.euronet.nl/~wijzer/ - tutaj po angielsku, chyba nieco szerzej


    niśt fersztejen - niech przetłumaczą na jakis cywilizowany język (polski,
    rosyjski, ew. francuski) :-)


    http://www.karlsruhe.de/KVV/download/lnp/lnpnetz.pdf - a tu jest schemat
    wszystkich linii, polecam w porownaniu z uproszczonym schematem na
    polskiej
    stronie
    (linki moga sie polamac)


    jednak tak sie nie stalo :-)


    A slusznie, slusznie... Zreszta co tu dumac - jeszcze 10 lat temu PKP
    sprzedawalo bilety do kasowania w kasownikach...


    No chyba nadal sprzedaje...

    pdr
    Olo





    Temat: [pr] Nie ma już ATP


    Nie dostrzegam w moim wywodzie niezdecydowania ;-P
    To ze kolej nie ma nic wspolnego z km nie znaczy ze nie mozna tych dwoch
    zjawisk jakos skoordynowac i zintegrowac. Z reszta linia autobusowa
    docierajaca na lotnisko / do portu równiez powinna byc jakos
    zsynchronizowana z przylotami/odlotami oraz rozkladem rejsów.


    A gdanski SKM? A WKD? A X/K do Krakowa? ;-P


    | A co do wspolnosci kolei z wymienionymi przez ciebie srodkami
    komunikacji
    | miesjkiej, to skoro nie przekonuja cie SKM, czy metro,

    Metro to nie kolej - to forma komunikacji miejskiej (taki tramwaj tyle ze
    pod ziemią).


    Metro jest zdecydowanie blizej kolei niz tramwaju (gabaryty taboru, sposob
    prowadzenia ruchu, zdolnosc przewozowa, konstrukcja przystankow, etc.)


    | to polecam
    | przyjrzenie sie przypadkowi Karlsruhe... Jakbys nie wiedzial o co chodzi
    to
    | krzycz, podrzuce ci pare linkow.

    Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ;-)


    http://www.p.lodz.pl/I35/personal/jw37/urbtr/trsh-kruhe.html - tu masz z

    http://www.p.lodz.pl/I35/personal/jw37/urbtr/images/karlsruhe-stb.jpg -
    uproszczony schemat systemu
    http://www.euronet.nl/~wijzer/ - tutaj po angielsku, chyba nieco szerzej
    http://www.karlsruhe.de/KVV/download/lnp/lnpnetz.pdf - a tu jest schemat
    wszystkich linii, polecam w porownaniu z uproszczonym schematem na polskiej
    stronie
    (linki moga sie polamac)


    No bardziej na peronach. Bo niby jak przed kontrolą zablokuję kasowniki
    będące wewnątrz jednostki? Przeciez nie sposob widziec w całym składzie
    czy
    ktos np. nie poszukuje biletu. A tak sytuacja jest oczywista - wsiadł,
    znaczy się skasował bilet.


    A slusznie, slusznie... Zreszta co tu dumac - jeszcze 10 lat temu PKP
    sprzedawalo bilety do kasowania w kasownikach...


    | No wlasnie przede wszystkim o to mi chodzilo. Jakies konkretne pomysly?

    Hmmmm....a na jakiej zasadzie funkcjonował bilet KSC? Moze pójsc w tym
    kierunku, skoro przez tyle lat się opłacało?


    No to juz duzo lepsze niz ATP, ale tez malo trwale (patrz los KSC...). Co do
    zasady dzialania, to pewnie Bartek ci wiecej opowie, ale generalnie chodzilo
    o podzial wplywow ze sprzedazy, tylko nie pamietam czy na podstawie miejsca
    sprzedazy, czy tez istnial jakis staly przelicznik...

    WILQ





    Temat: Dwa dni bez pociągów

    http://echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071107/POWIAT0304/711...

    Dwa dni bez pociągów
    W środę i czwartek przez Mielec i Tarnobrzeg nie pojedzie bezpośredni pociąg
    pasażerski łączący region z Krakowem, Śląskiem, Wrocławiem.

    http://echodnia.eu/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=ED&Date=20071107&Categor...
    7 listopada będzie pierwszym dniem od 120 lat, kiedy naszą linią kolejową
    nie pojedzie żaden pociąg pasażerski. Na zdjęciu pociąg Hetman na dworcu w
    Tarnobrzegu. (M. Radzimowski)

    Powodem wstrzymania kursu jest remont torowisk między Mielcem a Rzochowem.
    Tymczasem pasażerowie twierdzą, że ani w pociągach, ani na dworcach nie ma
    informacji o dwudniowym wstrzymaniu ruchu.

    O wstrzymaniu kursów poinformowali nas pasażerowie, którzy nie szczędzili
    uwag pod adresem przewoźnika. - W zamian za pociąg PKP nie planuje żadnej
    komunikacji zastępczej - mówi pan Wojciech z Tarnobrzega. - O ile rano
    zamiast Hetmana można dojechać do Dębicy pociągiem osobowym, o tyle
    wieczorem nie ma możliwości dojechania od Hetmana do Mielca i Tarnobrzega.
    Najgorsze jest to, że na dworcach w niedzielę nie było informacji o
    zamknięciu szlaku we środę i czwartek. Stosowna informacja znajduje się na
    stronie internetowej kolei
    (http://www.pr.pkp.pl/img_in//regiony/podkarpackie/26100%20-%2062101.pdf),
    ale nie każdy ma dostęp do Internetu. Internetowy rozkład jazdy nie wykazuje
    jednak tej zmiany. Wczoraj na stacji w Mielcu i Tarnobrzegu nie było widać
    żadnej wzmianki o tym, że dziś i jutro pociąg nie pojedzie.

    Zdaniem pana Wojciecha większość pasażerów dowie się o tym dopiero na stacji
    lub jadąc w drugą stronę od obsługi pociągu, która będzie im mogła tylko
    poradzić tylko aby wysiąść w Dębicy i poszukać innego środka lokomocji do
    Mielca czy Tarnobrzega.

    KOLEJĄ DALEJ?

    Z kolei pan Krzysztof zwraca uwagę na inny problem. - Jeszcze bardziej
    denerwujące jest to, że zamknięcie szlaku zaczyna się siódmego listopada o
    godzinie 9 a Hetman przejeżdża zamykany odcinek do godziny 8.51 - tłumaczy
    pasażer. - Podobnie kończy się zamknięcie ósmego listopada o godzinie 19,
    tymczasem Hetman wjeżdża na szlak Rzochów - Mielec o godzinie 19.15. Nasuwa
    się pytanie, czy aby nie jest to celowe działanie odstraszające mieleckich i
    tarnobrzeskich pasażerów Hetmana. Czyżby taki prezent szykowały PKP na
    jubileusz 120-lecia linii kolejowej biegnącej przez nasz region? W końcu
    dzisiejszy dzień będzie pierwszym od 120 lat, kiedy naszą linią kolejową nie
    pojedzie żaden pociąg pasażerski.

    KARTKI BYŁY

    Stanisław Gamoń z sekcji PKP w Stalowej Woli - Rozwadowie zapewnia, że
    informacje o wstrzymaniu ruchu pociągów zostały wywieszone na wszystkich
    stacjach, na których zatrzymują się zawieszone pociągi. - W Tarnobrzegu,
    Baranowie Sandomierskim, Mielcu a nawet Dębicy rozwiesiliśmy informacje -
    zapewnia naczelnik Gamoń. - Nie wykluczone, że kartki zostały zniszczone.
    Naczelnik Gamoń przypomina także, że pasażerowie Hetmana nie mogą liczyć na
    pojazd zastępczy. - Natomiast przygotujemy autobusy dla pasażerów z
    pozostałych pociągów kursujących na remontowanym odcinku.





    Temat: zapomniane linie PKP
    Te dwa przykłady zarówno dworca w Wadowicach który miał to szczęście że wyłożono grube miliony na jego odrestaurowanie jak i tego w Chrzanowie Głównym który tego szczęścia nie miał (i finansowego i historycznego) popadł w całkowitą ruinę są dobitnymi przykładami jak doprowadzić coś do katastrofy. Zaczęło się od zmniejszania liczby kursów, obniżaniem jakości świadczonych usług przy jednoczesnym wzroście cen za bilety i rosnącej konkurencji, a skończywszy na likwidacji połączeń kolejowych. Są także inne czynniki jak zlikwidowanie części torowiska (Wadowice-Skawce) jak i zmniejszanie się potoków pasażerów dojeżdżających do dużych zakładów pracy. Efekt mamy dziś taki że choćby chciał dojechać pociągiem czy to regularnie do szkoły, pracy czy raz na czas ‼do cioci” na imieniny czy turystycznie - nie mamy takiej możliwości.
    Byłem osobiście w Karpaczu (długi majowy weekend) jeździłem drezyną ręczną i rozmawiałem z miejscową osobą, tam także robią wszystko co mogą aby pociągi osobowe do nich wróciły, przedsięwzięli działania zakrojone na szerszą skalę, wystarczy poczytać projekt:
    http://www.drezyny.karpacz.pl/foto/pkk.pdf
    wymienione zostały w nim gminy/powiaty które przejęły z powodzeniem infrastrukturę od PLK i organizują przewozy osobowe.
    Dlaczego u nas miałoby się nie udać?
    Zaczynając Temat: Zapomniane linie PKP w 2006roku nie zarejstrowanym Nickiem ~adam miałem masę pytań. Dlaczego i jak to się dzieje że na ziemi chrzanowskiej postępuje trend podobny do reszty kraju zawieszania a w konsekwencji niszczenia połączeń kolejowych.
    Przecież dumnie pisze się ‼Małopolska Zachodnia” a ja się zastanawiam jak z Chrzanowa bądź co bądź sporego miasta powiatowego dojechać do Wadowic? Olkusza? Tory tam idą a połączeń brak. Co się dzieje z takimi stacjami jak Siersza? Regulice? Bolęcin? I wiele innych przystanków kolejowych? Fotoreportaż ‼Zostało po kolei” Pana Łukasza Dulowskiego doskonale to pokazuje.
    Pamiętajmy też o tym że to właśnie przez Chrzanów przejeżdża masa zagranicznych turystów jadących z Krakowa do Oświęcimia. Jak nas widzą tak nas piszą.
    Co z atrakcjami kolejowymi? W innych częściach kraju się da a u nas Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce i co? Ano właśnie jedno wielkie NIC. Chrzanów Główny ma potencjał tylko do tej pory nie znalazł się nikt kto by go potrafił wykorzystać.
    Cieszę się że Pan Piotrek Tarczyński mimo upływu lat zajął się sprawą i mam nadzieję że będą tego efekty. To już naprawdę ostatni dzwonek, nim PLK zarządzi rozbiórkę całej linii, a złomiarze rozkradną co się jeszcze da.
    Jednocześnie zdaję sobie sprawę jak trudna i wyboista będzie to droga, wystarczy spojrzeć na powalające komentarze zwolenników - zwolennika, wyrywania torów jakie pojawiły się pod artykułem:
    http://www.przelom.pl/przelom-online-ar ... 009_6_3691
    Przykro to czytać. Całe też szczęście że znalazły się głosy nawołujące do działania zapobiegającemu niszczeniu tej pięknej i malowniczej linii.
    Pozdrawiam

    P.S. udanego STONKOBRANIA – spojrzeć na to można iż pojawiło się pierwsze światełko w ciemnym i zapomnianym tunelu kolejowym ziemi chrzanowskiej.



    Temat: slynna "czarna lista"


    Owszem, sa jeszcze inne po w BB, ale niestety, z tego co piszesz, to nie
    generuja jakiegos super potoku. 40 osob na kibel to jednak malo na prawie 40
    km trasie, a pewnie jeszcze sporo ludzi ma bilety kolejowe...


    Niewiem.


    | Tak, zgadza się. Chociaż zapomniałem dodać że istnieje teraz nawet fajne
    | skomunowanie z pociągiem do Katowic(2220 --332), z którego korzysta ok.
    | 20 osób.

    Tylko czemu jest to skomunikowanie z serii gwarantowanych, czyli ponad 30
    minut czekania?? No i jest jeszcze wieczorem 6648-340, tyle ze 340 jezdzi
    nie wiadomo po co tylko w D i wozi powietrze...


    Teraz są wakacje więc pewnie jeździ tym trochę ludzi. Ale faktycznie to (D) przy
    tym pociągu to jest kpina, skoro w weekendy ludzie chcą wyjechać z miejscowości
    wypoczynkowych jak najpóźniej.


    Sadze, ze jednak Slaskie jakis pojazd na te linie bedzie musialo dac, tak
    tez zreszta mialo byc na linii suskiej, ze 1 szynobus jest z Krakowa, a
    drugi, ten ciagle nie dostarczony, ze Slaska...


    Dziwne. No zresztą zobaczymy, jak przyjdzie ten szynobus (ciekawe kiedy).


    A pociagi 330-334 maja frekwencje? IMHO jest za duze zageszczenie pociagow z
    Wisly do Katowic rano, a brakuje np. popoludniowego powrotu z Wisly po 16.
    Kiedys zreszta byl taki pociag w C (Glebce-Lubliniec)i zdazylo mi sie
    widziec w nim ladna frekwencje...


    330 (1*EN57)- tutaj z racji tego, że on jedzie bardzo wcześnie nie ma w nim zbyt
    dużo turystów(co nie oznacza że nie ma ich wcale). Jako, ze pora przyjazdu do
    K-c jest rano(godzina szczytu) więc ten pociąg przyjeżdża (w dni robocze) z
    frekwencją pow. 100 osób. Zresztą w Katowicach są także skomunikowania z
    pociągami w "świat"(Morcinek, Barbakan, Opololanin).

    332 (1*EN57) - ten pociąg jest w miarę nowy(powstał w rj 2003/4). Tak mi się
    wydaje, że powstał na życzenie Urzędu Marszałkowkiego, bo pkp by tylko zwijało
    się ze swoimi połączeniami. Jest to dobre uzupełnienie oferty, ponieważ ładnie
    go wpasowali w tą 6 godz. "dziurę" miedzy 330, 334. Frekwencja w tym pociągu
    teraz w  wakacje, też wynosi ponad 100 osób. No i jest skomunikowanie z poc. z
    Cieszyna, o którym już wspomniałem. Poza wakacjmi niewiem jak jest frekwa ale z
    pewnością mniejsza.

    334 (2*EN57, chociaż 08.08 widziałem go jako 1*EN57) - jest on też dość mocno
    obożony(też pow. 100 osób, ale mniej w w dni robocze, poza wakacjami).

    Jeśli chodzi o popołudniowe pociągi z Wisły no to w sumie brakuje pociągu koło
    15-16 . Szkoda, że zlikwidowali te pociągi do Lublińca, Kędzierzyna, Krakowa -
    nie miały one takiej złej frekwencji.


    | Ja, co moze az glupio wyznac, bez poprawy parametrow technicznych tej
    trasy,
    | nie widze dla niej przyszlosci i sensu utrzymywania ruchu (odc. Skoczow-
    BB).

    A na ktorym odcinku wymieniaja?


    Taraz na żadnym. Ale sądząc po nowych podkładach zgromadzonych na stacjach w
    Goleszowie, Cieszynie, czy w Bielsku pewnie zaczną coś robić.
    O wcześniejszych inwestycjech plk-i pisałem tu:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.kolej/browse_frm/thread/6b8291c...


    | Z tego, co pisze w planach plk-i na na najblizszy rj (
    | http://www.plk-sa.pl/pliki/reg0506/P_05-06_Zalacznik5_w1.1.pdf ) to coś się
    | będzie działo na odc. Pogórze - Skoczów.

    Tzn? Jaka tam jest teraz szlakowa?


    40 km/h

    Tylko szkoda, ze nic nie planuja robic z

    najgorszym odcinkiem BB-BBWapienica...


    Niewiem, może jednak, zaczną coś robić? W każdym razie ten odcinek dostanie nową
    nawierzchnie na tym wiadukcie, który skończą w Listopadzie :-)

    Pozdrawiam
    Błażej Forjasz





    Temat: slynna "czarna lista"


    | Tylko czemu jest to skomunikowanie z serii gwarantowanych, czyli ponad 30
    | minut czekania?? No i jest jeszcze wieczorem 6648-340, tyle ze 340 jezdzi
    | nie wiadomo po co tylko w D i wozi powietrze...

    Teraz są wakacje więc pewnie jeździ tym trochę ludzi. Ale faktycznie to (D)
    przy
    tym pociągu to jest kpina, skoro w weekendy ludzie chcą wyjechać z
    miejscowości
    wypoczynkowych jak najpóźniej.


    IMHO poc. 340 moglby miec wlasnie termin C+wakacje letnie codz.


    | Sadze, ze jednak Slaskie jakis pojazd na te linie bedzie musialo dac, tak
    | tez zreszta mialo byc na linii suskiej, ze 1 szynobus jest z Krakowa, a
    | drugi, ten ciagle nie dostarczony, ze Slaska...

    Dziwne. No zresztą zobaczymy, jak przyjdzie ten szynobus (ciekawe kiedy).


    O ile Kozlom nie zbanktrutuje do tej pory:-


    | A pociagi 330-334 maja frekwencje? IMHO jest za duze zageszczenie pociagow
    | Wisly do Katowic rano, a brakuje np. popoludniowego powrotu z Wisly po 16.
    | Kiedys zreszta byl taki pociag w C (Glebce-Lubliniec)i zdazylo mi sie
    | widziec w nim ladna frekwencje...

    330 (1*EN57)- tutaj z racji tego, że on jedzie bardzo wcześnie nie ma w nim
    dużo turystów(co nie oznacza że nie ma ich wcale). Jako, ze pora przyjazdu do
    K-c jest rano(godzina szczytu) więc ten pociąg przyjeżdża (w dni robocze) z
    frekwencją pow. 100 osób. Zresztą w Katowicach są także skomunikowania z
    pociągami w "świat"(Morcinek, Barbakan, Opololanin).


    No tak, tylko ciekawi mnie tez czy rzeczwyscie ludzie codziennie dojezdzaja do
    pracy ze Skoczowa czy Wisly do Katowic, czy raczej pociag ten zapelnia sie
    dopiero w Pszczynie. A skoro sluzy glownie dojazdom do pracy, to czemu jezdzi
    w nd:-)? Bo tak jezdzi od zawsze...:-??


    332 (1*EN57) - ten pociąg jest w miarę nowy(powstał w rj 2003/4). Tak mi się
    wydaje, że powstał na życzenie Urzędu Marszałkowkiego, bo pkp by tylko
    zwijało
    się ze swoimi połączeniami. Jest to dobre uzupełnienie oferty, ponieważ
    ładnie
    go wpasowali w tą 6 godz. "dziurę" miedzy 330, 334. Frekwencja w tym pociągu
    teraz w  wakacje, też wynosi ponad 100 osób. No i jest skomunikowanie z poc.
    Cieszyna, o którym już wspomniałem. Poza wakacjmi niewiem jak jest frekwa
    pewnością mniejsza.


    Ale mnie i tak dziwi komu ten pociag, podobnie jak 332, ma sluzyc? Czy
    rzeczywiscie potrzebne sa az 2 pociagi miedzy 9 a 11 z Wisly do Katowic?
    Jeszcze rozumiem i popieram w wakacje, bo wtedy zawsze do Wisly jezdzi wiecej
    ludzi, ale poza nimi srednio widze sens kursowania az 2 pociagow w tych
    godzinach. IMHO lepiej dac jakis dodatkowo popoludniu z Wisly...


    334 (2*EN57, chociaż 08.08 widziałem go jako 1*EN57) - jest on też dość mocno
    obożony(też pow. 100 osób, ale mniej w w dni robocze, poza wakacjami).


    Kibelek solo pewnie z racji brakow taborowych w PRST Katowice zwiazanych z
    likwidacja skladow wagonowych...


    Jeśli chodzi o popołudniowe pociągi z Wisły no to w sumie brakuje pociągu
    koło
    15-16 . Szkoda, że zlikwidowali te pociągi do Lublińca, Kędzierzyna,
    Krakowa -
    nie miały one takiej złej frekwencji.


    Ano szkoda, ale jezdzil rzeczywiscie ktos tym Kedzierzynem:-)? Trsa mial dosc
    egzotyczna, niby zaliczal ROW i KK, ale jestem ciekaw jakim wzieciem sie
    cieszyl:-)


    O wcześniejszych inwestycjech plk-i pisałem tu:


    http://groups.google.pl/group/pl.misc.kolej/browse_frm/thread/6b8291c...
    db5448b09e6e1d61?lnk=st&q=&rnum=4&hl=pl#db5448b09e6e1d61




    Dzieki!


    | Z tego, co pisze w planach plk-i na na najblizszy rj (
    | http://www.plk-sa.pl/pliki/reg0506/P_05-06_Zalacznik5_w1.1.pdf ) to coś
    się
    | będzie działo na odc. Pogórze - Skoczów.

    | Tzn? Jaka tam jest teraz szlakowa?

    40 km/h


    Ale wg stronki PLKi dalej ma tam byc 40tka, chyba ze jakies ograniczenia tam
    sa teraz...


    Tylko szkoda, ze nic nie planuja robic z
    | najgorszym odcinkiem BB-BBWapienica...

    Niewiem, może jednak, zaczną coś robić? W każdym razie ten odcinek dostanie
    nową
    nawierzchnie na tym wiadukcie, który skończą w Listopadzie :-)


    A poczatkowo cieszylem sie z powodu tego zamkniecia, bo liczylem, ze i kolej
    wezmie sie roboty...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.