Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
PKP inter city Wrocław
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Kielce cennik





    Temat: Najlepsze ekspresy na polskich torach

    Nie można porównać PR do PIC bo obie spółki funkcjonują na innych zasadach.
    Syf, czyli brud, można porównywać, bez względna na rodzaj działalności, czy stosowanego cennika.


    Jak chcesz mogę mówić inaczej - wagony PIC są takie same jak PR, czas przejazdu podobny, ale straszna tam drożyzna - nie polecam!
    czyli potwierdziłeś, że cały PKP IC oceniasz na przykładzie trasy Kielce - Gdańsk i Nidy. Zapewniam Cię, że jest wiele tras, gdzie PKP IC jest szybsze, ma lepsze wagony, niektóre pociągi mają podobne ceny do poc. posp.

    Poza tym, jeżeli uważasz, że wagony PKP IC są podobne do PKP PR, to czym uzasadniasz większy syf w IC. Może źle wywnioskowałem, ale zrozumiałem, że większy syf, bo wyższa cena.

    [ Dodano: Pon Lip 09, 2007 23:39 ]

    Luttz, ale o co Ci chodzi- ja odpowiadałem Sybicowi, a chodziło mi właśnie o to, że nie można oceniać spółki na podstawie jednej Nidy Teraz pytane o co Tobie chodzi, chyba jakieś nieporozumienie.
    Przepraszam, źle Cię zrozumiałem. Trochę zwątpiłem, podałeś przykład Skarbka, który wygląda podobnie jak Nida.

    Poza tym nie wiem co sybic rozumie przez słowo syf: brudno, drogo czy jeszcze coś innego.



    Temat: Forum Stowarzyszenia Kontroli Jakości Rozkładów Jazdy


    Oczywiście spalinowy autobus szynowy byłby rozwiązaniem najlepszym.
    Zważywszy, że 1 km na tej trasie w standartowym składzie pociągu kosztuje 18
    zł, co przy 3 zł dla szynobusu jest kosmiczną różnicą.


    Jak ty wyliczasz tą cenę, w cenniku jest ponad 2 razy mniej.
    P.S Jeżeli ktoś wie jak to się liczy dla pkp niech napisze na priv lub na
    grupie.


    Do tego oba województwa: Łódź i Kielce mają tę linie w D..pie!


    A jak!!!







    Temat: Nowy cennik na Lubelszczyźnie
    Ceny biletów jednorazowych za przejazdy pociągami pośpiesznymi trasami do 100 km będą tańsze o średnio ponad 15 procent. To jedna ze zmian w cenniku PKP Przewozy Regionalne, które wejdą w życie od 1 marca.

    W pociągach osobowych ceny biletów jednorazowych na trasach do 120 km pozostaną bez zmian. Przykładowo trasę z Lublina do Dęblina (71 km) pokonamy za 13 zł. O 2,7 proc. zmienią się natomiast opłaty za odległość od 121 km do 1000 km. Z Chełma do Puław będzie można dojechać za 19 zł - o 50 groszy drożej niż obecnie.

    Nie zmienią się ceny biletów tygodniowych i dwutygodniowych. Miesięczne podrożeją o 1,84 proc. Przejazdówka z Lublina do Rejowca (55 km) będzie kosztowała 207 zł, czyli o 3 złote więcej.

    O prawie 16 procent potanieją natomiast bilety jednorazowe w pociągach pośpiesznych na trasie do 100 km. Z Lublina do Krasnegostawu (73 km) dojedziemy za 16 złotych (obecnie 20 zł). Za przejazd z Terespola do Białej Podlaskiej (37 km) zapłacimy 8 złotych, o 4 złote mniej niż dotychczas. Nie zmienią się ceny biletów za przejazd od 100 do 200 km. Nieznacznie podrożeją natomiast opłaty za trasy od 200 do 400 km. Po 1 marca przejazd z Lublina do Kielc podrożeje o złotówkę i wyniesie 39 zł. Na trasach powyżej 400 km bilety podrożeją o 3,65 proc.

    PKP utrzymuje ceny biletów tygodniowych i dwutygodniowych na trasach do 40 km na dotychczasowym poziomie. Przykładowo, przejazdówka z Lublina do Nałęczowa (29 km) będzie kosztowała 218 zł. Bilety miesięczne na trasach powyżej 40 km podrożeją o 2,18 proc. Za przejazd z Lublina do Dęblina zapłacimy 300 zł zamiast 290 zł jak dotychczas.

    Źródło: Kurier Lubelski



    Temat: [Lublin] Puste Koleje Panstwowe


    Użytkownik "Przemyslaw Kowalik"

    | Busy, które dojeżdżają w Lublinie na PKS Płd lub pl.Dworcowy
    | dojeżdżają akurat do takiego samego "centrum" jak PKP.

    Ale żaden bus z Chełma nie dojeżdża na dworzec Południowy. Tam
    dojeżdżają busy z Biłgoraja, Bychawy, Zakrzówka, Krzczonowa,
    Żółkiewki i niektóre ze Świdnika, Radomia i Kielc. Zresztą myślę, że
     to niedługo się zmieni i


    Ze Świdnika akurat większość (choć nie przytłaczająca).


    przystanek przy PKP będzie tylko przystankiem przelotowym a busy będą
     zawracać jednak w centrum.


    Jesteś pewien? Z rok czy 2 lata temu czytałem, że koło PKP ma/powinno
    powstać lubelskie centrum  komunikacyjne z przeniesieniem całego ruchu z
    Podzamcza....


    | Jesteś przekonany, że w najbiedniejszym regionie UE cena nie ma
    | nadrzędnego znaczenia?

    Nie zawsze. Poza tym fajny najbiedniejszy region jak w Lublinie
    mieszkania po 3000 zł za m2. .


    Lublin jest 100lycą regionu, a 100lyce zawsze mają lepiej ;-) Poza tym
    tacy co kupują takie mieszkania to zdecydowana mniejszość, która BTW z
    transportu publicznego potrzebuje tylko taksówek, samolotów i
    ewentualnie promów morskich ;-)


    | A busy IMHO są "trendy" z powodu kombinacji kilku czynników
    | cena/szybkość/częstotliwość/położenie przystanków/gęstość sieci
    | połączeń. Wobec takiej mieszanki moloch pt. PKP nie ma szans.

    Szanse jakieś tam ma, ale łatwiej krzyczeć o dotacje.


    Bo kto w .pl krzyczy ten powiększa istotnie swoje szanse ;-(.


    | Jedyne co może zrobić to lobbować, żeby drogówka zmusiła mandatami
    | busiarzy do jazdy z dozwoloną prędkością ;-).

    Też to wiele nie da bo i jadąc busem przepisowe 77 km/h da się
    prześcignąć większość pociągów


    To trzeba się zastanowić nad uzyskaniem przewagi konkurencyjnej w inny
    sposób: przechwycić potoki z tych co prawda nielicznych
    stacji/przystanków gdzie z busami czy PKSami jest krucho, dobudowac lub
    przesunąć przystanki, zrobić wspólną ofertę biletową z MPK, porobić
    sensowne skomunikowania z pociągami dalekobieżnymi (przy obecnych
    cennikach podróże dalekobieżne pociągami akurat nieźle wypadają cenowo),
      blablabla co ja będę pisał o rzeczach oczywistycg dla wszystkich poza
    PKP-NieDaSie sp. z nieograniczoną bezczelnością ;-)

    Przemek

    pozdrawiam aron






    Temat: Strajk na kolei


     Moim subiektywnym
    | zdaniem , jedynym wyjsciem jest zacząć wszystko od początku , inaczej taka
    | pierestrojka będzie się ciągnąć w nieskończoność.

    a powiedz mi co sie teraz dzieje ??? jak nie poczatek "nowej" koleji
    jak ty bys chcial zaczac wszystko odpoczatku w kolji z 50% nadwyzka
    pracownikow i bodajze 40% nadwyzka polaczen kolejowych ????????????


    Nadwyzka polaczen kolejowych ????? Nie wierz wrogiej propagandzie.
    Sprobuj przejechac koleja trase Skarzysko-Wroclaw. Albo Kielce-Lodz (to
    dla hardcorowcow kompletnych, hehe). Wylacznie przesiadki i w czasie
    takim ze sklady musza jezdzic puste - wszyscy potencjalni pasazerowie sa
    juz dawno w PKSach.
    Nadwyzke polaczen to my mamy ale miedzy godzina 4 a 6 rano, oraz po 21,
    bo te polaczenia jezdza puste juz od lat. W zamian w ramach likwidacji
    polaczen lokalnych zniknely te ktorymi mozna bylo dojachc do i z
    pracy/szkoly. Gdy jezdzilem na studia jakis czas temu korzystalem
    wylacznie z PKP, przy czym wiekszosc skladow byla zapchana. Wtedy
    wszyscy narzekali na tlok. Pozniej dokonano kilku zmian w rozkladzie (i
    cenniku). Teraz moj brat na studia, a moi koledzy do pracy dojezdzaja
    glwonie lokalnymi busami, od czasu do czasu PKSem.


    bo ja inaczej nie widze sposobu na uzdrowienie koleji

    to tak samo jak by u ciebie w domu dochody wynosily 1000 zl a wydatki okolo
    5000 tys zlotych bo musisz utrzymac zone i dziewieciero dzieci i babacia w
    malym pokoju


    Tia, kolej powinna byc dochodowa. Pozniej ktos wpadnie na pomysl ze
    drogi powinny zarabiac same na siebie wiec zaprzestanie sie
    jakichkolwiek remontow (no bo mamy placic z podatkow?) To ze sluzba
    zdrowia powinna zarobic sama na siebie to juz calkiem aktualny pomysl.
    Co jeszcze w tym panstwie powinno byc dochodowe ? Policja ? Straz
    Pozarna ? GOPR ? Wojsko ? Szkoly ?(na to tez juz ktos wpadl, na
    szczescie nie wyszlo)
    Skoro wszystko ma sie utrzymywac samo to po cholere ja place takie duze
    podatki ?

    Jak to sie dzieje ze jeszcze pare lat temu podatki byly na tym samym
    poziomie i jeszcze starczalo na utrzymanie tych wszystkich
    niedochodowych przedsiebiorstw ? Mysle ze to tutaj nalezy szukac
    rozwiazania problemu. A nei zamykac kolejne "niedochodowe"
    przedsiebiorstwa. Bo pewnego dnia sie okaze, ze nie ma juz co zamknac, a
    pieniedzy wciaz bedzie z malo.
    Na razie pozbywamy sie gornictwa, rolnictwa, sluzby zdrowia i kolei. Co
    bedzie nastepne ?





    Temat: Nowe linie, częstotliwość kursowania autobusów
    Jak wiadomo mamy okres, w którym jest dużo linii specjalnych. Proponuję pisać tu o tych liniach różne ciekawe rzeczy, np. jak często jeżdżą, jakim taborem są obsługiwane itp. Co Wam przyjdzie do głowy na ten temat, bo to jest szczególny czas dla komunikacji miejskiej w roku. Fotki też mile widziane

    Ja zacznę: dziś i wczoraj widziałem na linii 30 BIS przegubowe Ikarusy

    www.ztm.kielce.pl
    23.10.2006
    Kursowanie autobusów w dniach od 28.10.2006r. do dnia 02.11.2006r. (Święto Zmarłych)

    1. W dniu 28.10.2006r.(sobota) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy jak w SOBOTĘ, dodatkowo uruchamia się kursowanie linii 2 bis, 4 bis, 23 bis, 30 bis, 44 bis, oraz linii specjalnych E, J wg zamieszczonych rozkładów jazdy. Linie „C”, „F” i 10 nie wjeżdżają na przystanek CEDZYNA CMENTARZ.
    2.W dniu 29.10.2006r.(niedziela) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy jak w NIEDZIELE, dodatkowo uruchamia się kursowanie linii 2 bis, 4 bis, 23 bis, 30 bis, 44 bis, oraz linii specjalnych Cbis ,E, Fbis, J wg zamieszczonych rozkładów jazdy.
    Zawiesza się kursowanie regularnych linii „C”i „F”
    4.W dniach 30 - 31.10.2006r.(poniedziałek, wtorek) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy jak w DNI ROBOCZE. Dodatkowo uruchamia się kursowanie linii specjalnych C bis, E, F bis, J wg zamieszczonych rozkładów jazdy.
    5.W dniu 01.11.2005r. (środa) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy obowiązujących jak w NIEDZIELĘ. Dodatkowo uruchamia się kursowanie linii 2 bis, 4 bis, 23 bis, 30 bis, 44 bis oraz linii specjalnych A,B,Cbis,D,E,Fbis,G,H,J,S,Z wg zamieszczonych rozkładów jazdy.
    Zawiesza się kursowanie reguralnych linii „C” , „F”, 11, 41 i 42. Linia nr 31 kursować będzie wg rozkładów jazdy jak w Sobotę, kursy wykonywane w tym dniu będą tylko do przystanku Chęciny Rynek.
    Linie specjalne kursowały będą wg niżej podanych tras :
    A: Os.Slichowice - Os.Pod Dalnią - Grunwaldzka - Żytnia - Ogrodowa - Ściegiennego - Cmentarz.
    B: Bukówka - Tarnowska - Źródłowa - Sandomierska - Cedzyna Parking.
    C bis: Os.Ślichowice - Os.Pod Dalnia - Grunw. - Żelazna – Czarnowska - IX W.Kielc - Sandomierska - Cedzyna Parking
    D: Os. Dąbrowa - Zagnan. - Okrzei - Czarnowska - Dworzec PKP - Żytnia - Ogrodowa - Ściegiennego Cmentarz.
    E: Cedzyna - Domaszowice - Sandomierska - Źródłowa - Seminaryjska - Sciegiennego - Cmentarz.
    F bis: Os.Świętokrzyskie - Krasickiego - Warszawska - IX Wieków Kielc - Sandomierska - Cedzyna Parking.
    G: Zagórze - Zagórska - Żeromskiego - Seminaryjska -Ściegiennego Cmentarz.
    H: Os. Świetokrzys. - Warszawska - IX W.Kielc - Źródłowa - Seminar. - Ściegiennego Cmentarz.
    J: Herby ul.Częstochowska - 1 Maja – Pawia – Łódzka – Zagnańska - Okrzei – IX Wieków Kielc – Sandomierska - Cedzyna Parking.
    S: Os. Na Stoku - Warszawska - IX W.Kielc - Sandomierska -Cedzyna parking.
    Z: Os. Podkarczowka - Jagiellonska - Grunwaldzka - Zytnia -Paderewskiego - IX . Kielc - Sandomierska - Cedzyna Parking.

    6. W dniu 02.11.2006r. (czwartek) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy obowiązujących jak w DNI ROBOCZE. Dodatkowo uruchamia się kursowanie linii specjalnych C bis, E, F bis, J wg zamieszczonych rozkładów jazdy.

    Uwagi : - W związku ze zmiana organizacji ruchu na ul. Ściegiennego w dniu 01.11.2006r. autobusy linii nr 2, 27, 30 kursować będą z kierunku Dymin ul. Husarska – Al. Legionów – Ściegiennego i dalej wg trasy.
    - Autobusy linii nr 4 z kierunku AL. Na Stadion kursować będą ul. Marmurowa – Al. Legionów – Ściegiennego i dalej wg trasy.
    - Autobusy linii nr 44 z kierunku Pakosza kursować będą ul. Marmurowa – Al. Legionów – Ściegiennego i dalej wg trasy.
    - Autobusy linii nr 34 w dniu 01.11.2006r wszystkimi kursami dojeżdżały będą do ul. Gagarina.
    - W związku ze zmianą organizacji ruchu na ul. Sandomierskiej w dniach od 28.10.2006r. do dnia 02.11.2006r.autobusy linii nr 10, C i F nie wjeżdżają na przystanek CEDZYNA CMENTARZ.
    - Rozkłady jazdy dla autobusów dodatkowo uruchomionych linii oraz kursujących ze zwiększoną częstotliwością umieszczane będą na wszystkich przystankach po trasie ich kursowania.
    - Na dodatkowo uruchomionych liniach obowiązywała będzie cena biletów zgodnie z cennikiem opłat.
    - W dniu 01.11.2006r. sprzedaż biletów odbywać się będzie w punktach sprzedaży przy ul. Żytniej w godz: od 6:00 do godz. 20:00 oraz w dodatkowo uruchomionych punktach sprzedaży przy cmentarzu Cedzyna, Piaski i przy ul Gagarina w godz: od 7:00 do godz. 15:00. W bilety można również zaopatrywać się u kierowców autobusowych.




    Temat: ZTM Kielce
    Rozkład jazdy autobusów na Wszystkich Świętych

    Zarząd Transportu Miejskiego informuje o kursowania autobusów komunikacji miejskiej w dniach od 30.10.2008 r. do dnia 3.11.2008 r. (Wszystkich Świętych)
    W dniach 30 i 31.10.2008 r. oraz 03.11.2008 r (czwartek, piątek , poniedziałek ) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy jak w DNI ROBOCZE, dodatkowo uruchamia się kursowanie linii Cbis, E , Fbis, J, Z.
    W dniu 01-02.11.2008 r.(sobota i niedziela) autobusy komunikacji miejskiej kursowały będą wg rozkładów jazdy jak w NIEDZIELE, dodatkowo uruchamia się kursowanie linii 2bis, 4 bis, 23 bis, 30 bis, 44 bis, oraz linii specjalnych A,B,Cbis,D,E,Fbis, G, H, J, S, Z.

    Linie specjalne kursowały będą wg. niżej podanych tras :
    A - Os.Slichowice - Os.Pod Dalnią - Grunwaldzka - Żytnia- Ogrodowa - Ściegiennego - Cmentarz.
    B - Bukówka-Tarnowska-Źródłowa-Sandomierska-Cedzyna Parking.
    Cbis - Os.Ślichowice - Os.Pod Dalnia - Grunwaldzka - Żelazna - Czarnowska - IX W.Kielc- Sandomierska - Cedzyna Parking
    D - Os. Dąbrowa-Zagnan.-Okrzei-Czarnowska-Dworzec PKP Zytnia- Ogrodowa- Sciegiennego Cmentarz.
    E - Cedzyna-Domaszowice -Sandomierska- Źródłowa-Seminaryjska-Sciegiennego - Cmentarz.
    Fbis - Os.Świętokrzyskie -Krasickiego-Warszawska - IX Wieków Kielc- Sandomierska - Cedzyna Parking.
    G - Zagórze- Zagórska - Żeromskiego - Seminaryjska -Ściegiennego Cmentarz.
    H - Os. Świetokrzys.-Warszawska - IX W.Kielc - Źródłowa- Seminar.-Ściegiennego Cmentarz.
    J - Herby ul.Częstochowska- 1 Maja - Pawia - Łódzka - Zagnańska - Okrzei - IX Wieków Kielc - Sandomierska - Cedzyna Parking.
    S - Os.Na Stoku-Warszawska - IX W.Kielc-Sandomierska-Cedzyna parking.
    Z - Podklasztorna - Kołłątaja - Jagiellońska - Grunwaldzka - Żytnia - Ogrodowa- Seminaryjska - Boh. Warszawy - Szczecińska - Sandomierska - Cedzyna Parking.

    Uwagi :
    W związku ze zmianą organizacji ruchu na ul. Ściegiennego od dnia 31.10.2008 r. (piątek) od godz. 20:00 do dnia 02.11.2008 r. (niedziela) autobusy linii:
    - Nr 2,27,30 z kierunku Dymin kursować będą ul. Husarska – Al. Legionów – Ściegiennego i dalej wg trasy.
    - Nr 2, 29,30 w kierunku Dymin kursować będą ul. Ściegiennego – M.S. Barabasza (Gagarina)- Al. Legionów - Husarska i dalej wg trasy.
    - Nr 4 z kierunku AL. Na Stadion kursować będą ul. Marmurowa – Al. Legionów – Ściegiennego i dalej wg trasy.
    - Nr 44 z kierunku Pakosza kursować będą ul. Marmurowa –Al. Legionów- Ściegiennego i dalej wg trasy, z kierunku Os. Herby kursować będą ul. Ściegiennego – M.S. Barabasza (Gagarina)- Al. Legionów – Marmurowa – Szczepaniaka i dalej wg trasy.
    - Nr 34 z kierunku Os. Kochanowskiego kursować będą ul. Husarska – Al. Legionów – Ściegiennego i dalej wg trasy, z kierunku ul. Wrzosowej ul. Ściegiennego – M.S. Barabasza (Gagarina)- Al. Legionów – Husarska – Wapiennikowa - Os. Kochanowskiego.
    W dniach 01 i 02.11.2008r. nie będą kursowały linie autobusowe Nr 11,41, 42 C i F.
    Linia Nr 31 kursować będzie wg rozkładu jazdy jak w sobotę, kursy wykonywane będą tylko do przystanku Chęciny Rynek.
    W dniach od 30.10.2008r. do dnia 02.11.2008r.autobusy linii Nr 10,C, F i Z nie wjeżdżają na przystanek CEDZYNA CMENTARZ.
    Rozkłady jazdy dla autobusów dodatkowo uruchomionych linii oraz kursujących ze zwiększoną częstotliwością umieszczane będą na wszystkich przystankach po trasie ich kursowania.

    Na dodatkowo uruchomionych liniach obowiązywała będzie cena biletów zgodnie z cennikiem opłat.
    - W dniu 01.11.2008 r. sprzedaż biletów odbywać się będzie w punkcie informacyjnym przu ul. ŻYTNIEJ w godz. od 8.00 do godz. 16.00 oraz w dodatkowo uruchomionych punktach sprzedaży przy cmentarzu Cedzyna, i przy ul. M.S Barabasza (Gagarina) w godz: od 7.00 do godz. 15.00.

    http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081027/AKTUALNOSCI/468972477

    Czyli 4 dodatkowe linie w dni robocze mogą spowodować, że będzie potrzeba uruchomić MANy.



    Temat: PKP Intercity przyszloscia kolei pasazerskiej...
    "Tyson":


    | Nie jest dobre i powinno być we wszystkich pociągach. I jeszcze na
    dodatek w
    | Trójmieście powinny obowiązywać bilety za np. 3zł :P
    Powinno być, ale bądźmy realistami, wtedy też we Wrocławiu, Warszawie,
    Krakowie.


    No właśnie - a dlaczego nie?! Kasa z tego będzie spora. A ilu klientów
    zadowolonych. W końcu klienci to podstawa każdej firmy. Szczególnie
    przewozowej.


    No, ale Heweliuszem w kazdy piątek a Szkunerem, Jantarem, Posejdonem w
    wakacyjny do Warszawy dojedzież z Gdańska.


    Wszystko ta Warszawa... Jakby cholera w Polsce nie było innego miasta...
    Ja na przykład bardzo lubię podróżować do Wrocławia i Poznania - bo to
    piękne miasta, znam w nich kilka świetnych miejsc, których w Trójmieście nie
    uświadczę. I nie mam możliwości pojechania tam IC, bo spółeczka nie
    uruchomiła pociągów. Więc pojadę konkurencją.
    Moim zdaniem sieć Ex/IC powinna być taka, że między każdymi dwoma dużymi
    miastami kursują takie pociągi, a nie tylko do/z Warszawy. Bezpośrednie
    połączenie Trójmiasta z Kielcami (ex Gnida) jest, a ze Śląskiem nie ma?!
    Paranoja! Inną sprawą jest fakt, że całkowicie olano i zignorowano
    Trójmiasto na mapie połączeń międzynarodowych... co ja bym dał za sezonowy
    dzienny pociąg do Berlina :/


    | Który to spadek będzie się pogłębiać w miarę ubożenia społeczeństwa. W
    końcu
    | dojdzie do tego, że i pospiechy będą świecić pustkami.
    Bądźmy dobrej myśli, że po wejściu do Uni jest szansa, że może będzie nas
    na
    Icki stać.


    No, jak przejmie je jakaś firma, która będzie chciała zdobyć klientów i
    potanieją bilety, to może i owszem...


    | OIDP to z TOBu w zeszłym roku chyba wycofano się w ogóle z tego pomysłu.
    | A tak jeszcze do tego pomysłu, to do NExów mogliby doczepiać zwykłe
    wagony z
    | miejscami do siedzenia. Gwarantuję, że z tego w wakacje bym skorzystał
    :)
    Ale to jest przecież expres w cenie rynkowej.


    Nie. To się nazywa "Nocny Ekspres", ale liczone jest wg taryfy pospiesznej.


    | Załóżmy, że jestem wiernym klientem PKP IC, i chcę się dostać z Gdańska
    do
    | Szczecina. Też mam jechać przez Warszawę?!
    Zrób wyjątek pojedź pośpiesznym.


    Wyjątek tu, wyjątek tam... Eeej, chwila, to PKP IC wcale nie jest takie
    fajne. Może jednak przestanę korzystać z ich usług, skoro na interesujących
    mnie trasach nie ma ich pociągów? Przesiądę się do konkurencji, bo oni o
    takim pociągu pomyśleli.


    Puki co nic o strefówce w trójmieście nie słychać. Uważam jednak, że przez
    trójmiasto naprawdę wygodnie się jeździ po dalekobieżnej, chociaż na
    powrocie
    do Gdyni telepie.


    Nie ma aż takiego znaczenia telepanie :P Liczy się czas. W ciągu 5 dni
    roboczych mam oszczędność dwóch godzin na odcinku Chylonia - Gdańsk i z


    | I wśród przedstawicieli firm zdarzają się tacy, którzy pojadą 1 klasą
    | pospiesznego - cena taka sama, jak w ekspresie, a nie płacisz
    miejscówki.
    Bez największych wątpliwości, że masz rację. Jednak pytanie co zrobi


    większość?

    Jak gospodarka nadal będzie w takim galopującym tempie się pogrążać, to
    większość też przesiądzie się na pospiechy.


    | W sporej większości mający samochody nawet nie rozpatrują opcji
    przejazdu
    | koleją. A już na pewno nie będą przewozić nią samochodu, bo tylko na
    jednej
    | trasie Gdynia - Zakopane?
    A pozatym to się nieopłaca


    Jak jest jedna trasa i taki cennik...


    | A przydałoby się ekspresowe połączenie np. Trójmiasta ze Szczecinem. Ale
    czy
    | kiedykolwiek PKP układało rozkład pod potrzeby pasażerów, a nie pod
    obiegi?
    Nie wiem. Tam jest tylko trochę mały Vmax i tym się zapierają



    uznaję argument. Jak nie, to w czym problem? Pozostaje tylko wydłużyć
    "Słupię" :)


    często
    nim jeżdżę


    Rozumiem że z Gdańska? Bo jak wstajesz w ferie o 7 rano z własnej woli, to
    współczuję :P

    Pozdrawiam,
    Sorrow.





    Temat: Rankig usług internetowych

    Jakie firmy w Kielcach /za wyjątkiem TK Vectra/ świadczą obecnie
    usługi internetowe i ile kosztują /kablówki, satelitarne, radiowe/
    + komentarze o jakości świadczonej usługi.


    Witaj, ranking taki, AFAIR znajdowal sie swego czasu na stronach
    internetowych kieleckiego wydania Gazety.
    Nie napisales niestety na jakim osiedlu mieszkasz.

    Z obecnych, znanych mi providerow:

    -- Vectranet, kablowka o ktorej juz wspomniales. Sam
    posiadalem/posiadam i jestem z niej zadowolony. Uwazam, ze jesli
    dodatkowo masz juz zainstalowana telewizje kablowa i z niej
    korzystasz, jest to dobra opcja. Na ich stronach znajdziesz cennik,
    wraz z roznymi zestawieniami polaczen, pewnie maja jakies nowosci,
    gdyz ja posiadam informacje z poczatku istnienia tejze uslugi.

    -- Neostrada, dosc ciekawa opcja, mimo ze moloha
    telekomunikacyjnego. Najtaniej juz za 59 PLN miesiecznie mozesz miec
    lacze o dobrej przepustowosci -- jedynym limitem bedzie chyba
    ograniczenia transferu po przekroczeniu 5GB downloadu. Vectra nie
    posiada tego typu ograniczen, ale jest drozsza. Zadaj sobie wiec
    pytanie do czego chcesz wykorzystywac lacze.

    -- Octava - Ostatnio niepolecana. Praktycznie nie slyszalem o nich
    zadnej dobrej opinii. Odradzam stanowczo. Ostanie komentarze na
    gazeta.pl potwierdzaja moje obawy o ta firme. A zapowiadala sie
    ciekawie.

    -- Hyperion - Mam subiektywna ocene, poniewaz czekalem na lacze od
    nich az rok. Ale oplate wstepna zwrocili z odsetkami Znajomy
    posiada lacze od nich, nie wiem czy juz maja revdns, nie wiem czy
    dalej korzystaja z szybkich lacz PKP. Ogolnie, firma zestawia
    przypadkowe lacza z tego co zdazylem zaobserwowac i albo trafisz na
    dobry wezel, albo nie. Warto dowiedziec sie o to wczesniej. Moj
    znajomy jest zadowolony. Mieszka na slichowicach i chyba tylko w
    obrebie tego rejonu Hyperion swiadczy uslugi.

    -- Interbit - Na grupie znajduje sie osoba, ktora posiada wieksza
    wiedze w zakresie dzialalnosci tejze firym. Prywana moja opinia:
    Otoczenia KSM o ciasnym promieniu -- jest sens. Lacze radiowe. W
    przeciwnym wypadku nie ma co inwestowac. Licz sie z anomaliami, jak
    przy kazdym laczu radiowym. Nie ma to jak dobry kabel.
    <joke>Uwaga istnieje obawa tolerowania spamu przez administratora
    </joke>

    -- Sieci Osiedlowe -- Nie ma to jak zlozyc sie na mocniejsze lacze i
    zrobic wlasna siec.

    Polecam google.pl, znalezc strony internetowe w/w firm i na ich
    podstawie rozeznac sie ktora dba o klienta, jakie ma ceny, jakie
    lacza. Wyglad strony bedzie przy okazji swiadczyl o tym jak preznie
    dziala firma.

    Pozdrawiam,

    --
    ..::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::
    :E-mail: usenet@piko.tk::
    :...::...::...::...::...::...::...::



    Temat: PKP Intercity przyszloscia kolei pasazerskiej...


    "Tyson":

    | Nie jest dobre i powinno być we wszystkich pociągach. I jeszcze na
    | dodatek w Trójmieście powinny obowiązywać bilety za np. 3zł :P
    | Powinno być, ale bądźmy realistami, wtedy też we Wrocławiu, Warszawie,
    | Krakowie.

    No właśnie - a dlaczego nie?! Kasa z tego będzie spora. A ilu klientów
    zadowolonych. W końcu klienci to podstawa każdej firmy. Szczególnie
    przewozowej.


    Powiedz to InterCity.


    | No, ale Heweliuszem w kazdy piątek a Szkunerem, Jantarem, Posejdonem w
    | wakacyjny do Warszawy dojedzież z Gdańska.

    Wszystko ta Warszawa... Jakby cholera w Polsce nie było innego miasta...
    Ja na przykład bardzo lubię podróżować do Wrocławia i Poznania - bo to
    piękne miasta, znam w nich kilka świetnych miejsc, których w Trójmieście nie
    uświadczę. I nie mam możliwości pojechania tam IC, bo spółeczka nie
    uruchomiła pociągów. Więc pojadę konkurencją.
    Moim zdaniem sieć Ex/IC powinna być taka, że między każdymi dwoma dużymi
    miastami kursują takie pociągi, a nie tylko do/z Warszawy. Bezpośrednie
    połączenie Trójmiasta z Kielcami (ex Gnida) jest, a ze Śląskiem nie ma?!
    Paranoja! Inną sprawą jest fakt, że całkowicie olano i zignorowano
    Trójmiasto na mapie połączeń międzynarodowych... co ja bym dał za sezonowy
    dzienny pociąg do Berlina :/


    Też tak uważam. W piątek po 18:00 można się z 3-miasta dostać tylko do
    Warszawy i nigdzie indziej. Nie wiem co miała na myśli spółeczka InterCity
    likwidując codzienne połączenie Gdynia-Śląsk. Co do tego pociągu do Berlina to
    mam trochę inne mniemanie. Berlin ma trochę kolej za drogą, jak na kieszeń
    przeciętnego Polaka. Osobiście proponowałbym gdzieś na wschód z wykorzystaniem
    SUW2000.


    | Który to spadek będzie się pogłębiać w miarę ubożenia społeczeństwa. W
    | końcu dojdzie do tego, że i pospiechy będą świecić pustkami.
    | Bądźmy dobrej myśli, że po wejściu do Uni jest szansa, że może będzie nas
    | na Icki stać.

    No, jak przejmie je jakaś firma, która będzie chciała zdobyć klientów i
    potanieją bilety, to może i owszem...


    Jak powiedziałem bądźmy dobrej myśli


    | OIDP to z TOBu w zeszłym roku chyba wycofano się w ogóle z tego pomysłu.
    | A tak jeszcze do tego pomysłu, to do NExów mogliby doczepiać zwykłe
    | wagony z miejscami do siedzenia. Gwarantuję, że z tego w wakacje bym
    | skorzystał :)
    | Ale to jest przecież expres w cenie rynkowej.

    Nie. To się nazywa "Nocny Ekspres", ale liczone jest wg taryfy pospiesznej.


    Expres w cenie rynkowej, to expres na bilecie pośpiesznym + miejscówka, a
    takie coś o czym Ty piszesz to by było właśnie coś takiego. Ale o ile znam
    życie to InterCity niedoprowadzi do tego, aby w nocy jeździły wagony do
    siedzenia. Pewnie powie, że dla zdrowia podróżnego.


    | Załóżmy, że jestem wiernym klientem PKP IC, i chcę się dostać z Gdańska
    | do Szczecina. Też mam jechać przez Warszawę?!
    | Zrób wyjątek pojedź pośpiesznym.

    Wyjątek tu, wyjątek tam... Eeej, chwila, to PKP IC wcale nie jest takie
    fajne.


    No też w sumię tak uważam mimo tego pierwszego postu. Zamało pociągów na
    liniach, nie przejeżdżających przez Warszawę, ale oni zawsze powiedzą za mały
    Vmax i tyle.


    Może jednak przestanę korzystać z ich usług, skoro na interesujących
    mnie trasach nie ma ich pociągów? Przesiądę się do konkurencji, bo oni o
    takim pociągu pomyśleli.


    Pytanie pierwsze. Czy oni naprawdę o tym pomyśleli, czy PR dostały te pociągi
    po rozpadzie PKP?
    Pytanie drugie. Czy nie lepiej każdemu dawać trochę i wszyscy będą zadowoleni.
    Nie przywiązywać się do żadnej spółki, tylko każdą traktować tak samo?


    | Puki co nic o strefówce w trójmieście nie słychać. Uważam jednak, że przez
    | trójmiasto naprawdę wygodnie się jeździ po dalekobieżnej, chociaż na
    | powrocie do Gdyni telepie.

    Nie ma aż takiego znaczenia telepanie :P Liczy się czas. W ciągu 5 dni
    roboczych mam oszczędność dwóch godzin na odcinku Chylonia - Gdańsk i z


    No to naprawdę nieźle. Ale mogę powiedzieć, że linia 250 jest lepszej jakości,
    tzn. jakby SPRINTER jechał do Gdyni po torach SKM z tą samą prędkością to by
    nim mniej telepało niż na tej lini dalekobieżnej


    | I wśród przedstawicieli firm zdarzają się tacy, którzy pojadą 1 klasą
    | pospiesznego - cena taka sama, jak w ekspresie, a nie płacisz
    | miejscówki.
    | Bez największych wątpliwości, że masz rację. Jednak pytanie co zrobi
    | większość?

    Jak gospodarka nadal będzie w takim galopującym tempie się pogrążać, to
    większość też przesiądzie się na pospiechy.


    No... oby nie. Na gospodarce to się nie znam


    | W sporej większości mający samochody nawet nie rozpatrują opcji
    | przejazdu koleją. A już na pewno nie będą przewozić nią samochodu, bo
    | tylko na jednej trasie Gdynia - Zakopane?
    | A pozatym to się nieopłaca

    Jak jest jedna trasa i taki cennik...


    A niestety mało jest takich osób, które do Zakopanego jeżdżą osobiście i
    bezwzględnie potrzebne jest im auto.


    | A przydałoby się ekspresowe połączenie np. Trójmiasta ze Szczecinem. Ale
    | czy kiedykolwiek PKP układało rozkład pod potrzeby pasażerów, a nie pod
    | obiegi?
    | Nie wiem. Tam jest tylko trochę mały Vmax i tym się zapierają

    uznaję argument. Jak nie, to w czym problem? Pozostaje tylko wydłużyć
    "Słupię" :)



    trzyma swoje.


    | często nim jeżdżę

    Rozumiem że z Gdańska? Bo jak wstajesz w ferie o 7 rano z własnej woli, to
    współczuję :P


    Z Gdynii i wstaję o 6:00, ale nie dzień w dzień, tylko średnio co trzy dni.
    Ale czegosz mk nie zrobi dla mkowania i jeżdżenia koleją jeśli to nie są
    synonimy

    Pozdrawiam,
    Tyson

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.