Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
PKP gliwice-wrocław Główny
pkp-gorzów wlkp-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • grzesiowu.xlx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP grzmiąca-koszalin





    Temat: Muzeum Połączeń Nieistniejących


    | skierowanie czesci pospiechow od Poznania ze Szczecinka do Slupska przez
    | Miastko

    Ale to juz bylo... i nie wroci wiecej... :)))


    No wlasnie, dlaczego nie wroci? Ten sezonowy jednodniowy byl taka fajna
    jaskoleczka. Mozna by pociagnac ten temat dalej - przez Miastko jest
    ZNACZNIE szybciej niz przez Grzmiaca, a polaczenie od czesci kolobrzeskiej
    hipotetycznie dzielonych pociagow z Bialogardu do Koszalina nie powinno
    stanowic problemu. Przynajmniej, gdyby byly to CD lub DB. A nie PKP...  ;-(

    Tomek





    Temat: Stargard Szczeciński->Białogard->Gdańsk

    Wytłumacz mi po co wysyłasz najpierw wiadomość prywatną skoro po 10 minutach i tak zmieszczasz jej pełną treść tutaj? Taki niecierpliwy czy jak ?
    Tak niecierpliwy.

    [ Dodano: Czw Lip 27, 2006 11:40 ]

    1- kto się opowiadał za wszelakimi ulgami dla MK? A najlepiej, żeby całkiem za darmo było. Prawda? Bo MK to MK.
    Nic takiego nie napisałem, ze za darmo, itp. Jestem za zniżkami dla MK udzielających się społecznie - ratujących zabytkowy tabor, itp. Przewoźnikom powinno zależeć na takich ludziach. A zeby aktywniej działali możnaby im dać jakąś zniżkę. A przy okazji temat bumerang - program lojalnościowy, a raczej jego brak. Latając często samolotem danego przewoźnika ponąć po jakimś czasie w cenie kl. ekonomicznej masz biznes. Taka promocja - podziękowanie za częste podróżowanie. Dlaczego MK jeźdżący często i to na wyjazdy do skansenów nie może mieć zniżki? Nie wszystkich stać na jeżdżenie ICkami, którymi nie powinieneś jeździć - są to przecież pociągi dla biznesmenów.


    2- kto chciał za darmochę jechać ostatnio do Warszawy?
    Ja nie chciałem, zeby PKP IC zasponsorowało mi prywatny wyjazd. Miałem bezinterwsownie pomóc tej firmie. Bezinteresownie nie znaczy dopłacać do interesu. To tak jakbym był właścicielem stacji plaiw, a Ty tankującym. Za to że zatankujesz zapłacę Ci - przecież dzięki tobie ubyło mi benzyny w zbiorniku...


    Nie oszukujmy się. I nie oszukuj też innych. Wszyscy doskonale widzą, jak kontynuujesz swoją politykę roszczeniową. Wszystko dla Ciebie, wszystko przez Świdwin. To jest po prostu chore!
    Nigdzie nie napisałem, ze wszystko ma być dla mnie i wszystko przez Świdwin. Wbrew pozorom nie jestem mega sympatykiem tego miasta. Nie walcze aktualnie o nic dla siebie, gdyż po 31.08 nie będę tu mieszkał. Walczę o pociągi dla ludzi. Dla Ciebie cały Świat to Wrocław Główny->Warszawa Centralna. Nie myślisz o ludziach z mniejszych miast.
    Po raz kolejny powtórzę. Spora część podróżnych w takim Gryfie, Rybaku, czy Bryzie to ludzie dojeżdżający ze Świdwina do pracy w Koszalinie, jadący do rodziny do Trójmiasta, itp. Tym pociągom mega potoków postoje tylko i wyłącznie na stacjach: Szczecin Gł., Szczecin Dąbie, Stargard Szcz., Białogard, Koszalin, Słupsk, Gdynia Gł. Os., Sopot, Gdańsk Gł, itd nie wygenerują. Przyjeź - postawie Ci piwo - popatrzysz ilu ludzi wsiada/wysiada. Dlaczego więc najlepiej wszystko zlikwidować? W czym mieszkańcy Świdwina gorsi są od mieszkańców takiej Grzmiącej, Jastrowia czy Okonka?
    Nie stosuję żadnej polityki roszczeniowej. Bronię tylko interesów PKP PR (za darmochę) i mieszkańców Świdwina.
    Moze i moje pomysły są chore, ale te wasze TLK na linii 202 bez postojów między Stargardem a Białogardem jest zupełnie pozbawione sensu. Czasu przejazdu znacznie nie skrócisz, a ALBATROS i GRYF były EX, a teraz są pośpiechami - dlaczego? Bo na tej linii mało kogo stac na EX. A pospiechem więcej osób pojedzie jak i mieszkańcy mniejszych mniejscowości podwyższą frekfencję.

    [ Dodano: Czw Lip 27, 2006 11:45 ]

    Przyczepiliście się Gwarka przez Ostrów jak Loker tego, że wszystko co się rusza, to przez Świdwin
    Bzdury gadasz. Ja chcę tylko uczciwej, sensownej liczy połączeń przez to miasteczki i nic więcej. A z kolegami to fakt - podobna polityka...

    ATSD, mówicie że sezonowe przez Ostrów mają b. dużą frekwencję. A jak jest z wymianą podróżnych na trasie? Bo w sumie to tym powinno się liczyć popularność danego odcinka, a nie tym ile osób przez niego przejeżdża.
    Jak jechałem 15/16 czerwca br. pośpiechem z Białogardu do Katowic to był pustawy. Pewnie teraz lepiej. Moim zdaniem wadą i zaletą takiego Jarocina jest to, ze są na środku Polski. Zwiękasza to teoretycznie ilość połączeń, aczkolwiek wszystkie nicne rzeźnie będą tam w nocy... A wątpliwe czy takie śrdenie i średnio-małe miasta wygenerują potoki. Raczej liczyć trzeba na większe (bydgoszcz, Toruń, Poznań). A wdzień to co innego.
    Jest też taka zasada, ze jak PKP ograniczy i polikwiduje połączenia, to potem ludziom trudno wrócić do pociągów...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.