Strona Główna PKP Poznań Poznań Ostrzeszów PKP Białystok Warszawa cennik PKP Biuro rzeczy znalezionych PKP Bydgoszcz bilet turystyczny PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć PKP Cena biletu miesięcznego PKP Chełmża Toruń rozkład PKP Gliwice Opole Gł pkp-gorzów wlkp-rozkład PKP Intercity kasy agencyjne |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Wrocław fotoTemat: Guru ćpa crack? Skmińcie to foto: Nawet moja siostra powiedziała, że wygląda jak ćpun z przed wejścia na PKP we Wrocławiu Kurrrwwwaaaa.... Temat: Giełda - Katowice 5.11.06: Witam Giełda foto we Wrocławiu jest co tydzień w sobotę na dworcu PKP. Zaczyna się ok. 9 lub 10. Mieści się w klubie Kolejarza. Wejście od strony głównego wejścia do dworcowego holu oraz również z zewnątrz. Trzeba wejść po schodach na pierwsze piętro. Wejściówka dla kupujących kosztuje niecałe dwa złote. Zawsze jest jedno stoisko z filmami i bateriami po nawet fajnych cenach. Są też stoiska z sprzętem fotograficznym, ale ich ilość nie zwala z nóg Ostatnio były też manualne obiektywy do Pentaxa, ale wybór ograniczony. Temat: M 62 w okolicach Wrocławia Nie jestem specjalistą w temacie taboru PKP (...) i dziś właśnie widzialem skład cystern (...) ciągnietych przez M 62 (...) czy to normalne na Dolnym Śłąsku (...)? Od 2003 roku prywatne M62 w rejonie Wrocławia stały się regułą. Zaglądają tutaj M62 z CTL Rail, Rail Polska, Pol - Miedź Trans, czy PCC Rail Szczakowa... Oczywiście w większości są to pociągi przejeżdżające przez węzeł wrocławski bez stacji docelowej w tym mieście poza Rail Polska i to też nie zawsze. Skład z cysternami, który widziałeś mógł być też prowadzony przez bordowego M62 z Orlenu... Szkoda, że nie widziałeś nr bocznego. Takie składy często się pojawiają: http://www.przewoznicykol...foto/M62/22.jpg a bywa, że okazyjnie i takie: http://www.przewoznicykol...M62-2987%20.jpg Temat: Nocna jazda 31.08/1.09.2003
To jest dopiero dylemat... Czy ktos sie orientuje do ktorej czynne sa punkty sprzedazy biletow Temat: Ratowanie czynnych parowozow W dniu dzisiejszym powstal Spoleczny Komitet Ratowania Parowozow.Podstawowym celem Komitetu jest proba ratowania ostatnich czynnych parowozow.Pierwszym parowozem zagrozonym trwalym postojem jest Ty 42-107 /patrz galeria PKP na stronie http://www.pkp.com.pl/foto/pix1/pk-ty42.jpg/ z rybnickiej lokomotywowni.Parowoz ten uczestniczyl w paradzie 150-lecia kolei na ziemiach polskich w Warszawie i Wroclawiu, prowadzil pociagi pielgrzymkowe kolejarzy Slaskich na Jasna Gore /przed ostatnia pielgrzymka zdefektowal i do tej pory nie naprawiony./,pociagi retro w okolicach Rybnika,rok produkcji 1946,Chrzanow.Trzeba zebrac okolo 30 tys.zl na naprawe i rewizje. Przewodniczacym Komiteu zostal Ryszard Drobik-emerytowany kolejarz,glowny organizator obchodow 150 lecia kolei w Warszawie,uratowal przed pocieciem parowoz Tkt 48-138 z MD Jarocin /obecnie stoi na stacji w Knyszynie/. Szukamy chetnych ktorzy chcieliby czynnie wlaczyc sie w akcje. Chcielibysmy aby parowoz ten znowu w tym roku poprowadzil pociag pielgrzymkowy na Jasna Gore oraz inne pociagi na Slasku /do Cieszyna,Wisly,Tarnowskie Gory,itp/ Leszek Ruta Temat: W PKP jakość jest za darmo
Etau, z mojej wiochy do Wrocławia jest 25 km, a on mi zaproponował Ale ostatnio doznałem szoku kulturowego, jechałem pośpiechem Temat: 1 a mi nieopisana frajde sprawia podrozowanie. jestem, jak sama mowie dzieckiem kolei, wiec jesli mam tylko dzien wolny (a czesto sobie z premedytacja taki wygospodarowywuje na uczelni czy w pracy) to wsiadam w cudne pkp i ruszam w Polske. lubuje sie w wiekszych miastach, tj. Wroclaw, bo mam tam wielu znajomych, Warszawa, bo maja tam galerie Zacheta, Gdanska, wiadomo - morze, ale i inne, mniejsze miesciny, gdzie mozna zobaczyc slodkie architektoniczne ciekawostki (Moszna) oczywiscie aparat jest zawsze ze mna, jako zem pani fotograf [ Dodano: 2009-06-23, 23:12 ] Temat: RMF ze STRADOMIA (szczególy) Trzy wagony pociągu towarowego wykoleiły się rano w pobliżu stacji kolejowej Częstochowa Stradom. Nikomu na szczęście nic się nie stało. Według kolejarzy wypadek spowodowali złodzieje, którzy zrzucali z wagonów złom. Usuwanie skutków wypadku potrwa jeszcze co najmniej kilka godzin. Według PKP jeden z wyrzuconych elementów spadł na tory i uderzył w Pociąg jechał z Turowa w kierunku Częstochowy. Złom był tylko jednym z jego Trasą, gdzie wykoleił się pociąg, jeżdżą również pociągi osobowe i Temat: Najlepsze screeny [url=http://images39.foto...80m.jpg]Obrazek[/URL] Rok 1965. Pierwsza partia nowych, rumuńskich, ciężkich lokomotyw spalinowych oznaczonych na PKP jako ST43 rozpoczęła pracę w Poznańskiej i Szczecińskiej DOKP. Marcin O! Ten screen wygląda jakby był "robiony" na wiadukcie w Luboniu/k Poznania. Wiadukt, i dokładnie nad nim, pod identycznym kątem magistrala łącząca stolicę Wielkopolski z Wrocławiem. Proszę, parowóz jedzie do Wolsztyna, a ST43 do Poznania. Rzeczywiście równierz w latach 1969-1970 magistrala została zeelektryfikowana. Temat: Komisy fotograficzne
gALL Temat: Jaką taksowką wczesnie rano na dworzec glowny? Witam. Mam pilna potrzebe dostac sie jutro z Gadowa (okolice astry) na dworzec glowny pkp, tak okolo godz. 6.30. Moglibyscie mnie mniej wiecej oswiecic z jakiej korporacji najlepiej skorzystac i ile by to moglo kosztowac? Pamietam, ze jakis czas temu jezdzily po Wroclawiu takie pseudo-taksowki, ktore mialy duzo lepsze ceny. Czy cos takiego istnieje jeszcze? Jesli tak to bylbym wdzieczny za jakis numer telefonu (tutaj albo na priv: norge[malpa]foto[kropka]p9.pl ) i informacje o ich cenach. Pozdrawiam Temat: Jaką taksowką wczesnie rano na dworzec glowny?
Pozdrawiam Temat: PKP CARGO wzięła w leasing lokomotywy wielosystemowe PKP CARGO wzięła w leasing lokomotywy wielosystemowe PKP CARGO S.A. podpisało z Angel Trains umowę leasingu na sześć elektrycznych lokomotyw wielosystemowych. Lokomotywy TRAXX F140 MS produkowane są przez Bombardier Transportation w niemieckim Kassel, a w ich produkcji znaczny udział ma również fabryka we Wrocławiu. Lokomotywy będą miały homologację na wykorzystanie w sieci kolejowej Polski, Austrii i Niemiec. Lokomotywy te zostaną dostarczone do końca roku i następnie oddane w leasing do PKP CARGO S.A. na trzy lata. Dysponują one mocą 5,6 MW i są wyposażone w różne systemy trakcyjne i systemy sygnalizacji kolejowej, co umożliwi PKP CARGO S.A. płynne prowadzenie pociągów towarowych pomiędzy Polską i Niemcami bez konieczności zmiany lokomotywy lub przewoźnika na granicy. Dysponowanie lokomotywami wielosystemowymi typu TRAXX wzmocni obecność PKP CARGO na konkurencyjnym europejskim rynku przewozów towarowych oraz umożliwi poszerzenie naszej oferty usług w ramach współpracy międzynarodowej - powiedział Władysław Szczepkowski, prezes PKP CARGO S.A. Timothy Jackson, Executive Director, Angel Trains International, tymi słowami skomentował transakcję z nowym, ważnym klientem: Zdecydowanie uważaliśmy, że jako jeden z najważniejszych europejskich leasingodawców lokomotyw towarowych, musieliśmy być obecni na kluczowym polskim rynku. Aby zrealizować ten cen, zakupiliśmy specjalnie na polski rynek prawie trzydzieści lokomotyw – zarówno spalinowych, jak i elektrycznych, stworzyliśmy spółkę Angel Trains Polska Sp. z o.o.Takie podejście i profesjonalizm są czytelnym znakiem kierunku, w jakim firma Angel Trains się rozwija, czego dowodem jest również dzisiejsza transakcja z PKP CARGO. Z przyjemnością będziemy współpracować z PKP CARGO S.A. i życzymy naszemu nowemu klientowi pomyślności w rozwoju jego działalności międzynarodowej. Jesteśmy szczęśliwi, że lokomotywy Bombardier TRAXX – będące lokomotywą numer 1 w Europie – wkrótce przyczynią się do sukcesu PKP CARGO S.A. na międzynarodowym rynku przewozów towarowych. Wdzięczni jesteśmy firmie Angel Trains za ich nieustanne zaufanie do produktów TRAXX. Chciałbym również podkreślić istotną rolę jaką pełni w produkcji wszystkich typów lokomotyw rodziny TRAXX nasza wrocławskiej fabryka Bombardier Transportation Polska - powiedział Edmund Schlummer, Prezes Dywizji Lokomotyw Bombardier Transportation. Foto: AK -------------------------------------------------------------------------------- Źródło: http://www.pkp-cargo.pl/site/index.php?id=501&tx_ttnews[tt_news]=2248&tx_ttnews[backPid]=2&cHash=ace653c251 Temat: witam, curriculum vitae, pmt i polskie wagony Witam po raz pierwszy! Zarejestrowalem sie jakis dobry czas temu, ale to moj pierwszy post Jestem z Wroclawia, i z mniejszymi lub wiekszymi przerwami(ostatnio z bardzo duzymi), bawie sie w skali TT. Jak dotychczas na warsztacie (po dlugieeeej przerwie) stoi mala diorama fragmentu jakiejs tam stacji epoki III DR. Wszystko bedzie mialo charakter stricte towarowy, a wiec magazyn spedycyjny, 2 rampy itd. Traktuje to jako forme treningu Natomiast projekt, ktory chce uskutecznic bardziej na powaznie to modul stacji Kowary Srednie(Mittel Schmiedeberg) w okresie przed 1937, a wiec II epoka i DRG. Po wykonaniu go, zostanie zlaczony z modulem Karpacz (w przygotowaniu) kolegi Thomasa Schrransa z Drezna (www.elektrische-bahnen.de). Tutaj male wtracenie. Otoz jak niektorym wiadomo w Rosswein odbywaja sie spotkania "modularzy" TT. W ostatnim czasie pojawili sie koledzy Czesi, przy czym w czasie rozmow wyszlo, ze generalnie w ramach integracji itd mozna by zorganizowac spotkanie polsko-niemiecko-czeskie i polaczyc nasze moduly. To tak na przegryzienie i przemyslenie. Wracajac do watku, w czasie wymiany roznych pogladow, zareklamowal mi on firme swojego, zdaje sie, znajomego, czyli PMT i dla do zrozumienia, ze istnieje realna mozliwosc uruchomienia produkcji wagonow towarowych PKP z III epoki, co wynikalo z latwosci "przemodelowania" wagonow bazujacych na konstrukcji niemieckiej II epoki (skrot myslowy;)). Info zostalo przeze mnie tu i tam puszczone, jednak wygaslo, rowniez z mojej winy...Natomiast, jak sie okazalo, prace mimo wszystko trwaly. Na podanej stronie: http://www.pmt-modelle.de...iten/neu-tt.htm kilka pozycji w dol od gory znajduje sie zapowiedz pierwszego wagonu naszego przewoznika w skali TT, niestety na razie bez foto. Oprocz tego pojawily sie pierwsze wagony DRG (firma dotychczas specjalizowala sie w III i chyba IV epoce). Kwestia 2. to informacja o podobnym charakterze. Kolega Scherrans swojego czasu przedstawil mi info, z ktorego wynikalo (mozliwe, ze ponownie chodzi o pmt, ale watpie...), ze ktos w Niemczech uruchomi produkcje modeli "Triebwagen" w skali TT, tyle ze nie pamietam dokladnie czy chodzilo o ET51 czy moze 87? Niestety w oby dwu przypadkach nalezy liczyc sie ze sporymi kosztami No to chyba na dzisiaj tyle Serdecznie pozdrawiam! Igor Temat: Logo pmk do nadrukow - konkretna propozycja | Kiedys tam byla propozycja, zeby MK wyrozniali sie swoim logo, Pierwsza sprawa - poczytaj FAQ.
Temat: Wakacyjny Wagonowy Cyrk czyli o piętrusach, zestawieniach itd. maciej1910 Witam Rozpoczął się sezon, a co za tym idzie wielkie - często szokujące Chciałbym, aby w tym w wątku zamieszczać informacje nt. zestawienia, 1. "Doker" Katowice - Gdynia p. Łódź Zestawienie: EU07 + 2xBdhpumn + 2xAdnu + Bdhpumn Jednak nie jest źle, bo bohuny są zmodernizowane, a od wczoraj zamiast 2. "Hutnik" Racibórz - Olsztyn Z: EU07 + 3xBdhpumn + Adnu 3. Skarżysko-Kamienna - Łódź Fabryczna Z: EU07/SM42 + 2xBhp 4. "Reymont" Łódź Fabryczna - Kraków p. Częstochowę Z: EP07 + 4xAdnu 5. "Soła" Łódź Fabryczna - Bielsko - Biała Z: EU07 + Adnu + 2xBdhpumn 6. "Mała Panew" Z: ET22 + 5xAdnu BTW z Fabrycznego zabrano niemal wszystkie wagony - zostało 5 w Czekam na info nt. innych składów. sopek Temat: SLOT ART FESTIWAL Slot Art Festiwal 20 – 24 lipca 2005r. Lubiąż k/ Wrocławia http://www.slot.org.pl KIEDY: 20-24 lipca 2005 GDZIE: pałac w Lubiążu (50 km od Wrocławia) INFO: Slot Art Festiwal startuje już po raz 13-sty. Program zapowiada się imponująco, na 5 scenach usłyszycie i zobaczycie ponad 40 zespołów nie tylko z Polski, ale także z Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Oprócz sceny głównej znajdującej się na dziedzińcu klasztoru w Lubiążu, na scenie konkursowej zaprezentują się młode kapele. Nagrodą dla zwycięscy każdego dnia jest udział w koncercie wieczornym. Dla fanów porządnego clubbingu Slot to istna "ziemia obiecana". Co noc będziecie mogli pląsać w rytm house & jazzy hop, d'n'b, reggae fusion a wytchnienie i spokój ducha zapewni wam chill out room wypełniony kojącymi dźwiękami. Za dekami pojawią się m.inn. dj jassovah, wrocławski propagator i nieustępliwy wyznawca new jazzu, oraz inni świetni dj’e z całego świata. Wizualnie nad wszystkimi imprezami zapanują vj blendym i vj mico z 247 crew. Poza oprawą dużych klubowych imprez tworzą multimedialne prezentacje dla takich firm jak Vichy czy Loreal. Warsztaty - w tym roku do wyboru macie ponad 80 kategorii(!!!), z których szczególnie polecamy film Marcin Fischer - reżyser (zdobywca Yacha za montaż na tegorocznym Yach Film Festiwal), Rafał Wieczorek operator (współtwórca teledysków: Reni Jusis, Kasi Klich, czy Oceanu i Fruhstucka) 5 dni bez chemii i przemocy, w wielkiej festiwalowej wiosce, w której miejsca na polach namiotowych przygotowane zostały dla ponad 5000 spragnionych świetnych brzmień, mocnych bitów entuzjastów alternatywnej sztuki. · KONCERTY pięć scen / ponad 40 wykonawców / szeroka gama stylów muzycznych: od mocnych alternatywnych dźwięków po reggae, jazz i klasykę, m.in.: NO LONGER MUSIC (Nowa Zelandia), MAMMUTH (Szwecja), MOSKWA, MALEO REGGAE ROCKERS, JACASZEK, JANUSZ REICHEL, OX, BLUE RAINCOAT · WARSZTATY Ponad 80 różnych warsztatów, m.in.: malarstwo, rysunek, efemeryda, maski, rzeźba, fotografia, instalacje, malowanie na ubraniach, architektura, biżuteria, kowalstwo artystyczne, origami/ gitara, perkusja, wokalne, konga, tworzenie muzyki za pomocą komputera/film, pracownia komputerowa/taniec współczesny, jazzowy, dawny, improwizacja w tańcu, teatr, pantomima, capoeira, cyrkowe, fire show, sportowe, psychologiczne, językowe · TEATR, SLOT TV, WYSTAWY, KINO, PRZESTRZEŃ INICJATYW SPOŁECZNYCH, WYKŁADY Bilety: - Przedsprzedaż karnetów do 05.07.2005: 80 zł / 70 zł (grupowy) - Ceny biletów: karnet na pięć dni: 90 pln (obejmuje udział we wszystkich warsztatach, koncertach i miejsce na polu namiotowym) - Doba festiwalowa: 25 pln (jeśli nie będziesz uczestniczył w całym festiwalu) DOJAZD: pkp, pks do Wołowa // stamtąd autobus festiwalowy do Lubiąża Oficjalna strona festiwalu: http://www.slot.org.pl Organizator: Stowarzyszenie Lokalnych Ośrodków Twórczych ul. Kącka 12/1, 54-004 Wrocław, Poland tel. (071) 341 46 56 e-mail: biuro@slot.org.pl Dyrektor Festiwalu: Radosław Grygoruk Dyrektor Programowy: Krzysztof Słaboń KONTAKT – WOJ. WARMIŃSKO – MAZURSKIE – KĘTRZYN 0-605 722 236, TEXI1@POCZTA.ONET.PL Temat: Historia taboru kolejowego ktory byl eksplatowanyw Gryfinie Lokmotywa serii EP08 W Gryfinie widzialem ta seriie 2 razy z sezonowym pociogiem do Świnoluścia http://s2.zapodaj.net/81592351.jpg.html EP08-008 wlasnosc interciti Szczecin Gł Foto Pt47-106 EP08 (typ 4Ea i 102E) - normalnotorowa elektryczna lokomotywa pasażerska produkcji polskiej produkowana w latach 1972 - 1976 w zakładach Pafawag we Wrocławiu. Opis Elektrowozy tej serii powstawały na podstawie konstrukcji serii EU06 i EU07. Zmiany konstrukcyjne miały na celu umożliwienie osiągnięcia większych prędkości - udało się to uzyskać dzięki zmianie przełożenia przekładni z 79:18 na 77:24. EP08 przy jeździe pociągowej osiąga prędkość 140 km/h, przy jeździe luzem prędkość maksymalna jest ograniczona do 110 km/h. Zakładana teoretyczna prędkość maksymalna 160 km/h nie została wprowadzona, gdyż pojazd uzyskuje wtedy złe właściwości biegowe i następuje szybsze zużycie materiałów. Oprócz zmiany przekładni zastosowano także nowe silniki, inne ułożyskowanie wału drążonego i inne modernizacje. W lokomotywach typu 4Ea (nr 002 - 005) zastosowano standardowe dla EU07 łożyska ślizgowe, zaś nowszy typ 102E (nr 001 i 006 - 015) wyposażono w łożyska toczne. Budowa pudła jest podobna, jak w EU06 i EU07, jednak lokomotywy EP08 są malowane w barwy pomarańczowe (podobnie jak EP09, choć w innym, jasnym odcieniu). W połowie czerwca 2007 PKP Intercity wprowadziło nowy schemat malowania lokomotyw w granatowe barwy z logiem PKP Intercity na boku. Malowanie takie zostało zastosowane, aby upodobnić je do wagonów w nowym malowaniu PKP Intercity. Pierwszą lokomotywą w tych barwach jest elektrowóz EP08-007. Eksploatacja W założeniach lokomotywa ta powstała na bazie EU07 typu 4E w celu obsługi linii z prędkością szlakową 140 km/h. Po wyprodukowaniu 15 sztuk, zrezygnowano jednak z dalszej produkcji. Egzemplarze typu 4Ea wyposażone w ułożyskowanie ślizgowe (nr 002 - 005), które okazało się nieodpowiednie dla założonej prędkości eksploatacyjnej, przemianowano na elektrowozy EU07 (nr 241 - 244). W czynnym użyciu znajduje się obecnie 9 sztuk EP08, które stacjonują w Warszawie. Lokomotywy te obsługują wybrane pociągi InterCity i ekspresowe (nierzadko jako alternatywa dla lokomotyw serii EP09). Prędkość konstrukcyjna EP08 wynosi 160km/h lecz w eksplotacji obniżono do 140km/h przez co obsługują one tylko głównie linię Warszawa-Poznań E20 Dane Techniczne Producent Pafawag Lata budowy 1972-1976 Układ osi Bo'Bo' Masa służbowa 80 ton Długość ze zderzakami 15940 mm Szerokość 3038 mm Wysokość 4343 mm Średnica kół 1250 mm Liczba silników 4 Typ silników trakcyjnych EE541c Moc ciągła 2000 kW Moc godzinna 2080 kW Napięcie zasilania {{{napięcie_zasilania}}} Maksymalna siła pociągowa 25 T Stosunek przekładni 77:24 Prędkość konstrukcyjna 140 km/h Nacisk osi na szyny 20 T System hamulca Oerlikon |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||