Strona Główna
PKP Poznań Poznań Ostrzeszów
PKP Białystok Warszawa cennik
PKP Biuro rzeczy znalezionych
PKP Bydgoszcz bilet turystyczny
PKP Bydgoszcz Galeria zdjęć
PKP Cena biletu miesięcznego
PKP Chełmża Toruń rozkład
PKP Gliwice Opole Gł
pkp-gorzów wlkp-rozkład
PKP Intercity kasy agencyjne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • effulla.pev.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKP Wrocław foto





    Temat: Guru ćpa crack?
    Skmińcie to foto:



    Nawet moja siostra powiedziała, że wygląda jak ćpun z przed wejścia na PKP we Wrocławiu Kurrrwwwaaaa....




    Temat: Giełda - Katowice 5.11.06:
    Witam
    Giełda foto we Wrocławiu jest co tydzień w sobotę na dworcu PKP. Zaczyna się ok. 9 lub 10. Mieści się w klubie Kolejarza. Wejście od strony głównego wejścia do dworcowego holu oraz również z zewnątrz. Trzeba wejść po schodach na pierwsze piętro. Wejściówka dla kupujących kosztuje niecałe dwa złote. Zawsze jest jedno stoisko z filmami i bateriami po nawet fajnych cenach. Są też stoiska z sprzętem fotograficznym, ale ich ilość nie zwala z nóg Ostatnio były też manualne obiektywy do Pentaxa, ale wybór ograniczony.





    Temat: M 62 w okolicach Wrocławia

    Nie jestem specjalistą w temacie taboru PKP (...) i dziś właśnie widzialem skład cystern (...) ciągnietych przez M 62 (...) czy to normalne na Dolnym Śłąsku (...)?

    Od 2003 roku prywatne M62 w rejonie Wrocławia stały się regułą. Zaglądają tutaj M62 z CTL Rail, Rail Polska, Pol - Miedź Trans, czy PCC Rail Szczakowa... Oczywiście w większości są to pociągi przejeżdżające przez węzeł wrocławski bez stacji docelowej w tym mieście poza Rail Polska i to też nie zawsze.
    Skład z cysternami, który widziałeś mógł być też prowadzony przez bordowego M62 z Orlenu... Szkoda, że nie widziałeś nr bocznego.

    Takie składy często się pojawiają:
    http://www.przewoznicykol...foto/M62/22.jpg

    a bywa, że okazyjnie i takie:
    http://www.przewoznicykol...M62-2987%20.jpg



    Temat: Nocna jazda 31.08/1.09.2003


    Ktos jeszcze? :]


    Prawdopobnie ja, Marzipan i Grzesiek Wenc sie stawimy (czyli ekipa niby
    bardziej kolejowa ;)). Ale poki co planowalismy skomponowac wlasny plan -
    choc ten wyglada zachecajaco ;)


    Ja zastanawiam sie jak zrobic -
    a) isc spac, wstac w nocy na nocki
    b) pojsc spac dopiero po nockach

    To jest dopiero dylemat...


    My za pare h jedziemy do Czech na impreze z parowozem, wracamy o 19. do
    Lubina i bedziemy mogli sie wyspac porzadnie z soboty na niedziele. W
    niedziele przez Lubin o 16:48 przejedzie Tr5-65 ze szkopami na pokladzie,
    wiec moze jakies foto, nastepnie zas jakims PKSem do Legnicy (bo pociagow w
    niedziele niet), a dalej jedynie slusznym srodkiem transportu do Wroclawia
    na nocki.

    Czy ktos sie orientuje do ktorej czynne sa punkty sprzedazy biletow
    okresowych na dw. glownym PKP albo PKS we Wroclawiu w niedziele ? Tylko nie
    piszcie o automatach, bo jakos nie przypadly mi do gustu (zreszta oni chca
    kupic dwa jednodniowe - w tym jeden na 1.09., a automat dnia 30.08. takowego
    nie sprzeda).





    Temat: Ratowanie czynnych parowozow
    W dniu dzisiejszym powstal Spoleczny Komitet Ratowania Parowozow.Podstawowym
    celem Komitetu jest proba ratowania ostatnich czynnych parowozow.Pierwszym
    parowozem zagrozonym trwalym postojem jest Ty 42-107 /patrz galeria PKP na
    stronie http://www.pkp.com.pl/foto/pix1/pk-ty42.jpg/ z rybnickiej
    lokomotywowni.Parowoz ten uczestniczyl w paradzie 150-lecia kolei na
    ziemiach polskich w Warszawie i Wroclawiu, prowadzil pociagi pielgrzymkowe
    kolejarzy Slaskich na Jasna Gore /przed ostatnia pielgrzymka zdefektowal i
    do tej pory nie naprawiony./,pociagi retro w okolicach Rybnika,rok produkcji
    1946,Chrzanow.Trzeba zebrac okolo 30 tys.zl na naprawe i rewizje.
    Przewodniczacym Komiteu zostal Ryszard Drobik-emerytowany kolejarz,glowny
    organizator obchodow 150 lecia kolei w Warszawie,uratowal przed pocieciem
    parowoz Tkt 48-138 z MD Jarocin /obecnie stoi na stacji w Knyszynie/.
    Szukamy chetnych ktorzy chcieliby czynnie wlaczyc sie w akcje.
    Chcielibysmy aby parowoz ten znowu w tym roku poprowadzil pociag
    pielgrzymkowy na Jasna Gore oraz inne pociagi na Slasku /do
    Cieszyna,Wisly,Tarnowskie Gory,itp/
    Leszek Ruta




    Temat: W PKP jakość jest za darmo


    | Jak widać - w PKP jakość połączeń jest za darmo, płaci się za samą
    | przyjemność jeżdżenia! ;D
    | Pozdrawiam (z Gdańska jakby co)
    | Maciek - lusnia (at) gmail (dot) comhttp://nic-nac-project.net/~maciek/

    Etau, z mojej wiochy do Wrocławia jest 25 km, a on mi zaproponował
    trasę z przesiadkami 140 km :P

    Ale ostatnio doznałem szoku kulturowego, jechałem pośpiechem
    i nie dość, że śmierdziało umiarkowanie, to jeszcze w kiblu
    była woda, papier i mydło!!!
    Idzie ku lepszemu :P


    A ja jechałem w połowie stycznia ekspresem z Rzeszowa do DC (oczywiście przez
    Kraków, bo przez kilka dziesiątek lat nie zdążyli jeszcze trasy przez Lublin
    wybudować) i kłerwa nie mogłem kibla domknąć, bo od środka klamki nie było o_O
    Może uda mi się foto jakoś z komórki zgrać dla dowodu ;





    Temat: 1
    a mi nieopisana frajde sprawia podrozowanie.
    jestem, jak sama mowie dzieckiem kolei, wiec jesli mam tylko dzien wolny (a czesto sobie z premedytacja taki wygospodarowywuje na uczelni czy w pracy) to wsiadam w cudne pkp i ruszam w Polske. lubuje sie w wiekszych miastach, tj. Wroclaw, bo mam tam wielu znajomych, Warszawa, bo maja tam galerie Zacheta, Gdanska, wiadomo - morze, ale i inne, mniejsze miesciny, gdzie mozna zobaczyc slodkie architektoniczne ciekawostki (Moszna)

    oczywiscie aparat jest zawsze ze mna, jako zem pani fotograf

    [ Dodano: 2009-06-23, 23:12 ]



    Temat: RMF ze STRADOMIA (szczególy)
    Trzy wagony pociągu towarowego wykoleiły się rano w pobliżu stacji kolejowej
    Częstochowa Stradom. Nikomu na szczęście nic się nie stało. Według kolejarzy
    wypadek spowodowali złodzieje, którzy zrzucali z wagonów złom. Usuwanie
    skutków wypadku potrwa jeszcze co najmniej kilka godzin.

    Według PKP jeden z wyrzuconych elementów spadł na tory i uderzył w
    urządzenie kierujące skład na odpowiedni tor. W efekcie wykoleiły się trzy
    wagony w środku pociągu. Złodzieje złomu uciekli.

    Pociąg jechał z Turowa w kierunku Częstochowy. Złom był tylko jednym z jego
    ładunków. Niektóre wagony były puste. Ruch odbywa się po jednym torze, z
    prędkością ograniczoną do 5 km na godzinę.

    Trasą, gdzie wykoleił się pociąg, jeżdżą również pociągi osobowe i
    pospieszne, m.in. do Opola i Wrocławia oraz lokalne - z Częstochowy do
    Lublińca. Według przedstawicieli kolei, opóźnienia pociągów będą nieznaczne,
    ponieważ ruch nie został wstrzymany całkowicie, a odcinek, gdzie trwa
    usuwanie skutków wypadku, jest krótki.

    foto Tomasz Maszczyk RMF Częstochowa
    11:45





    Temat: Najlepsze screeny

    [url=http://images39.foto...80m.jpg]Obrazek[/URL]
    Rok 1965. Pierwsza partia nowych, rumuńskich, ciężkich lokomotyw spalinowych oznaczonych na PKP jako ST43 rozpoczęła pracę w Poznańskiej i Szczecińskiej DOKP.

    Marcin


    O! Ten screen wygląda jakby był "robiony" na wiadukcie w Luboniu/k Poznania. Wiadukt, i dokładnie nad nim, pod identycznym kątem magistrala łącząca stolicę Wielkopolski z Wrocławiem. Proszę, parowóz jedzie do Wolsztyna, a ST43 do Poznania. Rzeczywiście równierz w latach 1969-1970 magistrala została zeelektryfikowana.



    Temat: Komisy fotograficzne


    Planuję zakupić statyw fotograficzny. Gdzie są we Wrocławiu jakieś
    komisy, gdzie mógłbym tego poszukać? A może we Wrocku jest jakaś
    giełda fotograficzna?


    1. sklep-komis Foto-Master ul Odrzanska, wejscie przez lab No.1 - najlepszy,
    najwiekszy wybor, jak czegos nie ma to mozna zamowic (kupilem tu zestaw lamp
    studyjnych, pare szkiel, ze 2 aparaty).
    2. komis ul Jednosci Narodowej - jak szukasz staroci i sprzetu ciemniowego
    to tam znajdziesz (wygrzebalem tu szklo do powiekszalnika, koreks)
    3. gielda w soboty w Klubie Kolejarza na Dw. Glownym PKP od 9 do 13 (warto
    isc pomiedzy 10 a 12), 90% staroci, zdezelowanych w chorych cenach, warto
    isc po materialy fotograficzne, czasem trafia sie rarytasy, ale nie za
    czesto (sam tam kupilem okazyjnie jeden obiektyw i jeden aparat).

    gALL





    Temat: Jaką taksowką wczesnie rano na dworzec glowny?
    Witam.
    Mam pilna potrzebe dostac sie jutro z Gadowa (okolice astry) na dworzec glowny
    pkp, tak okolo godz. 6.30.
    Moglibyscie mnie mniej wiecej oswiecic z jakiej korporacji najlepiej
    skorzystac i ile by to moglo kosztowac?
    Pamietam, ze jakis czas temu jezdzily po Wroclawiu takie pseudo-taksowki,
    ktore mialy duzo lepsze ceny. Czy cos takiego istnieje jeszcze? Jesli tak to
    bylbym wdzieczny za jakis numer telefonu (tutaj albo na priv:
    norge[malpa]foto[kropka]p9.pl ) i informacje o ich cenach.

    Pozdrawiam





    Temat: Jaką taksowką wczesnie rano na dworzec glowny?


    Witam.
    Mam pilna potrzebe dostac sie jutro z Gadowa (okolice astry) na dworzec
    glowny
    pkp, tak okolo godz. 6.30.
    Moglibyscie mnie mniej wiecej oswiecic z jakiej korporacji najlepiej
    skorzystac i ile by to moglo kosztowac?
    Pamietam, ze jakis czas temu jezdzily po Wroclawiu takie pseudo-taksowki,
    ktore mialy duzo lepsze ceny. Czy cos takiego istnieje jeszcze? Jesli tak
    to
    bylbym wdzieczny za jakis numer telefonu (tutaj albo na priv:
    norge[malpa]foto[kropka]p9.pl ) i informacje o ich cenach.


    to jakas prowokacja ??
    te pseudo taksówki nie odprowadzaja podatkow, wiec sie tutaj reklamowac
    zapewne nie beda, poza tym kiedys z powodu braku w okolicy mojego ulubionego
    radiotaxi zadzwonilem po takiego pseudo i okazalo sie ze bedzie za 20 minut
    (bylo okolo 23.00) wiem mysle sobie poczekam, po pol godzinie dzwonie do
    nich z pytaniem kiedy bedzie to sie dowiedzialem, ze jeszcze 15 minut po
    kolejnych 20-25 minutach udalo mi sie zlapac na stopa zwykla taksowkekiedy
    wysiadlem z taksowki (a bylo to okolo godzine po pierwszym telefonie do
    pseudo taksi) dzwoni komorka i slysze glos panienki, ze moge schodzic
    samochod podjechal... powiedzialem, ze teraz to im dziekuje pieknie za
    fatyge!

    Pozdrawiam
    Werter07





    Temat: PKP CARGO wzięła w leasing lokomotywy wielosystemowe
    PKP CARGO wzięła w leasing lokomotywy wielosystemowe

    PKP CARGO S.A. podpisało z Angel Trains umowę leasingu na sześć elektrycznych lokomotyw wielosystemowych. Lokomotywy TRAXX F140 MS produkowane są przez Bombardier Transportation w niemieckim Kassel, a w ich produkcji znaczny udział ma również fabryka we Wrocławiu. Lokomotywy będą miały homologację na wykorzystanie w sieci kolejowej Polski, Austrii i Niemiec.

    Lokomotywy te zostaną dostarczone do końca roku i następnie oddane w leasing do PKP CARGO S.A. na trzy lata. Dysponują one mocą 5,6 MW i są wyposażone w różne systemy trakcyjne i systemy sygnalizacji kolejowej, co umożliwi PKP CARGO S.A. płynne prowadzenie pociągów towarowych pomiędzy Polską i Niemcami bez konieczności zmiany lokomotywy lub przewoźnika na granicy.

    Dysponowanie lokomotywami wielosystemowymi typu TRAXX wzmocni obecność PKP CARGO na konkurencyjnym europejskim rynku przewozów towarowych oraz umożliwi poszerzenie naszej oferty usług w ramach współpracy międzynarodowej - powiedział Władysław Szczepkowski, prezes PKP CARGO S.A.

    Timothy Jackson, Executive Director, Angel Trains International, tymi słowami skomentował transakcję z nowym, ważnym klientem: Zdecydowanie uważaliśmy, że jako jeden z najważniejszych europejskich leasingodawców lokomotyw towarowych, musieliśmy być obecni na kluczowym polskim rynku. Aby zrealizować ten cen, zakupiliśmy specjalnie na polski rynek prawie trzydzieści lokomotyw – zarówno spalinowych, jak i elektrycznych, stworzyliśmy spółkę Angel Trains Polska Sp. z o.o.Takie podejście i profesjonalizm są czytelnym znakiem kierunku, w jakim firma Angel Trains się rozwija, czego dowodem jest również dzisiejsza transakcja z PKP CARGO. Z przyjemnością będziemy współpracować z PKP CARGO S.A. i życzymy naszemu nowemu klientowi pomyślności w rozwoju jego działalności międzynarodowej.

    Jesteśmy szczęśliwi, że lokomotywy Bombardier TRAXX – będące lokomotywą numer 1 w Europie – wkrótce przyczynią się do sukcesu PKP CARGO S.A. na międzynarodowym rynku przewozów towarowych. Wdzięczni jesteśmy firmie Angel Trains za ich nieustanne zaufanie do produktów TRAXX. Chciałbym również podkreślić istotną rolę jaką pełni w produkcji wszystkich typów lokomotyw rodziny TRAXX nasza wrocławskiej fabryka Bombardier Transportation Polska - powiedział Edmund Schlummer, Prezes Dywizji Lokomotyw Bombardier Transportation.

    Foto: AK

    --------------------------------------------------------------------------------
    Źródło: http://www.pkp-cargo.pl/site/index.php?id=501&tx_ttnews[tt_news]=2248&tx_ttnews[backPid]=2&cHash=ace653c251



    Temat: witam, curriculum vitae, pmt i polskie wagony
    Witam po raz pierwszy!
    Zarejestrowalem sie jakis dobry czas temu, ale to moj pierwszy post Jestem z Wroclawia, i z mniejszymi lub wiekszymi przerwami(ostatnio z bardzo duzymi), bawie sie w skali TT. Jak dotychczas na warsztacie (po dlugieeeej przerwie) stoi mala diorama fragmentu jakiejs tam stacji epoki III DR. Wszystko bedzie mialo charakter stricte towarowy, a wiec magazyn spedycyjny, 2 rampy itd. Traktuje to jako forme treningu Natomiast projekt, ktory chce uskutecznic bardziej na powaznie to modul stacji Kowary Srednie(Mittel Schmiedeberg) w okresie przed 1937, a wiec II epoka i DRG. Po wykonaniu go, zostanie zlaczony z modulem Karpacz (w przygotowaniu) kolegi Thomasa Schrransa z Drezna (www.elektrische-bahnen.de). Tutaj male wtracenie. Otoz jak niektorym wiadomo w Rosswein odbywaja sie spotkania "modularzy" TT. W ostatnim czasie pojawili sie koledzy Czesi, przy czym w czasie rozmow wyszlo, ze generalnie w ramach integracji itd mozna by zorganizowac spotkanie polsko-niemiecko-czeskie i polaczyc nasze moduly. To tak na przegryzienie i przemyslenie. Wracajac do watku, w czasie wymiany roznych pogladow, zareklamowal mi on firme swojego, zdaje sie, znajomego, czyli PMT i dla do zrozumienia, ze istnieje realna mozliwosc uruchomienia produkcji wagonow towarowych PKP z III epoki, co wynikalo z latwosci "przemodelowania" wagonow bazujacych na konstrukcji niemieckiej II epoki (skrot myslowy;)). Info zostalo przeze mnie tu i tam puszczone, jednak wygaslo, rowniez z mojej winy...Natomiast, jak sie okazalo, prace mimo wszystko trwaly. Na podanej stronie: http://www.pmt-modelle.de...iten/neu-tt.htm
    kilka pozycji w dol od gory znajduje sie zapowiedz pierwszego wagonu naszego przewoznika w skali TT, niestety na razie bez foto. Oprocz tego pojawily sie pierwsze wagony DRG (firma dotychczas specjalizowala sie w III i chyba IV epoce).
    Kwestia 2. to informacja o podobnym charakterze. Kolega Scherrans swojego czasu przedstawil mi info, z ktorego wynikalo (mozliwe, ze ponownie chodzi o pmt, ale watpie...), ze ktos w Niemczech uruchomi produkcje modeli "Triebwagen" w skali TT, tyle ze nie pamietam dokladnie czy chodzilo o ET51 czy moze 87? Niestety w oby dwu przypadkach nalezy liczyc sie ze sporymi kosztami
    No to chyba na dzisiaj tyle
    Serdecznie pozdrawiam!
    Igor



    Temat: Logo pmk do nadrukow - konkretna propozycja


    | Kiedys tam byla propozycja, zeby MK wyrozniali sie swoim logo,
    nadrukowanym
    | na koszulkach/plecaczkach/pomaranczowych kamizelkach itd. Ale z tego co
    | pamietam, sprawa utknela, bo jak zwykle poszlo o kase i nawet nikt nie
    | zdazyl przedstawic swojego pomyslu. Zrobilem na szybko projekt takiego
    logo
    | (nic oryginalnego, wzorowalem sie na grafice z kolej.pl) i teraz
    chcialbym,
    | zebyscie to ocenili, a w najlepszym przypadku nawet zaakceptowali jako
    | oficjalne logo pmk. :-)

    Pierwsza sprawa - poczytaj FAQ.



    stanela w miejscu, to zrobilem swoja nowa, swieza wersje i byc moze to ona
    (tak jak jest lub po poprawkach) przejdzie. Nie zalezy mi na tym, zeby temat
    znow poszedl w zapomnienie, bo chce sobie zrobic kilka prasowanek na swoja
    garderobe i equipment, moze dolacza sie Koledzy z Wroclawia, a fajnie by
    bylo, gdyby wszyscy. Chce zarazem, aby moj zamysl nie byl moim indywidualnym
    wyskokiem i dlatego poddaje go pod ocene i akceptacje Szanownym Kolegom. I o
    tym wlasnie tu dyskutujemy.


    Kolej.pl nie jest serwerem tej grupy dyskusyjnej - inaczej mowiac:
    To, ze ktos jest czytelnikiem pl.misc.kolej nie jest rownoznaczne,
    ze jest uzytkownikiem tego serwera. Rownie dobrze moznaby tam podac
    logo i link www.pkp.pl - jakby to wygladalo?


    Kolega Ciemny chyba nie rozumie intencji. Napisy pl.misc.kolej oraz
    www.kolej.pl maja _reklamowac_ pmk i serwis kolej.pl, a nie identyfikowac
    osobe, czy uzywa ktoregos z nich lub nie. I mysle, ze na zachecaniu innych
    do odwiedzania pmk i kolej.pl zalezaloby wiekszosci Kolegow, noszacych
    rzeczy z takim logo, a jak nie to zawsze mozna przeciez okreslonej czesci
    nie nadrukowywac.


    Sugeruje wymyslic cos odmiennego.


    Napis www.LHS.pl? ;-)

    * Galerie fotografii i filmów o tematyce kolejowej: *
    * http://www.sp6pwr.dsi.pl/kolej/foto/galerie.htm *





    Temat: Wakacyjny Wagonowy Cyrk czyli o piętrusach, zestawieniach itd.
     maciej1910

    Witam

    Rozpoczął się sezon, a co za tym idzie wielkie - często szokujące
    zmiany - na sieci PKP.
    Przede wszystkim rozchodzi się o zestawienia pociągów sezonowych i
    zwykłych pośpiesznych i IC wzmocnionych w te wakacje. Jak zwykle nasza
    kochana firma swym pasażerom zafundowała wiele atrakcji i udogodnień
    m.in. wstawiając na "Dokera" bohuny...
    ale można się w tym doszukać pozytywów, bo MK mają co focić, mnie też
    cieszy widok żółto-niebieskiego piętrusa na szlaku.

    Chciałbym, aby w tym w wątku zamieszczać informacje nt. zestawienia,
    obłożenia pociągów, którymi zwykły pasażer chciałby się wybrać w swą
    podróż życia razem z PKP.
    (Można to potraktować jako przestrogę dla pasażerów, jaki skład
    wybrać)

    1. "Doker" Katowice - Gdynia p. Łódź
    Nie lada atrakcja dla potencjalnych pasażerów, bo jazda nad morze
    piętrusem to chyba szkoła przetrwania. Jeśli ktoś myśli o odrobinie
    dyskrecji proszony jest o dokupienie dopłaty na 1 kl.

    Zestawienie: EU07 + 2xBdhpumn + 2xAdnu + Bdhpumn
    Foto: http://www.kpinfo.pl/photogallery.php?photo_id=5090

    Jednak nie jest źle, bo bohuny są zmodernizowane, a od wczoraj zamiast
    2 bohunów są 4 Bdnu.

    2. "Hutnik" Racibórz - Olsztyn
    Powtórka z rozrywki, bo na "Hutnika" po kilkuletniej przerwie znów
    wracają piętrusy.

    Z: EU07 + 3xBdhpumn + Adnu
    Foto: http://www.kpinfo.pl/photogallery.php?photo_id=5089

    3. Skarżysko-Kamienna - Łódź Fabryczna
    Po przejażdżki po malowniczych rejonach województwa łódzkiego i
    świętokrzyskiego zachęca dwuczłonowa bipa, ściągnięta tu z Wrocławia.

    Z: EU07/SM42 + 2xBhp

    4. "Reymont" Łódź Fabryczna - Kraków p. Częstochowę
    Godny polecenia skład, szkoda, że nie jedzie do Zakopanego, bo jazda 1
    klasą z biletem na 2 to chyba ciekawa propozycja.

    Z: EP07 + 4xAdnu

    5. "Soła" Łódź Fabryczna - Bielsko - Biała
    Było normalnie, a jest ciekawie (od wczorajszego wieczora), bo zamiast
    "dwójek" dali' "bohuny", te z "Dokera"

    Z: EU07 + Adnu + 2xBdhpumn
    Foto: niebawem

    6. "Mała Panew"
    Również ciekawie, przynajmniej w niedzielę 22.06.2008 same jedynki.

    Z: ET22 + 5xAdnu

    BTW z Fabrycznego zabrano niemal wszystkie wagony - zostało 5 w
    rezerwie, z całego grona łódzkich pudeł w ruchu znajduje się 11 pudel
    na "Wokulskim", 10 na "Łodzianinie", 5 na "Konopnickiej" kolejne 5 na
    "Reymoncie" i "Sole" i dziś było 5 na "Tuwimie". Reszta poszła w kraj
    i służy pasażerom.
    Czy ktoś się pokusi o podane liczby łódzkich pudeł?

    Czekam na info nt. innych składów.

    sopek
    .........
    http://www.kpinfo.pl
    http://picasaweb.google.com/sopek1910





    Temat: SLOT ART FESTIWAL
    Slot Art Festiwal 20 – 24 lipca 2005r. Lubiąż k/ Wrocławia
    http://www.slot.org.pl

    KIEDY: 20-24 lipca 2005

    GDZIE: pałac w Lubiążu (50 km od Wrocławia)

    INFO:

    Slot Art Festiwal startuje już po raz 13-sty. Program zapowiada się imponująco, na 5 scenach usłyszycie i zobaczycie ponad 40 zespołów nie tylko z Polski, ale także z Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Oprócz sceny głównej znajdującej się na dziedzińcu klasztoru w Lubiążu, na scenie konkursowej zaprezentują się młode kapele. Nagrodą dla zwycięscy każdego dnia jest udział w koncercie wieczornym.

    Dla fanów porządnego clubbingu Slot to istna "ziemia obiecana". Co noc będziecie mogli pląsać w rytm house & jazzy hop, d'n'b, reggae fusion a wytchnienie i spokój ducha zapewni wam chill out room wypełniony kojącymi dźwiękami. Za dekami pojawią się m.inn. dj jassovah, wrocławski propagator i nieustępliwy wyznawca new jazzu,
    oraz inni świetni dj’e z całego świata.

    Wizualnie nad wszystkimi imprezami zapanują vj blendym i vj mico z 247 crew. Poza oprawą dużych klubowych imprez tworzą multimedialne prezentacje dla takich firm jak Vichy czy Loreal. Warsztaty - w tym roku do wyboru macie ponad 80 kategorii(!!!), z których szczególnie polecamy film Marcin Fischer - reżyser (zdobywca Yacha za montaż na tegorocznym Yach Film Festiwal), Rafał Wieczorek operator (współtwórca teledysków: Reni Jusis, Kasi Klich, czy Oceanu i Fruhstucka)

    5 dni bez chemii i przemocy, w wielkiej festiwalowej wiosce, w której miejsca na polach namiotowych przygotowane zostały dla ponad 5000 spragnionych świetnych brzmień, mocnych bitów entuzjastów alternatywnej sztuki.

    · KONCERTY

    pięć scen / ponad 40 wykonawców / szeroka gama stylów muzycznych: od mocnych alternatywnych dźwięków po reggae, jazz i klasykę, m.in.: NO LONGER MUSIC (Nowa Zelandia), MAMMUTH (Szwecja), MOSKWA, MALEO REGGAE ROCKERS, JACASZEK, JANUSZ REICHEL, OX, BLUE RAINCOAT

    · WARSZTATY
    Ponad 80 różnych warsztatów, m.in.: malarstwo, rysunek, efemeryda, maski, rzeźba, fotografia, instalacje, malowanie na ubraniach, architektura, biżuteria, kowalstwo artystyczne, origami/ gitara, perkusja, wokalne, konga, tworzenie muzyki za pomocą komputera/film, pracownia komputerowa/taniec współczesny, jazzowy, dawny, improwizacja w tańcu, teatr, pantomima, capoeira, cyrkowe, fire show, sportowe, psychologiczne, językowe
    · TEATR, SLOT TV, WYSTAWY, KINO, PRZESTRZEŃ INICJATYW SPOŁECZNYCH, WYKŁADY

    Bilety:
    - Przedsprzedaż karnetów do 05.07.2005: 80 zł / 70 zł (grupowy)
    - Ceny biletów: karnet na pięć dni: 90 pln (obejmuje udział we wszystkich warsztatach, koncertach i miejsce na polu namiotowym)
    - Doba festiwalowa: 25 pln (jeśli nie będziesz uczestniczył w całym festiwalu)

    DOJAZD:
    pkp, pks do Wołowa // stamtąd autobus festiwalowy do Lubiąża

    Oficjalna strona festiwalu: http://www.slot.org.pl

    Organizator:

    Stowarzyszenie Lokalnych Ośrodków Twórczych
    ul. Kącka 12/1, 54-004 Wrocław, Poland
    tel. (071) 341 46 56
    e-mail: biuro@slot.org.pl
    Dyrektor Festiwalu: Radosław Grygoruk
    Dyrektor Programowy: Krzysztof Słaboń
    KONTAKT – WOJ. WARMIŃSKO – MAZURSKIE – KĘTRZYN
    0-605 722 236, TEXI1@POCZTA.ONET.PL



    Temat: Historia taboru kolejowego ktory byl eksplatowanyw Gryfinie
    Lokmotywa serii EP08
    W Gryfinie widzialem ta seriie 2 razy z sezonowym pociogiem do Świnoluścia
    http://s2.zapodaj.net/81592351.jpg.html
    EP08-008 wlasnosc interciti Szczecin Gł Foto Pt47-106
    EP08 (typ 4Ea i 102E) - normalnotorowa elektryczna lokomotywa pasażerska produkcji polskiej produkowana w latach 1972 - 1976 w zakładach Pafawag we Wrocławiu.

    Opis
    Elektrowozy tej serii powstawały na podstawie konstrukcji serii EU06 i EU07. Zmiany konstrukcyjne miały na celu umożliwienie osiągnięcia większych prędkości - udało się to uzyskać dzięki zmianie przełożenia przekładni z 79:18 na 77:24. EP08 przy jeździe pociągowej osiąga prędkość 140 km/h, przy jeździe luzem prędkość maksymalna jest ograniczona do 110 km/h. Zakładana teoretyczna prędkość maksymalna 160 km/h nie została wprowadzona, gdyż pojazd uzyskuje wtedy złe właściwości biegowe i następuje szybsze zużycie materiałów. Oprócz zmiany przekładni zastosowano także nowe silniki, inne ułożyskowanie wału drążonego i inne modernizacje. W lokomotywach typu 4Ea (nr 002 - 005) zastosowano standardowe dla EU07 łożyska ślizgowe, zaś nowszy typ 102E (nr 001 i 006 - 015) wyposażono w łożyska toczne.

    Budowa pudła jest podobna, jak w EU06 i EU07, jednak lokomotywy EP08 są malowane w barwy pomarańczowe (podobnie jak EP09, choć w innym, jasnym odcieniu). W połowie czerwca 2007 PKP Intercity wprowadziło nowy schemat malowania lokomotyw w granatowe barwy z logiem PKP Intercity na boku. Malowanie takie zostało zastosowane, aby upodobnić je do wagonów w nowym malowaniu PKP Intercity. Pierwszą lokomotywą w tych barwach jest elektrowóz EP08-007.

    Eksploatacja
    W założeniach lokomotywa ta powstała na bazie EU07 typu 4E w celu obsługi linii z prędkością szlakową 140 km/h. Po wyprodukowaniu 15 sztuk, zrezygnowano jednak z dalszej produkcji. Egzemplarze typu 4Ea wyposażone w ułożyskowanie ślizgowe (nr 002 - 005), które okazało się nieodpowiednie dla założonej prędkości eksploatacyjnej, przemianowano na elektrowozy EU07 (nr 241 - 244). W czynnym użyciu znajduje się obecnie 9 sztuk EP08, które stacjonują w Warszawie. Lokomotywy te obsługują wybrane pociągi InterCity i ekspresowe (nierzadko jako alternatywa dla lokomotyw serii EP09). Prędkość konstrukcyjna EP08 wynosi 160km/h lecz w eksplotacji obniżono do 140km/h przez co obsługują one tylko głównie linię Warszawa-Poznań E20

    Dane Techniczne
    Producent Pafawag
    Lata budowy 1972-1976
    Układ osi Bo'Bo'
    Masa służbowa 80 ton
    Długość ze zderzakami 15940 mm
    Szerokość 3038 mm
    Wysokość 4343 mm
    Średnica kół 1250 mm
    Liczba silników 4
    Typ silników trakcyjnych EE541c
    Moc ciągła 2000 kW
    Moc godzinna 2080 kW
    Napięcie zasilania {{{napięcie_zasilania}}}
    Maksymalna siła pociągowa 25 T
    Stosunek przekładni 77:24
    Prędkość konstrukcyjna 140 km/h
    Nacisk osi na szyny 20 T
    System hamulca Oerlikon
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.