Strona Główna
PKP Chełmża Toruń rozkład
pkp-gorzów wlkp-rozkład
pkp-rozkład Bielsko Biała
pkp-rozkład jady pociągów
PKP Rozkład kraków-sosnowiec
PKS Oświęcim Rozkład Tychy
PKS Rozkład cennik Lublin
PKS Stalowa Wola Rozkład
PKS Wrocław Warszawa Rozkład
PKP konin-rozkład
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyniegra.pev.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: pksgiżycko Rozkład jazdy





    Temat: Autobusy zamiast pustych pociagów
    Gość portalu: Tomasz.bu napisał(a):

    > Po pierwsze jej stan techniczny - jak byś z niej korzystał, to byś wiedział.

    Droga jak droga. Są lepsze, są gorsze.

    > Po drugie jest to drożyna raczej wąziutka, po trzecie wijąc się między
    > miejscowościami nabija kilometrów, po czwarte przez to, że nie idzie wzdłuż
    > torów obsługuje inne wsie lub też ich inne części.

    Ale tam wcale najważniejsze części wsi nie leżą przy torach, wręcz przeciwnie.
    Najważniejsza wieś w tamtym rejonie - ( albo miasteczko jak kto woli) czyli
    Widawa leży daleko od torów. Podobnie Pajęczno i Działoszyn.

    > To samo tyczy się Pajęczna.
    > Z samego miasteczka ludzie raczej jadą autobusem, choć robią to tylko jeśli
    > absolutnie muszą.

    Czyli sugerujesz, że woleliby jeździć pociągiem? Nie byłbym tego pewien.

    > Dla przykładu Łódź - Kozuby (druga stacja za Zduńską Wolą Pd.) 9.50 PKP i
    8.60 PKS (Sędziejowice).

    A ilośc połączeń?

    Łódź - Kozuby PKP 2 połączenia dziennie z przesiadką w Zduńskiej Woli. Czas
    jazdy 1.20-1.48.
    Łódź - Sędziejowice PKS 20 połączeń dziennie bezpośrednich. Czas jazdy 1.10 -
    1.20.
    I co jest lepsze?

    > A teraz odlicz sobie 37% i zastanów się co dla ucznia czy studenta będzie
    >tańsze. Albo 49% - przy miesięcznym...

    Tylko fajnie jeżeli ten uczeń trafi na jakiś pociąg. Ostatni pociąg
    umożliwający dojazd do Kozubów itp. odjeżdża z Łodzi o 14.47. A jak ktoś kończy
    szkołę/pracę później?

    > To by było iście niezwykłe - przy trasie leżą kolejarskie wioski, tak?

    Nie. W wioskach mieszka wielu kolejarzy bo tam jest węzeł Karsznice i tym
    podobne. Tyle że są też kolejarze - emeryci ( oni też mają zniżki). Kiedyś
    kolej zatrudniała b. wiele osób.
    Dodatkowo na kolei jest tak że też rodzina kolejarska ma zniżki. Niektórzy
    kolejarze mają po 5 dzieci.
    Tak że wystarczy zeby zapełnić pociąg.

    > Tylko UM przez
    > 3 lata nie umiał nic zrobić, aby pociąg ten jechał w porze, w której
    > korzystałby z niego ktokolwiek poza kolejarzami.

    Bo kolejarze grozili strajkiem!

    > Chęci "renegocjacji" rozkładu z PKP - brak. Kolejny przykład niemocy UM.

    A jaka może być negocjacja z PKP? Z monopolistą?
    Na nich jest jeden bat - koniec dopłacania do pociągów i wprowadzenie busów i
    PKSów.

    > Doskonały. Szkoda, że "zapomniałeś", że korzystając z tego połączenia "po
    > drodze" trzeba sobie poczekać 34 minuty w Zduńskiej Woli.

    Ano właśnie. I tu jest problem.

    > "Idealne
    > skomunikowanie", które pojawiło się dwa lata temu w formie minut
    > dwudziestukilku, rozrosło się w ostatnim rozkładzie - co w tym czasie robili
    > spece z UM?

    A co mieli robić?

    > Do pociągu tak jakby też można wsiąść po drodze...

    Niby gdzie w Łodzi?

    > Po pierwsze - powinien naciskać na PLK, aby remont, albo chociaż naprawa
    > bieżąca, które - jak twierdzi ministerstwo transportu - są wykonywane na
    > bieżąco (kpina!) został wykonany,

    może sobie naciskać. Równie dobrze ty możesz ponaciskać na Busha żeby wycofał
    wojska z Iraku -efekt będzie podobny.

    > po drugie ma możliwość finansowania remontu
    > vide Wielkopolska i linia Wolsztyn - Poznań.

    Widocznie są pilniejsze potrzeby np. szkoły, szpitale itp. Ty byś pewnie chciał
    żeby zabrać kasę szkołom i szpitalom i władować ją w śmierdzące pociągi.

    UM wyszedł z założenia ( i słusznie!) że na trasach Łódź - Kutno a szczególnie
    Łódź - Łęczyca jest tyle połączeń autobusowych i busowych że pociąg nie jest tu
    niezbędny do życia.

    > UM jest odpowiedzialny za stan
    > połączeń kolejowych w województwie - ze wszystkim co sie za tym
    sformułowaniem kryje.

    Nie ze wszystkim. UM musi walczyć z wrednym monopolistą o nazwie PKP. Gdyby był
    wybór przewoźnika - to co innego.



    Temat: Kara na nadpłatę
    marmiwal napisał:

    > To niech Radni przestaną wymyślać przepisy, o których wykonaniu nie mają
    bladeg
    > o pojęcia.

    O! Widzę, że zaczynasz łapać. Niech przestaną. Jestem za.

    > Wykonanie tych przepisów nie leży w gestii MPK????? A co mnie,przepraszam, woz
    > i? MPK,czy ZDiT?

    Czy wożenie ludzi to przepisy? W tym wątku akurat jest mowa o kanarach, a te
    mają z MPK tyle wspólnego co i ja. Tj. jeżdżą MPKowskimi pojazdami

    > Jak dla mnie to jest bardzo nielogiczne!

    A co by było? Gdyby bilety sprzedawało Koro, jeździło MPK, a trasy ustalało
    MKT, albo Krzysiu 22? ZDiT natomiast zajmowałby się odpisywaniem na forum
    internetowym co odporniejszym na tłumaczenia klientom, tak?

    > Może wrócimy do socjalizmu? Ceny chleb
    > a,bułek i masła były ustalane w KC.
    > Miasto powinno czerpać korzyści z podatków, które MPK by płaciło, a nie doić
    il
    > e tylko można.

    Nie wyczuwasz subtelnej różnicy? I do tego wycierasz sobie gębę hasłami,
    którymi politycy wytarli sobie nie tylko gębę... Ja bym się brzydził, ale rób
    co chcesz. A jak chcesz mnie straszyć powrotem socjalizmu, to się lepiej od
    razu zaciągnij do LPRu. A MPK i tak płaci podatki, chociażby dlatego, że nie
    jest kawałkiem urzędu, tylko spółką.No i jeszcze jedno. Czego sobie życzysz?
    Aby na każdej lini były inne ceny? Czy, żeby każdy motorniczy sprzedawał swoje
    bilety i jeździł według swojego rozkładu?

    > OK. Z podzieleniem przesadziłem, ale naprawdę nie wiesz co daje prywatyzacja
    i
    > wzrost konkurencji na rynku (oczywiście przy udostępnieniu infrastruktury
    prywa
    > ciarzom)?

    Oczywiście, że wiem. Ale wiem też, że jest taki sektor usług, w którym
    potrzebne do zaangażowania środki są tak wysokie, że nie opłaca się próbować
    komnkurencji. Wiem także, czego Ty wcale nie zauważasz, iż kształtowanie
    komunikacji miejskiej jest narzędziem kreowania obrazu miasta i stymulowania
    jego rozwoju. Komunikacja miejska, z założenia nie jest dochodowa i choćby
    dlatego nie nalezy się tu spodziewać konkurencji. Przynajmniej gwarantującej
    wysoki poziom usług.

    >
    > Można zrobić?Zaczynam wątpić...
    >

    Skoro jest to niemożliwe, to równie niemożliwe będzie to jeśli MPK będzie
    prywatne, państwowe, czy spółdzielcze.

    > 1)Nieprawda że rzęchy!!Owszem jest sporo badziewia,ale większość jeżżących do
    A
    > ndrespola np. jest OK. Zresztą jakby jeździły rzęchy to czy bilet byłby
    cenowo
    > konkurencyjny w stosunku do MPK, PKS itp.?Wiesz ile kosztuje utrzymanie
    rzęcha?

    Jeżeli nic się w nim nie robi - niewiele. Gdyby nie opłacało się jeździć
    rzęchami, to mielibyśmy same nowiutkie autobusy. A nie mamy.

    > 2)Bardzo się mylisz!!Są migawki - normalne ulgowe, itd.

    No to zwracam honor. A jak z ich cenami względem biletu zwykłego?

    > 3) Sprzedaż biletów w 12 o 7.45 wyobrażam sobie tak samo jak kontrolę biletów
    w
    > tymże tramwaju o tej właśnie porze.

    Czyli wcale. A przy obecnym systemie chociaż część ten bilet skasuje.

    Zresztą jadąc o 17 do Andrespola w długich
    > autobusach przegubowych też jest tłum a pani od biletów nie ma większych kłopo
    > tów. Sprzedaje, sprawdza migawki i jest OK.

    No to fajnie. Ale w komunikacji miejskiej, z dużą ilością przystanków są 2
    możliwości. Albo będzie sprawdzanie biletów przy drzwiach i wtedy mamy
    pieruńsko długie przestoje, albo w trakcie jazdy, co przy gęstych przystankach
    i tak nie wykluczy gapowiczów.

    > Pewnie, bo bardziej się opłaca zatrudnić Debilex,

    Oni też byli z debilexu, a poza tym w takiej postaci konduktorzy byli zupełnie
    do niczego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 4 z 4 • Zostało znalezionych 212 rezultatów • 1, 2, 3, 4 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.