Strona Główna PKP Chełmża Toruń rozkład pkp-gorzów wlkp-rozkład pkp-rozkład Bielsko Biała pkp-rozkład jady pociągów PKP Rozkład kraków-sosnowiec PKS Oświęcim Rozkład Tychy PKS Rozkład cennik Lublin PKS Stalowa Wola Rozkład PKS Wrocław Warszawa Rozkład PKP konin-rozkład |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: pksgiżycko Rozkład jazdyTemat: Autobusy zamiast pustych pociagów Gość portalu: Tomasz.bu napisał(a): > Po pierwsze jej stan techniczny - jak byś z niej korzystał, to byś wiedział. Droga jak droga. Są lepsze, są gorsze. > Po drugie jest to drożyna raczej wąziutka, po trzecie wijąc się między > miejscowościami nabija kilometrów, po czwarte przez to, że nie idzie wzdłuż > torów obsługuje inne wsie lub też ich inne części. Ale tam wcale najważniejsze części wsi nie leżą przy torach, wręcz przeciwnie. Najważniejsza wieś w tamtym rejonie - ( albo miasteczko jak kto woli) czyli Widawa leży daleko od torów. Podobnie Pajęczno i Działoszyn. > To samo tyczy się Pajęczna. > Z samego miasteczka ludzie raczej jadą autobusem, choć robią to tylko jeśli > absolutnie muszą. Czyli sugerujesz, że woleliby jeździć pociągiem? Nie byłbym tego pewien. > Dla przykładu Łódź - Kozuby (druga stacja za Zduńską Wolą Pd.) 9.50 PKP i 8.60 PKS (Sędziejowice). A ilośc połączeń? Łódź - Kozuby PKP 2 połączenia dziennie z przesiadką w Zduńskiej Woli. Czas jazdy 1.20-1.48. Łódź - Sędziejowice PKS 20 połączeń dziennie bezpośrednich. Czas jazdy 1.10 - 1.20. I co jest lepsze? > A teraz odlicz sobie 37% i zastanów się co dla ucznia czy studenta będzie >tańsze. Albo 49% - przy miesięcznym... Tylko fajnie jeżeli ten uczeń trafi na jakiś pociąg. Ostatni pociąg umożliwający dojazd do Kozubów itp. odjeżdża z Łodzi o 14.47. A jak ktoś kończy szkołę/pracę później? > To by było iście niezwykłe - przy trasie leżą kolejarskie wioski, tak? Nie. W wioskach mieszka wielu kolejarzy bo tam jest węzeł Karsznice i tym podobne. Tyle że są też kolejarze - emeryci ( oni też mają zniżki). Kiedyś kolej zatrudniała b. wiele osób. Dodatkowo na kolei jest tak że też rodzina kolejarska ma zniżki. Niektórzy kolejarze mają po 5 dzieci. Tak że wystarczy zeby zapełnić pociąg. > Tylko UM przez > 3 lata nie umiał nic zrobić, aby pociąg ten jechał w porze, w której > korzystałby z niego ktokolwiek poza kolejarzami. Bo kolejarze grozili strajkiem! > Chęci "renegocjacji" rozkładu z PKP - brak. Kolejny przykład niemocy UM. A jaka może być negocjacja z PKP? Z monopolistą? Na nich jest jeden bat - koniec dopłacania do pociągów i wprowadzenie busów i PKSów. > Doskonały. Szkoda, że "zapomniałeś", że korzystając z tego połączenia "po > drodze" trzeba sobie poczekać 34 minuty w Zduńskiej Woli. Ano właśnie. I tu jest problem. > "Idealne > skomunikowanie", które pojawiło się dwa lata temu w formie minut > dwudziestukilku, rozrosło się w ostatnim rozkładzie - co w tym czasie robili > spece z UM? A co mieli robić? > Do pociągu tak jakby też można wsiąść po drodze... Niby gdzie w Łodzi? > Po pierwsze - powinien naciskać na PLK, aby remont, albo chociaż naprawa > bieżąca, które - jak twierdzi ministerstwo transportu - są wykonywane na > bieżąco (kpina!) został wykonany, może sobie naciskać. Równie dobrze ty możesz ponaciskać na Busha żeby wycofał wojska z Iraku -efekt będzie podobny. > po drugie ma możliwość finansowania remontu > vide Wielkopolska i linia Wolsztyn - Poznań. Widocznie są pilniejsze potrzeby np. szkoły, szpitale itp. Ty byś pewnie chciał żeby zabrać kasę szkołom i szpitalom i władować ją w śmierdzące pociągi. UM wyszedł z założenia ( i słusznie!) że na trasach Łódź - Kutno a szczególnie Łódź - Łęczyca jest tyle połączeń autobusowych i busowych że pociąg nie jest tu niezbędny do życia. > UM jest odpowiedzialny za stan > połączeń kolejowych w województwie - ze wszystkim co sie za tym sformułowaniem kryje. Nie ze wszystkim. UM musi walczyć z wrednym monopolistą o nazwie PKP. Gdyby był wybór przewoźnika - to co innego. Temat: Kara na nadpłatę marmiwal napisał: > To niech Radni przestaną wymyślać przepisy, o których wykonaniu nie mają bladeg > o pojęcia. O! Widzę, że zaczynasz łapać. Niech przestaną. Jestem za. > Wykonanie tych przepisów nie leży w gestii MPK????? A co mnie,przepraszam, woz > i? MPK,czy ZDiT? Czy wożenie ludzi to przepisy? W tym wątku akurat jest mowa o kanarach, a te mają z MPK tyle wspólnego co i ja. Tj. jeżdżą MPKowskimi pojazdami > Jak dla mnie to jest bardzo nielogiczne! A co by było? Gdyby bilety sprzedawało Koro, jeździło MPK, a trasy ustalało MKT, albo Krzysiu 22? ZDiT natomiast zajmowałby się odpisywaniem na forum internetowym co odporniejszym na tłumaczenia klientom, tak? > Może wrócimy do socjalizmu? Ceny chleb > a,bułek i masła były ustalane w KC. > Miasto powinno czerpać korzyści z podatków, które MPK by płaciło, a nie doić il > e tylko można. Nie wyczuwasz subtelnej różnicy? I do tego wycierasz sobie gębę hasłami, którymi politycy wytarli sobie nie tylko gębę... Ja bym się brzydził, ale rób co chcesz. A jak chcesz mnie straszyć powrotem socjalizmu, to się lepiej od razu zaciągnij do LPRu. A MPK i tak płaci podatki, chociażby dlatego, że nie jest kawałkiem urzędu, tylko spółką.No i jeszcze jedno. Czego sobie życzysz? Aby na każdej lini były inne ceny? Czy, żeby każdy motorniczy sprzedawał swoje bilety i jeździł według swojego rozkładu? > OK. Z podzieleniem przesadziłem, ale naprawdę nie wiesz co daje prywatyzacja i > wzrost konkurencji na rynku (oczywiście przy udostępnieniu infrastruktury prywa > ciarzom)? Oczywiście, że wiem. Ale wiem też, że jest taki sektor usług, w którym potrzebne do zaangażowania środki są tak wysokie, że nie opłaca się próbować komnkurencji. Wiem także, czego Ty wcale nie zauważasz, iż kształtowanie komunikacji miejskiej jest narzędziem kreowania obrazu miasta i stymulowania jego rozwoju. Komunikacja miejska, z założenia nie jest dochodowa i choćby dlatego nie nalezy się tu spodziewać konkurencji. Przynajmniej gwarantującej wysoki poziom usług. > > Można zrobić?Zaczynam wątpić... > Skoro jest to niemożliwe, to równie niemożliwe będzie to jeśli MPK będzie prywatne, państwowe, czy spółdzielcze. > 1)Nieprawda że rzęchy!!Owszem jest sporo badziewia,ale większość jeżżących do A > ndrespola np. jest OK. Zresztą jakby jeździły rzęchy to czy bilet byłby cenowo > konkurencyjny w stosunku do MPK, PKS itp.?Wiesz ile kosztuje utrzymanie rzęcha? Jeżeli nic się w nim nie robi - niewiele. Gdyby nie opłacało się jeździć rzęchami, to mielibyśmy same nowiutkie autobusy. A nie mamy. > 2)Bardzo się mylisz!!Są migawki - normalne ulgowe, itd. No to zwracam honor. A jak z ich cenami względem biletu zwykłego? > 3) Sprzedaż biletów w 12 o 7.45 wyobrażam sobie tak samo jak kontrolę biletów w > tymże tramwaju o tej właśnie porze. Czyli wcale. A przy obecnym systemie chociaż część ten bilet skasuje. Zresztą jadąc o 17 do Andrespola w długich > autobusach przegubowych też jest tłum a pani od biletów nie ma większych kłopo > tów. Sprzedaje, sprawdza migawki i jest OK. No to fajnie. Ale w komunikacji miejskiej, z dużą ilością przystanków są 2 możliwości. Albo będzie sprawdzanie biletów przy drzwiach i wtedy mamy pieruńsko długie przestoje, albo w trakcie jazdy, co przy gęstych przystankach i tak nie wykluczy gapowiczów. > Pewnie, bo bardziej się opłaca zatrudnić Debilex, Oni też byli z debilexu, a poza tym w takiej postaci konduktorzy byli zupełnie do niczego. Strona 4 z 4 • Zostało znalezionych 212 rezultatów • 1, 2, 3, 4 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||