Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS PozańTemat: Czego w Kaliszu brak Po przekrojowym rankingu Przeczytałem ranking Przekroju za namową o00. Potwierdza on to moje najgorsze obawy: Kalisz się tam nie znalazł.Obawiam się - co tam - jestem przekonany,że pominięcie Kalisza w tym zmanipulowanym rankingu jest wynikiem spisku. Spiskują przeciw nam brzydsze i mniej przyjazne ludziom miasta - w szczególności Sopot. Uważam,że Sopot mając - jak wiadomo - skorumpowanego prezydenta nie powinien być uwzględniony w rankingu. Podobnie Poznań.Prezydent Olsztyna - wiadomo.To co Gronkiewicz-Walz zrobiła z ludźmi,broniącymi swoich miejsc pracy wystarcza za cały komentarz na temat Warszawy.Poza tym są tam korki.Do Białegostoku i Rzeszowa jest daleko.Wszystkie śląskie miasta są brzydkie,dodatkowo działa tam separatystyczne śląskie podziemie,wiadomo co mają na celu ludzie,którzy deklarują narodowość śląską.W Częstochowie w sierpniu nie ma gdzie zaparkować, szczególnie 15.08 - i tak co roku!! Łódź jak wiadomo przewodzi w światowym rankingu najbrzydszych miast i trzeba sobie zadać stanowcze pytanie "Kto mieszkał w Łodzi przed wojną?". Wiadomo kto.Poznaniacy są skrajnie niesympatyczni i podkreślają,że na zakupy mają bliżej do Berlina niż do Warszawy.Nie wiem,czy to nie powinno być zbadane przez ABW. Na tym tle Kalisz - miasto ze wszystkich w Polsce najstarsze wypada dobrze. 1.Świetny układ komunikacyjny ze szczególnym uwzględnieniem ulicy Górnośląskiej- jednej z nielicznych w Europie ulic,która jest w stanie pełnić funkcję toru wyścigowego ( a jako jedyna na świecie daje szansę na rozgrywanie konkurencji "zabij pieszego na pasach w środku miasta". 2.Setki, jeśli nie tysiące możliwości spędzania wolnego czasu - co najmniej tyle jest choćby w śródmieściu bram, w których można w kulturalnych warunkach schronić się przed deszczem,wypić piwko, splunąć pod nogi przechodniom, rzucić puszką w przejeżdżający samochód. 3.Urokliwe okolice rynku z mnóstwem kawiarnianych ogródków, czynnych latem i różnorodnością małych kafejek i restauracji.Urok śródmieścia podkreśla to,że - wzorem najpiękniejszych miast Europy - jest ono strefą zamkniętą dla ruchu kołowego, a doskonały system informacji miejskiej pozwala każdemu zorientować się w szczegółach poszczególnych budowli śródmieścia. 4.Park Miejski - jeden z najstarszych z doskonale zachowaną nawierzchnią ścieżki nad kanałem Prosny, pochodzącą z lat 30 XIX wieku i od tego czasu nie remontowaną.Ścieżka prowadzi do nowoczesnego kompleksu sportowego, który jest domem dla słynnych w Europie kaliskich siatkarek i kajakarzy. 5.Kompleksy urbanistyczne ulic Pułaskiego,Ciasnej,Śródmiejskiej ze świeżo wyremontowanymi secesyjnymi elewacjami kamienic. 6.Znana z niezwykle wysokiego poziomu nauczania i żywego,twórczego środowiska akademickiego kaliska WSZ. 7.Kino Apollo i kino Centrum - ewenementy w światowej skali jeśli chodzi o łatwość dostępu zmotoryzowanych kinomanów,szczególnie kino Apollo słynne z ułatwień dla kierowców niepełnosprawnych,którzy bez najmniejszego problemu mogą dojechać wprost do pochylni dla wózków i dostać się na widownię. 8.Park technologiczny i strefa przemysłowa ulicy Obozowej.Gotowa powierzchnia dla nowych inwestycji w połączeniu z unikalnym systemem zachęt dla inwestorów spowodowała wysyp nowych miejsc pracy w tej części miasta.W celu dalszego ułatwiania pozyskania słynnej kaliskiej,wysoko wykwalifikowanej siły roboczej miasto współfinansuje przebudowę dworca kolejowego , pomyślaną w tak elastyczny sposób aby po rozstrzygnięciu przetargu na szybką kolej nowy budynek dworca mógł powstać w oparciu o obecny szkielet.Miasto włączyło się w plan połączenia nowego centrum handlowego Amber , dworca PKS i PKP siecią podziemnych przejść aby dodatkowo ożywić ten obszar. Nie sądziłem że koniec życia przyjdzie mi spędzać w takim mieście. Temat: Alternatywa dla Piłsudskiego krystianwro napisał: > -przebudowany (poszerzony) wiadukt kolejowy na ul. Zielińskiego, IMHO nie ma takiej potrzeby. Pod wiaduktem masz jeden pas ruchu, z Piłsudskiego w Zielińskiego też prowadzi jeden pas. W drugą stronę też nie ma potrzeby poszerzać bo 1)Piłsudskiego ma w założeniu nie być ulicą o dużej przepustowości zapewniającą tranzyt międzydzielnicowy, 2)o przepustowości tego ciągu i tak będzie decydowało skrzyżowanie Piłsudskiego - Zielińskiego, a ono nie przepuści więcej pojazdów niż w tej chwili, przy jednopasmowym dojeździe od strony Swobodnej, 3) nawet gdyby to skrzyżowanie przepuszczało więcej to i tak wszystko się zakorkuje przy pl.Legionów i dalej. Przepustowość projektuje się dla całych ciągów komunikacyjnych, a nie dla jego fragmentów. I tak zadecydują wąskie gardła tego ciągu, a są nimi zawsze skrzyżowania a nie ulice. > poszerzony > odcinek ul. Swobodnej (do dwóch pasów ruchu w każdym kierunku)do ulicy > Powstańców Ślaskich, Słusznie. Plus obowiązkowo wydzielone pasy lewo- i prawoskrętów o czym w ostatnich latach WKUM raczy zapominać. > budowa estakad bądź tuneli pod ul. Powstańców Śląskich > oraz nad skrzyżowaniem z ulicą Borowską, To nie ma większego sensu. Będziesz miał taki sam efekt jak z tunelami pod pl.Dominikańskim, których znacznie dla komunikacji jest bliskie zera, bo przez ten tunel i tak nie przejedzie więcej samochodów niż przepuszczają sąsiednie skrzyżowania jednopoziomowe ze światłami. > dalej dwie dwupasmowe jezdnie do > skrzyżowania ulic Suchej, Dyekcyjnej i Hubskiej. OK. > pieszych najbardziej wskazana by była kładka bądź tunel łączące dworzec > główny z dworcem PKS, Jak najbardziej. Pozostaje jeszcze kwestia co dalej od skrzyżowania z Zielińskiego. IMO najsensowniejszym rozwiązaniem byłoby pociągnięcie dwupasmówki wzdłuż torów kolejowych do Zaporoskiej. To skrzyżowanie można przebudować i poszerzyć (środkowe przęsło wiaduktu jest niewykorzystane). Sama Zaporoska ma być docelowo połączona poprzez Szpitalną z Robotniczą i dalej z Poznańską i w ten sposób można stworzyć ciąg komunikacyjny o dużej przepustowości, który pozwala całkowicie ominąć Piłsudskiego i wąskie gardło (praktycznie nieposzerzalne) jakim jest jego odcinek od pl.Legionów do pl.Orląt Lwowskich i dalej Podwale do pl.1 Maja. Kolejną rzeczą jaką bym zrobił to pociągnął łącznik od skrzyżowania Zaporoska - Owsiana wzdłuż Lubuskiej do pl.Pereca, aby odciążyć skrzyżowanie Zaporoska - Grabiszyńska, ale jak widać z efektów niedawnej przebudowy pl.Pereca myśl ta nawet nie zaświtała w głowach fachowców od inżynierii ruchu. Jak już sobie marzymy to ja bym jeszcze przedłużył opisaną trasę wzdłuż torów kolejowych od skrzyżowania Poznańskiej z Długą poprzez Odrę, Reymonta i Trzebnicką do Jedności Narodowej. Ale to w ramach marzeń, bo schodząc na ziemię to byłbym szczęśliwy gdyby położyli dywanik asfaltowy na Karmelkowej i Wałbrzyskiej. Pozdrawiam Darek Temat: Kto zostanie w Ostromecku/Astorii? Widziałem dzisiaj Dante na dworcu Pks ok.godziny 11.Łatwo sie domyslic ze jechał do Poznania lub Warszawy na samolot do domu!Tylko pytanie czy jeszcze go zobaczymy w koszulce Asty?Moim zdaniem od niego powinnismy budowac zespoł na kolejny sezon!Co dalej?BAJDAKOW-solidny zawodnik,ktory tez powinien sie znalesc w naszej druzynie na nastepny sezon.MARCIULONIS-wydaje mi sie jakby nie mogł sie zgodzic na boisku z Dante kto ma byc liderem i egzekutorem!Niestety litwin zawodził z zespołami silniejszymi a jesli chcemy grac w nastepnym sezonie o medale musimy poszukac rozgrywajacego z prawdziwego zdarzenia a Kestutis jedynie na zmiennika!WILANGOWSKI-dobry center,ale jako rezerwowy,latka leca nie da sie ukryc!O'BANNON-nie wiadomo co z tym jego kolanem,ale jest zawodnikiem pozytecznym,szczegolnie pod koszem!Trzeba podkreslic ze w polskiej lidze nie ma duzo dobrych amerykanow,nie liczac Greera i dwoch amerykanow z Unii/Wisły no i moze jeszcze Ryan Randle!Reszta to raczej sami rzemieslnicy niz gwiazdorzy,a takiego potrzebujemy.Bardzo ciezko bedzie znalesc drugiego Swansona,wiec trzeba sie dobrze zastanowic co z EDIM?Rospara-zdecydownie dziekujemy temu panu to nie jest zawodnik na miare EBL!MAJCHRZAK-jedynie w meczach z IDEA pokazał ze cos tam potrafi,ale to chyba za mało zeby mogł nam pomoc w walce o medale!WIEKIERA- troszeczke anemiczny zawodnik,ale potrafiacy dobrze zbierac piłki,szczegolnie pod atakowana tablica,a takich w zespole nam brakuje,ja dałbym mu kolejna szanse!JURKUNAS-nic wielkiego nie pokazał,jeden czy dwa mecze to za mało,zeby mu dac kolejna szanse,ktorej raczej by wykozystał!KRZYKAŁA-kolejny zawodnik,ktory zawiodł i nie powinno byc go w Ascie na kolejny sezon.ARABAS- chyba bym zaryzykował zostawieniem go na kolejny sezon,jego "trojeczki"mogłyby nam jeszcze wiele pomoc.KALINOWSKI,MAŁECKI-ich czas juz minał w Astorii,lepiej bedzie dla nich jesli odejda!Kluczem do sukcesu bedzie poszukanie dobrych zawodnikow na Litwie,Łotwie,Chorwacji czy Słowenii.Jest takich wielu w naszej lidze,wiec dla Asty tez powinno sie znalesc 2,3 dobrych koszykarzy.Bo nie oszukujmy sie w Polsce jest niewielu dobrych zawodnikow,a wszyscy najlepsi graja w najlepszych klubach EBL.Na koniec trener Krajewski-nie mam pojecia,ale chyba jednak przydałby sie szkoleniowiec z zagranicy.Chociaz duzym plusem pana Wojtka jest fakt,ze nie bał sie sadzac na ławce liderow zespołu jesli nie mieli najlepszego dnia,a nie kazdy trener by sie na to odwazył!Mamy w Bydgoszczy piekna hale i wspaniałych kibicow,potrzeba jeszcze zespołu,ktory bedzie walczył o medale w przyszłym sezonie!P.s Niech działacze sprowadza Swansonowi na przyszły sezon rodzine do naszego miasta,a wtedy dopiero Dante pokaze na co go stac no i oczywiscie zdecydowanie wiekszy kontrakt.zasłuzył na niego i chyba kazdy sie z tym zgodzi!Pozdrawiam Temat: Do Płocka tylko autobusem? Do Płocka tylko autobusem? Kursy pociągów na trasie Płock - Kutno zagrożone. Jeśli PKP nie dogada się z urzędem marszałkowskim, to po torach ostatni pasażerowie pojadą tamtędy 31 marca Rezultat: Płock pozostanie praktycznie bez pociągów, będziemy mieli tylko "Koziołka" do Poznania i... cysterny z Orlenu. Alarm w tej sprawie podniósł już niezależny dwumiesięcznik poświęcony mazowieckiej kolei - "Z biegiem szyn". W ostatnim numerze Karol Trammer, wydawca oraz redaktor naczelny, pyta: "42 mazowieckie pociągi regionalne pójdą pod nóż?". Wylicza, że zagrożone są te pociągi, które w rozkładzie jazdy oznaczono tajemniczą literką G (Trammer pisze o niej: "złowroga"). To właśnie one mają kursować jedynie do 31 marca. W PKP Przewozy Regionalne nie ukrywają, że ich los zależy wyłącznie od tego, czy dostaną dofinansowanie od samorządów poszczególnych województw. Na Mazowszu w grę wchodzą aż 42 pociągi regionalne na czterech trasach, w tym: • cztery pary na linii Płock - Kutno • i dwie pary łączące Sierpc z Lipnem. PKP wcale się nie biją - Jeśli do końca marca na konto PKP Przewozy Regionalne nie wpłyną pieniądze od samorządu województwa, to już 1 kwietnia żaden z tych pociągów nie wyjedzie w trasę, a aż 24 mazowieckie stacje i przystanki pozostaną bez jakiegokolwiek pociągu - ostrzega Karol Trammer. Dziwi się, że PKP PR nie biją się o utrzymanie linii, a jeśli już, to wyjątkowo słabo - nie wysyłają pism z informacjami o planowanej likwidacji i o kwocie dofinansowania. Nie informują na bieżąco mediów, aby spowodować zaniepokojenie wśród mieszkańców regionu i wywołać nacisk na samorząd. - Wygląda na to, że tak naprawdę spółce przestało zależeć i na pociągach regionalnych na Mazowszu, i na pozyskiwaniu jakiegokolwiek dofinansowania - wnioskuje Trammer. Co na to Łukasz Kurpiewski, rzecznik prasowy PKP Przewozy Regionalne? Zapewnia, że w sprawie zawieszenia pociągów jego firma cały czas prowadzi rozmowy i z Kolejami Mazowieckimi, i z urzędem marszałkowskim. - Wszystkie połączenia lokalne przynoszą straty - twierdzi. - Dlatego samorząd powinien współfinansować przewozy. Mamy za mały tabor W departamencie nieruchomości i infrastruktury urzędu marszałkowskiego niewiele wiedzą o jakichkolwiek uzgodnieniach. - Według mojej najlepszej wiedzy PKP PR nie zwróciły się do nas z oficjalną prośbą o dofinansowanie kursów. Jeśli twierdzą, że to zrobili, to niech podadzą datę, kiedy wysłali do nas jakieś pismo - mówi Tadeusz Bartosiński. Dodaje, że kluczowe mogłoby się okazać w tej sprawie porozumienie między różnymi samorządami; w przypadku linii Płock -Kutno chodzi o dwa regiony: Mazowsze i Łódzkie. A może wyjściem byłoby przejęcie ruchu na wspomnianych liniach przez Koleje Mazowieckie (powstały w 2004 r., udziały mają w nich i samorząd województwa, i PKP; w całym regionie mają pod swoimi skrzydłami ponad 600 pociągów)? - Po pierwsze, to niemożliwe z tego powodu, że wspomniane pociągi PKP PR wyjeżdżają poza nasz region - odpowiada Donata Nowakowska, rzecznik prasowy KM. - Tymczasem urząd marszałkowski współfinansuje jedynie te przewozy, które odbywają się w obrębie Mazowsza. Jednocześnie z innych województw nie dostajemy żadnego dofinansowania. Tak jest choćby z trasą Warszawa - Skarżysko Kamienna. Zwracaliśmy się już z prośbą o dotację do woj. świętokrzyskiego. Bezskutecznie. Inna sprawa, że nie dysponujemy taborem, który mógłby obsłużyć linie przewidziane do likwidacji. Kolej powinna informować wcześniej Kiedy dowiemy się ostatecznie, czy płocczanie do Kutna nadal będą mogli dojechać koleją? - Ostateczną decyzję ogłosimy tydzień przed 1 kwietnia - mówi Kurpiewski. W przypadku spełnienia się czarnego scenariusza, dotychczasowym użytkownikom kolei zostaną połączenia autobusowe. Jednak w płockim PKS-ie na razie nie szykują żadnych dodatkowych kursów. - Nie wiemy nic o planach kolei - nie ukrywa prezes spółki Paweł Śliwiński. - Na pewno w przypadku rezygnacji PKP z tej trasy będziemy chcieli wyjść naprzeciw potrzebom podróżnych. Śliwiński zapowiada, że będzie w tej sprawie rozmawiał z przewoźnikami z Gostynina i Kutna. - Autobusy do samego Kutna obecnie nie są przepełnione - mówi prezes. - Powinny na początek wystarczyć, natomiast na uruchomienie nowych połączeń czy korekty rozkładów dopasowane do dotychczasowych odjazdów pociągów trzeba będzie trochę poczekać. Kolej powinna zdecydowanie wcześniej informować o swoich działaniach, bo tydzień to zbyt mało czasu na przygotowanie nowych połączeń. miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3201316.html Strona 4 z 4 • Zostało znalezionych 206 rezultatów • 1, 2, 3, 4 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||