Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS Inowrocław Toruń cena
PKS katoowice Rozkład jazdy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anieski.keep.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS grodzisk-pruszków ceny





    Temat: dojazdy warszawa - urzut



    | Czy jest jakas sprawna komuniakacja na trasie warszawa - urzut?
    | Bylem dzis tam (autem) na rozmowie o prace. I jesli wypali to
    | zastanawiam sie czy bedzie jakas aleternatywa dla samochodu ...
    | Orientuje sie ktos? Bede wdzieczny za info ... :)

    Z własnego doświadczenia polecam skuter ;-


    Po TK? Potrzebujesz pilnie wątroby czy nerki ze takich rad udzielasz?


    Inne opcje: wynajem czegoś lokalnie.


    Taa. Jak znajdzie cokolwiek za normalną cenę :) Deficyt w regionie potworny.


    Co do dojazdów, to na PKSy bym nie liczył (zdaje się te ostatnie
    Warszawa-Nadarzyn i okolice mają likwidować do końca, a póki co jeżdżą
    tak dość rzadko).


    A to coś nowego. PKS GRODZISK może i sie wycofa, ale Żyrardów nie.


    Natomiast dzięki wysiłkom gminy (oklaski i wazelinka ;) ) załatwiona
    została kolejna linia ZTM i 733 jadąc z Warszawy jedzie do Młochowa
    akurat przez Urzut


    Jeździsz może rano? jeśli tak to czy nie potrzeba przegubów czy coś takiego?


    Uprzedzam - w Raszynie są zawsze kosmiczne korki, a i za Jankami na
    katowickiej też się okresowo ładnie zatyka (chociaż tam to akurat rano
    do Warszawy, a dopiero wieczorem z Warszawy, zwłaszcza w piątki).


    On wybrał kurs odwrotny i korków nie uświadczy (będzie jechał Z warszawy
    w godzinach porannych i wracał DO warszawy w popołudniowych)


    Inna opcja - SKM (do Pruszkowa) lub WKD (do Kani, Komorowa lub
    Otrębusów), ale czym dojedziesz stamtąd to już licho wie.


    Jakiś PKS bodajże jeżdżący do Rozalina, ale to tylko 5 kursów na dobę.


    Chyba żebyś się zsynchronizował z kimś, kto z tej okolicy dojeżdża do
    kolei samochodem ;-


    wymaga sporego zaangażowania :)





    Temat: Ukrainizacja komunikacji publicznej czyli dlaczego busy są złe


    Dobra. Sprobuje rzeczowo.


    Wreszcie ktos.


    - tabor przewoznikow prywatnych czesto nie spelnia podstawowych norm

    zawsze, jakby kto mial watpliwosci.


    Zgadza sie. Aczkolwiek PKS Grodz. Maz. do Warszawy z Jaktorowa/Grodziska
    jezdzi calkiem nowymi/niedawno remonotwanymi pojazdami.
    To samo prywatna linia Leszek Wnuk (ex Connex?)


    - kierowcy mikrobusow w celu maksymalizacji zysku zabieraja pasazerow na
    miejsca stojace, co jest naruszeniem zasad bezpieczenstwa i w przypadku
    przygrzmocenia w drzewo bedziemy mieli kolejna jatka jak na Kartuskiej


    To sie zgodze - zabieraja.


    - kierowcy mikrobusow w celu wyprzedzenia konkurencji czesto ignoruja
    przepisy drogowe, zajezdzaja droge konkurencji, co po raz kolejny jest
    zagrozeniem bezpieczenstwa podrozujacych.


    Czy ja wiem ? Na trasie Pruszkow<-Wwa wszyscy jada jednakowo - ostro i
    zajezdzajac sobie droge.


    - przez przewoznikow prywatnych stosowane sa ceny dumpingowe, ktore po
    likwidacji rownoleglego polaczenia kolejowego natychmiast sa podnoszone.
    Niech mi ktos powie, ze z punktu widzenia pasazera jest to dzialanie
    dlugofalowo korzystne.


    Eeee. Przez kilka lat PKS jezdzil z Pruszkowa do Warszawy za 3.50.
    Prywatny za 4 PLN.
    Teraz PKS jezdzi za 3.80, prywatny nadal za 4 PLN.


    - brak rozkladu jazdy powoduje, ze oferta jest skierowana tylko do ludnosci
    miejscowej i ktos, kto sluzbowo lub prywatnie musi odwiedzic miejscowosc
    obslugiwana przez busy, nie ma mozliwosci zaplanowania podrozy, przesiadki i
    powrotu o rozsadnej porze.


    Rozklady prywatnego sa w internecie i na przystankach. Ponadto do
    kupienia na miescie.
    PKS podobnie.


    - wielu przewoznikow na jednej linii (brak unii taryfowej) uniemozliwia
    osobie dojezdzajacej codziennie w roznych godzianch zakup biletu
    abonamentowego co wali po kieszeni.


    Eee, PKS ma miesieczne i prywatny to samo. Fakt, ze oferta biletowa, w
    porownaniu do WKD jest dosc uboga.


    - brak skomunikowania pojazdow pomiedzy soba utrudnia planowanie dalszych
    podrozy, a co za tym idzie strate czasu dla pasazera.


    Tutaj ciezko by z czymkolwiek komunikowac.

    Ja jestem tylko zwyklym pasazerem. Chcacym dojezdzac do domu i do pracy.
    I jestem zwolennikiem tego transportu, ktory mi odpowiada.
    Mam miesieczny na WKD, ale czasmi jezdze autobusami. Nie znam sytuacji w
    innych miejscach. Pisze tylko o odcinku Pruszkow <-Warszawa.
    Czekam na dalsze argumenty "Dlaczego busiarze/busy za zli/zle ?"







    Temat: Jechałem...


    | To sa zjazdy do zajezdni, wiec musza. Komorowy oczywiscie by sie
    | przydaly (ja tam bym wolal Podkowy)

    | No niestey muszisz sie pgodzic z faktem ze w Pruszkowie mieszka 55 tys a
    w
    | PL jakies 4 :)).

    Moze i tak, ale w wiekszosci mi obcy lub zgola obojetni :-)


    Z drugiej strony do Pruszkowa jezdzi w tej samej cenie co 10 min "zwykly"
    kibel, nieco wygodniejszy (szybciej, bardziej dostepnie w Wwie). A Podkowa
    jak juz pisalem jest poprostu skazana na WKD...


    | Nie ma. W kazdym razie nigdy w zyciu nie widzialem rejsowego PKS w PL.
    Moze to bylo kiedys...


    moze...


    | i nawet byla taka swiecka
    | tradycja, ale upadla. Ja mysle, ze tych wagonikow po prostu brakuje...

    | Ja slyszalem ze maja za duzo. Ale nie wiem.

    Ja tez nie wiem, ale wydaje mi sie, ze brakuje. Moze nie wagonikow,
    moze personelu kokpitowego. Faktem jest, ze sa zawieszane kursy w
    godzinach ekstremalnego szczytu, kiedy kursy sasiednie stanowia tzw.
    bydlecy wagon. I chyba nie jest to widzimisie przewoznikow
    aglomeracyjnych, gdyz jakies dzialania zastepcze (przesuwanie
    sasiedniego kursu) daje sie obserwowac...


    Chyba raczej brakuje, tzn brakuje sprawnych bo niesprawnych to jest za duzo
    :))
    Byc moze niedlugo bedzie trzeba przebudowac jakiego EN57 na 600 voltow czy
    tez puszczac sklady typu EN94 + Bh.

    A przesuwanie kursow - czy to codziennosc?


    | Ogolnie rzecz biorac WKD stosuje
    | nieco praktyki monopolistyczne. Ale zeby bylo smieszniej zaden
    autobusiarz
    | nie dowazyl sie wejsc WKD w droge bo sie nie da (wiekszosc drog biegnie
    | pionowo itd.).

    Oj tak. Proba pojechania samochodem wzdluz WKDki jest ciezkim
    doznaniem nawigacyjnym...


    nawet rowerem :))


    | | vie... Moglo byc gorzej: grozily mi dojazdy PKSem z Radziejowic...
    | Ciekawe, ile czasu ci to zajmuje? ;-)

    | baaardzo dlugo. Najszybciej jest oczywsice kiblem do Zyrardowa i dalej
    | PKSem, ale ostni PKS Zyrardow - Radziejowice jedzie o 16:30 :(((

    O, to ciekawe. Ja myslalem naiwnie, ze najszybciej jest jednak PKSem
    prosto z Wawy przez gierkostrade... No i sa jeszcze autobusy z
    Grodziska, o ile sie orientuje.


    Ofkoz, ale:
    - bilet drozszy
    - PKSy sa z Zachodniej a tam mam 5 razy dalej niz na Powisle skad sa kible
    do Zyrardowa
    - dzialka kolegi lezy dokladnie we wsi Tartak - Brzoski (obok tzw.
    Hamernii). A wiec z gierkowki trzeba by isc kawal drogi piechta, a te z
    Zyrardowa staja przy tejze Hamernii
    - nie posiadam cegly PKSowej. A bez tego naprawde trudno jest sie polapac w
    rj, bo gierkowka jezdza do Rawy, Mszczonowa, Tomaszowa i 30 innych miast
    docelowych , i w odtku nie widaomo czy dany autobus stanie w Radziejowicach
    - przez Grodzisk - tez trza walic z buta....

    Poza tym jezdzenie tak jak opisalem udowodnil koledze jak tani jest pociag w
    porownaiu z samochodem :)))


    | Oraz rozbudowa Modlina. Oraz nie wiadomo co jeszcze. To glupoty. Byla
    | taka moda ze trzydziesci lat temu, ze budowalo sie lotniska po 100 km
    | od miasta i teraz to wszystko upada pomalutku, vide Montreal-Mirabel.

    | Ale Okecie niedlugo zrobi sie same centrum. Stad te plany

    Do centrum to, w moim odczuciu, powinny byc co najmniej TRZY ulice
    (zeby mogl byc rynek, rondo albo co; dygresja: w Tarnowie sa, o ile
    czegos nie przegapilem, ronda dwuulicowe, przelotowe znaczy). Na razie
    jest jedna i na wiecej sie nie zanosi, znajac tempo inwestycji
    drogowych w Warszawie. Chyba ze za centrum bedzie biegac skrzyzowanie
    17 Stycznia i Zwirki-Wigurki, ale to dosc wirtualne wszystko...


    Tzn Okecie samo w sobie nie stanie sie centrum tylko podlaczy sie do
    centrum. Zreszta za 10 lat Wwa wygladac bedzie tak:
    - pas obecnego centrum
    - pas slumsow typu Ursynow, Brodno, Jelonki i inne blokowiska
    - pas luxusowych osiedli z 5m murami i ochrona...

    ;-)))


    | Mam argument ktory spowoduje ze nie pogonia. Otoz w planach bylo tez
    | zbudowanie superszbykiej kolei TGV (mowie jezykiem p. radnych :) Wwa -
    | lotnisko - Lodz.

    I beda tam same ekspresy z maksymalna doplata, na ktore nie robia
    miesieczne. I bede musial kupic sieciowke E*, jezdzic WKDka do
    Warszawy i dalej tym TGV :-)


    Ja bym cie cieszyl na Twoim miejscu. Dzieki temu nie musialbyc sie spowiadac
    przed rodzina ze wydajesz kase na takie glupoty. ;-)))


    | Modlina natomiast nie beda raczej rozbudowywac, bo nie przysluzy sie to
    | Lodzi...

    To sa sprawy polityczne i ja ich nie umiem...


    --

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.