Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS katoowice Rozkład jazdy PKS Katowice połączenia międzynarodowe |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Wrocław Zakopane cenaTemat: co sądzicie o MPK, PKS oraz o busach To odpowiem tobie co trzyma kierowców ale tych starszych- "vat", czyli nie nabijanie biletów na kasę. Nie nabiłeś właścicielowi nabiłeś sobie. Masz na to dowody? A poza tym w takich firmach jak WiZ, Lech, Jocker, Emir brakuje kierowców. Niektórzy zmądrzeli i wybrali lepszą firmę, na lepszych warunkach. No i tak powinno być. Jeżeli komuś nie podobają się warunki pracy to się można zwolnić. Co Ty na to Poldek? A teraz co do cen. Znawca "busów" twierdzi,że 7zł to jest mało za podróż do Lublina w granicach czasowych 1,10-1,20. Bo to jest mało. Rekordowo za taką odległość można w PKSie zapłacić i 12 zł. Jeżeli ktoś będzie wracał poźno z Lublina to niech się nie załamuje. W 40 minut dojedzie w cenie niewiele większej niż bus: 22.45 (PPKS Lublin) Lublin-Kraśnik-Wisła cena 9,5zł; studencki 6,6zł 0.30 (PKS Lublin/o Hrubieszów) Hrubieszów-Lublin-Kraśnik-Zakopane cena 8zł; studencki 5,5zł 0.45 (PKS Veolia Sanok) Warszawa-Lublin-Kraśnik-Sanok cena 9zł; studencki 6zł Ja o tym już też pisałem. Jeszcze jest o 22.30 autobus do WRocławia. Temat: [pr] Niebezpiecze rajdy zatłoczonych busów
6.00 Krakow - Poznan przez Czestochowa tak ze widac ze alternatywa dla busow jest. Bilety oczywiscie sa aron Temat: Lublin - nowe polaczenie PKS-PKP Jakos nie wplywa to na spadek liczby turystow. Sa gory w Polsce gdzie nie ma busow ( np. Gory Zlote) i nie widac jakiegos exodusu turystow z Zakopanego wlasnie tam. Latem udało mi się odkryć prywatne busy startujące z Ząbkowic Śląskich i jedna linia do Złotego Stoku a więc u podnóże Gór Złotych. Niestety busy jadą tylko w dni powszednie, więc z punktu widzenia turystyki mają małe znaczenie. Więcej prywatnych busów tam nie ma, wszędzie króluje PKS Kłodzko z cenami o około 30% czy 40% wyższymi niż Polbus Wrocław na porównywalnych odległościach. Po zamknięciu linii kolejowej Kłodzko Stronie Śląskie nie pojawił się prywatny przewoźnik i nie obniżył cen. Piękny marmurowy dworzec w Stroniu został zabity na głucho i przynajmniej nie ulega chuligańskiej dewastacji wewnątrz. Owszem wraz z polityką PKP likwidacji połączeń w Kotlinie Kłodzkiej pojawiły się nowe kursy dalekobieżne na przykład Zamość - Kłodzko pozdrawiam Temat: PKS Puławy Prezes chce majstrowac przy pensjach ciekawe czy to jedyny sposób na uzdrowienie firmy.Trzeba robic cos nowego,rozkład zbudować nowy pomysleć moze o nowych połączeniach - no ale to było do przewidzenia. Nowe połączenia, tylko czym, sam byłem świadkiem jak w Zakopanem, w wakacje, stała H10-12 z ceną 9,50 do Krakowa i nieliczni wsiadali, a obok Szwagropol Bova za bodajże wtedy 18,00. Mimo że ta H10-12 wcale nie jest zła. To co mają nie wystarczy na otwieranie nowych tras, potrzebny leasing, albo "cóś" innego. Tak na marginesie, wiadomo jak sobie radzi PKS na trasie do Wrocławia, po wkroczeniu busa na tej trasie? Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne Swego czasu PEx uruchomił 2 połączenia na linii Warszawa-Radom-Kielce-Kraków.Niedługo później zostały zlikwidowane.Pamiętam,że kiedyś Polski Express jeździł właśnie przez Radom,Kielce,Kraków do Zakopanego.Jak już pisałem wcześniej-były też połączenia do Wrocławia,Karpacza i Kudowy Zdroju,a także Poznania(choć to ostatnie chyba z 10 lat temu).Wszystkie zlikwidowano.A przecież to były połączenia wielkich miast!Trudno powiedzieć dlaczego się nie sprawdziły-cena,niedogodne godziny odjazdów,brak przystanków w ważnych miastach?Atutem PEx-u zawsze był-jak sądzę-komfort.I śmiem twierdzić,że firma ta przyczyniła się w pewnym stopniu do polepszenia taboru przez PKS-y.A swoją drogą-połaczenie do Gdynii nie jest wykreślone z rozkładu jazdy Polskiego Expressu. Temat: Lublin - nowe polaczenie PKS-PKP
Zreszta gdyby Lublin radzil sobie najgorzej z miast wojewodzkich to by
aron Temat: Lublin - nowe polaczenie PKS-PKP
Temat: nowa konkurencja dla ZPR Lublin
Kiedys mielismy w sklepach ceny urzedowe i raczej nie ma szans na powrot do Ja wole placic za bilet 6 zl, a nie 18 i miec lepsza jakosc przewozu, to
Czyli, chcąc zaplanować podróż z jednego końca Polski na drugi, muszę
Malo miast ma tak duze i hojne dla KM budzety, trzeba wybierac, nowe
Temat: pkp srednia predkosc na calej trasie ok. 61 km/h. Teraz samochod. Nie wiem niestety jak jest daleko i w jakich warunkach sie jedzie z centrum Katowic do autostrady, oraz z autostrady do centrum Krakowa. Oraz nie Autostrada praktycznie "wjezdza" do samego centrum Katowic. A z centrum Krakowa trzeba do niej chwile dojechac. Dluzsza lub krotsza zaleznie, w ktorym miejscu centrum jestes. Jak od zachodu, to szybko i bezproblemowo.
Z tym, ze dalekobiezne pospieszne i PE zwykle jada krocej (1.05 - 1.10), Tomasz PS: To tylko dla objasnienie sytuacji ;) Temat: wakacyjne wojaże A więc tak, skromne podsumowanie sezonu letniego (dla mnie zezon letni trwa w przedziale maj-wrzesień) w moim wykonaniu prezentuje się następująco: - majówka Słowacja, zamek Stara Lubovna + objazdówka Opole-Tarnów-Krynica (weekend majowy) - spontaniczna wycieczka weekendowa do Kołobrzegu (sobota-niedziela, chyba 17-18.05) - grillwycieczka Bolków, Świny, Wrocław (31.05) - Czantoria, Bielsko-Biała, krótka jednodniowa wycieczka pod koniec czerwca - 18-20.07 objazdówka po Polsce: Wrocław, Gdańsk, Malbork, Zakopane, Kraków - wycieczka na Hel w ramach pożegnania sezonu letniego, 19-21.09 Nie chce mi się liczyć dokładnych statystyk, lecz szacuję iż w tym roku (uwzględniając nie tylko wypady w sezonie letnim) pokonałem około 12tys km, około 200km busiarstwem w stylu PKS, niezliczone ilości kroków w ramach dotarcia do jakiegoś celu, pieniędzy też trochę na to poszło lecz nie żałuję ani złotówki. Jedyne czego żałuję to braku czasu bo pewnie bym mógł tak podróżować i dłużej i częściej. Ekipa też dopisała, pojawiła się jedna nowa osoba, która z marszu wkupiła się do wycieczkowej elity i teraz żadna wycieczka przyszła i obecna obejść się bez niej nie może Oczywiście nowe osoby są mile widziane, czy to od początku do końca trwania imprezy wycieczkowej czy też na jakimś odcinku trasy. Z ciekawostek podróżniczych obalę kilka stereotypów: - jazda pociągiem 12 godzin wcale nie musi być nudna i nużąca (i nie mam na myśli organizacji zakrapianej imprezy) - obcy ludzie, w obcym miejscu, przypadkowe osoby np. w pociągu to niekoniecznie chamy, dresy i buce a wręcz przeciwnie - jeśli jesteś wobec nich sympatyczny (i vice versa), to oni są sympatyczni wobec ciebie - PKS kojarzy się nie tylko ze starymi autosanami H9 (obrazek: http://komunikacja.foto.w...tosan-h9-12.jpg ) lecz porządnymi klimatyzowanymi busami i umiarkowanymi cenami przejazdu - w podróży czas zapier*** i jeśli wydaje ci się, że trzeba czekać na przesiadkę w jakimś miejscu kilka godzin to okazuje się że nagle tego czasu było za mało (i bynajmniej nie dlatego że pociąg/pks się opóźnił) Do następnych wakacji!! Temat: Osobowki Debica-Rozwadow w nowym rozkladzie | | | Agonia trwa nadal. Te cztery pary będą wozić tylko powietrze, a pasazerów | Fakt, ten rozklad zrobiony jest tylko po to, zeby byl. Wywoluje tylko | nowa prywatna linia autobusowa Mielec - Padew. O klientów walczy tez PKs i | Pewnie to wydluzenie "Hetmana" do Wroclawia ma | SEREK Całkowicie się zgadzam. Przez Werchratę dlatego, że Wrocek będzie musiał jeździć przez Lubaczów bo to Ale ja wcale tego nie żałuję tak do końca, choć oczywiście ten pociąg powinien natomiast powinni uruchomić przynajmniej z jedno co najmniej o takim Pozdr. -- Temat: biedna Łódź - nie dla PKS Jak widac tylko PKP nie opłaca się dbać o pasażerów z Łodzi opowiadając, że Łódź jest za biedna... http://www1.gazeta.pl/lodz/1,35136,1529779.html Zmiany w rozkładzie PKS Zapowiada się ostra konkurencja między łódzkim PKS a koleją. W nowym Rozkład wchodzi w życie 15 czerwca i będzie obowiązywał przez rok. Za to od 21 czerwca w rozkładzie pojawią się sezonowe nowości. Będzie * Kołobrzegu. Wyjazd z Dworca Centralnego zaplanowano na godz. 5.30, * Krynicy Morskiej (przez Warszawę i Elbląg). Z Dworca Centralnego w * Kudowy Zdrój (przez Wrocław, Kłodzko, Polanicę i Duszniki). Z Łodzi * Łeby. Z Dworca Centralnego autobus wyjedzie o godz. 21, by o godz. 6 * Zakopanego. Dziś jest już jedno połączenie (wyjazd z Łodzi - godz. Na tej trasie jest też zniżka 10-proc. na powrót (jeśli pasażer kupi Z kolei od 1 lipca z łódzkim PKS-em za 38 zł będzie można zabrać się do Z rozkładu nie zniknie autobus do Koszalina. Będzie go jednak obsługiwać Za podane ceny można kupić bilet w jedną stronę Temat: nowa konkurencja dla ZPR Lublin Psofometr :
najpierw 2 skoordynowane rozkłady PKP Łuków 15.45 - Dęblin 16.51/18.32 - Zamość 22.15 a teraz nieskoordynowany bus Łuków 15.50 - Lublin 17.20/17.50 - Zamość 19.00 co byś wybrał?
Kupuj żarcie na wsiach i przedmieściach.
pozdrówka Temat: PKS Ze strony www.coroner.pl : Dworzec PKS Kielce Sprawdzone przez Coroner.pl data: 2006-06-08 | kategoria: Autobus Opisano już dworzec w Zakopanym i wiemy co może spotkać tam przeciętnego turystę. Pora aby dowiedzieć się czegoś o dworcach w Kielcach. Jako pierwszy pod lupę trafia dworzec PKS. Podróżujący liniami PKS, odwiedzając miasto Kielce, doznaje miłego zaskoczenia. Jego powód już wyjaśniam. Zwykle Polskie dworce autobusowe straszą podróżnych. Najczęściej zastajemy maleńki odrapany budynek z kilkoma kasami i nic nie wiedzącą obsługą. Zazwyczaj też, estetyka owego miejsca pozostawia wiele do życzenia. Władza ludowa, nie wiadomo z jakiej to przyczyny, zafundowała miastu Kielce piękny funkcjonalny obiekt, z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Umożliwia obsługę w stopniu przynajmniej zadawalającym. Wówczas był to jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Europie. Wyobraźmy sobie tą budowlę 20 lat temu – kiedy królowała szpetota PRL. Moim zdaniem, mimo upływu lat dworzec nadal imponuje. Jego nietypowa architektura oraz nowatorskie rozwiązania kwalifikują go do grona najciekawszych atrakcji miasta. Pozostałe zalety to: położenie – miejsce sąsiaduje z dworcem PKP – zatem, kiedy podróżny przesiada sie z autobusu do pociągu, zajmuje mu to dosłownie kilka sekund. Natomiast przykładowo, taka przesiadka we Wrocławiu jest nader uciążliwa a przedostanie się z dworca na dworzec zajmuje dobre 10. A w Nowym Targu czeka nas co najmniej 25 minutowy spacer. Zatem przesiadki w Kielcach są przyjemnością. Zajrzyjmy do wnętrza spodka. Bo dworzec wygląda jak spodek. [zdjęcie1] [zdjęcie2] Budynek składa się z dwóch kondygnacji. Co można znaleźć na dole? Przede wszystkim, sporą ilość kas, kiosków, sklepów. Znajdziemy tutaj także punkt informacyjny. To właśnie informacja jest piętą Achillesową tego dworca. Osoby pracujące w tym okienku wypracowały pewien specyficzny styl obsługi podróżnego. Założyły, że skoro podróżujący to zazwyczaj mieszkaniec innej miejscowości to kultura nie obowiązuje. Wszak, czy taki podróżny z innej miejscowości wie co to kultura? Czy będzie mu przeszkadzało, że pani w okienku oschle, lakonicznie i od niechcenia udzieli połowicznych informacji? Obsługa wyszła z założenia, lub brała udział w specjalistycznych szkoleniach, na których widocznie takie zachowania wpajano. Informacje nawet uzyskamy, ale najczęściej trzeba stanąć w kolejce kilka razy nim się wszystkiego dowiemy. Zadajemy pytanie pani - odpowiada tak szybko, że człowiek nie zdąży pomyśleć czy wszystko już wie a pani odpowiada następnej osobie. Po odejściu od okienka, wiemy zazwyczaj tyle co przed pójściem do niego. Na plus można zaliczyć fakt, że obsługa nie bombarduje nas zbyt wieloma informacjami. Dba zapewne o to aby nasz pamięć się nie przepełniła. Pół biedy, kiedy interesuje nas połączenie bez przesiadek. Wówczas wystarczy dwa razy zająć miejsce w kolejce. Jeśli wycieczka jest bardziej skomplikowana, trzeba zrobić kilka rundek. Kiedy nie ma kolejki, to taką niedogodność przyjmujemy z przymrużeniem oka, ale nie kiedy jest ruch, turysta może się zdenerwować. Warto pamiętać, że nieuprzejmość najlepiej zwalczać stanowczością i nie wdawać się w zbyteczne dyskusje. Należy żądać fachowej informacji i twardo stać przy okienku do czasu uzyskania wszystkich informacji. Teraz pora opisać rozkład jazdy. Na centralnej ścianie wisi szczegółowa mapa połączeń komunikacji międzymiastowej. Mapka przedstawia w które miejsca dociera komunikacja PKS. Obok jest też elektroniczny rozkład jazdy. Osoby, które znają się na technice uzyskają szczegółowe dane, gdyż rozkład ten o dziwo działa. Dodatkowo odjazdy autobusów zapowiadane są kilka minut wcześniej, tak aby podróżny spokojnie dotarł na stanowisko z którego planowany jest odjazd. Czego brakuje? Lepszej koordynacji z dworcem PKP. Moim zdaniem, w dobie tak rozwiniętej techniki, obie te instytucje powinny być w stanie udzielić informacji o danym połączeniu jednej czy drugiej instytucji. Bo twierdzenie, że z konkurencją sie nie brata wcale nie jest prawdziwe. Podróżny po kilkukrotnym odwiedzeniu obu dworców i tak wybierze najdogodniejszy dla siebie środek lokomocji. Mając w jednym miejscu wszystkie potrzebne informacje, spokojnie mógłby połączyć podróż tymi środkami lokomocji. Zaoszczędzony czas mógłby wykorzystać na zakupy, odpoczynek, wypicie kawy na dworu. Ale przecież to nie my mamy uczyć technik biznesowych. Gdyby to było prywatne, wtedy bardziej dbałoby się o podróżnego. Można powiedzieć, że na dworcu kupimy dosłownie wszystko. Gastronomia jest szeroko rozwinięta. Zjemy tutaj w miarę dobry i tani posiłek w estetycznych warunkach. O ile czas nam pozwoli:) Ceny kawy, herbaty, wody mineralnej nie szokują. Są przystępne i bezpieczne dla kieszeni przeciętnego Kowalskiego. Jest tutaj kilka butików w których odzież nie jest wyszukana ale w razie potrzeby można coś kupić. Zawsze można też nabyć jakąś skromną pamiątkę. Oczywiście na miejscu jest również sklep spożywczy. Ceny w nim są o dziwo normalne, bez ogromnej marży. W podróży jest to ważne – bo głodny turysta – to zły turysta. Mój wzrok zawsze przykuwa czarownica lecąca na miotle – taki maleńki akcent Świętokrzyski. Ważna uwaga, na dworcu są czyste toalety! Usytuowane w takim miejscu w którym nie przeszkadzają podróżnym a ich ilość jest wystarczająca. Reasumując. Dworzec PKS w Kielcach jest dworcem przyjaznym, który można polecić podróżnym. Nie spotkają ich tutaj nieprzyjemne niespodzianki. Śmiało można planować podróż z przesiadkami na tym dworcu. Może on być również dworcem docelowym. Do czego zachęcam. Temat: Drżyjcie kolejarze!
Nie przesadzaj. Ja tam mogę czytać bez problemu. To nie jest nic
Nie sądzę. Busy są w o wiele lepszym stanie technicznym niż przeciętny
A to zobaczymy. 10 lat temu PKP też myślało, że im nic nie grozi.
Ogólnie wychodzi na to, że u mnie wygrywa kolej, u Ciebie - busy. Może wasze Temat: Pociągi interREGIO i osobowe dalekobieżne Ludzie, troszeczke bez takich farmazonow i bzdur! Samorzad wojewodzki jest zupelnie niezalezny od rzadu! Pomylilo sie wam z wojewodami - to oni sa przedstawicielami rzadu w wojewodztwach! PO nie zostala wybrana w wyborach do samorzadow we wszystkich wojewodztwach - np. w podkarpackim marszalek jest z Pisssu! To mi troche pachnie populizmem W obliczu fatalnej sytuacji PR spolka szukajac dodatkowych srodkow finansowych zdecydowala sie uruchomic pociagi InterRegio. Wszystkim sie wydawalo, ze to takie dochodowe, bo przeciez jak pospieszne kursowaly pod bandera PKP PR to wszystko bylo takie cacy... Ano bylo, bo te pociagi byly dofinansowywane przez Min. Infr. Ale Krieger w koncu powiedzial o co chodzilo - o to by Intersyfy podzielilo sie ta dotacja. Oczywista rzecza bylo, ze po wyjsciu PR z grupy PKP, zarzad tej grupy straci nad ta spolka wladze. Caly wczesniejszy podzial PKP (od 2001 r) na spoleczki mial na celu sprzedanie tego co sie da. Stad w pierwszej kolejnosci wylaczono te zyskowne obszary dzialalnosci: PKP Cargo i PKP Intercity, ktore byly i sa przeznaczone na sprzedaz, a reszte wrzucono do PKP PR, ktora to spolke z gory traktowano jako jedno wielkie zapadajace sie bagno. Zyski ze sprzedazy PICu i Cargo mialy trafic do naszego wiecznie dziurawego budzetu! Aby wylaczone z grupy PKP PR nie mogly konkurowac z Intercity zabrano tej spolce majatek potrzebny do wykonywania dzialalnosci konkurencyjnej (wagony i lokomotywy). To wlasnie taki cel swiecil tej idei. Dla Intercity wybrano mniejsze zlo. Pisze wybrano, bo to nie byla decyzja PKP tylko decyzja kilku naszych rzadow i parlamentow. Celem istnienia InterCity sa jak najelpsze wyniki tak by pozyskac jak najwiecej kasy z prywatyzacji. To jest glowny powod, ze kazda proba oslabiania pozycji tej spolki wlasnie przez takie dzialania nie bedzie miala zadnego poparcia w rzadzie, i nie wazne jaki to bedzie rzad!!! I nawet sam Wach nie ma tu wiele do gadania, bo to rzadowi a w szczegolnosci ministrowi skarbu zawsze bedzie zalezalo na tym, by nie zagrazac pozycji Intersyfy, tak by dochody ze sprzedazy tej spolki byly najwieksze, by jak najbardziej skorzystal na tym nasz budzet. Krieger wiedzac, ze od samorzadow zadnej dodatkowej kasy nie wyciagnie, postanowil sprobowac "odgryzc" kawalek dotacji na finansowanie pociagow miedzywojewodzkich-pospiesznych. Szybko ktos mu jednak wytlumaczyl, ze to sie raczej nie uda, bo wlasciciel PKP Intercity sie wscieknie! NIe mowie nawet o Wachu ale wlasnie o Skarbie Panstwa... Krieger uslyszal wiec od MIninstra Infrastruktury, ze dotacja na ten rok zostala przydzielona Intercity, a ministerstwo nowych pociagow tej kategorii zamawiac juz nie bedzie, wiec na kase nie ma co liczyc. Tak pomysl na dodatkowa kase legl w gruzach!!! Przy horendalnie wysokich cenach dostepu do torow, duzych kosztach najmu lokomotyw od Cargo oplacalnosc takich pociagow jest wysoce watpliwa- to Krieger wie bardzo dobrze. Stad tez przy jasnej informacji, ze kasy z budzetu centralnego nie bedzie, kursowanie tych pociagow wisi na wlosku... Krieger powinien sie skupic bardziej na wlasnym podworku! Ile miast nie ma pociagu, ktory dowozilby ludzi na 7 / 8 do pracy. Jak olbrzymia jest luka w szybkich regionalnych polaczeniach typu RegioExpress nie trzeba chyba pisac: Poznan-Gorzow, Poznan-Zielona Gora, Poznan-Kalisz, Bydgoszcz-Grudziadz, Czestochowa-Krakow, Gdynia-Elblag, Gdansk-Slupsk, Krakow-Kielce, Krakow-Zakopane, Katowice-Nysa, Łódź - Radom... Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze uwidocznila sie histeryczna wrecz nienawisc do pociagow pospiesznych! Dopoki pociagi byly w PKP PR wszystko bylo cacy, wszyscy je uwielbiali a teraz jak tylko wola parlamentu i rzadu przeszly do Intercity wszyscy wieszaja na nie psy! Dawna niechec jaka darzylo sie PKP Intercity zostala praktyczne przelana na ta kategorie, tak lubianych jeszcze do grudnia zeszlego roku pociagow! Najgorsze, ze Intercity, ktore wcale tych pociagow tak do konca nie chcialo, (o ile te IR zostana w koncu uruchomione) bedzie mialo dobry pretekst do masowych ciec oferty. I straci na tym ogolnie pojete spoleczenstwo!!! Do zwolennikow IR: wyjsciem z tej sytuacji nie jest uruchamianie IR na bohunach czy ezt (zwlaszcza tych po remontach, ktorych nie powinno sie zabierac korzystajacym z kolei na codzien w dojazdach do pracy czy szkol) tylko POPRAWA JAKOSCI W POC. POSPIESZNYCH. Mowie tu o likwidacji przesadzonych rezerw czasowych no i prawdziwie korzystnych i szeroko dostepnych ofertach biletowych, ktore sklonilyby wieksze rzesze ludzi do korzystania z pociagow. IR w chwili obecnej sa kanibalami pospiesznych, zeby przyciagnac zupelnie nowych pasazerow do kolei (nie mysle tu o konkretnej spolce tylko o calym rynku kolejowym) trzeba polepszac jakosc obslugi! 10 zl mniej niz w pospiesznym nie skloni ZADNEGO kierowcy, do pozostawienia auta i pojechania pociagiem... zwlaszcza starym ezt. Jezeli nawet znalazlby sie jeden taki smialek, to po 4 godzinach takiej podrozy z Krakowa do Wroclawia w zyciu wiecej do pociagu by nie wsiadl! To nie tedy droga jest. Chec puszczenia IR tuz przez Slazakiem na calej trasie od Wroclawia do Przemysla wyglada zupelnie jak znienawidzona wolna amerykanka busiarzy (podjezdzanie na przystanek tuz przez PKS'em). Troche sie boje, ze takie dzialania spowoduja, iz za pare lat, kategorii pociagow pospiesznych u nas nie bedzie... Bedzie tak jak w Niemczech, gdzie trzeba jechac dosc drogim, nawet jak dla Niemcow, pociagiem IC/ICE, albo tluc sie przez pol dnia z licznymi przesiadkami pociagami regionalnymi/przyspieszonymi. A ja uwazam, ze w naszym kraju panstwo powinno finansowac obszerna siatke polaczen pospiesznych!!! // Tnij cytaty i nie usuwaj dopisków moderatorów. Kolejnym razem za coś takiego poleci ostrzeżenie. @mk1992 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||