Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: Pks polskieTemat: Dziesiątki mikrobusów nacierają na Warszawę Dziesiątki mikrobusów nacierają na Warszawę Rozwoj busów nie świadczy o żadnym sukcesie komunikacji, ale wrecz przeciwnie - jest oznaką KRYZYSU w transporcie masowym. Kazdy specjalista od komunikacji zgodzi sie z tą tezą. Busy to organizowane "na prędzce" tymczasowe połączenia pseudo-autokarowe na liniach, gdzie nie istnieją dobre połaczenia komunikacyjne. Busy charakteryzują się tym, że jezdza raczej bez rozkladu ( w artykule jest niby informacja o jakihs rozkladach), ale jesli nawet takowy istnieje, to kierowca busu i tak czeka z odjazdem az uzbiera sie odpowiednia ilosc pasazerow, zanim ruszy (zeby zwrocilo mu sie za kurs lub zeby wiecej zarobil). Do tego polskie busy charakteryzuja sie raczej WYZSZĄ cena za kurs niz tradycyjne PKSy a nawet prywatni przewoznicy autokarowi (wbrew temu co stoi w artykule!!!!!). Owszem podroz busem trwa z reguly krocej niz autokarem, ale tylko dlatego ze kierowcy busów jezdza szybko (nieprzepisowo) i dosyc ryzykownie. Stosuja takze skroty, na ktore nie moga sobie pozwolic przewoznicy tradycyjni. Kolejnym aseektem jest tabo. Teoretycznie busem powinien być specjalnie do tego skonstruowany pojazd. Wielu producentow nadwozi ma swojej ofercie odpowiednio przystowowane pojazdy z odpowiednimi atestami. Niestety wiekszosc busiarzy nie kupuje pojazdow specjalnie zaprojektowanych jako Busy. Tanszym sposobem na pozyskanie taboru jest zakup zwyklej furgonetki dostawczej i wstawienie do srodka foteli oraz obicie tapicerką. Taki pojazd chociaz z zewn. wyglada jak prawdziwy bus, to jednak nie jest ani odpowiednio zaprojektowany ani ergonomicznie wyposazony w fotele( sa one zazwyczaj nackane w srodku na maxa, azeby jak najwiecej "sardynek upchnac"w srodku). Rozwoj busow swiadczy niewatpliwei o przedsiebiorczosci ludzi, ale nie jest wyznacznikiem rozwoju komunikacji lecz jej glebokiego kryzysu. Ludzie wola zaplacic ciut wiecej za podrzo busem niz czekac na PKS, ktory jezdzi wolno i rzadko kursuje, nie mowiac juz o polaczeniach kolejowych. Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 147 rezultatów • 1, 2, 3 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||