Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • luczycki.xlx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: Pks polskie





    Temat: Dziesiątki mikrobusów nacierają na Warszawę
    Dziesiątki mikrobusów nacierają na Warszawę
    Rozwoj busów nie świadczy o żadnym sukcesie komunikacji, ale wrecz przeciwnie -
    jest oznaką KRYZYSU w transporcie masowym. Kazdy specjalista od komunikacji
    zgodzi sie z tą tezą. Busy to organizowane "na prędzce" tymczasowe połączenia
    pseudo-autokarowe na liniach, gdzie nie istnieją dobre połaczenia
    komunikacyjne. Busy charakteryzują się tym, że jezdza raczej bez rozkladu ( w
    artykule jest niby informacja o jakihs rozkladach), ale jesli nawet takowy
    istnieje, to kierowca busu i tak czeka z odjazdem az uzbiera sie odpowiednia
    ilosc pasazerow, zanim ruszy (zeby zwrocilo mu sie za kurs lub zeby wiecej
    zarobil).
    Do tego polskie busy charakteryzuja sie raczej WYZSZĄ cena za kurs niz
    tradycyjne PKSy a nawet prywatni przewoznicy autokarowi (wbrew temu co stoi w
    artykule!!!!!). Owszem podroz busem trwa z reguly krocej niz autokarem, ale
    tylko dlatego ze kierowcy busów jezdza szybko (nieprzepisowo) i dosyc
    ryzykownie. Stosuja takze skroty, na ktore nie moga sobie pozwolic przewoznicy
    tradycyjni. Kolejnym aseektem jest tabo. Teoretycznie busem powinien być
    specjalnie do tego skonstruowany pojazd. Wielu producentow nadwozi ma swojej
    ofercie odpowiednio przystowowane pojazdy z odpowiednimi atestami. Niestety
    wiekszosc busiarzy nie kupuje pojazdow specjalnie zaprojektowanych jako Busy.
    Tanszym sposobem na pozyskanie taboru jest zakup zwyklej furgonetki dostawczej
    i wstawienie do srodka foteli oraz obicie tapicerką. Taki pojazd chociaz z
    zewn. wyglada jak prawdziwy bus, to jednak nie jest ani odpowiednio
    zaprojektowany ani ergonomicznie wyposazony w fotele( sa one zazwyczaj nackane
    w srodku na maxa, azeby jak najwiecej "sardynek upchnac"w srodku).
    Rozwoj busow swiadczy niewatpliwei o przedsiebiorczosci ludzi, ale nie jest
    wyznacznikiem rozwoju komunikacji lecz jej glebokiego kryzysu. Ludzie wola
    zaplacic ciut wiecej za podrzo busem niz czekac na PKS, ktory jezdzi wolno i
    rzadko kursuje, nie mowiac juz o polaczeniach kolejowych.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 147 rezultatów • 1, 2, 3 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.