Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS malbrkTemat: SKM "Tyson":
tasa 9: odcinek Gdańsk Główny-Malbork
Moim zdaniem masz nieco fantastyczne pomysly :) - pomijajac koniecznosc
Też tak uważam, tyle że nie do Wejherowa czy Lęborka tylko do Redy. Pozdrawiam, Temat: Niemożliwe stało sie faktem: PCC Arriva wygrał w Kuj.-Pom. Jestem jak najbardziej za liberalizacją rynku kolejowego, jednakże w tym przypadku jest to decyzja zbyt wczesna. Rozumiem, że chodzi o pieniądze bo raczej jak na razie z dobrem pasażera nic to nie będzie miało wspólnego. Ja mam dość wszechobecnego myślenia; "żeby później było lepiej najpierw musi być gorzej". Szynobusy dla ARRIVA - jak najbardziej, tylko jakie? Województwo Kujawsko-Pomorskie nie posiada szynobusów dwuczłonowych, a tutaj jak najbardziej przydałyby się nawet szynobusy składające się z 3 członów i to w tandemie. Chyba wiadomo jakie połączenia "spalinowe" są najbardziej oblegane w tym województwie, tylko że te połączenia rozpoczynają swój bieg w Chojnicach. I w grudniu możemy mieć w tej sytuacji pociągi w relacji Tuchola - Bydgoszcz obsługiwane przez PCC/A i pociągi Chojnice - Tuchola obsługiwane przez PR PKP - jeżeli ktoś będzie chciał pokryć przejazdy z Piastoszyna do Tucholi (bo to już inne województwo). Przypuśćmy, że pociągi będą odjeżdżać z Chojnic, to co obsłuży połączenie 4.16 z Chojnic i 15.45 z Bydgoszczy i Chojniczanina? Trzeba pamiętać, że wagony które były wczepiane do szynobusów należą do PR PKP. Prawie wszystkie linie niezelektryfikowane wychodzą poza województwo Kuj.-Pomorskie: - Toruń - Malbork, - Laskowice - Czersk, - Chojnice - Laskowice/Bydgoszcz - Laskowice - Brodnica/Działdowo Jak na razie to będzie wielki zamęt i tłok. PCC i Arriva mogłaby chociaż wirtualnie przedstawić jakie jednostki chcą sprowadzić do obsługi tych tras. No chyba, że ktoś myśli o dzierżawie wagonów od PKP. Poza tym, czy UTK wpuści używane składy do Polski, chyba każdy pamięta sytuację z SA 110 dla pomorskiego. Prawdopodobnie żaden urząd nie wpuści do obsługi wewnątrz swojego państwa wagonu, szynobusu starszego niż 10-15 lat. Inna kwestia to tworzenie rozkładu jazdy przez PLK, niby PR zgłosiły już rozkład na lata 2007/2008 dla tych linii, a pomimo tego można tworzyć nieskomunikowania, długie czasowo biegi pociągów, przedłużone postoje na stacjach etc. Inna sprawa to konkurencja: PKSy, w na niektórych relacjach Chojnice - Bydgoszcz mają ceny na prawdę promocyjne, gdy PR funduje podróż za 15.50 PKS w niektórych relacjach proponuję podróż za 9zł. Jeśli chodzi o bilety, to PKP przez wiele lat nie doprowadziła do powstania naprawdę dobrego biletu na przejazd różnymi pociągami (PIC, PR, SKM), a bilet "wspólny przejazd" to gniot!!! Jadąc z Chojnic do Gdańska Żabianki nie mogę go nabyć, bo na odcinku Gdańsk Gł - Gdańsk Żabianka jest za mało kilometrów. Albo sytuacja, gdzie niby niezależna spółka KM honoruje bilety PR, a spółka SKM należąca do PKP już nie. A gdzie tu mówić o wspólnym bilecie pomiędzy konkurentami!!! Ta sytuacja jest PATOWA i podobnie do EURO - wirtualna Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 121 rezultatów • 1, 2, 3 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||