Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ortodonta.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS malbrk





    Temat: SKM
    "Tyson":


    No ja marzę, że SKM obsługiwać będzie następujące odcinki:

    tasa 9: odcinek Gdańsk Główny-Malbork


    A po co?
    Nie wystarczy do Tczewa? SKM to kolej miejska - aglomeracyjna, a nie
    wojewodzka... Chyba, ze stana sie przewoznikiem takze regionalnym, to co
    innego.


    trasa 201: odcinek Gdynia Główna-Kościerzyna (szynobus)


    Hmmm... Do Rebiechowa / Portu Lotniczego / Kokoszek (btw - da sie tam
    jeszcze dojechac?) rozumiem. Do Zukowa ewentualnie tez. Ale Koscierzyna?!
    Rownie dobrze mozesz sobie zazyczyc szynobus na odcinku Pruszcz - Stara
    Pila - Kartuzy - Lebork (taka kolejowa obwodnica Trojmiasta :)... I
    odbudowania linii Wrzeszcz - Bretowo - Kokoszki... :P


    trasa 202: odcinek Rumia-Lębork


    No, ten odcinek jest nawet obslugiwany, tyle ze wybranymi kursami... Moim
    zdaniem to marnowanie kasy, bo ludzie dojezdzajacy z Leborka do Trojmiasta i
    tak maja w wiekszosci bilety na poc. osobowe / pospieszne, i SKM nie dostaje
    z tego specjalnie duzo pieniedzy... No ale skoro jezdzi, to sie musi
    oplacac...


    trasa 213: odcinek Reda-Hel (szynobus)


    Hmmm... Predzej Gdansk - Puck :P Tylko ze musialaby byc naprawde niezla
    czestotliwosc i dogodnosc rozkladu, aby konkurowac z busiarzami i PKS. Poza
    tym kurna ta linia jest (i pewnie zostanie) niezelektryfikowana, co jest jej
    istotna wada.


    trasa 228: odcinek Rumia-Gdynia Port Oksywie (szynobus)


    Predzej Gdynia Port Oksywie - Gdansk :) Pod warunkiem wybudowania
    brakujacego kawalka trakcji elektrycznej do stacji Port Oksywie.


    trasa 229: odcinek Lębork-Łeba


    A to juz chyba w ogole z kosmosu :) Po co az do Leby??? I tak przeciez "na
    odcinku Lebork - Leba pociagi kursuja do odwolania"... Powtorze, ze SKM to
    kolej miejska - ile osob z Leby pracuje w Trojmiescie? A ile osob jezdzi z
    Trojmiasta do Leby tak nalogowo, zeby az SKM tam puszczac?


    trasa 259: odcinek Gdańsk Główny-Gdańsk NOWY PORT


    A to jak najbardziej. Np. New Port - Tczew. Tylko ta szlakowa (30) jest
    nieco nie na miejscu...


    trasa 250: odcinek Gdańsk Główny-Rumia


    :) A obecnie to jak jest? :D

    Moim zdaniem masz nieco fantastyczne pomysly :) - pomijajac koniecznosc
    kupienia kilku szynobusow ;P Ale to dobrze, z tymi pomyslami, moze kiedys
    ktos wykombinuje jakies sensowne rozwiazanie dla Trojmiasta...


    | poco jeżdzą kolejki do Rumi????.Przecież Rumia tam prawie nic nie ma na
    tej
    | stacji.Mogli by te pociągi przeciągnąć do Wejherowa albo dalej do
    | Lęborka.Tylko
    | te tory zajmuja w tej Rumii.A czy kiedyś kolejki miały końcową Stację w
    | Redzie?????.


    Jak jest remont torowiska za Reda, to czesc SKM jezdzi tylko do Redy. Nie
    chce mi sie wyciagac rozkladu z lat poprzednich, ale costam chyba kiedys
    bylo do tej Redy... ale moze to rownie dobrze byc nieprawda.


    Też tak uważam, tyle że nie do Wejherowa czy Lęborka tylko do Redy.
    Baaaardzo
    dużo osób do mojej szkoły dojeżdża właśnie z Redy. Nie znam natomiast ani
    jednej, która dojeżdżałaby z Rumii.


    Wez pod uwage fakt, ze za Rumia juz nie ma torow SKM, tylko tory PLK, a to
    duzo zmienia. Jako ostatnia stacja, na ktorej sa oddzielne tory, SKM bez
    dodatkowych kosztow moze uruchomic pociagi najdalej wlasnie do st. Rumia.

    Pozdrawiam,
    Sorrow.





    Temat: Niemożliwe stało sie faktem: PCC Arriva wygrał w Kuj.-Pom.
    Jestem jak najbardziej za liberalizacją rynku kolejowego, jednakże w tym przypadku jest to decyzja zbyt wczesna. Rozumiem, że chodzi o pieniądze bo raczej jak na razie z dobrem pasażera nic to nie będzie miało wspólnego. Ja mam dość wszechobecnego myślenia; "żeby później było lepiej najpierw musi być gorzej".

    Szynobusy dla ARRIVA - jak najbardziej, tylko jakie? Województwo Kujawsko-Pomorskie nie posiada szynobusów dwuczłonowych, a tutaj jak najbardziej przydałyby się nawet szynobusy składające się z 3 członów i to w tandemie.

    Chyba wiadomo jakie połączenia "spalinowe" są najbardziej oblegane w tym województwie, tylko że te połączenia rozpoczynają swój bieg w Chojnicach. I w grudniu możemy mieć w tej sytuacji pociągi w relacji Tuchola - Bydgoszcz obsługiwane przez PCC/A i pociągi Chojnice - Tuchola obsługiwane przez PR PKP - jeżeli ktoś będzie chciał pokryć przejazdy z Piastoszyna do Tucholi (bo to już inne województwo).
    Przypuśćmy, że pociągi będą odjeżdżać z Chojnic, to co obsłuży połączenie 4.16 z Chojnic i 15.45 z Bydgoszczy i Chojniczanina? Trzeba pamiętać, że wagony które były wczepiane do szynobusów należą do PR PKP.
    Prawie wszystkie linie niezelektryfikowane wychodzą poza województwo Kuj.-Pomorskie:
    - Toruń - Malbork,
    - Laskowice - Czersk,
    - Chojnice - Laskowice/Bydgoszcz
    - Laskowice - Brodnica/Działdowo

    Jak na razie to będzie wielki zamęt i tłok.

    PCC i Arriva mogłaby chociaż wirtualnie przedstawić jakie jednostki chcą sprowadzić do obsługi tych tras. No chyba, że ktoś myśli o dzierżawie wagonów od PKP. Poza tym, czy UTK wpuści używane składy do Polski, chyba każdy pamięta sytuację z SA 110 dla pomorskiego. Prawdopodobnie żaden urząd nie wpuści do obsługi wewnątrz swojego państwa wagonu, szynobusu starszego niż 10-15 lat.

    Inna kwestia to tworzenie rozkładu jazdy przez PLK, niby PR zgłosiły już rozkład na lata 2007/2008 dla tych linii, a pomimo tego można tworzyć nieskomunikowania, długie czasowo biegi pociągów, przedłużone postoje na stacjach etc.

    Inna sprawa to konkurencja: PKSy, w na niektórych relacjach Chojnice - Bydgoszcz mają ceny na prawdę promocyjne, gdy PR funduje podróż za 15.50 PKS w niektórych relacjach proponuję podróż za 9zł.

    Jeśli chodzi o bilety, to PKP przez wiele lat nie doprowadziła do powstania naprawdę dobrego biletu na przejazd różnymi pociągami (PIC, PR, SKM), a bilet "wspólny przejazd" to gniot!!! Jadąc z Chojnic do Gdańska Żabianki nie mogę go nabyć, bo na odcinku Gdańsk Gł - Gdańsk Żabianka jest za mało kilometrów. Albo sytuacja, gdzie niby niezależna spółka KM honoruje bilety PR, a spółka SKM należąca do PKP już nie. A gdzie tu mówić o wspólnym bilecie pomiędzy konkurentami!!!

    Ta sytuacja jest PATOWA i podobnie do EURO - wirtualna
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 121 rezultatów • 1, 2, 3 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.