Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
PKS katoowice Rozkład jazdy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Kraków Warszawa





    Temat: zakazany temat (IC, PR, PLK)


    | Z zarabianiem na przewozie ludzi trzeba byc ostroznym.

    Oczywiście. Uważam jednak, że na trasach, po których kursują ekspresy, z
    powodzeniem mogą kursować zarabiające na siebie pośpieszne. Gdy nie było
    jeszcze "Starosty" czy "Gałczyńskiego", uważałem tak samo, i wówczas
    niektórzy, nie zgadzając się ze mną, twierdzili, że się mylę, bo na tych
    trasach IC oferuje lepszy standard i szybszy czas jazdy, więc nie będzie
    wielu chętnych na pospieszne. Tymczasem widać wyraźnie, że jest miejsce i
    dla pociągów "lepszych" ale droższych, i "gorszych, lecz tańszych,


    No nie wiem... Chyba jednak tego miejsca ciagle jest malo, bo PR otwarcie mowi
    ze nie chce konkurowac z "siostrzana" spolka na trasach strategicznych dla tej
    drugiej. Istnieje obawa, ze np. wprowadzenie pospiesznych dziennych w takcie na
    trasie Gdynia-Warszawa powaznie zaszkodziloby IC. Ludzie nie maja pieniedzy i
    podrozuja mniej.


    | Z drugiej strony w pospiesznym, przynajmniej teoretycznie, można sobie
    | pozwolić na niższy standard, nie dawać pasażerom "poczęstunków", puszczać
    | stare mechpomy...
    | Mala roznica w porownaniu z kosztami infry,

    Za pośpiecha płaci się mniej PLK.


    Abstrahuje od PLK, a porownuje tylko koszt poczestunkow i standardu, ktorego
    roznica jest czasem prawie niezauwazalna.


    | lokomotywy...

    j.w. Wolniejsza lokomotywa - mniejszy koszt.


    Oj, wolniejsza lokomotywa=starsza lokomotywa=mniej sprawna=drozsza w
    utrzymaniu ;)


    | Nie, do IC przeniesiono najlepsze "kaski" z ruchu pasazerskiego,
    zostawiajac PR
    | reszte, z zalozeniem "i tak przyniesie straty". Swego czasu wszystkie
    | pospieszne byly oznaczone G. Ciekawe dlaczego ?

    Strasznie głupie założenie. Jak można zakładać, że każdy pociąg
    dalekobieżny nie mający "Ex", bądź "IC" przed numerem przyniesie straty?
    Widać, jak tędzy stratedzy pracowali nad reformą PKP. 8-


    Ja tam nikogo nie bronie. Moze chodzilo im o porzadek, jesli wiekszosc
    pospiechow trzeba dotowac. Zreszta w Niemczech tzw. D-Zugi tez sa w gestii DB-
    Regio ?


    | Przeniesienie pospiesznych do IC zaowocowac moze ich przemianowaniem na Exy

    IC byłoby bardzo głupie, gdyby przemianowywało pośpiechy na Exy? Z tym
    taborem? Z tą obsługą? Z tymi czasami przejazdu? Wreszcie - z tymi
    pasażerami? Nie jesteśmy Niemcami czy Francją. I jeszcze długo nie
    będziemy. Człowiek, który zarabia 1000 PLN miesięcznie nie będzie jeździł
    ekspresem, zwłaszcza, jeżeli ten ekspres różni się od pospiesznego jedynie
    nazwą i ceną biletu.


    To jest prefidne, ale chyba byloby ich na to stac, nie myslisz ? Niestety nie
    ma IMO u nas, tak jak na zachodzie wystarczajacego rynku dla wspolistnienia
    ekspresow i pospiechow, bo jest za mala roznica czasu przejadu miedzy nimi(moze
    poza relacjami Warszawa-Krakow/Katowice), w polaczeniu ze wspomniana
    pauperyzacja.


    Czy zresztą zapowiedzią właśnie takiego podziału nie
    jest zastąpienie tych różnych "Wolinów" i "Parsęt" przyspieszonymi
    osobowymi? (którymi zresztą de facto te pociągi były zawsze - zarówno pod
    względem standardu, jak i częstotliwości postojów, choć sztucznie zaliczono
    je do bardzo u nas pojemnej kategorii "pospiesznych")


    A wiec sztuczne zmiany kategorii pociagu sa mozliwe...


    | co pozbawi ludzi jakiejkolwiek alternatywy

    PKS, Polski Express, inne firmy autobusowe... Skoro PKP nie chce mniej
    zamożnych pasażerów, to nie. Alternatywa jest.


    Fuj. Na szczescie autobus to chyba nie alternatywa na dluzsza trase, bo jedzie
    dluzej niz byle jaki pospiech no i cenowo wychodzi tak jak ekspres PKP.

    Ciekawe jaka jest frekwencja Malopolski z Gdyni w nastepstwie wprowadzenia
    Pobrzeza ? Nawet nie wiem.

    pozdr
    Tomek





    Temat: pkp


       Niezupelnie. _Nie_ lamiac przepisow autostrada Krakow-Katowice
    jedzie sie szybciej niz pociagiem. Tylko IC miesci sie w konkurencji


    Nie znam warunkow drogowych na tych trasach. Pociag pospieszny wedle
    rozkladu jedzie 1:16 do 1:24 pomiedzy Katowicami a Krakowem. Wychodzi
    srednia predkosc na calej trasie ok. 61 km/h. Teraz samochod. Nie wiem
    niestety jak jest daleko i w jakich warunkach sie jedzie z centrum
    Katowic do autostrady, oraz z autostrady do centrum Krakowa. Oraz nie
    wiem czy sie bedzie zybciej i wolniej - nie o to tu chodzi. Chodzi o
    to, ze nie mozna generalizowac stwierdzeniami typu "kolej jest zawsze
    i wszedzie lepsza" oraz "samochod jest zawsze i wszedzie lepszy", bo
    to nie ma sensu. Sa optymalne obszary zastosowania jednego oraz
    drugiego - byc moze bez lamania przepisow dojedziesz szybciej
    samochodem skads dokads, ale koleja z kolei dojedziesz szybciej skads
    indziej dokads indziej.


    A
    nie trzeba jechac przez zatloczone centrum na Dworzec, wystawac w
    idiotycznych kolejkach osob pokazujacych legitymacje, jechac na korytarzu
    na jednej nodze wraz z przybyszami zza wschodniej granicy tudziez
    rodakami w stanie wskazujacym lub oddzialem kiboli czy rezerwistow...
    A koszt IC na tym odcinku jest bajonski w porownaniu z samochodem...


    Tak - zgadzam sie w tych punktach, w ktorych nie jestes tendencyjny
    (mozemy przeciez sie pozabijac np. na tym, czy chcemy/musimy jechac z
    centrum czy nie itd...). Ale jazda samochodem - procz plusow - ma
    minusy, o ktorych juz wczesniej pisalem. Powracam do glownego watku -
    niech nikt nie probuje stwierdzac autorytatywnie ze dana galaz
    transportu jest lepsza od innej - gdyby tak bylo na kazdym polu, to
    tej "gorszej" juz by na swiecie nie bylo i tyle.


       Mam nadzieje, ze dla Ciebie "polaczenie pomiedzy najwiekszymi
    miastami w kraju" nie musi miec na jednym z koncow Warszawy ;)


    Warszawa to bardzo duze miasto i niestety bardzo wielki syf w nim
    panuje. Nie jestem oredownikiem stolicy, wiec nie obawiaj sie. Przy
    okazji nie chcialbym urazic warszawiakow - po prostu sa to moje
    impresje i mozecie je do kosza wyrzucic.  Dla dociekliwych proponuje
    sprawdzenie odleglosci oraz mozliwych (zgodnych z przepisami) czasow
    podrozy koleja/samochodem na odcinkach poza stolica:

    Szczecin-Poznan (moze byc problemowo)
    Poznan-Wroclaw (stawiam na PKP)
    Krakow - Nowy Sacz (samochod bije kilka razy na leb pociag)
    Krakow-Przemysl (ostra konkurencja, ale chyba pociag bedzie szybciej)
    Poznan-Gdansk (chyba samochod wygra)

    Oto przyklady na to, ze czasem jednym jest lepiej a innym gorzej...

    No i jeszcze jedno - jesli chcemy porownywac transport kolejowy z
    samochodowym, to robmy to rzetelnie. Znaczy porownujmy transport
    publiczny z publicznym (np. PKP a PKS, PKP a Polski Express, PKS a
    LOT, LOT a PKP), a nie takie lamance, jak prywatny samochod -
    publiczny pociag, czy prywatny samolot a PKS! Wtedy zas moze sie
    okazac, ze wyglada to _zupelnie_ inaczej. Zarowno od strony kosztowej,
    jak i komfortu.

    JDS







    Temat: Wyjazd do Rabki + kilka typowych PKP-owych...


    W Kozłowie V maleje do 100, widać LHS (puchy) i przez tunel do Tunelu. Tu
    przy
    wyjazdowym nie wiadomo po co stop na S1. Nic nie jedzie z naprzeciwka


    Tak. Też zauważyłem, że pociągi tam często się zatrzymują. "Mój" REYMONT
    również potrafi tam stanąć. Też się zastanawiam po co...


    Pytanie: czy można tam jechać szybciej?


    Ostre łuki. Może to jest przyczyna? Ale jak jechałem tą trasą w sierpniu, to
    na wjeździe do Krakowa trwały jakieś roboty torowe, więc może wezmą się za
    odcinek Kraków - Kozłów. Ktoś na grupie też pisał o jakimś remoncie w
    okolicach Miechowa.


    Janosik do Zakopca, kl. 1-2, per. I, odj. 11:17. Wychodzę
    na per. I a tu: pojedynczy kibel 1080, malowanie nowe nieb-ż, brak 1 kl.,
    zapełnienie 60% - głównie młodzi ludzie z plecakami.


    No to miałeś niefart (albo ja miałem fart). W sierpniu JANOSIK to był także
    pojedynczy kibel, ale miał klasę 1, w przedniej części składu. A frekwencja
    wynosiła 120% - jeszcze na Płaszowie trochę ludzi dobiło.


    Nie było 1 kl. w kiblu (a miałem
    bilet, później w Rabce dostałem zwrot nadpłaty)


    A właśnie... Możesz mi powiedzieć jak działa kasa w Rabce? Będę stamtąd jechał
    2.10 i chciałbym nabyć bilet na całą trasę Rabka - Sucha B. - Skarżysko
    Kamienna (pożegnanie NOSALA) - Tomaszów Maz. - Koluszki - Skierniewice -
    Warszawa Śródm. i zastanawiam się czy mi się to uda. Jak tam sprzedają bilety
    i w jakich godzinach otwarta jest kasa?


    W Kr.Pł. na postojowych sterta kibli, EDków i long-kibli (EN71).
    M.in. ED72-008 (nowy nieb-ż) + EN57-1292 (stary ż-nieb) z tablicami Giewont
    i
    na wyświetlaczach Katowice.


    Tak. Na Krakowie Płaszowie masa różnych różności na grupie postojowej. Bardzo
    lubię tę stację.


    W Kalwarii mijanka z pseudo kiblem w postaci EU07+Bh,Bh,Bh (Zakopiec-Krak).
    Pytanie: po co jeździ takie coś zamiast kibla? Czy z Kalwarii tą linią w bok
    coś jeździ (szyny wydały się błyszczące)?


    Może awaria kibla? "Linia w bok" to (o ile dobrze rozumiem o co Ci chodzi)
    linią Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Wadowice - Bielsko-Biała. Jeżdżą tam
    pociągi Kalwaria Z. Lanckorona - Wadowice - (Bielsko-Biała Gł.). Są nawet
    przyspieszone pociągi Bielsko Biała Gł. - Kalwaria Z. Lanckorona - Kraków.
    Kiedyś przez Trzebinię, Spytkowice, Wadowice, Kalwarię Z. Lanckoronę jeździły
    także nocne rzeźnie do Zakopca (z Gdyni, Olsztyna, Szczecina, Poznania
    bodajże), rozczepiane w Trzebinii od grupy krakowsko-krynickiej. Nie trwało to
    długo - ja sam jechałem tamtędy dwa razy. Z tego co opowiadali mi rodzice,
    wcześniej pociągi jeździły przez Kraków. Obecnie Bielsko Biała - Wadowice -
    Kalwaria Z. Lanckorona jeszcze się trzyma, choć stan linii nie jest najlepszy
    (była o tym mowa na grupie), natomiast szlag trafił Wadowice - Spytkowice -
    Trzebinia - przewozy pasażerskie zostały zawieszone.


    Ale na odcinku Chabówka - Tymbark kursuje ulubiona
    przez wszystkich Wielka Kaszana w postaci KKA, dwa razy na dzień: ok. 5 rano
    i
    15 po południu. Jakże typowa i klasyczna PKP-owa głupota i bzdoora, no nie?


    A właśnie. Jak to wygląda? Gdzie ta KKA zatrzymuje się np. w Kasinie, Mszanie
    Dolnej czy Rabce? Na przystankach (dworcach) PKS czy przy PKP?


    Dziadek dróżnik zamknął szlabany na przejeździe za dworcem, w kierunku
    Mszany -
     przejazd, przez który kibel NIE przejeżdża !!!
    Inną przejazdową głupotą w Rabce jest wcześniejszy przejazd a przy nim
    rogatki
    i znak STOP z napisem: w godzinach 20-4 rogatki nieczynne.


    Ha! Widziałem to i myślałem, że dezaktywowali te rogatki :-) A tu jednak nadal
    działają...


    Pytanie: dlaczego w Suchej kibel do Kraka czeka na tego z Żywca, a kibel do
    Zakopca nie czeka?


    Może nikt w kiblu Żywiec - Sucha Besk. nie zgłosił zapotrzebowania na
    przesiadkę do kibla pomykającego w stronę Chabówki i Zakopanego. Albo
    kolejne "niedopatrzenie" PKP...


    W Stroniu mijanka z 2xEN57 (944+1xxx). W Kalwarii na jednym z torów bocznych
    bez peronu stał wyłączony EN57-1420. Po co?


    Może jako podsył? Albo czekał, żeby się podstawić na peron i pomknąć w
    kierunku Wadowic?


    skład ET21 ze sznurem ruskich, trójkolorowych cystern (jako wagony ochronne
    były niebieskie cysterny mające na jednym końcu sprzęgi sam. a na drugim
    normalne zderzaki).


    Dokąd to jeździ? W Kalwarii jedzie na Wadowice? W Suchej na Żywiec? Czy dokąd?

    Pozdrawiam

    Bartek





    Temat: Kolejna jałowa dyskusja


    Jako inicjator tej jałowej dyskusji czuję się w obowiązku ją podtrzymywać:

     [ciach]
    Mam namyśli Gorlice. Linia Gorlice - Gorlice Zagórzany z tego co słyszałem
    ma być zlikwidowana. Tymczasem nie wydaje mi się, by PKS na linii Kraków -
    Gorlice narzekał na brak klientów. Czas przejazdu nie jest w stosunku do
    PKP, aż tak bardzo konkurencyjny, przynajmniej nie na wszystkich trasach
    (jeżdżący wiedzą, że jest kilka). Dlatego zadam głupie pytanie: Dlaczego nie
    da się (doświadczenie wielu lat to pokazuje) puścić pociągu (i nie jednego
    na dobę w środku nocy) Kraków-Gorlice. Niech  będzie on dzielony w Stróżach
    z drugą częścią do Sącza lub Krynicy. Co również stoi na przeszkodzi by
    pociąg taki był w Zagórzanach skomunikowany z pociągiem do Zagórza a jeszcze
    lepiej Krościenko/Łupków. Jest oczywiste, że jeżeli na tej trasie ktoś
    będzie musiał się 2 razy przesiąść i za każdym razem czekać od 40 do 120
    min, to jeśli nie będzie musiał jechać, zrezygnuje.  A jak ktoś mi powie, że
    przeszkodą jest zmiana trakcji to wyślę kontrposta.


    A czy nie lepszy bylby pociag do Zagorza/Gorlic omijajacy Stroze ?


    | ; Tarnów - Leluchów;
    | itp, itd. Oczywiście pod warunkiem, że pociągi takie nie wyjeżdżałyby o
    4.17
    | (obecnie z Krynicy) i nie przyjeżdżały po odjeździe większości sensownych
    | autobusów PKS. Sytuacja taka bowiem jest średnio ciekawa z punktu
    widzenia

    oczywiście


    Jest i popiera :)))


    | marzenia ściętej głowy,lecz nawet takiej marzyć wolno. Wiadomo, że w
    | opisanych przypadkach w grę wchodzi zmiana trakcji, zmiana czoła,
    | prawdopodobnie kłopoty z rozsądnymi obiegami, zerowe zainteresowanie
    | tubylców

    | Ale i turystow tez jezeli pociagi te nie zostana skomunikowane z
    pospiechami z
    | reszty kraju


    A mnie sie marzy taka typowa Beskidzko - Bieszczadzka "Strzala Poludnia"
    kursujaca na trasie Zwardon - Zywiec - Sucha Beskidzka - Chabowka - Nowy
    Sacz - Stroze - Jaslo - Zagorz - Lupkow

    W tym wypadku nie chodziło mi o dojazd z dużych miast w góry, to odrębny
    temat, ale o lokalną komunikacje w obrębie tychże. W sezonie trochę ludzi po
    górach chodzi. Świadczą o tym pociągi w relacjach duża aglomeracja - duży
    kurort. Pewny ich odsetek czasem zmienia też miejsce swojego pobytu we
    wspomnianych górach. Niektórzy nawet, o zgrozo, robią to permanentnie.
    Przypuszczam, że znalazłoby się pare osób, które wsiadając na przykład w
    Piwnicznej zechciałyby wysiąść gdzieś na linii z tab. 131. Oczywiście nikt
    nie zabroniłby wejść do takiego pociągu tym wszystki, którze od lat
    dojeżdżają do pracy w Sączu, Gorlicach, Jaśle....


    Ja wiem o tym na pewno, ze takich ludzi jest dosc duzo (np. dwa dni w
    Tatrach, pozniej Beskid Sadecki, a na koncu Bieszczady )

    Ja osobiście nie lubię jeździć w nocy (uwaga mój bardzo subiektywny pogląd -
    proszę nie komentować i przekonywać, że nie mam racji), a już zwyczajnie
    krew mnie zalewa, gdy kolej proponuje mi podróż trwającą kilkanaście godzin,
    podczas gdy da się ją odbyć w kilka. Tak właśnie jest w przypadku pociągu
    Warszawa - Zagórz.  Przy szczęśliwym skomunikowaniu (najlepsze było chyba w
    rozkładzie 98/99 albo 97/98) da się to zrobić w jakieś 8,5 - 9 h zamiast
    11,5. To może nie robi wrażenia, ale już w relacji Warszawa-Krosno mamy
    niespełna 7 kontra 10 - różnica 30%.


    Tak bylo gdy jezdzily sp.Karpaty :( Tanio i szybko

    Slawomir [lider] Rygiel





    Temat: Tabele, Składy, Wyniki Grupa Eliminacyjna - Sezon XV
    Grupa B

    9 Kolejka 17.II.2009

    Krosno - Łomża 24-0
    Karpaty Krosno (kirath) - Al-Ahly Łomża (baginiak) 5-1; 5-1
    FC Grodzka (lukasz13) - LKS LOMZA CITY (mero1212) 3-1; 2-1
    Dodax Sport & Recreation (jerry18) - Export Łomża (chrzanek27) 4-0; 8-2
    RYSZKINS 1986 Krosno (ryszkins) - Perspektywa Łomża (klb2141) 5-1; 4-0

    Olsztyn&Lidzbark W.I II - Krakow I 0-24
    Stomil Olsztyn(irecki) - Mafia Koniaka (k0niak) 1-7 0-7
    Olsztyn DISINTEGRATORS (djstefan) - SwierszczyPakaZgroduKraka (michalsg) 0-5 1-4
    Hołd Pruski (zawal) - Skawinka (skawina) 1-2 0-8
    KKS Koniewo (mavrik) - Ziomki (pereszczak) 0-6 1-3

    Gniezno - Warszawa III 15-6
    Brygadka Kubusia Puchatka (arizona)- Soul Hunters (soul_reaver) 2:0; 3:3
    Brykające Tygryski (justine)- Warszawskie Chlory ™ ツ (mastakillah) 1:1; 2:1
    FC Gniezno (vampire-83)- PKS Praga Warszawa(ra-v) 2:6; 3:3
    KS Orzeł Gniezno (harumi)- WaRSaW DeVILS (toma123) 4:2; 3:0

    Pauza - Katowice II

    Łaziska Górne I - Białystok III 8-14
    Bianconeri Mikolow ( niedzwiedz11 )-SSA JAGIELLONIA BIALYSTOK (speedway82) 1:1 2:0
    FC Onomatopeja ( muszlas )-BKS Sowlany (tomek1927) 0:2 3:3
    Flowers off Manchester ( ferrari360 )-B o y z a 1 9 6 O (dr1960) 4:3 0:2
    PKE Laziska ( bercik7522 )-SKONCZENI FRAJERZY (krzysiekbialy) 2:5 1:7

    Kod:
    GR "B"
                               m   z  r  p
    1. Krosno                  8   8  0  0  111  24 pkt
    2. Krakow I                8   7  0  1  129  21 pkt
    3. Warszawa III            8   5  0  3   57  15 pkt
    4. Białystok III           8   4  0  4   27  12 pkt
    5. Łaziska Górne I         8   4  0  4   18  12 pkt
    6. Gniezno                 8   4  0  4    9  12 pkt
    7. Łomża                   8   2  0  6  -78   6 pkt
    8. Olsztyn&Lidzbark W.II   8   1  1  6  -75   4 pkt
    9. Katowice II             8   0  1  7 -156   1 pkt

    Cytat: 2.Wyzwania w trybie normalnym
    a). Do wtorku do godziny 24.00 kapitan miasta gości ma czas by ustalić ostateczny skład swojej drużyny składający się z czterech zespołów reprezentujących swoje miasto.
    b). Do czwartku do godziny 24.00:
    - managerowie reprezentujący miasto gospodarzy wysyłają wyzwania do przeciwnika wyznaczonego przez kapitana swojego miasta
    - kapitan miasta gospodarzy podaje na forum w odpowiednim temacie pary z drużynami przeciwnika
    c). Do soboty do godziny 24.00 managerowie reprezentujący miasto gości przyjmują wyzwania do wtorkowego meczu TM
    3. Do soboty do godziny 24.00 czas na podanie wyników poprzedniej kolejki
    4. Ostateczny termin zgłaszania walkowerów mija w poniedziałek o godz. 24



    Temat: Lubelska kolej miejska


    Gdyby tak było to by nie rozpatrywano tego projektu.


    Świdnik to banda idiotów. Zapowiedzieli na przykład, że nie wpuszczą do
    siebie tanich linii.


    Ponadto o czym NIKT nie mówi jest chyab rozmiarami podobne lotnisko w
    Radawcu na dodatek graniczy z linią kolejową i jest to niedalekood  STACJI
    Motycz


    Może też jest za małe.


    Budowa w Niedźwaiadzie nowego lotniska dla 1 samolotu dziennie do Londynu
     no  niech 3) to jednak przesada. Rozbudowa ISTNIEJACEGO w Świdniku - to


    już przesada nie jest

    A coż to za lotnisko istnieje w świdniku? To zwykła łąka, taka jak w
    Niedźwiadzie tylko dookoła domy i bloki.


    Zwroci KOMU?  Bo wszak nie inwestorowi....


    właścicielowi.


    no i wzrost ceny o 16 % z powodu lotniska jendak nie wierze.


    A ja wierzę. Bo wtedy mogą zacząć kupować mieszkania ludzie z zagranicy co
    spowoduje wzrost cen.


    TGV jeździ przez wiele miast nie mających lotniska....
    ba, z takiego Grenoble somoloty latają tylko zagraniczne bo TGV jest
    szybciej ( brak dłuuuugiej odprawy przed lotem i krótszego ale jednak
    pólgodzinnego oczekiwania na bagaz po wylądowaniu.


    No i Lublin też się nie nastawia na loty krajowe. No może do Gdańśka albo do
    Szczecina w lecie.


    Powiedzmy że z tej pól
    godziny 15 minut to wysiadanie pasażerów i  dojście do lotniska ( bo w
    rękawy do samolotu nie wierzę ani w NIedźwiadzie ani w Świdniku).
    Dawno temu był projekt IC z Lublina bodajże do Gdyni przez RADOM i
    OKĘCIE...... no ale pomysł upadł


    Bo to był absurd.


    tia..... pokaż mi w PL miasta majace wiecej niż jedną linię autobusową do
    lotniska...
    Warszawa, od biedy Kraków jesli  szynobus potraktujemy jako autobus.....


    W Lublinie są możliwe takie rzeczy, jakie nie są możliwe w innych miastach.


    Więc w te tabuny busów z Lublina do lotniska na te 2-3 samoloty dzinnie NIE
    WIERZĘ.


    O ile urzędnicy nie będą przeszkadzać, to te busy będą.
    Powiedz komuś np. z Wielkopolski że z Lublina do Białej Podlaskiej jest 50
    połączeń dziennie. Uwierzy? A skąd? Bo u nich na takich trasach jest góra 10-
    20 dziennie.
    Tak samo u nas po przylocie samolotu do Niedźwiady będą odjeżdżać tabuny
    busów. Jeden na Czechów, drugi na Kalinę, trzeci na Czuby, czwarty do Puław,
    piąty do Chełma itp.


    Wolę jak zaranbaia instytucja przeznaczona do zarbiania niż urzędnicy
    przeznaczeni do wybierania najlepszych decyzji. Dla ogółu,, nei dla własnej
    keiszeni.


    Bank zarabia dla ogółu? Ciekawe.


    A Niedźwiada na pewno dla ogólu nie jest najlepsza.


    A co? Lepszy jest Świdnik który nie chce wpuścić tanich linii?


    Pokaż mi miasto   w Europie gdzie liczba samolotów jest większa niż
    pociągów.


    Palma de Mallorca, Rodos, Dubrovnik, Split, Malaga...


    A koszty zewnętrzen to nei są czasem koszty obsługi , utrzymania


    nawierzchni etc?

    A jakie to są koszty zewnętrzne obsługi busa?
    Za utrzymanie nawierzchni bus płaci akcyzę w paliwie. Zresztą bus nie
    niszczy nawierzchni, bo jest lekki. Nawierzchnię niszczą TIRy i w mniejszym
    stopniu autobusy PKS.


    Juz dawno zauważyłem ze paliwo to co najwyżej 50% kosztów utrzymania
    samochodu ( mam gaz). Utrzymania, nie amortyzacji.


    A w przypadku szynobusa paliwo to 100% utrzymania?


    A co do aglomeracji...  Na pewno można zaliczyć Swidnik.
    Zastanwaiłbym sie nd Lubartowem i Łęczną.


    A Bełżyce, Bychawa i Piaski?

    pozdrawiam aron

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 128 rezultatów • 1, 2, 3 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.