Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS KOMFORTTemat: BiT City przyspiesza. Na razie na papierze BiT City przyspiesza. Na razie na papierze Podróżowanie będzie szybsze, bardziej płynne bezpieczne To sprawdźmy szybsze dla kogo - dla mieszkańca Rubinkowa? Sprawdźmy - wyjście i dojście do przystanku autobusowego -5 min oczekiwanie na autobus średnio 5 minut (czasami trafi się od razu czasami trzeba czekać na kolejny) dojazd do centrum i na dworzec(Pl. Rapackiego) ok 20 min (nie liczę korków na moście) Oczekiwanie na superbitcity średnio 10min dojazd do Bydgoszczy zgodnie z zapowiedzią szefostwa ok 35 min Razem: dla mieszkańca Rubinkowa 75 min Samochód- z Rubinkowa do rogatek 15 min Od rogatek do Bydgoszczy ok 30 min Razem 45 min Pytanie brzmi - dlaczego okłamuje się ludzi, że będzie szybciej? Może i szybciej dla tych co jeżdżą i dzisiaj pociągiem, dla mnie to żadna alternatywa tłuc się przez lasy i Solec do roboty. Bardziej płynne i bezpieczne - można napisać również że radośniejsze, bezawaryjne, świetne... przepraszam ale to nie są argumenty - samochodem też jest płynnie i bezpiecznie Budujcie sobie swoje bitcity przez Solec. Po roku okaże się że nikt się nie przesiadł ze swojego samochodu i zaczną się pytania dlaczego... A odpowiedź jest prosta - ludzie nie są idiotami i nikt kto teraz jeździ samochodem nie przesiądzie się na pociąg na który musi jechać autobusami MZK (nie wszyscy mają bezpośrednie połączenie z dworcem!) Studenci mają blisko akademików Komfort Busa, blisko rektoratu co 15 min jadą autobusy do Bydzi - KTO no kto zdecyduje się na cofanie się na główny aby pojechać sobie bitcity...? Zanim się dojedzie na dworzec to PKS będzie już na moście w Fordonie... Kompletne fiasko dla mnie jest pewne już dzisiaj czy nie widzą tego włodarze tego miasta? Kto będzie finansował to cudo jeśli będzie przynosiło kilka milionów straty rocznie? Jedyna szansa na ekonomiczną obronę pomysłu jest poprowadzenie linii przez Przysiek, Górsk i Złąwieś, blisko Rektoratu UMK Temat: MPK pozywa do sądów gapowiczów za niepłacenie kar MPK pozywa do sądów gapowiczów za niepłacenie kar Przystanek przy ul.Dmowskiego. W pobliżu nie ma ani automatu, ani kiosku, ani sklepu, gdzie można by było kupić bilety. Tuż obok za to McDonald's, hotel Campanile, hala sportowa 'Kosynierka'. Bilety można kupić na stacji Statoil jakieś 400-500m od przystanku dodatkowo pokonując trzy przejścia dla pieszych, ale mało osób o tym wie ;) W brew pozorom dużo ludzi korzysta z tych przystanków. Sytuacja z ost. tygodnia: wsiadam w 15 w stronę dworca PKS, w środku grupka rumunów, pewnie jechali żebrać na dworzec. Na Jana Pawła wsiada kontroler, sprawdza bilety paru osobą z przodku, omija grupę rumunów i podchodzi do a mnie a potem kolejno do innych osób. A dlaczego nie skontrolował tej grupy rumunów? Przecież na 1000% jechali bez biletów. To samo tyczy się Romów czy zwykłych meneli. Ja naprawdę rzadko korzystam z usług mpk. Wszędzie dojadę szybciej i wygodniej autem lub po prostu dojdę pieszo. W lato nigdy nie korzystam z mpk. Cztery lata temu mało nie zwymiotowałam w tramwaju w którym było duszno i po prostu śmierdziało ludzkim potem! Tak, ludzie się nie myją i nie wiedzą, że istnieje coś takiego jak antyperspirant!! Ja rozumiem, że można się spocić w pracy, ale czy tak trudno iść do ubikacji i wodą z mydłem przemyć pachy? O rozkładzie jazdy nie będę pisać bo każdy wie, jak ten rozkład wygląda. Cieszę się, że w końcu zaczęli coś robić. Bo drodzy państwo, jeśli więcej osób zacznie kupować bilety i karty wtedy jakość usług się podniesie, gdyż mpk będzie w końcu miała pieniądze na nowe składy i będzie mogła zadbać o komfort pasażerów. Temat: Koniec tramwaju do Pabianic? > Pabianice przedłużą umowę, bo na razie nie mają innego wyjścia. A niby czemu? Tramwaj jeżdzi pustawy a obok pełniutkie busy i zatłoczone PKS'sy. Linia po Pabianicach a dadza dwa autobusy na lokalną linię. Habura już oferuje autobusów MZK - Pabianice-Łodź. Autobusów nowozakupionych im przybywa. anjwyżej skasują sobie jaką s linię lokalną. To tramwaj dla nich jest problemem - rozsypujące się torowisko. > Przesiadki będą skoordynowane. Jak 8 minut stania po 18-tej... tonei jest zachęta przy wlokącym sie zdezelowanym złomie na krzywych torach. > Nie, póki ZDiT nie wykaże zainteresowania przedłużeniem linii. Na razie nie mam > wieści, by zainteresowany był. 46 przełuzył ba wzmocniono na miejskim odcinku dodatkowymi kursami. Ale w przpyakdu P ludzie należy zostawić gdzieś w polu. Ciekawa polityka bo jeśli taki knot jak P ma być ew. zachetą dla tramwaju Pabianice Łodź.... to zdecydowanie tylko mnoży przeciwników. > Wytrzyma jeszcze z 10 lat przy wspomnianych przez Ciebie doraźnych remontach. Nie wytrrzyma bowiem juz sa spore odcinku toru które zagrażają bezpiecznmy przemiszczaniem się. Chyba że z prędkością 4 km/h. To nie jedna zwrotka wymuszona ale np. kilkaset metrów toru na Warszawskiej. O odcinku toru w jezdni na pabianickiej starówce nawet nie wspomnę tam w końcu nakaz związany z normami hałasu i wibracji wymusi natychmiastowe zawieszenie kursowani tramwajów. > Pabianice dotrwają. Małe szanse na to.... > Utrzymanie "46" w obecnym kształcie to półoficjalne stanowisko Ozorkowa. Półoficjalne. Jak widzisz sam napisałeś takie słowo. > Po pierwsze: nie wierzę w połączenie MPK i MKT. Kwestia co obiecają jednemu z udziałowców. Wystarczy jednemu i nim nie musi być miasto Zgierz. > Przeciwny jest też skróceniu > linii do Helenówka - i ma podobno poparcie Kropaszenki A płaci bez zaległości za obłsue linii? Bo przez spory czas to Zgierz płacił a Ozorków jakoś sie migał.... > Wytrzyma jeszcze z 10 lat przy wspomnianych przez Ciebie doraźnych remontach. Nie wytrzyma. > Nie chcę spalić informatora, więc nic ponad to co napisałem, nie dopiszę. Tak jak ja w kwestii tych radnych.... > Trasa przy doraźnych remontach wytrzyma 10 > lat bez większych problemów. Do Konstantnyowa tak (pod warunkeim remontiu odcinka łódzkiego). Do Lutomierska nie. Zwłaszcza ostani odcinek. Takie wegetowanie ma jedna wadę wydłużasz czas przejazdu, dalej obniżasz komfort jazdy. A obok busy przywaciarzy, szybciej, wygodniej .... - pojawia się nowa władza i zaczyna liczyć -> i stwierdzi to bez sensu aby utrzymywać coś co nie jest w stanie konkurować z prywatnymi liniami. Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 179 rezultatów • 1, 2, 3 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||