Strona Główna
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS katoowice Rozkład jazdy
PKS Katowice połączenia międzynarodowe
PKS Konin Nauka jazdy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • grajcownia.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Kołobrzeg Toruń





    Temat: Nowe autobusy w przedsiębiorstwach
    Karosa Axer wzmocniła tabor PKS-u w Kołobrzegu, zwanego dalej Connexem. Nr rej. GS 23671. Co ciekawe, pomalowana była na biało, na dole mając niebieski i żółty pas, czyli tak jak Connexy w Toruniu czy Brzozowie, choć jeszcze była bez napisów. Trochę mi szkoda tego dotychczasowego malowania PKS-u w Kołobrzegu, bo było całkiem ładne...



    Temat: Nowe autobusy w przedsiębiorstwach

    Karosa Axer wzmocniła tabor PKS-u w Kołobrzegu, zwanego dalej Connexem. Nr rej. GS 23671. Co ciekawe, pomalowana była na biało, na dole mając niebieski i żółty pas, czyli tak jak Connexy w Toruniu czy Brzozowie, choć jeszcze była bez napisów. Trochę mi szkoda tego dotychczasowego malowania PKS-u w Kołobrzegu, bo było całkiem ładne...
    Wygląda na to, że padł ostatni bastion autonomicznego malowania w Connexie. Szkoda.





    Temat: Jak kolejarze podcinają gałąź, na której siedzą


    Moja siostra miała dziś jechać z Torunia do Kolobrzegu - najpierw "Notecią"
    do Piły, potem "Krakowianką" z Piły do Kołobrzegu. "Noteć" jest opóźniona 100
    minut (najprawdopodobniej z powodu strajku), w Toruniu nikt nie jest w stanie
    powiedzieć, czy "Krakowianka" w Pile będzie czekać. W związku z tym siostra
    oddaje bilet i pojedzie PKS-em o 14.00. Tak to strajkujący sprawiają, że
    kolej traci klientów.


    Bo im nie chodzi o klientów, tylko o dotacje.
    Oni chcieliby żeby państwo im płaciło za wozokilometr np. 20 zł i żeby
    nikt nie jeździł pociągami

    pozdrawiam aron





    Temat: Jak kolejarze podcinają gałąź, na której siedzą
    Moja siostra miała dziś jechać z Torunia do Kolobrzegu - najpierw "Notecią"
    do Piły, potem "Krakowianką" z Piły do Kołobrzegu. "Noteć" jest opóźniona 100
    minut (najprawdopodobniej z powodu strajku), w Toruniu nikt nie jest w stanie
    powiedzieć, czy "Krakowianka" w Pile będzie czekać. W związku z tym siostra
    oddaje bilet i pojedzie PKS-em o 14.00. Tak to strajkujący sprawiają, że
    kolej traci klientów.

    MK





    Temat: PKS Bydgoszcz - Aktualności



    Pasażerowie KOMFORTBUS!

    Od dnia 16.02.2009 r. następuje zmiana w rozkładzie jazdy:

    kurs z Kołobrzegu do Warszawy o godz. 6.00 zmieniony na godz. 7.10

    zamiast przystanku Toruń, Dw. Miasto obowiązywać będzie Toruń, Dworzec Autobusowy PKS

    dostawione zostają nowe przystanki: Płock, Podolszyce II oraz Wyszogród

    Uwaga Pasażerowie!

    PKS w Bydgoszczy Sp. z o.o. informuje, że od dnia 16.02.2009 r. kursy w relacji Bydgoszcz - Toruń, Dw. Miasto oraz Toruń, Dw. Miasto - Bydgoszcz (KOMBUS) zostają wydłużone do Osiedla Rubinkowo (zostają uruchomione następujące przystanki: Toruń, Pl. Daszyńskiego, Toruń-Jamontta, Toruń-Dziewulskiego, Toruń-Witosa, Toruń Ligi Polskiej, Toruń-Kolankowskiego). Szczegółowe informacje już wkrótce na naszej stronie.

    żródło: PKS Bydgoszcz
    http://www.pks.bydgoszcz.pl/


    /o: dodałem brakujący link



    Temat: o przesiadkach


    Właśnie dowiedziałem się o następującej historii dotyczącej PKS. W miononą
    niedzielę moja siostra jechała z Trzebiatowa do Torunia. Autobus z
    Trzebiatowa wg rozkładu odjeżdza 17:50, przyjeżdza do Kolobrzegu 18:40,
    odjazd PKS do W-wy przez Toruń o 19:00. Tak się złozylo, że autobus jadący
    do
    Kolobrzegu (z Gryfic) był spóżniony 30 minut (śnieżyca, problemy
    techniczne).
    Siostra zgłosiła kierowcy, ze w Kołobrzegu chce się przesiąśc dalej,
    kierowca
    z komórki zadzwonił do dyżurnego w Kołobrzegu, ten odpowiedział: "nie ma
    sprawy". Autobus z Gryfic w Kołobrzegu był o 19:08, warszawski czekał
    tylko
    na moją siostrę i odjechał o 19:10.


    Ok. 10 minut nadrobi. Ta 1 osoba to ile % osób w autobusie ? Jak to się
    przekłada na ilość osób w pociągu ?





    Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
    PKS Sokołów Podlaski uruchamia kurs z Sokołowa przez Warszawę, Płock, Włocławek, Ciechocinek, Toruń, Bydgoszcz, Koszalin do Kołobrzegu. Wyjazd z Sokołowa o godz. 6.10, przyjazd do Kołobrzegu o 19.25 w poniedziałki, środy i piątki. Odjazd z Kołobrzegu o godz. 8, przyjazd do Sokołowa o godz. 21.09 we wtorki, czwartki i niedziele. Kursuje od 1 lipca do 15 września. Ulotki pojawiły się na kilku przystankach autobusowych w Bydgoszczy.
    Poza tym PKS Słupsk/Hrubieszów na kursie Ustka-Hrubieszów zaczął wjeżdżąć na dworzec PKS w Bydgoszczy (dotychczas stawał na rondzie Jagiellonów).



    Temat: Kursy, których już nie ma.
    PKS Tomaszów Maz. w sezonie jeździł do
    Kołobrzegu przez Łódź, Gniezno, Piłę, Połczyn
    Ustki przez Łódź, Toruń, Chojnice

    Również do Kołobrzegu sezonowe połączenie utrzymywała PKS Ostróda, z Olsztyna, przez Elbląg Gdańsk Kartuzy Słupsk Koszalin

    PKS Suwałki miał popołudniowy kurs pospieszny w soboty i niedziele do Łomży przez Augustów, Grajewo



    Temat: Bilety kombinowane na Słowacji


    Witam !!!

    Wiem, że ta Słowacja już nudna na pmk, ale muszę to wiedzieć...


    No wiesz, w Polsce źle to wszyscy na południe uciekają :D


    Na jakiej zasadzie kupuje się na Słowacji bilety kombinowane??
    Jadę z Plavca do Popradu osobowym, z Popradu do Ziliny rychlikiem, z
    Ziliny
    do Cadcy osobowym.
    Czy tak jak w Polsce kupuję bilet Plavec-Skalite na osobowy a na drugim
    blankiecie dopłata do rychlika na odc. Poprad-Zilina, czy robi się to w
    inny
    sposób??


    Odpowiedź na to pytanie już dostałeś, ze swojej strony dodam, że pierwszy
    raz spotkałem się z takim pewnym "zjawiskiem". Otóż podczas kupowania biletu
    ze Strbskego Plesa do Kezmaroku przez Strbe i Poprad pan w kasie (tak, tak,
    tam w kasach siedzą normalnie faceci ;) nawet zapytał, czy ze Strby do
    Popradu chcę jechać pospiesznym czy osobowym... A u nas to wszystko trzeba
    tłumaczyć (a czasami ludzie nie wiedzą, że ich pociąg od pewnego miejsca
    staje się pospieszny czy też osobowy), czasami pokazywać, zero własnej
    inicjatywy, ciekawe, czy by sprzedali w kasie np. w Toruniu bilet na pociąg
    pospieszny, dajmy na to z Kołobrzegu do Goleniowa przez Gryfice ;] Nie
    zapomnę nigdy jak kobitka w kasie w Toruniu Wschodnim w 1998 roku podała
    takie połączenie do Władysławowa, że trzeba jechać pociągiem do Gdyni,
    stamtąd PKS-em (!) do Redy i dopiero stamtąd pociągiem osobowym...





    Temat: RJ 2005/06 pośpiechów


    Nie wiem czy to było na grupie ale udało mi się dowiedzieć kilka nowości
    w RJ 2005/06 pośpiechów:

    Kujawiak relacja bz kurs. w (D)


    Właśnie szkoda, teraz też jest D i jezeli chcesz jechać w jakieś święto czy
    sobote/niedziele do Warszawy to albo wyjazd o 2 w nocy z nocną przesiadką w
    metropoli Kutno (z rzęźni Bielskiej w Terespolską), albo Bydgoszczaninem
    dopiero na 10,20 chyba, teraz szukałem połączenia na 8,30 - 9 i wychodzi na
    to że pojade PKS/PEx :(


    Chełmianin Bydgoszcz - Chełm


    :) ... :D


    Sukiennice Bydgoszcz - Kraków


    O, super sprawa, mam nadzieje że na maszynach krakowskich, może się doczekam
    EU06 na toruńskim dworcu.


    Stoczniowiec tylko Gdynia - Katowice - Gdynia


    Czyli odpada problem ze spóźnianiem się którejś z części. Może teraz
    wreszcie będzie dłuższy skład, bo dostać się do niego w weekendy, święta czy
    wakacje na odc. Kutno - Gdynia graniczy z cudem, do Torunia dojeżdża już z
    ludźmi upchanymi w przedsionkach.


    Kopernik Warszawa Wsch. - Piła codz. a w sezonie do Kołobrzegu


    Czyli tak jak było kiedyś, tyle że wtedy jako Ex.


    Barnim Toruń - Szczecin kurs w (1) i (6) Szczecin - Toruń kurs (5) i (7)


    Szkoda, jazda do Szczecina przez Poznań średnio mi pasuje. Powinien jeździć
    bardzo rano z Warszawy / Łodzi, albo z Olsztyna p. Toruń, Bydgoszcz, Piłe,

    Bydgoszczy, Toruniu, i na noc Warszawie / Łodzi, lub Olsztynie.


    to jeszcze niepotwierdzona wiadomość TLK Kujaw Bydgoszcz - Warszawa Wsch.


    W sumie to troche szkoda, bo rozwali plany na turystyka czy sieciówke
    tygodniową PR, w ogole jako że TLK to w zasadzie poc. posp. powinna go
    obejmowac sieciówka/turystyk os./posp. + miejscówka, szkoda że niedasię.





    Temat: Koniec całodobowej kasy w Solcu Kujawskim...


    Od 1 grudnia 2005 kasa biletowa w Solcu Kujawskim zmieniła godziny otwarcia.
    Dla wielu podróznych jest to nie do pomyslenia. Zawsze kasa czynna była 24 h


    Nie zawsze. W latach minionych byl krotki okres ze kasa byla czynna od
    5:30 do bodaj 23:00.  Bylo to zaraz po zlikwidowaniu nocnego calorocznego
    pospiesznego Kolobrzeg/Kostrzyn - Lodz Kaliska/Warszawa Wsch. Wtedy tez
    byla 6-godzinna przerwa w kursowaniu pociagow.


    więc nie było problemu z kupywaniem biletów nawet w godzinach nocnych. Jednak
    to się zmieniło, niestety na gorsze. Teraz kasa czynna jest od 6:30 do 19:30.


    Do 18:30.


    Kolejny raz PKP dowiodły że nie dbają o swoich klijentów, ponieważ jak wiadomo
    mi, od nowego rozkładu jazdy pociągów, pojawiło sie kilka nocnych pociagów jak
    np. o 00:30 albo i później....


    Czytaj uwaznie rozklad - Dotyczy to pociagow w sezonie letnim. A
    caloroczne biorac pod uwage - ostatni pociag wieczorny odjedzie z
    soleckiej stacji o 23:13 a pierwszy poranny o 5:02. Pociag pospieszny
    Gdynia Glowna - Bielsko Biala wyjezdzajacy z Bydgoszczy o godzinie 23:23
    na stacji w Solcu nie bedzie sie zatrzymywal.


    Według mnie PKP narobiły sobie kolejnego
    kłopotu, gdyż wydawanie biletów u konduktora w pociagu zajmuje sporo czasu...


    Przejdz sie raz na stacje w Solcu po 18:30 i sprawdz sobie wymiane
    pasazerow. Do Torunia nie jezdzi zbyt wiele osob, a i trasa jest dluga. A
    do Bydgoszczy? ... z nowym rozkladem znika ogryzek po Flisaku, bedacy
    dotad ostatnim pociagiem o taryfie osobowej z Solca do Bydgoszczy,
    odjezdzajacym o 19:43 z Solca. Bedzie pociag o 18:07 a potem same
    pospiechy. Za 10 zl w taryfie normalnej po prostu nie oplaca sie jechac
    pospiesznym nawet do Bydgoszczy Glownej, no chyba ze komus sie spieszy
    bardzo. Za 3 zl masz Pol-Bus, czy PKS jadace do samego centrum i 2,20 za
    bilet MZK - ludzie po prostu licza.


    No to w takim razie niech PKP zlikwiduje w ogóle kasy biletowe, jak  bilet
    można kupić w pociagu. A już o braku ławek na peronach nie wspomnę...


    No brak lawek to fakt. Ale to mozna zawdzeczac lokalnej siersci. Kiedy
    byly, to byly notorycznie niszczone.





    Temat: Przyszłość PKSów - wróżenie z fusów...
    No to kilka opisów z mojego regionu:

    PKS Konin - Na pewno plusami są atrakcyjne ceny biletów (szczególnie dla studentów) oraz dobry tabor. Nowe autobusy pojawiają się dość często. Ostatnio wzbogaciliśmy się o Scanię Irizar Century oraz Solbusa C10,5. Jeśli chodzi o trasy dalekobieżne to też nie ma na co narzekać. Codziennie można jechać do Zgorzelca, Bydgoszczy, Katowic, Torunia, Wrocławia. Gorzej z kolei wygłądają kursy wewnątrz woj. Wielkopolskiego, które niestety w większości obsługują inni przewoźnicy. Dla przykładu: Konin - Poznań. Na tej trasie jeździ tylko jeden autobus PKS Konin.
    Ciekawie wyglądają również połączenia do Łodzi. Zwykłe kursy Konin - Łódź przez Koło obsługuje łódzki PKS. Dziwne to o tyle, że sytuacja kiedy przewoźnik z wiele większego miasta położonego w innym województwie wysyła aż 2 kursy zwykłe do mniejszego, nie jest dość częsta.
    Największym jednak minusem konińskiego PKSu jest beznadziejny dworzec, który tylko przynosi wstyd miastu.

    PKS Turek - Do niedawna było tragicznie. Teraz nowy zarząd coś tam "montuje", ale powoli. Pod względem tras, Turek dobrze stoi. Mają masę kursów dalekobieżnych, w tym kilka "egzotycznych" jak np. Wrocław - Płock oraz Włocławek - Wrocław. Jednak sytuacja taborowa w Turku, jest ciągle beznadziejna, chociaż widać małą poprawę. Z nowych autobusów mają Lidera i Trampa. Reszta to albo przestarzały złom, albo pojazdy używane. I na te używane teraz też stawiają, gdyż z tego co mi wiadomo, mają wkrótce się wzbogacić o Mercedesy 0303, które pomogą zastępować rozlatujące się L11 i M11. Z cenami cały czas słabo, choć też widać małą poprawę pod postacią wprowadzenia ulg na kursach pospiesznych oraz na trasie Turek - Poznań.

    PKS Poznań - Jeszcze kilka lat temu, aż strach było do nich wsiadać. Teraz jednak nastąpił BOOM i nagle przedsiębiorstwo zmieniło się nie do poznania (hehe). Nakupowali sporo nowych busów i teraz wreszcie wyglądają jak porządny przewoźnik z miasta wojewódzkiego. Kursów dalekobieżnych również nie brakuje.

    PKS Leszno - Słaby PKS. Tabor maja co prawda zadbany, ale bardzo przestarzały. W kursy dalekobieżne też się raczej nie bawią.

    PKS Ostrów Wlkp. - W mojej opinii wyjątkowo dobrze przedsiębiorstwo, gdyż stawiają na jakość. Tabor niestety wygląda na razie średnio, ale liczę na poprawę wkrótce. Jednak oferta tras dalekobieżnych jest bardzo atrakcyjna. Kursów jest dużo, a w tym np. takie fajne połączenia jak Poznań - Kraków (obsługiwany naprzemiennie) czy dzienne, wracające tego samego dnia Ostrów - Bielsko oraz Ostrów - Kołobrzeg. Cieszą również częste promocje u nich.

    PKS Kalisz - Nienajgorsze przedsiębiorstwo. Taborowo stoją nieźle. Z nowych autobusów mają Autosany oraz Karosy. Ale charakteryzują ich głównie różne używane wynalazki, począwszy od fajnie prezentującego się Volvo B10M, skończywszy na takim dziwadle jak Auwärter Clubstar.
    Niestety, za trasami dalekobieżnymi nie przepadają, ale może coś się zmieni po wprowadzeniu kursu do Torunia.

    PKS Piła - Słabo znam ten PKS, ale podobają mi się u nich zniżki studenckie na wszystkie kursy. Taborowo chyba też mają się nienajgorzej. Na pewno wiem o Bovach Futura 12, ciekawym Renaulcie FR1 oraz dużej ilości starych DABów. Widzę też, że kupują używane MANy UL 2x2. Z kursów dalekobieżnych, wiem że na pewno jest połączenie do Łodzi, ale pewnie jest tego jeszcze więcej.

    PKS Gniezno - Taki sobie PKS, specjalizujący się głównie w kursach lokalnych. Tabor mają dość dobry. Jest i Bova Futura 12 i Scania Irizar Century. Sa też nowe Autosany i Solbusy. A poza tym używane nowości pod postacią MANów UL 2x2. Tabor urozmaica masa dziwactw z Francji i nie tylko

    PKS Koło - Jeśli lubisz sporty ekstremalne, to PKS dla Ciebie Zdecydowanie najgorszy w tym województwie. Co prawda mają Lidera i Bovę Futurę, ale reszta ich taboru to złom. Najgorsze są sypiące się H9tki, które często wysyłają na 2 swoje najdłuższe kursy, czyli do Torunia i Poznania.



    Temat: Na jakiej zasadzie kierowcy w PKS są przydzielani do wozu?
    Bardzo ciekawy temat bo z tego co czytam to w każdym przedsiębiorstwie jest inaczej.
    Ja przedstawię jak wygląda sytuacja w PKS Bydgoszcz.

    Na wstępie muszę powtórzyć to co już zostało napisane, że jeżdżenie jakimś wysokopokładowcem wcale nie jest takie extra jak się każdemu wydaje. To tylko nam wydaje się że to jest taki prestiż, w rzeczywistości wcale tak nie jest.
    Po pierwsze nie zawsze oznacza to większe pieniądze choć przeważnie tak.
    Po drugie znacznie mniej przebywa się w domu - 2 tygodniowe wyjazdy na wycieczki zagraniczne z rozwydrzoną bandą dzieciarni do przyjemności nie należy, nie wspominając o wycieczkach pracowniczych, czym to się kończy powszechnie wiadomo-stawanie co kilkanaście kilometrów, i nierzadko sprzątanie rzygowin. Niestety taka jest prawda. Każdy kierowca nienawidzi wynajmów i wożonych pasażerów uważa za hołotę choć mało kto oczywiście się do tego przyzna.
    Kursy regularne też nie są miodem.
    Weźmy kurs Kołobrzeg - Bydgoszcz (20.05) - Warszawa (00.45). Jeśli weźmiemy pod uwagę częste spóźnienia+ zima itp to nierzadko nie opłaca się iść do hotelu bo wyjazd jest o 5 rano a wóz trzeba jeszcze nagrzać, zjeść śniadanie itp. Także męka straszna.
    Inny przykład Szczecin - Białystok. Jedna służba a dwa noclegi.
    A tak dostajemy nowego Croswaya lub Axera czy innego Neoplana i śmigamy sobie do Inowrocławia lub Torunia i o 20 leżymy sobie z żonką przed telewizorem z piwkiem w ręku. Finansowo - bardzo podobnie.

    Po trzecie - firma obciąża za uszkodzenia. Zbijesz szybę lub utrącisz lusterko i klops. Ile to kosztuje chyba każdy wie... A w takim autosanie czy starym Manie???

    To wszystko sprawia że wozy wysoko pokładowe wcale nie są takim łakomym kąskiem i nierzadko nie ma kto nimi jeździć bo nikt nie chce. Gdy PKS wygrał obsługę lini miejskich, duża część kierowców przeszła z Komfortu na linie miejskie. Potem co prawda wrócili ale powodem było to że na miejskich nie da się "dorobić".

    Teraz trochę o obsadzaniu kierowców.
    Niestety nikt nie wie jaki jest klucz obsadzania wozów wysoko pokładowych. Po pierwsze mało kto je chce. Po drugie nie ma znaczenia czy jesteśmy związkowcem, przydupasem, młodym, starym ,ładnym, brzydkim, kulturalnym czy znamy Pisaka lub mamy paszport Polsatu. Nie ma znaczenia. Choć wiadomo że część przydupasów jest.
    Ale na przykład Sideral B760 dostał chłopczyk dwudziestoparoletni. Fakt że drugiego dnia skosił klime w Toruniu pod wiaduktem niczego nie zmieniła i dalej jeździ. Oprócz niego jest inna cała masa młodych. Nie ma też znaczenia jak się ubiera dany delikwent bo akurat na Komforcie jeżdżą chyba największe fleje. Jest oczywiście parę wyjątków min.: B746, B534 i jeden z Irizarów PB. Czapeczka na głowie i pet w gębie to częsty obraz. Z kulturą też marnie bywa.
    Ogólnie w Bydgoszcz wysokopokładowcami jeżdżą Ci co chcą. Ale kolejki to nie ma, choć szefostwu wydaje się że to jakiś prestiż. Ale teksty typu: nie jadę na żaden wynajem a jak pojadę to albo się zwalniam albo przesiadam się na Autosana są częste.

    cdn....



    Temat: Wznowienie połaczenia Kostrzyn- Chojna- PKP PR


    Ja tez jeszcze włożę swoje 3 grosze. Uważam, że połączenie Szczecin -
    Kołobrzeg
    i tak było na wyśmienitym poziomie,


    130km drogi , 4 godziny jazdy.. oferta cud miód i orzeszki.


    trasą żywana przez lata, czyli przez
    Stargard, Białogard, Karlino.


    30km dłuższą , z jazdą dłuższą o godzine , z wyzsza cena biletu i przesiadką
    .... szalona.oferta, widze te tłumy rzucające się na kasy biletowe.


    Czy puszczanie połączeń przez małe miejscowości,
    gdzie nikt już nie "wierzy w kolej" i cała komunikacja odbywa się PKS,ami
    i
    busami ma sens?


    Ma, szczególnie po ostatnich dwóch wypadkach busów pod gryficami. Poczekamy
    jeszcze na zime, pamiętaj ze gryfice czy trzebiatow nie leza przy drogach
    krajowych. Niezapominaj o osinie , która w dobie generuje przeszło 200
    podróźnych a jej komunikacja ze swiatem poza koleją jest zerowa.


    Rozumiem,że zależy tu na komunikacji miasteczek ze Szczecinem,
    gdzie są urzędy "zachodniopomorskiej władzy", tylko trzeba pamiętać o
    tym,że
    połaczenie z Kołobrzegiem już było wymienioną przeze mnie trasą, a
    Goleniów czy
    Nowogard, nie wspominając o Płotach, Trzebiatowie czy Gryficach dawno
    sobie
    poradził połączeniami PKS i busów. Trochę już po ptokach.


    Czy tym sposobem jak sobie stargard poradzi autobusami mamy również
    zawieszać wszystkie pociągi do stargardu czy może jednak poprawić oferte by
    była atrakcyjniejsza ? Czekam na odpowieź.


    Wiem, że jest to
    atrakcyjna linia dla MK.


    To ma najmniejsze znaczenie.


    Zdaję sobie również sprawę, że dwie pary pociagów to
    stosunkowo za mało.


    Pamiętaj, że to nie jedyne połączenia na tej linii. Na najbardziej
    pasażerogennym jej odcinków jest łącznie 5 par i wszystko dobrze
    skomunikowane z pociągami ze Szczecina.


     Wracając do watku:
    Zajołbym się raczej liniami, gdzie jeszcze są szanse dla kolei, czyli


    Kostrzyn,

    Prosze bardzo, od nowego rozkładu o 1,5 pary więcej


    Piła- tak tak, debilnie od kilku lat wygląda jedyny pociąg do Piły ze
    Szczecina, kursujący w 5 i 7. Byście słyszeli jak moi znajomi, chcac
    dojechać
    własnie do Piły w ciągu tygodnia rzucali mięchem na PKP. A można było go
    przedłużyć do Bydgoszczy, czy nawet do Włoclawka...,


    Zaraz zaraz , przecież jezdzi do Bydgoszczy a nawet do Torunia a nie tylko
    do Piły. Pozatym jest to pociąg pośpieszny czyli nie finansowany z kasy
    urzędu.


    warta ratunku jest linia
    do Szczecinka i dalej do Chojnic.


    Przybywa jedna para czyli łącznie 4 pary w tym jedna ze Szczecina i jedna ze
    Stargardu.


    Bezsensem natomiast by było przywracanie
    pociągów do Polic i Trzebierzy. Tam zakład komunikacyjny z Polic załatwił
    wszystko, kolej nie ma żadnych szans.


    A czy ktokolwiek nawet o czymś takim wspomina ?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.