Strona Główna PKS pl Warszawa Stadion pl Bankowy Urząd Miasta pl.bilety-lotnicze-toronto pl rec radio cb pl.zbiornik Forum amatorskie pko.com.pl PKO interligo.pl pkosa.pl Internet PKP Energetyka pl pkp.koszalin.pl |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: pkt.pl Klienci indywidualniTemat: Internetowa Książka Telefoniczna stronka ditela slabo chodzi osobiscie polecam zagladac tam bez com czyli www.ditel.pl szybciej sie laduje, chlopaki od neta w poznaniu slabo sie spisuja i mimo ze spolka tepsy to raczej niechetnie nowe lacza sa podpinane, strona juz dlugo bez przebudowy i w porownaniu do konkurencji przezentuje sie slabo. ja jesli mam znalesc firme to raczej korzystam z www.pf.pl albo www.pkt.pl dzialaja o wiele szybciej i posiadaja duzo wieksze bazy danych (tansze sa czy jak... ) Mam jeszcze wazna informacje w telepunktach i wraz z ksiazkami Ditela na przyszly rok powstanie plytka z klientami indywidualnymi fajna sprawa i ma pare bajerow ale to dopiero wydanie Opole 2006! pozdrowionka Temat: zużyty olej silnikowy - gdzie oddać zapytaj się jakiegoś mechanika w okolicy czy by nie chciał . Dużo warsztatów teraz jest ogrzewanych spracowanym olejem , bo hurtownie moto promują takie piece . http://szczegoly.pkt.pl/o...4dd968ca93.html tu masz cytat ze strony MPO szczecin . Firma Oferujemy odbiór większości odpadów niebezpiecznych: * świetlówki, * przepracowane oleje, * odpady zawierające azbest, * akumulatory, * opakowania po farbach, * opony, * przeterminowane leki, * filtry, * czyściwo. Zapewniamy bezpieczny transport do miejsc unieszkodliwiania. Wystawiamy dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Klient indywidualny Uwaga! Mieszkańcy Szczecina mogą nieodpłatnie oddać odpady takie jak: baterie, akumulatory, świetlówki, przeterminowane lekarstwa, opony, przepracowane oleje, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne do punktów zbiórki odpadów problemowych * Ul. Duńska ( vis a vis Netto) 8.00-16.00 * Ul. Dworska (pl. Słowińców) 7.00-15.00 * Ul. Firlika 8.00-16.00 * Ul. Gdańska (zjazd na Wyspę Pucką) 8.00-16.00 * Ul. Helska (róg Goleniowskiej) 9.00-17.00 Temat: Zaklad Energetyczny Dnia 10 lip o godzinie 00:03, na pl.soc.prawo, Jerzy Wawrzyniak
| Nie chciało mi się szukać w innych zakładach, ale http://www.bze.com.pl/klient/info/umowa_zal2_gr_IV_V_VI_obowiazki_str... Odbiorca zasilany z sieci SN zalicza się do III grupy przyłączeniowej, a Temat: Co w sieci piszczy ... Zmieniłem operatora usługodawce ponieważ miałem spadki prędkości internetu u Czecha . Dostałem rachunek w TELE2 i teraz płace 64 zł miesięcznie za 2 Mbit/s . TELE2 Polska sp. z o.o. informuje, iż od dnia 14 lipca 2008 r Spółka - na mocy Zarządzenia Dyrekcji TELE2 Polska sp. z o.o. z dnia 11 lipca 2008 r. w sprawie wycofania z użycia wzorców umownych oraz zaprzestania naliczania opłat w przypadku rozwiązywania przez klijentów umów - zaprzestała naliczania klientom indywidualnym TELE2 opłat związanych z przedterminowym rozwiązaniem przez klientów umów o świadczenie usług abonamentu i preselekcji (WLR) bądź usług preselekcji (CPS) , dotycżących cenników znajdujących się w oferfcie TELE2 przed dniem 14 lipca 2008 r . Nimiejsze oświadczenie TELE2 Polska sp. z o.o. stanowi realizację pkt III sentencji decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr DDK 38/2008 z dnia 31 grudnia 2008 . Temat: KK Premium Club Visa Gold Eurobank
Temat: Różne Obrazy II Wojny Światowej - Prezentacja maturalna !!! Mam do sprzedania pracę maturalną której tematem jest "Różne Obrazy II Wojny Światowej w Literaturze i Filmie" Mature zdałem na poziomie 20/20... i juz przez jeden rok sprzedawalem tą pracę... wyniki były zadowalajace, wszyscy którzy kupili dostali 17 albo powyżej 17 pkt na 20 możliwych !!!!!!!! Bylo to 11 osób... Dlaczego osiągneli tak dobre rezultaty ??? Ano dlatego że oprócz pełnej bibliografii, planu i całej napisanej pracy dostali również zestaw pytań które najprawdopodobniej zada Ci egzaminator... Pytania zostały ułożone przez 2 polonistki które co roku egzaminują maturzystów... Zapraszam do zgłaszania się oraz zadawania pytań napewno na wszystkie odpowiem... Cena również jest bardzo atkrakcyjna i nierzadko dostosowana do indywidualnych wymagań klienta... !!!! Kontakt: e-mail: elog86@wp.pl gg: 3771270 Pozdrawiam Elo`G Temat: Karty kredytowe - czyli pieniądze których nie mamy Oto o czym informuje bank BPH: W „Taryfie opłat i prowizji Banku BPH SA dla Klientów Indywidualnych” stanowiącej załącznik nr 2 do Uchwały Nr 262/2007 Zarządu Banku z dnia 3 grudnia 2007 r. – tekst jednolity wprowadzony Pismem Okólnym Nr 113/PBD/2008 z dnia 31 lipca 2008 r., wprowadza się następujące zmiany: 1) w „Postanowieniach ogólnych” w pkt 17 ppkt 1 wyrazy: „banków należących do Grupy UCI w Polsce” zastępuje się wyrazami: „Banku BPH SA”, 2) w części II „Karty płatnicze”: a) w pkt 1 i 2 w kolumnie 4 oraz pod tabelą oznaczenie symbolem „*” określa się jako nowy przypis nr 3, b) w pkt 6: - dotychczasową lit. a) skreśla się, - dotychczasowe lit. b), c), d) oznacza się odpowiednio jako lit. a), b), c), - w lit. a) w kolumnach 3, 4, 6, 7 i 9 znak „X” zastępuje się wyrazami: „bez prowizji”, - w lit. b) w kolumnie 1 po wyrazach: „banków krajowych” dodaje się wyrazy: „i Poczty Polskiej”, - w kolumnie 1 dodaje się nową lit. d) dotyczącą usługi Cashback w brzmieniu: „d) w ramach usługi Cashback” oraz w kolumnach 3 – 7 ustala się wysokość opłaty za tę usługę pobieraną w trybie: „od każdej transakcji” – na poziomie 0 zł, - w lit. d) w kolumnie 3 dodaje się nowy przypis nr 4 w brzmieniu: „4 Usługa nie jest oferowana do karty Visa Sezam Electron.”, 3) w części XI „Taryfa opłat i prowizji pobieranych za czynności wykonywane w Agencjach Banku BPH SA” w rozdz. XI.2. „Karty identyfikacyjno-bankomatowe”: a) dotychczasowy pkt 3 skreśla się, b) dotychczasowe pkt 4 – 6 oznacza się odpowiednio jako pkt 3 – 5, c) w pkt 3 w kolumnie 4 znak: „X” zastępuje się stawką opłaty „0,00 zł”, d) w pkt 4 w kolumnie 1 po wyrazach: „banków krajowych” dodaje się wyrazy: „i Poczty Polskiej”, e) w kolumnie 1 dodaje się nowy pkt 6 dotyczący usługi Cashback w brzmieniu: „6. Wypłata gotówki w ramach usługi Cashback” oraz w kolumnie 4 ustala się wysokość opłaty za tę usługę pobieraną w trybie: „od każdej transakcji” – na poziomie 0 zł. ciekawe czy pozostaje więcej niż 1% klientów którzy nadal wiedzą co podpisali ps czy ktoś wie co to jest "tekst jednolity wprowadzony pismem okólnym" ? bo o resztę nawet nie pytam.... Temat: 2500 punktów na start w programie Profit Teraz wraz z KARTĄ kredytową Visa Orange mBank, Klienci otrzymają 2500 punktów w programie Profit. Do tej pory Klienci dostawali 250 punktów startowych. Specjalna promocja mBanku i Orange zwiększa tę kwotę dziesięciokrotnie. W sumie, dzięki trwającej promocji, Klient może otrzymać 3000 pkt. - 2500 na start i po 250 pkt. za każdy kolejny rok jej użytkowania (karta wydawana jest na 3 lata). Powitalne punkty zostaną dopisane do konta programu do 15-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu kalendarzowym, w którym Uczestnik zamówił KARTĘ Visa Orange mBank. Punkty promocyjne zostaną przyznane Uczestnikom, którzy są Klientami sieci Orange i posiadają aktywne konto w programie Profit. Zdobyte punkty można wymieniać na dodatkowe minuty, doładowanie konta oraz korzystanie z Internetu. Szczegóły promocji zawarte są w Regulaminie. Poza promocją, w ramach stałej oferty, za samo posiadanie karty Klient otrzymuje 750 pkt. (po 250 pkt. za każdy rok użytkowania karty, karta wydawana jest na 3 lata). Dodatkowo każde 10 zł wydane przy użyciu KARTY Visa Orange mBank premiowane jest 1 punktem Profit. Do tej pory z KARTY Visa Orange mBank skorzystało już blisko 30 tys. osób. Visa Orange mBank jest kartą, którą można zdobyć dzięki procesowi oceny kredytowej dokonywanemu na podstawie wysokości rachunków w sieci Orange i regularnym ich opłacaniu. Bank nie weryfikuje zdolności kredytowej - jedynym kryterium jest relacja z operatorem. Podstawowe parametry KARTY kredytowej Visa Orange mBank: typ karty: Visa Classic; karta partnerska mBanku i operatora komórkowego Orange; automatyczne członkostwo w programie lojalnościowym Profit; nieoprocentowany kredyt do 54 dni (do 24 dni grace period); oprocentowanie kredytu na karcie: 21 %; karta wydawana na 3 lata; opłata za wydanie/opłata roczna: 50 zł (Uczestnicy promocji otrzymają zwrot tej kwoty, jeśli w ciągu miesiąca od otrzymania karty wykonają przy jej użyciu minimum 5 transakcji); obsługa i stała kontrola zadłużenia w serwisie transakcyjnym mBanku; standardowy limit na karcie 3000 zł; wypukła karta do transakcji bezgotówkowych - honorowana we wszystkichpunktach oznaczonych logo VISA, umożliwia również dokonywanie bezpiecznych zakupów internetowych, telefonicznych i korespondencyjnych; wyposażona w bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa; bezpłatne wyciągi elektroniczne. O KARTĘ kredytową Visa Orange mBank mogą ubiegać się abonenci Orange od minimum 6 miesięcy, korzystający z oferty abonamentowej (dla Klientów indywidualnych) oraz MIX. Wniosek można składać drogą internetową na stronach mBanku, telefonicznie - dzwoniąc na mLinię 0801 300 800 oraz w mKioskach lub Centrach Finansowych mBanku. ź/telix.pl Temat: IMPEL (IPL) KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 30 / 2008 Data sporządzenia: 2008-05-07 Skrócona nazwa emitenta IMPEL Temat Zawarcie Umowy o Wyłączności Negocjacyjnej Podstawa prawna Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne Treść raportu: Zarząd Impel S.A. informuje, że w dniu 6 maja 2008 roku została podpisana, pomiędzy Impel S.A., a potencjalnym inwestorem, zwanym dalej Oferentem Umowa o Wyłączności Negocjacyjnej dotycząca sprzedaży 100% udziałów spółki Promedis Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (spółka w 100% zależna od Emitenta). Wybór Oferenta nastąpił w wyniku selekcji wstępnych ofert złożonych przez kilku zainteresowanych inwestorów. Zawarcie ostatecznej transakcji sprzedaży jest uzależnione od wyników przeprowadzonego przez Oferenta badania due diligence oraz uzgodnienia ostatecznych warunków umowy kupna-sprzedaży ww. udziałów. Okres wyłączności negocjacyjnej upływa z dniem 16 czerwca 2008 roku. Zgodnie z przewidywaniami Zarządu Impel S.A. transakcja sprzedaży udziałów Promedis Sp. z o.o. będzie miała znaczący pozytywny wpływ na skonsolidowane wyniki Grupy Impel. Promedis Sp. z o.o. oferuje usługi medyczne dla firm oraz klientów indywidualnych. Spółka należy do czołówki firm świadczących opiekę medyczną w Polsce. Posiada 9 własnych centrów medycznych: 3 we Wrocławiu, 2 w Krakowie, w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku oraz w Warszawie. Oprócz centrów w największych miastach, spółka posiada ponad 500 placówek partnerskich oraz przychodnie przyzakładowe w Kłodzku, Warszawie, Wrocławiu oraz Buku k/Poznania. Emitent będzie informował o wyniku negocjacji. Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html. ... =185575691 Temat: GPmapa 5 Ale to akurat jest nie do przejścia. Licencja GPMapy od zawsze stanowi, że upgrade to nowy produkt sprzedawany w celu zastąpienia wersji starszej i użytkowania wyłącznie w jej miejsce. (Umowa licencyjna pkt.1) Dzięki nocnej pomocy 4rch0na mam na dwa kody GP4 oraz dwa kody GP5. Oba nowe bezpłatnie. Po zainstalowaniu upgradu wygląda, że wszystko jest OK. Na pierwszy rzut oka nie widzę różnic pomiędzy GPMapa_50_DEMO a GPMapa5inst poza różnicą w objętości pliku. Pierwszy to 104 873 KB, drugi 103 817 KB. Oba zawierają MS. Załóżmy że kupiłem właśnie GPMapę 4 w pudełku DVD z nienaruszoną plombą (mogę wydać dwa unlocki)... 1. Zakładam konto na gpmapa.garmin.pl 2. dodaję licencję gpmapa 4 3. uzyskuję potrzebne kod lub kody do GPMapa 4 4. zamawiam aktualizację 5. po zrealizowaniu aktualizacji widzę wydane już kody odblokowujące do urządzenia (lub dwóch) na które była odblokowana gpmapa 4. jasne ?? Więc Twoje stwierdzenie PIOTRZE: "... Ale to akurat jest nie do przejścia. ..." jest dla mnie mało wiarygodne! Z powyższego wynika żę Firma Excel nie panuje nad sprawą dystrybucji GPMapa i różnie podchodzi do swoich klientów! Natomiast ja nigdzie nie namawiałem Firmy Excel, aby do drugiego klucza dawała darmowe lub niepełnopłatne uaktualnienie do GPMapa 5. Natomiast uważam, że każdemu nabywcy należa się dwa klucze do GPMapa 4! Zastanawiam się czy w Firmie Excel ktoś zajmuje się MARKETINGIEM jeśli nie to najwyższy czas to zrobić! Natomiast jeśli ktoś to robił - to moim prywatnym zdaniem jest do zwolnienia za przygotowanie sprawy i dystrbucji GPmapa 5. W internecie krążą takie plotki na temat innej firmy, która wypuściła starszą wersję swojej mapy w postaci pirackiej, dostępnej w internecie. Ma to przekonać ewentualnych użytkowników "pirata" do nowszej wersji tej mapy. Nie zachęcam Excela do stosowania tej metody, ale np. utrzymywanie i wydawanie drugiego klucza do GPMapa 4 mogłaby być zabiegiem marketingowym dla zachęcenia zakupu GPmapa 5! Natomiast upieranie się iż nie będzie wydawany drugi klucz do GPMapa 4 - powoduje rozczarowanie u wielu klientów Excela! POZDRAWIAM P.S. Z powyższego wynika, że Firma Excel wydaje nie którym klientą dwie darmowe aktualizacje GPMapa 5 do dwóch kluczy GPMapa 4!? I napewno jest zgodne z twierdzniem Piotra: "... Dla jasności - Do jednego numeru licencji GPMapy przysługuje jedna aktualizacja - bez względu na to czy to firma czy klient indywidualny. ..."?! Widząc wielkie zaangażowanie jednogo z użytkowników tego Forum w tematykę GPMapa, propnuję go zatrudnić przy marketingu produktu GPMapa - myślę tutaj o pokladziu BEZ URAZY! Temat: Nowe prawo autorskie od jutra! Użytkownik "Janusz - Vahanara" No dobrze. Już weszło.
Temat: Co w sieci piszczy ... Zmieniłem operatora usługodawce ponieważ miałem spadki prędkości internetu u Czecha . Dostałem rachunek w TELE2 i teraz płace 64 zł miesięcznie za 2 Mbit/s . TELE2 Polska sp. z o.o. informuje, iż od dnia 14 lipca 2008 r Spółka - na mocy Zarządzenia Dyrekcji TELE2 Polska sp. z o.o. z dnia 11 lipca 2008 r. w sprawie wycofania z użycia wzorców umownych oraz zaprzestania naliczania opłat w przypadku rozwiązywania przez klijentów umów - zaprzestała naliczania klientom indywidualnym TELE2 opłat związanych z przedterminowym rozwiązaniem przez klientów umów o świadczenie usług abonamentu i preselekcji (WLR) bądź usług preselekcji (CPS) , dotycżących cenników znajdujących się w oferfcie TELE2 przed dniem 14 lipca 2008 r . Nimiejsze oświadczenie TELE2 Polska sp. z o.o. stanowi realizację pkt III sentencji decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr DDK 38/2008 z dnia 31 grudnia 2008 . Ryku, to już któryś raz kiedy bijesz we mnie i próbujesz oczernić jakość moich usług, a wychwalasz jakie to TELE2 jest zajebiste, wszyscy cieszymy się razem z Tobą! Wrzuciłeś tutaj zrzuty ekranu z prędkością 256kbps zarzucając mi w ten sposób, że tylko tyle wyciągałeś i miałeś u mnie jak to nazwałeś "spadki prędkości", chciałbym tylko zwrócić uwagę na fakt, że na pasku, koło zegarka widnieje bardzo ładna niebieska ikonka "A", informująca o tym, że na komputerze uruchomiony jest program p2p - Ares, który to wysycił Ci łącze z którego korzystasz, nic więcej komentował nie będę, bo trudno mi dyskutować z człowiekiem, który pół roku temu (góra rok) dowiedział się jaka jest różnica między kB, a kb i kłócił sie, że nie mam racji, a testy łącza uruchamia z aktywnymi programami p2p. Mimo wszystko pozdrawiam, a każdy następny Twój post nie na temat wyląduje tam gdzie jego miejsce :) Temat: [email] Niezle bezczelni.... :E z rana Wiadomosć ma charakter promocyjny i została wysłana na podstawie adresów Szanowni Państwo, Pragniemy przedstawić Państwu zupełnie nowe rozwiazanie w dziedzinie - Sprzedaży Służymy również pomoca w indywidualnym rozwiazywaniu problemów. Już dzis zarejestruj się na www.ihandel.pl by w połowie czerwca zostać Z poważaniem, W zwiazku z ustawa z dnia 26.08.2002 r. (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 o Temat: Potrzebuje porady dot. wyboru formy opodatkowania Z gory mowie, przeczytalem ten: biznesforum . pl / formy-opodatkowania-vt6525.html artykul, jednak mimo to prosilbym kogos o porade dot. wyboru formu opodatkowania (oparta na ponizszym przykladzie). Prosze o przyklad co bedzie mi sie lepiej oplacalo, karta podatkowa czy KPiR (a moze jednak ryczalt)? Dzialalnosc bedzie polegala na sprzedazy przez internet (Allegro + wlasna strona), nie bede nikogo zatrudnial i bede rozliczal sie indywidualnie. Kapitalem beda wylacznie srodki z PUP (nie wiem jeszcze dokladnie ile, podobno maja nastapic jakies zmiany jeszcze w tym miesiacu). W koszty uzyskania przychodu (gdybym wybral KPiR) naliczylbym miesiecznie: 1. Telefon + internet: ok. 180 zl brutto (prosze bez komentarzy :P ) 2. Koszty energii elektrycznej: ok. 45 zl brutto 3. Typowo biurowe "drobnostki" - papier do drukarki, tusz, zalozmy jakies 40 zl miesiecznie (to oczywiscie zalezy od obrotow, ilosci wystawionych faktur/rachunkow etc.) 4. ZUS: 300 zl 5. Koszty Allegro: ...no np. 100 zl 5. ...? ...i tu zaczynaja sie schody, co jeszcze moge wpisac w koszty? Czesc kosztow eksploatacji mieszkania? Koszty ogrzewania pokoju, ktory przeznacze na prowadzenie dzialalnosci? Materialy takie jak koperty, paczki do przesylek? Te ostatnie i tak poniesie klient w cenie towaru lub kosztow przesylki. Zalozmy jednak, ze calkowite stale koszty wyniosa miesiecznie: A) 665 zl bez czesci kosztow eksploatacji mieszkania B) 790 zl wraz z ww kosztami C) 940 zl (czyli pkt.B + biuro ksiegowe w przypadku KPiR) Przychody ze sprzedazy oszacujmy na 1 000 zl/m-c (na potrzeby przykladu). Ktora forma opodatkowania bylaby dla mnie w powyzszym przykladzie najbardziej kozystna (abstrahujac od jedynie 60 zl zysku w przypadku C)? Jeszcze jedno pytanie a propos VATu. Jesli towary zamawialbym od polskiego dostawcy i sprzedawal rowniez wylacznie na terenie Polski, to czy musze byc platnikiem VAT? Co wprzypadku gdybym kupowal w PL a sprzedawal w UE i/lub odwrotnie? Temat: Wysylkowe firmy - dlaczego ... On T
wiec skoro jakis rach klientowi musisz dac,, a rach uproszczonych juz
czary sie zaczynaja dopiero przy wewnatrzwspolnotowej sprzedazy pozdrio Why don't you get in the car? :o) Temat: Promocja "Dzwoń lokalnie z 1069" w sieci Plus GSM Regulamin Promocji "Dzwoń lokalnie z 1069" w sieci Plus GSM: 1. Promocja " Dzwoń lokalnie z 1069" (zwana dalej "Promocją") jest organizowana przez Polkomtel S.A. i skierowana jest do wszystkich Usługobiorców w rozumieniu Regulaminu świadczenia przez Polkomtel S.A. usług telekomunikacyjnych "Prefiks 1069" (zwanych łącznie dalej "Usługobiorcami"), którzy w ramach usługi "Prefiks 1069" w czasie trwania Promocji skorzystają z możliwości inicjowania połączeń lokalnych w dwóch strefach numeracyjnych wskazanych w pkt. 3 niniejszego Regulaminu (zwanych dalej "Połączeniami lokalnymi"). 2. Przez inicjację Połączenia lokalnego uważa się jego realizację przez Usługobiorcę przy pomocy ręcznego wyboru prefiksu dostępowego w sieci Polkomtel S.A. 1069 lub automatycznie, jeśli Usługobiorca podpisał wniosek o ustanowienie preselekcji 1069 z zaznaczoną sekcją połączenia krajowe. 3. W ramach Promocji udostępniana jest możliwość inicjowania przez Usługobiorców Połączeń lokalnych tylko w dwóch strefach numeracyjnych: warszawska strefa numeracyjna - 22 katowicka strefa numeracyjna - 32 4. Promocja trwa od 01.10.2005 r. do 31.12.2005 r. 5. Opłaty za inicjowane połączenia w ramach Połączeń lokalnych naliczane są po promocyjnych stawkach określonych w pkt. 6 Regulaminu Promocji. 6. W czasie trwania Promocji oferowane są następujące promocyjne stawki za inicjowane połączenia w ramach Połączeń lokalnych: Usługobiorcy będący KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe) cena netto cena brutto Połączenia lokalne godziny szczytu* 0,12 zł 0,15 zł poza godzinami szczytu i w weekend** 0,08 zł 0,10 zł Usługobiorcy będący KLIENTAMI BIZNESOWYMI Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe) cena netto cena brutto Połączenia lokalne płaska stawka*** 0,11 zł 0,13 zł Jest to całkowita opłata za minutę połączenia. Do opłaty za połączenia nie są doliczane żadne dodatkowe opłaty niezależnie od taryfy, z której korzysta Usługobiorca. * Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00 ** Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku w godzinach 18:00 - 8:00 oraz w soboty, niedziele i święta *** Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta przez całą dobę 7. Wszystkie opłaty za połączenia, o których mowa w pkt. 6 naliczane są wg 1-sekundowego naliczania opłat. 8. Opłaty za korzystanie z pozostałych połączeń Prefiks 1069 nie wymienionych w pkt. 6, odpowiednio naliczane będą zgodnie z Cennikiem usług Prefiks 1069 dla Klientów Indywidualnych oraz Cennikiem usług Prefiks 1069 dla Klientów Biznesowych, w zależności od taryfy posiadanej przez Usługobiorcę. 9. Do wzięcia udziału w Promocji nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Usługobiorcy, oprócz wymienionych w pkt.1. 10. Po zakończeniu Promocji opłaty za Połączenia lokalne wymienione w pkt. 6 zgodne będą z opłatami określonymi w Cenniku usług Prefiks 1069 dla Klientów Indywidualnych oraz Cenniku usług Prefiks 1069 dla Klientów Biznesowych, w zależności od taryfy posiadanej przez Usługobiorcę. 11. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Promocji, skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn. Informacje o zmianie Regulaminu Promocji podane będą do wiadomości na stronie internetowej www.plusgsm.pl ze stosownym wyprzedzeniem. 12. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia przez Polkomtel S.A. usług telekomunikacyjnych "Prefiks 1069". Temat: Promocja Naciśnij i gadaj w Plusie Od 1 czerwca br. sieć Plus umożliwia korzystanie z usługi komunikacji grupowej „Naciśnij i mów” (Push to Talk) użytkownikom oferty mix, Simplus oraz Sami Swoi. Specjalna aktywacja usługi, SMS o treści "NIM" na numer 2601, umożliwia bezpłatne z niej skorzystanie do 30 czerwca br. Regulamin Promocji "Naciśnij i gadaj" 1. Promocja "Naciśnij i gadaj" jest organizowana przez POLKOMTEL S.A.. 2. W ramach Promocji oferowana jest usługa "Naciśnij i mów", polegająca na przeprowadzaniu głosowej komunikacji grupowej z wykorzystaniem pakietowej transmisji danych przez APN "ptt.plusgsm.pl", między kompatybilnymi aparatami telefonicznymi umożliwiającymi ten rodzaj przekazu. 3. Promocja obejmuje Użytkowników SIMPLUS I SAMI SWOI oraz Użytkowników MIXPLUS, którzy posiadają odpowiedni aparat telefoniczny umożliwiający korzystanie z Usługi i w trakcie trwania Promocji dokonają uruchomienia Usługi. 4. Polecenie uruchomienia Usługi Klient może złożyć: A. poprzez wysłanie płatnego SMS’a na numer 2601 , o treści: "NIM1" – jeśli Usługa ma być uruchomiona na okres 1 dnia, "NIM3" – jeśli Usługa ma być uruchomiona na okres 3 dni, "NIM7" – jeśli Usługa ma być uruchomiona na okres 1 tygodnia, „NIM” – jeśli Usługa ma być uruchomiona bezpłatnie w okresie od dnia 01 czerwca 2006 r. do dnia 30 czerwca 2006 r. lub B. poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta. Klient po uruchomieniu Usługi nie może zrezygnować z Usługi w trakcie jej trwania. 5. Promocja trwa od 01 czerwca 2006 r. do 31 grudnia 2006 r. 6. W ramach Usługi, aby przeprowadzić rozmowę indywidualną ("jeden do jednego") lub grupową ("jeden do wielu") wszystkie osoby uczestniczące w rozmowie muszą posiadać odpowiednio skonfigurowany aparat telefoniczny wspierający ten rodzaj przekazu oraz muszą posiadać aktywną Usługę. 7. Klientom, którzy aktywują Usługę poprzez wysłanie SMS’a o treści „NIM” na numer 26013 w okresie od 01 czerwca 2006 r. do 30 czerwca 2006 r. nie będzie naliczana opłata za Usługę . Po upływie okresu, o którym mowa wyżej Usługa zostanie automatycznie wyłączona. 8. Z zastrzeżeniem treści punktu 7 wysokość opłaty za Usługę w czasie trwania Promocji uzależniona jest od okresu na jaki zostanie ona uruchomiona, zgodnie z tabelą. Okres uruchomienia Usługi (7) Opłata za Usługę 1 dzień 1,00 zł netto (1,22 zł z VAT) 3 dni 3,00 zł netto (3,66 zł z VAT) 1 tydzień (8) 7,00 zł netto (8,54 zł z VAT) 9. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, poza wymienionymi w pkt 8 Regulaminu, za korzystanie z Usługi na terenie kraju. W przypadku korzystania z Usługi za granicą do opłaty za Usługę, o której mowa w pkt 8 Regulaminu, doliczana będzie dodatkowa opłata za ruch GPRS w sieci operatora zagranicznego (Usługa dostępna jest w sieciach partnerów roamingowych, u których dostępny jest roaming GPRS), zgodnie z obowiązującymi warunkami. 10. Klient może dokonać ponownego uruchomienia Usługi, na okres wskazany w pkt. 8 Regulaminu. Usługa może zostać uruchomiona ponownie od momentu zakończenia poprzedniego okresu trwania Usługi lub od określonej daty wskazanej przez Klienta. Jeśli Klient chce uruchomić Usługę od określonej daty musi złożyć polecenie jej uruchomienia poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta. 11. Uruchomienie Usługi oznacza akceptację warunków określonych w Regulaminie Promocji. 12. Po zakończeniu Promocji wysokość opłaty za Usługę odpowiadać będzie stawce określonej w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A.. (ź)Plus Temat: Pytanie o stopy procentowe
<I"Jak bank obniży oprocentowanie depozytów to dobrze, a jak kredytów to źle â Ten tekst powstał pod wpływem listu otrzymanego od jednego z naszych Nasz czytelnik chciał po raz drugi skorzystać z kredytu dla Mail naszego czytelnika zainspirował nas do porównania Rezultaty okazały się zadziwiające. Z 19 największych i Zmieniliśmy podejście do produktów dla klientów indywidualnych, Wg naszych szacunków najsłabiej wypadły Kredyt Bank (wzrost Oprocentowanie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych spadło w Radosław Rogalewski, expander.pl Temat: Rola pytan w ofercie 2. Zbyt wiele pytań może zaszkodzić, nie pomóc. Powód - patrz pkt. 1. nie moge zgodzic sie z tym, ze zbyt wiele pytan szkodzi. Spotkalem sie juz ze swietnymi reklamami prawie calkowicie zlozonymi z pytan. Przyklad jest tutaj http://www.cneb.pl/cneb4/wizualizacja.php Zwroc uwage na pierwsza reklame w zielonej ramce...prawie same pytania. Czy Twoim celem jest poprawienie własnej sytuacji finansowej? Jeśli tak, kliknij na........ Jeśli chcesz zdobyć dobrze płatną pracę, kliknij tutaj...... Jeśli chcesz zostać właścicielem biznesu, kliknij tutaj...... Skoro szukasz pracy, to NIE chcesz być wolny finansowo. Zaskoczony? Chcesz harować do końca życia na marzenia Twojego szefa? Może lubisz harować dzień w dzień na podatki i inne wydatki. Co powiesz na taki schemat życia?: - poniedziałek: wstajesz rano, jedziesz do pracy, wracasz wieczorem z pracy do domu; - wtorek: wstajesz rano, jedziesz do pracy, wracasz wieczorem z pracy do domu; - środa: wstajesz rano, jedziesz do pracy, wracasz wieczorem z pracy do domu; - czwartek: wstajesz rano, jedziesz do pracy, wracasz wieczorem z pracy do domu; - piątek: wstajesz rano, jedziesz do pracy, wracasz wieczorem z pracy do domu; - sobota: hura! mam wolne! szkoda, że tylko 2 razy w miesiącu ... - niedziela: jesteś od rana zły, ponieważ już jutro ... - poniedziałek: ................ # mija 1 rok # mijają 2 lata # mijają 3 lata # mijają 4 lata # mija 5 lat # mija 6 lat # mija 7 lat # mija 8 lat # mija 9 lat # mija 10 lat # mija 11 lat # mija 12 lat # mija 13 lat # mija 14 lat # mija 15 lat # mija 16 lat # mija 17 lat # mija 18 lat # mija 19 lat # mija 20 lat Minęło bezpowrotnie 7.305 dni Twojego życia, może już przyszedł czas na emeryturę, a może: # mija 21 lat # mijają 22 lata # mijają 23 lata # mijają 24 lata # mija 25 lat # mija 26 lat # mija 27 lat # mija 28 lat # mija 29 lat # mija 30 lat Minęło bezpowrotnie 10.956 dni Twojego życia, może już przyszedł czas na emeryturę, a może: # mija 31 lat # mijają 32 lata # mijają 33 lata # mijają 34 lata # mija 35 lat # mija 36 lat # mija 37 lat # mija 38 lat # mija 39 lat # mija 40 lat Minęło bezpowrotnie 14.610 dni Twojego życia. Minęła Twoja młodość ... Weź swoją emeryturę, którą wręczy Ci Państwo (700 zł pasywnego dochodu co miesiąc, już nie musisz chodzić do pracy, żeby zarabiać) i zacznij cieszyć się długim, pełnym uciech życiem. Należy Ci się! A jednak jesteś wolny finansowo, tylko że jesteś za stary, żeby tą wolność dobrze wykorzystać, tylko, że przez ostatnie kilkanaście lub kilkadziesiąt lat Twoje życie osobiste było godne pożałowania, Twoja rodzina miała Ciebie co najwyżej w dokumentach i kilka dni w miesiącu. Zadam więc Ci pytanie: Czy chcesz zostać pracownikiem, bo akceptujesz powyższy schemat życia każdego pracownika, czy może chcesz zostać wolny finansowo wcześniej niż przed emeryturą? Zresztą emerytura to żadna wolność finansowa, bo zmusza do oszczędnego życia. Gdy pytam Cię, czy chcesz mieć biznes, pytam tak naprawdę, czy chcesz być bogaty i potem wolny finansowo. Nie każę Ci rzucić pracy, jeśli jeszcze ją masz. Zobaczysz, że to nie będzie na razie potrzebne. Rzucisz pracę dopiero wtedy, gdy uznasz, że Twój biznes jest na tyle "pewny", że chcesz przejść na pełen etat. Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, kliknij tutaj... Jeśli NIE, to podziękuję Ci już za uwagę, bo ja nie pomagam przegranym. nie pomagam przegranym - to było ryzykowane zagranie i generalnie zalecam wielką ostrożność przy tego typu zwrotach. To trochę jak ze sloganem: Nie dla idiotów, takie zagranie może dać Ci sukces albo Cię pogrążyć. Jeśli więc stosujecie pytania to lepiej jest zadać jedno, które rozłozy opór klienta na łopatki niż wiele, które zrobią na nim niewielkie wrażenie. W każdym razie w ofercie zadanie wiele pytań jedno po drugim musi być pomyślane w taki sposób aby rozpędzało klienta. Koniecznie najbardziej efektowne pytania wstaw na początku listy bo czytanie samych pytań jest dosyć nużące i z moich doświadczeń wynika, że czytane są pierwsze pytania oraz te, które zwróciły uwagę indywidualnego klienta. Z drugiej strony jeśli masz jedno bardzo silne pytanie to lepiej zadać je po wprowadzeniu. Różnica jest ogromna. Klient musi wejść w dane nastawienie (frame of mind) aby pytanie zrobiło na nim wrażenie. Temat: ERA nie dotrzymuje umow a niewygodne wyrzuca do kosza!! Tak!!
polecam: oraz pkt. 4:
Tak sie sklada, ze zabrac glos moze kazdy, a to raczej Ty nie powinnes
No pisac to na pewno ale czytac moglbys troche dokladniej.
Temat: Zaklad Energetyczny | | Jako odbiorca przyłączony do sieci niskiego napięcia (IV i V grupa | Nie chciało mi się szukać w innych zakładach, ale
| Odbiorca zasilany z sieci SN zalicza się do III grupy przyłączeniowej, a No przecież wskazałem Ci miejsce gdzie są określane przerwy w dostawie
Poniżej przekopiowany fragment, na który się odwołujesz: 1.1.1. wyłączeń awaryjnych, przy czym łączny czas trwania w ciągu roku a. 60 godzin - w okresie od dnia 1 stycznia 2003 r. do dnia 31 grudnia b. 48 godzin - w okresie od dnia 1 stycznia 2005 r. gdzie tu jest mowa o odbiorcach SN? Ponadto czym się różni odbiorca Temat: [Play] Nowy pakiet 200 smsów Napisałem do PLAY w sprawie tego oszustwa z pakietem na PLAY24: Pierwszego dnia promocji "Nowy Pakiet SMS 200" widziałem na waszej stronie inną wersję regulaminu niż dzisiaj (na dowód w razie co wszystko kopiuję ). Później tzn. następnego dnia pojawiła się druga wersja- która jest po prostu straszna!!! : 18. W przypadku UŜytkowników Oferty Play Karta, aktywacja „Nowego Pakietu SMS 200” skutkuje dezaktywacją pakietów kwotowych, minut, SMS-ów, rabatów, uprawnień lub usług uzyskanych przez UŜytkownika na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych, chyba Ŝe warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej. Pakiety kwotowe, minut lub SMS-ów, rabaty lub usługi przyznawane w drodze indywidualnych ustaleń z P4 są równieŜ dezaktywowane. Mam pytanie: Pierwsza wersja miała wprowadzić ludzi ze starej PLAY KARTY w błąd aby włączyli ten ZNISZCZONY W TYM ROKU PAKIET i teraz moje pytanie: Czy jak np. ja włączę TEN NOWY PAKIET SMS 200 to wg NOWEGO REGULAMINY PKT18 znikną mi bonusy do doładowania tj. 50+20, 70+30, 100+50, 150+150, zabierzecie mi ZBIERAJ MINUTY, 30minut za 3zł., minuty na deser, TELEFON NA DESER i wszystko inne to za co cała Polska ceni i ceniła (starą) Play Kartę. Czy to prawda że pkt 18- NOWEGO regulaminu zabiera to wszystko??? Czytałem na telepolis.pl wypowiedź rzecznika P4 Marcina Gruszki, ale jak dla mnie jest nie do zrozumienia. Mam nadzieję, że otrzymam b.szybko odpowiedzi na moje dwa poprzednie zapytania oraz na to bo nie wiem jak mam zareagować i co robić. Mam również nadzieję, że ten punkt 18 to WIELLLLLLLLKKKKKKKKAAAAA POMYŁKA. Pozdrawiam, Sebastian Odpowiedź przyszła dziś: Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji usługi „Nowy Pakiet SMS 200”, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej w dniu 10 października 2008 roku. Uprzejmie informujemy, że pierwotna wersja regulaminu nie miała na celu wprowadzenia w błąd klientów. Przy tworzeniu regulaminu nastąpiło pewne niedopatrzenie, które bardzo szybko zostało skorygowane. O braku celowości w naszych działaniach może świadczyć fakt, że Klienci którzy aktywowali „Nowy Pakiet SMS 200” w momencie gdy istniała jeszcze niepoprawna wersja regulaminu, mogą składać odwołania, a te będą rozpatrzone pozytywnie. W odpowiedzi na kolejne Pańskie pytanie, informujemy że przy aktywacji „Nowego Pakietu SMS 200” przechodzi się na taryfę „Nowy Play na Kartę”, a co za tym idzie traci się wszystkie promocje związane z poprzednią taryfą. Jedynym wyjątkiem jest promocja „Telefon na deser”, która nie ulega dezaktywacji. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy w pełni wyczerpującej odpowiedzi. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Z poważaniem, Sebastian Ż*** konsultant back office ds. obsługi klienta Czy Wy też uważacie to za oszustwo?link link2 [ Komentarz dodany przez: Kaczy: 2008-10-15, 20:40 ] Temat: KK Premium Club Visa Gold Eurobank
Temat: [ERA] Wasze zadowolenie lub nie, z abonamentów. witam, ja w pazdzierniku zeszłego roku rezygnowałem z plusa na rzecz ery. oferta którą mi zaproponowali była gorsza (po 2/3 negocjacjach) niż nowy abo w erze. Słychać było że im zależy, bo miałem abo 55, a rachunki 120/150. Więc jak zarzyczyłem sobie jakąś enkę (w negocjacjach) to mi laska powiedziała ze mi da N73 za pareset złotych... wtedy już miałem na oku nowszego 6120 w erze za 200... ogólnie z BOK w '+' byłem średnio zadowolony, ludzie nie brzmieli kompententnie. Do tego ta ofer(m/t)a... stanęło na erze. Wziąłem Prestiż100, abonament 100zl brutto, 7x uniwersalna czyli: - 5 x 40 minut - 200 minut do wszystkich - bc 50MB Jak nie miałem neta w domu przez jeden okres rozliczeniowy (akurat sie przeprowadzałem) to było mało... ale jak się używa neta nie tylko na komie, to w sumie chyba starcza, w sumie zależy od użytkownika. - "darmowy" jeden numer, co w praktyce 2000 minut. Ostatni pkt to pierwsze 'ale', od dnia pierwszego. Pani w salonie mi tak powiedziala jak pojechałem podpisać umowe, podczas gdy na stronie: http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryf ... we_zestawy jest napisane "wliczone w abo połączenia z jednym numerem z Ery". No cóż... to jest 66,(6)minut dziennie, były dni (jak dzisiaj) ze rozmawiałem 3/4h z jednym numerem, ale zawsze jest pare dni ze tyle nie rozmawiam, wiec nie udało mi sie jeszcze 2000 przekroczyc. Jak dzwoniłem do BOKu zeby się o ten temat wykłucać to laska powiedziała ze bez obaw- jeszcze nie mieli kogoś kto by przekroczył, a jak naciskałem że to prawdopodobne że mi sie uda, to powiedziała ze jeżeli tak i bede miał na fakturze za ten numer naliczone (ciekawe, nie?) to żebym zadzwonił i ona osobiście coś z tym zrobi... heh, no i summa sumarum mi się nie udało jeszcze przekroczyć, a na siłę oczywiście się nie starałem (tzn nie przedłużałem specjalnie rozmów np. kładąc tel z połaczeniem na biurku czy coś takiego hehe). Niemniej jednak nie podoba mi się ta nieścisłość... tzn. wprowadzanie klienta w błąd, bo chyba inaczej tego nazwać nie można. Poza tym chyba większych problemów nie miałem, w sumie trochę byłem zły, jak raz mi odłączyli (przez miesiąc nie płaciłem faktury, bo ...zapomniałem, a jak doszła następna to koszt był 300zł - juz teraz się staram nie przekraczać terminów hehe) to trzeba zapłacić 30zł (netto)... no ale z mojej winy, więc nie powinienem narzekać. Tak więc Garo,z całym szacunkiem ale wszytkie koszty niepłacenia ponosi abonament, bo nie wierze ze przekraczają one te ~35zł. Ale mam pytanie, czy jak oni przy przedłużeniu umowy patrzą na stabilność wpłat (a na pewno patrzą, tak samo jak na wys. faktur, bo nie powiesz mi Garo że dla nich gość co płaci 24x30zł jest tyle samo wart co gość 24x300zł) to czy tylko na ostatnie 6 miechów, czy jeśli chodzi o stabilność wpłat to na cały okres? Nie chciałbym tracić argumentów w rozmowie (które przytoczyłeś - dzięki, skorzystam jak nie zapomne - to dopiero za półtora roku), przez to że w pierwszym "półroczu" "związku" nawaliłem... będę się starał płacić regularnie, a rach mam 120/150 (ehh, myślałem że jak przeskocze z plusa to bede płacił mniej, ale w sumie jak sie zastanowić to za ten sam hajs mam sporo większą ofertę więc relatywnie płacę mniej) to będę miał pare argumentów w ręku [do tego pewnie nie będę brał tel, bo jak kupie - mam nadzięję - N95-2 to nie będę jej musiał wymieniać w ciągu najbliższych chociaż 2 lat.. chyba że znów na jakimś koncercie mi jakaś ku*** wyciągnie z kieszeni (sorry za wulg, ale ja złodzieji inaczej nie umiem określać)], przez co już przy pierwszym przedłużeniu będę miał dużo lepszą ofertę (50% abo.. chociaż pewnie wolałbym 100% abo ale 2x większe pakiety). Jest jedna irytująca rzecz w abo w erze (nie wiem jak jest w innych). Mianowicie jak przechodzą minuty/MB na następny miesiąc to tylko te z zeszłego miesiąca, jednak wykorzystywane są najpierw te z bierzącego, potem te z zeszłego. ... co w wyniku nie pozwala na kolektywizację np. mając 50MB miesięcznie, co miesiąc 10MB, czyli po roku mieć 160MB (50+11x10) co daje już komfortową syt, że jak będzie miesiąc w którym bedziemy potrzebowac neta mocniej (np. 2tyg na wakacjach). W takim wypadku co miesiąc bedziemy te 10MB tracić (bez jednego miesiąca). Ja już tak trochę straciłem, ale przede wszystkim to nie zachęca do oszczędzania - bo jest ryzyko że przepadnie (a o to im chodzi, nie ma co się dziwić, to firma która chce zarabiać, ale ja jako klient mam prawo na to narzekać ) Co do samej jakości obsługi - w 80% przez telefon jest bardzo dobrze. A w sumie dzwoniłem już pare ładnych razy. Wadą jest jedynie to że nie można sprawdzić (nawet przez konsultanta) ile się ma nabitych z tych 2000 darmowych do jednej osoby... kiedyś miałem wrażenie że jestem blisko przekroczenia. A jeśli chodzi o salony? Raz byłem - jak podpisywałem umowę. Poznań, głowny salon w P, ale nie pamiętam na jakiej ulicy... niewielki w sumie, chyba było 5 (4?) stanowisk(a) dla indywidualnych (acz nie jestem w 100 pewny). No w każdym razie było słabo.. laska która mnie załatwiała chyba troche miała to w pompie... średnia wiedza, dość niemiła... Jednak moja ocena sumaryczna ery jest pozytywna. Tylko mają parę haczyków na które warto uważać. Na pewno dobra znajomość oferty nie zaszkodzi, jak napisał Garo. pozdro Temat: Zginął kłusownik Jak zwykle posługujemy się tu przysłowiowym strachem na wróble - a czy kto wie co to s? polowania dewizowe i na jakich zasadach sie odbywaj?? W?tpie - w zwi?zku z powyższym załaczam to: Zasady i warunki sprzedaży polowań w Orodkach Hodowli Zwierzyny Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych za porednictwem biur polowań I. ZASADY OGÓLNE 1. Ilekroć w dalszej treci mowa jest o : RDLP - rozumie się przez to Regionaln? Dyrekcję Lasów Państwowych ; OHZ – rozumie się przez to Orodek Hodowli Zwierzyny będ?cy w zarz?dzie RDLP; Biurze Polowań – rozumie się przez to zagranicznego lub polskiego przedsiębiorcę sprzedaj?cego indywidualnym klientom polowania w OHZ; prawie łowieckim – rozumie się przez to ustawę z dnia 13. paĄdziernika 1995 prawo łowieckie [ Dz.U. nr 147, poz. 713 wraz z póĄniejszymi zmianami] i aktami wykonawczymi do niej, ustawę z dnia 21. maja 1999 o broni i amunicji [ Dz.U. nr 53, poz. 549 ] oraz wewnętrzne uregulowania RDLP w zakresie gospodarki łowieckiej; zamówieniu – rozumnie się przez to wyrażon? pisemnie wolę rezerwacji i realizacji polowania. 2. Podstaw? działalnoci RDLP w zakresie sprzedaży polowań s?: zarz?d nad wymienionymi w pkt. 3 OHZ; Koncesja nr 35 z dnia 28.08.1996 Ministra O?ZNiL obejmuj?ca sprzedaż usług turystycznych w zakresie polowań w kraju i za granic?; Zezwolenie Wojewody na prowadzenie na terenie kraju działalnoci turystycznej; 4. W ramach RDLP, zgodnie z zezwoleniem Wojewody , sprzedaż polowań prowadzi Biuro Turystyki i Polowań jako wewnętrzna komórka organizacyjna RDLP. II. SZCZEGÓŁOWE ZASADY I WARUNKI SPRZEDAŻY 1. Sprzedaż polowań prowadzona jest przez RDLP na podstawie rocznej oferty odstrzałów. 2. Podstawowa oferta odstrzałów na kolejny sezon łowiecki ogłaszana jest przez RDLP w terminie do 30. listopada w witrynie internetowej www.lasypanstwowe.pl oraz przekazywana jest na ż?danie w formie dokumentu każdemu Biuru Polowań . 3. Biura polowań traktowane s? przez RDLP na zasadzie równoci, z zastrzeżeniem pkt.pkt. 5, 6 a o przyjęciu zamówienia decyduje kolejnoć napływaj?cych zgłoszeń. 4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 3, zawierać winno: wskazanie OHZ i kwatery, termin pobytu [ przyjazd/wyjazd], zwierzynę przewidzian? do pozyskania, imiona i nazwiska myliwych, informację, jeli myliwi posługuj? się językiem innym niż j. niemiecki inne uwagi 5. RDLP prowadzić będzie preferencyjn? sprzedaż rogaczy dla Biur Polowań, które w minionym sezonie łowieckim wykazały szczególn? aktywnoć w sprzedaży jeleni lub danieli byków w ramach polowań indywidualnych. 6. Jeden sprzedany jeleń lub daniel byk w minionym sezonie łowieckim premiowany będzie gwarantowan? sprzedaż? 6 rogaczy w kolejnym sezonie łowieckim albo sprzedaż? jednego dnia polowania pędzonego. 7. Jelenia lub daniela byka uważa się za sprzedanego gdy Biuro Polowań przysłało myliwego na minimum pięciodniowy pobyt lub gdy wymieniona zwierzyna odstrzelona została w terminie krótszym. 8. Potwierdzeniem przyjęcia do realizacji zamówienia stanowi wystawiony przez RDLP VOUCHER zawieraj?cy m. in. numer polowania. 9. Biuro Polowań może bez skutków finansowych anulować polowanie lub skracać czas jego trwania z wyprzedzeniem nie krótszym niż 15 dni przed jego planowanym terminem okrelonym w zamówieniu. 10. W przypadku zaistnienia następuj?cej sytuacji : anulowanie polowania w terminie krótszym niż 15 dni, jego opóĄnienie albo skrócenie, jego zerwanie przez RDLP w przypadku opisanym w pkt. 12., wiersz pierwszy - RDLP obci?ży Biuro Polowań opłatami stałymi [ kwatera, wyżywienie, organizacja polowania, tłumacz] do wysokoci dwukrotnej stawki dziennej oraz opłat? manipulacyjn?. 11. RDLP zobowi?zana jest do : zrealizowania potwierdzonego zamówienia, zapewnienia myliwym optymalnych warunków zakwaterowania i wyżywienia, zabezpieczenia usługi pilota-tłumacza a w przypadku polowań indywidualnych podprowadzaj?cych w stosunku 1:1, zabezpieczenia usługi transportowej w łowisku, zapewnienia preparacji poroży i szabel dzików oraz wystawiania na tę okolicznoć wymaganych przez kraje UE zawiadczeń, sporz?dzania i odwrotnego przekazywania do Biura Polowań protokołów oraz faktur z przeprowadzonych polowań, informowania Biura Polowań o wszelkich zmianach w OHZ, które maj? wpływ na obsługę myliwych oraz wykonywanie polowania, 12. Biuro Polowań zobowi?zane jest do : przestrzegania obowi?zuj?cego w RP prawa łowieckiego i etyki łowieckiej – pod rygorem zerwania polowania bez prawa do odszkodowania dla Biura Polowań dokonywania na wezwanie RDLP przedpłaty w wysokoci co najmniej 50% przewidywanej wartoci przyjętych do realizacji polowań, niezwłocznego dokonywania zapłaty za zrealizowane polowania, ubezpieczania w zakresie wykonywanych polowań kierowanych do OHZ myliwych od OC i NNW, 13. Podstaw? rozliczeń Biura Polowań z RDLP stanowi cennik RDLP dostępny na ż?danie dla zainteresowanych Biur Polowań po ogłoszeniu, w trybie okrelonym w pkt. 2, oferty na kolejny sezon łowiecki. 14. Wszystkie ceny wyrażaj? wartoć netto a walut? jest euro . 15. Przy sprzedaży polowań nie maj?cej charakteru eksportu usług do ceny netto dolicza się należny podatek VAT. 16. W przypadku bezprawnego pozyskania zwierzyny Biuro Polowań zobowi?zane jest do zapłacenia ekwiwalentu w wysokoci okrelonej w Rozporz?dzeniu MO?ZNiL w sprawie wysokoci ekwiwalentu za zwierzynę bezprawnie pozyskan? z dnia 17. marca 1997r , Dz. U. nr 30., poz. 170. 17. Za zwierzynę bezprawnie pozyskan? rozumie się również zwierzynę pozyskan? bez zgody podprowadzaj?cego lub prowadz?cego polowanie zbiorowe. 18. Warunkiem sprzedaży polowań jest zawarcie przez RDLP i Biuro Polowań pisemnej umowy . 19. RDLP dopuszcza możliwoć tworzenia ryczałtowych ofert cenowych zawieraj?cych okrelony pakiet usług oraz udzielania sezonowych bonifikat. 20. RDLP rozpatrywać będzie wył?cznie reklamacje wpisane do protokołu z polowania. 21. Niniejsze zasady obowi?zuj? od dnia 01. kwietnia 2001r. Temat: blad kasjerki, brak biletu, mandat Mamy wiec w tej chwili 2 bilety A<-G, 2 mandaty po 110zl. W najblizszym czasie piszemy odwolanie oficjalne do PKP. Na co sie jeszcze ewentualnie powolac poza opisaniem zdarzenia? Czy znacie "przejście do klasy 1, przejazd dłuższą drogą, a także PRZEJAZD POZA W paragrafie 11 "Zasady zmiany umowy przewozu w razie przejazdu "Dozwolony jest przejazd do stacji położonej na przedłużeniu relacji So far, so good. Dziwna sprawa. Myślę, że takie pozbawienie klienta części uprawnień, "Do ulgi 49% przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego A więc chciano zapobiec temu, że student kupi bilet do szkoły, a będzie, To jeszcze nie wszystko. Zgaduję, że jechaliście pociągiem SKM. (punkt 5) "przejazd w pociągu SKM poza stację przeznaczenia wskazaną na Nie ma tu co prawda odniesienia do paragrafu, który mówiłby, że można Konkludując ten przydługi wywód: (tekst Taryfy Osobowej i Bagażowej za stroną http://www.kolejarz.lhs.pl) BR Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 28 rezultatów • 1, 2 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||