Strona Główna PKS pl Warszawa Stadion pl Bankowy Urząd Miasta pl.bilety-lotnicze-toronto pl rec radio cb pl.zbiornik Forum amatorskie pko.com.pl PKO interligo.pl pkosa.pl Internet PKP Energetyka pl pkp.koszalin.pl |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: pkt.pl Klienci indywidualniTemat: case studies: Jak stać się właścicielem biznesu? Kontynuacja dyskusji Boże, on chce być pracownikiem! Człowieku opanuj się! http://www.cneb.pl/viewtopic.php?t=148&postdays=0&postorder=&highlight=&start=15 Kliper napisał No właśnie, a ja mam pytanie do Piotra. Twój biznes to CzasNaE-biznes, forum, partnerstwo z 69ISP. Wszystkie te składniki nie działały by dobrze bez twojego czynnego udziału. Dlatego nie wyobrażam sobie, w jaki sposób chcesz sprawić, abyś za kilka lat, mógł wziąć np. roczny urlop, tak aby po powrocie z niego wszystko było OK. Pewnie powiesz, że teraz chcesz nazbierać klientów do 69ISP, aby później żyć tylko z prowizji, ale to nie gwarantuje rozwoju twojego biznesu, tylko stały dochód na max. poziomie 1000 zł/mc (to taka moja prywatna opinia). To chyba Cię nie satysfakcjonuje? Pytam z czystej ciekawości, nie chce byc złośliwy i mam nadzieje, że nikt mnie tak nie odbierze. Po prostu uważam, że musiałbyś bardzo zmienić model biznesu, aby ta machina kręciła się bez twojego wielkiego w niej udziału. Pozdrawiam Kliper ---------------------------- Założenie do tej odpowiedzi: biznes znaczy biznes w rozumieniu osób ze strony B. Co do CNEB to smutna prawda jest taka, że to raczej nigdy nie będzie to "biznes". (1) Jeśli zrobię z tego coś takiego, co działa beze mnie, to już nie będzie to samo . (2) CNEB na pewno po części będzie biznesem, tzn. pracuję nad takimi rozwiązaniami, które będą robiły - zarabiały za mnie - pieniądze pośrednio. Systemy, które same będą generowały ruch na serwisie, a serwis będzie sprzedawał niezależnie od mojej obecności. Jak? Na pewno nie chcę zarabiać na reklamach. 17 kwietnia mija równo 2 lata od wydania pierwszego numeru mojego newslettera. Wtedy to było zupełnie coś innego, ale z tego newslettera, w wyniku ewolucji, powstało CzasNaE-Biznes, które miało swoją premierę trochę później. Po 2 latach mogę już z całą pewnością powiedzieć, że na reklamach nie zarobię. Nie twierdzę, że nie da się zarobić na reklamach... uważam tak, ale przecież niektórzy potrafią. Jak więc? Inaczej. (3) Na pewno będę zatrudniał osoby do niektórych zadań. Np. wstępnie umówiłem się z pewną osobą na odkurzenie i nadzorowanie katalogu. Ponadto mam zamiar płacić za rozbudowę systemów, które opisałem wyżej. (4) Raporty i e-booki - to już tylko kwestia większej ilości wolnego czasu. (5) Forum - całkiem poważnie myślę, aby z niektórymi osobami z tego forum wejść w spółkę i stworzyć zamknięte, odpłatne dla widzów, kluby. W tych klubach można by sprzedawać swoją wiedzę masom. Na pewno jeszcze z tym poczekam. (6) 69ISP - Zakładam dochód rzędu 100 000 rocznie w ciągu max 5 lat z samej współpracy z 69ISP. To "tylko" 1000 klientów. Ponadto od samego początku postawiłem na inną technikę niż robi się to standardowo. Staram się opracować "systemy", które będą sprzedawały z moim minimalnym udziałem. Potem te systemy przedstawiam partnerom i razem je dopracowujemy, aby każdy mógł je wykorzystać. (7) Ponadto mam zamiar zatrudniać osoby, które (a) będą dobrymi sprzedawcami (b) interesują się 69ISP (c) a nie chcą jednak inwestować w 69ISP. Na jakiej zasadzie? Oddaję im jednorazowo 60-80% prowizji do momentu gdy zdecydują się zainwestować zarobione pieniądze i uzyskać prawo do odnawialnej prowizji. Dla nich zysk jest taki, że dostają pieniądze i nie muszą nic inwestować. Jaki ja mam z tego zysk? Odnawialny, za rok, 2, 3, ... ja dostaję już 100% prowizji, którą oni mi zarobili. Jaki jest problem? Muszę ich indywidualnie przeszkolić, ponieważ nie mogę wykorzystywać własnej osoby aby ich wprowadzać do systemu edukacyjnego. Albo mogę zainwestować i wykupić dla nich licencję. Na pewno będę tak robił, muszę tylko znaleźć chwilę aby poznać przepisy podatkowe. ( Inne PP - nie myślcie, że 69ISP jest jedynym PP w który mam zamiar promować. Nie, po prostu ten najbardziej mi się opłaca i jeszcze nie mam Dużej sprzedaży. Wiem, że lepiej wejść do jednego PP, zacząć w nim sprzedawać. Dopiero gdy poziom sprzedaży będzie wysoki i proces będzie stosunkowo automatyczny, można myśleć na nowym programem. I cykl się powtarza. To gwarantuje największe zyski. (9) Mam już częściową dokumentację innych projektów, niezwiązanych bezpośrednio z CNEB. Najpierw jednak chcę wyprowadzić CNEB na prostą. Ujawniam Wam swój plan, ponieważ uważam, że jeśli ktoś wstydzi/ boi się to robić, to nie wierzy w swój plan. Ja wierzę i wiem, że można go ulepszyć. W skrócie przedstawia się tak: - przekształcenie CNEB w twór docelowy - czyli bez reklam w tradycyjnym już rozumieniu i z systemami robiącymi (dosłownie) pieniądze. Do takich systemów zaliczam też darmowe raporty i e-booki. - zdecydowanie czy CNEB będzie generował pieniądze z płatnych subskrypcji - w tym samym czasie praca nad skutecznymi, automatycznymi systemami sprzedaży 69ISP oraz rozbudowa Akademii Partnerów 69ISP - start przynajmniej jednego, niezależnego projektu. - szukanie nowych biznesów sieciowych, które dają pasywny dochód Jak długo próbuję przestawić drugą nogę do B? Jeszcze nie zacząłem faktycznie, na razie przeszedłem mentalnie na drugą stronę. Dosyć skutecznie ograniczam mentalność "zrób to sam", a to pierwszy krok. Ponieważ lubię CzasNaE-Biznes, nie zamierzam go uśmiercać ponieważ nie robi on ze mnie właściciela biznesu. Zamierzam wykorzystać wiedzę, którą dzięki prowadzeniu CNEB uzyskałem do zbudowania innych biznesów... oczywiście w sieci. Przy aktualnym prawie podatkowym chcę bardziej postawić na automatykę niż na pracowników. A tak naprawdę to chyba stanie po tylko po prawej stronie nie jest takim wspaniałym wyjściem. Nawet Robert Kiyosaki jest po trochu w kwadrancie S. Przecież w CASHFLOW Technologies on też pracuje. Przecież prowadzi wykłady. On to robi. Ponadto sam przyznaje, że pracuje i pracował dla swoich mentorów, był więc trochę w P. Co jednak najważniejsze, te dwa kwadranty NIE generowały większości jego pieniędzy, a to decyduje o przynależności do jakiegoś kwadrantu. Proszę Was bardzo w tym momencie o jedno. Jeśli chcecie polemizować na temat moich planów dot. 69ISP, to zapraszam na "Otwarte Forum o 69ISP" http://www.cneb.pl/viewforum.php?f=69 Proszę nie robić tego tutaj - nie chcę aby powtórzyła się sytuacja z dyskusji "Wirtualny ISP". Zapraszam do krytyki innych punktów planu, pracy z PP ogólnie. Chciałbym również, abyście przedstawili własne plany, lub ich części. Krytyka może tylko pomóc w znalezieniu słabych pkt. Jestem np. ciekaw planu Des'a. Znamy już Twój biznes (odsyłam do dyskusji "Wirtualny ISP" na forum "Biznes plan"), ale zastanawiam się czy chcesz kiedyś oddać go w cudze ręce i sam tylko trzymać rękę na udziałach - zostać właścicielem biznesu. Temat: Nowe przepisy o czasie pracy kierowców od 28 czerwca 2009! Nowe przepisy o czasie pracy kierowców wchodzą w życie już 28 czerwca 2009 - czy jesteś gotowy? Pod koniec maja została ogłoszona (Dz. U. Nr 79 z 28 maja 2009 poz. 670) ustawa o zmianie Ustawy o czasie pracy kierowców z 2004 roku. Zmiana ta dostosowuje polskie prawo do dyrektyw unijnych oraz reguluje w sposób jednoznaczny obowiązek wykonywania Ewidencji Czasu Pracy kierowcy na podstawie danych z tachografu (wykresówki, dane cyfrowe). Pojawiające się błędne opinie, że ta nowelizacja zniesie obowiązek prowadzenia ewidencji pracy kierowców są sprzeczne z samą treścią ustawy oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej. Ewidencja Czasu Pracy ma zawierać m.in. informacje o pracy w poszczególnych dniach miesiąca, pracy w dni wolne od pracy, niedziele i święta, pracy w godzinach nadliczbowych, w porze nocnej oraz ewidencję dyżurów i pracy w warunkach szkodliwych. Rozporządzenie reguluje jeszcze inne kwestie, ale tutaj ważne jest, że sama wykresówka czy wydruk z tachografu cyfrowego NIE SĄ PRAWIDŁOWĄ EWIDENCJĄ CZASU PRACY, gdyż nie ma na nich informacji o tym, czy jest to praca w dni wolne i ile było nadgodzin czy pracy w porze nocnej (są różne definicje pory nocnej). Treść zmian do Ustawy o czasie pracy kierowców: art. 21. W przypadku gdy praca jest wykonywana w porze nocnej, czas pracy kierowcy nie może przekraczać 10 godzin w dane dobie. art. 25 ust.1.Pracodawca prowadzi ewidencję czasu pracy kierowcy w formie: 1) zapisów na wykresówkach 2) wydruków z karty kierowcy i tachografu cyfrowego 3) plików pobranych z karty kierowcy i tachografu cyfrowego 4) innych dokumentów potwierdzających czas pracy i rodzaj wykonywanej czynności 5) rejestrów opracowanych na podstawie dokumentów o których mowa w pkt 1-4. ust. 2. Ewidencję o której mowa w ust. 1, pracodawca: 1) udostępnia kierowcy na jego wniosek; 2) przechowuje przez okres 3 lat po zakończeniu okresu nią objętego. Powyższe zmiany spowodują zwiększenie nacisku na ograniczenie czasu pracy kierowcy, jeśli pracuje on w porze nocnej (używamy definicji pory nocnej z Kodeksu Pracy - czyli 8 godzin pomiedzy 21:00 a 7:00) oraz powiązanie ewidencji czasu pracy z zapisami na tachografie. Obowiązek weryfikacji rozliczenia ze stanem faktycznym zarejestrowanym na wykresówkach lub tachografie cyfrowym powoduje również, obowiązek przetrzymywania tych danych (wykresówek, wydruków, plików cyfrowych) przez okres 3 lat - jest to kolejna znacząca zmiana w dotychczasowym postępowaniu z zapisami z tachografu, które przestawały mieć znaczenie po roku czasu. Tak przygotowana ewidencja będzie sprawdzana podczas kontroli Państwowej Inspekcji Pracy pod względem zgodności z danymi z tachografów. Jest to podyktowane ogromnymi różnicami w wykazywanej pracy kierowcy w ewidencji pracy i zapisami na wykresówkach. Sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowcy jest operacją skomplikowaną i wymaga sporego doświadczenia i znajomości co najmniej kilku ustaw (Kodeks Pracy, Ustawa o czasie pracy kierowców, Rozporządzenie WE 561/2006 oraz Ustawa o transporcie drogowym). Sposób zaliczania zdarzeń do pracy, naliczania dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych zależy od systemu zatrudnienia, wymiaru czasu pracy na dany dzień (dla systemu równoważnego), sposobu rozliczania zadań w systemie zadaniowym. Dodatkowo musimy uwzględnić długość okresu rozliczeniowego w przedsiębiorstwie, dyżury wynikające z podwójnej obsady oraz przerw pomiędzy jazdami i możliwość udzielania czasu wolnego za pracę w soboty, niedziele oraz pracy w nadgodzinach. Taka ilość składników wynagrodzeń wymaga sporo czasu i energii do prawidłowego zestawienia ich w tabelce. Od kilku lat z pomocą przychodzi nowoczesna technika. Przyzwyczailiśmy się już, że faktury VAT wystawiamy w programie komputerowym, zlecenia obsługujemy poprzez serwisy internetowe - dlaczego zatem są przedsiębiorstwa gdzie tak skomplikowaną operację jak rozliczanie czasu pracy kierowców próbuje się wykonać ręcznie ? Od 2002 roku na rynku dostępne jest oprogramowanie TachoScan® Rozliczenia, które sprowadza problem ewidencji czasu pracy kierowcy do poziomu kliknięcia kilku przycisków na ekranie komputera. Zaufało nam do tej pory tysiące użytkowników oraz najważniejsze służby kontrolne w kraju i za granicą (ITD, BAG, Straż Graniczna, Izby Celne). Wszystkie aspekty rozliczania - systemy zatrudnienia, okresy rozliczeniowe, definicje pory nocnej, oddawanie dni wolnych - zostały perfekcyjnie dopracowane i są dostępne dla każdego przedsiębiorcy. Wszystkie wątpliwości i interpretacje zostały opracowane w sposób bezpieczny dla klienta - zasadą pracy w programie TachoScan® Rozliczenia jest prosta obsługa i dokładność wyliczeń. Z takim podejściem wybroniliśmy już niejednego przedsiębiorcę z zarzutów nieprawidłowego rozliczania czasu pracy, skróciliśmy naliczanie wynagrodzeń dla 100 kierowców do 1 dnia pracy i stworzyliśmy nową jakość w temacie rozliczania kierowców. Jak to działa ? Program TachoScan® Rozliczenia automatycznie pobiera dane z tachografu (wykresówki, dane cyfrowe) i dokonuje weryfikacji dób pracowniczych zgodnie z definicją z Ustawy o czasie pracy kierowców. Następnie na podstawie informacji dotyczących systemu zatrudnienia pracownika (podstawowy, równoważny, zadaniowy, przerywany) i zaplanowanego harmonogramu pracy wylicza faktyczne godziny pracy oraz dodatki za pracę w godzinach nadliczbowych, nocnych. Uwzględniając zapisy Rozporządzenia WE 561/2006 automatycznie interpretuje przerwy w prowadzeniu pojazdu jako dyżur 50% oraz jako 15 minutową przerwą wliczaną do czasu pracy. Większość z tych operacji wykonuje się w ułamku sekundy w sposób automatyczny - zgodnie z ustawionymi wcześniej parametrami w programie. Dysponując własną siecią specjalistów-doradców w całym kraju, gotową do szkoleń i wdrożeń naszego systemu, oddajemy Państwu do dyspozycji gotowe, kompleksowe rozwiązanie problemu ewidencji i rozliczania czasu pracy kierowców łącznie z prawidłowym wystawianiem zaświadczeń o nieprowadzeniu pojazdy i możliwością wewnętrznej kontroli wykroczeń kierowcy aby zareagować wcześniej niż zrobi to Kontrola ITD. Zapraszamy również do skorzystania z oferty szkoleń otwartych i indywidualnych w siedzibie Państwa firmy dotyczące analizy i rozliczania czasu pracy kierowców oraz obsługi tachografu cyfrowego. PS. Zmiana przepisów dotyczy Ciebie - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości - skontaktuj się ze specjalistami: http://pcnetservice.pl/8,doradcy,regionalni Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 28 rezultatów • 1, 2 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||