Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
PKS katoowice Rozkład jazdy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • urodze-zycie.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Wrocław Katowice





    Temat: ceglaste ciekawostki, widziane z 3miasta i nie tylko (ostroznie! dlugie)
    To moj przytyk do nowej cegly, po wprowadzeniu erraty. Okazuje sie, ze
    cegla w dalszym ciagu wymaga niezlej erraty. I nie bede tutaj o
    literowkach, ktorych - mimo wspomnianej poprawki - jest chmara!

    Ciekawie jest na stronie <inverse46</inverse. Otoz dowiadujemy sie
    tam z uproszczonego rozkladu jazdy IC, iz pociagi IC 1300/1
    "Kosciuszko" i IC 1306/7 "Krakus" jezdza od W-wy Wschodniej do W-wy
    Centralnej, zas w drodze powrotnej - co za wspanialomyslnosc - ich
    trasa zostala przedluzona od W-wy Zachodniej do W-wy Wschodniej.

    Aha, wczesniej na niebieskiej inwersyjnej stronie 45 jest rozklad
    "Ciepury", z ktorego wynika, ze po polskiej stronie mozna podrozowac w
    komunikacji krajowej - prawda to?

    W tabelach 235 sa dziwne pociagi 66521 i 66522 (Wroclaw
    Gl.-Swidnica-Jaworzyna i nazad), ktorych warunki kursowania sa
    niecodziennie podane. Otoz wynika z calosci (znaczki w tabelach i
    przypisy), ze pociag:
    * moze byc zawieszony po ogloszeniu
    * kursuje w (F)
    * kursuje 1 czerwca
    Z tym, ze to pierwsze nie tyczy sie pociagu 66522.
    Pytanie: czy logicznie poprawne jest umieszczanie w "time-exclusions"
    warunkow typu "kursuje po ogloszeniu" i "kursowanie zawieszone po
    ogloszeniu"?

    Wprowadzono ciekawostke wczesniej przeze mnie nie spotkana. Polaczony
    zostal pociag SKM i osobowy poza-SKM-owy. Jest to wahadlo Gdynia
    Cisowa-Gdansk Gl.-Olsztyn Glowny.
    Wprawdzie takie rzeczy dzieja sie z pociagami Lebork-Wejherowo.-Gdansk
    Glowny, ale tutaj skala jest wieksza.

    Salomonowe rozwiazanie Gdynia-Katowice. Wczesniej narzekano, ze nie ma
    takiego poobiedniego do Katowic, to teraz jest (13:33)! Ale za to nie
    ma tego wczesniejszego (ok. 11 godz.).

    Niechlujstwo wylazi na jaw w tabeli 505, gdzie jest - jak obecnie - do

    No a teraz skandal polnocnej Polski. Dotychczas pociagi "Pobrzeze"
    (Kolobrzeg-Gdansk) i "Motlawa" (Gdynia Chyl.-Olsztyn Gl.) byly
    perfekcyjnie skomunikowane (postulowalem kiedys zastapienie tego
    jednym skladem wagonowym). No i klapa 99/00!!! Obecnie 20 minut dzieli
    je od przesiadki. Znaczy to ni mniej ni wiecej, tylko nie da sie
    przesiasc z "Pobrzeza" na "Motlawe". Kie niedopatrzenie?? Bo ze trzeba
    byc debilem, zeby cos takiego skonstruowac, to wiecej niz pewne i
    biore za te slowa calkowita odpowiedzialnosc! Relacja
    Olsztyn-Kolobrzeg obu tych pociagow jest wciaz dopasowana (ok. 10-13
    min. na przesiadke), co tym bardziej sugruje po prostu durny blad, nie
    zas celowe wygaszanie czegokolwiek.

    Nie rozumiem tez zlikwidowania cyklicznosci odjazdow pociagow do W-wy
    (z Gdanska Gl.). teraz jest "5 minut po godzinie", zas od nowego
    rozkladu na zmiane - to "godzina:10", to "godzina:20". Czy tak lepiej
    pasowalo? Doszukalem sie, ze IC glownie obstawiaja "godzina:20", zas
    ekspresy "godzina:10", ale jest tez ekspres "godzina:20" (Wyspianski).

    Tajemnica szybkiego przelotu pociagu osobowego "Gorzow-Gdynia" sie
    wyjasnila. Primo, jest to pociag pospieszny ("Kociewie" - pamietacie
    nasze propozycje dla nazw postulowanych InterRegio?), secundo -
    kursuje przez Chojnice-Tczew-Gdansk, nie zas (wielka szkoda!) przez
    Chojnice-Koscierzyne-Somonino. A jeszcze wieksza dla mnie szkoda, ze
    pociag ten nie posiada blizniaka, coby z ranca skoczyc do Gorzowa,
    przejechac sie spalina i na wieczor wrocic :((

    Pociagi do Wladyslawowa odjezdzajace z Gdyni o 2:43 oraz 3:54 chyba
    maja zastapic nocna komunikacje PKS... W kazdym razie novum.

    Zlikwidowano "Tetmajera Bis" zamiast niego wstawiono "Karlowicza".
    Niby fajno - ciekawiej sie nazywa, ale ma sztywny rozklad, czyli nie
    ma teoretycznie przewidzianej mozliwosci dostosowania sie do jakiegos
    extra-popytu, ktora byla w przypadku "Tetmajera Bis".

    Ostatni popsiech z Elblaga do 3miasta przyspieszono az o godzine
    (Kaliningrad-Gdynia) i nie wydaje mi sie za wlasciwe, ze po 19:50 sie
    z Elblaga nie wydostane (nastepny - 2:21, Bialystok-Szczecin).

    Kuriozum na skale nie-wiadomo-jaka. Mysle, ze to po prostu
    niezerratyzowany blad. Pociag 10041 (Koscierzyna-Leba) ma niby w
    skladzie... kuszetke.

    pewnie wiecej dziwolagow i ciekawostek by sie znalazlo.. ale to tak
    nazdrowy poczatek.

    Jarek D. Stawarz, Gdansk
    http://panda.bg.univ.gda.pl/~jareks/pekape
    (+48) 501 024817





    Temat: Scyzoryk się sam w kieszeni otwiera gdy patrzy się na nowy rozkład

    A. OK, z Krakowem jakoś jeszcze się skomunikuję, ale jak sensownie dojechać
    na rano
      a) do Krynicy
      b) do Zagórza
    B. Nie tyle zbulwersował mnie fakt skasowania pociągu - widać taki to już
    pieski los Polski B - ale CAŁKOWITA AROGANCJA wyrażająca się faktem
    zostawienia wagonu skomunikowanego w pociągu/ach pasażerskich NIEDOSTĘPNEGO
    dla podróżnych (przynajmniej w teorii a i w praktyce częściej spotykałem się
    z całkowitym i mocnym sprzeciwem wejścia do bagażowego niż zgodą, mówię tu o
    wagonach typu (bodajże) BD - czyli z przedziałami osobowymi BTW w Cesku a
    Slovensku ve vlakach takie wagony są całkowicie dostępne - za to bierze
    pieniądze obsługa, by bagażu pilnować a nie chlać w przedziałach
    (teoretycznie) pasażerskich). Czyli za skasowanie pociągu to bym co najwyżej
    na grzywnę skazał, ale za naigrawanie się z ludzi (bo tak odbieram ten
    bagażowy Lublin-Kr. Pł0- ludziska, my was olewamy, budźta się w nocy, nasza
    (pijana????!) załoga będzie przetaczana ale wy - co wam się , w głowie
    pokręciło??) poprzez nie zostawienie wagonów bezpośrednich (a podejrzewam ,
    że koszt przetoczenia 3 czy 4 wagonów nie jest dużo wyższy od przetoczenia
    jednego)
    Wynika stąd, że chyba przyjdzie kupić duże pudło i siebie w nocy na bagaż
    wysłać, będzie wygodniej... I pomyśleć, że 3 (4?) lata temu jechałem z
    Lublina do Zakopanego kuszetką (i to wypełnioną w ok. 75%).
    C. Po przestudiowaniu lokalnych tabel zauważyłem, że teraz oknem na świat
    (pd-wsch) dla Lublina stają się pociągi z Zamościa.... 8-()!  ;-)
    (najtańsze klasą pociągu - najkrótsze kilometrowo jest - dojechać do
    Rozwadowa i wsiąść do p. Hrubieszów - Wrocław lub Zamość - Katowice; na
    szczęście Lublin doznał zaszczytu otrzymania połączeń do przesiadki w te
    pociągi ;-((())); w porywie rozpaczy znalazłem połączenie z Tarnowem (=
    Krynica, Gorlice a nawet Jasło) z przesiadką w Zawadzie....(jest tylko ok
    2.godz. dłuższe niż inne proponowane przez PKP - ale co to 2 h wobec 12 h
    podrózy...)
    Jeszcze pójdę na dworzec PKS i zobaczę, czy nie jest szybciej do Ustrzyk
    jechać przez Lwów, Chyrów ;-))))))))))))) (autobusy kursowe przez granicę
    jadą dość szybko a i wiz / voucherów już nie trzeba)...
    BTW gdzie jest wWWW jakiś serwer kolei Ukrainy???

    C. Jadwiga jest OK, ale to pociąg wieczorny a ja potrzebuję nocnych - w
    ramach urlopu szkoda dwa dni siedzieć w pociągu na przejazd w góry - jak
    będę miał ochotę po-pociągować, to pojadę Jadźką do Krakowa i wsiądę w
    Bieszczady do Zagórza, ale jak kończę pracę o 17 to wolałbym pociąg o 21 -22
    a nie o 17.40.

    D. A czyż nie lepiej dla Sandomierza byłoby, gdyby odcinek do Dębicy był
    bardziej przejezdny? Zauważyłem w cegle, że pierwsze (od Ocic) 40 -50
    kilometrów pociąg jedzie z V ok. 50 a potem 30 km z V ok 30 - może te 30 km
    dałoby radę zremontować (ach, te marzenia)







    Temat: Ranking prędkości
    W związku z pierwszym tegorocznym urlopem miałem więcej czasu na
    przestudiowanie SRJP. Podobnie jak wszyscy widzę regres w sieci połączeń
    bezpośrednich i to zarówno jeśli chodzi o trasy obsługiwane przez IC, jak i ZPR.
    W tym rozkładzie szczególnie widać to w lubuskim. Jeśli chodzi o Gorzów, to
    jeszcze nie jest tak źle, a patrząc na lata ubiegłe (2000 i wcześniej), to
    całkiem dobrze - utracili tylko wag. bezp. w Przemyślaninie. Natomiast w
    przypadku Zielonej Góry totalny regres, o ile w poprzednim znikneły wszystkie
    poc. do Berlina, to w obecnym nie ma żadnego poc. bezp. do Lublina, Łodzi,
    Ostrowa, Leszna, czy Jeleniej Góry (o Gubinie i Gorzowie nie wspominając, gdyż
    tu już dawno PKS pokazał jak powinna wyglądać siatka połączeń, aby miało to
    jakiś sens). Jeśli chodzi o utrzymane poł. to został Bachus (Gdynia), Ślązak
    (południe/wschód), Lubuszanin (W-wa), Czcibór (Szczecin - Świnoujście) oraz dwa
    sezonowce Śląsk - Świnoujście/Kołobrzeg. A patrząc na rozkłady z przed 5, 10
    lat widok był całkiem odmienny ...

    Co roku układam sobie w pełni subiektywny ranking miast na podstawie prędkości
    i rodzajów pociągów kursujących pomiędzy 47 stacjami - głownie byłych
    wojewódzkich i większych węzłowych (niegdyś 65 ale niektóre się wykruszyły, np.
    Łomża ;-)). Jak łatwo się domyślić co roku jest coraz gorzej. Poniżej
    przedstawiam próbkę, aby pokazać o czy mówię.Wnioski nasuwają się same.

    Ranking miast na podstawie średniej prędkości z Warszawy do głownych stacji w
    miastach wojewódzkich i sejmikowych (w str. zach. odj. z Centr., w str. wsch. z
    Wsch.)

    miasto        odległość    czas   prędkość   pociąg       zmiana w stos. do 2002

    Katowice      297,1      2:29    119,8       EC                    lepiej o 1'
    Poznań        300,6      2:34    117,4       IC Bystrzyca          lepiej o 1'
    Kraków        292,1      2:35    113,1       IC, Ex                tak samo
    Wrocław       465,6      4:28    104,4       IC Bystrzyca          gorzej o 5'
    Toruń         235,2      2:23     98,8       IC Kujawiak           lepiej o 5'
    Opole         405,1      4:07     98,6       IC Górnik             nowa trasa
    Szczecin      512,8      5:14     98,0       IC Chrobry            gorzej o 5'
    Rzeszów       450,9      4:52     92,8       Ex Małopolska         gorzej o 10'
    Zielona Góra  439,6      4:50     91,0       Ex Lubuszanin         gorzej o 10'
    Bydgoszcz     286,2      3:10     90,6       IC Kujawiak           lepiej o 5'
    Gdańsk        327,6      3:40     89,5       Ex Szkuner            gorzej o 5'
    Lublin        175,3      2:02     86,4       IC Bystrzyca          gorzej o 2'
    Białystok     183,5      2:08     86,2       Ex Mickiewicz         gorzej o 1'
    Łódź          131,0      1:40     78,9       Posp. Łodzianin       gorzej o 8'
    Olsztyn       231,0      3:07     74,3       Posp. Mazury          gorzej o 7'
    Gorzów        491,2      7:25     66,3       Posp. Chełmianin      gorzej o 20'
    Kielce        187,4      2:52     65,3       Ex Nida               gorzej o 8'

    Pozdr.
    Rafał Żytyński (zyrafazbk)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 116 rezultatów • 1, 2, 3 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.