Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena PKS katoowice Rozkład jazdy |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Warszawa Zachodnia SzczytnoTemat: Hunterfest 2009 Ja jadę tylko na 1 dzień- na sobotę. z tego co patrzyłam wstępnie na dojazdy, to na PKP nie ma co liczyć, natomiast autobusy z dworca zachodniego jeżdzą, owszem, z tym, że połączenia sensowne ze Szczytna do Warszawy sa na stronie PKS Wawa Zach jako linie innych przewoźników. Tylko że na stronach innych przewoźników nie ma takich połączeń i mamy sprzeczne informacje. Czy ktos może wie jakie są najlepsze połączenia ? [ Dodano: 2009-07-15, 15:09 ] a i czy ktoś jeszcze ma bilety do sprzedania, bo michał i dorota juz swoje opchneli... Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne Nowe połączenia sezonowe PKS Mława - wymieniam tylko te, które nie jeździły w zeszłym roku, na podstawie broszurki reklamowej PKS Mława. Warszawa (20:15) - Sierpc - Bydgoszcz - Wałcz - Białogard - Kołobrzeg - Rewal - Międzyzdroje (8:29); powrót 16:00 - 4:52; kursuje od 27 VI do 31 VIII, a od 1 IX w relacji Warszawa - Kołobrzeg - Warszawa, wymiennie z PKS Kołobrzeg (przynajmniej dzisiaj stał na Zachodnim kołobrzeski H10-10 z tablicą Międzyzdroje). Warszawa (23:00) - Ostróda - Gdańsk - Władysławowo - Karwia (6:50), powrót 21:15 - 5:10, tam od 25 VI do 30 VIII, powrót od 26 VI do 31 VIII, więc chyba samodzielnie. Warszawa (10:00) - Raciąż - Żuromin - Lidzbark Welski - Lubawa - Malbork - Gdańsk - Jastrzębia Góra (18:22), powrót 7:15 - 15:40, od 26 VI do 31 VIII, więc chyba na wymianę, ale nie wiem z kim. Warszawa (23:30) - Nidzica - Szczytno - Ruciane Nida - Mikołajki - Ryn - Giżycko (5:29), powrót 23:30 - 5:32, tam od 25 VI do 30 VIII, powrót od 26 VI do 31 VIII, więc chyba samodzielnie; nie jestem pewien, czy ten kurs był w zeszłym roku czy nie. Łódź (11:55) - Łęczyca - Kutno - Płock - Mława - Szczytno - Mrągowo - Mikołajki - Ryn - Giżycko (20:09), powrót 11:40 - 20:27, tam od 26 VI do 30 VIII, powrót od 27 VI do 31 VIII, więc chyba samodzielnie; ten kurs był w reklamówce na zeszły rok, ale nie został uruchomiony. Szerokiej drogi... Temat: Warszawiacy - jak dojechać do...
Legionowa i z tamtąd autobusem. jak nie trafisz na żaden z ww.pociągów to jedź autobusem z Dworca Zachodniego pozdrwaiam aron Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne PKS Radom ma nowe połączenia: sezonowe: Radom - Warszawa - Gdańsk - Gdynia - Sopot - Władysławowo - Jastrnia - Hel P& Dworce i przystanki P& 21.15 Radom Dworzec Autobusowy 19.30 21.25 Radom, ul. Kusocińskiego 19.25 21.55 Białobrzegi, Al. Krakowska 18.55 22.20 Grójec Urząd Pocztowy 18.30 23.00 Warszawa Okęcie 17.55 23.15 Warszawa Dworzec Autobusowy Zachodni 17.45 5.20 Gdańsk Dworzec Autobusowy 11.30 5.35 Sopot, Boh. Monte Cassino/Al. Niepodległości 11.10 5.45 Gdynia Dworzec Kolejowy 11.00 6.30 Władysławowo Przystanek Dworcowy 10.15 6.40 Chałupy 10.05 6.48 Kuźnica 9.57 6.56 Jastarnia 9.49 7.00 Jurata 9.45 7.15 Hel Koga 9.30 Oznaczenia: P - kurs pospieszny & - kursuje w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia oraz całoroczne: Nowa linia kominikacyjna PPKS Radom już od 15 czerwca 2005 Bezpośrednie pospieszne połączenie relacji Lublin - Radom - Kielce - Częstochowa - Opole - Kłodzko - Polanica Zdrój - Duszniki Zdrój - Kudowa Zdrój LnP Dworce i przystanki LnP 18.32 Lublin Dworzec Autobusowy 8.40 19.25 Puławy Dworzec Autobusowy 7.45 19.55 Zwoleń Dworzec Autobusowy 7.10 20.50 Radom Dworzec Autobusowy 6.30 21.20 Szydłowiec Dworzec Autobusowy 5.40 21.32 Skarżysko-Kam. Bzin 5.25 21.40 Suchedniów 5.15 22.15 Kielce Dworzec Autobusowy 4.45 22.55 Jędrzejów, ul. Kielecka 3.55 23.35 Szczekociny Dworzec Autobusowy 3.15 0.40 Częstochowa Dworzec Autobusowy 2.15 1.20 Lubliniec Dworzec Autobusowy 1.30 2.30 Opole Dworzec Autobusowy 0.25 3.35 Nysa Dworzec Autobusowy 23.15 3.50 Otmuchów Przystanek Dworcowy 23.00 4.05 Paczków Przystanek Dworcowy 22.45 4.20 Złoty Stok, ul. Kłodzka 22.30 4.45 Kłodzko Dworzec Autobusowy 22.10 5.00 Polanica Zdrój, ul. Kłodzka 21.50 5.09 Szczytna Skrzyżowanie 21.41 5.16 Duszniki Zdrój ZEM 21.34 5.33 Kudowa Zdrój Dworzec Kol., ul. Główna 21.17 5.35 Kudowa Zdrój, ul. 1 Maja 21.15 Oznaczenia: n - nie kursuje w Wielką Sobotę, w Wigilię, 31 grudnia. P - kurs pospieszny. L - nie kursuje 1 stycznia, dwa dni Wielkanocy, dwa dni Bożego Narodzenia. Ciekawe co na to Lublin i Puławy, czy jakieś "strzały" wypuszczą w tym roku. Radom widocznie ma niezłą przebitkę. Temat: Subiektywny ranking województw na podstawie nowego SRJP Witam,, Dzieki, Olek, za ciekawa analize. Dorzuce swoje 0,03 PLN:
Inna rzecz to wspomniany przez grupowiczow chaos - przede wszystkim niemrawo
Tu pełno kontrowersji, ale ostatecznie zaliczyłem do peryferii
Patrzac na wschod z Olsztyna - pierwszy pociag w kierunku Gizycka o 8.50... Łódzkie Dla mnie zle - tabele 113, 114, 602, niedogadanie z mazowieckim co do
Pozdrawiam, Marcin Temat: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu: Cz. II REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH 1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras: Linia Trasa Częst. (szczyt/poza) KM1xx KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h KM2xx KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m. KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h KM278 Siedlce – Łuków 2h KM279 Siedlce – Czeremcha 12h KM3xx KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h KM4xx KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h KM437 Radom – Ciechanów 2/4h KM438 Radom – Działdowo 1/2h KM6xx KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h KM7xx KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h KM717 Sierpc – Kutno 3h KM757 Sierpc – Pułtusk 4h KM8xx KM812 Radom – Przysucha 3h KM853 Dęblin – Drzewica 3h KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h KM9xx KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h KM912 Łapy – Szczytno 24h KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h KM948 Łuków – Ostrołęka 24h Przyszłość Kozienice – Dęblin Kozienice – Radom Piaseczno – Grójec Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz Mława – Maków Maz. 2. Reforma Kolei Mazowieckich: Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd. Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.). ZTA zarządzane by było przez: -60% Samorząd Wojewódzki -40% Urząd Miasta Warszawa 3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej) Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami) Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego. Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk) 4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach: Kod: Zaznacz całyStacja Linie KM Częst. KM Częst. SKM Częst. Ogólna Sulejówek 216,217,226,230,279 12/20 20/30 7,5/12 Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240 12/20 20/30 7,5/12 Otwock 126,137 30/60 20/30 12/20 Błonie 101,104,126,137 30/60 20/30 12/20 Piaseczno 426,437,438 30/60 20/30 12/20 Legionowo 405,426,437,438 10/15 20/30 7/10 Wołomin 602.604,605,624 12/20 20/30 7,5/12 War. Wsch. ------------------------- 6/12 4/6 2,5/4 [/code] czy ktoś mi może podesłać cały swój projekt? będę wdzięczny:P taka komunikacja za milion lay:P piszcie: lordnever@pocztownia.org Dla najlepszych nagrody się szykują;) Temat: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu: Cz. II REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH 1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras: Linia Trasa Częst. (szczyt/poza) KM1xx KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h KM2xx KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m. KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h KM278 Siedlce – Łuków 2h KM279 Siedlce – Czeremcha 12h KM3xx KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h KM4xx KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h KM437 Radom – Ciechanów 2/4h KM438 Radom – Działdowo 1/2h KM6xx KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h KM7xx KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h KM717 Sierpc – Kutno 3h KM757 Sierpc – Pułtusk 4h KM8xx KM812 Radom – Przysucha 3h KM853 Dęblin – Drzewica 3h KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h KM9xx KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h KM912 Łapy – Szczytno 24h KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h KM948 Łuków – Ostrołęka 24h Przyszłość Kozienice – Dęblin Kozienice – Radom Piaseczno – Grójec Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz Mława – Maków Maz. 2. Reforma Kolei Mazowieckich: Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd. Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.). ZTA zarządzane by było przez: -60% Samorząd Wojewódzki -40% Urząd Miasta Warszawa 3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej) Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami) Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego. Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk) 4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach: Kod: Zaznacz całyStacja Linie KM Częst. KM Częst. SKM Częst. Ogólna Sulejówek 216,217,226,230,279 12/20 20/30 7,5/12 Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240 12/20 20/30 7,5/12 Otwock 126,137 30/60 20/30 12/20 Błonie 101,104,126,137 30/60 20/30 12/20 Piaseczno 426,437,438 30/60 20/30 12/20 Legionowo 405,426,437,438 10/15 20/30 7/10 Wołomin 602.604,605,624 12/20 20/30 7,5/12 War. Wsch. ------------------------- 6/12 4/6 2,5/4 [/code] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||