Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
PKS katoowice Rozkład jazdy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thelemisticum.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Warszawa Zachodnia Szczytno





    Temat: Hunterfest 2009
    Ja jadę tylko na 1 dzień- na sobotę.
    z tego co patrzyłam wstępnie na dojazdy, to na PKP nie ma co liczyć, natomiast autobusy z dworca zachodniego jeżdzą, owszem, z tym, że połączenia sensowne ze Szczytna do Warszawy sa na stronie PKS Wawa Zach jako linie innych przewoźników. Tylko że na stronach innych przewoźników nie ma takich połączeń i mamy sprzeczne informacje.
    Czy ktos może wie jakie są najlepsze połączenia ?

    [ Dodano: 2009-07-15, 15:09 ]
    a i czy ktoś jeszcze ma bilety do sprzedania, bo michał i dorota juz swoje opchneli...



    Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
    Nowe połączenia sezonowe PKS Mława - wymieniam tylko te, które nie jeździły w zeszłym roku, na podstawie broszurki reklamowej PKS Mława.

    Warszawa (20:15) - Sierpc - Bydgoszcz - Wałcz - Białogard - Kołobrzeg - Rewal - Międzyzdroje (8:29); powrót 16:00 - 4:52; kursuje od 27 VI do 31 VIII, a od 1 IX w relacji Warszawa - Kołobrzeg - Warszawa, wymiennie z PKS Kołobrzeg (przynajmniej dzisiaj stał na Zachodnim kołobrzeski H10-10 z tablicą Międzyzdroje).

    Warszawa (23:00) - Ostróda - Gdańsk - Władysławowo - Karwia (6:50), powrót 21:15 - 5:10, tam od 25 VI do 30 VIII, powrót od 26 VI do 31 VIII, więc chyba samodzielnie.

    Warszawa (10:00) - Raciąż - Żuromin - Lidzbark Welski - Lubawa - Malbork - Gdańsk - Jastrzębia Góra (18:22), powrót 7:15 - 15:40, od 26 VI do 31 VIII, więc chyba na wymianę, ale nie wiem z kim.

    Warszawa (23:30) - Nidzica - Szczytno - Ruciane Nida - Mikołajki - Ryn - Giżycko (5:29), powrót 23:30 - 5:32, tam od 25 VI do 30 VIII, powrót od 26 VI do 31 VIII, więc chyba samodzielnie; nie jestem pewien, czy ten kurs był w zeszłym roku czy nie.

    Łódź (11:55) - Łęczyca - Kutno - Płock - Mława - Szczytno - Mrągowo - Mikołajki - Ryn - Giżycko (20:09), powrót 11:40 - 20:27, tam od 26 VI do 30 VIII, powrót od 27 VI do 31 VIII, więc chyba samodzielnie; ten kurs był w reklamówce na zeszły rok, ale nie został uruchomiony.

    Szerokiej drogi...





    Temat: Warszawiacy - jak dojechać do...


    czyli lepiej wysiąść na Zachodniej i jechać autobusem czy dojechać
    pociągiem do

    Legionowa i z tamtąd autobusem.


    Najlepiej dojechać pociągiem do Wawy Zachodniej i stamtąd pociągiem do
    Legionowa o : 6.40 10.10 14.50 15.25 16.40 20.25
    Jak nie trafisz na jeden z ww. pociągów to idź na dworzec Warszawa Wola ( ok.
    500 m od Zachodniego trzeba przejść przejściem podziemnym na północ i potem
    na zachód spytaj się w kasie).
    Z Warszawy Woli do Legionowa masz pociągi o : 6.53 8.03 9.27 10.02 12.02
    13.02 15.55 16.23 17.02 18.42 19.42 21.02
    W Legionowie część autobusów odjeżdża spod Dw.PKP, większość z głównej ulicy
    trzeba przejść się ok. 500 m na południe.

    jak nie trafisz na żaden z ww.pociągów to jedź autobusem z Dworca Zachodniego
    ( ok. 300 m przejściem podziemnym z PKP na PKS). Każdy autobus kierunek
    Ostrołęka, Pułtusk, Przasnysz, Maków Maz., Szczytno, Mrągowo. Kursują co ok.
    30 minut.

    pozdrwaiam aron





    Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
    PKS Radom ma nowe połączenia:

    sezonowe:
    Radom - Warszawa - Gdańsk - Gdynia - Sopot - Władysławowo - Jastrnia - Hel

    P& Dworce i przystanki P&
    21.15 Radom Dworzec Autobusowy 19.30
    21.25 Radom, ul. Kusocińskiego 19.25
    21.55 Białobrzegi, Al. Krakowska 18.55
    22.20 Grójec Urząd Pocztowy 18.30
    23.00 Warszawa Okęcie 17.55
    23.15 Warszawa Dworzec Autobusowy Zachodni 17.45
    5.20 Gdańsk Dworzec Autobusowy 11.30
    5.35 Sopot, Boh. Monte Cassino/Al. Niepodległości 11.10
    5.45 Gdynia Dworzec Kolejowy 11.00
    6.30 Władysławowo Przystanek Dworcowy 10.15
    6.40 Chałupy 10.05
    6.48 Kuźnica 9.57
    6.56 Jastarnia 9.49
    7.00 Jurata 9.45
    7.15 Hel Koga 9.30

    Oznaczenia:
    P - kurs pospieszny
    & - kursuje w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia

    oraz całoroczne:

    Nowa linia kominikacyjna PPKS Radom już od 15 czerwca 2005
    Bezpośrednie pospieszne połączenie relacji
    Lublin - Radom - Kielce - Częstochowa - Opole - Kłodzko - Polanica Zdrój - Duszniki Zdrój - Kudowa Zdrój
    LnP Dworce i przystanki LnP
    18.32 Lublin Dworzec Autobusowy 8.40
    19.25 Puławy Dworzec Autobusowy 7.45
    19.55 Zwoleń Dworzec Autobusowy 7.10
    20.50 Radom Dworzec Autobusowy 6.30
    21.20 Szydłowiec Dworzec Autobusowy 5.40
    21.32 Skarżysko-Kam. Bzin 5.25
    21.40 Suchedniów 5.15
    22.15 Kielce Dworzec Autobusowy 4.45
    22.55 Jędrzejów, ul. Kielecka 3.55
    23.35 Szczekociny Dworzec Autobusowy 3.15
    0.40 Częstochowa Dworzec Autobusowy 2.15
    1.20 Lubliniec Dworzec Autobusowy 1.30
    2.30 Opole Dworzec Autobusowy 0.25
    3.35 Nysa Dworzec Autobusowy 23.15
    3.50 Otmuchów Przystanek Dworcowy 23.00
    4.05 Paczków Przystanek Dworcowy 22.45
    4.20 Złoty Stok, ul. Kłodzka 22.30
    4.45 Kłodzko Dworzec Autobusowy 22.10
    5.00 Polanica Zdrój, ul. Kłodzka 21.50
    5.09 Szczytna Skrzyżowanie 21.41
    5.16 Duszniki Zdrój ZEM 21.34
    5.33 Kudowa Zdrój Dworzec Kol., ul. Główna 21.17
    5.35 Kudowa Zdrój, ul. 1 Maja 21.15

    Oznaczenia:
    n - nie kursuje w Wielką Sobotę, w Wigilię, 31 grudnia.
    P - kurs pospieszny.
    L - nie kursuje 1 stycznia, dwa dni Wielkanocy, dwa dni Bożego Narodzenia.

    Ciekawe co na to Lublin i Puławy, czy jakieś "strzały" wypuszczą w tym roku. Radom widocznie ma niezłą przebitkę.



    Temat: Subiektywny ranking województw na podstawie nowego SRJP
    Witam,,

    Dzieki, Olek, za ciekawa analize. Dorzuce swoje 0,03 PLN:


    a. Województwo Lubuskie


    Hmm, mam wrazenie, ze tam juz zrealizowano wariant minimum - tj. kolej jest
    zjawiskiem marginalnym. Ciekaw jestem, jak pojdzie na stalowych szlakach
    takiemu przewoznikowi jak PKS Zielona Gora ;-)


    b. Województwo Wielkopolskie.


    Wielkim minusem jest dla mnie sasiedztwo i niemozliwosc dogadania sie -
    przede wszystkim z Dolnym Slaskiem, ale w jakims stopniu takze z Lodzkim (np.
    polaczenia Kutno - Konin) - w zasadzie z wszystkimi, moze oprocz lubuskiego.


    a. Województwo Opolskie.


    Nie mam komentarzy, za malo tam bywam...


    b. Województwo Pomorskie.
    Czy wojna o tab. 383, 385, 415, 424, 426, 429 i 440


    385 to dla mnie duzy minus. Winne jest przede wszystkim zachodniopomorskie,
    ale brak skomunikowania w Chojnicach to praktyczne uwalanie linii juz na amen!

    Inna rzecz to wspomniany przez grupowiczow chaos - przede wszystkim niemrawo
    i niesprawnie prowadzone remonty na podstawowej trasie Gdynia - Slupsk.


    c. Województwo Kujawsko - Pomorskie.

    Tu pełno kontrowersji, ale ostatecznie zaliczyłem do peryferii
    kresowych.


    Ja bym im dal wiekszego plusa. Staraja sie.


    Województwa przeciętne: Warmińsko-Mazurskie,


    Ja bym ocenil raczej nisko. Poprawa jest w zasadzie chyba tylko na bardzo
    sympatycznej linii Olsztyn - Orneta - Braniewo. Niedogadanie z pomorskim
    owocuje skandalami w Elblagu. Polaczenia Elblag - Braniewo obiema trasami to
    kolejny skandal. Z mazowieckim sie nie udalo dogadac sensowniejszych polaczen
    z Dzialdowa - w ogole Dzialdowo zamienia sie powoli w Dziadowo. Osobowe na
    Brodnice - do widzenia, na Olsztyn - do wygaszenia, na Ilawe - prawie
    wirtualne... Osobowy do Warszawy - EN57. Zgroza. Mam wrazenie, ze rozwalanie
    transportu lokalnego w tym rejonie to posrednia zasluga spoleczki... W kazdym
    razie zachodnia czesc wojewodztwa w porownaniu do poprzedniego rozkladu -
    zdecydowany minus.

    Patrzac na wschod z Olsztyna - pierwszy pociag w kierunku Gizycka o 8.50...
    Czyli uwalenie transportu "do pracy i szkoly" na jednej z glownych linii.
    Zmora czy tez Upior Polnocy coraz bardziej wirtualny, ale to moze kwestia
    mniej wojewodzka. Na linii przez Mikolajki "przyspieszony" pociag zyskuje
    moze kilka minut, ale ogranicza oferte. Elk cierpi na kiblizacji polaczen z
    Bialymstokiem i likwidacji tak waznego pociagu, jak "Hancza". Pisza to nawet
    nie ma co wspominac, ale stopniowo wygasa Szczytno...

     Łódzkie

    Dla mnie zle - tabele 113, 114, 602, niedogadanie z mazowieckim co do
    sensowniejszej obslugi Skierniewic, z wielkopolskim - co do poprawy ruchu
    lokalnego na E20...


    Województwa podupadające: Mazowieckie, Małopolskie, Podlaskie,
    Podkarpackie, Śląskie, Lubelskie


    Tu sie niestety trzeba zgodzic. Pisales kiedys, Olku, "milego upadania". Otoz
    wlasnie to robia. Upadaja milo. Stopniowo odchodza w niepamiec, jak pociag do
    Wielbarka...


    Województwa złe: Zachodniopomorskie


    Jak sie obejrzy tzw. skomunikowania na przyklad w Szczecinku, to krew jana
    zalewa. Ale ponoc sa jakies nadzieje na poprawe, a przynajmniej Pi-Ar
    dziala... Kupujemy niemieckie pociagi etc...


    Województwa degrengolady: Dolnośląskie, Świętokrzyskie


    To ostatnie to jeszcze ma jakies osobowe? Najwieksza czestotliwosc ruchu jest
    chyba na Starachowickiej Kolei Waskotorowej ;-))))

    Pozdrawiam,

    Marcin





    Temat: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie

    Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu:

    Cz. II
    REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH

    1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras:
    Linia Trasa Częst. (szczyt/poza)
    KM1xx
    KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h
    KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h
    KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h
    KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h

    KM2xx
    KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h
    KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h
    KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m.
    KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h
    KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h
    KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h
    KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h
    KM278 Siedlce – Łuków 2h
    KM279 Siedlce – Czeremcha 12h

    KM3xx
    KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h
    KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h
    KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h

    KM4xx
    KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m
    KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m
    KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h
    KM437 Radom – Ciechanów 2/4h
    KM438 Radom – Działdowo 1/2h

    KM6xx
    KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m
    KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h
    KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h
    KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h

    KM7xx
    KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h
    KM717 Sierpc – Kutno 3h
    KM757 Sierpc – Pułtusk 4h

    KM8xx
    KM812 Radom – Przysucha 3h
    KM853 Dęblin – Drzewica 3h
    KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h

    KM9xx
    KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h
    KM912 Łapy – Szczytno 24h
    KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h
    KM948 Łuków – Ostrołęka 24h

    Przyszłość
    Kozienice – Dęblin
    Kozienice – Radom
    Piaseczno – Grójec
    Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą
    Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz
    Mława – Maków Maz.

    2. Reforma Kolei Mazowieckich:

    Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd.
    Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.).
    ZTA zarządzane by było przez:
    -60% Samorząd Wojewódzki
    -40% Urząd Miasta Warszawa

    3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej
    W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej)

    Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM
    Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami)
    Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego.

    Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk)

    4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach:
    Kod: Zaznacz całyStacja       Linie KM                      Częst. KM  Częst. SKM Częst. Ogólna
    Sulejówek    216,217,226,230,279           12/20      20/30      7,5/12
    Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240       12/20      20/30      7,5/12
    Otwock       126,137                       30/60      20/30      12/20
    Błonie       101,104,126,137               30/60      20/30      12/20
    Piaseczno    426,437,438                   30/60      20/30      12/20
    Legionowo    405,426,437,438               10/15      20/30      7/10
    Wołomin      602.604,605,624               12/20      20/30      7,5/12
    War. Wsch.   -------------------------      6/12      4/6        2,5/4
    [/code]


    czy ktoś mi może podesłać cały swój projekt? będę wdzięczny:P taka komunikacja za milion lay:P

    piszcie: lordnever@pocztownia.org

    Dla najlepszych nagrody się szykują;)



    Temat: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie
    Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu:

    Cz. II
    REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH

    1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras:
    Linia Trasa Częst. (szczyt/poza)
    KM1xx
    KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h
    KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h
    KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h
    KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h

    KM2xx
    KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h
    KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h
    KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m.
    KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h
    KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h
    KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h
    KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h
    KM278 Siedlce – Łuków 2h
    KM279 Siedlce – Czeremcha 12h

    KM3xx
    KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h
    KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h
    KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h

    KM4xx
    KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m
    KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m
    KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h
    KM437 Radom – Ciechanów 2/4h
    KM438 Radom – Działdowo 1/2h

    KM6xx
    KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m
    KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h
    KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h
    KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h

    KM7xx
    KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h
    KM717 Sierpc – Kutno 3h
    KM757 Sierpc – Pułtusk 4h

    KM8xx
    KM812 Radom – Przysucha 3h
    KM853 Dęblin – Drzewica 3h
    KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h

    KM9xx
    KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h
    KM912 Łapy – Szczytno 24h
    KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h
    KM948 Łuków – Ostrołęka 24h

    Przyszłość
    Kozienice – Dęblin
    Kozienice – Radom
    Piaseczno – Grójec
    Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą
    Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz
    Mława – Maków Maz.

    2. Reforma Kolei Mazowieckich:

    Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd.
    Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.).
    ZTA zarządzane by było przez:
    -60% Samorząd Wojewódzki
    -40% Urząd Miasta Warszawa

    3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej
    W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej)

    Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM
    Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami)
    Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego.

    Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk)

    4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach:
    Kod: Zaznacz całyStacja       Linie KM                      Częst. KM  Częst. SKM Częst. Ogólna
    Sulejówek    216,217,226,230,279           12/20      20/30      7,5/12
    Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240       12/20      20/30      7,5/12
    Otwock       126,137                       30/60      20/30      12/20
    Błonie       101,104,126,137               30/60      20/30      12/20
    Piaseczno    426,437,438                   30/60      20/30      12/20
    Legionowo    405,426,437,438               10/15      20/30      7/10
    Wołomin      602.604,605,624               12/20      20/30      7,5/12
    War. Wsch.   -------------------------      6/12      4/6        2,5/4
    [/code]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.