Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • forum-gsm.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Tarnobrzeg Radom





    Temat: Warszawa-Ostrowiec Św.

    Oto wyniki różnych PKSów na ww. trasie:
    PKS Ostrowiec Św. 3godz. 30min.
    PKS Tarnobrzeg 3godz. 55min.
    PKS Warszawa i PKS Krosno 3godz. 20min.
    PKS Rzeszów 3godz. 10min.
    PKS Stalowa Wola 3godz.

    Salowowolski kierowca potrafi???

    Kierowca kolega z PKSu Ostrowiec opowiadał mi raz że jechał swoją bryką (h 10-10) do Wa-wy odjazd 5.30 i koło radomia mu mignął Stalowowolski liderek(odjazd z Ostrowca 5.50) i tyle go widział. Inny kolega jadący Volvem Irizarem dał się minąć Stalowowolskiemu liderkowi dopiero około Białobrzeg chociaż grzał 95km/h. Piraci drogowi czy jak??


    PKS Przemyśl 3godz. 10min.



    Temat: Warszawa-Ostrowiec Św.
    Oto wyniki różnych PKSów na ww. trasie:
    PKS Ostrowiec Św. 3godz. 30min.
    PKS Tarnobrzeg 3godz. 55min.
    PKS Warszawa i PKS Krosno 3godz. 20min.
    PKS Rzeszów 3godz. 10min.
    PKS Stalowa Wola 3godz.

    Salowowolski kierowca potrafi???

    Kierowca kolega z PKSu Ostrowiec opowiadał mi raz że jechał swoją bryką (h 10-10) do Wa-wy odjazd 5.30 i koło radomia mu mignął Stalowowolski liderek(odjazd z Ostrowca 5.50) i tyle go widział. Inny kolega jadący Volvem Irizarem dał się minąć Stalowowolskiemu liderkowi dopiero około Białobrzeg chociaż grzał 95km/h. Piraci drogowi czy jak??





    Temat: Zemun IK160p
    Posłałem Kilanowi przed paroma minutami zdjęcia tych oto pojazdów:
    Niestety nie dało rady sfocić lewego boku.
    Pojazdy te są na stanie PKS Tarnobrzeg, ale mają już pozdejmowane tablice rej. i niestety są przeznaczone do kasacji.





    Temat: Propozycja wycieczki
    Wstępny plan wycieczki ( zmiany do uzgodnienia)

    Lublin Podzamcze o 5.40 ( można też wsiąść na dw.PKP o 5.50)
    Biłgoraj p 7.33 ( PKS Lublin - Jelcz, może Jonckheere, Lider)

    ewentualnie busem spod dw.PKP w Lublinie do Biłgoraja
    od 6.15 do 7.50 co ok. 15 minut -czas jazdy 90 minut
    to drugie rozwiązanie ma ten plus że da się na busa zdążyć z nocnych autobusów z Wrocławia, Kielc, Częstochowy, Radomia, Piotrkowa, Krakowa

    Biłgoraj o 10.05 ( PKS Tomaszów na 90% H9-21)
    Tomaszów p 11.38

    Tomaszów o 12.35 ( PKS Tomaszów na 90% H9-21)
    Chłopiatyn p 14.07

    Chłopiatyn o 15.35 ( PKS Hrubieszów na 50% H9-21 czasami jeździ to kultowe Volvo)
    Lublin Podzamcze p 19.16

    z dworca w Lublinie możliwy powrót do

    1. Warszawy odj. 20.00 ( bus)
    2. Radomia, Piotrkowa, Wrocławia odj. 20.50(PKS)
    3. Kielc, Częstochowy odj. 22.30 (PKS)
    4. Sandomierza, Tarnobrzegu, Tarnowa, Krakowa odj. 21.55(PKS)
    5. Białej Podl, Międzyrzeca, Radzynia odj. 20.00 (PKS)
    6. Łukowa odj. 2000 (bus)
    7. Rzeszowa (tylko w piątki i niedziele odj. 20.00 PKS)



    Temat: Dyskusje o PKSach wszelakich

    Aha i ostatnia kwestia która mnie zastanawia - jak wygląda sytuacja w której np. nastepuje awaria, bądź jakas kolizja lub wypadek autobusu na trasie? Powiedzmy że to się stanie pomiędzy Krakowem a Zakopanem lub koło Ustrzyk Dolnych, co wtedy robi przewoźnik? Wysyła np autobus z Warszawy który dojeżdża w kilka godzin na miejsce?
    Albo wysyła własny autobus, albo porozumiewa się z najbliższym PKS-em i tamten wysyła rezerwę, ale oczywiście nie za darmo.
    Kiedyś w Radomiu zepsuty autobus z południa Polski (nie pamiętam dokładnie, ale chyba z Tarnobrzega) blokował jeden pas ruchu na jednej z głównych ulic przez ponad dobę. Pasażerom podstawiono zastępczy autobus wcześniej, ale na pogotowie techniczne ze swojej firmy kierowca czekał od piątku po południu do soboty po południu.



    Temat: Pomknie po szynach autobus


    | 60 miejsc siedzących i drugie tyle stojących będzie miał autobus
    | szynowy, który od października ma kursować na trasie Skarżysko -
    | Ostrowiec, a także Skarżysko - Sędziszów

    A może by tak coś do Sandomierza?


    Słusznie przydało by się jakiś osobowy, a nie "coś"! To kuriosum, żeby na
    zelektryfikowanej linii w województwie o tak niskiej gęstości sieci kolejowej
    nie było żadnego pociągu osobowego. Widać granica byłego woj. kieleckiego jest
    nie do przejechania...
    Swoją drogą pasuje, prukającym w stołki urzędasom zrobić w prezencie mapę
    kolejową Świetokrzyskiego, bo chyba zapomnieli, że za Wisłą mają swój cypelek-
    Sandomierz.
    Załóżmy model optymistyczny, że osobowe do Sandomierza dojeżdżają...
    Tu zaczynają się preturbacje, bo mamy kilka opcji:

    1.Świętokrzyskie przekracza granicę Podkarpacia i dojeżdża na skomunikowanie w
    Tarnobrzegu.

    2.Podkarpackie przekracza granicę świętokrzyskiego i dojeżdża do Sandomierza
    na skomunikowanie:

    a) tylko relacja Dębica-Tarnobrzeg(Sandomierz)
    b) tylko relacja Przeworsk-Tarnobrzeg (Sandomierz) (po zmianie czoła w Sobowie)
    c) tylko relacja Przeworsk-Tarnobrzeg (Sandomierz) (bezpośrednio na Grębów)
    d) pkt.a) + pkt.c)


    Bo o zrobienie z Rozwadowa Zamościa stara
    się chyba sama Warszawa (tak wnioskuję z kolejnych rozkładów), ale nawet
    Lublin do tej swojej ulubionej Rzeczycy jeździ, a Kielce tylko do
    Ostrowca... :(


    Cóż takie czasy, granice...


    | Podróż takim pojazdem ma być dużo bezpieczniejsza i
    | wygodniejsza niż tradycyjnym pociągiem.

    Ciekawe jak ma być wygodniejsza, jak chcą, żeby ludzie w nim stali. Tym, co
    w tym pojeździe będą siedzieli, też zresztą współczuję...


    Oj Krzysiek, a Ty dalej narzekasz, jak nie na "kible" i "mechpomy", to na
    ostatnie cuda techniki kolejowej...

    Siedzenia nie mogą być za wygodne:

    1. Materiał użyty do produkcji siedzeń musi być:

    a) trwały,
    b) mało brudzący się,
    c) łatwy w czyszczeniu,
    d) wandalo-odporny,
    e) tani,

    2. Lepiej nie zasypiać, bo Cię ktoś okradnie.

    Odnośnie pkt. 2 moja Kobieta była zachwycona dzisiejszą jazdą SA109
    cytuję:"Wolno jechał, fajnie bujało, spać mi się zachciało... przyciemniane
    szyby. :-D" ... I gdyby nie to, że przyjechał z 20 minutowym opóźnieniem,
    przez co niestety, spóźniła się na przesiadkowy PKS, byłaby chyba "w niebo
    wzięta..."

    Poza tym przypominam ,że taki kosmopolityczny gatunek jak pluskwy lubią wagony
    kolejowe, bo mają ciepło w zimie (zwłaszcza te łączone do grzejek,
    dalekobieżne, rzeźnie i sezonowe, praktycznie w ciągłym obiegu) i moga się
    swobodnie rozmnażać, mając dosyć pożywienia. Dobra rada - nie gaś światła w
    przedziale... ;-)


    | Jóźwik poinformował też, że na skutek interwencji z powiatu
    | włoszczowskiego od 1 marca prawdopodobnie uruchomiony zostanie poranny
    | kurs pociągu na trasie Włoszczowa - Koniecpol. Na razie na próbę.

    No proszę, co za odważna ekspansja ŚZPRu... :|



    bardzo sceptycznie... Najlepszy numer będzie, jak odwołają go 1 kwietnia... ;-)

    Pozdrawiam.

    Forest





    Temat: Poradnik pasazera kopnietego w d... przez PKP
    Poniewaz PKP ma swoich klientow w glebokim powazaniu i z powodu spisku zydowsko-
    masonsko-busiarskiego likwiduje kolejne polaczenia to MB Aron proponuje
    polaczenia zastepcze za likwidowane pociagi

    na poczatek na Lubelszczyznie :

    1.Linia Lukow-Deblin

    likwidacji ulegaja pociagi o 7.35 10.00 13.15 i 19.23

    mozna dojechac do Deblina innymi srodkami komunikacji choc nie jest to proste

    nie ma na tej linii busow.

    istnieja natomiast polaczenia PKS z dworca w Lukowie w centrum miasteczka przy
    ul Nowopijarskiej

    mozna wyjechac z Lukowa autobusem o 7.10 do Lublina i przesiasc sie w
    miejscowosci Przytoczno na autotobus PKS Radzyn - Ryki - Deblin - Pulawy. Na
    miejscu w Deblinie ok. 9.30

    o 9.00 i 12.00 z Lukowa odjezdzaja autobusy do Ryk, skad mozna szybko dojechac
    do Deblina ok. 10 km. Autobusy te nie kursuja w weekendy

    O 8.20 i 10.30 mamy bezposrednie autobusy z Lukowa do Pulaw czas jazdy ok. 2 h

    Najwieksza zima jest wieczorem.

    moze macie jakies propozycje bo mi oprocz busa do Lublina o 19.00 i dalej
    rzeznia jeleniogorska do pulaw i ewentualnie helska w wakacje do Deblina nic
    nie przychodzi do glowy

    2.Linia Lukow - Lublin likwidacji ulega pociag o 7.35

    tu jest bus o 7.50 wiec nie ma problemu

    3.polaczenie Biala podl. - Deblin - Lublin

    poranny pociag o 6.20 ulega likwidacji

    do Lublina nie ma problemu z dojazdem - sa busy, PKSy itd.

    do Deblina zamiast pociagiem trzeba jechac PKSem z przesiadka w Radzyniu

    z Radzynia do Deblina autobusy odjezdzaja o 8.00 11.40 i 13.20

    czas jazdy z Bialej do Radzynia to ok. 1 h 10 min

    4.polaczenie Lublin - Stalowa Wola Rozwadow

    ulegaja likwidacji pociagi o 5.50 7.27 11.52 15.41 17.49 i 19.37

    dzieki naszemu zacofaniu cywilizacyjnemu mamy busy  Lublin-Rzeszow przez Nisko
    o 6.30 8.45 15.00 i 16.45
    z Niska rzut beretem do Stalowki - kursuje MPK

    Sa tez bezposrednie PKSy z Lublina do Stalowki przez Zaklikow i Lipe

    o 8.30 12.00 13.00 i 17.10 ( czas jazdy porownywalny z pociagiem)

    Mamy tez autobusy Lublin - Rzeszow przez Nisko

    o 6.40 7.50 10.10 11.15 12.10 13.15 13.55 15.20 16.05 i 18.20

    i o 20,20 w piatki i w niedziele

    do Tarnobrzegu mozna dojechac PKSem o 8.30 12.30 14.30 16.20 i dodatkowymw
    piatki soboty i niedziele o 19.40

    do Mielca mamy autobusy o 8.30 i 14.30

    5. polaczenie Lukow - Pilawa

    sa autobusy PKS Lukow - Garwolin o 4.50 6.20 6.50 9.10 13.30 14.20 14.45

    mozna tez jechac z przesiadkami w Stoczku Luk i Zelechowie

    z Garwolina rzut beretem do Pilawy ok. 10 km dojazd PKS ( b. czesto)

    6. polaczenie Zamosc - Hrubieszow

    tu nie ma najmniejszego problemu - pelno busow i PKSow

    7. polaczenie Lublin - Kudowa

    jest autobus Lublin - Klodzko o 20.50 z Podzamcza przez Radom, Piotrkow,
    Wielun, Wroclaw - na miejscu ok. 8.00

    pozdrawiam
    aron





    Temat: Polski transport w obcych rękach?


    W ciągu ostatniego miesiąca kolejne dwie polskie firmy trafiły w ręce
    zagranicznych kolosów - właścicielem warszawskiego Mobilisu został Egged,


    Jak to, polski transport w TAKICH rękach?* :DDD
    Ciekawostką jest, że i Veolia, i Egged są przedsiębiorstwami państwowymi.


    (...) Szczerze mówiąc nie jestem dobrze zorientowany co do zasad
    działalności PKS-ów, ale wygląda na to, że tylko niektóre usługi są
    zamawiane przez gminy czy powiaty,
    Tu masz rację.
    większość jest robiona komercyjnie, ale ze sporymi uprzywilejowaniami, bo
    na pytanie o źródła finansowania większość ich przedstawicieli odpowiada,
    że dostają zwroty za ulgowe. Teoretycznie prywaciarz też może wystąpić o te
    zwroty (bo i ulgi ustawowe powinien honorować), ale... powodzenia.


    Nie wiem, czy ulgi znacznie odbiegające od kolejowych (szczególnie
    najpopularniejsze - uczniowskie i studenckie jednorazowe) można nazwać
    "sporymi". Gryf Kartuzy czy Roki-Trans Gdańsk (Kolbudy) jakoś nie miały
    problemów z uzyskaniem refundacji z województwa; Planetobus (Architekton)
    Sopot między innymi w tym celu (ulgowe bilety miesięczne szkolne i
    studenckie) planuje wydłużenie linii 820 do innej gminy. Nie wydaje się
    zatem, by refinanowanie ulg ustawowych na rzecz "prywaciarzy" było wyłącznie
    "teoretyczne".


    (...) wspiera się na siłę niemające racji bytu postsocjalistyczne trupy
    typu PKS-y, Jelcz, Autosan (swoją drogą - ciekawe jakie były prawdziwe
    powody utworzenia gimnazjów, które okazały się niewypałem edukacyjnym i
    wychowawczym),


    Nie tłumacz proszę utworzenia gimnazjów zamówieniami dla PA. :)


    jednocześnie tłamsząc prywaciarzy (m. in. przy pomocy tzw. pekaesowego
    lobby z ITD i ich genialnymi ustawami), a potem te na siłę wzmacniane
    molochy sprzedaje się zagranicznym rekinom.


    Który PKS jest dla Ciebie molochem?
    Problem polega na tym, że jedyny większy polski inwestor (grupa Orbis rękoma
    Orbis Transport) chyba sparzył się na swoich pierwszych zakupach - między
    innymi przez PIGTSiS, jego genialne ustawy i okoliczne pksy - Gdańsk i
    Tarnobrzeg nie dają sobie rady, tak jak mogłyby w innym otoczeniu prawnym.
    Orbis Transport miał naprawdę duże plany, ale widocznie wybrał (część)
    nieodpowiednich ludzi do prowadzenia projektu (niekoniecznie trzeba było brać
    ich m.in. z Connexu). Nie znaczy to, że byli to ludzie źle przygotowani -
    widocznie nie potrafili jednak ułożyć się/wystraszyć PIGTSiSu, starostw,
    urzędów marszałkowskich. Jeśli OT się nie udało, to kto inny (z dużą kasą)
    zaryzykuje inwestycje w niepewny interes, gdzie stopa zwrotu nigdy nie będzie
    wysoka, busiarstwo drwi sobie z obowiązującego prawa, a koszty rosną z roku
    na rok? Dodatkowo, praca w transporcie nie ma wysokiego prestiżu więc top-
    managerowie rzadko chcą się zabrać za tak niepewny interes, gdy mają do
    wyboru pracę w różnych branżach. Młodsze osoby mają za to dość użerania się
    ze swoimi przełożonymi, urzędnikami czy lokalnymi politykami i układami, a
    rzadko za pensje transportowe da się wziąć kredyt na mieszkanie w większym
    mieście i utrzymać rodzinę^ - w pewnym momencie nie wytrzymują i odchodzą.

    Kto ma kupować pksy i tworzyć rozsądną ich sieć czy wchodzić na rynek i
    rozwijać się?
    Kto ma prowadzić te firmy?

    * Traktować ironicznie.
    ^ Tu muszę podziękować swojemu prezesowi za odpowiednie, inne niż zwykle w
    transporcie, wynagrodzenie. :)





    Temat: Bystrzyca -co dalej ? Oczywiście przedłużyć !!


    | Z czasowego punktu widzenia wszystkie pośpiechy z Przemyśla i Rzeszowa
    w
    | kierunku Wawy powinny jeździć 555 . Jest tu dużo szybciej niż przez
    | Skarżysko , a przez Kraków to i tak kupę pociągów jeździ więc chociaż
    | część Rzeszowów mógłby przejąć Lublin .

    | Pośpieszne z Rzeszowa na Warszawę powinny śmigać przez Kolbuszową,
    | Ostrowiec i Radom a nie przez Lublin.

    No przez Kolbuszową to może i tak , ale ten Ostrowiec ?!?! Obecnie tą
    trasą
    pośpiechy jadą około 3 godzin co przy niecałych 2 na SWR - Lublin pokazuje
    wyraźną różnicę .


    Kiedyś Karpaty jechały do Rzeszowa przez Ostrowiec i Kolbuszowa w naprawdę
    rewelacyjnym czasie i do tego chciałbym wrócić. Dla mieszkańca Tarnobrzega
    czy Mielca trasa do Warszawy przez Lublin jest trasą okrężną, zanim pojadą
    najpierw zastanowią sie po co maja jechać naokoło i pojada pks-em, a czym
    pojada mieszkancy Sandomierza , Ostrowca czy Starachowic.


    | Gdyby od Wawy do Sandomierza było wszedzie 120 i

    "Gdyby" Lublin - SWR był zelektryfikowany to tej rozmowy by nie było...

    | 90-100 do Rzeszowa to nawet 160 do Lublina z Warszawy nie pomoże.
    Niestety
    | nie zanosi sie na remonty i na dzien dziesiejszy Solina czy San powinny
    | moim zdaniem jeździć przez Lublin

    Więc dochodzimy do tego samego wniosku ;-)))


    Remont na Rzeszów - Cmolas i Sandomierz -Skarzysko i zapomnijmy o STWR -
    Lublin. A z Rzeszowa do Lublina mogłyby jeździć przyspieszone szynobusy za
    cene osobowego np w takcie co 3 godziny


    Juz dzis widac jakim fatalnym bledem byla elektryfikacja linii
    Skarzysko -SWR
    zamiast Lublin - SWR.


    Błędem ?!. Przecież pod koniec lat 80 a także i teraz ruch towarowy na
    Lublin - STWR był symboliczny w porównaniu do STWR - Sandomierz - Skarzysko.
    Takich molochów  jak ostrowiecka huta czy Ożarów, nieistniejace już Jeziórko
    nie było, nie ma i zapewne nie będzie na linii do Lublina. Nie wspomne o
    pociągach które przejezdzły tą linią na północ czy południe. Dziś gdyby nie
    Bogdanka to...


    No tu było troszkę inaczej . Mieli do wyboru Lublin - SWR albo Dęblin -
    Łuków . Wybrali drugie bo tam był duży ruch towarowy i linia dwutorowa . A
    teraz ? Na Dęblin - Łuków ruch pasażerski zamiera , a Lublin - SWR pokutuje
    za dawne decyzje


    No właśnie "..bo tam był duży ruch towarowy"

    Pewnie się z tym nie zgodzisz ale dla mnie przyszłośc tej linii to remont i
    modernizacja do 100 bez elektryfikacji, koniec kropka.


    Tylko przypomne ze w planach modernizacji linii kolejowych w 1997 r. byla
    rowniez uwzgledniona linia Lublin - SWR na kwote bagatela 1 mld 200 mlnzl.
    rozlozona bodajze na 5 lat. Gdyby wszystko szlo zgodnie z planem w tymroku
    modernizacja mialaby sie zakonczyc a pociagi smigalyby po niej z predoscia
    12/140 km/h.


    Pierwotnie linia z Lublina do STWR miała zostać zelektryfikowana w 1994 obok
    innych waznych czyli Krzeniów - Marciszów - Lubawka, Chorzów
    Stary -Brzeziny-Radzionków, N.Sól-Jankowa czy Sośnica-Ruda Orzegów.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.