Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kskarol.keep.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Sochaczew Żyrardów





    Temat: PKS Żyrardów
    PKS Grodzisk - bardzo się cieszę. Veolia - o nie, tylko nie to.
    Jestem zaskoczony ofertą Veolii, przecież dotąd przejmowała dobrze prosperujące PKS-y mające sporo terenu do sprzedaży. A tu firma kuleje, wysprzedała już praktycznie wszystkie działki, jedyne co zostało to baza w Żyrardowie i tabor.
    Grodzisk bardziej mi tu pasuje. Nieoficjalnie mówiło się, że jest zainteresowany przejęciem komunikacji miejskiej w Żyrardowie (wkrótce jest przetarg na obsługę linii), ma również niewielką i nieoficjalną placówkę w Sochaczewie obsługującą linię Sochaczew-Błonie-Warszawa oraz dowozy pracownicze do Delphi.



    Temat: PKS Chrzanów zlikwidowany!

    Obawiam się, że likwidacja (ale z innych powodów) czeka również placówkę PKS Żyrardów w Sochaczewie. Właśnie się dowiedziałem, że do Żyrardowa przeniesiono kolejnych 4 kierowców. Łącznie od października poszło tam już 9 kierowców i co najmniej 4 autobusy.

    Wydaje się że niektóre placówki terenowe to tylko mnożenie biurokracji. Zajezdnię można sprzedać pod market, a autobusy przecież mogą nocować w stodole u kierowcy.





    Temat: PKS Żyrardów

    1 Października faktycznie nie wyjechał na trasę żaden autobus PKS Żyrardów

    Placówka w Sochaczewie jeździła i jeździ normalnie.


    dyrektor zgodził się podnieść stawkę do 6,50, ale to niesatysfakcjonuje załogi, a i on sam szybko uznał swą decyzję za błędną i niczym nieuzasadnioną, a co najważniejsze dał jasno do zrozumienia, że nic go nie łączy z PKS Żyrardów i ma to wszystko "w nosie".

    Byłem pewien, że za takie sprawy jak podwyżki odpowiada nie dyrektor a prezes, a ten chyba nie ma wszystkiego w nosie bo przez kilka miesięcy urzędowania zrobił więcej niż poprzedni przez 12 lat.



    Temat: PKS Chrzanów zlikwidowany!
    Obawiam się, że likwidacja (ale z innych powodów) czeka również placówkę PKS Żyrardów w Sochaczewie. Właśnie się dowiedziałem, że do Żyrardowa przeniesiono kolejnych 4 kierowców. Łącznie od października poszło tam już 9 kierowców i co najmniej 4 autobusy.



    Temat: PKS Żyrardów
    Baza w Żyrardowie ma trzy pojazdy wysokopokładowe... Pomyślałbym o jakimś połączeniu dalekobieżnym Warszawa -...., może Karpacz?, Szklarska Poręba? z podmianą wozów w Mszczonowie... Z uwagi na problemy z kierowcami mogłoby to być połączenie weekendowe, ewentualnie wakacyjne...Od czegoś trzeba zacząć...
    Nie wiem czy taki kurs Sochaczew - Ciechanów ma sens... Wiązałoby się z przedłużeniem któregoś kursu do Wyszogrodu. Tyle że za Wyszogrodem w stronę Płońska jest prawie "pustynia", dalej za Płońskiem to już jest prywatny folwark PKS Ciechanów z dużą częstotliwością kursów...



    Temat: PKS Chrzanów zlikwidowany!
    Zajezdni nie sprzedadzą bo i tak do PKS-u nie należy. A co do biurokracji to aż tak dużo osób tam nie pracuje - dyrektor, 4 dyspozytorów, sprzątaczka, ok 8-9 mechanikówi obecnie 26 kierowców. A nie dla wszystkich pracowników może starczyć miejsca w Żyrardowie. Zamiast likwidować powinni rozwijać działalność. Przykład: prywatny przewoźnik otworzył linię Sochaczew-Błonie-Warszawa. Bierze 5zł od łebka, jeździ dwoma busami Mercedesa. Nie można było kupić dla Sochaczewa 2 busów?? W kilka miesięcy by się zwróciły. Ja tam nie pracuje ale z tego co słyszę od kierowców to P.T.Sochaczew po prostu przeszkadz zarządowi firmy.



    Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
    Cytat 1: Mimo to firma ta jest PKS-em, zresztą teraz 3/4 PKS-ów ma busy.
    Cytat 2 i 3: Nawet gdyby były po 3 złote to i tak nie byłoby komu jeździć.
    Cytat 4: W niektórych przypadkach tak faktycznie jest.
    Cytat 5: Ludzie nie jeździli, nie jest to tylko skutek wysokich cen ale też tego, że: 1.poupadały zakłady pracy więc niby gdzie ci ludzie mieli jeździć, 2.kogo było stać kupił sobie samochód.

    Policz sobie ile jest małych autobusów w PKS Skierniewice P.T.Łowicz? Gdyby było potrzeba na pewno skierowaliby je w te tereny i uruchomili nowe bądź utrzymali stare kursy. To samo tyczy się Żyrardowa, który w razie potrzeby na pewno przysłałby do Sochaczewa któregoś z VW LT, Forda bądź Iveco.

    A tak w ogóle to proponuję nowy wątek p.t. "Aron kontra Reszta Świata" i wtedy wszyscy będą szczęśliwi.
    AMEN



    Temat: Tabor przyjezdny w moim mieście
    Do Sochaczewa przyjeżdzają:
    Żyrardów, Ciechanów, Grodzisk Mazowiecki oraz Płock (nie dojeżdza do dworca).
    Kursy przelotowe:
    przez dworzec - Żyrardów, Grójec, Radom, Skierniewice
    przez Pl.Kościuszki - Płock, Grodzisk Mazowiecki, Gostynin, Toruń, Bydgoszcz, Łódź, Słupsk, Inowrocław, Włocławek, Turek.

    Przez Pl.Kościuszki przejeźdza też autobus do Niemiec ale nie wiem jakiego PKS-u.



    Temat: Rozkład jazdy
    Poszukuję rozkładu jazdy PKS Żyrardów z pierwszej połowy lat 1990-tych. Interesują mnie odjazdy z dworców z Żyrardowie i Sochaczewie. Pomoże ktoś?



    Temat: Wywiad z Donatą Nowakowską - rzecznik Kolei Mazowieckich
    Koleje Mazowieckie niedługo staną się posiadaczami najnowocześniejszych w Polsce pociągów pasażerskich - FLIRT Stadlera oraz piętrowych Bombardiera. Jakie będzie główne wykorzystanie tych składów? Czy zostaną uruchomione ekspresy regionalne do największych miast na Mazowszu (np. do Ciechanowa, Żyrardowa) i w okolicach (np. do Lublina)?

    Nowe pociągi zostaną skierowane na szlaki kolejowe województwa mazowieckiego. Pociągi typu push – pull (piętrowe), które zasilą tabor Kolei Mazowieckich zostaną skierowane na najbardziej obciążone linie. Natomiast, jeżeli chodzi o nowoczesne pociągi produkowane przez firmę Stadler, planujemy między innymi, że pojadą one do Siedlec, ze względu na to, że ta linia została zmodernizowana do szybkości 160 km/h i obecnie używany tabor nie jest w stanie w pełni wykorzystać możliwości technicznych tej linii. Na chwilę obecną nie została jeszcze przez zarząd podjęta decyzja odnośnie wprowadzenia składów przyśpieszonych typu interregio, nie zatrzymujących się na każdym przystanku. Nowe składy będą kursować w ramach obiegów i będą pojawiać się na całym Mazowszu.

    Wiele mówi się o integracji Kolei Mazowieckich z ZTM (wspólna taryfa, dogodne przesiadki). Jak ma się natomiast sprawa z integracją KM z PKS?
    Czy były kiedykolwiek podejmowane rozmowy na ten temat? W wielu gminach takich jak np. Dobieszyn można stworzyć dogodne możliwości przesiadek dzięki integracji połączeń kolejowych z autobusowymi.

    Oferta wspólny bilet obowiązuje obecnie na terenie Warszawy oraz Ząbek. Oferta ta została po raz pierwszy wprowadzona w drugiej połowie 2005 roku. Od tego czasu była poszerzana i modyfikowana. Docelowo planujemy wprowadzenie nowego typu biletu, na którym będzie można podróżować środkami komunikacji miejskiej oraz pociągami Kolei Mazowieckich poza Warszawą. Korzystna dla spółki byłaby sytuacja powstania tzw. komunikacji poprzecznej (np. pks, przewoźnicy prywatni), którzy by dowozili pasażerów do stacji.

    Wielu pasażerów narzeka na stan czystości pociągów. Czy Koleje Mazowieckie zamierzają wprowadzać nowocześniejsze techniki mycia pociągów takie jak np. mycie ciśnieniowe?

    W tej chwili pociągi są myte tradycyjnie czyli w głównej mierze ręcznie. W Sekcji Napraw i Utrzymania Taboru w Warszawie Ochota i w Sochaczewie tabor czyszczony jest w myjniach mechanicznych. Obecnie ze względu na niewystarczająca ilość taboru, którym spółka dysponuje, pociągi zjeżdżają często raz na dwa dni do bazy, gdzie są myte.

    Dla wielu osób przeszkodą w korzystaniu z pociągów jest brak dostępu do informacji na temat rozkładu jazdy. Czy będzie zatem stworzony, wzorem innych państw, bezpłatny kolportaż rozkładów jazdy?

    Informacje na temat rozkładu jazdy są dostępne w różnych miejscach: hafas, tablice na peronach, rozkład jazdy na sms, informacja telefoniczna.W latach ubiegłych rozkład w formie książkowej był sprzedawany za symboliczną złotówkę i nie cieszył się zbyt dużym zainteresowaniem. Wydrukowanie darmowego rozkładu jazdy może być możliwe po znalezieniu partnerów zewnętrznych (sponsorów), którzy sfinansują wydanie.

    Czy Koleje Mazowieckie zamierzają rozwijać sprzedaż biletów przez automaty biletowe?

    W obecnej chwili zbieramy i analizujemy informacje na temat zainteresowania podróżnych tą formą sprzedaży biletów. Opinia podróżnych będzie miała wpływ także na decyzję Zarządu Spółki w tym temacie.

    Dziekuję za rozmowę.

    rozmawiał Hubert Pollak
    wywiad autoryzowany




    Temat: Koszt linii autobusu szynowego


    | najkrótszy kurs PPKS Warszawa to chyba Płock (119 km), z całą
    | pewnością firma ta nie obsługuje żadnej trasy podmiejskiej
    | i nie ma żadnego podmiejskiego autobusu.

    Skoro tak - to skad w ogole pomysl by PPKS W-wa wlaczyc do wspolnego biletu
    skroro nie zajmuje sie on komunikacja lokalna ?


    Osobiście podejrzewam, że ktoś proponujący koncepcję wspólnego biletu
    (nie chodzi mi o Michała Kowalskiego, tylko o kogoś z władz, kto to
    wymyślił) po prostu o tym nie wie.


    Czy moglbys Tadku (jako posiadacz rozkladu PKS) wyjasnic jescze jedno - jak
    sie one zatrzymuja w Warszawie i okolicach (startuja z Dw. Zachodniego i co
    dalej...).
    Bo nie sadze by autobusy Warszawa - Zakopane czy Warszawa - Krynica Morska
    stawaly w Raszynie czy Lomiankach, tak samo jak pociagi pospieszne i Ex/IC
    nie staja w Pruszkowie czy Legionowie.



    z pamięci. Zakładam, że chodzi o miejscowości na terenie ex
    województwa warszawskiego; nie uwzględniam przystanków dla
    wysiadających obowiązujących tylko w kierunku do W-wy:

    Kierunek Kozienice (Tarnobrzeg, Ożarów) - chyba Al. Lotników #
    Puławska, na pewno Piaseczno-Lamina;

    Kierunek Radom (Zakopane, Szczawnica, Krynica, Rzeszów, Ustrzyki
    Dolne, Busko Zdrój, Mielec) i Rawa Mazowiecka (Kudowa Zdrój, Szklarska
    Poręba) - Okęcie;

    Kierunek Płock (Płock, Inowrocław) - Hala Marymoncka, Zakroczym,
    Goławin, Chociszewo, Czerwińsk, Wyszogród (nie pamiętam, gdzie była
    granica województw);

    Kierunek Płońsk (Krynica Morska, Olsztyn, Grudziądz, Łeba) - Hala
    Marymoncka;

    Kierunek Pułtusk (Olsztyn, Ostrołęka, Kętrzyn, Mrągowo, Mikołajki,
    Rozogi) - Dw. Gdański, Rondo Starzyńskiego, Tarchomin, chyba Żerań; na
    pewno kursy do Ostrołęki (być może także Rozogi) Legionowo, nie
    pamiętam jak z Zegrzem;

    Kierunek Wyszków (Gołdap, Olecko, Suwałki) - Stadion, Zacisze;

    Kierunek Garwolin (Kock, Lubartów) - chyba: Rondo Wiatraczna, Anin i
    Kołbiel;

    Kierunek Mińsk Maz. (Włodawa) - Rondo Wiatraczna, Anin.

    Nie wiem, czy czegoś nie pominąłem.


    I analogicznie - bilet nie powinien
    obejmowac tych dalekobieznych polaczen tak samo jak nie bedzie raczej wazny
    na poc. pospieszne i kwalifikowane (przeciez "aglomeracyjne" bilety na SKM w
    przeciwienswie do zwyklych miesiecznych w pospiesznych nie obowiazuja,


    Osobiście jestem zdecydowanym zwolennikiem rozdzielenia ruchu
    podmiejskiego od dalekobieżnego.


    nie sadze by bilet siegal np. Zyrardowa czy Tluszcza, gdzie sie
    pospiechy "dopiero" zatrzymuja)


    Oj - z Żyrardowa sporo osób do pracy w Warszawie dojeżdża (znam także
    ludzi, którzy dojeżdżają z Sochaczewa czy Mszczonowa) - jak już
    pisałem, jest to skutek tego, że w Warszawie ceny wynajmu mieszkań są
    bardzo wysokie.


    Pozdrawiam,


    Również pozdrawiam
    Tadeusz

    o---------------------------------------------------------------o
    | Tadeusz Franciszek Zieliński                                  |
    | tadeusz.zielinski[małpka]iname.com                            |
    o---------------------------------------------------------------o
    | Kobieta, która przestaje być dzieckiem, przestaje być kobietą |
    o---------------------------------------------------------------o





    Temat: O Kolejach Mazowieckich - KM
    Wywiad z Donatą Nowakowską - rzecznik Kolei Mazowieckich:



    Koleje Mazowieckie niedługo staną się posiadaczami najnowocześniejszych w Polsce pociągów pasażerskich - FLIRT Stadlera oraz piętrowych Bombardiera. Jakie będzie główne wykorzystanie tych składów? Czy zostaną uruchomione ekspresy regionalne do największych miast na Mazowszu (np. do Ciechanowa, Żyrardowa) i w okolicach (np. do Lublina)?

    Nowe pociągi zostaną skierowane na szlaki kolejowe województwa mazowieckiego. Pociągi typu push – pull (piętrowe), które zasilą tabor Kolei Mazowieckich zostaną skierowane na najbardziej obciążone linie. Natomiast, jeżeli chodzi o nowoczesne pociągi produkowane przez firmę Stadler, planujemy między innymi, że pojadą one do Siedlec, ze względu na to, że ta linia została zmodernizowana do szybkości 160 km/h i obecnie używany tabor nie jest w stanie w pełni wykorzystać możliwości technicznych tej linii. Na chwilę obecną nie została jeszcze przez zarząd podjęta decyzja odnośnie wprowadzenia składów przyśpieszonych typu interregio, nie zatrzymujących się na każdym przystanku. Nowe składy będą kursować w ramach obiegów i będą pojawiać się na całym Mazowszu.

    Wiele mówi się o integracji Kolei Mazowieckich z ZTM (wspólna taryfa, dogodne przesiadki). Jak ma się natomiast sprawa z integracją KM z PKS?
    Czy były kiedykolwiek podejmowane rozmowy na ten temat? W wielu gminach takich jak np. Dobieszyn można stworzyć dogodne możliwości przesiadek dzięki integracji połączeń kolejowych z autobusowymi.

    Oferta wspólny bilet obowiązuje obecnie na terenie Warszawy oraz Ząbek. Oferta ta została po raz pierwszy wprowadzona w drugiej połowie 2005 roku. Od tego czasu była poszerzana i modyfikowana. Docelowo planujemy wprowadzenie nowego typu biletu, na którym będzie można podróżować środkami komunikacji miejskiej oraz pociągami Kolei Mazowieckich poza Warszawą. Korzystna dla spółki byłaby sytuacja powstania tzw. komunikacji poprzecznej (np. pks, przewoźnicy prywatni), którzy by dowozili pasażerów do stacji.

    Wielu pasażerów narzeka na stan czystości pociągów. Czy Koleje Mazowieckie zamierzają wprowadzać nowocześniejsze techniki mycia pociągów takie jak np. mycie ciśnieniowe?

    W tej chwili pociągi są myte tradycyjnie czyli w głównej mierze ręcznie. W Sekcji Napraw i Utrzymania Taboru w Warszawie Ochota i w Sochaczewie tabor czyszczony jest w myjniach mechanicznych. Obecnie ze względu na niewystarczająca ilość taboru, którym spółka dysponuje, pociągi zjeżdżają często raz na dwa dni do bazy, gdzie są myte.

    Dla wielu osób przeszkodą w korzystaniu z pociągów jest brak dostępu do informacji na temat rozkładu jazdy. Czy będzie zatem stworzony, wzorem innych państw, bezpłatny kolportaż rozkładów jazdy?

    Informacje na temat rozkładu jazdy są dostępne w różnych miejscach: hafas, tablice na peronach, rozkład jazdy na sms, informacja telefoniczna.W latach ubiegłych rozkład w formie książkowej był sprzedawany za symboliczną złotówkę i nie cieszył się zbyt dużym zainteresowaniem. Wydrukowanie darmowego rozkładu jazdy może być możliwe po znalezieniu partnerów zewnętrznych (sponsorów), którzy sfinansują wydanie.

    Czy Koleje Mazowieckie zamierzają rozwijać sprzedaż biletów przez automaty biletowe?

    W obecnej chwili zbieramy i analizujemy informacje na temat zainteresowania podróżnych tą formą sprzedaży biletów. Opinia podróżnych będzie miała wpływ także na decyzję Zarządu Spółki w tym temacie.

    Dziekuję za rozmowę.

    rozmawiał Hubert Pollak
    wywiad autoryzowany


    źródło: http://www.ewarszawa.com/...domosc/2725.php
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.