Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • typografia.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Rzepin





    Temat: Słubice a Gosiewo (dawna Włoszczowa Płn.)


    Pierwszy pociag ze Slubic w kierunku Poznania odjezdza cos kolo 10,
    drugi kolo 16 a trzeci i ostatni kolo 19... nie sadze, byly jakos
    oblegane przez dojezdzajacych do pracy (moze poza kolejarzami). A jak
    ktos juz by sie uparl, to moglby wsiadac w Kunowicach, odleglosc ze
    Slubic podobna jak do przystanku "Slubice"


    Pojedź kiedyś poc. do Słubic i zobaczysz ile ludzi wsiada i jakie kupiują
    bilety u kondiego ( bo kasy biletowej nie ma.
    Pewnie , że nikt do pracy nie dojeżdża poc. , bo większość albo pracuje e
    Reichu albo na straganach na miejscu. Ponadto jest sporo PKS.
    Ale jak ktoś jedzie np. z Poznania to nie musi przesiadać się na PKS w
    Rzepinie , tylko wysiada w Słubicach. A w Kunowicach to nowe perony zrobili
    chyba z rozpędu bo tam rzeczywiście jest marna frekwencja.


    Po co, skoro zatrzymuje sie w odleglym o 14 km Rzepinie i 5 km
    Frankfurcie? .


    Marzenie burmistrza ( jeszcze ) Słubic który gorąco popierał budowę po bo
    myślał , że BWE będą miały przystanek.





    Temat: monorail Gorzow-Nowa Sol


    Metropolie z kolejką

    Duopolis - to nazwa obszaru metropolitalnego obejmującego pas między
    lubuskimi stolicami, które połączy podwieszana kolejka na wzór Tokio.
    Projekt trafił do Rządowego Centrum Studiów Strategicznych.


    No nie wytrzymam zaraz ze smiechu.. Gorzów nie ma zadnego bezposredniego
    polaczenia kolejowego z Zielona Gora, a im sie marzy takie cudo...
    Obecnie do Zielonej Gory mozna dojechac pociagiem z przesiadka w Kostrzynie.
    Podroz trwa okolo 4 godzin. Trasa ma 145km.
    PKS-em dojedziemy do Zielonej Góry w ciągu 2,5 godziny (120km).

    Myśle, że jakby dokonano remontu na nadodrzance (między Rzepinem a Zielona
    Góra, to praktycznie predkość cały czas oscyluje w granicach 40km/h), to do
    Zielonej Góry, pociągiem można by dojechać w czasie porównywalnym z PKS-em.

    Przydało by się jakieś bezpośrednie połączenie kolejowe między stolicami
    województwa. Np. przez Zbąszynek mógłby jezdzic szynobus (jakies SA108). W
    Zbąszynku nie trzeba dokonywać zmiany czoła pociągu, jednak w Czerwieńsku
    jest już taka potrzeba. Ale co do dla szynobusu - kilka minut.







    Temat: Skład Karmazyna do Kamienia Pomorskiego - skandal?

    Nie wszyscy są jakimiś MK, aby chodzić po szopie i się pytać. Ja jestem zwykłym pasażerem który chce, aby go przewieźć w ludzkich warunkach
    Dlatego ja Ci staram się wytłumaczyć pewne niuanse, których masz prawo nie wiedzieć


    A taki, że w normalnym kraju liczy się dobro KLIENTA.... a nie, że "nie będziemy widzieć ED72 przez 2 dni" poza tym coś ta literka "D" w nazwie mówi, nieprawdaż ?...
    No i dba. Szczeciński ZPR ma dbać o klienta ze swojego regionu. I dba. Jaki mają biznes dbać o podróżnego z zakładu na drugim końcu Polski?


    Niech IC idzie za przykładem,PR-ów i na Światowida, Galicję czy Hetmana puści Eaosy, i Gagsy. Będzie wprost cudownie
    Popadasz w skrajność. Rozmawiaj na argumenty nie na slogany.


    Wystarczy że na plastikowej ławie pojedziesz z Wrocka do Kostrzyna, czy Rzepina, a nawet do Zielonej Góry... 3 godziny na takim cudeńku, to idealne.
    A co ty zrobiłeś w celu aby ta sytuacja się zmieniła?


    Klient się cieszy, że ma pociąg bezpośredni, ale jak widzi plastikową ławę, na której ma siedzieć 3, 4 a nawet więcej godzin, następnym razem korzysta z usług PKS-u (za taką samą cenę, mogę nowoczesnym, klimatyzowanym autobusem pojechać w takim samym czasie do Szczecina)
    Takowy klient wybierze pociąg pospieszny, który będzie znacznie szybciej w Szczecinie niż ten klimatyzowany autobus PKS-u.

    @Mariusz W. - już pisałem kilka tygodni temu, że w wakacje planuje się skład Lok + 3 bohuny.



    Temat: Wroclaw- Slubice- jak i czym?
    właśnie kumpla który jeździ pitałem , mowi ze o 6 rano jest codziennie PKS,
    ewentualnie pkp o 14: 18 (chyba) z przesiadką w zielonej a docelowo do
    Rzepina i stamtąd aftobus do Słubic

        pozdro, TM


    Czesc,
    jak moge najszybciej dotrzec do Slubic z Wroclawia
    komunikacja panstwowa typu pkp i pks. Bo pani w
    informacji nie ma pojecia. Moze ktos z grupowiczow
    ma jakis patent na pokonanie tej trasy?
    (Rozklad jazdy na pkp.pl nie ma takiej stacji jak Slubice)
    Ewentualnie wybiera sie do Slubic samochodem w
    czwartek rano. Dorzucam sie do paliwa.
    Dzieki.

    Pozdrawiam
    Deni






    Temat: Skład Karmazyna do Kamienia Pomorskiego - skandal?

    No i dba. Szczeciński ZPR ma dbać o klienta ze swojego regionu. I dba. Jaki mają biznes dbać o podróżnego z zakładu na drugim końcu Polski?


    A ma. Przyjadą pasażerowie z takiej Zielonej Góry, Nowej Soli, czy nawet Głogowa, i będą korzystać z innych pociągów szczecińskiego ZPR (np Karmazyn jest skomunikowany w Goleniowie z osobowym do Kołobrzegu)


    A co ty zrobiłeś w celu aby ta sytuacja się zmieniła?


    Zrobiłem, to co mogłem - napisałem skargę, do Szczecińskiego ZPR i UMWZ.


    Takowy klient wybierze pociąg pospieszny, który będzie znacznie szybciej w Szczecinie niż ten klimatyzowany autobus PKS-u.


    A no prawda, wybierze... Oczywiście jeśli takowy ma, bo wątpię, czy mieszkaniec Głogowa, Nowej Soli, Zielonej Góry ma pociąg pospieszny do Szczecina. Tak samo mieszkaniec Kostrzyna, Chojnej, Rzepina nie ma pospiesznego do Wrocławia.



    Temat: Zielona Góra - Szczecin (monolog)
    Witam
    Kilka dni temu za namową mojego najmłodszego syna pojechaliśmy na wycieczkę

    pociągiem do Szczecina. Wydaje mi się że niedługo całkiem zamkną ten
    odcinek, teraz jedzie się 206 km w 4 godz i 15 minut, porażka.... Z Zielonej
    do Rzepina jedziemy 1h 10min, oczywiście 40-60km/h. W Czerwieńsku dyżurny
    przynosi do loka rozkaz, następne zwolnienia okresowe do 20km/h... i tak już
    prawie do samej Dolnej Odry, gdzie niegdzie na odcinkach 3-5 km wyczuwam
    "setkę". Co się dzieje z tym kawałkiem torów? Czy PKP zapomniało że tam
    jeżdżą też osobowe i pośpiechy??? Może się czepiam, ale te ponad cztery
    godziny jazdy wywołały u mnie prawie nerwicę:)
    Druga sprawa:
    Gorzów Wielkopolski - miasto wojewódzkie, Zielona Góra - jeszcze większe
    miasto, "podlegające" pod to pierwsze. Bardzo się zdziwiłem gdy na
    rozkładzie nie mogłem znaleźć połączenia między tymi dwoma strategicznymi
    wobec siebie miastami, jednak 9436 rozwiało moje wątpliwości - NIE MA
    TAKIEGO POŁĄCZENIA - kolejna porażka. Zarabiają busiarze i PKS bo podobno
    dopiero w planach jest zakup szynobusów które mają te miasta połączyć.
    Gratulacje dla PKP i samorządów....

    Zniesmaczony
    Jacek Szczecin





    Temat: Dworzec czy "dworzec" w Słubicach?
    Mozesz dojechac do Slubic, ale faktycznie (chyba bardziej stacja niz dworzec) oddalona jest o jakies 3km, wiec albo maszerujesz z buta i podziwiasz np piekny slubicki bazar, no albo bierzesz taksowke (jakies 10zl do "centrum", choc jeszcze nie wiem gdzie takowe w slubicach sie znajduje 604228173-numer taksiarza ze slubic)...

    Drugi wybor to wysiadasz w rzepinie i stamtad spod dworca jezdza autobusy PKS do Slubic 095 7583282- tu dowiesz sie o rozkladzie, no albo jedziesz do FF i stamtad rowniez idziesz z buta wlasciwie tyle samo co ze slubickiej stacji.
    Powodzenia!




    Temat: EC Wawel

    [

    Pamiętam: żeby dojechać tanio do Berlina koleją na 8-9 rano w dzień, kiedy nie jedzie poranne BWE, zrobiłem tak:..........
    Nóż mi się w kieszeni otwierał, że nijak nie da się dojechać bezpośrednio!


    Teraz jest trochę inna opcja ( oprócz 1 i 6 ) :
    Moskva-Ex. z Poznania o 4.20 do Rzepina dalej PKS do Słubic , z buta przez most do FFO i już na ok. 7:30 jesteś na stacji.
    Trochę jak w Bareji - Ja to mam panie bardzo dobre połączenie do Warszawy.



    Temat: Jaki "konstal" dla Krakowa ??? (dlugie)

    <Autosany H9


    Przyznam się, że ja z nimi miałem w PKS-ie do czynienia głównie. I z
    niemiłośniczego punktu widzenia zawsze zamienię PR-kę czy Zemuna na H9. :)


    A kiedy ostatnio jechales dziwiatka? Bo ja wczoraj. I nastepnym razem
    jak bede jechal ze Slubic do Rzepina to pojde do Frankfurtu i pojade
    pociagiem. Nie dzialajace (mimo ze wlaczone!) ogrzewanie, cieknace
    szyby, brak piatego biegu (sic!), hamulce trzesace calym busem. Mam
    wymienic dalej?

    pzdr
    Marek Drewniak      
    (0-77) 4421856





    Temat: Jaki "konstal" dla Krakowa ??? (dlugie)


    <Autosany H9

    | Przyznam się, że ja z nimi miałem w PKS-ie do czynienia głównie. I z
    | niemiłośniczego punktu widzenia zawsze zamienię PR-kę czy Zemuna na H9. :)

    A kiedy ostatnio jechales dziwiatka?


    A tak z tydzień temu.


    Bo ja wczoraj. I nastepnym razem
    jak bede jechal ze Slubic do Rzepina to pojde do Frankfurtu i pojade
    pociagiem.


    More power to you. :)


    Nie dzialajace (mimo ze wlaczone!) ogrzewanie, cieknace
    szyby, brak piatego biegu (sic!), hamulce trzesace calym busem. Mam
    wymienic dalej?


    E, nie musisz. Jak już pisałem, zarżnąć można każdą maszynę. Zemuna, H9,
    M11, PR110, Volvo...


    Marek Drewniak      


    Tarhimdugurth





    Temat: Cena PKS


    ale bzdura, wogóle znajduje tylko dwa połączenia pomiedzy rzepinem a
    słubicami, aw rzeczywistosci tylko o 7 są chyba 4 kursy.....


    Hmm nie wiem jak ty liczysz i szukasz. Ja znalazłem 27 polaczen PKS-u
    Polecam www.rozklady.com.pl





    Temat: Planujemy kółeczka... - 2008

    To nawet ciekawe, ale raczej nie na moją kieszeń

    nie sytać Cię na 60 PLN bilet turyst?

    Opcja powrotu przez teryt Polski:

    12:40 PKS z Gubina do Zielonej i 15:25 z Zielonej do Rzepina osob i moskva expres wag 2 kl PKp PR.



    Temat: Zapowiedzi 2008

    Kunowice, oczywiście

    Słubice? Tam chyba nie ma kolei - to przedmieście Frankfurtu [O]


    Tam to już nawet PKS'u z dworca w Rzepinie prawie nie uświadczysz :/

    ale wracajac do Y-ków Minitrixa...



    Temat: [Drabas] "Od busiarza do kasiarza."
    Oczywiście, że ten artykuł to wazeliniarstwo w stronę busiarza... Widziałem wiele razy zapchany pojazd Drabasa i nawet w duchu współczułem mieszkańcom Jastrzębia, że w XXI wieku muszą podróżować jak za przeproszeniem "kartofle" i być na łasce bądź niełasce jakiegoś prywaciarza, który nabija sobie kasę z tego powodu, że ludzie nie mają za bardzo innej możliwości dojazdu. O PKS-ie Rybnik nawet nie wspominajcie. To kompletny absurd i precedens, że ta firma nie potrafiła zrobić interesu na takiej linii. Więcej kursów autobusowych znajdziecie między Słubicami i Rzepinem lub Strzyżowem a Jasłem niż między Jastrzębiem a Katowicami!!! Paranoja!!! Mam nadzieję, że za lat kilka lub kilkanaście wróci kolej do Jastrzębia, kolej nowoczesna i szybka i zrobi pod nosem i busiarzom i drętwiakom z PKS-u. Od 1 II wracają pociągi po kilku latach do Lubina. Tam na szczęście nie pozwolono sobie na kradzież torów i sieci. Powrót do kolei to był główny postulat nie tylko studentów tam zamieszkałych i innych mieszkańców ale stał się wręcz elementem kampanii wyborczej! Każdy kandydat do sejmiku, powiatu, rady miasta itd obojętnie z jakiej opcji i partii opowiadał się za hasłem "Kolej musi wrócić do Lubina"! A wiecie m.in. czemu? Opowiadał mi kolega który tam mieszka, że busiarze już tam ludziom kompletnie obrzydli bo jak wyczuli, że skończyła im się jakakolwiek konkurencja zaczęli jeździć nie zważając na rozkład, nie liczą się czy są przepełnienia czy nie, mają mało kursów w niedziele i podnieśli ceny przejazdów! A ja dzisiaj wam PISZĘ na tym FORUM, że jeśli PKS Rybnik zlikwiduje kursy Wodzisław-Jastrzębie-Katowice to Drabas być może nawet zwiększy ilość przejazdów ale kierowcy nie będą już tak mili, a bilety wzrosną np. do 10 zł... Współczuję Jastrzębiu - największemu w Europie miastu bez kolei




    Temat: Skład Karmazyna do Kamienia Pomorskiego - skandal?

    Ok - tylko nim zaczniesz piętnować warto dowiedzieć się u źródła jaka jest prawda.


    Nie wszyscy są jakimiś MK, aby chodzić po szopie i się pytać. Ja jestem zwykłym pasażerem który chce, aby go przewieźć w ludzkich warunkach


    A ja zadaję pytanie po raz n-ty (i pewnie po raz n-ty zostanie bez odpowiedzi) jaki interes ma Szczecin puszczać swoje najlepsze jednostki na trasę gdzie znika im tabor z ich "widzenia" na 2 dni? Przecież oczywistym jest, że lepiej dla nich puścić SPOT-a 3 razy do Stargardu Szcz. i Koszalina w ciągu dnia. Poza tym podczas Kolejowej Orkiestry Świątecznej Pomocy koledzy zrobili konkurs - na najdłuższy bilet pasażera. I co się okazało - bez rewelacji. Na całą jednostkę znalazł się jeden pan z biletem Wrocław - Szczecin i jeden pan z Rudnej Gwizdanów do Szczecina. Pozostali podróżni mili bilet na max 50-60 km. Ja też wiele razy jeździłem z Wrocławia do Legnicy full plastickiem i jakoś żyję.


    A taki, że w normalnym kraju liczy się dobro KLIENTA.... a nie, że "nie będziemy widzieć ED72 przez 2 dni" poza tym coś ta literka "D" w nazwie mówi, nieprawdaż ?... Niech IC idzie za przykładem,PR-ów i na Światowida, Galicję czy Hetmana puści Eaosy, i Gagsy. Będzie wprost cudownie I nie wszyscy tak samo muszą jechać do Kamienia. Wystarczy że na plastikowej ławie pojedziesz z Wrocka do Kostrzyna, czy Rzepina, a nawet do Zielonej Góry... 3 godziny na takim cudeńku, to idealne.

    Klient się cieszy, że ma pociąg bezpośredni, ale jak widzi plastikową ławę, na której ma siedzieć 3, 4 a nawet więcej godzin, następnym razem korzysta z usług PKS-u (za taką samą cenę, mogę nowoczesnym, klimatyzowanym autobusem pojechać w takim samym czasie do Szczecina)



    Temat: Szynobus rozpoczyna regularne kursy już w poniedziałek


        Zrobiłem poprawkę i wyjazd z Międzyrzecza jest teraz o 4:32. Co do
    skomunikowań, to jestem zdania, że konkurencja z PKS nie jest niczym złym.
    A
    poza tym skomunikowanie z Lesznem ma tą zaletę, że w Lesznie jest dobre
    skomunikowanie z pociągiem do Wrocka. Wyobraź sobie, że wyjeżdżając z
    Międzyrzecza o 4.30 możesz być we Wrocku już o 8.30.


    No to nieźle jak na Międzyrzecz ! Extra się ułożyło, tylko jeszcze żeby
    powrót po południu był...


        W sumie Deszczno co prawda jest gminą, ale  1) ma połączenie z
    Gorzowem
    autobusami MPK, 2) leży w powiacie gorzowskim, więc raczej mało będą mieli
    do załatwienia spraw w Skwierzynie, czy Międzyrzeczu.


    Też racja, może rzeczywiście lepiej w Trzebieszowie i Brzozowcu, a w
    Skwierzynie przesunąć początek zajęć lekcyjnych na 8:15...


    Już raczej w drodze
    powrotnej można by taki postój wprowadzić. A najchętniej to bym widział
    postoje w Popowie Skwierzyńskim, Trzebiszewie i Brzozowcu. W Głębokim nie
    ma
    sensu, bo tam po sezonie psy, dupami szczekają - 2 domy całe i jezioro


    :))))

    W drodze powrotnej moim zdaniem powinien wszędzie stawać - toż to dojazd do
    szkół na 3 jednostkę lekcyjną i na studia na drugą wykładową.


    Wg mnie dobry by był patent DB stosowany w szynobusach, czyli przystanki
    na
    żądanie....


    Tyle, że rozkład w takim przypadku podejrzewam ma takie rezerwy, aby
    zmieścił się w czasie pomimo postojów na każdej stacji - w końcu taka
    ewentualnośc też może zajść, a na kolei nie ma miejsca na przypadki... z
    drugiej strony to tylko linia lokalna, z nikłym ruchem kolejowym.


    | przyspieszonego w tę i z porotem. A skomunikowanie... - zaprzędz SU45
    | zamiast SP42 do pociągu z Krzyża, a przyjedzie 15 min wcześniej ! Szkoda
    | tylko, że ciżko byłoby skomunikować z Kostrzynem, bo pociąg
    przyjeżdżający
    o
    | 7:38 swobodnie można ruszyć na 7:28, ale dalsze cofanie to utrata
    | skomunikowania z Rzepinem w Kostrzyniu.

        Akurat "Chełmianin" zawsze jedzie z SU45 lub ST43.


    Przeczytaj raz jeszcze ! Nie pisze o Chełmianinie, bo ten nie przyjeżdża do
    Gorzowa o 7:30, ani nie o 7:38. Pociąg 33331 Krzyż - Gorzów w planie ma
    obsługę lokomotywą SP42, co powoduje, że jego czas przejazdu na tym odcinku
    jest o 16 minut dłuższy od 33321, którego obsługuje SU45. Przydzielenie poc.
    33331 lokomotywy SU45 spowodowałoby, że przyjechałby 7:14, a tym samym
    skomunikowany z nim szynobus do Międzyrzecza mógłby odjechać wcześniej... A
    o 7:38 przyjeżdża pociąg 33530 z Kostrzyna, który kiedyś jeździł do
    Międzyrzecza i jego odajzd z Kostrzyna ustalony został tak, aby miał krótki
    postój w Gorzowie między przyjazdem a odjazdem do Międzyrzecza, gdzie po
    drodze (Gorzów Wlkp. Zieleniec) musiał się minąć z pociągiem ze Zbąszynka.
    Jako, że jego relacja przeszła do historii, można zmienić jego porę odjazdu
    z Kostrzyna na 6:30.


        Podsył to około 10 litrów ropy. Zawsze można zrobić jakiś
    przyśpieszony,
    ale wtedy to chyba PLK inaczej liczy, a więcej niż 1-2 osoby to chyba o
    tej
    godzinie by do Międzyrzecza nie jechały.


    A o jakiej porze mówisz, bo ja myślałem o godz. 20:08 lub 21:08 odj. ze
    Zbąszynka i nocleg w Międzyrzeczu... Może jednak więcej niż 2 osoby ?


        Tak więc po Twoich uwagach, wyszło mi coś takiego:

      http://www.ostbahn.net/343.xls


    No i extra :-)

    Pozdr. !
    Mick M.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.