Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Radzyń PuławyTemat: PKSy nocujące w Waszym mieście Jakie PKSy nocują w Waszym mieście? Bo w Lublinie : PKS Białystok, PKS Rzeszów, PKS Hrubieszów, PKS Jasło, PKS Polbus Wrocław. W innych miastach woj. lubelskiego : w Hrubieszowie - PKS Polbus Wrocław w Radzyniu - PKS Olsztyn w Puławach - PKS Connex Toruń w Zamościu - PKS Garwolin we Włodawie - PKS Warszawa w Łukowie kiedyś nocował PKS Garwolin ale od paru lat już nie. PKS Lublin z tego co wiem nocuje na wyjazdach w : Rymanowie Zdroju, Ciechocinku, Wiśle, Zakopanem, Wrocławiu. Temat: co sądzicie o MPK, PKS oraz o busach Całe szczęście że to nie są Sprintery, bo tacy "biznesmeni-przewoźnicy" pokroju Arona kupiliby okazyjnie taki złom i wozili nim ludzie wmawiając że to super nowy środek transportu Mieli już okazję dawno kupić i dziwne że nie kupili. .: aron o godzinie 11:23 dodał(a): Jesli chodzi o PKS Wschód to termin przesuną sie na 1 grudnia z powodu protestów PKS-uz Puław,Radzynia Podlaskiego i Białej Podlaski,które nie godzą sie na wejście do PKS Wschód A nie mówiłem, że będą kłótnie? Chyba prędzej się ten PKS rozpadnie niż powstanie albo będzie taki chaos, że już w ogóle wszystko walnie na maxa. Założę się, że Lublin będzie chciał przejąć np. kraśnicką trasę do Zakopca czy Krynicy czy opolską do Rzeszowa. W sumie na dobrze by to wyszło, żeby jeździł lubelski Irizar a nie kraśnicki stary Jelcz czy opolski Autosan .: aron o godzinie 11:24 dodał(a): connex lepiej brzmi :D:D Decydowanie lepiej,ale cóż ważne ,że gdyby niech bedzie Connex przejął PKS to u nich nie może być starszego autobusu niż 8 lat Może być, tj. w Mielcu jest jeszcze kupa gratów. Temat: Tabor na trasach dalekobieżnych Dziś Warszawa Stadion Chełm -Warszawa PKS Chełm /Solbus/ Lublin - Warszawa PKS LUBLIN z lublina o 6.05 /Solbus/ Warszawa - Przemysl PKS BIŁGORAJ o 10.00 /Lider Midi/ Suwałki - Warszawa PKS SUWAŁKI 4.30 z suwałk /Ramzes/ Białowieża. - Warszawa Veolia Bielsk /Lider Midi/ Białystok -Warszawa Volvo z Białego.. o 5.20 Parczew - Warszawa PPKS w Międzyrzecu Podlaskim o 6.50 z Parczewa autosan H 9 PARCZEW - Warszawa PPKS w Radzyniu Podlaskim autosan H 9 z Parczewa o 7.30 Kock - Warszawa PKS Warszawa Solbus Warszawa - Ruciane Nida PPKS w Warszawie 9.15 H 10 Warszawa - Puławy H 10 o 9.00 i o 9.45 Warszawa - Puławy o 14.40 p.Dęblin Dab Z Łukowa i okolic wszystkie poranne kursy /Lider midi lub Jelcz / Temat: co sądzicie o MPK, PKS oraz o busach PKS Kraśnik nie załapał się na fuzję wg www.dziennikwschodni.pl Wojewoda skleił autobusy Siedem przedsiębiorstw PKS z całego regionu wejdzie w skład nowego PKS Lublin, który powstanie 1 stycznia. Tak zdecydował wojewoda. Pierwotnie planował scalić w jedno przedsiębiorstwo wszystkie PKS działające na Lubelszczyźnie. Jednak załogi z Białej Podlaskiej, Międzyrzeca Podlaskiego, Radzynia Podlaskiego i Puław wolały działać na własny rachunek. Poza burtą znalazły się też firmy z Kraśnika i Opola Lubelskiego. - Te przedsiębiorstwa są w upadłości - wyjaśnia Piotr Kowalczyk, rzecznik wojewody. Wcześniej urzędnicy twierdzili, że włączenie do silnej firmy może być dla bankrutów szansą na przetrwanie. Analizy wykazały co innego. - Te przedsiębiorstwa mają taki ogon długów, który pociągnąłby w dół nawet dużego przewoźnika - dodaje rzecznik. Ostatecznie nową firmę utworzą przedsiębiorstwa z Lublina, Zamościa, Hrubieszowa, Tomaszowa Lubelskiego, Włodawy, Krasnegostawu i Biłgoraja. Nowy PPKS Lublin będzie zatrudniać ok. 1300 osób, a jego tabor to ponad 500 autobusów. Konsolidacja przedsiębiorstw już się zaczęła. W ciągu najbliższych tygodni powinien powstać wspólny rozkład jazdy, który ma wyeliminować wewnętrzną konkurencję. Połączenie firm ma ułatwić zakupy paliwa, taboru i części zamiennych po niższej cenie. - Chodzi też o wewnętrzną organizację. Pod tym względem w PKS panują lata siedemdziesiąte - mówi Kowalczyk. Temat: Nowy PKS Lublin rodzi się w bólach http://www.dziennikwschodni.pl Wojewoda skleił autobusy Siedem przedsiębiorstw PKS z całego regionu wejdzie w skład nowego PKS Lublin, który powstanie 1 stycznia. Tak zdecydował wojewoda. Pierwotnie planował scalić w jedno przedsiębiorstwo wszystkie PKS działające na Lubelszczyźnie. Jednak załogi z Białej Podlaskiej, Międzyrzeca Podlaskiego, Radzynia Podlaskiego i Puław wolały działać na własny rachunek. Poza burtą znalazły się też firmy z Kraśnika i Opola Lubelskiego. - Te przedsiębiorstwa są w upadłości - wyjaśnia Piotr Kowalczyk, rzecznik wojewody. Wcześniej urzędnicy twierdzili, że włączenie do silnej firmy może być dla bankrutów szansą na przetrwanie. Analizy wykazały co innego. - Te przedsiębiorstwa mają taki ogon długów, który pociągnąłby w dół nawet dużego przewoźnika - dodaje rzecznik. Ostatecznie nową firmę utworzą przedsiębiorstwa z Lublina, Zamościa, Hrubieszowa, Tomaszowa Lubelskiego, Włodawy, Krasnegostawu i Biłgoraja. Nowy PPKS Lublin będzie zatrudniać ok. 1300 osób, a jego tabor to ponad 500 autobusów. Konsolidacja przedsiębiorstw już się zaczęła. W ciągu najbliższych tygodni powinien powstać wspólny rozkład jazdy, który ma wyeliminować wewnętrzną konkurencję. Połączenie firm ma ułatwić zakupy paliwa, taboru i części zamiennych po niższej cenie. - Chodzi też o wewnętrzną organizację. Pod tym względem w PKS panują lata siedemdziesiąte - mówi Kowalczyk. Temat: Tabor na trasach dalekobieżnych Dzisiaj Warszawa Stadion - 18:00 Warszawa, d.a. Stadion 21:32 PARCZEW przewoźnik: PPKS w Radzyniu Podlaskim H 9 - 18:00 Warszawa, d.a. Stadion 22:18 KRAŚNIK przewoźnik: PPKS w Kraśniku H 9 - 17:45 Warszawa, d.a. Stadion 20:40 Lublin, d.a. Główny przewoźnik: PPKS w Lublinie Volvo B 12 - 18:15 Warszawa, d.a. Stadion 23:15 Hrubieszów przewoźnik: PPKS w Hrubieszowie Autosan Gemini - 19:15 Warszawa, d.a. Stadion 23:45 Zamość przewoźnik: PPKS w Zamościu Bova -18:30 Warszawa, d.a. Stadion 22:05 Białystok przewoźnik: PPKS w Białymstoku Jelcz T 120 - 18:30 Warszawa, d.a. Stadion 01:50 Przemyśl przewoźnik: PKS w Przemyślu Sp. z o.o. MAN - 18:45 Warszawa, d.a. Stadion 21:27 Puławy przewoźnik: PPKS w Puławach H 10 12 - 19:00 Warszawa, d.a. Stadion 21:54 Puławy przewoźnik: PPKS w Puławach H 10 Temat: co sądzicie o MPK, PKS oraz o busach Jesli chodzi o PKS Wschód to termin przesuną sie na 1 grudnia z powodu protestów PKS-uz Puław,Radzynia Podlaskiego i Białej Podlaski,które nie godzą sie na wejście do PKS Wschód A co do Connex-u to teraz zostałą zmieniona nazwa z Connex Polska na Veolia Polska Temat: Prasówki [Lublin] Porządki w PKS i urzędzie http://www.kurierlubelski.pl Jak pisaliśmy wczoraj, nowym dyrektorem Państwowego Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Lublinie została Teresa Królikowska, radna związana z ludowcami i członek zarządu powiatu chełmskiego, wcześniej także radna sejmiku województwa i członek zarządu województwa. Okazało się, że to nie jedyna zmiana. Królikowska, decyzją wojewody Genowefy Tokarskiej, zastąpiła na stanowisku Tomasza Fularę. W PPKS w Puławach i Radzyniu Podlaskim nowymi zarządcami komisarycznymi zostali natomiast odpowiednio Piotr Piwowarczyk (zastąpił Kazimierza Zatorskiego) i Marek Kożuch (zamiast Sławomira Podsiadłego). Chcieliśmy wczoraj zapytać wojewodę Tokarską, czym się kierowała, wybierając nowych szefów dla przedsiębiorstw. Nie udało się jednak z nią skontaktować. – Skończyły się stare umowy, zostały zawarte nowe – tłumaczy Rafał Przech z oddziału komunikacji społecznej Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego. – Jeśli chodzi o Lublin to pani wojewoda, decydując o kandydaturze na szefa PPKS, brała pod uwagę przede wszystkim doświadczenie kandydatki. Pani Królikowska zarządzała dużymi zasobami ludzkimi, a jako członek zarządu województwa lubelskiego zajmowała się transportem – dodał. Posunięć wojewody nie chciał komentować jej partyjny kolega Jan Łopata. – Jestem za granicą, nie znam sprawy – powiedział nam poseł PSL. Wątpliwości co do zasadności decyzji nie ma za to Włodzimierz Karpiński, poseł PO. – Dyrektor generalny to prawa ręka wojewody, więc nic dziwnego, że nastąpiła zmiana na tym stanowisku – podkreślił. – Jeśli chodzi o dyrektorów PKS-ów to wierzę, że pani wojewoda wzięła pod uwagę argumenty merytoryczne. Działania Tokarskiej krytykuje zaś Małgorzata Sadurska, posłanka PiS z Puław. – Odwołanie dyrektorów, bez informowania ich o tym wcześniej, było, delikatnie mówiąc, nieeleganckie – powiedziała wczoraj. – Jej posunięcia będą szkodliwe dla PKS-ów. Przedsiębiorstwa przechodzą przekształcanie w spółki akcyjne i wprowadzanie do nich teraz osób z zewnątrz jest co najmniej bezmyślne – zaznaczyła Sadurska. Temat: Prasówki Biłgoraj Ciężkie czasy w PKS-ie Kiedy kilka miesięcy temu stało się jasne, że biłgorajski PKS nie wejdzie w skład PKS Lublin, rozpoczęło się poszukiwanie alternatywy dla przedsiębiorstwa. Gorączka nadal trwa... Nastroje wśród załogi nie są najlepsze. Uda się utworzyć własną spółkę, albo się nie uda. Na dwoje babka wróżyła. Pracownicy PKS Biłgoraj zwrócili się z prośbą o pomoc do starostwa. – W najbliższym czasie chcemy pojechać do Grójca, podpatrzeć jak tamtejszy PKS sobie radzi. Tam spółka funkcjonuje na rynku już 5 lat. Podobno idzie im całkiem nieźle. Może podpatrzymy tam jakieś rozwiązania – stwierdził Marek Onyszkiewicz, starosta biłgorajski. Utworzenie spółki zaproponowali pracownicy PKS również Urzędowi Miejskiemu w Biłgoraju, jednak ten nie chce mieć udziałów w PKS. Jeżeli organem założycielskim nowej spółki PKS byłoby miasto Biłgoraj, wówczas autobusy mogłyby jeździć tylko po mieście i najbliższych okolicach. – To wszystko wynika z ustawy, która nakłada na nas obowiązek zapewnienia transportu miejskiego i podmiejskiego – wyjaśnia Ryszard Korniak, wiceburmistrz Biłgoraja. – Jeżeli organem założycielskim będzie starostwo, wówczas autobusy będą mogły jeździć po całym województwie i jeszcze dalej. A chyba chodzi o jak największą liczbę kursów i w związku z tym o jak największy zysk. Obecnie w PKS Biłgoraj działają trzy związki zawodowe: Związek Zawodowy Kierowców Autobusów w Polsce, NS ZZ Solidarność i NSZZ Pracowników Przedsiębiorstwa PKS Biłgoraj. Wszyscy liczą na pomoc starostwa w rozwiązaniu trudnej sytuacji: – Nie jest nam łatwo. Nastroje nie są najlepsze. Nikt nie wie, jakie będzie jutro i czy w ogóle jakieś będzie. Na dodatek gonią nas terminy. Przekształcić musimy się do końca czerwca. Taki obowiązek nakłada na nas ustawa – mówi Jan Mazurek, szef związku Pracowników Przedsiębiorstwa PKS Biłgoraj. Trwają rozmowy, co do przyszłości zakładu. W PKS Biłgoraj pracują obecnie 243 osoby. Pod nadzorem wojewody lubelskiego działało 13 regionalnych PKS-ów. Ponieważ większość miała kłopoty, wojewoda zaproponował konsolidację. Na temat tej propozycji miały się wypowiedzieć załogi poszczególnych firm. W rezultacie na fuzję nie zgodziły się załogi z Puław, Białej Podlaskiej, Międzyrzecza Podlaskiego oraz Radzynia Podlaskiego. PKS w Opolu Lubelskim i Kraśniku są w upadłości. W grudniu ubiegłego roku wojewoda lubelski zadecydował, że 1 stycznia 2007 r. połączą się przedsiębiorstwa w Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie, Tomaszowie Lub., Włodawie, Krasnymstawie i Biłgoraju. (Miały zostać włączone do PKS Lublin). Zaprotestowały załogi PKS Biłgoraj i Zamość. Temat: Prasówki PKS jak Zosie Samosie PKS-y w Zamościu i Biłgoraju nie zostały ostatecznie wchłonięte przez PKS Lublin. Taka była wola pracowników. Załoga z Biłgoraja ma własną wizję rozwoju. Chce utworzyć spółkę pracowniczo-samorządową Na Lubelszczyźnie pod nadzorem wojewody działa 13 regionalnych PKS. Prawie wszystkie mają kłopoty. Wojewoda lubelski wpadł na pomysł, że uratuje je przez konsolidację. Zastrzegł jednocześnie, że nie chce uszczęśliwiać PKS-ów na siłę i niech na temat konsolidacji wypowiedzą się załogi poszczególnych firm. W efekcie, na fuzję nie zgodziły się załogi PKS w północnej części Lubel-szczyzny: Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Radzyniu Podlaskim i Puławach. Wojewoda zrezygnował też z naprawy PKS w Opolu Lubelskim i Kraśniku, które są w upadłości. W grudniu ogłosił, że od 1 stycznia 2007 r. połączą się przedsiębiorstwa w Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie, Tomaszowie Lub., Włodawie, Krasnymstawie i Biłgoraju. Miały zostać włączone do najsilniejszego z nich - PKS Lublin. Zaprotestowały jednak załogi w Zamościu i Biłgoraju. Te przedsiębiorstwa ostatecznie nie zostały połknięte przez PKS Lublin. Zdaniem związkowców, połączenie miałoby sens, gdyby wzięły w nim udział wszystkie PKS-y i te bogatsze, i te biedne. Fuzja w obecnym kształcie doprowadziłaby jedynie do wyprzedaży majątku, redukcji zatrudnienia, utraty niezależności i tradycji, na którą pracowali przez wiele lat. - Ta czapa kierownicza w Lublinie też przecież kosztuje – uważa Jan Mazurek, przewodniczący Niezależnego Związku Pracowników PKS Biłgoraj. - Co tu komentować. Tak chciała załoga. Co będzie dalej? Nie wiem – mówi Jerzy Kordulski, zarządca komisaryczny PKS w Biłgoraju. Stwórzmy spółkę Pracownicy mają jednak własną wizję rozwoju firmy. Chcą namówić władze samorządowe do utworzenia spółki samorządowo - pracowniczej. Taka spółka funkcjonuje z powodzeniem od 2001 roku w Grójcu pod Warszawą. Wiesław Celejewski, zastępca prezesa PKS w Grójcu twierdzi, że model spółki pracowniczo-samorządowej sprawdza się. - Działamy jak normalna spółka kapitałowa. Samorząd ma zagwarantowany transport zbiorowy, wpływ na niektóre linie, i dostaje od nas dywidendę z zysków – mówi Celejewski. Obecnie 67 proc. udziałów w spółce należy do byłych i obecnych pracowników dawnego przedsiębiorstwa, reszta do trzech samorządów: powiatu grójeckiego, białobrzeskiego i gminy Turczyn. Jan Mazurek jest przekonany, że spółka o podobnej strukturze własnościowej mogłaby z powodzeniem powstać i w Biłgoraju. - Jesteśmy po rozmowach z władzami miasta i powiatu. Są zainteresowani naszą propozycją. Biłgoraj nie ma przecież komunikacji miejskiej. Z kolei powiat miałby rozwiązaną sprawę dowozu dzieci do szkół – argumentuje przewodniczący Mazurek. Pod koniec stycznia przedstawiciele PKS po raz kolejny będą przekonywać samorządowców do swojej wizji. Ci na razie milczą na ten temat. Czekamy na komercjalizację PKS w Zamościu nie ma na razie takich pomysłów. Andrzej Skiba, powołany przez wojewodę zarządca komisaryczny PKS w Zamościu, negatywnie ocenia decyzję załogi o wycofaniu się z fuzji. - To było dobre rozwiązanie i wydaje mi się, że wcześniej czy później PKS w Zamościu do tej skonsolidowanej grupy przystąpi – uważa Skiba. W czerwcu PKS Zamość tak jak wszystkie przedsiębiorstwa państwowe zostanie skomercjalizowany i przekształcony w spółkę z udziałem skarbu państwa. W spółce powstanie też Rada Nadzorcza. - To ułatwi zarządzanie firmą, ale nie zlikwiduje jej problemów – uważa Skiba. autor Robert Horbaczewski Zostało ich pięć Od stycznia do PKS Lublin zostały przyłączone za to przedsiębiorstwa z Włodawy, Hrubieszowa, Tomaszowa Lub. i Krasnegostawu. Formalnie zostały oddziałami PKS Lublin, które od czerwca przekształci się w PKS Wschód. Zdaniem wojewody lubelskiego, konsolidacja doprowadzi do powstania silniejszej firmy, która obniży koszty działalności, zwiększy przychody i zdolność inwestycyjną. Pozwoli też taniej kupować paliwo, tabor i części zamienne. Ma przynieść oszczędności na ubezpieczeniu majątku i wjazdach na poszczególne dworce (dziś każdy PKS płaci drugiemu za wjazd). Pozwoli też walczyć z prywatnymi przewoźnikami i wyeliminuje wewnętrzną konkurencję. Wojewoda podkreśla, że do PKS Lublin, które od czerwca będzie nazywać się PKS Wschód, będą mogły nadal przyłączyć się dotychczas samodzielne przedsiębiorstwa. Temat: [ZW] [pr] W PKS tak jak w PRL (1/2 OT)
Nadal twierdzisz, ze malopolskie jest takie cholernie bogate? Jak nie Co do bogactwa malopolskiego to wystarczy popatrzec jakie domy stoja
< W wielu b.
Pokazales profesorowi rozklad PKP i busow z Lublina do Zamoscia? pozdrawiam aron Temat: Przyszłość PKSów - wróżenie z fusów... Za Kurierem Lubelskim z 25.05.2006 WIADOMOŚCI: Jeden wielki wschodni pekaes Kurier z 25.05.2006 WIADOMOŚCI: Jeden wielki wschodni pekaes [Łączone PPKS] REGION Rewolucja na lokalnym rynku przewozów. Wojewoda lubelski rozpoczął proces połączenia 13 PPKS w jedno przedsiębiorstwo. Przewozowy gigant powstanie 1 września tego roku. To pierwsza tego typu konsolidacja w Polsce. Rzeczywiście, eksperymentujemy na żywym organizmie przyznał wczoraj Piotr Kowalczyk, rzecznik wojewody lubelskiego: Jednak, gdybyśmy się nie zdecydowali na natychmiastową operację, to stracilibyśmy szansę na uratowanie dogorywającego pacjenta. Obecnie wojewoda lubelski jest organem założycielskim dla 13 państwowych przedsiębiorstw komunikacji samochodowej działających w naszym regionie. Z tego grona tylko jedno nie przynosi strat. Chodzi o PPKS w Białej Podlaskiej. Pozostałe przedsiębiorstwa zamknęły ubiegły rok stratą łącznie w wysokości blisko 7 mln zł. To nie koniec złych wiadomości. Straty rosną lawinowo. Za pierwsze trzy miesiące tego roku sięgają już 2,2 mln zł; podsumował Jacek Semczuk, pełnomocnik wojewody lubelskiego ds. połączenia lubelskich PPKS. W najgorszej kondycji finansowej jest przedsiębiorstwo z Opola Lubelskiego. W tej firmie od trzech lat funkcjonuje zarząd komisaryczny. Nie uzdrowiło to jednak finansów. Już w 2004 r. kapitał zakładowy był ujemny. W ubiegłym zaś roku działalność przedsiębiorstwa przyniosła ponadmilionową stratę. Obecnie opolski PPKS jest w stanie upadłości poinformował pełnomocnik Semczuk. Zdaniem urzędników wojewody niepodjęcie działań restrukturyzacyjnych doprowadziłoby w najbliższej przyszłości do bankructwa zdecydowanej większości przewoźników. Jedynym ratunkiem będzie połączenie wszystkich PPKS w jedną firmę wyjaśnił pełnomocnik Semczuk. Głównym celem konsolidacji, do której dojdzie 1 września tego roku, jest obniżenie kosztów działalności. 30 procent wszystkich zakupów PPKS-ów stanowi paliwo. Tymczasem rozbieżności w cenach sięgają nawet 130 złotych na tonie. Po połączeniu na większość zakupów będą obowiązywać przetargi zapowiedział wczoraj Jacek Semczuk. Konsolidacja ma również wyeliminować wewnętrzną konkurencję, a w konsekwencji doprowadzić do uregulowania rynku przewozów pasażerskich w naszym regionie. Dlatego wkrótce między miastami będzie obowiązywać jeden rozkład jazdy dla wszystkich PPKS. Wreszcie celem połączenia jest ochrona dotychczasowych miejsc pracy. Obecnie we wszystkich lubelskich PPKS pracuje ok. 2600 osób. Nie można powiedzieć, że restrukturyzacja nie pociągnie za sobą zwolnień szczególnie w administracji, która generuje największe koszty. Nie będzie jednak żadnych gwałtownych cięć. Wojewodzie zależy na zachowaniu, o ile to możliwe, każdego miejsca pracy zapewnił rzecznik Kowalczyk. Po połączeniu będzie działać centrala-zarząd nazwana na razie roboczo PPKS-Wschód (prawdopodobnie w Lublinie), 13 oddziałów regionalnych oraz cztery wyspecjalizowane serwisy. Konsolidacja to dopiero początek zmian w lubelskich PPKS. Kolejnym krokiem będzie komercjalizacja. Liczymy, że dojdzie do tego najpóźniej w czerwcu przyszłego roku, zapowiedział Krzysztof Pawlos, p.o. dyrektora wydziału skarbu państwa i przekształceń własnościowych w LUW. Katarzyna Lewandowska STATYSTYKA W ośmiu z 13 lubelskich PPKS obecnie działa zarząd komisaryczny. Są to: Lublin, Zamość, Krasnystaw, Radzyń Podlaski, Włodawa, Opole Lubelskie, Kraśnik i Tomaszów Lubelski. http://kurier.lublin.pl/index.php?name= ... &sid=26246 Jako że pochadzę z Puław, uważam że siedziba nowego PKS-u, jeżeli sprawa dojdzie do skutku, powinna być w Puławach, mają najlepszy tabor na Lubelszczyźnie i najlepsze trasy. Tyle, że sprawa jest w toku i coś ma się wyjaśnić w przyszłym tygodniu- wczoraj rozmawiałem z kumplem, który pracuje w "Puławach". Pzdr P.S. nie jestem busiarzem, ani pekaesiarzem, tylko miłośnikiem autobusów." Temat: [ZW] [pr] W PKS tak jak w PRL (1/2 OT)
Co do bogactwa malopolskiego to wystarczy popatrzec jakie domy stoja
Busiarz (nastawiony na maksymalizacje zysku jak kazde inne prywatne Rynek nasyci sie wtedy, kiedy nie bedzie mozna juz osiagnac zysku z I tak po jakims czasie busiarze uzyskuja de facto monopol, PKP ma dwa Powodem, dla ktorego nie lubie tego calego busiarstwa jest to, ze warunkiem,
naprawde??? W Niemczech jest stabilna, w
Bo w Londynie wprowadzono oplaty za wjazd do centrum samochodem.
Pokazales profesorowi rozklad PKP i busow z Lublina do Zamoscia? Pzdr |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||