Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dacia.pev.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Praga Szklarska Poręba





    Temat: do tych co byli w Pradze


    To bylo w 97 roku, wiec nie pamietam, a poza tym od tego czasu ceny poszly
    w
    gore. Ale nie moglo byc drogo, bo to byla szkolna wycieczka. Najpierw
    pociagiem z Gdyni do Kudowy, potem przez granice busem, a potem to juz
    droga
    przez meke w upale osobowymi pociagami do Pragi. Cholernie duzo przesiadek
    (zeby bylo taniej) a pociag Gdynia-Kudowa chyba byl tylko pospieszny bo
    jechal cala noc. Nie polecam raczej, szczegolnie w upal.


    Ja 2 lata temu jechalem w nast. sposob:

    Pociagiem do Szklarskiej Poreby potem PKS do Jakuszyc (nie pamietam ile
    bilet kosztowal
    ale nie wiecej jak kilka zl)
    PKS zatrzymuje sie ok 500 m przed granica w Jakuszycach dalej piechota przez
    granice
    do Harrachova (od granicy na szczescie z gorki :) ok 2-3 kilometry )
    Z Harrachova Autobus do Pragi ( wlecze sie niemilosiernie dlugo bo objezdza
    chyba cale
    Czechy po drodze ;)) ale da sie przezyc i co najwazniejsze dosc tani (chyba
    cos kolo 10-15 zl
    ale glowy sobie uciac nie dam :)) ) No i to tyle. Lekko harcerska wyprawa
    ale jak komus zalezy
    na kosztach to mozna sprobowac.

    Pozdr. Piotr





    Temat: Praga - Jelenia Gora?!
    Powiem tak - niedasie. Mieszkam w Pradze i wiem, ze Jelenia Gora jest przy korzystaniu z transportu publicznego nieosiagalna. W dodatku czesto jezdze do Szklarskiej z "daczy", ktora znajduje sie tuz kolo Zeleznego Brodu (ok. 25 km linia powietrzna od granicy panstwa) i dojazd jest po prostu katorga! Prosze, zeby bylo smieszniej Zalozmy taka sytuacje - w Szklarskiej musze byc o 9.00, bo cos tam... Wiec:
    Koberovy,Prosíčka,křiź. 5:00 530180 2
    Železný Brod,,aut.nádr. 5:15 5:25 6 530040 4
    Jablonec n.Nisou,,aut.nádr. 5:55 6:00 7 530030 5
    Harrachov,,sklárna 7:09
    Z przystanku Harrachov,, sklarna 3 km piechota do petli PKS w Jakuszycach, skad odjezdza o godz. 8.15 PKS w kierunku Szklarskiej Poreby. Na miejscu o godz. 8.25. Czas podrozy? 3,5 godz.
    Owszem mozna wybrac lepsza opcje, ale tylko wtedy jak sie korzysta z pozniejszych kursow PKS Jelenia Gora na odc. Jakuszyce - Szklarska. Wtedy mozna pojechac pociagiem do Harrachova, stamtad 1 h 15 min marszu do Jakuszyc i potem 10-15 minut PKS do Szklarskiej. I tak podroz zajmuje bardzo duzo, bo wiecej jak 3 godz, czasu. Opcja bezposrednia via Brod, Tanvald z pominieciem Jablonca nad Nisou siega 50 km... Jak nie sredniowiecze, to co? Przypominam, ze Robert Korzeniowski w czasach swojej optymalnej formy sportowej pokonalby ten odcinek nawet szybciej (i to nie mowie o maratonczykach). Konkluzja - bierz, pan, rower badz biegowki i jazda w teren.

    Niestety, jesli chodzi o polaczenia kolejowe, to we wczesnych godzinach porannych slabo ze skomunikowaniami.
    Przypominam, ze jazda pociagiem z wszystkimi przesiadkami trwa na odc. Lisny - Harrachov doslownie jedna godzine, wg projektu rozkladu jazdy z tego roku sklady powinny pokonywac odcinek Harrachov - Szklarska Poreba Gorna w 24 minuty... Co w sumie daje ok. 1,5 h czasu podrozy.
    Masakra...





    Temat: Sudety, plan wyjazdu
    Witam, jestem nowym uzytkownikiem forum. Od paru dni przelgadalem i czylalem rozne informacje na temat szlakach, zwiedzania rowznych zakatkow itp.
    W piatek planuje okolo 10 dniowy wypad w Sudety, w 4osoby. Problem polega na tym, ze bedzie to pierwszy samodzielnie zorganizowany od poczatku do konca wyjazd w gory. Przez to pojawilo sie kilka watpliwosci. Przygotowalem sobie ogolna trase wycieczki, ktore wklejam ponizej. I tu mam prosbe, czy ktorys z uzytkownikow forum moglby chociaz tak z grubsza przejrzec moj plan? I jezeli znalazlo by sie cos absurdalnego, niepotrzebnego, albo cos co warto zmienic to chetnie poslucham rad.

    1. dzien – 20.07.2007 (piątek)
    PKP Gdańsk Główny 5.13 – Wrocław Główny 12.01
    PKS Wrocław Główny 13.10 – Szklarska Poręba 16.40

    Nocleg w Szklarskiej Porębie – schronisko Kochanówka, 25zl/osoba

    2. dzien – 21.07.2007 (sobota)
    czerwony szlak: Szklarska poręba - Hala Szrenicka (1godz 15min)
    czerwony szlak: Hala Szrenicka - Śnieżne Kotły (1godz 5min)
    czerwony szlak: Śnieżne Kotły - Przełęcz Karkonoska(1godz 40min)
    czerwony szlak: Przelecz Karkonoska – Słonecznik(50min)
    zielony szlak: Słonecznik – Polana(35min)
    niebieski szlak: Polana – Kociol Malego Stawu(40min)
    niebieski szlak: Samotnia – Strzecha Akademicka ( 15min)

    Nocleg w schronisku Strzecha Akademicka, 27zl/osoba
    Laczny czas przejscia: 6godz 10min

    3. dzien – 22.07.2007 (niedziela)
    zolty i czarny szlak: Strzecha Akademicka – Przelecz pod Sniezka(60min)
    (lub niebieski i czerwony szlak): Strzecha Akademicka – Przelecz pod Sniezka(1godz 10min)
    czerwony szlak: Przelecz pod Sniezka – Sniezka - Przelecz pod Sniezka(50min)
    czerwony szlak: Przelecz pod Sniezka – Karpacz Bialy Jar(1godz 40min)
    (lub czarny szlak: Przelecz pod Sniezka – Karpacz Bialy Jar(1godz 25min)

    Nocleg np. w schronisku Liczyrzepa
    Laczny czas przejscia: 3godz 40min

    4. dzien – 23.07.2007(poniedziałek)
    – wycieczka do Pragi

    Nocleg np. w schronisku Liczyrzepa

    5. dzien – 24.07.2007(wtorek)
    PKS Karpacz 7:26 – Kowary 7:42
    PKS Kowary 8:08 – Nowa Ruda 10:25
    PKS Nowa ruda 12:10 – Wambierzyce 12:37
    Czerwony szlak: Wambierzyce – Rogacz(1godz 50min)
    Zolty szlak: Rogacz – Skalne grzyby – wezel szlaku żółtego i czerwonego(60min)
    Czerwony szlak: wezel szlakow – Karłów ( 2godz 20min)

    Nocleg w Karłowie
    Laczny czas przejscia: 5godz 10min

    Ewentualnie:
    Czerwony szlak: Karłow – Bledne skaly – Karłow(2godz 50min)

    6. dzien – 25.07.2007 (środa)
    niebieski szlak: Karlow – Duszniki Zdroj(3godz 20min)
    zolty szlak: Duszniki Zdroj – Schronisko pod muflonem(45min)

    nocleg w schronisku pod muflonem - pokój 4-osobowy - 16 złotych
    tel. 0-74 866 03 55
    Laczny czas przejscia: 4godz 5min

    7. dzien – 26.07.2007 (czwartek)
    zolty szlak: Schronisko pod muflonem – czerwony szlak(25min)
    czerwony szlak: szlak – Zieleniec(3godz)
    czerwony szlak: Zieleniec – Lasowka(1godz 25min)
    czerwony szlak: Lasowka – Przelecz Spalona(2 godz)

    nocleg w schronisku Jagodna
    Laczny czas przejscia: 6godz 50min

    8. dzien – 27.07.2007 (piątek)
    czerwony szlak: Przelecz Spalona – Dlugopole Zdroj(2godz)
    czerwony szlak: Dlugopole Zdroj – Wilkanow (1godz 40min)
    czerwony szlak: Wilkanow – Igliczna, „Maria Sniezna” (1godz 40min)

    nocleg w schronisku na Iglicznej
    Laczny czas przejscia: 5godz 20min

    9. dzien – 28.07.2007 (sobota)

    czerwony szlak: Iglicza – Międzygórze(45min)
    czerwony szlak: Międzygórze – hala pod śnieżnikiem(1godz 50min)
    zielony szlak: hala pod śnieżnikiem – śnieżnik - hala pod śnieżnikiem(1godz 10min)

    nocleg w schronisku Na Śnieżniku
    Laczny czas przejscia: 3godz 45min

    10. dzien – 29.07.2007(niedziela)

    zolty szlak: hala pod śnieżnikiem – Jaskinia niedzwiedzia(1godz 5min)
    zolty szlak: Jaskinia niedzwiedzia – Stronie Slaskie (2godz)
    PKS: Stronie Śląskie – Kłodzko
    PKP: Kłodzko(23:20) – Gdańsk(8:32)
    Laczny czas przejscia: 3godz 5min

    Laczny czas wszystkich przejść: 37godz 5min

    Inne warianty:
    2 dzien: Nocleg na Przeleczy Karkonoskiej w schronisku Odrodzenie
    7 dzien: PKS: Duszniki Zdroj(8:50) – Międzygórze(10:49)

    Oprocz samej trasy mam jeszcze pytanie odnosnie komunikacji w gorach, zdazylem sie zorientowac, ze PKSy dosc rzadko jezdza i sporo placzen obslugiwanych jest za pomoca busow. Czy sa jakies internetowe rozklady, czy o wszystko nalezy pytac na miejscu? Głownie chodzi mi o przejazd Karpacz - Wambierzyce, bo dzieki zwyklej komunikacji potrzebne sa 2 przesiadki. A jezeli tak, to czy ceny busow mocno odbiegaja od PKSow?

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc i informacje



    Temat: Dolnośląskie reaktywacje
    15 lipca, dobry moment na podsumowanie przecieków, które przez pół roku uzbierały się na temat rozkładu '09. Zestawiłem odcinki, o których obiło mi się o oczy/uszy, że mają być reaktywowane. W grudniu będziemy mogli ocenić, ile ta urzędniczo-pekapowska gadanina, która zalewa media, jest warta, czyli jak UM, PR i KD wywiązały się ze swych obietnic.
    1. Wrocław Psie Pole - Trzebnica. Przejęta przez samorząd, do uruchomienia przez KD. Nic nie słychać o remoncie.
    2. Wrocław Sołtysowice - Jelcz Miłoszyce. W maju Urząd Miasta Wrocławia i UM rozmawiały z PR-em nt. uruchomienia połączenia z powodu paraliżu drogi do Jelcza przez Wojnów spowodowanej budową kanalizacji. Sprawa bardzo szybko ucichła...
    3. Wrocław Główny - Świdnica Miasto - odcinek "eksperymentalny" dla KD. Chyba ma największe szanse do obsługi przez nową spółkę, duży potencjał na różnych płaszczyznach (zakupy w Bielanach Wr., praca w LG, turyści w Sobótce, praca i szkoła we Wrocławiu i Świdnicy, 100 000 mieszkańców miejscowości przy trasie nie licząc Wrocławia). Czekam...
    4. Głogów - Niegosławice. Pamiętam jakieś ciche szepty o wydłużeniu połączeń z Żar/Żagania i wspólnej obsłudze - na zmianę szynobus dolnośląski i lubuski.
    5. Lubin Górniczy - Rudna Miasto. Plotki o połączeniach Legnica - Leszno, Lubin - Głogów, Legnica- Głogów, Wrocław - Zielona Góra, wreszcie Wrocław - Kamień Pomorski (sic!). Także o połączeniu KD Głogów - Legnica - Świdnica - Kłodzko - Polanica-Zdr. ciekawe, ale bez kosmetycznego chociażby remontu niezbyt celowe.
    6. Chojnów - Rokitki. Jednorazowe info (jest gdzieś na formum taki wątek) o przetrasowaniu BOBRA przez Chojnów - moim zdaniem bardzo dobry pomysł, zwłaszcza dobre godziny dla uczniów. Tylko jak się mają urządzenia w Chojnowie pozwalające zjechać z E-30?
    7. Legnica - Złotoryja - Jerzmanice Zdr. EZT w relacji do/z Wrocławia - pomysł dobry, choć busy autostradą jeżdżą pewnie szybciej, ale dla studentów cena i czas ok. Warto pamiętać, że reaktywacja jest możliwa tu bardzo niskim kosztem (linia jeżdżona i zelektryfikowana).
    8. Wałbrzych Główny - Kłodzko Główne. Zdaniem UM we Wrocławiu reaktywacja możliwa w każdej chwili, gdyby nie krętactwa PLK pod pretekstem konserwacji wiaduktu w Nowej Rudzie. Zapowiadane 5 par AS w wydłużonej relacji do Kłodzka Miasta (a wcześniej nawet była mowa o Stroniu Śl.) ma wielkie szanse powodzenia. Linia łączy 5 miast!
    9. Krosnowice Kł. - Stronie Śl. Bardzo potrzebne połączenie turystyczne, od likwidacji pociągów dojazd w Masyw Śnieżnika jest trudny, PKS niby dołożył jakieś autobusy, ale o kretyńskich godzinach... Konieczne zwiększenie prędkości dla AS i montaż urządzeń na bardzo niestety licznych przecięciach z drogami wojewódzkimi... Przy dobrych skomunikowaniach do Wałbrzycha i Wrocławia - bomba.
    10. Międzylesie - Lichkov. Międzynarodowy obciach - przez rok żadnych połączeń Dolnego Śląska i Czech. Czekam na 2 pośpieszne do Pragi i dwa lokalne przez granicę. No i jeszcze najlepiej - powrót świetnej, wygodnej BOHEMII...
    11. Szklarska Poręba Górna - Harrachov. Oby, oby...
    12. Lubań Śląski - Zgorzelec. Jest dobra wola UM-u i wielka potrzeba stworzenia połączeń, nieważne, czy bezpośrednich, czy skomunikowanych w Lubaniu, Jeleniej Góry z Niemcami. Oczywiście w ramach związku ZVON. Bo co jest teraz, to wstyd.
    W sumie 12 odcinków. Stawiam na 25% wykonania w grudniu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.