|
Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plholtingclub.opx.pl
|
|
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS połączenia Sieradz Częstochowa
Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
PKS Świdwin uruchomił nocne połączenie do Łodzi Według rozkładów jazdy na stronie PKS Poznań i PKS Łódź wychodzi na to,że,faktycznie,w środku tygodnia kurs obsługuje PKS Świdwin na linii Łódź-Świdwin,a w weekendy PKS Gryfice wymiennie z PKS Łódź.Oczywiście na stronie samego PKS Świdwin nie ma żadnej informacji o tej linii-przecież podróżni wiedzą takie rzeczy! A propos:zastanawiające są dla mnie sytuacje,w których dany PKS otwiera nową linię przez pół Polski i nie zamieszcza o tym żadnej informacji na swojej stronie,ani nawet na dworcach pośrednich...Skąd ludzie mają wiedzieć,że coś takiego jeżdzi??? A co do tego kursu Łódź-Świdwin to raczej nie wróżę mu długiej przyszłości-mógłby jeździć tak jak Łódź i Gryfice-aż do Pobierowa.Aha-dokonując rozważań nad PKS Świdwin-nie za bardzo pasuje to wprawdzie do tego tematu,ale przypomniało mi się,że kiedyś było nieco dziwne pośpieszne połączenie Częstochowa-Sieradz-Gniezno-Świdwin na którym widziałem H9
Temat: Rzeszów-Białystok i Rzeszów-Wrocław
A to nie jest tak że taki kurs bez noclegu kierowca robi jako piąty dzień pracy w tygodniu, a oprócz tego robi dwa kursy z noclegiem(w przypadku przedsiębiorst obsługujących dużą ilość połączeń dalekobieżnych)? Zauważyłem że w PKS Sieradz wysokie wozy pojawiają się na kursie do Częstochowy lub do Wrocławia.
Temat: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
Znalazłem w wyszukiwarce PKS Connex Toruń bezpośredni kurs z Łeby do Katowic przez Konin:
20:00 Łeba, d.k. 20:35 Lębork, d.a./d.k. 21:45 Gdynia, p.dw./d.k. 22:00 Sopot, Al.Niepodległości 22:30 Gdańsk, d.a./d.k. 00:55 Dolna Grupa 01:10 Grudziądz, d.a. 02:40 Toruń, d.a. 03:35 Inowrocław, d.a. 04:00 Strzelno 04:30 Skulsk 04:45 Ślesin 04:55 Licheń 05:20 Konin, d.k. 06:00 Konin, d.a. 06:20 Rychwał 07:05 Kalisz, d.a. 07:20 Opatówek 07:40 Błaszki, ryn. 08:20 Sieradz, d.a. 08:45 Złoczew 09:15 Wieluń, d.a. 09:40 Rudniki Wieluńskie 09:55 Krzepice, ul.Czestochowska 10:30 Częstochowa, Wielki Rynek 11:05 Częstochowa, d.a. 11:55 Siewierz, skrz 12:35 Katowice, d.a.
Obsługiwany jest przez PKS Konin.Nie ma bezpośredniego powrotu z Katowic do Łeby.W okresie wakacji kurs Konin(6:00)-Katowice wydłużony jest właśnie z Łeby,natomiast powrót jest kursem Katowice-Konin(przyj.ok.17:00)i dalej połączenie jest realizowane z Konina(ok.20:00)do Łeby.
Temat: Zlot Fanów Resident Evil - Umbrella Inc. - 3-4-5 Kwiecień
Jeżeli chodzi o dojazd do Sulejowa...
Jest to małe miasteczko (6,5 tys mieszkańców), nie ma tam kolei. Najbliższa stacja kolejowa znajduje się w Piotrkowie Trybunalskim, jak już bodek napisał 14 km od Sulejowa.
Piotrków to mała stacja, ale zatrzymują się tam nawet expresy i intercity. Jeżeli mieszkasz w okolicach: Białegostoku, Bielska-Białej, Bydgoszczy, Częstochowy, Gdańska, Jeleniej Góry, Katowic, Krakowa, Łodzi, Olsztyna, Opola, Torunia, Wałbrzycha, Warszawy, Włocławka, Wrocławia to z tych miejscowości do Piotrkowa można dojechać bez przesiadek pociągiem pośpiesznym.
PKS oczywiście też funkcjonuje. Można skorzystać jeżeli chcemy jechać z okolic: Kalisza, Kielc, Lublina, Radomia, Sieradza.
Jak więc widać, najgorszy dojazd będą mieli mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego, ale jak się zaczytać w rozkład to dobre połączenia z jedną przesiadką zapewne też się znajdą.
Dojazd z Piotrkowa do Sulejowa realizowany jest przez przewoźników prywatnych - minibusy. Jednak znaleźć rozkład jazdy tych minibusów to może być niewykonalne. Ja nie znalazłem.
Temat: maly przeciek z konferencji
| Ja rowniez. Ciekawe, zreszta, czy ktos kiedykolwiek policzyl ile realnie | kosztuje przejazd weglowka poc. pasazerskiego - gdzie realnie oznacza | doliczenie kosztow zjazdu "na bok" ciezkich towarowek, (rozruch + godziny | pracy mechanika) ktore musza pasazera przepuscic Weglowka na odcinku | Inowroclaw - Tarn.
Widzę, że niektórzy tu mają doprawdy przedziwną obsesję na punkcie kosztów rozruchu... Chodzi o prąd, czy o co?
Nie, o wode... Czy prad mamy w naszym kraju za darmo???
Pociągi towarowe mają swój
rozkład jazdy - jeśli to konieczne, żeby jeździły bez postojów to niech jeżdżą - można tak rozkład ułożyć.
Rozklad jest ulozony i co z tego? Kopalnia podstawia sklad jak chce. A kopalni nikt nie bedzie karal bo to staly klient i bez niego Cargo sie nie utrzyma.
Doprawdy, oskarżanie pociągów
pasażerskich o wzrost kosztu transportu węgla jest co najmniej absurdalne...
A czy ja oskarzam? Pytam, czy ktos to kiedys policzyl i uzwglednil.
Chciałbym Cię przy okazji poinformować, że podczas mojej
ostatniej podróży nie zdarzało mi się wyprzedzać żadnego towarowego...
Roznie to bywa, ale niewatpliwie tych pociagow kursuje tyle, ze nie da sie wszystkich przeprowadzic bez zatrzymania. Zwlaszcza, jak na niektorych odcinkach pasazery jezdza po niewlasciwym
| Gory ma typowo towarowy charakter - i jako realista | pogodzilem sie z likwidacja ruchu lokalnego (tj. nie bede rozpaczal o te | pare osob ktore z tych pociagow korzystaly - gorzej gdy wycina sie jakies | potrzebne polaczenia)
Wolno Ci nie rozpaczać - jak się siedzi w wielkim mieście, to oczywiście te "parę osób" można mieć w d...
Nigdy nie zadowolisz wszystkich. Poza tym - w d... te osoby ma raczej samorzad, ktory nie kwapi sie do zaplacenia za pociagi.
Poza tym jak się wytnie tu, potem tam,
to za parę lat naprawdę już kolej pasażerska będzie wspomnieniem... Ja nie wiem, czy to będzie ekonomiczne, oszczędne itp. Mnie się jako MK to po prostu nie podoba. Wolno mi wyrażać dezaprobatę czy nie?
Czy ty myslisz, ze ja jako MK nie zaluje zawieszenia tej (i wielu innych linii)?? Mozna sobie urzadzac wieczory wspomnien, jak to kiedys fajnie bylo, ale trzeba tez czasem wlaczyc tryb realnego i trzezwego patrzenia na kwestie ekonomiczne. I ja takowy w ww. poscie zastosowalem.
I pomijam juz kwestie, ze gdybym mial wybierac miedzy zawieszeniem ZWK - Ino a np. Wierzchucin - Kosc. czy Wagrowiec - Kcynia to wybralbym weglowke z nastepujacej przyczyny: ruch towarowy tam byl i bedzie, a na Wierzchucin - Kosc. zamkniecie moze spowodowac brak oplacalnosci utrzymywania tam towarow, a co za tym idzie likwidacje linii i jej "prywatyzacje" przez zlomiiarzy :-(
| W lato jechalem z Katowic do Inowrocka osobowkami (w Chorzewiu uciekl mi | 45100) - i dosyc duza czesc pasazerow stanowili pracownicy PKP. Poza tym | jechalo paru typowych pasazerow PKP (wojacy, mlodziez, inwalidzi 1 kl.,) ; | paru sie nawet w Karsznicach przesiadlo z jednego - ale nie sa to jakies | duze potoki.
W lato jechałem IC-em z Gdańska do Warszawy. W pociągu jechało średnio 3os/wagon, w Malborku nawet jeden facet wsiadł. Ilu z nich było z PKP nie wiem, gdyż nie dysponuję zdolnością oceny faktu zatrudnienia w PKP na podstawie rzutu okiem ;-) W każdym razie na tej właśnie podtstawie domagam się likwidacji wszystkich połączeń na trasie Warszawa - Gdańsk i oświadczam, że nie będę po nich płakał.
I beda one likwidowane, jezeli nie przynosza zyskow. Spolka IC jest z zalozenia nastawiona na brak strat - i to widac po dotychczasowych jej dzialaniach. Od nowego rozkladu beda zastosowane kolejne: np. likwidacja Wysockiego czy Czartoryskiego (poza sezonem). Poza tym, jezeli inne pociagi przynosza zysk, to pare moze przyniesc straty (bilans sie wyrowna) - ale dzieki temu spolka zachowa dobry wizerunek (glownie chodzi o czestotliwosc - podrozny zawsze moze liczyc na polaczenie)
Poza tym, wrazenia z przejazdu to argument pomocniczy, natomiast glownym jest mapa z zaznaczonym polozeniem skupisk ludzkich wzgledem stacji oraz tabela 315.
| Jedyne czego mozna zalowac, to tych 2 par dziennych pospiechow. Reszta (tj. | rzeznie) od dawna powinny jezdzic przez Lodz - bo to jest milionowa | aglomeracja - do tego jeszcze warto dorzucic Torun, Wloclawek, Aleksandrow | z | Ciechocinkiem - wszystkie te miasta na pewno sa wieksze niz Zdunska Wola, | ktora w koncu z Lodzia polaczenia tez posiada - dyskusyjna kwestia jest | tylko ich | jakosc (czyt. predkosc)...
Oczywiście! I tu tylko o prędkość idzie. Doprawdy, pierwszy bym przyklasnął przesunięciu pociągów Zduńska Wola - Inowrocław - Bydgoszcz na Zduńska Wola - Łódź - Toruń - Bydgoszcz. Ale dla podróżnego z Katowic, Częstochowy, Zduńskiej Woli czy Sieradza oznacza to wydłużenie czasu jazdy o około 1,5h... Ilu z nich z tego właśnie powodu wybierze samochód?
Wybacz, ale rotfluje coraz bardziej czytajac te wypowiedzi o przewadze samochodu. Po pierwsze czasy ktore podajesz sa nie do konca prawdziwe (w rzeczywistosci z Katowic wydluzy sie o 20-30 min). Po drugie nie kazdy ma samochod. A PKS nawet jak na tak dlugich trasach jezdzi, to jest zdecydowanie mniej wygodny (zwlaszcza dla rodziny jadacej nad morze z tobolami ) - no i nie ma ulg. Po trzecie, to nie jest relacja w ktorej te pare minut kogos zbawi - jak ktos chce szybko dojechac to wsiada w IC albo leci samolotem. A rachunek ekonomiczny jest prosty: samochod palacy 6l/100 spali na trasie Katowice - Gdansk benzyny za mniej wiecej 100 zl. Tymczasem pociag kosztuje 42,30. A wiec oplaci sie nawet rodzinie 2+1 (jeden przejazd rodzinny i jeden normalny).
Natomiast co do osobowych, to się będę upierał - powinny
jeździć. Jak na każdej innej linii, na której jest to możliwe ale "nieopłacalne".
Tu powtorze jeszcze raz: tez chcialbym, aby jezdzily, ale wiem, ze PKP to nie jest instytucja charytatywna i nie bedzie ich bezinteresownie utrzymywac.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl |
|