Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zuzkaxo.pev.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Nowogard





    Temat: TĘCZOWA LINIA
    Zachwalasz tą tęczową błyskawicę jakby to jakieś cudeńko było!
    A to jest linia do walki z prywatnymi przewożnikami!
    Dzisiaj miałem tego przykład jadąc z Goleniowa.
    Dlaczego nie podjechał na przystanek pks-u w Goleniowie przed 19.00?
    Dlaczego nie podjechał na przystanek pks-u w Nowogardzie tylko stał na miejscu dla busików?
    Dlaczego wyprzedza jak wariat byle tylko być szybciej na przystankach?
    A stoi tak długo, póki busik nie przyjedzie.
    Ty to nazywasz luksusową linią?
    BADZIEWIE!!!
    A rozkład to jest dopasowany dla jeżdżących do Szczecina i wracających a do innych miejscowości to radź sobie sam.



    Temat: TĘCZOWA LINIA
    Zdjęcie robiłem jak jechałem konkurencją a nie "błękitną błyskawicą"!
    "mirwa_57", po co są dworce pks, aby autobusy pks je omijały?
    Dlaczego na dworcu pks w Goleniowie, w rozkładzie jazdy jest ten autobus wymieniony jeśli tam nie zajeżdża?
    Tak samo w Nowogardzie?
    Kto tu jest dla kogo i kto z kogo łacha ciągnie?
    Bronisz przegranej sprawy!
    I jeszcze jedno, po chodnikach nie śmigam rowerkiem a jeździłem nie furmanką a bryczką.
    Miesz jaka jest różnica?





    Temat: Cięcie torów


    Niemal identyczna sytuacja była z pociągami Kołobrzeg - Goleniów -
    Szczecin -
    Goleniów - Kołobrzeg. Pociągi te miały znakomitą frekwencję, dojeżdzało
    nimi
    do/ze Szczecina masa ludzi z Nowogardu, Płot, Gryfic. W piątki trudno było
    przejść przez peron drugi na Głównym, jak tłum czekał przed piętnastą na
    ten

    ociąg. Potem komuś bardzo "mądremu" przeszkadzało, że składy te są
    ciągnięte

    dislem pod drutem na odcinku Goleniów - Szczecin - Goleniów, ale zamiast
    zrobić podmianę na "elektryka" w Goleniowie skrócono im trasę! Mimo
    dobrych
    skomunikowań w Goleniowie z pociągami z/do Szczecina ludzie wybrali
    bezpośrednie połączenia PKS'u oraz prywatnych busów. Ilu pasażerów jeździ
    na
    tej trasie łatwo się domyśleć, skoro obok całej masy połączeń PKS'u jeździ
    na
    tej trasie kilkanaśie firm prywatnych!!! A PKP wolało pasażerów się pozbyć
    raz
    na zawsze .....


    I to wszystko to niestety smutna prawda. W tej chwili to ja nawet moge
    powiedziec ze pociagami Goleniow - Kolobrzeg w wiekszosci jezdza ludzie z
    malutkich miejscowosci, gdzie po prostu busy nie docieraja i nie maja innego
    wyjscia, a z takiego Nowogardu, Plot czy Gryfic to juz do pociagu prawie
    nikt nie wsiada. A sam doskonale pamietam czasy, kiedy na dworcu glownym w
    Szczecinie bipa do Kolobrzegu byla wypelniona w 150%...

    Zdroowka z Walbrzycha
    Marek Wiercioch





    Temat: Nowe pociągi


    | | Dlatego wlasnie linia pozostaje - bo moim zdaniem ma spory potencjał
    | który
    | | trzeba bedzie neibawem wkoncu wykorzystac.

    | A PKS-ów z Wysokiej do Kamienia jeździ tyle ile pociągów - dwa. I ponoć
    | nawet busów nie ma, tylko czasem, przypadkiem, jakiś zajedzie.

    | Z Kamienia do Szczecina bus co pół godziny. Ta linia ma sens tylko i
    | wyłącznie jako Kamień - Szczecin w miedzytakcie ze swinoujsciem tak by
    | zapewnic porzadne polaczenie goleniowa ze szczecinem... ale dalej nic nie
    | mowie bo pozapeszam.

     Busy ze Swinoujścia do Szczecina omijają Goleniów,
    Swego czasu (nie wiem jak dzisiaj ) busy z Gryfic miały zakaz wstępu na
    dworzec,
    A z Kamienia do Szczecina akurat nie wiem czy jadą  przez  Goleniów.
    Hmm... Busy do Gryfic zajeżdżają do Goleniowa, Nowogardu i Płot, co z resztą da się usłyszeć przechodząc obok dworca PKS w Szczecinie. Busy do Swinoujścia i Kamienia mają zakaz wjeżdżania do Goleniowa.
    Wiem ,że raczej niemożliwe będzie tak ułozenie rozkładu , aby np. kazdy
    pociag o godzinie xx. 15 minut wyjeżdzał.
    Ale przynajmniej jakiś najlepszy dla pasażera system sprzedaży biletów.






    Temat: Zgrupowanie z Andrzejem Kustoszem 29-30.01.2005 [Dobra]
    Zmiana planow okazalo sie ze Zgrupowanie jest w Dobrej Nowogardzkiej a nie Szczecinskiej ( roznica prawie 100km ), dlatego jade busem odjazd z pod Urzedu Poczty na ul.Św. Ducha ( tj. kolo dworca PKS ) o godzinie 6:15 ( zbiorka o godz 6:00 przed poczta ). Bilet kosztuje 7 zl normalny, a 6 zl ulgowy ( legitymacja ) - nastepnie przesiadka w Nowogardzie na bus do Dobrej godz. 8:30. W Dobrej jestesmy gdzies tak o 9 lub 9:30 ( zalezy od stanu drog ).




    Temat: W Trzebiatowie znów pospieszne


    Nie wiem, czy ktoś to zauważył, ale sezonowy pospieszny Bielsko Biała Gł. -
    Kołobrzeg będzie od przyszłego roku kursować przez Gryfice i Trzebiatów.

    Postoje będą w Osinie, Nowogardzie, Płotach, Gryficach i Trzebiatowie. Czas
    przejazdu na odcinku Szczecin Gł. - Kołobrzeg to 3 godziny. W kierunku
    Kołobrzegu w Trzebiatowie będzie mijanka ze składem Kołobrzeg - Szczecin
    Główny
    ,
    w drodze powrotnej w Gryficach - w obu przypadkach pospieszny czeka.


    Czasy przejazdów gorsze niz osobowymi, ale to pewnie z uwagi na jakość torów.
    Wydaje się jednak, że to połączenie będzie korzystniejsze dla jadących na
    Wybrzeże Rewalskie (Pobierowo, Rewal, Śliwin, Niechorze, Pogorzelica) oraz do
    Mrzeżyna. Z Gryfic czy z Trzebiatowa jest tam znacznie bliżej niż z
    Kołobrzegu i są lepsze połączenia (PKS + busy, z Gryfic także wąskotorówka na
    Wybrzeże Rewalskie).
    MK





    Temat: autobus

    A czy umieszczenie rozkładu jazy autobusu na stronie Nowogardu to jakiś duży problem Chyba, że coś przeoczyłem i taki rozkład już gdzieś jest

    Rozkład jazdy , który jest umieszczony prawdopodobnie przestanie obowiązywać.
    Kilkakrotnie monitowałem sprawę odjeżdżających z Radosława autobusów. W końcu złożyłem wniosek na piśmie i na sesji zapytanie.
    Dochodziło już do tego, że autobus jeździł wg. swojego rozkładu jazdy. Uczniowie kończący zajęcia w LO nr 2 oraz w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych ( dawny Rolniczak) nie mieli okazji jeździeć tym autobusem, gdyż jego rozkład był kompletnie nie dostosowany do rozkładu kończących się zajęć szkolnych w tych szkołach. Rozkład sobie a kierowca sobie. Autobus odjeżdżał: 14,19 , na rozkładzie było:14,23 a lekcje w LO2 kończyły sie 14,25. Kompletna paranoja. A poźniej młodzież maszerowała na Bema. Wiem , że sport to zdrowie ale bez przesady. Otrzymałem w ubiegłym tygodniu informację , że Burmistrz skierował pismo do PKS Gryfice w sprawie zmian w rozkładzie



    Temat: absurdy PKP wg. pasażera


    Nie chcę być złośliwy ale widzialem hostessy rozdające ulotki Ryanaira.
    Jechałem PKS-em gdzie kierowca dał mi bezpłatanie rozkład jazdy. Tak wiec
    wytłumacz mi dlaczego oni moga to robić a PKP nie?


    Z archiwum grupy:

    #    [zachpom] Goleniów - Kołobrzeg nowy rozklad - ulotki   Mateusz Żmuda
    #
    #  http://kolej.szczecin.pl/375_kor.htm
    #
    # Rozkład obowiązuje od 3 października.
    # Od 27 wrzesnia w kasach bezpłatnie uzyskać można poręczny rozkład dla tej
    # linii w formie kolorowej ulotki.
    # Od 28 września ulotki te dostępne będą również w ekspozytorach
    umieszczonych
    # w pociągach.
    # Dodatkowo w tą i przyszłą sobe rozkład ten można otrzymać w centrum
    # Nowogardu i Gryfic od hostess ubranych w koszulki i czapki firmowe, które
    # rozdawać będą je mieszkańcom tych miast.

    To chyba pierwszy taki przypadek, przynajmniej od wielu lat.

    hej





    Temat: Trzebiatow Wask.
    Witaj Krzysiek

    i


    Ile par pociagow jezdzi na odcinku Goleniow-Kolobrzeg? Sorry nie mam
    dostepu do cegly, w chwili obecnej.


    1 marca nastąpiły zmiany: odwołano 1 parę, pozostało 5 par, z tego 2 pary
    kursują 1-5 w dni robocze. Jakie składy? SM-42 i SP42(tej jestem pewny)
    i 3 -4 wagony 2kl.

       Jaka przyszłość? Przez następną cegłę będą kursować, za sprawą
    samorządów, myślę tak jak w jakimś mailu:
    dopóki samomorządy będą wspierać, pociągi bedą kursować.

      Nie wybieram się do Kołobrzegu, ale w najbliższym czasie do Nowogardu,
    a na początku czerwca do Gryfic, na pewno zorientuję się co widać na wąskich
    torach.

    p.s mam spisane przyjazdy i odjazdy, jak ktoś chce, podam łacznie z PKS





    Temat: Goleniów - KoÂłobrzeg - wiĂŞcej po³¹czeĂą, nowe s-busy !


    | I jest to chyba jeden z lepszych rozkładów jakie istnieją na sieci PKP.
    Oby
    | tak dalej to moze cos drgnie do przodu.

    No ja bym nie powiedzial. W weekendy z Goleniowa pierwszy zug jedzie o 9 a
    nastepny o 19... Brawa dla panow od rozkladow, ktorzy wiedza jak
    rozpierdolic linie :(((


    Cofam opinie, którą wydałem po zagłębieniu sie bardziej w ten rozkład.
    Zapraszam marketingowcow w niedziele do Goleniowa i Nowogardu aby popatrzyli
    jak ludzie sie bija by wsiasc do jakiegokolwiek busa czy pks;a. Bo pkp wtedy
    kiedy kur** jest najwiekszy pociag robi sobie dwie pary zamiast 6.

    Wkurzony totalnie
    MaTe
    Żmuda Mateusz





    Temat: Gdzie są Zemuny?
    PKS Gryfice ma na pewno dwa nieobcięte.Stacjonują w Nowogardzie.A na pewno nie ma ich w Koszalinie, Słupsku, Bytowie, Gdynii, Gdańsku, Chojnicach, Szczecinku(w Szczecinku to nawet L-11 nie ma ani innych PR-ek!), Kamieniu Pomorskim, Świdwinie, Kolobrzegu.



    Temat: Cięcie torów


    | ----------------------------------- ---------------
    | Czy nasze mamuty z PKP nie mogly by podmieniać loka w Runowie i dalsze 85
    | km poprowadzić z EU07 na czele jako przyspieszony z postojami w Chociwlu,
    | STagardzie i Dabiu  ? Frekwencja by wzrosła a za tym i rentowność.

    Tak było wiele lat. Pociągi 4011/4012 czy 5821/8522 miały wymianę loka w
    Runowie i waliły dalej do Szczecina czy w kierunku Szczecinka. Ludzi naprawdę

    jeździło sporo wszczególnie 4011/4012 był idealnym dojazdem i wyjazdem ze
    Szczecina. Pewnym ludzią zależało na upadku tej lini i skasowali te pociągi.
    Przesiadki w Runowie choć są dobrze skomunikowane denerwują ludzi a
    rozkładowe
    prędkości są porażające. Pociągi jeżdżą na odcinku Silniowo- Szczecinek 30
    km/h
    gdzie mozna póścić pociąg po drugim torze z prędkością 60 km/h. Gdybym był
    laikiem można by powiedzieć że są pewne procedury itd. Pracuję w tym bagnie i

    wiem doskonale że to nie jest żadna filozofia i dało by się to zrobić.
    Potrzebne są tylko decyzje Szczecina a ten o los tej lini wogóle nie dba.
    Zarabia na tym PKS oraz prywaciarze którzy coraz bardziej opanowują przewozy
    w
    okolicach Szczecinka.


    Niemal identyczna sytuacja była z pociągami Kołobrzeg - Goleniów - Szczecin -
    Goleniów - Kołobrzeg. Pociągi te miały znakomitą frekwencję, dojeżdzało nimi
    do/ze Szczecina masa ludzi z Nowogardu, Płot, Gryfic. W piątki trudno było
    przejść przez peron drugi na Głównym, jak tłum czekał przed piętnastą na ten

    ociąg. Potem komuś bardzo "mądremu" przeszkadzało, że składy te są ciągnięte

    dislem pod drutem na odcinku Goleniów - Szczecin - Goleniów, ale zamiast
    zrobić podmianę na "elektryka" w Goleniowie skrócono im trasę! Mimo dobrych
    skomunikowań w Goleniowie z pociągami z/do Szczecina ludzie wybrali
    bezpośrednie połączenia PKS'u oraz prywatnych busów. Ilu pasażerów jeździ na
    tej trasie łatwo się domyśleć, skoro obok całej masy połączeń PKS'u jeździ na
    tej trasie kilkanaśie firm prywatnych!!! A PKP wolało pasażerów się pozbyć raz
    na zawsze .....





    Temat: niecodzienna chwilowa reaktywacja !
    W rzeczywistosci to wygladało nastepujacą:
    Skład: SA110-09+SA112-02+SA110-10
    1.Stacja Gryfice - chodza sluchy o wypadku troche ludzi rezygnuje z jazdy
    szynobusem i z dworca ida na PKS-a
    2. Na chwile przed Płotami przychodzi kierowniczka i "puszcza rozmowowe"
    przez radio z nastawnia w Plotach.
    3. Stwierdza ze wszyscy musza opuscic pociag i udac sie na zastepczy pojazd
    ktory podjedzie.
    3a. W rzeczywistosci podala tylko na koncu skladu wiadomosc i stwierdzila ze
    mikrofonu na skladzie nie ma a po zwroceniu jej uwagi ze jest to powiedziala
    ze nie ma.
    4. Pociag zatrzymuje sie w plotach o 17:58 i czeka na dyspozycje od dyzurnego
    ruchu w plotach i od dyspozytora w szczecine.
    4a. Po wyjsciu konca skladu na peron i idac w strone przystanku pks
    kierowniczka mowi ze prawdopodobnie ruszymy ale przez Wysoka Kam.
    4b. Dowiadując sie od "odpowiedniej osoby o stanie linni ( :-))" dowiedzale,m
    sie ze jest nie sprawna.
    4c. 18:19 Potwierdzenie od dyzurnego ze jedziemy przez Golczewo Wysoka Kam. z
    pilotem bo mechanik ani druzyna konduktorska nie znala linni.
    4d. 18:21 Konduktor siedzi spokojnie w przedziale i wypisuje bilety nie
    wiedzac czy dalej jedziemy.
    4e.18:24 maszynista zmienia kabine i jest juz pewne ze jedziemy przez Wysoką.
    4f. Dyzurny pragnie sie dowiedziec ile osob wysiada na stacji w plotach i
    jedzie do Nowogardu oraz okolic.
    4g. Wszystko jest podane do wyjazdu tylko... kierowniczka zaczela dpiero
    informowac pasazerów z innej czesci skladu o zaistnialych problemach.
    4h. 18:32 Maszynista, pilot i dyzurny z plot niecierpliwia sie kiedy ruszymy
    a kierowniczka oglasza ze wysiada 7 osob.
    4i. 18:37 Ruszamy z Płot Vmax=40km/h na szlaku a na przejazdach 20km/h
    5. Linia w bardzo pieknym stanie drzewa przy samych szynach tak do 1km od
    plot i od golczewa do wysokiej .
    6. Po ponad 50 minutach jazdy dojezdzamy do Wysokiej Kam.
    7. Zatrzymujemy sie w Wysokiej o 19:51 i odrazu mamy manewry.
    7a. Podciagamy sie pod nastawnie w kierunku swinoujscia i czekamy kiedy
    pojedzie ET22 w strone szczecina oraz jakies EN57
    7b. O 20:10 ruszamy ze stacji wysoka kamienska
    8. Dojezdzamy do stacji Szczecin Głowny z opoznieniem 120min
    9. Na stacji szczecin gl. informuja ze poc do kolobrzegu jedzie dzis przez
    wysoka kam z pominieciem nowogardu. Na stacji Goleniow bedzie zastepcza
    komunikacja.

    I tak wygladal objazd pociagu 821 od Plot do Szczecina Gl.
    PS. Mikrofon dzialal i kierowniczka uzyla go 2x na cala podroz
    a) w Plotach o to zeby wysiedli pasazeroawie ktorzy jada do Nowogardu
    b) przed Goleniowem oznajiajac ze wlasnie dojezdzamy.

    Nikt wiecej ani wczesniej jego nie uzywal nawet maszynista o zapowiadaniu
    stacji.

    " I ja tam byłem..."
    Pozdrawiam
    www.kolejdamiana.republika.pl

    PS2.
    Obsługa pociagu była NIE MIŁA i uwazala sie ponad prawem





    Temat: Dlaczego na PKP ...
    Tak sobie kombinuję ale za nic nie potrafię zgadnąć -  może kto mi odpowie:
    dlaczego na PKP pociągi osobowe kursują tylko na krótkich trasach ?
    Dlaczego zatrzymują się na wszystkich przystankach, nawet tych, które
    położone są w szczerym polu kilka kilometrów od najbliższej wsi ( a wieś na
    dodatek leży przy ruchliwej drodze, którą jeźdzą i PKS-y i stada busów więc
    kto bedzie drałował na stację jak ma busa pod nosem ...)  Dlaczego nie ma
    jak na DB osobowych przyśpieszonych ( REx ) jeżdzących na trasach po 200,
    300 nawet 400 km zatrzymujących sie tylko tam gdzie są pasażerowie ?

    Przykład 1 - podwójne województwo zachodniopomorskie - Szczecin z
    Koszalinem - PKS uruchomił natychmiast kilka kursów przyśpieszonych i
    pośpiesznych z Koszalina i ze Szczecinka do Szczecina. A nie mogło by PKP
    uruchomić pociągów przyspieszonych Koszalin-Szczecin przez
    Kołobrzeg-Goleniów  z postojami tylko w miejscowościach będących siedzibami
    gmin ( no może także w Głowczewie - bo blisko do morza, do Dźwirzyna i
    Grzybowa oraz w Mostach - bo jednostka wojskowa podległa pod Eurokorpus
    polsko-niemiecko-duński, z dużym "leśnym" osiedlem ) oraz Chojnice-Szczecin
    przez Szczecinek-Runowo-Stargard ... Kliniczny przykład to wieś Żabowo
    leżąca pomiędzy Płotami a Nowogardem ( tabela 375 ) - stacja prawie
    kilometr od wsi a przez wieś przebiega droga krajowa nr 6 ( międzynarodowa
    E-28 ) Gdańsk - Kołbaskowo, którą busy z Koszalina, Kołobrzegu i Gryfic
    jeżdżą do Szczecina co 15 minut. Pies z kulawą nogą na tej stacyjce nie
    wsiada  ... Albo Wiewiecko ( tabela 385 ) - w promieniu 5 kilometrów od
    stacji jest może 10-20 luźno rozrzuconych gospodarstw, każde oczywiście
    dysponujące własnym lepszym lub gorszym transportem, więc też nikt z tej
    stacyjki nie korzysta.

    Przykład 2 - rozdwojone wojewodztwo lubuskie - wojewoda w Gorzowie a sejmik
    w Zielonej stąd ruch w obie strony i tak tradycyjnie duży zrobił się
    jeszcze większy. Właśnie zamknięto ruch pasażerski Gorzów - Zbąszuynek. A
    nie mogły by  pociągi ( przyśpieszone oczywiście ) śmigać w 2-godzinnym
    takcie na trasie Gorzów - Zielona ?

    Że w obu przykladach kawałki linii sa niezelektryfikowane a kawałki są ? A
    coż to za problem ? Prawie 40 lat temu  ekspres z Warszawy do Wrocławia  na
    odcinku Częstochowa - Opole był przeciągany Pt47 bez odczepiania EU04. Nie
    można na jednym końcu skladu uczepiśc elektryka a na drugim spalinówki i
    zrobic zestawu Pull-Push ? Nawet przy zmianie kierunku jazdy nie trzeba by
    zmieniać czoła. Postoje w Kołobrzegu, Goleniowie, Runowie i Zbąszynku (
    zmiana trakcji ) czy w Czerwieńsku ( zmiana czoła ) przy dwóch lokach
    trwały by nie po 20 minut tylko po 2.

    Pozdrowienia dla wszystkich
    SmAs

    P.S. Ścierwojadów na PKP jest jeszcze dużo, takich którzy widzą nie żywy
    organizm tylko najchetniej "masę upadłości". A że masę PKP ma dużą to
    rabując co się da, taki ścierwojad potrafi dużą kasę sobie ukręcić na
    resztę życia. Wystarczy przysłuchać się kto najgłośniej krzyczy za
    prywatyzacją kolei i kto ją już pochlastał na jakieś dziwne spółeczki. Czym
    sie różni taki świeżo aresztowany Jan Janik od gangów węglowych ? Tylko
    metodą bo cel ten sam ...





    Temat: Imprezy z PKP Cargo - da sie?



    Dyrektor

    A moze sprawa jest w toku? :-)


    Od stycznia do kwietnia ? Na tym PKP to pracują ludzie z refleksem.


    | A PKP nie zależy żeby wiecej ludzi jechało i żeby udoskonalić ofertę ?

    No dobra, tylko jest tak ze PKP uklada rozklad, a Urzad nie koniecznie
    musi
    bo zaakceptowac - moze wprowadzic swoje zmiany i jezeli za nie jeszcze
    zaplaci to potem wychodza takie kwaitki. Teraz pytanie czy PKP tak ulozylo
    rozklad, czy tak chcial Urzad?


    Zapewne wg Dyrektora ZZPR taki rozkład ułożył Urząd i to pewnie w Zielonej
    Górze. A wg mnie taki rozkład ułożyło PKP -klasyczny i świadomy przykład
    wygaszania popytu.


    | Tak wygląda to w statystykach. Zapewne na tych 3 skomunikowaniach się
    | najwięcej ludzi przesiadało.

    O tak, o 12 tlumy wala do Nowogardu!


    Jeśli w informacji Pani Jola powie, że do Nowogardu pociąg nie jedzie,
    pomimo że jedzie, a na przystankach osobowych wisi rozkład sprzed 3 lat albo
    nie ma go wcale, to takie są tego skutki.


    | Sam korzystałem raz z tego wieczornego to
    | widziałem. Tyle że w maju'2004 to jeszcze nikt nie myślał, żeby kartki
    | wywieszać że skomunikowania nie ma pomimo, że jest, albo co kilka
    | miesięcy
    | zmieniać rozkład jednego kibla w taki sposób, aby raz skomunikowanie było
    | raz i nie i skutecznie zniechęcić klientów.

    Zdarzaja sie potkniecia i co? Nikt nie jest doskonaly..


    Nie moge uwierzyć, że potknięciem jest to wieczorne skomunikowanie w
    Goleniowie - przeglądając rozkład jazdy i poprawki do niego można uznać to
    za zniechęcanie klientów do kolei. Świadome i celowe.

     | ZZPR nie jest żeby sobie MK mogli kibla zaliczyć tylko dla ludzi.


    Przepraszam, kibel mial oblozenie ok. 400 osob, wiec byl sens
    uruchomienia.


    To pewnie była impreza dla ludzi, którzy chcieli pokazać dzieciom/wnukom jak
    wygląda pociąg, bo w miejscu w którym mieszkają nie ma go wcale albo
    odjeżdża o 3, 4...


    | Z punktu widzenia pasażera, to bym wolał, żeby $$$ przeznaczona na te dwa
    | kible do Kamienia, zostały przeznaczone na udoskonalenie i zwiększenie
    | oferty na Świnoujście. Bo wybacz, ale obecna oferta to prostu śmiech na
    sali
    | i puszczanie pociągu dla kilku osób czyli marnowanie $$$.

    Ty w ogole wiesz co mowisz? Powiem Ci ze tymi pociagami ludzie jezdza, a
    to
    ze jechales w jakies mega swieto, gdzie w srodku bylo 5 osob to nie znaczy
    ze tam jest tak ciagle...


    Jeśli PKP redukuje rozkład jazdy z 10 par do 2 par zaś w weekendy do 1 pary,
    PKS (bez busiarzy) proponuje 11 kursów to pomimo, że ludzie (jeszcze) jeżdżą
    to kolej stoi na przegranej pozycji. Tak czy owak, chyba lepiej żeby oferta
    PKP do jednego miasta było dograna bardzo dobrze (godziny, skomunikowania
    itp) aniżeli do dwóch miast była, ale taka-sobie (raz skomunikowanie jest
    raz nie, rano pociąg nie jedzie, bo nie itp.) Przykładem tego co mówię może
    być rozkład jazdy dla stacji Krotoszyn w obecnym RJ i w poprzednim.

    Pozdrawiam
    Lucjan Jeziorny





    Temat: Wawa <-> Gryfice (DLUGIE)


    | Ja mam skopiowane konkretne strony z Bufego, natomiast
    | ten niemiecki tez u mnie stanowi pewnego rodzaju bariere:(((
    Niestety 99% materiałów dotyczących kolejnictwa na ziemiach które
    obecnie znajdują się w granicach Polski jest w tym języku.Nieliczne
    publikacje w języku polskim i tak są oparte na tłumaczeniach
    z literatury niemieckiej.Dlatego IMHO warto zaopatrzyć się w miarę
    możliwości w te pozycje


    ...albo usmiechnac sie do posiadaczy ww. pozycji o copy:))) (Dzieki! m.c.)


    a potem powalczyć trochę z językiem.Całość
    zamyka się w czterech pozycjach (koleje w Sudetach, na Śląsku,
    Pomorzu,Poznańskie+Branderburgia oraz Prusy Wschodnie                i
    Zachodnie)


    Dokladnie:)))


    | U mnie chyba tak 50%/50%, bo duzo zdjec robilem z pociagu.
    | Zreszta, gdy pociag jezdzi 5 x dziennie, trudno czasem sie wpasowac,
    | zwlaszcza, jesli nie mozna poswiecic calgo dania na fotografowanie.

    Gorzej jeśli są to dwa pociągi 1-szy o 5-tej i drugi o 15-tej.Ja zabrałem
    się za tę linię w ten sposób,że wyjechałem rano o 5:29
    z Korzystna (sobota więc wycieczkowy powrotny) i około 8:00
    dotarłem do Goleniowa.Pociąg w odwrotnym kierunku dopiero około
    14-tej więc po "obcykaniu" Goleniowa pakuję się w PKS  do wiochy
    Kikorze a stamtąd pieszo 3km do Osiny.Pierwszą stację czyli Mosty
    odpuściłem bo została z niej tylko tablica z nazwą.Osina jakimś cudem
    zachowała się jako czynna stacja ("kształty",tor główny
    zasadniczy+dodatkowy+bocznica z rampą przy budynku stacyjnym)
    choć po chwili dowiaduję sie od dyżurnej,że za miesiąc stacja idzie
    do likwidacji.(Ufff !!!!  zdążyłem).Potem łapię pociąg w Osinie by
    dotrzeć do Płotów,obskakuję stację i następnym pociągiem do Gryfic
    To samo w Gryficach i ostatnim pociągiem wracam do Korzystna.
    Potem już tylko 3km pieszo do Grzybowa gdzie przebywałem               z
    rodziną na wczasach.Pierwsze trzy stacje od strony Kołobrzegu
    zaliczam na nogach oczywiście uwzględniając kierunek padania
    promieni słonecznych.


    Nno  tak, teraz juz wszystko jasne:)))))))

    Sorry za przydługi tekst.

    Dlaczego przydlugi????
    A ilez w nim informacji!!!! O tej Osinie to nie wiedzialem i zaluje,
    ze nie doratlem tam podczas pobytu w Nowogardzie:((


                                   Pozdrawiam,Robert Krzysik MK z Malczyc.


    --
    Pozdrawiam i licze na dalsza wymiane doswiadczen

    Filip Karoński

    * * *
    Historia polskiej kolei w datach
    juz wkrotce na www.kolej.pl
    w dziale Infrastruktura





    Temat: Imprezy z PKP Cargo - da sie?


        Tylko, że w innej firmie dano by podwyżkę pani Joli, ucząc ją obsługi
    hafasa, przy okazji zwalniając panią Elę, która z języków zna tylko łacinę
    podwórkową i ospale siedzi w okienku wertując od niechcenia nieaktualną
    cegłę, dezinformując przy tym klientów.


    Zycie :D


        Niestety, ale tutaj Lucka w całej rozpiętości popieram. Niestety PKP
    zachowuje się tak, jakby jedyny dochód PKP to były dotacje od samorządów a
    bilety były bezpłatne. Dlaczego PKP nie robi nic, aby zwiększyć potoki w
    pociągach, oglądjac się tylko na dotacje?... Przecież to jest


    irracjonalne.

    Tutaj sie z toba zgodze i musze przyznac ze ZZPR leci troche w kulki, gdyz
    inne PRy wykladaja kase ze "swojej kieszeni" a nie zyja ciagle na dotacjach.
    Fakt, trzeba jakos splacic miliardowy dlug, tylko potem dojdzie do sytuacji
    ze dlug splacilismy, trzeba bedzie z wlasniej kasy tez zaczac finansowac
    przewozy, bo sie jakis brukowiec zaraz doczepi, tylko gdzie pojedziemy? To
    co zamkniete, to rozkradzione, a tam gdzie ostaly sie zdawki to i tak ludzie
    nie wroca, bo PKS dostosuje tak swoja oferte, ze PKP moze sobie sama stonka
    jezdzic, a i tak beda w niej miejsca...


    Dzisiaj dochodzi do sytuacji, że pokonanie granicy województw, jest niczym
    sforsowanie muru berlińskiego. Dlaczego żaden tłumok z PKP, nie zauważy,
    że
    np. Chojnice to duże miasto, więc pomimo tego, że wielkpolskie finansuje
    go
    tylko do Lipki Kraj. to może warto puścić go do Chojnic zyskując za to
    większe potoki w nim. Dlaczego nikt nie spojrzy na połączenia PKP jako na
    system naczyń połączonych, zależnych od siebie. Z upiorem maniaka
    dekomunikując wszystko co się da, bo to już inne województwo.


    A tam, nawet we wlasnym potrafia zrobic takie przesiadki ze tylko sie
    powiesic - przykladem jest Jaworzyna i skomunikowanie osob z Kamienca z
    rzeznia wakacyjna do Gdyni...


    A w końcu
    granice województw to sztuczne twory, które niewiele interesują zwykłych
    mieszkańców. Dam sobie rękę uciąć, że wielu mieszkańców Wałcza bywa o
    wiele
    częściej w Pile czy nawet w Poznaniu, niż w swoim mieście wojewódzkim
    czyli
    Szczecinie.


    To jest przeciez oczywiste. Kto bedzie zasuwal do miasta oddalonego o dobre
    120 km, skoro maja Pile, inne duze miasto pod nosem...


        Przecież jak się patrzy na te wszystkie pociągi relacji Szczecin -
    Choszczno,


    Teraz to juz pol biedy, bo pare zugow wydluzyli do Krzyza, ale w wersji
    domyslnej cegly, widac to bardzo ladnie, jak PKP dba o klientow. Z checia
    bym zacytowal slowa mechanika jezdzacego na kiblach w Szczecinie, ktory
    wypowiadal sie nt. nowego rozkladu. Niestety, nie bede pisal, bo abuse od
    razu by zablokowalo tego posta...


        Tak więc podsumowując... tak Lucek ma rację, PKP na własne życzenie
    dziurawi swoją sieć połączeń, płacząc, że coraz mniej ludzi pociągami
    jeździ. Wołając coraz więcej, za coraz mniej.


    No przeciez to logiczne. Skoro mniej pasazerow, to trzeba wiecej placic, bo
    mamy wieksze straty...


    | PR jest tylko wykonawca zlecenia. Pociagi zamawia Urzad...

        Tak... nadajesz się do PKP, tam też tak myślą.


    Ja pisze to co mamy na dzien dzisiejszy. Nie mowie, ze tak jest w calej
    Polsce, bo prawo tak nakazuje itp...


    A przecież prawda jest
    taka, a przynajmniej powinna być, że to PKP
    powinno myśleć na tym, jak na tych połączeniach zarobić, natomiast dane
    samorządy jedynie dofinansowują w niezbędnej części te przewozy.


    I tak jest.


        Wybacz, ale jeśli wszystkie by były pokomunikowane, to by panu Chanko
    korona z głowy spadła?


    Zeby wszystko pokomunikowac, to trzeba odpalic jedna pare kibli i dac
    jeszcze podsyl do Goleniowa...

    Tylko powiem jedna rzecz, ktorej nie powinien mowic. Polaczenie do Nowogardu
    o 12 i powrotne jest tak zapelnione, ze w pociagu obsluga stanowi 75%
    wszystkich ludzi, jadacych tym pociagiem - tzn jeden pasazer, kierpoc,
    mechanik i pomocnik... Skoro juz chcesz, aby to tez bylo pokomunikowane, to
    by sie przydalo zrobic jakas reklame, aby ten pociag mial sens, ale niestety
    Hodaczek dalej kisnie w marketingu, wiec zapomnij...

    Po tym info PR wyciagnie pewnie taki wniosek - nikt nie jezdzi to
    likwidujemy, a co tam sie bedziemy jebac ;/

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.