Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław PKS Wrocław Wrocław Zakopane PKS Bełchatów-rozkład jazdy PKS Bus Jastrzębia Góra PKS Bus Warszawa Toruń PKS chjnice Starogard Gd PKS Cieszyn rokład jazdy pks cieszyn rozkład jazdy PKS grodzisk-pruszków ceny PKS Inowrocław Toruń cena |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS LipnoTemat: PKS Lipno Ze względu na niezdrowe emocje , jakie niosły za sobą wcześniejsze wypowiedzi, zostały one usunięte. Bardzo dziękuje za szybki odzew ze strony PKS-u Lipno. Myślę że na tym nasza współpraca się nie zakończy. hmm bardzo ciekawe... "niezdrowe emocje" heh ciekawe przez kogo zaprezentowane... wg mnie jako obiektywnego obserwatora tego forum wczesniejsze wypowiedzi ktore zostaly usuniete byly zgodne z auktualnym regulaminem, tym bardziej z zadnymi obscenicznymi czy obrazliwymi wypowiedziami nie mielismy do czynienia... dlatego z calym szacunkiem nie rozumiem postepowania ze strony administratorow... enigma nie dziw sie, ze posty znikaja na temat PKS-u jesli administrator tego forum pracuje w tej firmie to dlaczego mialby "narobic" w swoje gniazdo Temat: Kierownik przyjedzie w teczce ? Od kilku dni na szybach budynku Dworca PKS w Lipnie jest umieszczona reklama Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej i usług jakie świadczy. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że firma nie jest jeszcze przekształcona w spółkę a na reklamie widnieje jako Spółka z o.o. Kierowcy zapytani o datę powstania spółki wzruszają ramionami i twierdzą, że chyba jeszcze nią nie są. Większość pracowników nie wie co się dzieje. Niektórzy węszą w tym jakiś podstęp, machlojki finansowe. Starsi stażem kierowcy są niechętni wszelkim zmianom, obawiają się pogorszenia warunków pracy albo nawet jej utraty. Inni twierdzą, iż należy się sprywatyzować, byle nie odbyło się to kosztem pracowników. W przypadku takiej reorganizacji zawsze istnieje ryzyko redukcji zatrudnienia, zwłaszcza w administracji. Z rozmów z pracownikami wynika, że w firmie coś się dzieje, ale nikt naprawdę nie wie co. Wiadomo, że będzie reorganizacja, ale nie wiadomo na jakich zasadach. Kierowcy skarżą się na pogarszająca się z dnia na dzień sytuację: brak sprawnego taboru, złą organizację pracy, coraz częstsze skargi pasażerów. Dyrektor przedsiębiorstwa nie podaje do wiadomości swoich działań na bieżąco. W PPKS Lipno działa kilka związków zawodowych. Ich przedstawiciele też nie przekazują zbyt wiele informacji. Być może sami niewiele wiedzą... Jak dotąd nie udało mi się porozmawiać z dyrektorem firmy Panem Andrzejem Niewiadomskim. Ciągle jest nieuchwytny, jednak dziennikarski obowiązek nakazuje próbować dalej. Temat: Informatyka, Software/Hardware :) W piątkowym wydaniu Nowości Włocławskich, w dodatku Lipno są ogłoszenia PRACA CZEKA zamieszczane przez Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie. Ukazała się oferta pracy na stanowisko Kierownika przewozów pasażerskich.Niby nic nadzwyczajnego,gdyby nie fakt iż osoby zainteresowane pracą były zwyczajnie zbywane. Sami pracownicy też nie kryją zdziwienia gdyż dowiedzieli się o tym fakcie z gazety. Głośno mówią,że to "ściema", a kierownik zapewne w "teczce przyjedzie". Na moje pytania w rozmowie telefonicznej, kadrowa PKS-u Lipno powiedziała,że były tylko dwa telefony osób zainteresowanych. Są już złożone CV,wiadomo wybór należy do Dyrektora. Pani również powiedziała, że jeśli ktoś dzwoni na informacje PKS-u to trudno aby tam udzielano takich informacji. Próbowałam rozmawiać z Dyrektorem był niestety zajęty. A Pani sekretarka powiedziała że za to ogłoszenie odpowiedzialny jest PUP. Czyżby szmery załogi miały być przepowiednią? Czy załatwianie pracy "po znajomości" nadal funkcjonuje? Do PUP w Lipnie nie sposób się dodzwonić dlatego do tematu wrócimy. Redakcja posiada więcej informacji które sukcesywnie pogłębia. Może wśród Was jest ktoś kto posiada większą wiedzę ? Z góry dziękuję z odzew.[/url Temat: Kierownik przyjedzie w teczce ? W piątkowym wydaniu Nowości Włocławskich, w dodatku Lipno są ogłoszenia PRACA CZEKA zamieszczane przez Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie. Ukazała się oferta pracy na stanowisko Kierownika przewozów pasażerskich.Niby nic nadzwyczajnego,gdyby nie fakt iż osoby zainteresowane pracą były zwyczajnie zbywane. Sami pracownicy też nie kryją zdziwienia gdyż dowiedzieli się o tym fakcie z gazety. Głośno mówią,że to "ściema", a kierownik zapewne w "teczce przyjedzie". Na moje pytania w rozmowie telefonicznej, kadrowa PKS-u Lipno powiedziała,że były tylko dwa telefony osób zainteresowanych. Są już złożone CV,wiadomo wybór należy do Dyrektora. Pani również powiedziała, że jeśli ktoś dzwoni na informacje PKS-u to trudno aby tam udzielano takich informacji. Próbowałam rozmawiać z Dyrektorem był niestety zajęty. A Pani sekretarka powiedziała że za to ogłoszenie odpowiedzialny jest PUP. Czyżby szmery załogi miały być przepowiednią? Czy załatwianie pracy "po znajomości" nadal funkcjonuje? Temat: Szczecin II Grupa C Szczecin II - Lipno 4 - 7 PIONIER SZCZECIN(krokodyl) - Dullen Lipno(mavik2) 2-2 Titania Stettin(bartas24) - ArisTeam Lipno(czaja) 3-7 PKS Bolciosy(bolcio) - AC ALEX LIPNO(alex35) 1-5 MKS Pogoń Szczecin(debe) - Futura Lipno(kajzero) 3-0 No cóż, tak jak pisałem wcześniej, przeciwnik w miarę ciężki więc nie jest łatwo. Ale wieczorem mobilizujemy się i walczymy o jak najlepszy wynik !!! [ Dodano: 2007-05-29, 19:25 ] Grupa C Szczecin II - Lipno 9 - 12 PIONIER SZCZECIN(krokodyl) - Dullen Lipno(mavik2) 2-2; 3-3 Titania Stettin(bartas24) - ArisTeam Lipno(czaja) 3-7; 2-4 PKS Bolciosy(bolcio) - AC ALEX LIPNO(alex35) 1-5; 1-1 MKS Pogoń Szczecin(debe) - Futura Lipno(kajzero) 3-0; 3-0 nie było tak źle....jakby nie patrząc to Lipno ma w swoim składzie 3 drugoligowców, więc do słabych przeciwników nie należą. Zobaczymy, jak za tydzien się sprawicie Zaraz podam skład... [ Dodano: 2007-05-29, 19:29 ] Grupa C Dębica - Szczecin II - PKS Bolciosy(bolcio) - MKS Pogoń Szczecin(debe) - AC Police (cycunia) - PIONIER SZCZECIN(krokodyl) Sparing: Titania Stettin(bartas24) - Marynopole (Gandzia) Temat: Szczecin II i jak glogos byłeś wczoraj?? Bo jakoś nie widziałem, żeby ktoś odstawał wzrostem ponad normę Grupa C Szczecin II - Lipno PIONIER SZCZECIN(krokodyl) - Dullen Lipno(mavik2) Titania Stettin(bartas24) - ArisTeam Lipno(czaja) PKS Bolciosy(bolcio) - AC ALEX LIPNO(alex35) MKS Pogoń Szczecin(debe) - Futura Lipno(kajzero) Nie będzie łatwo, ale musimy walczyć !!! Temat: WolfPack - III liga, grupa B 20.07.2007r. Sprzedawcy Złudzeń - WolfPack LADYLUCK(neo1997) - PKS Bolciosy (bolcio) ArisTeam Lipno(czaja) - Real Valladolid (sengir_to) AC ALEX LIPNO(alex35) - Frnotline Tarnów (mezs7) Futura Lipno(kajzero) - Tiefenau Zabrze (nowmat) Dullen Lipno(mavik2) - Sangreal Czestochowa (epika) Dobra panowie jest sklad Smile Czekamy na wyzwania i jedziemy z nimi Exclamation Jazdaaa takk na marginesie ... podalem ta wiadomosc w tym dziale, poniewaz w dziale do tego przeznaczonym moj post jest ostatni Smile Niech ktos przeniesie ta wiadomosc do odpowiedniego dzialu Smile Temat: Dyskusje o PKSach wszelakich ja o pks-ach wiem tylko tyle, że na trasie Toruń - Golub-Dobrzyń smigają 4 oddziały PKS (Rypin, Toruń, Lipno, Grudziądz).......bałagan jaki jest ze zniżkami w poszczególnych kursach oraz masakryczny obraz taboru wyjeżdżającego na tej trasie skłania mnie do tego, że nigdy przenigdy nie wybiore PKS-u jako forme podróżowania (chyba że nie ma innej możliwości dotarcia w jakieś konkretne miejsce).....nigdy nie dażyłem i nie daże tej firmy jakimkolwiek szacunkiem z mojej strony - nie mówie że jest nie potrzebna, ale do zrobienia jest tyle że szkoda pisać/gadać Temat: Tabor na trasach dalekobieżnych Z Pobierowa do Zakopanego dzisiaj śmigał gryficki H9-20. To my się podniecamy, że PKS Radom wystawia H9 do Bydgoszczy, Tarnobrzeg Sanosa do Gdańska, Lipno H9 do Gdańska itd. Wątek już 23 strony zajmuje, aż tu PKS Gryfice dystansuje wszystkich. No to po zabawie. Teraz to już tylko sami siebie mogą pobić wystawiając Zemuna na tę trasę. Inna sprawa, że w cale takiego najgorszego taboru to oni nie mają. Na kursach do Warszawy poniżej Lidera nie schodzą... Ale to trzeba bezmyślnym! Ciekaw jestem, gdyby tak turystów z bagażami dobiło, gdzie by to wszystko pomieścili.... Temat: Zawieszenia od 1 lutego w PR Bydgoszcz Z PMK: PR Bydgoszcz na dywaniku u ministra transportu Do ministra transportu wpłynęła skarga na skandaliczną organizację przewozów na terenie kuj-pom, przedstawianie niejasnych rozliczeń kosztów działaności, żądanie nieuzasadnionych dotacji do przewozów, a także bezmyślnego niszczenia eksloatowanego taboru, w szczególności użyczonych przez UM szynobusów (m.in. na przykładzie do dziś unieruchomionego w Grudziądzu SA106-001). Minister ma być w tym tygodniu w kuj-pom na prośbę m.in. marszałka, i podczas tej wizyty będą te wszystkie tematy poruszane. Niestety, na dzień dzisiejszy Toruń - Sierpc i Działdowo - Brodnica są uwalone. Kolejny raz okazało się, że dyr. Cichosz kłamie, bo dotychczas twierdził, że na trasie Toruń - Lipno można korzystać z autobusów, gdyż 15 przewoźników ma koncesję na jazdy pomiędzy tymi miejscowościami. "Zapomniał" jedynie dodać, że większośc z tych koncesji jest na przewozy międzynarodowe Toruń - Lipno obsługuje PKS oraz prywatny przewoźnik, któremu średnio raz w miesiącu policja zabiera dowód rejestracyjny, bo pojazd zagraża bezpieczeństwu w ruchu. W sprawie Toruń - Sierpc będą nadal się toczyły negocjacje, jest pomysł aby do kolejnej korekty rozkładu pociagi na tej linii jeździły w ramach rozkładu dodatkowego. Trudno jednakże powiedzieć co z tego wyniknie. Szykują się także blokady torów na trasie Toruń - Sierpc oraz któryś z wylotów z Torunia (Olsztyn, Bydgoszcz lub Kutno) Temat: PR Bydgoszcz uparcie reklamuje PKS i busy wczoraj w jednym z wątków dotyczących likwidacji połaczenia Toruń - Sierpc korzystania z PKS i busów. Na to odezwał się rzecznik, który nazwał to bzdurą. Tymczasem także wczoraj ukazał się kolejny artykuł przybliżający zmagania PR z UM, w którym dyr. Cichosz tym razem jasno i bezpośrednio sugeruje swoim podróżnym, że najlepszym srodkiem transportu jest komunikacja autobusowa! To może pan rzecznik poinformuje tak "zachęconych" klientów busiarzy, gdzie można kupić bilety na ich kursy. A może kasy kolejowe będą zajmowały się kolportarzem takich biletów przy błogosławieństwie dyrektora Cichosza? cytuję fragment wspomnianego artykułu: "(...)Tymczasem PKP uważają, że na likwidacji połączenia nikt nie ucierpi. - całośc jest tutaj: Temat: Tabela Poz Nazwa zespołu Meczy Punkty Z-R-P Bramki 1 Obra 1912 Kościan 11 33 11-0-0 65-6 2 Grom Wolsztyn 11 28 9-1-1 41-28 3 Zootechnik Pawłowice 11 23 7-2-2 32-20 4 Korona Wilkowice 11 17 5-2-4 35-21 5 Orkan Chorzemin 11 17 5-2-4 27-13 6 LZS Głuchowo 11 16 5-1-4 18-23 7 Grom Czacz 11 13 4-1-6 18-30 8 PKS Racot 11 12 3-3-5 27-26 9 Helios Czempiń 11 10 3-1-7 15-19 10 Rydzyniak Rydzyna 11 10 3-1-7 16-27 11 Brenewia Wijewo 11 8 2-2-7 24-35 12 Orzeł Lipno 11 3 1-0-10 9-71 Temat: PKP - Powolne, Klymatyczne Pociagi (dlugie) (...) Wąskotorówka z Pułtuska do Nasielska też nie byłaby bez szans – codziennie jeździ na tej trasie 17 autobusów. Oczywiście pociągi powinny jechać całą trasą od Torunia po Nasielsk (może oprócz szczytowych Toruń-Lipno i Nasielsk-Płońsk) –
Pozdrawiam i dużo szczęścia w Nowym Roku życzę, Marcin Temat: Terminarz Tu znajduje sie terminarz na runde wiosenna 29.03.2008 sobota RKS-Zotechnik Pawłowice 05.04.2008 sobota RKS-LZS Głuchowo 12.04.2008 sobota RKS-Grom Wolsztyn 19.04.2008 sobota RKS-Obra Kościan 26.04.2008 sobota RKS-PKS Racot 04.05.2008 niedziela RKS-Orzeł Lipno 11.05.2008 niedziela RKS-Grom Czacz 17.05.2008 sobota RKS-Orkan Chodzemin 25.05.2008 niedziela RKS-Korona Wilkowice 28.05.2008 środa RKS-Helios Czempiń 01.06.2008 niedziela RKS-Breniewa Wijewo Temat: W Grudziadzu katastrofy nie ma (na razie)
Temat: W Grudziadzu katastrofy nie ma (na razie)
Do Skępego? Wg cegly ten poc. kursuje w relacji Torun-Lipno. Jakiś starszy Pozdrawiam, Temat: miejscówki do trenowania xc wpisujcie miejsca w których teren jest faktycznie ciekawy, dosyć trudny, ale też miejscami szybki, słowem żeby dało się tam ćwiczyć - przejazd to nie może być przeprawa przez bagna ani też bajka na szkolną wycieczkę. Lipno - lasek koło basenu - każdy chyba zna - tam robi się zawody. Jest pod górę, w dół, kładką, błotkiem , długie ścieżki do pędzenia i wąskie slalomy między drzewami. Prudnik - miejscówka gdzie odbywają się zawody - w lewo za dworcem PKS (jadąc z opola) , w dół główną droga,potem nie skręcać w prawo na lekkim łuku tylko prosto, na drogę gruntową - wada: daleko od opola, wybranie się tam w celu samego trenowania to oczywiście nonsens. Falmirowice - teren typowo przełajowy, dużo schodzenia z roweru, blisko z opola, można wylądować w stawku Winów poligon- do treningu trzeba wybrać dobrą traskę, wybór piasków kończy się dłuższym czyszczeniem sprzętu niż jazdą . Bolko - kiedyś myślałem że ten teren się nadaje. Teraz uważam że jest za mały, zbyt nudny,za płaski. można się wybrać zimą i to na krótko, natomiast jest fajny do biegania,ale to poza tematem. Temat: Shado Starz - IV Liga (grupa B) Runda 3 - 02.05.2008 Shado StarZ - VSC Elita 7-22 SK Dragons Shado Szczecin (danielw23) - RS Wikowyje (sirralf) 0-3/0-4 Siknidah (alli) - AFC Victoria Lipno (wieska) 1-1/3-1 Deluxe Ski Jump (qx)- FC Szopiki (szopik) 0-2/0-4 bianconeri - PŁOCK - (soul17) - Lords of fotball(don_diegos) 0-4/5-1 PIONIER SZCZECIN (krokodyl) - need for speed (amr) 1-3/1-6 IV A Runda 4 - 09.05.2008 THE MENELICOS MENELLS - Shado StarZ FC Blood Warriors Gdańsk (gniechu) - SK Dragons Shado Szczecin (danielw23) Maciejevsky FC (Maciejevsky) - Deluxe Ski Jump (qx) Muchozol Parzenczew (szoni) - Carlos Siedlce (dareksiedlce) PKS Praga Warszawa (ra-v) - bianconeri - PŁOCK (soul17) AYRTON SENNA TRIBUTE (olboras) - F.C Miedzyrzec United (lecho16) Temat: Tabor przyjezdny w moim mieście Proponuję nowy wątek, dotyczący ilości przewoźników PKS docierających do danego miasta. Na początek Płock - 25 przewoźników, co jak na miasto 130-tysięczne to chyba dobry wynik. A są to: woj. mazowieckie: Gostynin, Mława, Ciechanów, Żyrardów, Ostrołęka, Przasnysz, Radom, Warszawa, Grodzisk Maz., Grójec woj. łódzkie: Kutno, ŁÓdź, Łowicz, Łęczyca woj. wielkopolskie: Konin, Turek woj. kujawsko - pomorskie: Włocławek, Lipno, Bydgoszcz woj. podlaskie: Białystok woj. warmińsko - mazurskie: Ostróda, Olsztyn woj. pomorskie: Gdańsk, Słupsk woj. zachodniopomorskie: Koszalin Dodatkowo do Płocka dociera 6 placówek terenowych: Sierpc, Rypin, Działdowo, Żuromin, Pułtusk, Płońsk Temat: Tabor przyjezdny w moim mieście woj. mazowieckie: Gostynin, Mława, Ciechanów, Żyrardów, Ostrołęka, Przasnysz, Radom, Warszawa, Grodzisk Maz., Grójec woj. łódzkie: Kutno, ŁÓdź, Łowicz, Łęczyca woj. wielkopolskie: Konin, Turek woj. kujawsko - pomorskie: Włocławek, Lipno, Bydgoszcz woj. podlaskie: Białystok woj. warmińsko - mazurskie: Ostróda, Olsztyn woj. pomorskie: Gdańsk, Słupsk woj. zachodniopomorskie: Koszalin Dodatkowo do Płocka dociera 6 placówek terenowych: Sierpc, Rypin, Działdowo, Żuromin, Pułtusk, Płońsk Od założenia tematu minęły trzy lata, no i trochę się pozmieniało: woj. mazowieckie: Gostynin, Mława, Ciechanów, Żyrardów, Ostrołęka, Przasnysz, Radom, Warszawa, Grodzisk Maz., woj. łódzkie: Kutno, Łódź, Skierniewice (PT Łowicz), Łęczyca woj. wielkopolskie: Konin, Turek woj. kujawsko - pomorskie: Włocławek, Lipno, Bydgoszcz woj. podlaskie: Białystok woj. warmińsko - mazurskie: Ostróda, Olsztyn, Mrągowo woj. pomorskie: Gdańsk, Słupsk woj. zachodniopomorskie: Koszalin woj. lubelskie: Wschód (Hrubieszów) Dodatkowo do Płocka dociera 5 placówek terenowych: Sierpc, Rypin, Działdowo, Żuromin, Płońsk. Docelowo dociera:woj. mazowieckie: Gostynin, Mława, Ciechanów, Ostrołęka, Przasnysz, Grodzisk Maz., woj. łódzkie: Kutno, Łódź, Skierniewice (PT Łowicz), Łęczyca woj. wielkopolskie: Konin, Turek woj. kujawsko - pomorskie: Włocławek, Lipno, woj. warmińsko - mazurskie: Ostróda, Olsztyn, woj. pomorskie: Gdańsk. Niezmiennie nocuje w Płocku co drugi dzień PKS Gdańsk ( w wakacje codziennie, bo dochodzi drugi kurs wakacyjny, także obsługiwany na zmianę przez PKS Płock i PKS Gdańsk) Wypadł z płockiego dworca "zawieszony na zawsze" niedzielny kurs ze Słomczyna (z powrotem do Warszawy - PKS Grójec), oraz PKS Ciechanów PT Pułtusk. Doszedł nowy przewoźnik - PKS Mrągowo (nocne połączenie Wrocław - Giżycko) W między czasie w Płocku pojawili się nowi przewoźnicy: PKS Chojnice (Chojnice - Warszawa) oraz PKS Poznań - najpierw na przelotowym kursie Poznań - Ostrołęka przez Toruń - później przejętym całkowicie przez PKS Ostrołęka, a następnie na docelowym kursie przez Radziejów wykonywanym wyłącznie w piątki i niedziele. W jednym i drugim wypadku kursy przetrwały tylko kilka miesięcy... Edit: Dopisałem Hrubieszów, u mnie ten kurs jest w środku nocy, więc mogłem nie wiedzieć... Temat: Szczecin II Szczecin II - Bytom 6 - 18 PIONIER SZCZECIN (krokodyl) - Lech Bytom (nc) 0-3; 0-3 vo Titania Stettin (bartas24) - Olimpia Sójcze (slise) 0-3 0-3 vo MKS Pogoń Szczecin (debe) - Ac lolki (banan01) 5-1; 3-1 PKS Bolciosy (bolcio) - Beer Boys HONCZARY Bytom (bobeer) 0-3; 2-4 Plus dwie dodatkowe pary: Marynopole (Gandzia) - Haski Team (timer6) AC Police (cycunia) - Oker Goslar (adicek) 4-1; 3-3 Zaraz podam pary na następny sparing. I jeśli ktoś go oleje i nie wyzwie, to chyba trzeba będzie zastanowić się nad jego grą w TM dla Szczecina II :/ [ Dodano: 2007-05-01, 19:49 ] Szczecin II - Lublin II 08.05.2007 AC Police (cycunia) - Barkowo SA(slawek575) PKS Bolciosy (bolcio) - Chotel(voltek85) Marynopole (Gandzia) - Fc Protector(jazder) Titania Stettin (bartas24) - KS Wisla Pulawy(calyx) PIONIER SZCZECIN (krokodyl) - Motor Lublin(kaziu) MKS Pogoń Szczecin (debe) - Queens of Lublin(natka90) Obojętnie kto wyzwie mecze mają się odbyć !!! Jest to ostatni test przed pierwszą kolejką w TM i dlatego ważne jest, aby sprawdzić gotowość wszystkich drużyn !! [ Dodano: 2007-05-07, 19:41 ] Grupa C Wrocław III - Opole II Szczecin II - Siemianowice III Kraków III - Dębica Nowy Sącz - Lipno Bydgoszcz - Mysłowice II Bytom - Ruda Śląska Tak wygląda terminarz 1 kolejki Teraz czekamy na składy ze strony kapitana Siemianowic [ Dodano: 2007-05-08, 19:19 ] Szczecin II - Siemianowice III ..... - Guardian Force (loki_siemce) ..... - K.S.Bykowina (ali11) ..... - Cider Team (rmal) ..... - KS 1920 (pyjter73) Najpóźniej jutro postaram się dobrać pary I mógłby ktoś coś w końcu tutaj napisać !!! [ Dodano: 2007-05-08, 19:31 ] Szczecin II - Lublin II 12 - 15 AC Police (cycunia) - Barkowo SA(slawek575) 1-1; 1-1 PKS Bolciosy (bolcio) - Chotel(voltek85) x-x; x-x(przeciwnik nie przyjal wyzwań) Marynopole (Gandzia) - Fc Protector(jazder) 1-2; 5-2 Titania Stettin (bartas24) - KS Wisla Pulawy(calyx) 4-3; 2-2 PIONIER SZCZECIN (krokodyl) - Motor Lublin(kaziu) 2-3; 1-3 MKS Pogoń Szczecin (debe) - Queens of Lublin(natka90) 1-0; 2-3 Wynik tak naprawdę tutaj się nie liczył Co do konkretnych meczy, to trochę słabo poszło krokiemu Chyba teraz przeżywa kryzys i niestety nie będzie takim wzmocnieniem jakbym chciał Temat: Tabor przyjezdny w moim mieście PKSy, które jeżdżą do Warszawy: Bartoszyce, Biała Podlaska, Białystok, Bielsk Podlaski, Biłgoraj, Brodnica, Brzozów, Busko Zdrój, Bydgoszcz, Chełm, Ciechanów, Cieszyn, Elbląg, Garwolin, Głogów, Gostynin, Grodzisk Mazowiecki, Grójec, Grudziądz, Gryfice, Hrubieszów, Iława, Inowrocław, Jasło, Jelenia Góra, Jędrzejów, Kętrzyn, Kielce, Kłodzko, Kołobrzeg, Końskie, Koszalin, Kozienice, Kraków (sezonowo), Krasnystaw, Kraśnik, Krosno, Lipno, Lublin, Łańcut, Łomża, Łosice, Łódź, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Mińsk Mazowiecki, Mława, Mrągowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Nowy Sącz, Olsztyn, Opoczno, Opole, Opole Lubelskie, Ostrołęka, Ostrowiec Świętokrzyski, Ostróda, Piaseczno, Piotrków Trybunalski, Płock, Przasnysz, Przemyśl, Puławy, Radom, Radomsko, Radzyń Podlaski, Rawa Mazowiecka(?), Rzeszów, Sanok, Siedlce, Siemiatycze, Skarżysko-Kamienna, Słupsk, Sokołów Podlaski, Stalowa Wola, Starachowice, Staszów, Suwałki, Szczytno, Świdnica, Tarnobrzeg, Tomaszów Lubelski, Tomaszów Mazowiecki, Toruń, Turek, Wadowice(*), Warszawa, Wejherowo (sezonowo), Wieluń, Włocławek, Włodawa, Zambrów, Zamość, Żyrardów. PKSy, które kiedyś jeździły do Warszawy, ale nie jeżdżą obecnie: Częstochowa, Dzierżoniów, Katowice, Łęczyca, Nowy Targ, Pszczyna (miała kiedyś sezonową linię Jastrzębie - Giżycko (nocną, raz w tygodniu); podobno później przejęły tę linię Wadowice, ale nie widziałem tego ani IRL ani w żadnym rozkładzie, stąd przy Wadowicach znaczek (*)), Sieradz, Tarnów, Zakopane, Zielona Góra. PKSy, które nie jeżdżą do Warszawy i nie wiadomo mi, jakoby kiedykolwiek jeździły: Bełchatów, Będzin, Bielsko-Biała, Bolesławiec, Brzeg, Bytów, Chojnice, Chrzanów, Człuchów, Dębica, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Głubczyce, Gniezno, Gorlice, Gorzów Wielkopolski, Jarosław, Kalisz, Kamienna Góra, Kamień Pomorski, Kędzierzyn-Koźle, Kluczbork, Koło, Konin, Kutno, Kwidzyn, Legnica, Leszno, Leżajsk, Limanowa, Lubań, Lubin, Lubliniec, Myszków, Myślenice, Myślibórz, Namysłów, Nowa Sól, Nysa, Olkusz, Oława, Ostrów Wielkopolski, Oświęcim, Piła, Poznań (#), Prudnik, Racibórz, Rybnik, Sędziszów Małopolski, Skierniewice(?), Stargard Szczeciński, Starogard Gdański, Strzelce Opolskie, Sucha Beskidzka, Szczecin, Szczecinek, Świdwin, Tczew, Wałbrzych, Wałcz, Wołów, Wrocław, Zawiercie, Zduńska Wola, Zgorzelec, Żary, Żywiec. (?) - nie wiem, czy Rawa Mazowiecka jest osobnym przedsiębiorstwem, czy też placówką terenową Skierniewic. (#) - na stronie PKS Poznań jest (czy też była) informacja, że zaczynali od trasy do Warszawy Z PKSów, które już nie istnieją (Miechów, Pabianice, Tychy, Wodzisław Śląski) nie słyszałem, by którykolwiek jeździł do Warszawy. Sprostowania i uzupełnienia mile widziane. Temat: Tabor elektryczny Arrivy PKS straciło cierpliwość Ponad 160 tys. zł domaga się lipnowski PPKS od Arrivy. Autobusy z Lipna woziły pasażerów prywatnej kolei, kiedy ta miała problemy z pociągami. 28 lutego minął termin, do którego Arriva powinna uregulować z Państwowym Przedsiębiorstwem Komunikacji Samochodowej w Lipnie płatności w ramach umowy na realizację zastępczej komunikacji kolejowej. Pieniędzy do dziś nie ma, więc lipnowski przewoźnik 17 marca rozwiązał zawartą w grudniu 2007 roku umowę. - Nasza cierpliwość się wyczerpała i dłużej już nie zamierzamy cierpliwie czekać na należne nam pieniądze - mówi Andrzej Niewiadomski, dyrektor PPKS w Lipnie. PPKS w Lipnie zastępowało pociągi Arrivy od 9 grudnia 2007 do 8 lutego 2008 r. na trasie Sierpc - Toruń. Prywatna kolej winna jest lipnowskiemu „pekaesowi” ponad 160 tys. zł. Oprócz rozwiązania zawartej umowy i wezwania dłużnika do zapłaty lipnowski przewoźnik przymierza się też do skierowania sprawy na drogę sądową lub zbycia wierzytelności profesjonalnemu podmiotowi zajmującemu się obrotem i odzyskiwaniem długów. Zamierza również podjąć kroki mające na celu umieszczenie spółki Arriva w Ogólnokrajowym Rejestrze Dłużników. Źródło: Nowości ----- Autobusy wciąż kością niezgody Arriva PCC trzeci miesiąc nie dostaje pieniędzy od marszałka. Urzędnicy wciąż odmawiają przyjęcia od przewoźnika raportu za działalność w grudniu 2007 roku. Termin jego złożenia (skutecznego) minął 15 lutego. Bez przyjęcia tego dokumentu nie ma mowy o przelewaniu dotacji samorządu na konto firmy. Przypomnijmy, że chodzi o ok. 1,8 miliona złotych miesięcznie. Arriva PCC nie dostała ich w styczniu, lutym i marcu. Dlaczego są kłopoty z przyjęciem raportu, mimo wielokrotnych spotkań w asyście prawników obu stron? - Chodzi o braki formalne, wynikające z nabywania dopiero przez firmę doświadczenia w raportowaniu oraz o brak zgody w interpretacji niektórych zapisów umowy. Ostatnim punktem spornym jest KKA - kolejowa komunikacja autobusowa - mówi Tomasz Moraczewski, dyrektor Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego. Od tego, w jakiej formie raport zostanie przyjęty, zależy wysokość kary, którą marszałek naliczy Arrivie PCC za jej potknięcia w grudniu ubr. Przypomnijmy, że od pierwszego dnia na torach Kujawsko-Pomorskiego, a był to 9 grudnia, prywatna kolej zaliczyła ich wiele. Spóźnienia, odwołane pociągi, wreszcie - autobusy zastępujące szynobusy. Tak podróżowali przez 1,5 miesiąca głównie pasażerowie linii Toruń-Lipno-Sierpc, choć i w innych rejonach firma zmuszona była posiłkować się autobusami. I ten temat właśnie dzieli Arrivę i urząd. Stanowisko firmy dwukrotnie prezentował już na naszych łamach Piotr Rybotycki, dyrektor zarządzający firmy. Najkrócej mówiąc, nie zgadza się on z tym, by treść raportu stała się podstawą do naliczenia kary za kursy autobusowe. Podkreśla, że kosztowały one Arrivę 300 tysięcy złotych, a ich wprowadzenie wymusił „stan floty”, jaki firmie w użytkowanie oddał samorząd województwa. Chodzi tu o szynobusy bydgoskiej Pesy, na których awaryjność wcześniej już narzekały PKP Przewozy Regionalne. Dyrektor Rybotycki podkreśla, że ich stan był dla Arrivy zaskoczeniem i że zachował się tak, jak od niego oczekiwał klient: wprowadził autobusy. Co do tego, że kara dla Arrivy PCC za grudzień w końcu będzie naliczona, zgadzają się obie strony. Przewoźnik skłonny jest zaakceptować sumę rzędu 150 tysięcy zł. Z marszałkowskiej administracji wcześniej wypływały już informacje o dwu, a nawet trzykrotnie wyższych kwotach. Ba, mówiono nawet o tym, jak pieniądze mogłyby zostać spożytkowane (remont dworców PKP). Dziś urzędnicy komentują: „źle się stało, że te liczby padły”. Źródło: Nowości Temat: Zawieszenia od 1 lutego w PR Bydgoszcz Kolej wysyła na autobus O „swój” pociąg zamierzają walczyć nie tylko samorządowcy, ale i zwykli ludzie. - Jak będzie trzeba, zrobimy blokadę na torach - mówią pod Lipnem. Połączenie Toruń-Sierpc zagrożone jest likwidacją od 1 lutego. Urząd Marszałkowski, finansujący przewozy regionalne, ustalił sumę dotacji dla PKP, do 8 grudnia 2007 roku, na 46 milionów 900 tysięcy złotych. Zdaniem Przewozów Regionalnych PKP, to za mało, by utrzymać wszystkie dotychczasowe połączenia kolejowe. - Przy takiej kwocie będziemy musieli z własnej kieszeni pokryć deficyt w wysokości miliona złotych - mówi Mieczysław Cichosz, dyrektor Zakładu Przewozów Regionalnych PKP w Bydgoszczy. - Do likwidacji od 1 lutego wyznaczyliśmy linie Brodnica-Działdowo i Toruń-Sierpc. W obronie tej drugiej linii protestują nie tylko władze powiatów lipnowskiego i sierpeckiego, ale i zwykli mieszkańcy. W Skępem pod Lipnem zbierano podpisy „za pociągiem”. - Jeśli będzie trzeba, zrobimy blokadę torów - ostrzegają społecznicy. Zawieszenie kursów najmocniej uderzy po kieszeni uczniów i studentów: w pociągach korzystają z 50-procentowej zniżki, w autobusach - już nie. Tymczasem PKP uważają, że na likwidacji połączenia nikt nie ucierpi. - Analizowaliśmy połączenia autobusowe i ruch samochodowy. Tylko samorząd toruński (a w grę wchodzą przecież jeszcze lipnowski i sierpecki) wydał 15 przewoźnikom autobusowym pozwolenia na realizację kursów Toruń-Lipno - podkreśla dyrektor Cichosz. Problemem jest i to, że Mazowiecki Urząd Marszałkowski nie chce finansować połączenia na odcinku od Sierpca do granic naszego województwa. W takiej sytuacji samorządowcy kujawsko-pomorscy musieliby samodzielnie utrzymywać linię Toruń-Lipno, co wydaje im się nierentowne. Nie zgadza się z takim stanem rzeczy poseł Andrzej Kłopotek (PSL), z zawodu kolejarz, zaangażowany w obronę połączenia. - Pozostawienie dwóch wiązek pociągów, rano i po południu, na trasie Toruń-Lipno, to wersja oszczędnościowa. Mam nadzieję, że zgodnie z obietnicą złożoną mi w Warszawie, dyrektor Cichosz dokona finansowej symulacji takiego rozwiązania i przedstawi je zarówno mnie, jak i Urzędowi Marszałkowskiemu - podkreśla poseł Kłopotek. Przewozy Regionalne wyliczyły: para pociągów dziennie relacji Toruń-Lipno (lokomotywa spalinowa plus jeden wagon) to 2,2 tys. zł deficytu każdego dnia. - Co daje od 1 lutego do końca roku kwotę 700 tysięcy złotych. Jeśli Urząd Marszałkowski wyasygnuje te pieniądze, nie widzę problemu. Robimy aneks do umowy i pociąg Toruń-Lipno będzie jeździł - kończy dyrektor Mieczysław Cichosz. 29 stycznia debatować nad sprawą mają radni na sesji Sejmiku Województwa. Wielu z nich uważa, że „kolej znów stawia sejmik pod ścianą”. Nie pierwszy to rok, gdy Przewozom Regionalnym PKP pieniędzy za mało, a z rozkładu jazdy znika kolejny pociąg. Nie pierwszy, gdy mówi się o rozrastającej się administracji kolei, pożywiającej się wojewódzką dotacją. Mieszkańców powiatu lipnowskiego jednak nie interesują szczegóły debat, ale wynik: zabiorą nam pociąg czy nie? źródło: Nowości ----- Zadziwijące, jak Mieczysław Cichosz - dyrektor PR Bydgoszcz promuje (nie pierwszy już raz) busiarzy i PKS !!! Tymczasem PKP uważają, że na likwidacji połączenia nikt nie ucierpi. - Analizowaliśmy połączenia autobusowe i ruch samochodowy. Tylko samorząd toruński (a w grę wchodzą przecież jeszcze lipnowski i sierpecki) wydał 15 przewoźnikom autobusowym pozwolenia na realizację kursów Toruń-Lipno - podkreśla dyrektor Cichosz. Za takie słowa i z takim podejściem do tematu dyrektor Cichosz natychmiast powinien wylecieć z PKP PR na zbity ryj. To jest działanie na szkodę spółki! A może Cichosz wziął w łapę od busiarzy, bo to przecież nie takie rzadkie wśród betonu PKP PR...? Jako ciekawostkę dodam, że Cichosz to nie tylko promotor busiarstwa i likwidator kolei, ale również mobber. Otóż w 2003 roku załoga PR Bydgoszcz złożyła do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa. Cichosz miał zastraszać pracowników, którzy chceli strajkować. Beton PKP w osobie dyrektorów wszystkich spółek PKP wręczał pracownikom pisma (za pokwitowaniem) informujące o nielegalności strajku, który dopiero miał się odbyć. Tymczasem o tym czy strajk jest legalny czy nielegalny może wyrokować tylko i wyłącznie sąd. Temat: Zawieszenia od 1 lutego w PR Bydgoszcz W obronie tej drugiej linii protestują nie tylko władze powiatów lipnowskiego i sierpeckiego, ale i zwykli mieszkańcy. W Skępem pod Lipnem zbierano podpisy „za pociągiem”. - Jeśli będzie trzeba, zrobimy blokadę torów - ostrzegają społecznicy. Zawieszenie kursów najmocniej uderzy po kieszeni uczniów i studentów: w pociągach korzystają z 50-procentowej zniżki, w autobusach - już nie. Zróbice blokadę! Przez Toruń-Sierpc przejeżdża mnóstwo pociągów towarowych z paliwami do Płocka. Zatrzymanie ruchu na tej linii na pewno dałoby duży rozgłos! Przewozy Regionalne wyliczyły: para pociągów dziennie relacji Toruń-Lipno (lokomotywa spalinowa plus jeden wagon) to 2,2 tys. zł deficytu każdego dnia. - Co daje od 1 lutego do końca roku kwotę 700 tysięcy złotych. Jeśli Urząd Marszałkowski wyasygnuje te pieniądze, nie widzę problemu. Robimy aneks do umowy i pociąg Toruń-Lipno będzie jeździł - kończy dyrektor Mieczysław Cichosz. Złodzieju jeden! Na taczkach cie już wkrótce wywiozą!. Za te wszystkie linie które z premedytacją dobijałeś. Zostaniesz osądzony! Czas betonu się kończy. Trwa zbieranie materiału kompromitującego ciebie i wszystkich twoich kolesi! Na początek zarzucę hasłem że "jako wybitny specjalista od przewozów" wysyłasz lokomtywe z wagonem tam gdzie powinien iść szynobus, a tam gdzie ludzie w dwóch trzech wagonach wygodnie siedzą, ty każesz im jechać na stojąco w dwóch złączonych szynobusach. A ciekawe jakie są koszty tego że maszyna która przyprowadza pociąg z Sierpca do Torunia, wraca potem luzem do Sierpca zabierając kolejarzy po drodze? To też za darmo no nie? Jako ciekawostkę dodam, że Cichosz to nie tylko promotor busiarstwa i likwidator kolei, ale również mobber. Otóż w 2003 roku załoga PR Bydgoszcz złożyła do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa. Cichosz miał zastraszać pracowników, którzy chceli strajkować. Beton PKP w osobie dyrektorów wszystkich spółek PKP wręczał pracownikom pisma (za pokwitowaniem) informujące o nielegalności strajku, który dopiero miał się odbyć. Tymczasem o tym czy strajk jest legalny czy nielegalny może wyrokować tylko i wyłącznie sąd. Osobiście sprawdziłbym czy Cichosz nie jest odpowiedzialny za zawieszenie w 1995 roku ruchu pasażerskiego na Sierpc-Płock. Linia która cieszyła się zawsze największym powodzeniem wśród sierpczan, skąd pociagi odjeżdżały pełne do pracy w petrochemii, zostały najszybciej zawieszone, mimo że jeszcze np 5 lat jeździły pociagi do Brodnicy, rzceczywiście wożąc powietrze. Miejscowi kolejarze mówią coś o jakiejś łapówce którą mieli dostać dyrektorzy w ramach za zawieszenie kursów pociągu i umożliwienie busom i PKSowi przejęcia pasażerów z tej linii. Jeżeli ktoś chce wyszukać ilość połączeń PKS- proszę bardzo http://www.rozklady.com.pl/main.php?page=polacz_3&czas_min=3&czas_maks=90&ind=1&last_time=1169712278&jest_kluczyk=0 W kontekscie popularyzacji busów przez Cichosza to bardzo możliwe. Temat: PKP - Powolne, Klymatyczne Pociagi (dlugie) Pojechałem sobie wczoraj do Sierpca – turystycznie i oczywiście pociągiem, póki się jeszcze da. Bardzo klimatyczna podróż. Poranne tyq-tyq z Warszawy Gdańskiej do Nasielska, jak też wieczorny powrót na tej trasie, to nic ciekawego. Nikt nie sprawdzał biletów. Dziwię się tylko koszmarnie drastycznemu ograniczeniu prędkości między Wisłą i Dworcem Gdańskim. Chyba szybciej jest wysiąść na „ZOO” i pojechać dalej tramwajem. W Nasielsku typowy skład SU45-190 i Bhp czekał gotowy, z przyjemnością W Nasielsku na pokładzie było 84 pasażerów. Pociąg wlókł się najpierw W Sierpcu żałoba. Wizyta tam potwierdza smutny ton „KMiD”. Zamierający ruch Wracałem innym składem (wszystkie są toruńskie), ale z tym samym lokiem. Tym Garść refleksji: ratunkiem dla węzła sierpeckiego byłoby przywrócenie pociągów Pozdrawiam i dużo szczęścia w Nowym Roku życzę, Marcin Temat: "Busiarze" - co o nich sądzisz? Dziś przyuważyłem obok PKiN-u Pięknego Forda Transita najstarszej generacji z napisem na boku Warszawa - Bydgoszcz. Wyjaśniła się sprawa czerwonego Transita z napisem Warszawa - Bydgoszcz. Jednak należy do firmy Sid-Bus czyli na szczęście nie mamy drugiego busa. Pozwoliłem sobie wejść na stronę tego przewoźnika i co tam czytamy min. : " posiadamy bardzo komfortowe i bezpieczne busy firmy Mercedes Sprinter". Więc wychodzi na to że moje wyobrażenie o komforcie i bezpieczeństwie legło w gruzach za sprawą firmy Sid-Bus. Ten Transit nic wspólnego z komfortem i bezpieczeństwem nie miał ale ten ze zdjęcia na stronie też moim zdaniem do najbardziej komfortowych nie należy. Cóż... gdzie ten komfort i bezpieczeństwo? Wyjaśniło się też dlaczego pojawił się on w okolicach dworca centralnego. Po co płacić za reklamę jak wystarczy busa zaparkować przed przystankiem polskiego Expresu i Komfort Busu na Al. Jana Pawła. Postoi kilka godzin i reklama dotrze do tych osó do których powinna.Proste prawda? Uważam że PKS Bydgoszcz powinien już teraz zacząć zastanowić się nad szybkim połączeniem z Warszawą ale nie przez Włocławek, Płock tylko trasą nr 10. Oczywiście wiem że to jest mało realne dlatego zapewne lada chwila wjedzie tam jakiś busiarz. W tej chwili trwa tam remont i podróż tamtędy może przyprawić o zawrót głowy (14 wahadeł). Ale po zakończeniu remontu będzie dość szeroka droga i z dobrą nawierzchnią. Należy stworzyć kursy które po drodze do Warszawy będą zatrzymywały się tylko w Toruniu.Lipno i Sierpc bym sobie odpuścił. Wydaje mi się że przejechanie tej trasy w niespełna 4h jest jak najbardziej możliwe. Należałoby się też zastanowić nad zrezygnowaniem kursowaniem przez centrum. Są dni kiedy Komfort Bus od dworca zachodniego do centralnego jedzie 45 min i następne 30 min stoi przed Rondem Babka. Wystarczy pojechać przez Marymont, zatrzymując się przy stacji metra.Stali byśmy się bardziej konkurencyjni dla PKP. polecam artykuł http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 7&IdTag=85 W tej chwili odsetek pasażerów jeżdżących pekaesem do warszawy jest niewielki. Największe potoki podróżnych są na Bydgoszcz - Toruń i Płock - Warszawa. Podobnie to wygląda(ło) w przypadku Polskiego Expressu. Główną przyczyną jest oczywiście czas przejazdu. Od momentu powstania Komfort Busu czas przejazdu się nie zmienił ale ilość przystanku się zwiększyła. Dodano Toruń Miasto, Toruń Mickiewicza, Dobrzyń n. Wisłą, Wyszogród. Efekt jest taki że autobus z Torunia zawsze wyjeżdżą co najmniej 10 min w plecy a globalnie wychodzi to tak że bardzo często wracając z pracy, Komfort bus który o 17.10 powinien już dawno stać na zachodnim o 18.30 jest dopiero pod PKiN. I kto mi sensowni wyjaśni dodanie przystanku w Dobrzyniu? Ok Wyszogród jest po drodze ale żeby dojechać do 2tyś Dobrzynia trzeba odcinek Włocławek - Płock pokonać zupełnie inną drogą, oczywiście dłuższą. Nie muszę chyba pisać jak "wielkie" są tam potoki podróżnych. I teraz pytam się jaką ofertę dla mnie jako mieszkańca Bydgoszczy ma PKS Bydgoszcz na trasie do Warszawy? 5, 6 godzinną podróż po nad lipnowskich wisach? Co z tego że jadę sobie Volvo 9700 czy Irizarem PB. Wydaje się potężne pieniądze na te autobusy tylko po co?Żeby dołożyć przystanek w Dobrzyniu? Na kolei (niekoniecznie polskiej) wydaje się potężne pieniądze na modernizację linii po to tylko aby skrócić czas jazdy o 15 czy 20 minut. A tu proszę ciach i dodajemy Dobrzyń i tym samy 20 minut więcej przy jednoczesnych minimalnych wpływach do kasy. I potem ktoś wpadnie na pomysł i zacznie sobie jeździć Sprinterkiem do Warszawy 10-tką i wtedy wszyscy tu napiszemy że ach ci wstrętni busiarze. Chciałem tylko napisać że kierowcy Kombusu aby nie jechać 7h tylko 5,6 do Warszawy śmigają sobie ile fabryka dała czyli zazwyczaj 105km/h ( a jak można to więcej). Podobnie było na trasie lubelskiej. I nie trzeba być od razy przestępcą jak się jest busiarzem. Kupujesz sobie Sprintera, starasz się o licencje czy tam koncesję, koordynujesz rozkład z przystankami: Bydgoszcz ATR, Toruń Miasto, Toruń Osiedle Rubinkowo, Warszawa Metro Marymont i Dworzec Zachodni. I co? Wchodzę komuś w paradę? pokażcie mi drugi kurs do Warszawy drogą nr 10? Wiem że nie jest to takie proste ale możliwe. I uważacie że taki kurs nie cieszyłby się powodzeniem mieszkańców Bydgoszczy i Torunia? Temat: Edycja XI Edycja XI Bytom rozpoczynał udział w Turnieju Miast od fazy :grupy eliminacyjne i wystawiał jedną reprezentację w składzie: Olimpia Sójcze (slise) Lech Bytom (nc) Haski Team(timer6) AC Lolki (banan01) Beer Boyr Honczary Bytom (bobeer) sflaczale zafajdance (paweldobrze) Oker Goslar (adicek) 1 kolejka 15.05.2007 Bytom - Ruda Śląska 14-8 b/d 2 Kolejka 22.05.2007 Mysłowice II - Bytom 3-21 MYSLOWITZ FC(grzegorzg)-Olimpia Sójcze (slise) 0-2 0-5 Skota M-ce(x_men1978) -Haski Team (timer6) 0-7 2-3 KOLPYNG MYSLOWICE(pawelpixi1)-Lech Bytom (nc) 0-1 0-3 EKIPA REMONTOWA-MYSLOWICE(koko23)-Beer Boys HONCZARY Bytom (bobeer) 2-0 1-3 3 kolejka 27.05.2007 Bytom - Siemianowice III 16-7 Haski Team(timer6)-Guardian Force (loki_siemce) 1-2 0-2 Olimpia Sójcze(slise)-K.S.Bykowina (ali11) 3-1 2-0 Lech Bytom(nc)-Cider Team (rmal) 2-1 2-2 AC LOLKI(banan01)-KS 1920 (pyjter73) 2-1 3-1 4 kolejka 05.06.2007 Bytom - Opole II w/o 24-0 5 kolejka 12.06.2007 Bytom - Nowy Sącz 18-6 Olimpia Sójcze(slise) - AK 4 Nowy Sacz(fugas) 4-0 3-0 Lech Bytom (nc) - Nerwiki(nerwik_ns) 5-0 2-1 AC LOLKI (banan01) - UHNENERV(uhnenerv) 1-5 2-1 Beer Boys HONCZARY Bytom(bobeer)- Szczury(darex22) 3-0 1-2 6 kolejka 26.06.2007 Krakow III - Bytom 10-13 YOUNG DRAGONS (sfinks68)-Haski Team (timer6) 4-1 0 - 2 Sapy KRAKOW (a-r-o-n )-Beer Boys HONCZARY Bytom (bobeer) 5-3 2-1 Ks Niezatapialni Krakow (bullus)-Ac Lolki (banan01) 1-1 1-2 Strachówka (retroper)-Oker Goslar (adicek) 2-4 2-3 7 kolejka 03.07.2007r Bytom - Debica 15-9 b/d 8 kolejka 10.07.2007 Szczecin II - Bytom 4-19 MKS Pogoń Szczecin(debe) - Olimpia Sójcze (slise) 4-2 0-1 PIONIER SZCZECIN(krokodyl) - Beer Boys HONCZARY Bytom (bobeer) 0-3 0-3 AC Police (cycunia) - Ac Lolki (banan01) 2-4 0-3 PKS Bolciosy(bolcio) - sflaczale zafajdance (paweldobrze) 2-2 1-5 9 kolejka 17.07.2007 Bytom - Wrocław III 7 - 16 Lech Bytom(nc) - Victoria Przyborów(astard) 4-6 0-3 Haski Team(timer6)-Celebrities(goki 0-1 2-5 AC LOLKI(banan01)-RS Wikowyje(sirralf) 3-4 2-1 Beer Boys HONCZARY Bytom(bobeer)Huby Fans Hooligans (killah1) 3-0 1-1 1. Lipno...........10 10-0-0 182-47 30 2. Wrocław III.....10 8-1-1 144-63 25 ----------------------------------------- 3. Bytom........10 8-0-2 144-87 24 4. Ruda Śląska.....10 6-1-3 138-87 19 5. Dębica..........10 6-0-4 142-91 18 6. Bydgoszcz.......10 4-0-6 104-122 12 7. Kraków III......10 4-0-6 108-117 12 8. Szczecin II.....10 3-0-7 96-129 9 9. Siemianowice III10 3-0-7 66-147 9 10.Nowy Sącz.......10 2-0-8 59-158 6 11.Mysłowice II....10 0-0-10 39-192 0 ----------------------------------------- Opole II usunięte z powodu 3 walkowerów Temat: Setka z Hakiem Regulamin XIV rajdu „Setka z Hakiem” organizowanego przez ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO HARCERSKI AKADEMICKI KRĄG INSTRUKTORSKI im. Bohaterów spod Monte Cassino „Tyle jesteś wart, na ile Cię sprawdzono” /Organizatorzy/ Witamy Was wszystkich serdecznie - tych którzy nie mogą się doczekać, kiedy staną po raz kolejny na starcie naszego rajdu, i tych którzy słyszą o nas po raz pierwszy. 1.Na początek organizatorzy: - jak zwykle od 14 lat Harcerski Akademicki Krąg Instruktorski HAKI z Opola 2.Cel rajdu. - celem rajdu jest przejście – bez względu na pogodę - 100 (słownie: stu) kilometrowej z HAKI-em trasy rajdu w nieprzekraczalnym czasie 24 (słownie: dwudzestu czterech) godzin. - zapoznanie się z pięknem okolic Opola (i nie tylko Opola), - sprawdzenie hartu ducha i wytrzymałości fizycznej Uczestników, 3.Ustalenia organizacyjne. - Rajd odbędzie się w dniach 16 – 18 maja 2008 r. - START Rajdu - piątek 16.05 godzina 17.00 (od 18.00 wychodzimy na trasę) - FINAŁ Rajdu - sobota 17.05 około godzin wieczornych (20.30 - 21.30), godzina może ulec zmianie - zapewniamy miejsce noclegowe w warunkach polowych (podłoga) w nocy z soboty na niedzielę (17/18.05) dla chętnych – należy zaopatrzyć się w karimatę i śpiwór - w rajdzie mogą brać wyłącznie osoby, które są zdrowe fizycznie i ukończyły 16 lat. tzn. osoby urodzone przed dniem 16 maja 1992 roku, młodsze osoby nie będą dopuszczone do startu, - Uczestnicy biorą udział w Rajdzie wyłącznie na swoją odpowiedzialność. Osoby, które nie mają ukończonych 18 lat muszą na starcie posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów zezwalającą na udział w rajdzie, bez pisemnej zgody osoba zgłaszająca się na rajd nie zostanie przyjęta do grona uczestników rajdu, - Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie, - Rajd nie należy do łatwych, dlatego prosimy dobrze przemyśleć decyzję o wzięciu w nim udziału, - zbiórka uczestników od godziny 16.00 (tzn. od tej godziny czynne jest biuro Rajdu) na PKS i PKP NYSA - zgłoszenia przyjmujemy do 9 maja 2008 r., liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń i wpłacania wpisowego, w zgłoszeniu należy podać: imię i nazwisko uczestnika, jego datę urodzenia, e-mail, na który ma zostać wysłane potwierdzenie, ewentualnie – adres zamieszkania, tel. komórkowy, zgłoszenia można przesyłać na adres haki@uni.opole.pl lub na następujący adres: Michał Dressler Lipno 38 49-130 Tułowice - potwierdzenia zgłoszenia i wpłacenia wpisowego wysyłamy wyłącznie poprzez e-mail lub sms, - wpisowe na rajd a) 25 zł – płatne przelewem lub bezpośrednio u organizatorów do dnia 9 maja 2008, na konto: Michał Dressler (pozostałe dane powyżej), 33 1140 2004 0000 3202 4049 4972 , w tytule przelewu należy wpisać “Setka z Hakiem” oraz podać imiona i nazwiska osób, za które wpłacane jest wpisowe, b) 35 zł – płatne na starcie oraz po upływie terminu zgłoszeń. - trasę wolno pokonywać wyłącznie pieszo – Uczestnikom, którzy nie będą tego przestrzegać, grozi dyskwalifikacja. Pamiętajcie, bierzecie udział w Rajdzie aby sprawdzić siebie i swoje możliwości. Korzystając z wszelkich środków transportu oszukujecie nie tylko nas Organizatorów czy innych Uczestników Rajdu, ale przede wszystkim – siebie. 4.Zalecany ekwipunek osobisty: - dwie pary wygodnych butów, - 3-4 pary skarpetek, - latarka, - okrycie przeciwdeszczowe, - kompas, - prowiant na jedną dobę, - podstawowe środki opatrunkowe (na trasie różne rzeczy mogą dopaść, a do punktów daleko:)), - śpiwór i karimata dla korzystających z noclegu sobota/niedziela 5.W ramach wpisowego Organizatorzy zapewniają: niezapomniane wrażenia, dwa ciepłe posiłki – jeden na trasie (jeżeli do niego nie dojdziecie to pech:)) oraz jeden na mecie, 1 czekoladę, 1,5 litra wody mineralnej, przewóz bagaży, środki opatrunkowe na punktach kontrolnych, mapę. 6.Inne uwagi organizacyjne: - na trasie jesteś zdany wyłącznie na siebie, swoje umiejętności posługiwania się mapą, - Organizatorzy nie przewidują zwożenia osób, które nie mogą ukończyć Rajdu, z trasy, - na trasie rozmieszczone będą punkty kontrolne oraz jeden punkt sanitarno - gastronomiczny. - w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w rajdzie lub nie zgłoszenia się na start NIE PRZYSŁUGUJE zwrot wpłaconego na konto wpisowego! 7.OSTATECZNA INTERPRETACJA REGULAMINU NALEZY DO ORGANIZATORÓW!! Oprócz ogromnej satysfakcji, dla osób, które ukończą rajd przewidujemy nagrody, dla wszystkich, którzy wystartują – upominki oraz dyplomy. Oto regulamin SETKI Z HAKIEM WĘDROWNICY! Jeżeli jesteście chętni i chcecie sprawdzić swoje możliwości to proszę dać mi znać do 04.05.2008, będziemy zgłaszać się wspólnie dnia Sob 21:52, 12 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||