Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Jarocin Wielkopolska





    Temat: nowe tablice - oznaczenia
    Witam

    Czy może ktoś wie, gdzie znaleźć jakąś stronę ze spisem oznakowań
    przypisanych poszczególnym powiatom?
    Znalazłem do tylko wielkopolskę

    A jeśli takowej strony nie ma, to może dopisalibyście oznaczenia ze swojego
    rejonu, wrzuciłbym to na stronę. Albo przekazał komuś do wrzucenia. Dzięki.

    ---------------------------

    Tak więc zaczynam:

    CT - Toruń !!!!!!!!!!

    CTR - Toruń (powiat)
    CB - Bydgoszcz
    CW - Włocławek
    CWL - Włocławek (powiat)
    CIN - Inowrocław
    CG - Grudziądz
    CGD - Grudziądz (powiat)

    ------------------------------
    i te z wielkopolski:

    Powiaty grodzkie

    Kalisz PK
    Konin PN
    Leszno PL
    Poznań PO

    Powiaty

    Chodzież PCH
    Czarnków-Trzcianka PCT
    Gniezno PGN
    Grodzisk PGO
    Jarocin PJA
    Kalisz PKA
    Kępno PKE
    Koło PKL
    Konin PKN
    Kościan PKS
    Krotoszyn PKR
    Leszno PLE
    Międzychód PMI
    Nowy Tomyśl PNT
    Oborniki POB
    Ostrów POS
    Ostrzeszów POT
    Piła PP
    Pleszew PPL
    Poznań POZ
    Rawicz PRA
    Słupca PSL
    Szamotuły PSZ
    Środa PSR
    Śrem PSE
    Turek PTU
    Wągrowiec PWA
    Wolsztyn PWL
    Września PWR

    ----------------------------

    pozdrowienia
                    Piotr

    PS. Jeśli będziecie dopisywać, to tylko te, których nie było ;-)





    Temat: Poszukiwani MK z Wielkopolski i województw ościennych
    Otello_ popelnil byl nastepujacy tekst:
    : Witam!

    : Wielkopolski. Ot??, pkp zapewnia Nas wszystkich ?e po?owa poci?g?w regionalnych
    : je?d??cych po wlkp. i wi?kszo?? pospiesznych od grudnia przestanie kursowa?.

    No i slusznie. Przeciez to skandal, popatrz jak te pociagi na trasie
    Poznan-Wroclaw sa zatloczone (osobowe i pospieszne, ekspresy pustawe).
    Przeciez nie mozna dopuszczac do tego zeby ludzie w takich warunkach jechali,
    dzieki tym cieciom zmniejsza sie straty PKP (bo do kazdego pasazera sie
    doplaca) oraz zapewni sie pasazerom wiekszy komfort (IC albo PKS zamiast
    EN57). Jak juz sie uporaja z PR to sie wezma tez za IC, w koncu
    tez przynosi straty. Dochodowe jest tylko Cargo (tylko nie wiem
    czy dalej bedzie jak przestanie zarabiac na wynajmowaniu lokomotyw).
    W kazdym razie za pare lat ma nie byc zadnych przewozow pasazerskich,
    juz o tym pisalem na grupie:
    http://www.kolej.pl/~mczapkie/inne/dnoPKP.gif

    : Planuj? r?wnie? ca?kowicie zawiesi? ruch na liniach do Krotoszyna tj.
    : Ostr?w-Krotoszyn-Leszno i Ole?nica-Krotoszyn-Jarocin.

    No i bardzo dobrze. Taki jest trend - jak zobaczylem ze na
    Ostrow-Glogow nie ma pospiesznego a osobowe jakos dziwnie rzadko
    i o dziwnych porach kurskuja, to sie od razu domyslilem ze linia
    do wyciecia. A Leszno-Zbaszynek kiedy?

    Sorry za sarkazm ale rece opadaja po prostu.

    Mc







    Temat: [SA] Drugie województwo w Polsce.


    Jak obsłużyć ? Na obecnym poziomie ? Nie zgodzę się, że jest wystarczająca,
    bo zaraz będzie KKS w zastępstwie zepsutego szynobusa, a przy próbie


    No przecież mówię, że w rezerwie są 4 pojazdy, poza tym obiegi nie są aż tak
    duże w Wielkopolsce, pojazdy stoją po kilka godzin w Poznaniu na tankowanie i
    PK, co powinno być robione w nocy.


    zwiększenia - uatrakcyjnienia połączeń wyjdzie, że nie można bo brak taboru.
    Le - Jarocin na 4 parach to nie jest właściwa obsługa.


    Przy takiej prędkości i czasie przejazdu na chwilę obecną nie będzie tam
    wiekszej ilości połączeń.

    Głogów - Ostrów
    Dlaczego Wielkopolska ma przekazać szynobus do obsługi tej linii skoro większy
    odcinek leży poza granicami reionu??

     Piła - Wałcz na 3 parach niewielu

    przyciągnie.


    Na Piła -Wałcz przewiduje się zwiększenie liczby połączej i jest na to autobus
    szynowy gotowy,

    A w zasadzie jest jeszcze kilka linii zelektryfikowanych gdzie


    puszczanie EZT jest przesadyzmem, a kupowanie takich krótkich elektryków -
    pod kątem uniwersalności - nie ma sensu.


    Nie będzie zakupów elektrycznych szynobusów!





    Temat: Katowice-Kluczbork-Poznań, pociągi lokalne i dalekobieżne
    Wielkopolanin ja w sezonie letnim do Czarnieckiego lub do Gwarka dałbym łącznik przez Jarocina Do Gniezna ,a nawet może Bydgoszyczy lub skomunikował to jakimś lokalnym kiblem, wtedy Gniezno( prawie chyba 80tys, miasto i ośrodek turystyczno-pielgrzymkowy, po drodze jeszcze 30 tys. Września- bez powiatów liczę ,dostałyby świetne połączenie z Częstochowa , Krakowem ,Zakopanem), w dodatku przypadku Bydgoszczy, Inowrocławia Gniezna , Wrześni , brak połączenia z Ostrowem Wielkopolskim i przesiadki na z Kalisz. PKS wycofał dość rentowne autobusy i jest luka z kierunku Gniezna , Wrześni , na Ostrów , Kalisz i na południe Polski.Łącznik do Gwarka lub chociaż sezonowo do Czarnieckiego by się przydał.



    Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10
    Wielkopolanin widać ziomek ,ze pomyślałeś o Wielkopolsce. Mała korekta do tego co napisałeś. ten pociąg z Gniezna do Ostrowa, przez Jarocin - Wrześnię , wydłużyłbym do Kalisza. swego czasu parę miesięcy temu PKS Gniezno wycofał dwa rentowne kursy do Kalisza , które nie zostały przywrócone po remoncie mostu na Warcie w Pyzdrach i w efekcie brak połączeń do Kalisza , aż się o nie prosi. te pomysły są dobre wyślij je do PKP PR.dodałby jeszcze jakiś skład Do łodzi Kaliskiej przez Kutno, bo na tej trasie nie ma nic kompletnie , a nikt nie pomyśli by po przetrasowaniu "Włókniarza" na Ostrów coś na tą drugą trasę dać, no i do tego pociągu z Poznania do Częstochowy dołożyłbym jeśli nie stałe to w okresie letnim turystyczno - pielgrzymkowym, dołożyłbym coś od Strony Gniezna i Wrześni.

    [ Dodano: 03-04-2009, 19:58 ]
    tak swoją droga ten przyspieszony Szklarska Poręba , Wrocław - Krotoszyn - Września- Gniezno - Gdynia fajny by był



    Temat: Gostyń


    | Dzisiaj jeden gość z jak łatwo sie domyślić Gostynia powiedział mi, że jest
    | w tym miasteczku hobbysta posiadający wiele zabytków techniki m. innymi
    | parowóz.
    | Może ktoś wie czy warto tam się wybrać i pooglądać.
    | Na linii Leszno Gostyń kursuje też ciekawy autobus szynowy dwuosiowy.

    Faktycznie jest taki czlowiek.
    Swego czasu mial nawet dwa parowozy w tym jeden
    na szerodosc 785mm.Ten jednak spzedal.
    Drugi Px48 jes pieknie wyremontowany i
    stoi (prznajmniej 3 miesiace temu stal)
    po dachem.


    Człowiek o którym piszecie nazywa się Peda. Jest on miłośnikiem i kolekcjonerem
    starych pojazdów (w tym parowozów). Jest bardzo miły. W Gostyniu zna go prawie
    każdy. Tak więc trafić do niego nie będzie trudno.

    Odnośnie szynobusu na trasie Leszno - Gostyń kursują dwa wielkopolskie
    szynobusy SA105-001 i SA105-002, mijankę mają właśnie w Gostyniu. Stacja choć
    trochę wymarła ma swój urok (trzy perony, semafory kształtowe działające oraz
    dość duży budynek stacji).

    Dojazd do Gostynia pociągiem z Jarocina i Leszna tylko dwa razy dziennie,
    wcześnie rano i po południu, PKS-em z Poznania, Kościana i Leszna dość często.

    Pozdrawiam:
    Maciej Lis
    <Mattijah





    Temat: Największa wieś w Polsce
    Najprościej sprawy komunikacji w Wielkopolsce rozpisać po miastach powiatowych, w ten sposób:

    Chodzież - Posiada MZK, brak PKSu

    Czarnków - MZK

    Gostyń - brak tego typu przedsiębiorstw

    Gniezno - MPK, PKS

    Grodzisk Wielkopolski - brak tego typu przedsiębiorstw

    Jarocin - JLA (Jarocińskie Linie Autobusowe)

    Kalisz - KLA (dawniej MZK), PKS

    Kępno - brak tego typu przedsiębiorstw

    Konin - MZK, PKS

    Koło - PKS

    Kościan - brak tego typu przedsiębiorstw

    Krotoszyn - MZK

    Leszno - MZK, PKS

    Międzychód - brak tego typu przedsiębiorstw

    Nowy Tomyśl - brak tego typu przedsiębiorstw

    Oborniki - brak tego typu przedsiębiorstw

    Ostrów Wielkopolski - MZK, PKS

    Ostrzeszów - brak tego typu przedsiębiorstw

    Piła - MZK, PKS

    Pleszew - brak tego typu przedsiębiorstw (choć komunikację w tym mieście obsługuje KLA. Mają nawet swój oddział)

    Poznań - MPK, PKS

    Rawicz - brak tego typu przedsiębiorstw (komunikację obsługuje Auto-Kar)

    Szamotuły - brak tego typu przedsiębiorstw

    Turek - PKS

    Wągrowiec - ZKM

    Września - brak tego typu przedsiębiorstw

    Słupca - brak tego typu przedsiębiorstw

    Śrem - brak tego typu przedsiębiorstw

    Środa Wlkp. - brak tego typu przedsiębiorstw

    Wolsztyn - brak tego typu przedsiębiorstw

    Złotów - brak tego typu przedsiębiorstw

    Sumując:

    Powiatów – 31

    Zakładów Komunikacji – 12

    Przedsiębiorstw PKS - 9

    Przypominam, że powyższe zestawienie oparte jest TYLKO o stolice powiatów. Przewoźnicy z okolic Poznania nie byli brani pod uwagę.



    Temat: Sempowy projekt rozkładu 2009

    Jakoś we "Wrocławianinie" nie było tłumów na trasie z Wrocławia do Jarocina/Wrześni. Szkoda publicznych pieniędzy. Podzielam zdanie Sempa, że 3 pary (4 w sezonie) całkowicie wyczerpują zapotrzebowanie na tej trasie.

    Nie dziwię się że tłumów nie było, jeśli robi się pociąg pod widzimisię przegranego przetargu w Kujawsko - Pomorskim. I tak "Wrocławianin" jeździł przez większość czasu objazdem w jedną stronę przez Kluczbork, w drugą przez Krotoszyn do tego jeszcze od Krotoszyna do Wrocławia jako osobowy. To raczej odstrasza pasażerów niż przyciąga. Dopiero pod koniec kursowania kiedy wrócił na swoją trasę frekwencja się podnosiła. Ale mi chodzi o łącznik do pociągu "Bachus" z Gdyni do Jeleniej Góry, który kursował jeszcze w rozkładzie 2003/2004. Pociąg cieszył się wysoką frekwencją (w okresach przedświątecznych ludzie tłoczyli się na korytarzu), a mimo zapotrzebowania pociąg zlikwidowano. Lepiej zrobić w PKP PR absurdalne połączenia typu Wrocław - Grudziądz, to tak jakby utworzono połączenie pospieszne Wrocław - Piła, i mieć pretensje że mało osób jeździ.

    A co do nocnego pociągu Kołobrzeg - Kluczbork - Katowice to dlaczego on nie jest całoroczny? Zapotrzebowanie jest, o czym świadczy wysoka frekwencja w styczniu, chyba że faworyzuje się linię z Poznania do Wrocławia. Całoroczny pociąg Kołobrzeg - Katowice - Kraków w postaci "Krakowianki" to nie jest żadne rozwiązanie problemu. Pasażer z Ostrowa Wielkopolskiego (Kalisza), Kępna czy Kluczborka, wybierze samochód lub PKS, zamiast żmudnych przesiadek we Wrocławiu lub Poznaniu. Dzięki takiemu postępowaniu PKP PR, powstaje pełno kursów pospiesznych PKS czy innych typu "Polski Expres", oraz moda na busy. Dla PKP PR każdy pociąg jest nierentowny, nawet kiedy jest dochodowy.



    Temat: [cyt][Wlkp][RJ 2005] Pospieszne i GostyĂą


    | Być może od 12 grudnia kursować będą dodatkowe pociągi na trasie
    | Leszno - Gostyń. Wtedy zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy pociągów.
    | Dyrektor Wielkopolskich Zakładów Przewozów Regionalnych w Poznaniu
    | potwierdził, że dodatkowe połączenia na tej trasie są brane pod uwagę,
    | nie jest to jeszcze jednak całkowicie pewne. kz

    Tych kursów na Leszno - Gostyń będzie nawet 3 i to wszystkie do Jarocina, a
    nawte jedno do Gniezna. Ma się rozumieć trzy pary. Rozkład jazdy jest juz
    przygotowany, a teraz jest czas na to żeby go porządnie rozreklamować i
    przyciągnąć pasażerów do kolei.
    Rok 2004, mam nadzieję, był najgorszym w historii rokiem dla tej linii.
    :)Teraz już będzie tylko lepiej.


    Też mam taką nadzieję :)
    Przykro mi było jak zamkneli połączenie w którym szynobus
    na odcinku Gostyń-Leszno nie był w stanie pomiescić wszystkich pasażerów
    zwłaszcza rannego kursu.
    Jednakże po półrocznej przerwie frekwencja jest mniejsza
    ale mam nadzieje iz po czasie wróci do normy zwłaszcza po dołożeniu pociągów
    które są tam niezwykle potrzebne.
    Zresztą PKP poinformowało o wznowieniu kursów na dzien przed
    kiedy wszyscy juz mieli wykupione bilety miesieczne PKS.
    Nie wspomne już o tym iz konduktor nie jest w stanie obsłuzyć wszystkich
    podróznych gdyż na vałej trasie jest czynna tylko jedna kasa w Borku Wlkp.
    Do tej pory w celu ułatwienia odprawy podróżnych nie wprowadzono np.  biletów
    nominałowych strefowych i wciąż konduktor wypisuje blankiety co zajmuje sporo
    czasu.Ale przecież to PKP.

    Pozdrawiam serdecznie
    Tomek

    ***********************************************
    KRZYWIŃSKA KOLEJ DREZYNOWA
    http://www.krzywinskie.drezyny.com
    Tel 600292454
    ***********************************************





    Temat: [SA] Drugie województwo w Polsce.


    No przecież mówię, że w rezerwie są 4 pojazdy, poza tym obiegi nie są aż
    tak
    duże w Wielkopolsce, pojazdy stoją po kilka godzin w Poznaniu na
    tankowanie i
    PK, co powinno być robione w nocy.


    1) No to powiedz, który szynobus zastąpi połączenia gdy będzie stało 6 szt.
    (a może więcej ?) jak było w czerwcu tego roku ? Czy z powodu awaryjności
    szynobusów mamy umowę z Cargo dot. obsługi awaryjnej odcinków składem
    wagonowym ? Stablizacja gotowości technicznej nowych pojazdów jeszcze jakiś
    czas potrwa...

    2) Ile szynobusów ma przewidzianych w tym roku rewizję główną (czy jakoś
    tak) i dłuższy przestój ? W zeszłych latach zdaje się stały z tego powodu po
    miesiącu jakieś pojazdy wielkopolskie ?

    3) Hint: Czy zapotrzebowanie na szynobusy w funkcji czasu jest stałe ?
    Odpowiedź NIE ! Zawsze będą w ciągu dnia pory, gdy będzie ich potrzeba
    więcej, a w innych porach mniej. Poczekam, aż PWK wróci do stanu normalności
    i popatrzymy na ile pojemność pojazdów zaspakaja zapotrzebowanie. Ciekawe
    też jak modernizacja obu linii spalinowych wychodzących z węzła wpłynie na
    zapotrzebowanie na szynobusy i skąd je wówczas wytrzasną.


    | zwiększenia - uatrakcyjnienia połączeń wyjdzie, że nie można bo brak
    | taboru.
    | Le - Jarocin na 4 parach to nie jest właściwa obsługa.

    Przy takiej prędkości i czasie przejazdu na chwilę obecną nie będzie tam
    wiekszej ilości połączeń.


    Nie będzie bo Ty tak powiedziałeś, czy ktoś robił badania, że np. ol 13:30
    nie ma chętnych ? Na wielu liniach w niektórych porach jest mniej chętnych,
    ale w imię utrzymania dobrej siatki połączeń ponosi się koszt choćby tych 5
    par na dobę.


    Głogów - Ostrów
    Dlaczego Wielkopolska ma przekazać szynobus do obsługi tej linii skoro
    większy
    odcinek leży poza granicami reionu??


    Odcinek _częściowo_ leży poza granicami regionu, nie cały. To z tego powodu
    dlaczego jeżdżą do Chojnic, a nie do Lipki Kraj ?
    W imię integracji sieci połączeń ? Wiadomo, że muszą się dogadać z innymi
    samorządami, jeżeli coś ma się tutaj dziać, ale to co jest jest chore.
    Dolnośląskiego za szybko nie ma co podejrzewać o skierowanie tutaj
    szynobusa, lubuskiego - także wątpliwe, więc co - na szubienicę !? Wszystkie
    3 samorządy umyją rąsie, bo nie nasze i olał - dobre podejście.

    Podejście samorządów do tego odcinka obrazuje chociażby korespondencja z 3
    UMW których dotyczy dot. skomunikowań: Wielkopolskę jako jedyną oczywiście
    było stać na "to nie w naszej gestii", inne przeprowadziły w tej sprawie
    korespondencję z PKP PR biorąc jednak problem pod swoje skrzydła.


    Nie będzie zakupów elektrycznych szynobusów!


    I słusznie, nie mają one sensu.

    Mick M.





    Temat: [Lubuskie] Wschowa bez pociągów


    Kurpiewski zapewnia jednak, że na razie nie podjęto decyzji o likwidacji
    połączeń, a jednocześnie trwają rozmowy z samorządami województwa
    dolnośląskiego i wielkopolskiego.

    - W przyszłym tygodniu chcemy rozmawiać z marszałkiem lubuskim. Wydaje
    się, że powinniśmy się dogadać - zapewnia Kurpiewski.


    Przydałoby się...

    Patrząc na RJ ciężko będzie szlak Leszno - Głogów zorganizować na SA, jakby
    Wlkp. chciało, no chyba że poprzestawiają rozkład. Lubuskie też tutaj
    niewiele zmieni, bo nie sądzę żeby miało takie możliwości taborowe, żeby
    swoje SA wystawić choćby na pociąg ZG - LE.

    Nie znam dzisiejszych obiegów, ale patrząc po RJ jeden SA dość długo stoi w
    Lesznie nieużywany, więc może:

    Poc. 76331 (pierwszy do Głogowa) może po korekcie RJ pojechać z Krotoszyna
    zamiast 7721(będzie SA w jedną stronę), chociaż będzie to wymagało zapewne
    10 minut cofnąć pociąg. Musiałby jednak pewnie wrócić niedługo potem do
    Leszna, proponuję na 9:00 na kurs do Jarocina.

    Kolejny 8:10 Leszno - ZG niech jedzie na parowozie, jako Wolsztyn - ZG przez
    Leszno, Głogów - przynajmniej w weekendy - wszyscy będą zachwyceni :-) Co Ty
    na to Andrzej ? Wróci też jako ZG - Wolsztyn, węgiel tańszy niż ropa, tylko
    wodę musiałby w Głogowie z Odry ciągnąć...

    A tak serio, to pewnie będzie musiał poczekać na przyjazd SA z Głogowa i
    znowu kurs nazad do ZG, albo nawet Czerwieńska na zatankowanie(?)  o 9:40 ?
    Trochę później niestety... Leszno 9:40 - Głogów 10:45/6 - ZG 12:00,
    następnie powrót ZG 13:40 - Gł. 14:45 / 46 - Le 15:41/43 - Ostrów 17:33. Ale
    musiałby zrobić PK i tankowanie w ZG lub Czerwieńsku, jak nie to godzina
    wcześniej w stronę powrotną.

    Wieczorna para też wydaje się mogłaby pojechać na tym samym SA: z Leszna o
    19:32 jako pociąg Ostrów - Głogów (7733+76335) i zaraz powrót 20:45 Głogów -
    Krotoszyn;

    Dolnośląskie z Lubuskim musiałoby jedynie zorganizować tabor - zapewne
    tradycyjny na poranny Głogów 6:04 - Leszno, i Leszno 15:42 - Głogów.

    Jak byk od dawna brakuje też pary wczesno popołudniowej, może w końcu
    samorząd by to rozwiązał np rezygnując z bezpośredniego do ZG (zastąpić go
    EZT na Głogów - ZG), a w zamian pojechać po zakładanej przyjeździe SA o
    10:45, wyjazd 11:45 Głogów - Le 12:40, tutaj PK, tankowanie i dalej Le
    13:30 - Głogów 14:35 i dalej Głogów 14:45 - Leszno 15:41/43 - Ostrów 17:33.

    Czyli byłoby:
    LE 6:25, 9:40; 13:30; 15:42(skład); 19:32
    GŁ: 7:30, 10:45; 13:35; 17:03(skład); 20:37

    GŁ: :6:04(skład); 8:00; 11:45; 14:45; 20:45
    LE: 7:10(skład); 8:55; 12:40; 15:40; 21:40

    Te z Głogowa mi się nie podobają, druga wersja to zaangażować dodatkowy
    skład i zrobić:

    LE 6:25, 9:40; 12:30(skład); 15:42(skład); 19:32
    GŁ: 7:30, 10:45(do ZG); 13:50(skład); 17:03(skład); 20:37

    GŁ: :6:04(skład); 8:00; 13:45(z ZG); 15:46 (skład); 20:45
    LE: 7:10(skład); 8:55; 14:40; 16:52(skład); 21:40

    Tyle zabawy, liczę że nie zlikwidują przy takich możliwościach i
    rzeczywiście samorządy poczują, że to ich i nie zawalą sprawy.

    Mick M.





    Temat: Nowa lista "trefnych" stacji
    Za http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=520768

    "Województwo dolnośląskie
    Brak zastrzeżeń

    Województwo kujawsko-pomorskie
    Stacja Paliw "Ol-mar", TORUŃ, ul. Okrężna 17/25
    Stacja Paliw DULCET Sp. j. Z.P.Ch. Strzyżewa,
    DĄBROWA CHEŁMIŃSKA, ul. Bazowa 31"
    PETRON Sp.j.,KSIĄŻKI, ul. Północna 8

    Województwo lubelskie
    Stacja Paliw PHU "LECH", BEŁŻYCE, ul. S. Żeromskiego 3
    Stacja Paliw PUH ""HEKSAN"" Posim, Pączek Sp.j.
    RADZYŃ PODLASKI, ul. Warszawska 131
    Stacja Paliw "ALANDEX", GOŚCIERADÓW FOLWARK
    Stacja Paliw nr 1440 PKN ORLEN S.A., CHEŁM, ul. Podgórze

    Województwo lubuskie
    Stacja Paliw PHU "DAREX" D. Herman, BOGDANIEC, ul. Leśna 17
    Stacja Paliw W. Borucki, GORZÓW WIELKOPOLSKI, ul. Podmiejska 15c
    Stacja Paliw PHU ""RONDO"" Anioł Mirosław,
    GORZÓW WIELKOPOLSKI, ul. Podmiejska 17
    Stacja Paliw P.W. D.Mokrzycki, PRZYLEP, ul.22-lipca 86 B

    Województwo łódzkie
    Stacja Paliw EUREKA Sp.z o.o., ŁÓDŹ, ul. Piłsudskiego 135
    Stacja Paliw CIECH PETROL Sp.z o.o. W. Gajda,  ŁASK, ul. Objazdowa 4
    "Stacja Paliw EUREKA Sp.z o.o., PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, ul. Rakowska 30/32"
    Stacja Paliw  "J-R" J. Zieliński, CHECHŁO II, ul Pabianicka 15

    Województwo małopolskie
    Stacja Paliw Petroplus Sp.J., LUBORZYCA 191
    Stacja Paliw Petroplus Sp.J., POBIEDNIK WIELKI
    Stacja Paliw  "OTO" Sp.z o.o., NIEPOŁOMICE.,  ul. Płaszczowska

    Województwo mazowieckie
    Stacja Paliw GEANT POLSKA, WARSZAWA, ul.Puławska 427
    Stacja Paliw nr 79  Sp.z o.o., 05-530 GÓRA KALWARIA, ul. Wojska Polskiego 37
    Stacja Paliw PPHU "SATAL", RADOM, ul. 1905 roku 49
    Stacja Paliw PPHU Kastor, RADOM, ul. Wierzbicka 146
    Stacja Paliw "SOMAL" Sp. z o.o., KONIK STARY 56, gm. Halinów
    Stacja Paliw PHU MERICO S.j. Górska Barbara, CHYNÓW,
    Stacja Paliw PKS Sp.z o.o.,  KOZIENICE, ul. Warszawska 59
    Stacja Paliw J.Jaworski SANNIKI ul. Warszawska 185

    Województwo opolskie
    Stacja Paliw nr 1323 PKN ORLEN S.A., OPOLE, ul.Wrocławska
    Stacja Paliw nr 1204 PKN ORLEN S.A., KORFANTÓW, ul. Wyzwolenia 1
    Stacja Paliw Obrót Produktami Naftowymi i Chemicznymi
    Bogusław Sokołowski, PRUDNIK, ul. Sienkiewicza 3
    Stacja Paliw FHU EKO-SAB Sabina Bech, PRÓSZKÓW, ul. Daszyńskiego 1

    Województwo podkarpackie
    Stacja Paliw PHU "Hurt-Detal" J.Dul PRZEWROTNE

    Województwo podlaskie
    Brak zastrzeżeń

    Województwo pomorskie
    Stacja Paliw nr 3 P.T.-Spedycyjne ""WANTRANS""  J.Wanke
    GDYNIA, ul. Rdestowa 65/67
    Stacja Paliw P.H.-U "IWO-POL" I. Gulińska GDAŃSK, ul. Przełom 1
    Stacja Paliw nr 916 PKN ORLEN S.A., SKURCZ, ul. Pomorska 16
    Stacja Paliw J. Mielewczyk, GOWIDLINO, ul. Kartuzka 40
    Stacja Paliw A. Paćkowski, DWOREK, 81-103 Stegna
    Stacja Paliw PPUH INTRANS W. Ptach, LĘBORK MOSTY, ul. Witosa 42

    Województwo śląskie
    Stacja Paliw nr 1 POLTRANS-OIL Sp.z o.o. KATOWICE, ul. Obrońców Westerplatte
    87
    Stacja Paliw "POL-OIL" MYSZKÓW, ul. Kopernika 80
    Stacja Paliw "VICA" PPHU R. Brodowski, CHORZÓW, ul. Inwalidzka 11
    Stacja Paliw Zakład Wielobranżowy "SAJDEX", BYTOM, ul. Strzelców Bytomskich
    Stacja Paliw Zakład Wielobranżowy "SAJDEX", BYTOM, ul. Jana Pawła II 30
    Stacja Paliw PH ZAW-BEL s.c. Czerwik, Sikora, RUDA ŚLĄSKA, ul. Zabrzańska 17
    Stacja Paliw PW "WERIS" s.c. A. Wasowska, J. Jankiewicz, ul. Kościuszki 129,
    OGRODZIENIEC
    Stacja Paliw EMI-PETROL Sp. z o.o., CZĘSTOCHOWA, ul. Akademicka
    Stacja Paliw FHU , CZĘSTOCHOWA, ul. Równoległa 88/98
    Stacja Paliw FHU "HP" H. Piekacz, CZĘSTOCHOWA, ul. Wręczycka 11b
    Stacja Paliw GAZ-AUTO GLIWICE ul. Tarnogórska 163
    Stacja Paliw F.H.U. "GREG', RUDA ŚLĄSKA, ul. Kłodnicka 54
    Stacja Paliw "NIQA" LĘDZINY ul. Pokoju 1

    Województwo świętokrzyskie
    Stacja Paliw PKS S.A., KIELCE, ul. Zagnańska 84
    Stacja Paliw Żmuda, WŁOSZCZOWA, ul.Targowa
    Stacja Paliw MZK Sp. z o.o., STARACHOWICE, ul. Radomska 53
    Stacja Paliw nr 366 PKN ORLEN S.A., KOŃSKIE, ul. Kielecka 7
    Stacja Paliw "FAMIL" Lucjan Frąc, FAŁKÓW, ul. Spacerowa 2a
    Stacja Paliw F.H.U. ROLMET, KAZIMIERZA WIELKA, ul.Kolejowa 130

    Województwo warmińsko-mazurskie
    Stacja Paliw M. Świerczewski, JONKOWO, Plac 650-lecia
    Stacja Paliw,PHU AGRO-DEM M.Szczotka, JELONKI,gm. Rychliki
    Stacja paliw "Benzol" S.J., Koszucki i wspólnicy, OLSZTYN,ul. Lubelska 43
    Stacja paliw "AMAL II", K. Jaguszewski,  PASYM ul. J.Pawła II 17

    Województwo wielkopolskie
    Stacja Paliw KFK-OIL Sp. z o.o. PIŁA, ul. Wawelska 106
    Stacja Paliw REROŃ, J.Reroń, CZARNKÓW,ul. Chodzieska 21
    Stacja Paliw PPH AGROPOL Sp. z o.o., SOKOŁOWO
    Stacja paliw EUROTRADEX Sp. z o.o., JAROCIN, ul.Wrocławska 79
    Stacja Paliw PHU A.Kmieć KONIN ul. Kleczewska 37

    Województwo zachodniopomorskie
    Stacja Paliw "AMBER" Sp.z o.o., SZCZECIN, ul.Gdańska 40
    Stacja Paliw nr 3 "PETROMI", STARGARD SZCZECIŃSKI, ul. Bydgoska 63
    Stacja Paliw SYLTEX, PRZELEWICE
    "AGROMARK", SP. z o.o. , ZŁOCIENIEC, ul.Sobieskiego 27"

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.