|
Strona Główna PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmarucha.opx.pl
|
|
Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Jarocin Wielkopolska
Temat: nowe tablice - oznaczenia
Witam
Czy może ktoś wie, gdzie znaleźć jakąś stronę ze spisem oznakowań przypisanych poszczególnym powiatom? Znalazłem do tylko wielkopolskę
A jeśli takowej strony nie ma, to może dopisalibyście oznaczenia ze swojego rejonu, wrzuciłbym to na stronę. Albo przekazał komuś do wrzucenia. Dzięki.
---------------------------
Tak więc zaczynam:
CT - Toruń !!!!!!!!!!
CTR - Toruń (powiat) CB - Bydgoszcz CW - Włocławek CWL - Włocławek (powiat) CIN - Inowrocław CG - Grudziądz CGD - Grudziądz (powiat)
------------------------------ i te z wielkopolski:
Powiaty grodzkie
Kalisz PK Konin PN Leszno PL Poznań PO
Powiaty
Chodzież PCH Czarnków-Trzcianka PCT Gniezno PGN Grodzisk PGO Jarocin PJA Kalisz PKA Kępno PKE Koło PKL Konin PKN Kościan PKS Krotoszyn PKR Leszno PLE Międzychód PMI Nowy Tomyśl PNT Oborniki POB Ostrów POS Ostrzeszów POT Piła PP Pleszew PPL Poznań POZ Rawicz PRA Słupca PSL Szamotuły PSZ Środa PSR Śrem PSE Turek PTU Wągrowiec PWA Wolsztyn PWL Września PWR
----------------------------
pozdrowienia Piotr
PS. Jeśli będziecie dopisywać, to tylko te, których nie było ;-)
Temat: Poszukiwani MK z Wielkopolski i województw ościennych
Otello_ popelnil byl nastepujacy tekst: : Witam!
: Wielkopolski. Ot??, pkp zapewnia Nas wszystkich ?e po?owa poci?g?w regionalnych : je?d??cych po wlkp. i wi?kszo?? pospiesznych od grudnia przestanie kursowa?.
No i slusznie. Przeciez to skandal, popatrz jak te pociagi na trasie Poznan-Wroclaw sa zatloczone (osobowe i pospieszne, ekspresy pustawe). Przeciez nie mozna dopuszczac do tego zeby ludzie w takich warunkach jechali, dzieki tym cieciom zmniejsza sie straty PKP (bo do kazdego pasazera sie doplaca) oraz zapewni sie pasazerom wiekszy komfort (IC albo PKS zamiast EN57). Jak juz sie uporaja z PR to sie wezma tez za IC, w koncu tez przynosi straty. Dochodowe jest tylko Cargo (tylko nie wiem czy dalej bedzie jak przestanie zarabiac na wynajmowaniu lokomotyw). W kazdym razie za pare lat ma nie byc zadnych przewozow pasazerskich, juz o tym pisalem na grupie: http://www.kolej.pl/~mczapkie/inne/dnoPKP.gif
: Planuj? r?wnie? ca?kowicie zawiesi? ruch na liniach do Krotoszyna tj. : Ostr?w-Krotoszyn-Leszno i Ole?nica-Krotoszyn-Jarocin.
No i bardzo dobrze. Taki jest trend - jak zobaczylem ze na Ostrow-Glogow nie ma pospiesznego a osobowe jakos dziwnie rzadko i o dziwnych porach kurskuja, to sie od razu domyslilem ze linia do wyciecia. A Leszno-Zbaszynek kiedy?
Sorry za sarkazm ale rece opadaja po prostu.
Mc
Temat: [SA] Drugie województwo w Polsce.
Jak obsłużyć ? Na obecnym poziomie ? Nie zgodzę się, że jest wystarczająca, bo zaraz będzie KKS w zastępstwie zepsutego szynobusa, a przy próbie
No przecież mówię, że w rezerwie są 4 pojazdy, poza tym obiegi nie są aż tak duże w Wielkopolsce, pojazdy stoją po kilka godzin w Poznaniu na tankowanie i PK, co powinno być robione w nocy.
zwiększenia - uatrakcyjnienia połączeń wyjdzie, że nie można bo brak taboru. Le - Jarocin na 4 parach to nie jest właściwa obsługa.
Przy takiej prędkości i czasie przejazdu na chwilę obecną nie będzie tam wiekszej ilości połączeń.
Głogów - Ostrów Dlaczego Wielkopolska ma przekazać szynobus do obsługi tej linii skoro większy odcinek leży poza granicami reionu??
Piła - Wałcz na 3 parach niewielu
przyciągnie.
Na Piła -Wałcz przewiduje się zwiększenie liczby połączej i jest na to autobus szynowy gotowy,
A w zasadzie jest jeszcze kilka linii zelektryfikowanych gdzie
puszczanie EZT jest przesadyzmem, a kupowanie takich krótkich elektryków - pod kątem uniwersalności - nie ma sensu.
Nie będzie zakupów elektrycznych szynobusów!
Temat: Katowice-Kluczbork-Poznań, pociągi lokalne i dalekobieżne
Wielkopolanin ja w sezonie letnim do Czarnieckiego lub do Gwarka dałbym łącznik przez Jarocina Do Gniezna ,a nawet może Bydgoszyczy lub skomunikował to jakimś lokalnym kiblem, wtedy Gniezno( prawie chyba 80tys, miasto i ośrodek turystyczno-pielgrzymkowy, po drodze jeszcze 30 tys. Września- bez powiatów liczę ,dostałyby świetne połączenie z Częstochowa , Krakowem ,Zakopanem), w dodatku przypadku Bydgoszczy, Inowrocławia Gniezna , Wrześni , brak połączenia z Ostrowem Wielkopolskim i przesiadki na z Kalisz. PKS wycofał dość rentowne autobusy i jest luka z kierunku Gniezna , Wrześni , na Ostrów , Kalisz i na południe Polski.Łącznik do Gwarka lub chociaż sezonowo do Czarnieckiego by się przydał.
Temat: Propozycje do rozkładu jazdy 2009/10
Wielkopolanin widać ziomek ,ze pomyślałeś o Wielkopolsce. Mała korekta do tego co napisałeś. ten pociąg z Gniezna do Ostrowa, przez Jarocin - Wrześnię , wydłużyłbym do Kalisza. swego czasu parę miesięcy temu PKS Gniezno wycofał dwa rentowne kursy do Kalisza , które nie zostały przywrócone po remoncie mostu na Warcie w Pyzdrach i w efekcie brak połączeń do Kalisza , aż się o nie prosi. te pomysły są dobre wyślij je do PKP PR.dodałby jeszcze jakiś skład Do łodzi Kaliskiej przez Kutno, bo na tej trasie nie ma nic kompletnie , a nikt nie pomyśli by po przetrasowaniu "Włókniarza" na Ostrów coś na tą drugą trasę dać, no i do tego pociągu z Poznania do Częstochowy dołożyłbym jeśli nie stałe to w okresie letnim turystyczno - pielgrzymkowym, dołożyłbym coś od Strony Gniezna i Wrześni.
[ Dodano: 03-04-2009, 19:58 ] tak swoją droga ten przyspieszony Szklarska Poręba , Wrocław - Krotoszyn - Września- Gniezno - Gdynia fajny by był
Temat: Gostyń
| Dzisiaj jeden gość z jak łatwo sie domyślić Gostynia powiedział mi, że jest | w tym miasteczku hobbysta posiadający wiele zabytków techniki m. innymi | parowóz. | Może ktoś wie czy warto tam się wybrać i pooglądać. | Na linii Leszno Gostyń kursuje też ciekawy autobus szynowy dwuosiowy.
Faktycznie jest taki czlowiek. Swego czasu mial nawet dwa parowozy w tym jeden na szerodosc 785mm.Ten jednak spzedal. Drugi Px48 jes pieknie wyremontowany i stoi (prznajmniej 3 miesiace temu stal) po dachem.
Człowiek o którym piszecie nazywa się Peda. Jest on miłośnikiem i kolekcjonerem starych pojazdów (w tym parowozów). Jest bardzo miły. W Gostyniu zna go prawie każdy. Tak więc trafić do niego nie będzie trudno.
Odnośnie szynobusu na trasie Leszno - Gostyń kursują dwa wielkopolskie szynobusy SA105-001 i SA105-002, mijankę mają właśnie w Gostyniu. Stacja choć trochę wymarła ma swój urok (trzy perony, semafory kształtowe działające oraz dość duży budynek stacji).
Dojazd do Gostynia pociągiem z Jarocina i Leszna tylko dwa razy dziennie, wcześnie rano i po południu, PKS-em z Poznania, Kościana i Leszna dość często.
Pozdrawiam: Maciej Lis <Mattijah
Temat: Największa wieś w Polsce
Najprościej sprawy komunikacji w Wielkopolsce rozpisać po miastach powiatowych, w ten sposób:
Chodzież - Posiada MZK, brak PKSu
Czarnków - MZK
Gostyń - brak tego typu przedsiębiorstw
Gniezno - MPK, PKS
Grodzisk Wielkopolski - brak tego typu przedsiębiorstw
Jarocin - JLA (Jarocińskie Linie Autobusowe)
Kalisz - KLA (dawniej MZK), PKS
Kępno - brak tego typu przedsiębiorstw
Konin - MZK, PKS
Koło - PKS
Kościan - brak tego typu przedsiębiorstw
Krotoszyn - MZK
Leszno - MZK, PKS
Międzychód - brak tego typu przedsiębiorstw
Nowy Tomyśl - brak tego typu przedsiębiorstw
Oborniki - brak tego typu przedsiębiorstw
Ostrów Wielkopolski - MZK, PKS
Ostrzeszów - brak tego typu przedsiębiorstw
Piła - MZK, PKS
Pleszew - brak tego typu przedsiębiorstw (choć komunikację w tym mieście obsługuje KLA. Mają nawet swój oddział)
Poznań - MPK, PKS
Rawicz - brak tego typu przedsiębiorstw (komunikację obsługuje Auto-Kar)
Szamotuły - brak tego typu przedsiębiorstw
Turek - PKS
Wągrowiec - ZKM
Września - brak tego typu przedsiębiorstw
Słupca - brak tego typu przedsiębiorstw
Śrem - brak tego typu przedsiębiorstw
Środa Wlkp. - brak tego typu przedsiębiorstw
Wolsztyn - brak tego typu przedsiębiorstw
Złotów - brak tego typu przedsiębiorstw
Sumując:
Powiatów – 31
Zakładów Komunikacji – 12
Przedsiębiorstw PKS - 9
Przypominam, że powyższe zestawienie oparte jest TYLKO o stolice powiatów. Przewoźnicy z okolic Poznania nie byli brani pod uwagę.
Temat: Sempowy projekt rozkładu 2009
Jakoś we "Wrocławianinie" nie było tłumów na trasie z Wrocławia do Jarocina/Wrześni. Szkoda publicznych pieniędzy. Podzielam zdanie Sempa, że 3 pary (4 w sezonie) całkowicie wyczerpują zapotrzebowanie na tej trasie.
Nie dziwię się że tłumów nie było, jeśli robi się pociąg pod widzimisię przegranego przetargu w Kujawsko - Pomorskim. I tak "Wrocławianin" jeździł przez większość czasu objazdem w jedną stronę przez Kluczbork, w drugą przez Krotoszyn do tego jeszcze od Krotoszyna do Wrocławia jako osobowy. To raczej odstrasza pasażerów niż przyciąga. Dopiero pod koniec kursowania kiedy wrócił na swoją trasę frekwencja się podnosiła. Ale mi chodzi o łącznik do pociągu "Bachus" z Gdyni do Jeleniej Góry, który kursował jeszcze w rozkładzie 2003/2004. Pociąg cieszył się wysoką frekwencją (w okresach przedświątecznych ludzie tłoczyli się na korytarzu), a mimo zapotrzebowania pociąg zlikwidowano. Lepiej zrobić w PKP PR absurdalne połączenia typu Wrocław - Grudziądz, to tak jakby utworzono połączenie pospieszne Wrocław - Piła, i mieć pretensje że mało osób jeździ.
A co do nocnego pociągu Kołobrzeg - Kluczbork - Katowice to dlaczego on nie jest całoroczny? Zapotrzebowanie jest, o czym świadczy wysoka frekwencja w styczniu, chyba że faworyzuje się linię z Poznania do Wrocławia. Całoroczny pociąg Kołobrzeg - Katowice - Kraków w postaci "Krakowianki" to nie jest żadne rozwiązanie problemu. Pasażer z Ostrowa Wielkopolskiego (Kalisza), Kępna czy Kluczborka, wybierze samochód lub PKS, zamiast żmudnych przesiadek we Wrocławiu lub Poznaniu. Dzięki takiemu postępowaniu PKP PR, powstaje pełno kursów pospiesznych PKS czy innych typu "Polski Expres", oraz moda na busy. Dla PKP PR każdy pociąg jest nierentowny, nawet kiedy jest dochodowy.
Temat: [cyt][Wlkp][RJ 2005] Pospieszne i GostyĂą
| Być może od 12 grudnia kursować będą dodatkowe pociągi na trasie | Leszno - Gostyń. Wtedy zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy pociągów. | Dyrektor Wielkopolskich Zakładów Przewozów Regionalnych w Poznaniu | potwierdził, że dodatkowe połączenia na tej trasie są brane pod uwagę, | nie jest to jeszcze jednak całkowicie pewne. kz
Tych kursów na Leszno - Gostyń będzie nawet 3 i to wszystkie do Jarocina, a nawte jedno do Gniezna. Ma się rozumieć trzy pary. Rozkład jazdy jest juz przygotowany, a teraz jest czas na to żeby go porządnie rozreklamować i przyciągnąć pasażerów do kolei. Rok 2004, mam nadzieję, był najgorszym w historii rokiem dla tej linii. :)Teraz już będzie tylko lepiej.
Też mam taką nadzieję :) Przykro mi było jak zamkneli połączenie w którym szynobus na odcinku Gostyń-Leszno nie był w stanie pomiescić wszystkich pasażerów zwłaszcza rannego kursu. Jednakże po półrocznej przerwie frekwencja jest mniejsza ale mam nadzieje iz po czasie wróci do normy zwłaszcza po dołożeniu pociągów które są tam niezwykle potrzebne. Zresztą PKP poinformowało o wznowieniu kursów na dzien przed kiedy wszyscy juz mieli wykupione bilety miesieczne PKS. Nie wspomne już o tym iz konduktor nie jest w stanie obsłuzyć wszystkich podróznych gdyż na vałej trasie jest czynna tylko jedna kasa w Borku Wlkp. Do tej pory w celu ułatwienia odprawy podróżnych nie wprowadzono np. biletów nominałowych strefowych i wciąż konduktor wypisuje blankiety co zajmuje sporo czasu.Ale przecież to PKP.
Pozdrawiam serdecznie Tomek
*********************************************** KRZYWIŃSKA KOLEJ DREZYNOWA http://www.krzywinskie.drezyny.com Tel 600292454 ***********************************************
Temat: [SA] Drugie województwo w Polsce.
No przecież mówię, że w rezerwie są 4 pojazdy, poza tym obiegi nie są aż tak duże w Wielkopolsce, pojazdy stoją po kilka godzin w Poznaniu na tankowanie i PK, co powinno być robione w nocy.
1) No to powiedz, który szynobus zastąpi połączenia gdy będzie stało 6 szt. (a może więcej ?) jak było w czerwcu tego roku ? Czy z powodu awaryjności szynobusów mamy umowę z Cargo dot. obsługi awaryjnej odcinków składem wagonowym ? Stablizacja gotowości technicznej nowych pojazdów jeszcze jakiś czas potrwa...
2) Ile szynobusów ma przewidzianych w tym roku rewizję główną (czy jakoś tak) i dłuższy przestój ? W zeszłych latach zdaje się stały z tego powodu po miesiącu jakieś pojazdy wielkopolskie ?
3) Hint: Czy zapotrzebowanie na szynobusy w funkcji czasu jest stałe ? Odpowiedź NIE ! Zawsze będą w ciągu dnia pory, gdy będzie ich potrzeba więcej, a w innych porach mniej. Poczekam, aż PWK wróci do stanu normalności i popatrzymy na ile pojemność pojazdów zaspakaja zapotrzebowanie. Ciekawe też jak modernizacja obu linii spalinowych wychodzących z węzła wpłynie na zapotrzebowanie na szynobusy i skąd je wówczas wytrzasną.
| zwiększenia - uatrakcyjnienia połączeń wyjdzie, że nie można bo brak | taboru. | Le - Jarocin na 4 parach to nie jest właściwa obsługa.
Przy takiej prędkości i czasie przejazdu na chwilę obecną nie będzie tam wiekszej ilości połączeń.
Nie będzie bo Ty tak powiedziałeś, czy ktoś robił badania, że np. ol 13:30 nie ma chętnych ? Na wielu liniach w niektórych porach jest mniej chętnych, ale w imię utrzymania dobrej siatki połączeń ponosi się koszt choćby tych 5 par na dobę.
Głogów - Ostrów Dlaczego Wielkopolska ma przekazać szynobus do obsługi tej linii skoro większy odcinek leży poza granicami reionu??
Odcinek _częściowo_ leży poza granicami regionu, nie cały. To z tego powodu dlaczego jeżdżą do Chojnic, a nie do Lipki Kraj ? W imię integracji sieci połączeń ? Wiadomo, że muszą się dogadać z innymi samorządami, jeżeli coś ma się tutaj dziać, ale to co jest jest chore. Dolnośląskiego za szybko nie ma co podejrzewać o skierowanie tutaj szynobusa, lubuskiego - także wątpliwe, więc co - na szubienicę !? Wszystkie 3 samorządy umyją rąsie, bo nie nasze i olał - dobre podejście.
Podejście samorządów do tego odcinka obrazuje chociażby korespondencja z 3 UMW których dotyczy dot. skomunikowań: Wielkopolskę jako jedyną oczywiście było stać na "to nie w naszej gestii", inne przeprowadziły w tej sprawie korespondencję z PKP PR biorąc jednak problem pod swoje skrzydła.
Nie będzie zakupów elektrycznych szynobusów!
I słusznie, nie mają one sensu.
Mick M.
Temat: [Lubuskie] Wschowa bez pociągów
Kurpiewski zapewnia jednak, że na razie nie podjęto decyzji o likwidacji połączeń, a jednocześnie trwają rozmowy z samorządami województwa dolnośląskiego i wielkopolskiego.
- W przyszłym tygodniu chcemy rozmawiać z marszałkiem lubuskim. Wydaje się, że powinniśmy się dogadać - zapewnia Kurpiewski.
Przydałoby się...
Patrząc na RJ ciężko będzie szlak Leszno - Głogów zorganizować na SA, jakby Wlkp. chciało, no chyba że poprzestawiają rozkład. Lubuskie też tutaj niewiele zmieni, bo nie sądzę żeby miało takie możliwości taborowe, żeby swoje SA wystawić choćby na pociąg ZG - LE.
Nie znam dzisiejszych obiegów, ale patrząc po RJ jeden SA dość długo stoi w Lesznie nieużywany, więc może:
Poc. 76331 (pierwszy do Głogowa) może po korekcie RJ pojechać z Krotoszyna zamiast 7721(będzie SA w jedną stronę), chociaż będzie to wymagało zapewne 10 minut cofnąć pociąg. Musiałby jednak pewnie wrócić niedługo potem do Leszna, proponuję na 9:00 na kurs do Jarocina.
Kolejny 8:10 Leszno - ZG niech jedzie na parowozie, jako Wolsztyn - ZG przez Leszno, Głogów - przynajmniej w weekendy - wszyscy będą zachwyceni :-) Co Ty na to Andrzej ? Wróci też jako ZG - Wolsztyn, węgiel tańszy niż ropa, tylko wodę musiałby w Głogowie z Odry ciągnąć...
A tak serio, to pewnie będzie musiał poczekać na przyjazd SA z Głogowa i znowu kurs nazad do ZG, albo nawet Czerwieńska na zatankowanie(?) o 9:40 ? Trochę później niestety... Leszno 9:40 - Głogów 10:45/6 - ZG 12:00, następnie powrót ZG 13:40 - Gł. 14:45 / 46 - Le 15:41/43 - Ostrów 17:33. Ale musiałby zrobić PK i tankowanie w ZG lub Czerwieńsku, jak nie to godzina wcześniej w stronę powrotną.
Wieczorna para też wydaje się mogłaby pojechać na tym samym SA: z Leszna o 19:32 jako pociąg Ostrów - Głogów (7733+76335) i zaraz powrót 20:45 Głogów - Krotoszyn;
Dolnośląskie z Lubuskim musiałoby jedynie zorganizować tabor - zapewne tradycyjny na poranny Głogów 6:04 - Leszno, i Leszno 15:42 - Głogów.
Jak byk od dawna brakuje też pary wczesno popołudniowej, może w końcu samorząd by to rozwiązał np rezygnując z bezpośredniego do ZG (zastąpić go EZT na Głogów - ZG), a w zamian pojechać po zakładanej przyjeździe SA o 10:45, wyjazd 11:45 Głogów - Le 12:40, tutaj PK, tankowanie i dalej Le 13:30 - Głogów 14:35 i dalej Głogów 14:45 - Leszno 15:41/43 - Ostrów 17:33.
Czyli byłoby: LE 6:25, 9:40; 13:30; 15:42(skład); 19:32 GŁ: 7:30, 10:45; 13:35; 17:03(skład); 20:37
GŁ: :6:04(skład); 8:00; 11:45; 14:45; 20:45 LE: 7:10(skład); 8:55; 12:40; 15:40; 21:40
Te z Głogowa mi się nie podobają, druga wersja to zaangażować dodatkowy skład i zrobić:
LE 6:25, 9:40; 12:30(skład); 15:42(skład); 19:32 GŁ: 7:30, 10:45(do ZG); 13:50(skład); 17:03(skład); 20:37
GŁ: :6:04(skład); 8:00; 13:45(z ZG); 15:46 (skład); 20:45 LE: 7:10(skład); 8:55; 14:40; 16:52(skład); 21:40
Tyle zabawy, liczę że nie zlikwidują przy takich możliwościach i rzeczywiście samorządy poczują, że to ich i nie zawalą sprawy.
Mick M.
Temat: Nowa lista "trefnych" stacji
Za http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=520768
"Województwo dolnośląskie Brak zastrzeżeń
Województwo kujawsko-pomorskie Stacja Paliw "Ol-mar", TORUŃ, ul. Okrężna 17/25 Stacja Paliw DULCET Sp. j. Z.P.Ch. Strzyżewa, DĄBROWA CHEŁMIŃSKA, ul. Bazowa 31" PETRON Sp.j.,KSIĄŻKI, ul. Północna 8
Województwo lubelskie Stacja Paliw PHU "LECH", BEŁŻYCE, ul. S. Żeromskiego 3 Stacja Paliw PUH ""HEKSAN"" Posim, Pączek Sp.j. RADZYŃ PODLASKI, ul. Warszawska 131 Stacja Paliw "ALANDEX", GOŚCIERADÓW FOLWARK Stacja Paliw nr 1440 PKN ORLEN S.A., CHEŁM, ul. Podgórze
Województwo lubuskie Stacja Paliw PHU "DAREX" D. Herman, BOGDANIEC, ul. Leśna 17 Stacja Paliw W. Borucki, GORZÓW WIELKOPOLSKI, ul. Podmiejska 15c Stacja Paliw PHU ""RONDO"" Anioł Mirosław, GORZÓW WIELKOPOLSKI, ul. Podmiejska 17 Stacja Paliw P.W. D.Mokrzycki, PRZYLEP, ul.22-lipca 86 B
Województwo łódzkie Stacja Paliw EUREKA Sp.z o.o., ŁÓDŹ, ul. Piłsudskiego 135 Stacja Paliw CIECH PETROL Sp.z o.o. W. Gajda, ŁASK, ul. Objazdowa 4 "Stacja Paliw EUREKA Sp.z o.o., PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, ul. Rakowska 30/32" Stacja Paliw "J-R" J. Zieliński, CHECHŁO II, ul Pabianicka 15
Województwo małopolskie Stacja Paliw Petroplus Sp.J., LUBORZYCA 191 Stacja Paliw Petroplus Sp.J., POBIEDNIK WIELKI Stacja Paliw "OTO" Sp.z o.o., NIEPOŁOMICE., ul. Płaszczowska
Województwo mazowieckie Stacja Paliw GEANT POLSKA, WARSZAWA, ul.Puławska 427 Stacja Paliw nr 79 Sp.z o.o., 05-530 GÓRA KALWARIA, ul. Wojska Polskiego 37 Stacja Paliw PPHU "SATAL", RADOM, ul. 1905 roku 49 Stacja Paliw PPHU Kastor, RADOM, ul. Wierzbicka 146 Stacja Paliw "SOMAL" Sp. z o.o., KONIK STARY 56, gm. Halinów Stacja Paliw PHU MERICO S.j. Górska Barbara, CHYNÓW, Stacja Paliw PKS Sp.z o.o., KOZIENICE, ul. Warszawska 59 Stacja Paliw J.Jaworski SANNIKI ul. Warszawska 185
Województwo opolskie Stacja Paliw nr 1323 PKN ORLEN S.A., OPOLE, ul.Wrocławska Stacja Paliw nr 1204 PKN ORLEN S.A., KORFANTÓW, ul. Wyzwolenia 1 Stacja Paliw Obrót Produktami Naftowymi i Chemicznymi Bogusław Sokołowski, PRUDNIK, ul. Sienkiewicza 3 Stacja Paliw FHU EKO-SAB Sabina Bech, PRÓSZKÓW, ul. Daszyńskiego 1
Województwo podkarpackie Stacja Paliw PHU "Hurt-Detal" J.Dul PRZEWROTNE
Województwo podlaskie Brak zastrzeżeń
Województwo pomorskie Stacja Paliw nr 3 P.T.-Spedycyjne ""WANTRANS"" J.Wanke GDYNIA, ul. Rdestowa 65/67 Stacja Paliw P.H.-U "IWO-POL" I. Gulińska GDAŃSK, ul. Przełom 1 Stacja Paliw nr 916 PKN ORLEN S.A., SKURCZ, ul. Pomorska 16 Stacja Paliw J. Mielewczyk, GOWIDLINO, ul. Kartuzka 40 Stacja Paliw A. Paćkowski, DWOREK, 81-103 Stegna Stacja Paliw PPUH INTRANS W. Ptach, LĘBORK MOSTY, ul. Witosa 42
Województwo śląskie Stacja Paliw nr 1 POLTRANS-OIL Sp.z o.o. KATOWICE, ul. Obrońców Westerplatte 87 Stacja Paliw "POL-OIL" MYSZKÓW, ul. Kopernika 80 Stacja Paliw "VICA" PPHU R. Brodowski, CHORZÓW, ul. Inwalidzka 11 Stacja Paliw Zakład Wielobranżowy "SAJDEX", BYTOM, ul. Strzelców Bytomskich Stacja Paliw Zakład Wielobranżowy "SAJDEX", BYTOM, ul. Jana Pawła II 30 Stacja Paliw PH ZAW-BEL s.c. Czerwik, Sikora, RUDA ŚLĄSKA, ul. Zabrzańska 17 Stacja Paliw PW "WERIS" s.c. A. Wasowska, J. Jankiewicz, ul. Kościuszki 129, OGRODZIENIEC Stacja Paliw EMI-PETROL Sp. z o.o., CZĘSTOCHOWA, ul. Akademicka Stacja Paliw FHU , CZĘSTOCHOWA, ul. Równoległa 88/98 Stacja Paliw FHU "HP" H. Piekacz, CZĘSTOCHOWA, ul. Wręczycka 11b Stacja Paliw GAZ-AUTO GLIWICE ul. Tarnogórska 163 Stacja Paliw F.H.U. "GREG', RUDA ŚLĄSKA, ul. Kłodnicka 54 Stacja Paliw "NIQA" LĘDZINY ul. Pokoju 1
Województwo świętokrzyskie Stacja Paliw PKS S.A., KIELCE, ul. Zagnańska 84 Stacja Paliw Żmuda, WŁOSZCZOWA, ul.Targowa Stacja Paliw MZK Sp. z o.o., STARACHOWICE, ul. Radomska 53 Stacja Paliw nr 366 PKN ORLEN S.A., KOŃSKIE, ul. Kielecka 7 Stacja Paliw "FAMIL" Lucjan Frąc, FAŁKÓW, ul. Spacerowa 2a Stacja Paliw F.H.U. ROLMET, KAZIMIERZA WIELKA, ul.Kolejowa 130
Województwo warmińsko-mazurskie Stacja Paliw M. Świerczewski, JONKOWO, Plac 650-lecia Stacja Paliw,PHU AGRO-DEM M.Szczotka, JELONKI,gm. Rychliki Stacja paliw "Benzol" S.J., Koszucki i wspólnicy, OLSZTYN,ul. Lubelska 43 Stacja paliw "AMAL II", K. Jaguszewski, PASYM ul. J.Pawła II 17
Województwo wielkopolskie Stacja Paliw KFK-OIL Sp. z o.o. PIŁA, ul. Wawelska 106 Stacja Paliw REROŃ, J.Reroń, CZARNKÓW,ul. Chodzieska 21 Stacja Paliw PPH AGROPOL Sp. z o.o., SOKOŁOWO Stacja paliw EUROTRADEX Sp. z o.o., JAROCIN, ul.Wrocławska 79 Stacja Paliw PHU A.Kmieć KONIN ul. Kleczewska 37
Województwo zachodniopomorskie Stacja Paliw "AMBER" Sp.z o.o., SZCZECIN, ul.Gdańska 40 Stacja Paliw nr 3 "PETROMI", STARGARD SZCZECIŃSKI, ul. Bydgoska 63 Stacja Paliw SYLTEX, PRZELEWICE "AGROMARK", SP. z o.o. , ZŁOCIENIEC, ul.Sobieskiego 27"
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl |
|