Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • teen-mushing.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS do Grójca





    Temat: komunikat PPKS Piaseczno
    > PKS Grójec chce uruchomić kilka takich linii (np. Grójec -
    Prażmów - Piaseczno
    > - Warszawa, Tarczyn - Piaseczno - Warszawa), ale nie może, gdyż
    nie dostaje zez
    > wolenia od Urzędu Marszałkowskiego. Nieoficjalnym powodem odmowy
    jest "nie robi
    > enie" konkurencji dla PPKS Piaseczno, gdyż firma ma złą sytuację
    finansową.

    Jeśli tak w istocie jest to należy odwoływać się wyżej. Niewiele ma
    działanie urzedu wspólnego z uczciwa konkurencją.

    > PKS Grójec chce przede wszystkim pomóc PPKS Piaseczno: stać ich na
    to, bo są bogatsi.

    Oj w to to nie uwierzę. Żadna prywatna firma w kapitaliźmie nie
    działa z pobudek charytatywnych. No chyba, że sypną niewielką
    ilością dochodów na jakąś fundację. Wszystkie firmy interesyje zysk.

    > Zarząd firmy wychodzi z założenia, że dla Mieszkańców powiatu
    piaseczyńskiego l
    > epiej będzie, gdy PPKS Piaseczno stanie się oddziałem PKS Grójec,
    niż gdyby fir
    > ma została zlikwidowana albo zbankrutowałaby.

    I to jest IMHO założenie błędne. Dobrze by było gdyby konkurencyjne
    linie wprowadził PKS Grójec, gdyby gmina wykupiła linie w ZTM (jak
    Legionowo) albo gdyby PPKS został sprywatyzowany (nawet po
    upadłości).

    > PKS Grójec nie jest spółką prywatną, lecz pracowniczo -
    samorządową:

    Ale większość mają pracownicy, czyli osoby prywatne. Zresztą
    wiadomo, ze w przypadku PKSów używa się uproszczonego podziału na
    PKSy i PPKSy. Niezależnie od tego kto przejął udziały wiadomo, że
    firmy już nie są państwowe. A przejęcie pewnego procenta udziałów
    przez samorządy powiatu Grójeckiego (i okolic) gwarantuje IM i tylko
    IM utrzymanie linii potrzebnych a niedochodowych. Piaseczno nie ma
    żadnych gwarancji i Grójec może wejść w stylu takim jak Veolia w
    Gdyni, kasując właściwie wszystkie mniej dochodowe linie.

    > Ponadto nie należy obawiać się likwidacji połączeń: w powiecie
    grójeckim PKS ut
    > rzymuje mnóstwo nierentownych kursów, w których jeździ po zaledwie
    kilku Pasaże
    > rów.

    No tak, ale patrz wyżej. Tamtejsze gminy są współwłaścicielami PKSu,
    nie ma żadnych gwarancji że u nas się zachowa podobnie :(

    > Na przykład: większość kursów relacji Goszczyn - Grójec oraz
    Goszczyn - Białobr
    > zegi są nierentowne, a mimo tego PKS nie likwiduje ich,
    tylko "dopłaca do inter
    > esu" (do tych połączeń nie dokłada się także Gmina Goszczyn, bo...
    nie chce).

    Z czałym szacunkiem dla Goszczyna mieszka tam znacznie mniej ludzi
    niż w gminie Piaseczno. A gmina Piaseczno jest chyba jeszcze
    bardziej skąpa. W końcu jako jedyna w okolicach Wawy nie wykupiła
    nocnika ZTM - mimo, że to tu jest największe zapotrzebowanie (bo
    najwięcej nowych osiedli zasiedlonych przez ludzi z Wawy). Tak więc
    musielibyśmy liczyć na taką samą dobrą wolę PKS jak w Goszczynie.
    Nie przeczę że to możliwe, ale jakoś w to wątpię...

    > PKS Grójec interesuje przejęcie PPKS Piaseczno wraz ze wszystkimi
    połączeniami
    > obsługiwanymi przez PPKS.

    Tu widzę możliwość tylko podpisania umowy, np: z gminą, że
    istniejące linie mają jeździć w niezmienionej wersji (ewentualnie z
    dodaniem brygad, ale nie odchudzone). Umowa musiałaby być na długi
    okres czasu, np: 2-3 lata. Wtedy bym uwierzył w dobre intencje.

    > PKS G posiada też nowe pojazdy.

    Nie przeczę, ale PKS Grójec ma statystycznie więcej starych
    pojazdów. Co normalnie im większy PKS tym więcej starych pojazdów,
    ale z punktu widzenia tego maluczkiego, zwłaszcza po niedawnych
    zakupach (Neoplany, potem Setry i Daby) wygląda to średnio.

    > Nie należy obawiać się PKS Grójec: w powiatach obsługiwanych przez
    firmę (biało
    > brzeski i grójecki) układ komunikacyjny i sieć połączeń są na
    optymalnym poziom
    > ie, a do wielu (nawet małych) miejscowości autobusy docierają
    znacznie częściej
    > , niż ma to miejsce w innych powiatach.

    Jeszcze jedna wątpliwość... te powiaty mają zupełnie inny charakter.
    Powiat Piaseczyński tworzy część aglomeracji i w normalnym kraju
    jeździłyby tu linie miejskie albo nawet byłoby metro/kolejka.
    Zapewnienie konkurencyjnej i opłacalnej komunikacji tu nie jest
    łatwe. Nie wiem czy Grójec podoła.

    Podsumowując, swoje obawy mam, więc nie będę naciskał na przejęcia
    (choć jednego maila mogę wysłać by rozważyli taką propozycję) ale
    też nie bedę słał protestów przeciwko. A jak będzie, zobaczymy,
    komunikacja w Piasecznie od 1995 zawsze była kiepska, chyba gorzej
    być nie może :D

    Pzdr.




    Temat: List otwarty do PKS Grójec - ws. niepunktualno?ci
    Hello, otrzymalem odpowiedz z PKS Grojec - publikuje ponizej:

    ==================================
    Szanowni Państwo

    Informujemy, że obsługę linii autobusowej Zabki - Warszawa rozpoczęlismy w m-cu
    czerwcu b.r. po rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego w którym Miasto
    Ząbki ustaliło m. in. górna granicę dopłat do komunikacji, ramowy rozkład jazdy
    oraz ceny biletów i zakres ulg jakie w tych kursach maja być stosowane /w
    zwiazku z powyższym ulgi o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992r. o
    uprawnieniach do ulgowych przejazdów srodkami publicznego transportu
    zbiorowego D.U. z 2002r. Nr. 175 poz. 1440 z pózniejszymi zmianami w
    obsługiwanych kursach nie maja zastosowania/.
    Posiadajac wiedzę, że przeznaczona przez miasto Zabki dopłata do komunikacji
    starczy do połowy pazdziernika, chcac ja utrzymać dłużej w wyniku wspólnych
    uzgodnień pomiędzy zainteresowanymi stronami z dniem 16 pazdziernika 2006r.
    komunikacja relacji Zabki - Warszawa została przedłużona do Zielonki. Być może
    koncepcja nie była najlepsza ale gwarantowała większe bezpieczeństwo
    ekonomiczne. W wyniku obserwacji po pierwszych dniach jej funkcjonowania i
    trudnosci wynikajacej z warunków natężenia ruchu drogowego, zostały wprowadzone
    nowe autobusy aby uniknać opóznień bedz wypadnięć kursów. Wynikajace opóznienia
    nie sa spowodowane nasza zła wola ale utrudnieniem wynikajacym po pierwsze z
    natężenia ruchu drogowego oraz prac budowlanych na ulicy Kopernika w Zabkach.
    Chcemy nadmienić, że prowadzona komunikacja jest regulowana przepisami ustawy z
    dnia 6 wrzesnia 2001r. o transporcie drogowym / D.U. Nr. 125 poz. 1371 z 2001r.
    z pózniejszymi zmianami / i dokonywanie samowolnych zmian przez przewoznika
    jest niedozwolone.
    W kolportowanych przez nasze obsługi informacjach sa podane godziny odjazdu z
    punktów końcowych oraz obowiazujące w nich przystanki. Jeżeli zdarzy się, że
    autobus zatrzyma się na innych przystankach jest to niewłasciwe działanie
    kierowcy który naraża się na kary finansowe ze strony ZTM.
    Zdajemy sobie sprawę, że występuja opóznienia ale nie sa one spowodowane z
    naszej winy a wynikaja głównie z natężenia ruchu drogowego oraz prac drogowych
    w Zabkach. Może zdażyć się również awaria autobusu czego efektem będzie
    wypadnięcie kursu /ale sa to naprawdę sporadyczne wypadki - w m-cu wrzesniu na
    przebieg ok. 26 000 km na tej linii awarie spowodowały nie wykonanie przebiegu
    w wielkosci 115 km co samo o sobie mówi/.
    Przepraszamy za zaistniałe trudnosci. Ze swej strony robimy wszystko aby
    wyeliminować wszelkie niedociagnięcia i mamy nadzieję, że wywiażemy się z
    zawartej umowy która w przypadku Zielonki kończy się 31 grudnia 2006r., a w
    Ząbkach najprawdopodobniej w dniu 30 listopada 2006r.

    Łaczę wyrazy szacunku
    V-ce Prezes Zarzadu
    mag inż. Wiesław C. (wycialem nazwisko)






    Temat: Sprzatanie Odrzywołu
    Witam wszystkich czytających forum. Mam prośbę żebyście nie
    wypisywali nieprawdziwych i niesprawdzonych informacji na forum.
    Prawdziwa informacja jest tylko taka, że od (dokładnie) 03.09.2007r
    (poniedziałek) do 11.09.2007r (wtorek)nie były opróżniane kontenery.
    Powód jest prosty auto do wywozu śmieci w kontenerach (Smieciarka)
    była w remoncie w warsztacie PKS w Grójcu. Chciałbym wszystkich
    poinformować, że jestem zatrudniony w U.G na stanowisku kierowcy:
    śmieciarki, autobusu, straży pożarnej w Kłonnej i przeszedłem
    ostatnio szkolenie na obsługę samochodu do czyszczenia studzienek
    kanalizacyjnychi użądzenie jest zainstalowane na sam. marki Jelcz.
    Nie jest to 4 etaty lecz 1 obsługujący 4 samochody. Wynagrodzenie
    jest też za 1 i to nie są kokosy ponieważ kierowcy Tirów jeżdzących
    zaznaczam po polsce zarabiają 2 razy więcej. Zgadzam się tylko
    dlatego na tak niskie zarobki ponieważ nie ma mnie w domu tylko 8-9
    godzin dziennie, a na 1 miejscu jest moja miłość czyli żonka W
    moich obowiązkach nie jest sprzątanie w okół kontenerów lecz tylko i
    wyłącznie załadunek i opróżnianie ich na wysypisku. Fakt jest
    natomiast taki, że do tej pory sprzątałem ale tylko dlatego, że
    lubie jak jest czysto. Żadko się zdaża żeby ktoś oprócz mnie
    sprzątał wokół kontenera ale są też takie osoby, a reszta tylko
    wymądrzać się umie. Mam prośbę do naszej społeczności zaglądajcie do
    pozornie pełnych kontenerów ponieważ ok 60% z nich nie jest pełnych
    (sprawdzajcie środkowe klapy). Nie jestem też w stanie dostrzec
    wszystkich pełnych kontenerów i opróżnić wszystkich na czas ponieważ
    mam ich na stanie ok 50 sztuk a w 1 dniu zdołam opróżnić ok 5-8
    (zależne od odległości od wysypiska danego kontenera). Jeżeli
    widzicie przepełniony kontener zgłoście to do U.G. do Pani Moniki
    Waśkiewicz lub Pana Jerzego Godzińskiego, a zapewniam was, że to
    usprawni wyworzenie kontenerów i będą opróżniane tego samego dnia
    lub następnego. Dobra wiadomość jest taka, że dziś przyprowadziłem
    śmieciarkę i od jutra rana zaczynam wraz z 2 pracownikami oczyszczać
    naszą gmine z zaległych śmieci. Przez jakiś tydzień powinienem
    uporać się z zaległościami w całej gminie. Zaczynam od kontenerów
    stojących przy ulicy i w zwartej zabudowie. Jest mi przykro, że są
    tu na forum ludzie, którzy chowając się za nicki (anonimy)za wszelką
    cene chcą komuś obrobić d... i mówią, że to informacje sprawdzone,
    jak tak to proszę o dowody w przeciwnym razie są to hamskie
    oszczerstwa. ...a i jeszcze jedno nie jestem zatrudniony dlatego,
    że moja Mama jest radną lecz jestem wyklafikowanym nie tylko
    kierowcą ale również mechanikiem samochodowym z udokumentowanym 7
    letnim stażem pracy i od dziecka nieudokumentowanym. Od 1982r mój
    Tata ma warsztat samochodowy i wychowałem się z samochodami, a moja
    praca to nie tylko praca lecz hobby. Jak macie jakieś pytania co do
    mojej pracy to pytajcie mnie a chętnie odpowiem. Pozdrawiam Jacek
    Wójcik.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl



  • Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 116 rezultatów • 1, 2 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.