Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Dębica Kraków
Temat: Przecieki 2007/2008
jedyna pewna rzecz to nowa linia autobusowa z Mielca do Debicy od wrzesnia obsługiwana wspólnie przez przewo ników miejskich z obu miast. Gdyby wzieli sie za remont linii to dla Hetmana nalezałoby pomysleć o komunikcji zastepczej. Naprawde szkoda by było gdyby tych kilkadziesiat osób które dzis wsiadło do Hetmana poszło na sasiedni dworzec PKS-u. Dla przewozów z St.W i Tarnobrzega do Krakowa istnieje tylko jedna sensowana trasa-przez Mielec. Jeżeli MKS-y na dobre zadomowia sie na trasie z Mielca do Debicy to przewozy lokalne szynobusami straca sens. Czy nie nalezałoby wtedy oprócz Hetmana uruchomić jeszcze ze dwie pary-trzy osobowych przyspieszonych do Krakowa i spróbować przejąć czę ć pasazerów tych kilkunastu kursów PKS-ów do Krakowa?
Ponoć rozkład autobusów tej linii ma być dostosowany do odjazdów i przyjazdów pociagów w Dębicy. Mielczanie powoli się przyzwyczajają do tego, że mają dworzec kolejowy w Dębicy :-) Jeśli chodzi o pociągi, to bez jakiegoś remontu i podwyższenia prędkości, to możemy sobie wymyślać kolejne pociągi i nic. Szkoda, że w Mielcu umiera kolej i jednocześnie ładuje się bez sensu pieniądze w Kolbuszową - tę linię donikąd.
Temat: mielecka kolej (Rozwadów -Tarnobrzeg - Mielec - Debica i nie tylko
Witam.
Byłem na stonie Hafasa i szlag mnie trafił.
Po prostu rece opdadają. 2 pociągi osobowe do Dębicy i jeszczse skomunikowane z bruttem do Medyki.
To już koniec tej lini.
Musztarda po objedzie
Do końca tego roku i konieć historii.
Tarnobrzeg się ucieszy poniważ podupadający PKS Tarnobrzeg może dłużej pociągnie.
| -- Dokładnie mam podobne myśli, zauważ, że osobówka z Dębicy będzie wyjeżdżała o
4:42 a przyjeżdżać będzie do Rozwadowa na 7:13. Taki czas przejazdu i w takich godzinach powinii dać osobówce w przeciwnym kierunku czyli do Dębicy - wtedy byłaby super skomunikowana z Wrockiem!!! Natomiast osobówka z Dębicy do Rozwadowa powinna z Dębicy wyjeżdżać póżniej tak aby była lepiej skomunikowana z osobókąna Lublin bo nikt nie będzie tym jeździł, bo oczekiwanie w Rozwadowie wynosić będzie chyba 61 min. Chodziło im o to aby skomunikować osobówkę z Dębicy z pociągiem na Warszawę - połączenia tego nie był przez trzy lata, a czas przejazdu jest znacznie dłuższy niż PKS - u, więc oczywiście nikt tym nie będzie jeździł, natomiast czasy przejazdu na Kraków lub Lublin były by konkurencyjne w stosunku do PKS -.ów, a nawet lepsze, więc tam skomunikowań nie robią. Robią za to skomunikowania na Warszawę i Medykę gdzie od dawna koleją prawie nikt nie jeździ, bo dłużej niż PKS-em.
Co robić?! Jest jeszcze kilka innych przekrętów - coś się musi dać zrobić, myślę że nie jes to sytuacja bez wyjścia
POZDRAdrianikos
Temat: Hetman
| a od wtorku pociagi lokalne na linii Debica-Mielec-Tarnobrzeg mają | konkurencje :( Busiarz uruchomił linie z Tarnobrzega do Debicy (sześć
| bolidem Skopanie Osiedle czyli Baranów Sand, Skopanie, Dąbrowice i | Chmielów
Więcej by zarobił gdyby zrobił kursowanie do Tarnowa, a nie do Debicy. A jeszcze wiecej do Krakowa, przez Polaniec.
Niekoniecznie. Oferta miedzy Debica i Tarnobrzegiem byla dotad bardzo skromna - tylko 2 pospieszne PKS-y, busow nie bylo. Do Mielca bylo lepiej, ale glownie w dni powszednie. W soboty i w niedziele prawie nic nie jezdzi. Pociagi jak kursuja, kazdy wie. Musze sie przyznac, ze byc moze sam kiedys skorzystam z tego busa, bo przed poludniem nie ma specjalnie czym sie dostac w tamtym kierunku z Debicy. A juz mi sie nie chce wstawac w nocy na szynobus o 4:42. Ale oczywiscie wole, zeby busiarz nic nie zarobil :-)
Temat: Mielecka kolej nie dostanie ani złotówki z budżetu
z trybuny, lepiej niech dadzą kilka tys zł na dofinansowanie jakiegoś przewoźnika autobusowego, który będzie dowoził ze skomunikowaniami na pociągi do Dębicy.
(Tylko nie PKP ze swoimi KKA)
Bo podobno obecnie Los Caminos, czy jak tam, ma zbyt małe busy.
remont musi byc , przeciez towarowe tez musza po czyms jeździć, ta 20 która jest obecnie to tez nie bedzie na wieki
busiarz ? nikt z Mielca na pociagi do Debicy nie jeździ i nie bedzie jezdził busem, ludzie wsiada w PKS i pojada do Krakowa, albo znajomy podrzuci ich do Debicy na PKP
busiarz nie jeździ w niedziele, pks podobnie
najlepsze wyjscie to własnie KKA
Temat: Zagórz - Kraków w jedyne 7 godzin
Nie rozumiem jaki jest sens pociągu Zagórz - Kraków jadącego 7 godz 16 minut. Przecież jak ktoś wsiądzie w PKS to zanim skład doczłapie się do Rzeszowa będzie już w Krakowie. O co tu chodzi? Aż tęskni się za "Wetliną" jeszcze w
relacji
Na stacji w Debicy nie ma nawet tego pociagu do/z Zagorza na rozkladzie. Z gory zalozyli, ze i tak nikt nim nie pojedzie :-) Tak przy okazji... Jesli zechcemy sie wybrac z Debicy do Zamoscia, to z rozkladu na stacji dowiemy sie, ze jedyny bezposredni pociag to "Hetman". Brakuje dwoch pociagow przez Lubaczow. Ten ostatni nawet jest na rozkladzie jest, ale bez godzin odjazdow. Pozdrawiam pracownikow PR Rzeszow.
Temat: Mielecka kolej nie dostanie ani złotówki z budżetu
remont musi byc , przeciez towarowe tez musza po czyms jeździć, ta 20 która jest obecnie to tez nie bedzie na wieki
No to się zrobi jak z Lipusz - Bytów.
busiarz ? nikt z Mielca na pociagi do Debicy nie jeździ i nie bedzie jezdził busem,
Dlaczego nikt nie jeździ busem do Dębicy?
ludzie wsiada w PKS i pojada do Krakowa, albo znajomy podrzuci ich do Debicy na PKP
No to skoro wszystko się kręci, to po co topić wielkie pieniądze w remont kilku łączników Ocice - linia E30? Wybrano trasę przez Kolbuszową, trudno.
najlepsze wyjscie to własnie KKA
Chyba dla kolejarzy, za darmochę :-)
Pozdrawiam, Franek Grzegorek
Temat: Jasło Stróże
I kto by nimi jeździł chyba tylko MK. Podróż osobówką z Tarnowa do Jasła to 3 h za 15 zł, PKS jedze 1.10 - 1.30 za 8-12 zł(pospieszny). Jeśli juz to osobówka skomunikowana z Dunajcem, oraz Bieszczady przez stróże
Z wyjatkiem E-30, na Podkarpaciu niestety kolej wszedzie bedzie przegrywac z PKS. Tym sposobem, powinny zostac tylko pociagi z Debicy do Przemysla. Ale mysle tez, ze czas jazdy osobowki z Jasla do Tarnowa daloby sie zbic do jakis 2.20. Przy jezdzie z Jasla do samego Krakowa czas juz bylby porownywalny. Moze jakis przyspieszony w typie "Dunajca", ale osobny (wtedy by sie nazywal np. "Magury"). "Bieszczady" bezwglednie przez Stroze, ale lacznica. Chcialbym przy okazji tez zglosic jezdzacy przez Rzeszow pociag "Bieszczady" do kitu, bzdury, itp. roku :-)
Temat: Co w Zagórzu?
Ja patrzyłem w ostatni piątek i sobotę na frekwencję w Solinie. Na przyjazd w Sanoku w piatek 0 (słownie: ZERO) podróżnych, w sobotę - 1 osoba. Żałość ale zasłużona bo jechać tyle to można jajo znieść. Byłem świadkiem sytuacji jak jacyś warszawiacy w Przeworsku pomylili części, zajechali do Przemyśla, poczekali 45 min na PKS-a i byli w Sanoku o 18.15 czyli około godziny przed Soliną (i jeszcze zdążyli na Connexa do Cisnej). To o czym tu gadać. A może ktoś wie czy były już rozmowy PZPR-u ze stroną ukraińską żeby Solinę przywrócić przez Chyrów?
Myslisz ze obecna ekipa PZPRu przywroci tamtedy Soline? Obecy dyrektor PZPRu jest z Krosna wiec caly ruch kierowany jest przez Krosno (smutna to logika ale prawdziwa). Widac zreszta jaki debil z dyrektora PZPRu chocby po terminach kursowania niektorych pociagow dalekobieznych w Bieszczady... np. pociag z Krakowa kursuje wtedy kiedy ferie ma Podkarpacie a nie Małopolska (sic!) natomiast pociagi Debica (odj. 12.42) - Rozwadow - Debica (przyj. 19.25) mialy nie kursowac w ferie szkolne dla Malopolski, natomiast cala linia przebiega przez Podkarpacie! Jeszcze lepszy numer z tym samym pociagiem jest w wakacje, tzn. mimo, ze jest on skomunikowany z pociagami typowo wakacyjnymi (m. in. do Świnoujścia), wlasnie w wakacje wykreslono go z rozkladu...!!! Najlepsze ze taki rozklad zatwierdzil UM przy wspoludziale IRiPK, ktory dostal za to gruba kase...
Temat: Przecieki 2007/2008
Trzeba siedzieć w Mielcu :-) żeby sie w pewnych tematach orientować. Faktycznie dzieciaki nie korzystają ale jeszcze kilka miesiecy temu dojeżdzały (turlały) do Rzemienia porannym szynobusem (prywatny przewoźnik wycofał sie z dowozu młodzieży z Mielca do Rzemienia). Wiem, że ciężko w to uwierzyć ale szynobus wyjeżdzał z Mielca pełny. Sielenke zakonczył PKS Veolia uruchamiając kurs z Baranowa Sand. do Rzemienia przez Mielec.
I jeszcze ciekawostka. Są dni, że tarnobrzeska kasa w przeciwieństwie do mieleckiej przed odjazdem Hetmana nie sprzedaje ani jednego biletu do Krakowa ( głównie ludzie jadą na ląsk i dalej albo do Tarnowa)
W tym momencie jedyne sensowne rozwiązanie (obok całkowitego zawieszenia przewozów pasażerskich), to KKA Dębica - Mielec, jedynie na pozostałym odcinku szynobus. Np. rano. Zwykły autobus mógłby odjeżdzać 30-40 minut później z Dębicy, a przyjechałby na tę samą godzinę do Mielca, co obecnie szynobus. Przynajmniej byłoby skomunikowanie z pośpiesznym z Wrocławia - teraz odjeżdza kuriozalnie11 minut przed przed przyjazdem pośpiecha. No i kursy szynobusu można byłoby wtedy zagęścić. 'Hetmana' szkoda, ale 30 km w 90 minut to masakra, niech już jedzie przez ten Rzeszów.
Temat: Przecieki 2007/2008
Jasne, pomyśleć, że to XXI wiek... Przed wejściem w życie I korekty RJ 2006/2007, wysłałem, do PZPR w Rzeszowie, e-maila z zapytaniem o powód beznadziejnych godzin kursowania szynobusów na linii 25 oraz o braki skomunikowań w Dębicy z pociągami w kierunku z/do Krakowa/Rzeszowa. Dostałem odpowiedź, iż jest to linia jednotorowa, co uniemożliwia skonstruowanie innego rozkładu niż obecny, a kursujące szynobusy nie są skomunikowane z innymi pociągami, ponieważ kursy te nastawione są na dowozy i odwozy dzieci z Rzemienia a nie na stworzenie "idealnej" siatki komunikacyjnej. W rzeczywistości dzieciaki z Rzemienia z tych połączeń nie korzystają. Żenada.
Trzeba siedzieć w Mielcu :-) żeby sie w pewnych tematach orientować. Faktycznie dzieciaki nie korzystają ale jeszcze kilka miesiecy temu dojeżdzały (turlały) do Rzemienia porannym szynobusem (prywatny przewoźnik wycofał sie z dowozu młodzieży z Mielca do Rzemienia). Wiem, że ciężko w to uwierzyć ale szynobus wyjeżdzał z Mielca pełny. Sielenke zakonczył PKS Veolia uruchamiając kurs z Baranowa Sand. do Rzemienia przez Mielec.
I jeszcze ciekawostka. Są dni, że tarnobrzeska kasa w przeciwieństwie do mieleckiej przed odjazdem Hetmana nie sprzedaje ani jednego biletu do Krakowa ( głównie ludzie jadą na ląsk i dalej albo do Tarnowa)
pozdrawiam
Temat: Jasło Stróże
Z wyjatkiem E-30, na Podkarpaciu niestety kolej wszedzie bedzie przegrywac z PKS.
Niekoniecznie. Dawny pociag posp pokonywał trase Jasło Kraków w 2.45 - 2.50 podczas gdy autobus w 3.15.
Tym sposobem, powinny zostac tylko pociagi z Debicy do Przemysla. Ale mysle
tez, ze czas jazdy osobowki z Jasla do Tarnowa daloby sie zbic do jakis
2.20.
Zapomnij, ze ktoś pojedzuie osobówka na tej trasie
Przy jezdzie z Jasla do samego Krakowa czas juz bylby porownywalny. Moze jakis przyspieszony w typie "Dunajca", ale osobny (wtedy by sie nazywal np.
"Magury").
Był już kiedys nazywał sie wetlina. Rekord jazdy tego pociągu na trasie Tarnów Jasło to 1.47, ale dziś nieosiągalny, bo zmiejszono predkości szlakowe na paru odcinkach oraz wprowadzono wiele ograniiczen.
"Bieszczady" bezwglednie przez Stroze, ale lacznica. Chcialbym przy okazji tez zglosic jezdzacy przez Rzeszow pociag "Bieszczady" do kitu, bzdury, itp.
roku
To jest super totalna bzura. Ciekawe jest to, że jak przy obecnym rozkładzie wysiadziesz w Jaśle to szybciej do Tarnowa dojedziesz rowerem niz tym pociągiem.
GN
Temat: Ukrainizacja komunikacji publicznej czyli dlaczego busy są złe
Popieram calkowicie!!!
Z ust mi to wyjales... Nie wiem jak to sie dzieje ze w takim Krakowie Dyrektor Oddziału Nieruchomości (obecnie troche zmienilo sie to rganizacyjnie i nazwa tez) - zreszta jakas pipucha je..na, wynajuje busiarzom powierzchnie PKP wokol Dworca, co doprowadzilo (w glownej mierze) do rozwalenia komunikacji kolejowej do Wieliczki, na kierunek Zakopane, Krzeszowice, Miechow itd.
Ostatnio zauwazylem, zep Podobnie zaczyna sie dziac w Debicy, gdzie w budynkach przydworcowych PKP zagnieździla się prywatna komunikacja autobusowa.
Chodzi Ci pewnie o ten zrujnowany budynek kolo pierwszego peronu? Wbrew pozorom, nie jest to wlasnosc PKP. A w budynku tym jest dworzec Monisu, ktory jezdzi po okolicznych wioskach (autobusami!, a nie busami), stanowiac jedynie konkurencje dla PKS.
Temat: Kursy zawieszone lub zlikwidowane
PKS w Dębicy wprowadził ograniczenia na kursie do Cieszyna. Obecnie do Cieszyna kurs wykonywany jest w (5)-(7), powrót w (6)-(1). Podobnie PKS Włodawa już jakiś czas temu ograniczył kursowanie busa do Krakowa do (4)-(7), z powrotem (5)-(1).
Temat: Przeciwko nowej cegle
| TVP Rzeszow podala:
| Mieszkańcy powiatów mieleckiego, stalowowolskiego i dębickiego | protestują przeciwko zmianom jaki wprowadzi nowy rozkład jazdy pociągów. | Ich zdaniem przygotowano go tak, by pociągami jeździło jeszcze mniej | osób niż dotychczas i by w przyszłości bez problemów można było | zlikwidować niektóre linie. Na razie dotyczy to połączeń Mielec - Lublin | oraz Stalowa Wola - Gliwice przez Dębicę.
A teraz jest juz wiecej: (zdjecie jajecznicy i krotki reportaz)
Nowy rozkład jest oburzjący. Popołudniowa osobówka ze SWR do Dębica nie jest skomonikowana z posp.do Gliwic (a w poprzednij RJP była).Popołudniwa osobówka z Dębicy zmusza do czekania 1,5 h w SWR na cos do Lublina,i w ten sposób traci się połaczenia nocne z Lublina do Szczecina.Bezsens osobowych do Chorzelowa(!!!)a nie do SWR.Jest to celowa dzialanie PKP aby można było tą linie bez przeszkód zamknąć,zważywszy że bilet studencki hetmanem do Krakowa kosztuje 19zl,a PKS-em 14,a Hetman jest o raczej niekorzystnej porze.
Kontrowersyjny rozkład jazdy
Za tydzień -15 grudnia zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy pociągów. Już teraz wzbudza on ogromne emocje i kontrowersje. W liście do ministra infrastruktury mieszkańcy powiatów mieleckiego, stalowowolskiego i dębickiego piszą, że PKP ustalając taki rozkład jazdy zakpiły sobie z pasażerów.
Zobacz film Członkowie komitetu Obrony Linii Kolejowej Dębica - Rozwadów uważają, że nowy rozkład jazdy przygotowano tak, by pociągami jeździło jeszcze mniej osób niż dotychczas. Są przekonani że PKP chce, by rentowność linii spadła poniżej 20 proc. i by w przyszłości bez problemów można ją było zlikwidować. Podobne podejrzenia ma urząd marszałkowski który propozycję nowego rozkładu jazdy dostał kilka miesięcy temu. Urząd Marszałkowski w sierpniu wynajął więc firmę, która w oparciu o opinie mieszkańców regionu przygotowała swoją propozycję rozkładu jazdy. PKP jej nie przyjęły. To wykręty - twierdzą pracownicy Urzędu Marszałkowskiego. Ich zdaniem PKP nie chcą zmian. Pocieszające dla pasażerów może być jedynie to, że Podkarpacki Zakład Przewozów Pasażerskich planuje znów zmienić rozkład jazdy w lutym. Ma on być korzystniejszy niż ten, który będzie obowiązywać od 15 grudnia. Niestety na razie Mielec nie będzie mieć połączenia z Lublinem a Rozwadów i Stalowa Wola z Gliwicami przez Dębicę.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Temat: Przeciwko nowej cegle
                 Nowy rozkład jest oburzjący. Popołudniowa osobówka ze SWR do Dębica nie jest skomonikowana z posp.do Gliwic (a w poprzednij RJP była).Popołudniwa osobówka z Dębicy zmusza do czekania 1,5 h w SWR na cos do Lublina,i w ten sposób traci się połaczenia nocne z Lublina do Szczecina.Bezsens osobowych do Chorzelowa(!!!)a nie do SWR.Jest to celowa dzialanie PKP aby można było tą linie bez przeszkód zamknąć,zważywszy że bilet studencki hetmanem do Krakowa kosztuje 19zl,a PKS-em 14,a Hetman jest o raczej niekorzystnej porze.
Hetmanem jednak trochę ludzi jeździ - wczoraj w kier. Zmościa widziałem Hetmana ( Tarnowie ) w 100% obłożonego co zważywszy na fakt, że ma 8 wagonów i niestudenckie (zwykle robiące najwiecej frkwencji potoki), jest dobrym prognostykiem ale obawy zawsze pozostają.
Natomiast frekwencja pociągu o którym piszesz (popołudniowy Rozwadó Dębica była od Mieleca następująca
Mielec: wys.20/wsiad.25 stan na pokłądzie: 45 Rzochów: 1/0 Rzemień 0/5 Tuszyma 2/1 Dąbie 1/4 Pustków 1/3 Kochanówka 2/4 Pustynia 1/1
W Dębicy wysiadło ok. 50 osób (do wyliczenia na podst. w/w danych)
Z pociągu skorzystało tylko na odcinku Mielec Dębica (wliczam w to również wysiadających w Mielcu, ponad 80 osób.
Co najmniej 3/4 osób, które jechały od Mielca tym pociągiem zmierzały na przesiadkę z poc. Pzrezmyśl - Gliwice. Podobnie jest w inne dni. Przez 3 miesiące badali potki na tej linii i oto efekt. Teraz już jest wszystko jasne Prawda? Czyżby marketing PKP PR chciał wsadzić do pierdla Prezesa Matylę ?
Pozdrawiam
Temat: Osobowki Debica-Rozwadow w nowym rozkladzie
| | | Agonia trwa nadal. Te cztery pary będą wozić tylko powietrze, a pasazerów
| Fakt, ten rozklad zrobiony jest tylko po to, zeby byl. Wywoluje tylko | smiech. Pociagi beda niby jezdzic, ale ich godziny kursowania sa kuriozalne. | Np. pierwszy pociag osobowy z Mielca do Debicy przyjezdza dopiero o 7:39, a | ostatni w dobie w przeciwnym kierunku odjezdza juz o 14:52! Odjazdy z Mielca | nie wygladaja wiele lepiej lepiej. Calkiem zle jest miedzy Mielcem i | Tarnobrzegiem -- tylko 2 pary osobowek :-(
| nowa prywatna linia autobusowa Mielec - Padew. O klientów walczy tez PKs i | miejskie. Â Ta linia dla ruchu lokalnego jest już stracona
| Pewnie to wydluzenie "Hetmana" do Wroclawia ma | zrekompensowac brak tego nocnego pociagu. Ale puszczenie nocnego Wroclawia w | nowym rozkladzie przez Werchrate, to juz | przesada. Po co tak kombinowac, jak jest dobre i sprawadzone rozwiazanie -- | przez Mielec i Tarnobrzeg. Chyba chodzi o to, zeby za wszelka cene jechal | koniecznie przez STOLICE WOJEWODZTWA.
| SEREK
Całkowicie się zgadzam.
Przez Werchratę dlatego, że Wrocek będzie musiał jeździć przez Lubaczów bo to
przecież metropolia, a z Lubaczowa Jest poseł Górny i on to załatwił przed wyborami - tak przynajmniej pisali w Echu Dnia gdzie jest b. dużo inf. o kolei, w tym również o mielecko - rozwadowskiej. Podobno w Lubaczowie była jakaś nocna balanga, na której ustalono że Wrocek będzie jeździł przez Werchratę i inne pipidówy bo Lubaczów to metropolia przezcież.
Ale ja wcale tego nie żałuję tak do końca, choć oczywiście ten pociąg powinien jak najszybciej wrócić na swoje miejsce (przez Mielec jest z Zamościa do Wrocławia ok. 70 km. krócej niż przez tę pipidówkę!!!!!!!).
natomiast powinni uruchomić przynajmniej z jedno co najmniej o takim standardzie jak HETMN połączenie np. z Lublina do Krakowa, z wagonami np. do Zakopanego czy też Krynicy i to dzienne.
Pozdr. Adrianikos
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Temat: Pociagi z Rozwadowa do Debicy moga byc pełne.
----- Original Message ----- From: Przemyslaw Kowalik
| 1) Qrde, a gdzie (i za jakie pieniadze) zrobilbys nowy dworzec PKP w centrum Lublina?
Czołowy po zburzeniu działek na Podzamczu Doprowadzić tor od wiaduktu nad Fabryczną/Męczenników, dalej przez Łęczyńską, wyburzyć slumsy na Bronowicach i mostem nad Bystrzycą na działki aż pod Zamek i Statoil.
I tu Cie mam ;-)! Jakis czas temu byl na pl.regionalne.lublin watek pt. "Lublin- miasto idiotow", gdzie zaproponowal zeby zrobic porzadek z tym syfem, ktory rozcina miasto na pol (wzdluz Bysytrzycy). Nie chcialem dworca a jedynie, zeby zrobic porzadek z tymi dzialkami i slumsami - i co, wiekszosc na mnie naskoczyla.
Tutaj można zbudować dworzec czołowy Lublin Miasto Wszystkie pociągi w kierunku Wawy, Dęblina, Krakowa, Rozwadowa, Wrocławia startowałyby stąd a obecny dworzec główny byłby przelotowy Z obecnego dworca głównego startowałyby kible do Chełma i Dorohuska oraz Roztocze i Chełmianin ( tu byłoby skomunikowanie kiblem z Lublin Miasto) Ewentualnie niektóre kible do Chełma startowałyby z Lublin Miasto a na Głównym zmieniałyby dajrekszyn.
IMHO to glupie kombinacje. Miasto wielkosci Lublina powinno miec 1 dworzec kolejowy, z ktorego odjezdzalyby wszystkie pociagi. Jak juz wymyslasz takie cudo, to IMHO powinno miec wyjazdy i na wschod i na zachod.
Wokół dworca Lublin Miasto możnaby zbudować centrum handlowo-rozrywkowo-usługowe w stylu warszawskiej Promenady albo raczej lubelskiego Olimpu Taki dworzec spowodowałby ogromny rozwój tej zaniedbanej częsci miasta - możnaby budować i budować aż po Dworek Grafa
I co z tego...pisalem wyzej - kupa ludzi jest temu przeciwna zupelnie bez powodu.
| 2) Linia Lublin-Rozwadow IMHO nie sluzy do jezdzenia na trasie Lublin-Krasnik, ale raczej do | mniejszych miejscowosci na trasie,
IMHO Szansą PKP są tu rowerzyści bo do busa przecież rower się nie zmieści
No ale wielkiego popytu nie będzie bo 1. są to b. małe miejscowości 2. linia kolejowa na przeważającym odcinku leci prawie równolegle z drogą opanowaną przez busy i PKS Bezpośrednich busów (lub PKSów) z Lublina nie ma tylko do Leśniczówki, Sulowa, Szastarki, Rzeczycy, Potoku, Kępy i Pilchowa a te wioski nie stwarzają dużego popytu :-(
AFAIK takze do Majdanu i Kreznicy, gdy nie jezdzi MPK 8.
Np. do takiego Zaklikowa (małe miasteczko ale jedno z większych na trasie) pociągi mamy o 6.26P 8.40 11.30 15.40 17.40 i 19.26 a autobusy PKS Stalowa Wola o 8.30 12.00 13.00 17.10 Czyli tylko pociąg o 15.40 nie ma konkurencji - nie wspomnę o porannym pośpiechu bo 1. jest drogi 2. rano ludzie jeżdżą raczej z Zaklikowa do Lublina ,a ten o 19.26 to trochę przypóźno na duży popyt - ludzie ze wsi nie lubią łazić po nocy
Pociąg jedzie ok. 2 h, PKS niestety szybciej - ok. 1 h 35 min Znając busiarzy z Lublina do Zaklikowa dolecieliby w 1h - 1h 10 min a do Rozwadowa w 1h 30 min - 1 h 40 min I tu jest pies pogrzebany Na szczęście nie ma jeszcze prywatnych busów Lublin - Zaklików - Stalowa Wola ale Kraśnik - Zaklików - Stalowa Wola - Nisko juz są :-(
No i dobrze - cos ty sie tych busow czepil? Fakt, ze jezdza za szybko, ale poza tym jak np. pociagami chcialbys osiagnac taka czestotliwosc kursowania jaka oni maja i to na jednotorowej linii?
| a powinna (przy lepszych polaczeniach | bezposrednich/skomunikowaniach) sluzyc jako polaczenie Lublina z woj. podkarpackim i wsch.czescia | malopolskiego.
Otóż to. Tylko po likwidacji Rozwadów-Dębica nie będzie miało to sensu Może gdyby do Hetmana doczepiać wagony z Lublina no ale przecież PKP nie będzie robić sobie konkurencji dla Jagiełły
A kto by jechal do Kraka w 6 h jak moze w 4 z hakiem - chyba ze w Tarnowie byloby jakies sensowne skomunikowanie na Krynice...
Przemek
Temat: Pociagi z Rozwadowa do Debicy moga byc pełne.
----- Original Message ----- From: Przemyslaw Kowalik
1) Qrde, a gdzie (i za jakie pieniadze) zrobilbys nowy dworzec PKP w
centrum Lublina?
Czołowy po zburzeniu działek na Podzamczu Doprowadzić tor od wiaduktu nad Fabryczną/Męczenników, dalej przez Łęczyńską, wyburzyć slumsy na Bronowicach i mostem nad Bystrzycą na działki aż pod Zamek i Statoil.
Tutaj można zbudować dworzec czołowy Lublin Miasto Wszystkie pociągi w kierunku Wawy, Dęblina, Krakowa, Rozwadowa, Wrocławia startowałyby stąd a obecny dworzec główny byłby przelotowy
Z obecnego dworca głównego startowałyby kible do Chełma i Dorohuska oraz Roztocze i Chełmianin ( tu byłoby skomunikowanie kiblem z Lublin Miasto) Ewentualnie niektóre kible do Chełma startowałyby z Lublin Miasto a na Głównym zmieniałyby dajrekszyn.
Wokół dworca Lublin Miasto możnaby zbudować centrum handlowo-rozrywkowo-usługowe w stylu warszawskiej Promenady albo raczej lubelskiego Olimpu Taki dworzec spowodowałby ogromny rozwój tej zaniedbanej częsci miasta - możnaby budować i budować aż po Dworek Grafa
2) Linia Lublin-Rozwadow IMHO nie sluzy do jezdzenia na trasie
Lublin-Krasnik, ale raczej do
mniejszych miejscowosci na trasie,
IMHO Szansą PKP są tu rowerzyści bo do busa przecież rower się nie zmieści
No ale wielkiego popytu nie będzie bo 1. są to b. małe miejscowości 2. linia kolejowa na przeważającym odcinku leci prawie równolegle z drogą opanowaną przez busy i PKS Bezpośrednich busów (lub PKSów) z Lublina nie ma tylko do Leśniczówki, Sulowa, Szastarki, Rzeczycy, Potoku, Kępy i Pilchowa a te wioski nie stwarzają dużego popytu :-(
Np. do takiego Zaklikowa (małe miasteczko ale jedno z większych na trasie) pociągi mamy o 6.26P 8.40 11.30 15.40 17.40 i 19.26 a autobusy PKS Stalowa Wola o 8.30 12.00 13.00 17.10 Czyli tylko pociąg o 15.40 nie ma konkurencji - nie wspomnę o porannym pośpiechu bo 1. jest drogi 2. rano ludzie jeżdżą raczej z Zaklikowa do Lublina ,a ten o 19.26 to trochę przypóźno na duży popyt - ludzie ze wsi nie lubią łazić po nocy
Pociąg jedzie ok. 2 h, PKS niestety szybciej - ok. 1 h 35 min Znając busiarzy z Lublina do Zaklikowa dolecieliby w 1h - 1h 10 min a do Rozwadowa w 1h 30 min - 1 h 40 min I tu jest pies pogrzebany Na szczęście nie ma jeszcze prywatnych busów Lublin - Zaklików - Stalowa Wola ale Kraśnik - Zaklików - Stalowa Wola - Nisko juz są :-(
a powinna (przy lepszych polaczeniach bezposrednich/skomunikowaniach) sluzyc jako polaczenie Lublina z woj.
podkarpackim i wsch.czescia
malopolskiego.
Otóż to. Tylko po likwidacji Rozwadów-Dębica nie będzie miało to sensu Może gdyby do Hetmana doczepiać wagony z Lublina no ale przecież PKP nie będzie robić sobie konkurencji dla Jagiełły
Pozdrawiam Aron
Temat: Scyzoryk się sam w kieszeni otwiera gdy patrzy się na nowy rozkład
A. OK, z Krakowem jakoś jeszcze się skomunikuję, ale jak sensownie dojechać na rano a) do Krynicy b) do Zagórza B. Nie tyle zbulwersował mnie fakt skasowania pociągu - widać taki to już pieski los Polski B - ale CAŁKOWITA AROGANCJA wyrażająca się faktem zostawienia wagonu skomunikowanego w pociągu/ach pasażerskich NIEDOSTĘPNEGO dla podróżnych (przynajmniej w teorii a i w praktyce częściej spotykałem się z całkowitym i mocnym sprzeciwem wejścia do bagażowego niż zgodą, mówię tu o wagonach typu (bodajże) BD - czyli z przedziałami osobowymi BTW w Cesku a Slovensku ve vlakach takie wagony są całkowicie dostępne - za to bierze pieniądze obsługa, by bagażu pilnować a nie chlać w przedziałach (teoretycznie) pasażerskich). Czyli za skasowanie pociągu to bym co najwyżej na grzywnę skazał, ale za naigrawanie się z ludzi (bo tak odbieram ten bagażowy Lublin-Kr. Pł0- ludziska, my was olewamy, budźta się w nocy, nasza (pijana????!) załoga będzie przetaczana ale wy - co wam się , w głowie pokręciło??) poprzez nie zostawienie wagonów bezpośrednich (a podejrzewam , że koszt przetoczenia 3 czy 4 wagonów nie jest dużo wyższy od przetoczenia jednego) Wynika stąd, że chyba przyjdzie kupić duże pudło i siebie w nocy na bagaż wysłać, będzie wygodniej... I pomyśleć, że 3 (4?) lata temu jechałem z Lublina do Zakopanego kuszetką (i to wypełnioną w ok. 75%). C. Po przestudiowaniu lokalnych tabel zauważyłem, że teraz oknem na świat (pd-wsch) dla Lublina stają się pociągi z Zamościa.... 8-()! ;-) (najtańsze klasą pociągu - najkrótsze kilometrowo jest - dojechać do Rozwadowa i wsiąść do p. Hrubieszów - Wrocław lub Zamość - Katowice; na szczęście Lublin doznał zaszczytu otrzymania połączeń do przesiadki w te pociągi ;-((())); w porywie rozpaczy znalazłem połączenie z Tarnowem (= Krynica, Gorlice a nawet Jasło) z przesiadką w Zawadzie....(jest tylko ok 2.godz. dłuższe niż inne proponowane przez PKP - ale co to 2 h wobec 12 h podrózy...) Jeszcze pójdę na dworzec PKS i zobaczę, czy nie jest szybciej do Ustrzyk jechać przez Lwów, Chyrów ;-))))))))))))) (autobusy kursowe przez granicę jadą dość szybko a i wiz / voucherów już nie trzeba)... BTW gdzie jest wWWW jakiś serwer kolei Ukrainy???
C. Jadwiga jest OK, ale to pociąg wieczorny a ja potrzebuję nocnych - w ramach urlopu szkoda dwa dni siedzieć w pociągu na przejazd w góry - jak będę miał ochotę po-pociągować, to pojadę Jadźką do Krakowa i wsiądę w Bieszczady do Zagórza, ale jak kończę pracę o 17 to wolałbym pociąg o 21 -22 a nie o 17.40.
D. A czyż nie lepiej dla Sandomierza byłoby, gdyby odcinek do Dębicy był bardziej przejezdny? Zauważyłem w cegle, że pierwsze (od Ocic) 40 -50 kilometrów pociąg jedzie z V ok. 50 a potem 30 km z V ok 30 - może te 30 km dałoby radę zremontować (ach, te marzenia)
Temat: Bliskie spotkanie 3-go stopnia z glebą... qrwa!!!!
A niech Cię drzwi..... ciągle próbuje o tym zapomnieć...ale jak prosisz to nie odmawiam.
Rzecz zdarzyła się końcem sezonu 2003, w sumie to już było po sezonie, początkiem listopada, kiedy to byłem 2 mce po zakupie CB500S. Było piątkowe popołudnie, bardzo paskudne zresztą, bo padało i to nie była mżawka. Wyjeżdżałem z Krakowa ok. 15-tej w kierunku Bochni, ostro przeciskając się przez korki. Przede mną został tylko wyjazd na Wieliczkę - pomysłałem sobie przejeżdżajac przez funkiel-nówka wiadukt nad A4, poczym zaglębiłem się w korki spowodowane zwężeniem jezdni. Zjechałem już na właściwy pas i jechałem, czyt. wlokłem się, za ogórasem PKS. Doznałem w tym momenxie "olśnienia" że przeciez tam jest jeszcze trochę pasa zjazdowego i moge go wyprzedzic, a jak nie zdąże to przeciez pas przechodzi w podwójną ciagłą i jakoś się gdzieś wkleszczę. Ogórna wyprzedziłem, ale...pas, owszem był, ale jakiś miech temu, gdyjechałem tamtędy samochodem. Gdy zabrałem się za wyprzedzanie, ujrzałem z dosć sporym spóźnieniem (co zawdzięczam zmatowiałej i zapapranej deszczem szybie w kasku) że pas się kończy w ten sposób iż zamiast wymarzonej podwójnej ciągłej umiejscowiono obecnie biały krawężnik od wysepki (zapewne już tego nie ma bo twardo ciągną 2 pasy do Wieliczki). To, że nie było tam słupka ze znakiem nakazu zmiany pasa, najprawdopodobniej uratowało mi zycie, a conajmniej uchroniła od kalectwa. Nie chcac blokować przedniego koła (tylnym nawet nie hamowałem by nie zaczęło mnie stawiać bokiem) hamowałem naj.... jak się dało (teraz żałuje bo chyba robiłem to zbyt delikatnie) i z prędkością ok 40-50 km/h władowałem się w krawężnik (Bogu dzięki, nie miał więcej jak 8-9 cm). Podniesienie się na nogach nie dało nic i dostawszy kopa w siedzenie od siedzenia opuściłem stery maszyny, przeleciałem ze 2 m obok zdziwionego gościa w punto, który na szczęście nie był zdzwiony na tyle, bo wykazał się refleksem w hamowaniu, podczas gdy ja wylądowałem na prawym boku by ostatecznie w pozycji klęczacej zatrzymać się na środku pasa, na który chciałem wjechać... Moto leżało na prawym boku, w kierunku jazdy, dokładnie w osi wysepki przy jej drugim końcu (jak następnym razem tamtędy jechałem to stwierdziłem że motor musiał się zgrabnie wybić na tym krawężniku, od krawężnika było ze 5 m). Wiem, że wstałem, podziękowałem gościowi w punto podniesioną łapą, podszedłem do Hondy, popatrzyłem czy jest co zbierać, podniosłem ją (gasząc wpierw silnik), usiadłem na niej, zmacałem zero i.... w tym momencie na przeciwnym pasie, pół metra ode mnie zatrzymał się smerfowy transit i głos z góry zapytał mnie czy wszystko w porządku. Musiałem dać śmieszne przedstawienie, bo wtedy czulem nutkę rozbawienia w tym głosie. Bynajmniej mi nie było do śmiechu, a wręcz mnie wku...rzało podejście gościa. Nawet nie popatrzyłem się na tego funkcjonariusza, kiwnąłem głową na znak że wszystko git, zapaliłem silnik i przegramoliwszy się przez drugą stronę wysepki, wcisnąłem się w korek i odjechałem nie patrząc nawet do lusterek. Zatrzymałem się 100 m dalej na BP, by obejrzeć maszynę i siebie - dokładnie w tej kolejności. Podziękowawszy Bogu za wyrozumiałość (zdarta rdza na gmolach, rozbita miniowiewka nad reflektorem, delikatnie ryski na liczniku i przejechany po długości tłumik, który za zimę naprawiłem), stwierdziwszy że kutrka i spodnie są do delikatnej krawieckiej roboty, a z długopisa, który miałem w kieszeni spodni, została plastikowa mączka(po tym jak na nim wylądowałem), zapaliłem maszynę i przez następne 1,5h drogi do Dębicy rozmyslałem nad swą głupotą. To było najdłuższe 1,5h w mym życiu, a jazda na motorze po raz pierwszy była męką...
Dla mnie wniosek był tylko jeden - jeśli chce sie kogos wyprzedzać bez 100% pewności jak się to skończy - odpuścić. Jeśli w ogóle chce się kogoś wyprzedzać, poczekać kilka sekund i jeszcze raz się zastanowić, czy na pewno jest sens (nie mówię o sytuacjach oczywistych). Wydaje mi się że potrzebowałem tej lekcji...wzniosłem się na szczyty swej głupoty i najmniejszymi stratami zostałem sprowadzony na ziemię... mogło się skończyć dużo gorzej.
Bardzo przepraszam jeśli zaśmieciłem forum - opieprzyć! ...ale to jest jak spowiedź, mam z tego traumę i pamiętam każdy szczegół, a bez nich nie było sensu pisać. Jesli za bardzo ubarwiłem - opieprzyć! Jeśli widzicie jeszcze inne wnioski (poza tym że wypadało by mieć czysty i nie porysowany wizjer (przypominam, że był syf na ulicy - co oczywiście nie jest żadnym usprawiedliwieniem)), proszę - napiszcie!
Krecki: wszystko będzie dobrze! Trzymaj się!
Pozdrawiam!
Temat: Logosy dla chcacych pomoc
Aktualna lista dla szukanych herbów:
London Malory Warwick Riga Thames Valley OK Varaźdin OK Mursa OK Mladost Kaątel Lukąić MOK Šibenik MOK Zagreb OK Međimurje Centrometal OK Dubrovnik 2001 OK Sisak Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica OK Budvanska Rivijera Budva Ibar Studentski Centar Mont Luka Bar MK Budva Sutjeska Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica II Luka Bar II volleyball.cz Kladno VK Karbo Benátky n.J. Gentofte Volley Middelfart VK Tartu Pere Leib VK Selver Tallinn Falck Pärnu VK Aeroc Rakvere Voru VK Unicaja Arukasur Almeria CV Arona las Americas Orion Doetinchem RV Schiedam VK Ozolnieki VK Lase-R VK Ezerzeme / DU GSVE Delitzsch Ntnui Dragvoll LKS Czarni Wirex Rząśnia MKS MOS Będzin Polski Cukier ZKS Cukrownik Lublin EGC Esmoriz GC AJB AJF Bastardo CMC Castelo Maia GC LSC Leixoes SC CSM CS Marítimo GCV GC Vilacondense AAE AA Espinho ZSK Gazprom Surgut Dynamo Yantar Kaliningrad Humenné VK Nove Mesto VK Presov Strojar Malacky MVK Zvolen VK Nitra VKM Žilina Lovinobaň TV Amriswil VBC Reiffeisen Sursee Halk Bankasi Ankara Hastanesi Trabzon Tofas Bursa Tokat Belediye Plevne Ziraat Ankara Phoenix Mecan-Kecskeméti FRC MCM Kaposvár Dági SE Szolnoki RK SI Dabasi RC Szechenyi Gyor Alba Line RK Edilesse Cavriago AZS QU PWSZ Wałbrzych MKS Pogoń Góra SPA Nowa Ruda TKKF Razem Wołów LZS Gniewkowo Stal Grudziądz AZS UMK Toruń MSPS Inowrocław Cukrownik II Lublin AZS Politechnika Lublin KS Zakład Karny Biała Podlaska ULKS Wolanka Wola Osowińska AZS AWF Biała Podlaska OSiR Lubsko Sobieski Żagań Budowlani Gozdnica Astra Nowa Sól UKS Tęcza Krosno Odrzanskie Twardy Świętoszów LKS Orzeł Parzęczew LKS Omega Kleszczów MKS Siatkarz Wieluń UKS Ekonomik Brzeziny SPK Koluszki AZS Politechnika Cracovia PK Kraków UKS Dobry Wynik Kraków SKF Dwunastka Kraków UKS Salos Legionowo UKS Start Lipowiec UKS Volley Zielona Zawkrze Mława Lotrans Kędzierzyn-Koźle Mechanik Namysłów KS Opole MGOKSiR Korfantów MUKS Baborów AKS Orkan Nisko MUKS Feniks Dębica UKS Tęcza Sędziszów WSFiZ MUKS Piętnastka Białystok UKS Mikolo Sokółka LKS Biebrza Lipsk LKS Promień Mońki MOSiR Grajewo SUKSS Suwałki KATS Alpat Gdynia KPKS Halemba KS Metalik Radziechowy AZS Katowice KS Kłomnice MOSiR Zabrze MKS MOS Płomień Sosnowiec Derby Biała Piska KS Gmina Kozłowo MOSiR Giżycko UKS Nidka Ruciane-Nida MKS MDK Trzcianka GLKS Polanin Strzałkowo LUKS Wilki Wilczyn MKS Kania Gostyń MUKS Kadra Kalisz KS Noteć Czarnków LKS Zjednoczeni Rychwał GKS Rega Merida Trzebiatów MMKS Maraton Świnoujście Spartakus Pyrzyce Stocznia Darłowo OP Powiat Kołobrzeski Kołobrzeg Głaz Tychowo UKS Bronek Koszalin AZS Politechnika Świętokrzyska Kielce AZS Royal Vega Kielce Chemar Kielce EL-WAP Skarżysko-Kamienna Leśnik Zagnańsk Oldboys Kielce Oświata Solidarność Kielce Salos Fart Kielce Uszczelka Łanowa Kielce ZUS Kielce
Temat: Dworzec PKP Zamość - Zawada
Uwaga skup się, bo będzie liczenie. Tam potrzeba dwóch par, czyli 4 pociągów na dobę - piszę najprościej jak się da żebyś pojął. Jedna do/z .dziennego połączenia z Wrockiem i dziennych połączeń na północ. A druga do/z nocnego połączenia z Wrocławia.
A nie prosciej pojechac busem z Hrubieszowa do Lublina i tam wsiasc w pociag do Wroclawia czy gdzies na polnoc? Po co jechac przez Zamosc?
Jak się do tego doliczy "zdawkę" co drugi dzień i nieregularne
wahadła, to wyjdzie mniej więcej 4,5 pary na dobę, czyli 5 pociągów.
I znow blokowanie ul.Partyzantow w Zamosciu
Czytaj ze zrozumieniem do cholery, a potem odpisuj. Póki były dobre połączenia z  Małopolską i Śląskami, to PKSom Hrubieszów i Zamość ledwie opłacało się utrzymywać pojedyncze kursy od święta na tych trasach, bo wszyscy woleli jeździć pociągiem.
Co ty mi tu bredzisz o jakichs zamierzchlych czasach. Kiedys to i z Lublina do Parczewa ludzie jezdzili pociagiem.
Znikomy procent decydował się na PKS i to były najczęściej rodziny pracowników, które i tak jechały za darmo, albo ludzie którzy akurat musieli skorzystać z PKSu bo akurat coś im wypadło. Dopiero jak rozwalono połączenie kolejowe z Hrubieszowa, to całe miasto i okolice zostało skazane na PKS i nagle namnożyło się tych kursów dwa razy więcej, a i to ledwie wystarcza.
Co ty czlowieku bredzisz. Idz sie uspokoj. Hrubieszow wcale nie musi miec bezposredniego polaczenia kolejowego z polowa Polski. To nei jest pepek swiata.
Zresztą, nie masz pojęcia jak zmniejszył się ruch między wschdnią Zamojszczyzną a Śląskami i Małopolską po tym jak rozwalili połączenie kolejowe. Wiele ludzi po prostu zrezygnowano z odwiedzin, powrotów do domów i przede wszystkim ze studiowania w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gliwicach, czy Opolu.
Dlaczego marszalek wojewodztwa lubelskiego ma zachecac kogos do studiowania we Wroclawiu zamiast w Lublinie? Niech sie o to martwi marszalek dolnoslaski zeby przyciagnac do siebie studentow.
Za to studiują teraz w
Lublinie, Rzeszowie albo Białej Podlaskiej na gorszych uczelniach na które nie chcieli iść, ale które wybrali, bo nie ma dobrego dojazdu do Krakowa czy Wrocławia.
To znaczy ze ci ludzie sa psychiczni, bo moga dojechac busem do Lublina i stad pociagiem do Wroclawia, Opola, Gliwic czy gdzie tam wola.
< I gdzie tu jest wyrównywanie szans i znoszenie podziału na Polskę A i
B się pytam?
Wyrownywanie szans jest takie, ze maja byc budowane drogi ekspresowe. Gdyby pociagi dawaly bogactwo, to Deblin bylby najbogatszym miastem w woj. lubelskim
Hetman ostatni rok jeździ przez Mielec więc będzie prawie godzinę krócej.
Ktoredy bedzie godzine krocej?
<Poza
tym co mnie obchodzą jakieś mgliste plany które i tak sie nie sprawdzą pewnie.
co sie nie sprawdzi?Jezeli rzad Tuska nie wycial tych ekspresowek to znaczy ze powstana. Ostatnia bariera padla.
Tu i teraz brakuje konkretnych pociągów i to jest ból. Zresztą poczekajmy aż powstaną te ekspresówki, a w międzyczasie niech jeżdżą pociągi i to z rozkładem dla pasażerów, a nie kolejarzy.
A po co pociagi do Hrubieszowa skoro sa busy. Rece opadaja. Rownie sensowne byloby gdybym ja domagal sie przedluzenia pociagow Wroclaw - Lublin do Parczewa, to taka sama metropolia jak Hrubieszow.
Jak po wybudowaniu ekspresówek nawet w tych dobrych pociągach zrobi się pusto, to ok. znaczy że są niepotrzebne.
Bo w tych pociagach generalnie jest pusto, np. w Hetmanie oczywiscie poza niektorymi weekendami.
Póki co są potrzebne a ich niema!
Nie sa potrzebne! Hrubieszow to nie pepek swiata!
A ja poprosze z Parczewa do Wroclawia? A moze jeszcze z Dorohuska do Wroclawia? A moze z Hajnowki do Wroclawia? A co z Lupkowem? Idz sie leczyc. Hrubieszow to nie pepek swiata zeby musial miec polaczenia bezposrednie.
Nie wiesz to nie pieprz głupot. Ja wiem, że nie byli to kolejarze ani ich rodziny, bo tymi pociągami się w przeciwieństwie do ciebie najeździłem i miałem okazję się dowiedzieć na jakich biletach jeżdżą. Były zresztą po 2000 roku kilkakrotnie liczenia pasażerów więc jak LZPR się zgodzi udostępnić ci ich wyniki to sie przekonasz na własne oczy, że mam rację.
Juz mnie kiedys przekonywales ze szynobusy do Krasnika pekaja w szwach, tak ze wyluzuj
Tory pod Dębicą tu nie mają nic do rzeczy bo nocny jeździł przez Rzeszów i Bełżec.
czyli bylo jeszcze dluzej
A ja słyszałem, że 4 metrowego suma z Bugu wyłowili. Tak to sobie możesz pisać cokolwiek.
Nie cokolwiek tylko wyraznie byla mowa o likwidacji Werbkowic. Zreszta za pare lat i krasnystaw zlikwiduja.
To sobie sam wymyśliłeś.
nie ja tylko hrabia
<Niema z tego co wiem, żadnych profesjonalnych ekspertyz
które by to potwierdziły.
Juz hrabia wie wiecej o tych kamienicach niz ty
Posiedź w Zamościu trochę i zobacz jak jest naprawdę, bo pieprzysz głupoty.
Zrobcie sobie w Hrubieszowie przejazd ze szlabanami w centrum ha ha ha cwaniacy jestescie w Hrubieszowie bo tory macie poza centrum
Konserwator sobie może twierdzić co mu się podoba. Póki tego nie poprze jakimiś wiarygodnymi badaniami, mam prawo twierdzić, że wpływ kolei na starzenie się murów miejskich (nie kamienic zapamiętaj), jest znikomy.
JEzeli twierdzisz, ze konserwator klamie, to podaj go do sadu o znieslawienie PKP
pozdrawiam aron
Temat: Logosy dla chcacych pomoc
Kolejne zadanie dla tych, którzy chcą pomóc przy pracach nad grą. A w zasadzie dwa zadania.
1. Poszukuję osoby, która sprawdzi prawie 2 tys. nazw sponsorów. Chodzi o ich pisownię, czyli to czy wszędzie zachowana zostało odpowiednie użycie dużych i małych literek. Czy gdzieś nie ma podwójnych spacji itp. Listę nazw sponsorów do sprawdzenia mogę dostarczyć w dogodnej formie.
2. Drugie zadanie to wyszukiwanie logosów / herbów klubowych. Format pliku i rozmiary dowolne. Jedyny wymóg to użycie w nazwie pliku nazwy dokładnie z załączonej listy.
A szukamy herbów dla następujących zespołów:
London Polonia City of Bristol London Malory Sheffield Cambridge Warwick Riga Newcastle Staffs Thames Valley Manchester Arda Kardzhali OK Varaźdin OK Mursa OK Mladost Kaątel Lukąić MOK Šibenik MOK Zagreb OK Međimurje Centrometal OK Dubrovnik 2001 OK Sisak Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica OK Budvanska Rivijera Budva Ibar Jedinstvo Studentski Centar Mont Luka Bar MK Budva Sutjeska Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica II Luka Bar II Arsenal Tivat volleyball.cz Kladno JMP Brno VK Karbo Benátky n.J. Aalborg HIK Gentofte Volley Middelfart VK Tartu Pere Leib VK Selver Tallinn Falck Pärnu VK Aeroc Rakvere Voru VK Tampereen Isku-Volley Tampere Perungan Pojat Rovaniemi Pielaveden Sampo Pielavesi Salon Piivolley Salo Keski-Savon Pateri Varkaus/Pieksämäki Raision Loimu Raisio Vammalan Lentopallo Vammala Riento Joensuu Muuramen Lentopallo Muurame Korson Veto Vantaa Kempeleen Lentopallo Kempele Vaasan Kiisto Vaasa Panathinaikos Athens Olympiakos CFP Piraeus Iraklis Saloniki PAOK Saloniki AEK Athens EA Patron Panellinios Lamia Ethnikos Alex/Polis Aris Saloniki AO Orestiada AO Pagratiou Unicaja Arukasur Almeria CV Arona las Americas Orion Doetinchem RV Schiedam VK Ozolnieki VK Lase-R VK Ezerzeme / DU VCO Berlin GSVE Delitzsch Nyborg VBK Randaberg IL Ntnui Dragvoll GTS Gdańsk KU AZS UAM Poznań MKS Sudety Kamienna Góra TS Juventur Koksownia Wałbrzych LKS Czarni Wirex Rząśnia MKS Kama Rosiek Syców Delic Pol Norwid Częstochowa UKS Karo Strzelce Opolskie KS Warta Działoszyn UKS SMS Łódź KKS Kozienice MKS MDK Gmina Zawidz Warszawa ZKS Ślepsk Augustów MKS MOS Będzin Polski Cukier ZKS Cukrownik Lublin SCE SC Espinho VSC Vitória SC SLB SL Benfica EGC Esmoriz GC AJB AJF Bastardo CMC Castelo Maia GC LSC Leixoes SC CSM CS Marítimo GCV GC Vilacondense AAE AA Espinho AAC AA Coimbra Machico ZSK Gazprom Surgut Dinamo Tattransgaz Kazan Dinamo Jantar Kalliningrad VKP Bratislava Humenné VK Nove Mesto VK Presov VK Puchov Strojar Malacky MVK Zvolen VK Nitra VKM Žilina Lovinobaň TV Amriswil VBC Reiffeisen Sursee Istanbul Büyük Şehir Bld. Halk Bankasi Ankara Arkas Izmir Hastanesi Trabzon Polis Akademisi Ankara SSK Voleybol Ihtias Ankara Tofas Bursa Tokat Belediye Plevne Ziraat Ankara Kométa Kaposvár Vegyész RC Kazincbarcika Phoenix Mecan-Kecskeméti FRC MCM Kaposvár Dunaferr SE MAFC Hartmann Dági SE Szolnoki RK SI Deac Csepel Dabasi RC Starcopy Szeged Weszpremi RC Szechenyi Gyor Alba Line RK M. Roma Volley Orígenes Bolivar Voley Club A. Belgrano Gigantes del Sur Club A. Boca Juniors Rosario Sonder Voley Chubut Voley La Unión de Formosa Club A. River Plate Banco Industrial Voley Misiones Voley Club A. Velez Sarsfield Obras Sanitarias San Juan Santander/Banespa AD Santo Andre On Line/Sao Leopoldo Marseille Volley GUWD Dinamo Krasnodar SGAFK Feniks Smolensk Esse-ti Carilo Loreto Agnelli Metalli Bergamo Monini Marconi MM Spoleto Abasan Bari Edilesse Cavriago Modugno-Noicattaro Volley Sparkling Milano AZS QU PWSZ Wałbrzych MKS Pogoń Góra KS Bielawianka Bielawa KS Dziekan Milicz SPA Nowa Ruda TKKF Razem Wołów MKS Lubin LZS Gniewkowo Ziemowit Osięciny UKS Budowlanka Toruń Stal Grudziądz AZS UMK Toruń MSPS Inowrocław Cukrownik II Lublin LKS Cisy Nałęczów MKS Stal Kraśnik TKKF Chemik Puławy AZS Politechnika Lublin KS Zakład Karny Biała Podlaska ULKS Wolanka Wola Osowińska AZS AWF Biała Podlaska OSiR Lubsko KS Drezdenko Sobieski Żagań Budowlani Gozdnica Carina Gubin Astra Nowa Sól UKS Tęcza Krosno Odrzanskie Twardy Świętoszów LKS Orzeł Parzęczew LKS Omega Kleszczów MKS Siatkarz Wieluń LKS Zawisza Pajęczno MUKS Wiking Tomaszów Mazowiecki UKS Ekonomik Brzeziny SPK Koluszki MMKS Łęczyca AZS Politechnika Cracovia PK Kraków UKS Dobry Wynik Kraków GKPS Gorlice SKF Dwunastka Kraków Dunajec Nowy Sącz Hejnał Kęty UMKS MOS Wola Warszawa AZS UW Warszawa UKS Salos Legionowo UKS Start Lipowiec UKS Volley Zielona Zawkrze Mława MMKS Kędzierzyn-Koźle Lotrans Kędzierzyn-Koźle Mechanik Namysłów KS Opole MGOKSiR Korfantów MUKS Baborów AZS UR Rzeszów AKS Orkan Nisko MKPS Stal Mielec MUKS Feniks Dębica UKS Tęcza Sędziszów WSFiZ MUKS Piętnastka Białystok UKS Mikolo Sokółka LKS Biebrza Lipsk LKS Promień Mońki MOSiR Grajewo SUKSS Suwałki UKS Orion G2 Bielsk Podlaski KS Bat Sierakowice KATS Alpat Gdynia Czarni Pruszcz Gdański GTS II Gdańsk MOSiR Mysłowice MMKS Dąbrowa Górnicza TS Volley Rybnik KPKS Halemba KS Metalik Radziechowy AZS Katowice KS Kłomnice MOSiR Zabrze MKS MOS Płomień Sosnowiec Derby Biała Piska KS Gmina Kozłowo MOSiR Giżycko UKS Nidka Ruciane-Nida MKS MDK Trzcianka GLKS Polanin Strzałkowo LUKS Wilki Wilczyn MKS Kania Gostyń MUKS Kadra Kalisz KS Noteć Czarnków LKS Zjednoczeni Rychwał KS Rewalskie Morze Bałtyk Szczecin GKS Rega Merida Trzebiatów MMKS Maraton Świnoujście Spartakus Pyrzyce Stocznia Darłowo OP Powiat Kołobrzeski Kołobrzeg Głaz Tychowo UKS Bronek Koszalin AZS Politechnika Świętokrzyska Kielce AZS Royal Vega Kielce Chemar Kielce EL-WAP Skarżysko-Kamienna Leśnik Zagnańsk Oldboys Kielce Oświata Solidarność Kielce Salos Fart Kielce Uszczelka Łanowa Kielce ZUS Kielce MGTU Moskwa Dinamo Bielgorod
Pamiętajcie o użyciu nazw z listy!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl |