Strona Główna
PKS Inowrocław Toruń Inowrocław
PKS Wrocław Wrocław Zakopane
PKS Bełchatów-rozkład jazdy
PKS Bus Jastrzębia Góra
PKS Bus Warszawa Toruń
PKS chjnice Starogard Gd
PKS Cieszyn rokład jazdy
pks cieszyn rozkład jazdy
PKS grodzisk-pruszków ceny
PKS Inowrocław Toruń cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: PKS Dębica Kraków





    Temat: Przecieki 2007/2008


    jedyna pewna rzecz to nowa linia autobusowa z Mielca do Debicy od wrzesnia
    obsługiwana wspólnie przez przewo ników miejskich z obu miast. Gdyby
    wzieli sie za remont linii  to dla Hetmana nalezałoby pomysleć o
    komunikcji zastepczej. Naprawde szkoda by było gdyby tych kilkadziesiat
    osób które dzis wsiadło do Hetmana poszło na sasiedni dworzec PKS-u. Dla
    przewozów z St.W i Tarnobrzega do Krakowa istnieje tylko jedna sensowana
    trasa-przez Mielec. Jeżeli MKS-y na dobre zadomowia sie na trasie z Mielca
    do Debicy to przewozy lokalne szynobusami straca sens. Czy nie nalezałoby
    wtedy oprócz Hetmana uruchomić jeszcze ze dwie pary-trzy osobowych
    przyspieszonych do Krakowa  i spróbować przejąć czę ć pasazerów tych
    kilkunastu kursów PKS-ów do Krakowa?


    Ponoć rozkład autobusów tej linii ma być dostosowany do odjazdów i
    przyjazdów pociagów w Dębicy. Mielczanie powoli się przyzwyczajają do tego,
    że mają dworzec kolejowy w Dębicy :-)
    Jeśli chodzi o pociągi, to bez jakiegoś remontu i podwyższenia prędkości, to
    możemy sobie wymyślać kolejne pociągi i nic. Szkoda, że w Mielcu umiera
    kolej i jednocześnie ładuje się bez sensu pieniądze w Kolbuszową - tę linię
    donikąd.





    Temat: mielecka kolej (Rozwadów -Tarnobrzeg - Mielec - Debica i nie tylko

    Witam.

    Byłem na stonie Hafasa i szlag mnie trafił.

    Po prostu rece opdadają. 2 pociągi osobowe do Dębicy i jeszczse skomunikowane
    z
    bruttem do Medyki.

    To już koniec tej lini.

    Musztarda po objedzie

    Do końca tego roku i konieć historii.

    Tarnobrzeg się ucieszy poniważ podupadający PKS Tarnobrzeg może dłużej
    pociągnie.

    | --
    Dokładnie mam podobne myśli, zauważ, że osobówka z Dębicy będzie wyjeżdżała o


    4:42 a przyjeżdżać będzie do Rozwadowa na 7:13. Taki czas przejazdu i w takich
    godzinach powinii dać osobówce w przeciwnym kierunku czyli do Dębicy - wtedy
    byłaby super skomunikowana z Wrockiem!!!
    Natomiast osobówka z Dębicy do Rozwadowa powinna z Dębicy wyjeżdżać póżniej tak
    aby była lepiej skomunikowana z osobókąna Lublin bo nikt nie będzie tym
    jeździł, bo oczekiwanie w Rozwadowie wynosić będzie chyba 61 min.
    Chodziło im o to aby skomunikować osobówkę z Dębicy z pociągiem na Warszawę -
    połączenia tego nie był przez trzy lata, a czas przejazdu jest znacznie dłuższy
    niż PKS - u, więc oczywiście nikt tym nie będzie jeździł, natomiast czasy
    przejazdu na Kraków lub Lublin były by konkurencyjne w stosunku do PKS -.ów, a
    nawet lepsze, więc tam skomunikowań nie robią.
    Robią za to skomunikowania na Warszawę i Medykę gdzie od dawna koleją prawie
    nikt nie jeździ, bo dłużej niż PKS-em.

    Co robić?!
    Jest jeszcze kilka innych przekrętów - coś się musi dać zrobić, myślę że nie
    jes to sytuacja bez wyjścia

    POZDRAdrianikos







    Temat: Hetman


    | a od wtorku pociagi lokalne na linii Debica-Mielec-Tarnobrzeg mają
    | konkurencje :( Busiarz uruchomił linie z Tarnobrzega do Debicy (sześć

    | bolidem Skopanie Osiedle czyli Baranów Sand, Skopanie, Dąbrowice i
    | Chmielów

    Więcej by zarobił gdyby zrobił kursowanie do Tarnowa, a nie do Debicy. A
    jeszcze wiecej do Krakowa, przez Polaniec.


    Niekoniecznie. Oferta miedzy Debica i Tarnobrzegiem byla dotad bardzo
    skromna - tylko 2 pospieszne PKS-y, busow nie bylo. Do Mielca
    bylo lepiej, ale glownie w dni powszednie. W soboty i w niedziele prawie nic
    nie jezdzi. Pociagi jak kursuja, kazdy wie. Musze sie przyznac, ze
    byc moze sam kiedys skorzystam z tego busa, bo przed poludniem nie ma
    specjalnie czym sie dostac w tamtym kierunku z Debicy. A juz mi sie nie chce
    wstawac w nocy na szynobus o 4:42.
    Ale oczywiscie wole, zeby busiarz nic nie zarobil :-)





    Temat: Mielecka kolej nie dostanie ani złotówki z budżetu



    z
    trybuny, lepiej niech dadzą kilka tys zł na dofinansowanie jakiegoś
    przewoźnika autobusowego, który będzie dowoził ze skomunikowaniami na
    pociągi
    do Dębicy.

    (Tylko nie PKP ze swoimi KKA)

    Bo podobno obecnie Los Caminos, czy jak tam, ma zbyt małe busy.


    remont musi byc , przeciez towarowe tez musza po czyms jeździć, ta 20 która
    jest obecnie to tez nie bedzie na wieki

    busiarz ? nikt z Mielca na pociagi do Debicy nie jeździ i nie bedzie jezdził
    busem, ludzie wsiada w PKS i pojada do Krakowa, albo znajomy podrzuci ich do
    Debicy na PKP

    busiarz nie jeździ w niedziele, pks podobnie

    najlepsze wyjscie to własnie KKA





    Temat: Zagórz - Kraków w jedyne 7 godzin

    Nie rozumiem jaki jest sens pociągu Zagórz - Kraków jadącego 7 godz 16
    minut.
    Przecież jak ktoś wsiądzie w PKS to zanim skład doczłapie się do Rzeszowa
    będzie
    już w Krakowie. O co tu chodzi? Aż tęskni się za "Wetliną" jeszcze w


    relacji

    Na stacji w Debicy nie ma nawet tego pociagu do/z Zagorza na rozkladzie. Z
    gory zalozyli, ze i tak nikt nim nie pojedzie :-)
    Tak przy okazji... Jesli zechcemy sie wybrac z Debicy do Zamoscia, to z
    rozkladu na stacji dowiemy sie, ze jedyny bezposredni pociag to "Hetman".
    Brakuje dwoch pociagow przez Lubaczow. Ten ostatni nawet jest na rozkladzie
    jest, ale bez godzin odjazdow.
    Pozdrawiam pracownikow PR Rzeszow.





    Temat: Mielecka kolej nie dostanie ani złotówki z budżetu


    remont musi byc , przeciez towarowe tez musza po czyms jeździć, ta 20 która
    jest obecnie to tez nie bedzie na wieki


    No to się zrobi jak z Lipusz - Bytów.


    busiarz ? nikt z Mielca na pociagi do Debicy nie jeździ i nie
    bedzie jezdził busem,


    Dlaczego nikt nie jeździ busem do Dębicy?


    ludzie wsiada w PKS i pojada do Krakowa, albo znajomy podrzuci ich do
    Debicy na PKP


    No to skoro wszystko się kręci, to po co topić wielkie pieniądze w remont
    kilku łączników Ocice - linia E30?
    Wybrano trasę przez Kolbuszową, trudno.


    najlepsze wyjscie to własnie KKA


    Chyba dla kolejarzy, za darmochę :-)

    Pozdrawiam,
    Franek Grzegorek





    Temat: Jasło Stróże


    I kto by nimi jeździł chyba tylko MK. Podróż osobówką z Tarnowa do Jasła to
    3 h za 15 zł, PKS jedze 1.10 - 1.30 za 8-12 zł(pospieszny). Jeśli juz to
    osobówka skomunikowana z Dunajcem, oraz Bieszczady przez stróże


    Z wyjatkiem E-30, na Podkarpaciu niestety kolej wszedzie bedzie przegrywac z
    PKS. Tym sposobem, powinny zostac tylko pociagi z Debicy do Przemysla. Ale mysle
    tez, ze czas jazdy osobowki z Jasla do Tarnowa daloby sie zbic do jakis 2.20.
    Przy jezdzie z Jasla do samego Krakowa czas juz bylby porownywalny. Moze jakis
    przyspieszony w typie "Dunajca", ale osobny (wtedy by sie nazywal np. "Magury").
    "Bieszczady" bezwglednie przez Stroze, ale lacznica. Chcialbym przy okazji tez
    zglosic jezdzacy przez Rzeszow pociag "Bieszczady" do kitu, bzdury, itp. roku
    :-)





    Temat: Co w Zagórzu?


    Ja patrzyłem w ostatni piątek i sobotę na frekwencję w Solinie. Na przyjazd w
    Sanoku w piatek 0 (słownie: ZERO) podróżnych, w sobotę - 1 osoba. Żałość ale
    zasłużona bo jechać tyle to można jajo znieść. Byłem świadkiem sytuacji jak
    jacyś warszawiacy w Przeworsku pomylili części, zajechali do Przemyśla,
    poczekali 45 min na PKS-a i byli w Sanoku o 18.15 czyli około godziny przed
    Soliną (i jeszcze zdążyli na Connexa do Cisnej). To o czym tu gadać. A może
    ktoś wie czy były już rozmowy PZPR-u ze stroną ukraińską żeby Solinę
    przywrócić
    przez Chyrów?


    Myslisz ze obecna ekipa PZPRu przywroci tamtedy Soline? Obecy dyrektor PZPRu
    jest z Krosna wiec caly ruch kierowany jest przez Krosno (smutna to logika ale
    prawdziwa). Widac zreszta jaki debil z dyrektora PZPRu chocby po terminach
    kursowania niektorych pociagow dalekobieznych w Bieszczady... np. pociag z
    Krakowa kursuje wtedy kiedy ferie ma Podkarpacie a nie Małopolska (sic!)
    natomiast pociagi Debica (odj. 12.42) - Rozwadow - Debica (przyj. 19.25) mialy
    nie kursowac w ferie szkolne dla Malopolski, natomiast cala linia przebiega
    przez Podkarpacie! Jeszcze lepszy numer z tym samym pociagiem jest w wakacje,
    tzn. mimo, ze jest on skomunikowany z pociagami typowo wakacyjnymi (m. in. do
    Świnoujścia), wlasnie w wakacje wykreslono go z rozkladu...!!! Najlepsze ze
    taki rozklad zatwierdzil UM przy wspoludziale IRiPK, ktory dostal za to gruba
    kase...





    Temat: Przecieki 2007/2008


    Trzeba siedzieć w Mielcu :-) żeby sie w pewnych tematach orientować.
    Faktycznie dzieciaki nie korzystają  ale jeszcze kilka miesiecy temu
    dojeżdzały (turlały) do Rzemienia porannym szynobusem (prywatny przewoźnik
    wycofał sie z dowozu młodzieży z Mielca do Rzemienia). Wiem, że ciężko w
    to
    uwierzyć ale szynobus wyjeżdzał z Mielca pełny. Sielenke zakonczył PKS
    Veolia uruchamiając kurs z Baranowa Sand. do Rzemienia przez Mielec.

    I jeszcze ciekawostka. Są dni, że tarnobrzeska kasa w przeciwieństwie do
    mieleckiej przed odjazdem Hetmana nie sprzedaje ani jednego biletu do
    Krakowa ( głównie ludzie jadą na  ląsk i dalej albo do Tarnowa)


    W tym momencie jedyne sensowne rozwiązanie (obok całkowitego zawieszenia
    przewozów pasażerskich), to KKA Dębica - Mielec, jedynie na pozostałym
    odcinku szynobus. Np. rano. Zwykły autobus mógłby odjeżdzać 30-40 minut
    później z Dębicy, a przyjechałby na tę samą godzinę do Mielca, co obecnie
    szynobus. Przynajmniej byłoby skomunikowanie z pośpiesznym z Wrocławia -
    teraz odjeżdza kuriozalnie11 minut przed przed przyjazdem pośpiecha. No i
    kursy szynobusu można byłoby wtedy zagęścić. 'Hetmana' szkoda, ale 30 km w
    90 minut to  masakra, niech już jedzie przez ten Rzeszów.





    Temat: Przecieki 2007/2008


    Jasne, pomyśleć, że to XXI wiek... Przed wejściem w życie I korekty RJ
    2006/2007, wysłałem, do PZPR w Rzeszowie, e-maila z zapytaniem o powód
    beznadziejnych godzin kursowania szynobusów na linii 25 oraz o braki
    skomunikowań w Dębicy z pociągami w kierunku z/do Krakowa/Rzeszowa.
    Dostałem
    odpowiedź, iż jest to linia jednotorowa, co uniemożliwia skonstruowanie
    innego
    rozkładu niż obecny, a kursujące szynobusy nie są skomunikowane z innymi
    pociągami, ponieważ kursy te nastawione są na dowozy i odwozy dzieci z
    Rzemienia
    a nie na stworzenie "idealnej" siatki komunikacyjnej. W rzeczywistości
    dzieciaki
    z Rzemienia z tych połączeń nie korzystają. Żenada.


    Trzeba siedzieć w Mielcu :-) żeby sie w pewnych tematach orientować.
    Faktycznie dzieciaki nie korzystają  ale jeszcze kilka miesiecy temu
    dojeżdzały (turlały) do Rzemienia porannym szynobusem (prywatny przewoźnik
    wycofał sie z dowozu młodzieży z Mielca do Rzemienia). Wiem, że ciężko w to
    uwierzyć ale szynobus wyjeżdzał z Mielca pełny. Sielenke zakonczył PKS
    Veolia uruchamiając kurs z Baranowa Sand. do Rzemienia przez Mielec.

    I jeszcze ciekawostka. Są dni, że tarnobrzeska kasa w przeciwieństwie do
    mieleckiej przed odjazdem Hetmana nie sprzedaje ani jednego biletu do
    Krakowa ( głównie ludzie jadą na  ląsk i dalej albo do Tarnowa)

    pozdrawiam





    Temat: Jasło Stróże


    Z wyjatkiem E-30, na Podkarpaciu niestety kolej wszedzie bedzie przegrywac
    z
    PKS.


    Niekoniecznie. Dawny pociag posp pokonywał trase Jasło Kraków w 2.45 - 2.50
    podczas gdy autobus w 3.15.

    Tym sposobem, powinny zostac tylko pociagi z Debicy do Przemysla. Ale mysle

    tez, ze czas jazdy osobowki z Jasla do Tarnowa daloby sie zbic do jakis


    2.20.

    Zapomnij, ze ktoś pojedzuie osobówka na tej trasie


    Przy jezdzie z Jasla do samego Krakowa czas juz bylby porownywalny. Moze
    jakis
    przyspieszony w typie "Dunajca", ale osobny (wtedy by sie nazywal np.


    "Magury").

    Był już kiedys nazywał sie wetlina. Rekord jazdy tego pociągu na trasie
    Tarnów Jasło to 1.47, ale dziś nieosiągalny, bo zmiejszono predkości
    szlakowe na paru odcinkach oraz wprowadzono wiele ograniiczen.


    "Bieszczady" bezwglednie przez Stroze, ale lacznica. Chcialbym przy okazji
    tez
    zglosic jezdzacy przez Rzeszow pociag "Bieszczady" do kitu, bzdury, itp.


    roku

    To jest super totalna bzura. Ciekawe jest to, że jak przy obecnym rozkładzie
    wysiadziesz w Jaśle to szybciej do Tarnowa dojedziesz rowerem niz tym
    pociągiem.

    GN





    Temat: Ukrainizacja komunikacji publicznej czyli dlaczego busy są złe


    Popieram calkowicie!!!

    Z ust mi to wyjales...
    Nie wiem jak to sie dzieje ze w takim Krakowie Dyrektor Oddziału
    Nieruchomości
    (obecnie troche zmienilo sie to rganizacyjnie i nazwa tez) - zreszta
    jakas
    pipucha je..na, wynajuje busiarzom powierzchnie PKP wokol Dworca, co
    doprowadzilo (w glownej mierze) do rozwalenia komunikacji kolejowej
    do
    Wieliczki, na kierunek Zakopane, Krzeszowice, Miechow itd.

    Ostatnio zauwazylem, zep Podobnie zaczyna sie dziac w Debicy, gdzie
    w budynkach
    przydworcowych PKP zagnieździla się prywatna komunikacja autobusowa.


    Chodzi Ci pewnie o ten zrujnowany budynek kolo pierwszego peronu?
    Wbrew pozorom, nie jest to wlasnosc PKP. A w budynku tym jest dworzec
    Monisu, ktory jezdzi po okolicznych wioskach (autobusami!, a nie
    busami), stanowiac jedynie konkurencje dla PKS.





    Temat: Kursy zawieszone lub zlikwidowane
    PKS w Dębicy wprowadził ograniczenia na kursie do Cieszyna. Obecnie do Cieszyna kurs wykonywany jest w (5)-(7), powrót w (6)-(1). Podobnie PKS Włodawa już jakiś czas temu ograniczył kursowanie busa do Krakowa do (4)-(7), z powrotem (5)-(1).



    Temat: Przeciwko nowej cegle


    | TVP Rzeszow podala:

    | Mieszkańcy powiatów mieleckiego, stalowowolskiego i dębickiego
    | protestują przeciwko zmianom jaki wprowadzi nowy rozkład jazdy pociągów.
    | Ich zdaniem przygotowano go tak, by pociągami jeździło jeszcze mniej
    | osób niż dotychczas i by w przyszłości bez problemów można było
    | zlikwidować niektóre linie. Na razie dotyczy to połączeń Mielec - Lublin
    | oraz Stalowa Wola - Gliwice przez Dębicę.

    A teraz jest juz wiecej: (zdjecie jajecznicy i krotki reportaz)


                                       Nowy rozkład jest oburzjący.
    Popołudniowa osobówka ze SWR do Dębica nie jest skomonikowana z posp.do Gliwic
    (a w poprzednij RJP była).Popołudniwa osobówka z Dębicy zmusza do czekania 1,5
    h w SWR na cos do Lublina,i w ten sposób traci się połaczenia nocne z Lublina
    do Szczecina.Bezsens osobowych do Chorzelowa(!!!)a nie do SWR.Jest to celowa
    dzialanie PKP aby można było tą linie bez przeszkód zamknąć,zważywszy że bilet
    studencki hetmanem do Krakowa kosztuje 19zl,a PKS-em 14,a Hetman jest o raczej
    niekorzystnej porze.


    Kontrowersyjny rozkład jazdy

    Za tydzień -15 grudnia zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy pociągów.
    Już teraz wzbudza on ogromne emocje i kontrowersje. W liście do ministra
    infrastruktury mieszkańcy powiatów mieleckiego, stalowowolskiego i
    dębickiego piszą, że PKP ustalając taki rozkład jazdy zakpiły sobie z
    pasażerów.

    Zobacz film
    Członkowie komitetu Obrony Linii Kolejowej Dębica - Rozwadów uważają, że
    nowy rozkład jazdy przygotowano tak, by pociągami jeździło jeszcze mniej
    osób niż dotychczas. Są przekonani że PKP chce, by rentowność linii
    spadła poniżej 20 proc. i by w przyszłości bez problemów można ją było
    zlikwidować. Podobne podejrzenia ma urząd marszałkowski który propozycję
    nowego rozkładu jazdy dostał kilka miesięcy temu. Urząd Marszałkowski w
    sierpniu wynajął więc firmę, która w oparciu o opinie mieszkańców
    regionu przygotowała swoją propozycję rozkładu jazdy. PKP jej nie
    przyjęły. To wykręty - twierdzą pracownicy Urzędu Marszałkowskiego. Ich
    zdaniem PKP nie chcą zmian. Pocieszające dla pasażerów może być jedynie
    to, że Podkarpacki Zakład Przewozów Pasażerskich planuje znów zmienić
    rozkład jazdy w lutym. Ma on być korzystniejszy niż ten, który będzie
    obowiązywać od 15 grudnia. Niestety na razie Mielec nie będzie mieć
    połączenia z Lublinem a Rozwadów i Stalowa Wola z Gliwicami przez Dębicę.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl





    Temat: Przeciwko nowej cegle


     Â                                  Nowy rozkład jest oburzjący.
    Popołudniowa osobówka ze SWR do Dębica nie jest skomonikowana z posp.do Gliwic
    (a w poprzednij RJP była).Popołudniwa osobówka z Dębicy zmusza do czekania
    1,5
    h w SWR na cos do Lublina,i w ten sposób traci się połaczenia nocne z Lublina
    do Szczecina.Bezsens osobowych do Chorzelowa(!!!)a nie do SWR.Jest to celowa
    dzialanie PKP aby można było tą linie bez przeszkód zamknąć,zważywszy że
    bilet
    studencki hetmanem do Krakowa kosztuje 19zl,a PKS-em 14,a Hetman jest o
    raczej
    niekorzystnej porze.


    Hetmanem jednak trochę ludzi jeździ - wczoraj w kier. Zmościa widziałem Hetmana
    ( Tarnowie ) w 100% obłożonego co zważywszy na fakt, że ma 8 wagonów i
    niestudenckie (zwykle robiące najwiecej frkwencji potoki), jest dobrym
    prognostykiem ale obawy zawsze pozostają.

    Natomiast frekwencja pociągu o którym piszesz (popołudniowy Rozwadó Dębica była
    od Mieleca następująca

    Mielec: wys.20/wsiad.25
    stan na pokłądzie: 45
    Rzochów: 1/0
    Rzemień 0/5
    Tuszyma 2/1
    Dąbie 1/4
    Pustków 1/3
    Kochanówka 2/4
    Pustynia 1/1

    W Dębicy wysiadło ok. 50 osób (do wyliczenia na podst. w/w danych)

    Z pociągu skorzystało tylko na odcinku Mielec Dębica (wliczam w to również
    wysiadających w Mielcu, ponad 80 osób.

    Co najmniej 3/4 osób, które jechały od Mielca tym pociągiem zmierzały na
    przesiadkę z poc. Pzrezmyśl - Gliwice. Podobnie jest w inne dni.
    Przez 3 miesiące badali potki na tej linii i oto efekt.
    Teraz już jest wszystko jasne Prawda?
    Czyżby marketing PKP PR chciał wsadzić do pierdla Prezesa Matylę ?

    Pozdrawiam





    Temat: Osobowki Debica-Rozwadow w nowym rozkladzie

    | |

    | Agonia trwa nadal. Te cztery pary będą wozić tylko powietrze, a pasazerów

    | Fakt, ten rozklad zrobiony jest tylko po to, zeby byl. Wywoluje tylko
    | smiech. Pociagi beda niby jezdzic, ale ich godziny kursowania sa kuriozalne.
    | Np. pierwszy pociag osobowy z Mielca do Debicy przyjezdza dopiero o 7:39, a
    | ostatni w dobie w przeciwnym kierunku odjezdza juz o 14:52! Odjazdy z Mielca
    | nie wygladaja wiele lepiej lepiej. Calkiem zle jest miedzy Mielcem i
    | Tarnobrzegiem -- tylko 2 pary osobowek :-(

    | nowa prywatna linia autobusowa Mielec - Padew. O klientów walczy tez PKs i
    | miejskie.  Ta linia dla ruchu lokalnego jest już stracona

    | Pewnie to wydluzenie "Hetmana" do Wroclawia ma
    | zrekompensowac brak tego nocnego pociagu. Ale puszczenie nocnego Wroclawia w
    | nowym rozkladzie przez Werchrate, to juz
    | przesada. Po co tak kombinowac, jak jest dobre i sprawadzone rozwiazanie --
    | przez Mielec i Tarnobrzeg. Chyba chodzi o to, zeby za wszelka cene jechal
    | koniecznie przez STOLICE WOJEWODZTWA.

    | SEREK

    Całkowicie się zgadzam.

    Przez Werchratę dlatego, że Wrocek będzie musiał jeździć przez Lubaczów bo to


    przecież metropolia, a z Lubaczowa Jest poseł Górny i on to załatwił przed
    wyborami - tak przynajmniej pisali w Echu Dnia gdzie jest b. dużo inf. o kolei,
    w tym również o mielecko - rozwadowskiej. Podobno w Lubaczowie była jakaś nocna
    balanga, na której ustalono że Wrocek będzie jeździł przez Werchratę i inne
    pipidówy bo Lubaczów to metropolia przezcież.

    Ale ja wcale tego nie żałuję tak do końca, choć oczywiście ten pociąg powinien
    jak najszybciej wrócić na swoje miejsce (przez Mielec jest z Zamościa do
    Wrocławia ok. 70 km. krócej niż przez tę pipidówkę!!!!!!!).

    natomiast powinni uruchomić przynajmniej z jedno co najmniej o takim
    standardzie jak HETMN połączenie np. z Lublina do Krakowa, z wagonami np. do
    Zakopanego czy też Krynicy i to dzienne.


    Pozdr.
    Adrianikos

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl





    Temat: Pociagi z Rozwadowa do Debicy moga byc pełne.


    ----- Original Message -----
    From: Przemyslaw Kowalik

    | 1) Qrde, a gdzie (i za jakie pieniadze) zrobilbys nowy dworzec PKP w
    centrum Lublina?

    Czołowy po zburzeniu działek na Podzamczu
    Doprowadzić tor od wiaduktu nad Fabryczną/Męczenników, dalej przez
    Łęczyńską, wyburzyć slumsy na Bronowicach i mostem nad Bystrzycą na działki
    aż pod Zamek i Statoil.


    I tu Cie mam ;-)! Jakis czas temu byl na pl.regionalne.lublin watek pt. "Lublin- miasto idiotow",
    gdzie zaproponowal zeby zrobic porzadek z tym syfem, ktory rozcina miasto na pol (wzdluz
    Bysytrzycy). Nie chcialem dworca a jedynie, zeby zrobic porzadek z tymi dzialkami i slumsami - i co,
    wiekszosc na mnie naskoczyla.


    Tutaj można zbudować dworzec czołowy Lublin Miasto
    Wszystkie pociągi w kierunku Wawy, Dęblina, Krakowa, Rozwadowa, Wrocławia
    startowałyby stąd a obecny dworzec główny byłby przelotowy
    Z obecnego dworca głównego startowałyby kible do Chełma i Dorohuska oraz
    Roztocze i Chełmianin ( tu byłoby skomunikowanie kiblem z Lublin Miasto)
    Ewentualnie niektóre kible do Chełma startowałyby z Lublin Miasto a na
    Głównym zmieniałyby dajrekszyn.


    IMHO to glupie kombinacje. Miasto wielkosci Lublina powinno miec 1 dworzec kolejowy, z ktorego
    odjezdzalyby wszystkie pociagi. Jak juz wymyslasz takie cudo, to IMHO powinno miec wyjazdy i na
    wschod i na zachod.


    Wokół dworca Lublin Miasto możnaby zbudować centrum
    handlowo-rozrywkowo-usługowe w stylu warszawskiej Promenady albo raczej
    lubelskiego
    Olimpu
    Taki dworzec spowodowałby ogromny rozwój tej zaniedbanej częsci miasta -
    możnaby budować i budować aż po Dworek Grafa


    I co z tego...pisalem wyzej - kupa ludzi jest temu przeciwna zupelnie bez powodu.


    | 2) Linia Lublin-Rozwadow IMHO nie sluzy do jezdzenia na trasie
    Lublin-Krasnik, ale raczej do
    | mniejszych miejscowosci na trasie,

    IMHO Szansą PKP są tu rowerzyści bo do busa przecież rower się nie zmieści

    No ale wielkiego popytu nie będzie bo
    1. są to b. małe miejscowości
    2. linia kolejowa na przeważającym odcinku leci prawie równolegle z drogą
    opanowaną przez busy i PKS
    Bezpośrednich busów (lub PKSów) z Lublina nie ma tylko do Leśniczówki,
    Sulowa, Szastarki, Rzeczycy, Potoku, Kępy i Pilchowa a te wioski nie
    stwarzają dużego popytu :-(


    AFAIK takze do Majdanu i Kreznicy, gdy nie jezdzi MPK 8.


    Np. do takiego Zaklikowa (małe miasteczko ale jedno z większych na trasie)
    pociągi mamy o 6.26P 8.40 11.30 15.40 17.40 i 19.26
    a autobusy PKS Stalowa Wola o 8.30 12.00 13.00 17.10
    Czyli tylko pociąg o 15.40 nie ma konkurencji - nie wspomnę o porannym
    pośpiechu bo
    1. jest drogi 2. rano ludzie jeżdżą raczej z Zaklikowa do Lublina ,a ten o
    19.26 to trochę przypóźno na duży popyt - ludzie ze wsi nie lubią łazić po
    nocy

    Pociąg jedzie ok. 2 h, PKS niestety szybciej - ok. 1 h 35 min
    Znając busiarzy z Lublina do Zaklikowa dolecieliby w 1h - 1h 10 min a do
    Rozwadowa w 1h 30 min - 1 h 40 min
    I tu jest pies pogrzebany
    Na szczęście nie ma jeszcze prywatnych busów Lublin - Zaklików - Stalowa
    Wola ale Kraśnik - Zaklików - Stalowa Wola - Nisko juz są :-(


    No i dobrze - cos ty sie tych busow czepil? Fakt, ze jezdza za szybko, ale poza tym jak np.
    pociagami chcialbys osiagnac taka czestotliwosc kursowania jaka oni maja i to na jednotorowej linii?


    | a powinna (przy lepszych polaczeniach
    | bezposrednich/skomunikowaniach) sluzyc jako polaczenie Lublina z woj.
    podkarpackim i wsch.czescia
    | malopolskiego.

    Otóż to.
    Tylko po likwidacji Rozwadów-Dębica nie będzie miało to sensu
    Może gdyby do Hetmana doczepiać wagony z Lublina no ale przecież PKP nie
    będzie robić sobie konkurencji dla Jagiełły


    A kto by jechal do Kraka w 6 h jak moze w 4 z hakiem - chyba ze w Tarnowie byloby jakies sensowne
    skomunikowanie na Krynice...

    Przemek





    Temat: Pociagi z Rozwadowa do Debicy moga byc pełne.


    ----- Original Message -----
    From: Przemyslaw Kowalik

    1) Qrde, a gdzie (i za jakie pieniadze) zrobilbys nowy dworzec PKP w


    centrum Lublina?

    Czołowy po zburzeniu działek na Podzamczu
    Doprowadzić tor od wiaduktu nad Fabryczną/Męczenników, dalej przez
    Łęczyńską, wyburzyć slumsy na Bronowicach i mostem nad Bystrzycą na działki
    aż pod Zamek i Statoil.

    Tutaj można zbudować dworzec czołowy Lublin Miasto
    Wszystkie pociągi w kierunku Wawy, Dęblina, Krakowa, Rozwadowa, Wrocławia
    startowałyby stąd a obecny dworzec główny byłby przelotowy

    Z obecnego dworca głównego startowałyby kible do Chełma i Dorohuska oraz
    Roztocze i Chełmianin ( tu byłoby skomunikowanie kiblem z Lublin Miasto)
    Ewentualnie niektóre kible do Chełma startowałyby z Lublin Miasto a na
    Głównym zmieniałyby dajrekszyn.

    Wokół dworca Lublin Miasto możnaby zbudować centrum
    handlowo-rozrywkowo-usługowe w stylu warszawskiej Promenady albo raczej
    lubelskiego
    Olimpu
    Taki dworzec spowodowałby ogromny rozwój tej zaniedbanej częsci miasta -
    możnaby budować i budować aż po Dworek Grafa


    2) Linia Lublin-Rozwadow IMHO nie sluzy do jezdzenia na trasie


    Lublin-Krasnik, ale raczej do


    mniejszych miejscowosci na trasie,


    IMHO Szansą PKP są tu rowerzyści bo do busa przecież rower się nie zmieści

    No ale wielkiego popytu nie będzie bo
    1. są to b. małe miejscowości
    2. linia kolejowa na przeważającym odcinku leci prawie równolegle z drogą
    opanowaną przez busy i PKS
    Bezpośrednich busów (lub PKSów) z Lublina nie ma tylko do Leśniczówki,
    Sulowa, Szastarki, Rzeczycy, Potoku, Kępy i Pilchowa a te wioski nie
    stwarzają dużego popytu :-(

    Np. do takiego Zaklikowa (małe miasteczko ale jedno z większych na trasie)
    pociągi mamy o 6.26P 8.40 11.30 15.40 17.40 i 19.26
    a autobusy PKS Stalowa Wola o 8.30 12.00 13.00 17.10
    Czyli tylko pociąg o 15.40 nie ma konkurencji - nie wspomnę o porannym
    pośpiechu bo
    1. jest drogi 2. rano ludzie jeżdżą raczej z Zaklikowa do Lublina ,a ten o
    19.26 to trochę przypóźno na duży popyt - ludzie ze wsi nie lubią łazić po
    nocy

    Pociąg jedzie ok. 2 h, PKS niestety szybciej - ok. 1 h 35 min
    Znając busiarzy z Lublina do Zaklikowa dolecieliby w 1h - 1h 10 min a do
    Rozwadowa w 1h 30 min - 1 h 40 min
    I tu jest pies pogrzebany
    Na szczęście nie ma jeszcze prywatnych busów Lublin - Zaklików - Stalowa
    Wola ale Kraśnik - Zaklików - Stalowa Wola - Nisko juz są :-(


    a powinna (przy lepszych polaczeniach
    bezposrednich/skomunikowaniach) sluzyc jako polaczenie Lublina z woj.


    podkarpackim i wsch.czescia


    malopolskiego.


    Otóż to.
    Tylko po likwidacji Rozwadów-Dębica nie będzie miało to sensu
    Może gdyby do Hetmana doczepiać wagony z Lublina no ale przecież PKP nie
    będzie robić sobie konkurencji dla Jagiełły

    Pozdrawiam
    Aron





    Temat: Scyzoryk się sam w kieszeni otwiera gdy patrzy się na nowy rozkład

    A. OK, z Krakowem jakoś jeszcze się skomunikuję, ale jak sensownie dojechać
    na rano
      a) do Krynicy
      b) do Zagórza
    B. Nie tyle zbulwersował mnie fakt skasowania pociągu - widać taki to już
    pieski los Polski B - ale CAŁKOWITA AROGANCJA wyrażająca się faktem
    zostawienia wagonu skomunikowanego w pociągu/ach pasażerskich NIEDOSTĘPNEGO
    dla podróżnych (przynajmniej w teorii a i w praktyce częściej spotykałem się
    z całkowitym i mocnym sprzeciwem wejścia do bagażowego niż zgodą, mówię tu o
    wagonach typu (bodajże) BD - czyli z przedziałami osobowymi BTW w Cesku a
    Slovensku ve vlakach takie wagony są całkowicie dostępne - za to bierze
    pieniądze obsługa, by bagażu pilnować a nie chlać w przedziałach
    (teoretycznie) pasażerskich). Czyli za skasowanie pociągu to bym co najwyżej
    na grzywnę skazał, ale za naigrawanie się z ludzi (bo tak odbieram ten
    bagażowy Lublin-Kr. Pł0- ludziska, my was olewamy, budźta się w nocy, nasza
    (pijana????!) załoga będzie przetaczana ale wy - co wam się , w głowie
    pokręciło??) poprzez nie zostawienie wagonów bezpośrednich (a podejrzewam ,
    że koszt przetoczenia 3 czy 4 wagonów nie jest dużo wyższy od przetoczenia
    jednego)
    Wynika stąd, że chyba przyjdzie kupić duże pudło i siebie w nocy na bagaż
    wysłać, będzie wygodniej... I pomyśleć, że 3 (4?) lata temu jechałem z
    Lublina do Zakopanego kuszetką (i to wypełnioną w ok. 75%).
    C. Po przestudiowaniu lokalnych tabel zauważyłem, że teraz oknem na świat
    (pd-wsch) dla Lublina stają się pociągi z Zamościa.... 8-()!  ;-)
    (najtańsze klasą pociągu - najkrótsze kilometrowo jest - dojechać do
    Rozwadowa i wsiąść do p. Hrubieszów - Wrocław lub Zamość - Katowice; na
    szczęście Lublin doznał zaszczytu otrzymania połączeń do przesiadki w te
    pociągi ;-((())); w porywie rozpaczy znalazłem połączenie z Tarnowem (=
    Krynica, Gorlice a nawet Jasło) z przesiadką w Zawadzie....(jest tylko ok
    2.godz. dłuższe niż inne proponowane przez PKP - ale co to 2 h wobec 12 h
    podrózy...)
    Jeszcze pójdę na dworzec PKS i zobaczę, czy nie jest szybciej do Ustrzyk
    jechać przez Lwów, Chyrów ;-))))))))))))) (autobusy kursowe przez granicę
    jadą dość szybko a i wiz / voucherów już nie trzeba)...
    BTW gdzie jest wWWW jakiś serwer kolei Ukrainy???

    C. Jadwiga jest OK, ale to pociąg wieczorny a ja potrzebuję nocnych - w
    ramach urlopu szkoda dwa dni siedzieć w pociągu na przejazd w góry - jak
    będę miał ochotę po-pociągować, to pojadę Jadźką do Krakowa i wsiądę w
    Bieszczady do Zagórza, ale jak kończę pracę o 17 to wolałbym pociąg o 21 -22
    a nie o 17.40.

    D. A czyż nie lepiej dla Sandomierza byłoby, gdyby odcinek do Dębicy był
    bardziej przejezdny? Zauważyłem w cegle, że pierwsze (od Ocic) 40 -50
    kilometrów pociąg jedzie z V ok. 50 a potem 30 km z V ok 30 - może te 30 km
    dałoby radę zremontować (ach, te marzenia)





    Temat: Bliskie spotkanie 3-go stopnia z glebą... qrwa!!!!
    A niech Cię drzwi..... ciągle próbuje o tym zapomnieć...ale jak prosisz to nie odmawiam.

    Rzecz zdarzyła się końcem sezonu 2003, w sumie to już było po sezonie, początkiem listopada, kiedy to byłem 2 mce po zakupie CB500S. Było piątkowe popołudnie, bardzo paskudne zresztą, bo padało i to nie była mżawka. Wyjeżdżałem z Krakowa ok. 15-tej w kierunku Bochni, ostro przeciskając się przez korki. Przede mną został tylko wyjazd na Wieliczkę - pomysłałem sobie przejeżdżajac przez funkiel-nówka wiadukt nad A4, poczym zaglębiłem się w korki spowodowane zwężeniem jezdni. Zjechałem już na właściwy pas i jechałem, czyt. wlokłem się, za ogórasem PKS. Doznałem w tym momenxie "olśnienia" że przeciez tam jest jeszcze trochę pasa zjazdowego i moge go wyprzedzic, a jak nie zdąże to przeciez pas przechodzi w podwójną ciagłą i jakoś się gdzieś wkleszczę. Ogórna wyprzedziłem, ale...pas, owszem był, ale jakiś miech temu, gdyjechałem tamtędy samochodem. Gdy zabrałem się za wyprzedzanie, ujrzałem z dosć sporym spóźnieniem (co zawdzięczam zmatowiałej i zapapranej deszczem szybie w kasku) że pas się kończy w ten sposób iż zamiast wymarzonej podwójnej ciągłej umiejscowiono obecnie biały krawężnik od wysepki (zapewne już tego nie ma bo twardo ciągną 2 pasy do Wieliczki). To, że nie było tam słupka ze znakiem nakazu zmiany pasa, najprawdopodobniej uratowało mi zycie, a conajmniej uchroniła od kalectwa. Nie chcac blokować przedniego koła (tylnym nawet nie hamowałem by nie zaczęło mnie stawiać bokiem) hamowałem naj.... jak się dało (teraz żałuje bo chyba robiłem to zbyt delikatnie) i z prędkością ok 40-50 km/h władowałem się w krawężnik (Bogu dzięki, nie miał więcej jak 8-9 cm). Podniesienie się na nogach nie dało nic i dostawszy kopa w siedzenie od siedzenia opuściłem stery maszyny, przeleciałem ze 2 m obok zdziwionego gościa w punto, który na szczęście nie był zdzwiony na tyle, bo wykazał się refleksem w hamowaniu, podczas gdy ja wylądowałem na prawym boku by ostatecznie w pozycji klęczacej zatrzymać się na środku pasa, na który chciałem wjechać... Moto leżało na prawym boku, w kierunku jazdy, dokładnie w osi wysepki przy jej drugim końcu (jak następnym razem tamtędy jechałem to stwierdziłem że motor musiał się zgrabnie wybić na tym krawężniku, od krawężnika było ze 5 m). Wiem, że wstałem, podziękowałem gościowi w punto podniesioną łapą, podszedłem do Hondy, popatrzyłem czy jest co zbierać, podniosłem ją (gasząc wpierw silnik), usiadłem na niej, zmacałem zero i.... w tym momencie na przeciwnym pasie, pół metra ode mnie zatrzymał się smerfowy transit i głos z góry zapytał mnie czy wszystko w porządku. Musiałem dać śmieszne przedstawienie, bo wtedy czulem nutkę rozbawienia w tym głosie. Bynajmniej mi nie było do śmiechu, a wręcz mnie wku...rzało podejście gościa. Nawet nie popatrzyłem się na tego funkcjonariusza, kiwnąłem głową na znak że wszystko git, zapaliłem silnik i przegramoliwszy się przez drugą stronę wysepki, wcisnąłem się w korek i odjechałem nie patrząc nawet do lusterek. Zatrzymałem się 100 m dalej na BP, by obejrzeć maszynę i siebie - dokładnie w tej kolejności. Podziękowawszy Bogu za wyrozumiałość (zdarta rdza na gmolach, rozbita miniowiewka nad reflektorem, delikatnie ryski na liczniku i przejechany po długości tłumik, który za zimę naprawiłem), stwierdziwszy że kutrka i spodnie są do delikatnej krawieckiej roboty, a z długopisa, który miałem w kieszeni spodni, została plastikowa mączka(po tym jak na nim wylądowałem), zapaliłem maszynę i przez następne 1,5h drogi do Dębicy rozmyslałem nad swą głupotą. To było najdłuższe 1,5h w mym życiu, a jazda na motorze po raz pierwszy była męką...

    Dla mnie wniosek był tylko jeden - jeśli chce sie kogos wyprzedzać bez 100% pewności jak się to skończy - odpuścić. Jeśli w ogóle chce się kogoś wyprzedzać, poczekać kilka sekund i jeszcze raz się zastanowić, czy na pewno jest sens (nie mówię o sytuacjach oczywistych).
    Wydaje mi się że potrzebowałem tej lekcji...wzniosłem się na szczyty swej głupoty i najmniejszymi stratami zostałem sprowadzony na ziemię... mogło się skończyć dużo gorzej.

    Bardzo przepraszam jeśli zaśmieciłem forum - opieprzyć! ...ale to jest jak spowiedź, mam z tego traumę i pamiętam każdy szczegół, a bez nich nie było sensu pisać. Jesli za bardzo ubarwiłem - opieprzyć! Jeśli widzicie jeszcze inne wnioski (poza tym że wypadało by mieć czysty i nie porysowany wizjer (przypominam, że był syf na ulicy - co oczywiście nie jest żadnym usprawiedliwieniem)), proszę - napiszcie!

    Krecki: wszystko będzie dobrze! Trzymaj się!

    Pozdrawiam!



    Temat: Logosy dla chcacych pomoc
    Aktualna lista dla szukanych herbów:

    London Malory
    Warwick Riga
    Thames Valley
    OK Varaźdin
    OK Mursa
    OK Mladost Kaątel Lukąić
    MOK Šibenik
    MOK Zagreb
    OK Međimurje Centrometal
    OK Dubrovnik 2001
    OK Sisak
    Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica
    OK Budvanska Rivijera Budva
    Ibar
    Studentski Centar
    Mont
    Luka Bar
    MK Budva
    Sutjeska
    Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica II
    Luka Bar II
    volleyball.cz Kladno
    VK Karbo Benátky n.J.
    Gentofte Volley
    Middelfart VK
    Tartu Pere Leib
    VK Selver Tallinn
    Falck Pärnu VK
    Aeroc Rakvere
    Voru VK
    Unicaja Arukasur Almeria
    CV Arona las Americas
    Orion Doetinchem
    RV Schiedam
    VK Ozolnieki
    VK Lase-R
    VK Ezerzeme / DU
    GSVE Delitzsch
    Ntnui Dragvoll
    LKS Czarni Wirex Rząśnia
    MKS MOS Będzin
    Polski Cukier ZKS Cukrownik Lublin
    EGC Esmoriz GC
    AJB AJF Bastardo
    CMC Castelo Maia GC
    LSC Leixoes SC
    CSM CS Marítimo
    GCV GC Vilacondense
    AAE AA Espinho
    ZSK Gazprom Surgut
    Dynamo Yantar Kaliningrad
    Humenné
    VK Nove Mesto
    VK Presov
    Strojar Malacky
    MVK Zvolen
    VK Nitra
    VKM Žilina
    Lovinobaň
    TV Amriswil
    VBC Reiffeisen Sursee
    Halk Bankasi Ankara
    Hastanesi Trabzon
    Tofas Bursa
    Tokat Belediye Plevne
    Ziraat Ankara
    Phoenix Mecan-Kecskeméti FRC
    MCM Kaposvár
    Dági SE
    Szolnoki RK SI
    Dabasi RC
    Szechenyi Gyor
    Alba Line RK
    Edilesse Cavriago
    AZS QU PWSZ Wałbrzych
    MKS Pogoń Góra
    SPA Nowa Ruda
    TKKF Razem Wołów
    LZS Gniewkowo
    Stal Grudziądz
    AZS UMK Toruń
    MSPS Inowrocław
    Cukrownik II Lublin
    AZS Politechnika Lublin
    KS Zakład Karny Biała Podlaska
    ULKS Wolanka Wola Osowińska
    AZS AWF Biała Podlaska
    OSiR Lubsko
    Sobieski Żagań
    Budowlani Gozdnica
    Astra Nowa Sól
    UKS Tęcza Krosno Odrzanskie
    Twardy Świętoszów
    LKS Orzeł Parzęczew
    LKS Omega Kleszczów
    MKS Siatkarz Wieluń
    UKS Ekonomik Brzeziny
    SPK Koluszki
    AZS Politechnika Cracovia PK Kraków
    UKS Dobry Wynik Kraków
    SKF Dwunastka Kraków
    UKS Salos Legionowo
    UKS Start Lipowiec
    UKS Volley Zielona
    Zawkrze Mława
    Lotrans Kędzierzyn-Koźle
    Mechanik Namysłów
    KS Opole
    MGOKSiR Korfantów
    MUKS Baborów
    AKS Orkan Nisko
    MUKS Feniks Dębica
    UKS Tęcza Sędziszów
    WSFiZ MUKS Piętnastka Białystok
    UKS Mikolo Sokółka
    LKS Biebrza Lipsk
    LKS Promień Mońki
    MOSiR Grajewo
    SUKSS Suwałki
    KATS Alpat Gdynia
    KPKS Halemba
    KS Metalik Radziechowy
    AZS Katowice
    KS Kłomnice
    MOSiR Zabrze
    MKS MOS Płomień Sosnowiec
    Derby Biała Piska
    KS Gmina Kozłowo
    MOSiR Giżycko
    UKS Nidka Ruciane-Nida
    MKS MDK Trzcianka
    GLKS Polanin Strzałkowo
    LUKS Wilki Wilczyn
    MKS Kania Gostyń
    MUKS Kadra Kalisz
    KS Noteć Czarnków
    LKS Zjednoczeni Rychwał
    GKS Rega Merida Trzebiatów
    MMKS Maraton Świnoujście
    Spartakus Pyrzyce
    Stocznia Darłowo
    OP Powiat Kołobrzeski Kołobrzeg
    Głaz Tychowo
    UKS Bronek Koszalin
    AZS Politechnika Świętokrzyska Kielce
    AZS Royal Vega Kielce
    Chemar Kielce
    EL-WAP Skarżysko-Kamienna
    Leśnik Zagnańsk
    Oldboys Kielce
    Oświata Solidarność Kielce
    Salos Fart Kielce
    Uszczelka Łanowa Kielce
    ZUS Kielce



    Temat: Dworzec PKP Zamość - Zawada


    Uwaga skup się, bo będzie liczenie. Tam potrzeba dwóch par, czyli 4 pociągów na dobę - piszę najprościej jak się da żebyś pojął. Jedna do/z .dziennego połączenia z Wrockiem i dziennych połączeń na północ. A druga do/z nocnego połączenia z Wrocławia.


    A nie prosciej pojechac busem z Hrubieszowa do Lublina i tam wsiasc w
    pociag do Wroclawia czy gdzies na polnoc?
    Po co jechac przez Zamosc?

     Jak się do tego doliczy "zdawkę" co drugi dzień i nieregularne


    wahadła, to wyjdzie mniej więcej 4,5 pary na dobę, czyli 5 pociągów.


    I znow blokowanie ul.Partyzantow w Zamosciu


    Czytaj ze zrozumieniem do cholery, a potem odpisuj. Póki były dobre połączenia z
     Małopolską i Śląskami, to PKSom Hrubieszów i Zamość ledwie opłacało się
    utrzymywać pojedyncze kursy od święta na tych trasach, bo wszyscy woleli jeździć pociągiem.


    Co ty mi tu bredzisz o jakichs zamierzchlych czasach. Kiedys to i z
    Lublina do Parczewa ludzie jezdzili pociagiem.


    Znikomy procent decydował się na PKS i to były najczęściej rodziny
    pracowników, które i tak jechały za darmo, albo ludzie którzy akurat musieli
    skorzystać z PKSu bo akurat coś im wypadło. Dopiero jak rozwalono połączenie
    kolejowe z Hrubieszowa, to całe miasto i okolice zostało skazane na PKS i nagle namnożyło się tych kursów dwa razy więcej, a i to ledwie wystarcza.


    Co ty czlowieku bredzisz. Idz sie uspokoj. Hrubieszow wcale nie musi
    miec bezposredniego polaczenia kolejowego z polowa Polski. To nei jest
    pepek swiata.


    Zresztą, nie
    masz pojęcia jak zmniejszył się ruch między wschdnią Zamojszczyzną a Śląskami i
    Małopolską po tym jak rozwalili połączenie kolejowe. Wiele ludzi po prostu
    zrezygnowano z odwiedzin, powrotów do domów i przede wszystkim ze studiowania w
    Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gliwicach, czy Opolu.


    Dlaczego marszalek wojewodztwa lubelskiego ma zachecac kogos do
    studiowania we Wroclawiu zamiast w Lublinie?
    Niech sie o to martwi marszalek dolnoslaski zeby przyciagnac do siebie
    studentow.

     Za to studiują teraz w


    Lublinie, Rzeszowie albo Białej Podlaskiej na gorszych uczelniach na które nie
    chcieli iść, ale które wybrali, bo nie ma dobrego dojazdu do Krakowa czy
    Wrocławia.


    To znaczy ze ci ludzie sa psychiczni, bo moga dojechac busem do
    Lublina i stad pociagiem do Wroclawia, Opola, Gliwic czy gdzie tam
    wola.

    < I gdzie tu jest wyrównywanie szans i znoszenie podziału na Polskę A
    i


    B się pytam?


    Wyrownywanie szans jest takie, ze maja byc budowane drogi ekspresowe.
    Gdyby pociagi dawaly bogactwo, to Deblin bylby najbogatszym miastem w
    woj. lubelskim


    Hetman ostatni rok jeździ przez Mielec więc będzie prawie godzinę krócej.


    Ktoredy bedzie godzine krocej?

    <Poza


    tym co mnie obchodzą jakieś mgliste plany które i tak sie nie sprawdzą pewnie.


    co sie nie sprawdzi?Jezeli rzad Tuska nie wycial tych ekspresowek to
    znaczy ze powstana. Ostatnia bariera padla.


    Tu i teraz brakuje konkretnych pociągów i to jest ból. Zresztą poczekajmy aż
    powstaną te ekspresówki, a w międzyczasie niech jeżdżą pociągi i to z rozkładem
    dla pasażerów, a nie kolejarzy.


    A po co pociagi do Hrubieszowa skoro sa busy.
    Rece opadaja.
    Rownie sensowne byloby gdybym ja domagal sie przedluzenia pociagow
    Wroclaw - Lublin do Parczewa, to taka sama metropolia jak Hrubieszow.


    Jak po wybudowaniu ekspresówek nawet w tych
    dobrych pociągach zrobi się pusto, to ok. znaczy że są niepotrzebne.


    Bo w tych pociagach generalnie jest pusto, np. w Hetmanie  oczywiscie
    poza niektorymi weekendami.


    Póki co są
    potrzebne a ich niema!


    Nie sa potrzebne! Hrubieszow to nie pepek swiata!




    A ja poprosze z Parczewa do Wroclawia? A moze jeszcze z Dorohuska do
    Wroclawia? A moze z Hajnowki do Wroclawia? A co z Lupkowem?
    Idz sie leczyc. Hrubieszow to nie pepek swiata zeby musial miec
    polaczenia bezposrednie.


    Nie wiesz to nie pieprz głupot. Ja wiem, że nie byli to kolejarze ani ich
    rodziny, bo tymi pociągami się w przeciwieństwie do ciebie najeździłem i miałem
    okazję się dowiedzieć na jakich biletach jeżdżą. Były zresztą po 2000 roku
    kilkakrotnie liczenia pasażerów więc jak LZPR się zgodzi udostępnić ci ich
    wyniki to sie przekonasz na własne oczy, że mam rację.


    Juz mnie kiedys przekonywales ze szynobusy do Krasnika pekaja w
    szwach, tak ze wyluzuj


    Tory pod Dębicą tu nie mają nic do rzeczy bo nocny jeździł przez Rzeszów i Bełżec.


    czyli bylo jeszcze dluzej


    A ja słyszałem, że 4 metrowego suma z Bugu wyłowili. Tak to sobie możesz pisać
    cokolwiek.


    Nie cokolwiek tylko wyraznie byla mowa o likwidacji Werbkowic. Zreszta
    za pare lat i krasnystaw zlikwiduja.


    To sobie sam wymyśliłeś.


    nie ja tylko hrabia

    <Niema z tego co wiem, żadnych profesjonalnych ekspertyz


    które by to potwierdziły.


    Juz hrabia wie wiecej o tych kamienicach niz ty


    Posiedź w Zamościu trochę i zobacz jak jest naprawdę, bo pieprzysz głupoty.


    Zrobcie sobie w Hrubieszowie przejazd ze szlabanami w centrum ha ha ha
    cwaniacy jestescie w Hrubieszowie bo tory macie poza centrum


    Konserwator sobie może twierdzić co mu się podoba. Póki tego nie poprze jakimiś wiarygodnymi badaniami, mam prawo twierdzić, że wpływ kolei na starzenie się murów miejskich (nie kamienic zapamiętaj), jest znikomy.


    JEzeli twierdzisz, ze konserwator klamie, to podaj go do sadu o
    znieslawienie PKP

    pozdrawiam aron





    Temat: Logosy dla chcacych pomoc
    Kolejne zadanie dla tych, którzy chcą pomóc przy pracach nad grą. A w zasadzie dwa zadania.

    1. Poszukuję osoby, która sprawdzi prawie 2 tys. nazw sponsorów. Chodzi o ich pisownię, czyli to czy wszędzie zachowana zostało odpowiednie użycie dużych i małych literek. Czy gdzieś nie ma podwójnych spacji itp. Listę nazw sponsorów do sprawdzenia mogę dostarczyć w dogodnej formie.

    2. Drugie zadanie to wyszukiwanie logosów / herbów klubowych.
    Format pliku i rozmiary dowolne. Jedyny wymóg to użycie w nazwie pliku nazwy dokładnie z załączonej listy.

    A szukamy herbów dla następujących zespołów:

    London Polonia
    City of Bristol
    London Malory
    Sheffield
    Cambridge
    Warwick Riga
    Newcastle Staffs
    Thames Valley
    Manchester
    Arda Kardzhali
    OK Varaźdin
    OK Mursa
    OK Mladost Kaątel Lukąić
    MOK Šibenik
    MOK Zagreb
    OK Međimurje Centrometal
    OK Dubrovnik 2001
    OK Sisak
    Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica
    OK Budvanska Rivijera Budva
    Ibar
    Jedinstvo
    Studentski Centar
    Mont
    Luka Bar
    MK Budva
    Sutjeska
    Buducnost-Podgoricka Banka Podgorica II
    Luka Bar II
    Arsenal Tivat
    volleyball.cz Kladno
    JMP Brno
    VK Karbo Benátky n.J.
    Aalborg HIK
    Gentofte Volley
    Middelfart VK
    Tartu Pere Leib
    VK Selver Tallinn
    Falck Pärnu VK
    Aeroc Rakvere
    Voru VK
    Tampereen Isku-Volley Tampere
    Perungan Pojat Rovaniemi
    Pielaveden Sampo Pielavesi
    Salon Piivolley Salo
    Keski-Savon Pateri Varkaus/Pieksämäki
    Raision Loimu Raisio
    Vammalan Lentopallo Vammala
    Riento Joensuu
    Muuramen Lentopallo Muurame
    Korson Veto Vantaa
    Kempeleen Lentopallo Kempele
    Vaasan Kiisto Vaasa
    Panathinaikos Athens
    Olympiakos CFP Piraeus
    Iraklis Saloniki
    PAOK Saloniki
    AEK Athens
    EA Patron
    Panellinios
    Lamia
    Ethnikos Alex/Polis
    Aris Saloniki
    AO Orestiada
    AO Pagratiou
    Unicaja Arukasur Almeria
    CV Arona las Americas
    Orion Doetinchem
    RV Schiedam
    VK Ozolnieki
    VK Lase-R
    VK Ezerzeme / DU
    VCO Berlin
    GSVE Delitzsch
    Nyborg VBK
    Randaberg IL
    Ntnui Dragvoll
    GTS Gdańsk
    KU AZS UAM Poznań
    MKS Sudety Kamienna Góra
    TS Juventur Koksownia Wałbrzych
    LKS Czarni Wirex Rząśnia
    MKS Kama Rosiek Syców
    Delic Pol Norwid Częstochowa
    UKS Karo Strzelce Opolskie
    KS Warta Działoszyn
    UKS SMS Łódź
    KKS Kozienice
    MKS MDK Gmina Zawidz Warszawa
    ZKS Ślepsk Augustów
    MKS MOS Będzin
    Polski Cukier ZKS Cukrownik Lublin
    SCE SC Espinho
    VSC Vitória SC
    SLB SL Benfica
    EGC Esmoriz GC
    AJB AJF Bastardo
    CMC Castelo Maia GC
    LSC Leixoes SC
    CSM CS Marítimo
    GCV GC Vilacondense
    AAE AA Espinho
    AAC AA Coimbra
    Machico
    ZSK Gazprom Surgut
    Dinamo Tattransgaz Kazan
    Dinamo Jantar Kalliningrad
    VKP Bratislava
    Humenné
    VK Nove Mesto
    VK Presov
    VK Puchov
    Strojar Malacky
    MVK Zvolen
    VK Nitra
    VKM Žilina
    Lovinobaň
    TV Amriswil
    VBC Reiffeisen Sursee
    Istanbul Büyük Şehir Bld.
    Halk Bankasi Ankara
    Arkas Izmir
    Hastanesi Trabzon
    Polis Akademisi Ankara
    SSK Voleybol Ihtias Ankara
    Tofas Bursa
    Tokat Belediye Plevne
    Ziraat Ankara
    Kométa Kaposvár
    Vegyész RC Kazincbarcika
    Phoenix Mecan-Kecskeméti FRC
    MCM Kaposvár
    Dunaferr SE
    MAFC Hartmann
    Dági SE
    Szolnoki RK SI
    Deac
    Csepel
    Dabasi RC
    Starcopy Szeged
    Weszpremi RC
    Szechenyi Gyor
    Alba Line RK
    M. Roma Volley
    Orígenes Bolivar Voley
    Club A. Belgrano
    Gigantes del Sur
    Club A. Boca Juniors
    Rosario Sonder Voley
    Chubut Voley
    La Unión de Formosa
    Club A. River Plate
    Banco Industrial Voley
    Misiones Voley
    Club A. Velez Sarsfield
    Obras Sanitarias San Juan
    Santander/Banespa
    AD Santo Andre
    On Line/Sao Leopoldo
    Marseille Volley
    GUWD Dinamo Krasnodar
    SGAFK Feniks Smolensk
    Esse-ti Carilo Loreto
    Agnelli Metalli Bergamo
    Monini Marconi MM Spoleto
    Abasan Bari
    Edilesse Cavriago
    Modugno-Noicattaro Volley
    Sparkling Milano
    AZS QU PWSZ Wałbrzych
    MKS Pogoń Góra
    KS Bielawianka Bielawa
    KS Dziekan Milicz
    SPA Nowa Ruda
    TKKF Razem Wołów
    MKS Lubin
    LZS Gniewkowo
    Ziemowit Osięciny
    UKS Budowlanka Toruń
    Stal Grudziądz
    AZS UMK Toruń
    MSPS Inowrocław
    Cukrownik II Lublin
    LKS Cisy Nałęczów
    MKS Stal Kraśnik
    TKKF Chemik Puławy
    AZS Politechnika Lublin
    KS Zakład Karny Biała Podlaska
    ULKS Wolanka Wola Osowińska
    AZS AWF Biała Podlaska
    OSiR Lubsko
    KS Drezdenko
    Sobieski Żagań
    Budowlani Gozdnica
    Carina Gubin
    Astra Nowa Sól
    UKS Tęcza Krosno Odrzanskie
    Twardy Świętoszów
    LKS Orzeł Parzęczew
    LKS Omega Kleszczów
    MKS Siatkarz Wieluń
    LKS Zawisza Pajęczno
    MUKS Wiking Tomaszów Mazowiecki
    UKS Ekonomik Brzeziny
    SPK Koluszki
    MMKS Łęczyca
    AZS Politechnika Cracovia PK Kraków
    UKS Dobry Wynik Kraków
    GKPS Gorlice
    SKF Dwunastka Kraków
    Dunajec Nowy Sącz
    Hejnał Kęty
    UMKS MOS Wola Warszawa
    AZS UW Warszawa
    UKS Salos Legionowo
    UKS Start Lipowiec
    UKS Volley Zielona
    Zawkrze Mława
    MMKS Kędzierzyn-Koźle
    Lotrans Kędzierzyn-Koźle
    Mechanik Namysłów
    KS Opole
    MGOKSiR Korfantów
    MUKS Baborów
    AZS UR Rzeszów
    AKS Orkan Nisko
    MKPS Stal Mielec
    MUKS Feniks Dębica
    UKS Tęcza Sędziszów
    WSFiZ MUKS Piętnastka Białystok
    UKS Mikolo Sokółka
    LKS Biebrza Lipsk
    LKS Promień Mońki
    MOSiR Grajewo
    SUKSS Suwałki
    UKS Orion G2 Bielsk Podlaski
    KS Bat Sierakowice
    KATS Alpat Gdynia
    Czarni Pruszcz Gdański
    GTS II Gdańsk
    MOSiR Mysłowice
    MMKS Dąbrowa Górnicza
    TS Volley Rybnik
    KPKS Halemba
    KS Metalik Radziechowy
    AZS Katowice
    KS Kłomnice
    MOSiR Zabrze
    MKS MOS Płomień Sosnowiec
    Derby Biała Piska
    KS Gmina Kozłowo
    MOSiR Giżycko
    UKS Nidka Ruciane-Nida
    MKS MDK Trzcianka
    GLKS Polanin Strzałkowo
    LUKS Wilki Wilczyn
    MKS Kania Gostyń
    MUKS Kadra Kalisz
    KS Noteć Czarnków
    LKS Zjednoczeni Rychwał
    KS Rewalskie Morze Bałtyk Szczecin
    GKS Rega Merida Trzebiatów
    MMKS Maraton Świnoujście
    Spartakus Pyrzyce
    Stocznia Darłowo
    OP Powiat Kołobrzeski Kołobrzeg
    Głaz Tychowo
    UKS Bronek Koszalin
    AZS Politechnika Świętokrzyska Kielce
    AZS Royal Vega Kielce
    Chemar Kielce
    EL-WAP Skarżysko-Kamienna
    Leśnik Zagnańsk
    Oldboys Kielce
    Oświata Solidarność Kielce
    Salos Fart Kielce
    Uszczelka Łanowa Kielce
    ZUS Kielce
    MGTU Moskwa
    Dinamo Bielgorod

    Pamiętajcie o użyciu nazw z listy!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.