Widzisz posty znalezione dla zapytania: pkointeligo.pll
Temat: gubię się w tych inteligo i pkointeligo
chciałem mieć możliwość bezpłatnych wpłat/wypłat w pko bp, bez miesięcznych opłat bez karty, z możliwością sprawdzenia wpłat przez internet
To proste, Watsonie :) "Inteligo" to osobne konto, www.inteligo.pl. "Pko inteligo" to usługa zdalnego dostępu do rachunku posiadanego w marmurkowym pkobp.
O ile pamiętam, w pkobp prowadzenie rachunku jest płatne, dostęp przez "pko inteligo" też jest dodatkowo płatny, wpłaty i wypłaty w okienku bezpłatne.
Inteligo bez karty może być bezpłatne, można bezpłatnie wpłacać w okienku pkobp i w agencjach, ale chyba nie dokonasz wypłaty w okienku pkobp (ale mogę się mylić).
Temat: PKO Inteligo - czy tak wyglada format danych przelewu w systemie trans.?
Pytanie w zwiazku z tym prawdziwym ineligo i tym pko inteligo. Mozecie podac strony tych obydwu kont? jedna znam www.inteligo.pl ale czy to tej prawdziwe czy pko?
Oba sa prawdziwe 8-)
To drugie ma strone: www.pkointeligo.pl
MJ
Temat: PKO Inteligo - cd
Tekst z ww.bankier.pl za PAP
PKO BP kupi Inteligo Prawdopodobnie do konca tygodnia zakoncza sie rozmowy o przejeciu Inteligo przez PKO BP -poinformowalo w wtorek PAP zr*dlo zblizone do banku. 'Do konca tygodnia moga sie zakonczyc bardzo intensywne rozmowy o przejeciu Inteligo przez PKO BP. Decyzja o przejeciu Inteligo powinna byc ogloszona na poczatku przyszlego tygodnia' - powiedzial pragnacy zachowac anonimowosc rozm*wca PAP. Wtorkowa Rzeczpospolita podala, ze najwiekszy polski bank detaliczny jest zainteresowany zarzadzaniem kontami Inteligo. Zainteresowanie PKO BP kontami Inteligo potwierdzil w rozmowie z PAP rzecznik banku Leszek Ziolo. 'Moge potwierdzic, ze prowadzone sa rozmowy' -powiedzial Ziolo. Niedawno ze staran o konto Inteligo wycofal sie BRE Bank, posiadajacy wirtualny mBank. Pod koniec kwietnia Inteligo mialo ponad 160.000 klient*w, a depozyty wynosily 390 mln zl. Bankgesellschaft Berlin AG, posiadajacy 100 proc. akcji Inteligo Financial Services SA rozwazal od kilku miesiecy sprzedaz kont Inteligo z powodu trudnosci finansowych banku w Niemczech.
Temat: zamiana e-pko na inteligo
Od ponad pół roku PKOBP obiecuje że konta e-pko zostaną przeniesine do Inteligo. Jak mam czekać jescze pól roku, to może lepiej zrezygnować z konta e-pko w ogóle i otworzyć nowe w Inteligo.
Ooo, ja też mam konto w e-pko :) To już nawet więcej niż pół roku od chwili, gdy PKO BP ogłosiło, że to juz za chwileczkę będzie "fuzja". Chyba od marca nie zmienia się strona http://www.pkobp.pl/inteligo/faq.xml, gdzie czytamy m.in.:
"Do końca pierwszego półrocza 2003 roku oferty e-PKO i Inteligo zostaną połączone tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Docelowo, do końca 2003 roku, planowane jest połączenie e-SUPERKONTA i konta Inteligo w jedno konto Inteligo."
Wydaje mi się, że PKO BP zapomniało, że ma ten oddział internetowy :) Nie chce mi się tu likwidować, tam zakładać. Czekam dalej!
Temat: I N T E L I G O (program przyjaciele)
Właścicielem Inteligo jest PKO BP = 100% bezpieczeństwa
Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej i otwórz konto Inteligo. Ja jestem z niego zadowolony, a teraz dodatkowo i Ty i ja możemy otrzymać premię - 50 PLN. Dzięki Inteligo możesz korzystać z konta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a dodatkowo teraz gdy Inteligo połączyło się z PKO BP masz do dyspozycji ponad 2000 darmowych bankomatów! Pieniądze na konto możesz bezpłatnie wpłacać w placówkach PKO BP. Opłata za konto 1 zł / mies. Opłata za przelew 1 zł
Wybierz wygodę Inteligo! Pozdrawiam.
Konto indywidualne: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=DMPBFE8B7F6
Konto firmowe: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=DMPBFE8B7F6
Pamiętaj, że premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.
Temat: I N T E L I G O (program przyjaciele)
Czysty SPAM ! Moze ja podam swoj link ;p Pozdrawiam grembus
Właścicielem Inteligo jest PKO BP = 100% bezpieczeństwa
Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej i otwórz konto Inteligo. Ja jestem z niego zadowolony, a teraz dodatkowo i Ty i ja możemy otrzymać premię - 50 PLN. Dzięki Inteligo możesz korzystać z konta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a dodatkowo teraz gdy Inteligo połączyło się z PKO BP masz do dyspozycji ponad 2000 darmowych bankomatów! Pieniądze na konto możesz bezpłatnie wpłacać w placówkach PKO BP. Opłata za konto 1 zł / mies. Opłata za przelew 1 zł
Wybierz wygodę Inteligo! Pozdrawiam.
Konto indywidualne: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=DMPBFE8B7F6
Konto firmowe: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=DMPBFE8B7F6
Pamiętaj, że premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.
Temat: Załóż konto INTELIGO
Darmowa a korzystna propozycja banku PKO BP
Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej i otwórz konto Inteligo. Ja jestem z niego zadowolony, a teraz dodatkowo i Ty i ja możemy otrzymać premię - 50 PLN. Dzięki Inteligo możesz korzystać z konta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a dodatkowo masz do dyspozycji ponad 2000 darmowych bankomatów.
Wybierz wygodę Inteligo! Pozdrawiam.
Konto indywidualne: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=DMP69CCF9F7 Konto firmowe: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=DMP69CCF9F7
Pamiętaj, że premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.
Sprawdź też tabelę opłat i prowizji:
http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
Pozdrawiam
Temat: I N T E L I G O (program przyjaciele)
Właścicielem Inteligo jest PKO BP = 100% bezpieczeństwa
Konto indywidualne: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=DMPBFE8B7F6
Konto firmowe: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=DMPBFE8B7F6
Beznadziejne konto (oplaty za karte, choc niskie jednak sa, poza tym poczytajcie pl.biznes.banki - w duzym skrocie nowy wlasciciel czyli PKO BP ma taka sama renome jak TP.SA). Przedwczoraj wyslalem wniosek o rozwiazanie umowy. Jakos o wiele lepeij mi sie korzysta z MBanku...
Sawinski Piotr
Temat: PKO Inteligo - czy tak wyglada format danych przelewu w systemie trans.?
Pytanie w zwiazku z tym prawdziwym ineligo i tym pko inteligo. Mozecie podac strony tych obydwu kont? jedna znam www.inteligo.pl ale czy to tej prawdziwe czy pko? Zalozylem tam konto i nadal nie wiem jaki to wlasciwie bank :) Wiem ze konto
mnie skierowalo na te strone wiec... ?
Temat: PKO BP Trudny weekend
Przerwa techniczna w PKO Inteligo
Uprzejmie informujemy, że od piątku 11 sierpnia godz. 22:00 do poniedziałku 14 sierpnia godz. 6:00 w związku z pracami technicznymi prowadzonymi w systemie informatycznym banku nie będzie możliwości korzystania z dostępu do rachunków bankowych przez internet, telefon oraz za pośrednictwem terminali samoobsługowych. Jednocześnie nieczynne będą wszystkie oddziały PKO Banku Polskiego. Wszystkie przelewy, zlecenia stałe i płatności przypadające na ten okres zostaną zrealizowane przez bank terminowo. Bez utrudnień będą Państwo mogli: * dokonywać wypłaty gotówki w bankomatach, * dokonywać płatności kartami PKO BP w punktach handlowo usługowych, * składać dyspozycje korzystając z funkcji depozytowej w bankomatach PKO BP, * korzystać z usług czynnych agencji PKO BP, * korzystać z infolinii oraz kartolinii PKO BP. Natomiast w godzinach nocnych wystąpią krótkie przerwy w możliwości korzystania z kart: PKO typu Partner, PKO Visa Business Electron, PKO Visa Business Electron Municipium oraz instrumentu pieniądza elektronicznego do wypłaty świadczeń pieniężnych. Prowadzony zakres prac nie dotyczy oferty konta Inteligo: www.inteligo.pl.
Rozpoczyna się migracja na nowy system, który ma działać przez chwilę (jeden rok?) równolegle ze starym.
Temat: ------ INTELIGO --- PKO BP ---- było dobre konto? ? ? będzie jeszcze ? ? ?
Oprocentowanie maleje jak w każdym banku, zgodzę się z Tobą ale w Inteligo coś za dużo spadło.
| Jeszcze niedawno Inteligo było na 1 miejscu w rankingu Banków | http://barometr.onet.pl/barror.aspx | W tej chwili spadł o 4 pola niżej i oprocentowaniem dogania tradycyjne | banki. Czy to już koniec Inteligo? Reklama i promocje "Przyjaciele" już nie | wystarczą jeżeli bank nie będzie atrakcyjny taki jaki był do tej pory. | Jeżlei inne banki takie jak np.mbank, VW, LG mają korzystniejsze | oprocentowanie rachunków to czemu tak duży bank jak PKO BP schodzi ponad | szczebel i zniechęca swoich klientów do korzystania z kont I nteligo? Konta | w Inteligo może mieć prawie każdy, lecz mieć a użytkować to są dwa inne | znaczenia. Jeśli bankowi PKO BP zależy żeby mieć duuużo PUSTYCH nie | użytkowanych kont bankowych Inteligo to nie będzie musiał się długo starać. | To były tylko moje sugestie dotyczące konta Inteligo.
A co takiego wielkiego się zmieniło od czasu przejęcia Inteligo przez pko bp?
Bo moim zdaniem to znacznie przyspieszyło ładowanie się stron, zwiększyła się znacznie liczba bankomatów i możliwość wpłat gotówki
A oprocentowanie maleje tak samo jak w każdym innym banku.
Trochę więcej pozytywizmu.
Temat: druczek czy dowód?
Z tego co mi wiadomo to PKO i inteligo to są dwa różne banki tzn. mają dwa różne numery rozliczeniowe, także wpłacasz w pko ale do innego banku, a tak na marginesie to bank inteligo i pko inteligo to dwie rozne sprawy. takze mysle ze z tego wynikaja twoje problemy.
pozdrawiam rafał
Zakładam konto na Inteligo. W mojej miejscowości jest oddział PKOBP wiec idę do tego marmurowego stwora i mówię że chce dokonać wpłaty na konto Inteligo... A tam domnie tu ma pan druczek.. No dobra druczek druczkiem ale wpłaty przy oknienku nie mozna zrobić? Pomijając wypisywanie druczka? Przeciez bankowe dowody wpałty mi moga wydac i już! swoja droga może jak sie zakladalo konto w internecie to "mój" oddział jest nie mój???
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl - http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Inteligo + e-PKO = ?
Kto mi pomoże rozwiazać powyższe równanie? Chodzi mi tu konkretnie o takie kwestie: Czy posiadaczom e-superkonta zostaną odebrane tokeny? Jak sie będzie przedstawiać struktura opłat za prowadzenie konta Inteligo po integracji obydwu systemów?
A gdzie wyczytałeś o tej integracji? Bo źródło podaje, że już dawno nastąpiła :)
http://e.pkobp.pl/inteligo_faq.asp#5 "Do końca pierwszego półrocza 2003 roku, nastąpi połączenie obydwu ofert, a do końca 2003 roku planowane jest połączenie e-SUPERKONTA i konta Inteligo w jedno konto Inteligo oraz przejęcie przez Inteligo obsługi klientów e-PKO."
Temat: Prezent od Inteligo, 50PLN.....
Witam, rozdalem wsrod rodzinki i znajomych link do Intelligo - gratisowe zalozenie konta koniecznie w internecie i za pomoca linku ktory podac moge
http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGME51F9BDF
- i ..kazdy kto zalozy i wplaci troche kasy na kilka dni i otrzyma pierwsza zlotowke odsetek - od banku otzrymuje 50 PLN gratis. Poza tym jak juz ktos zalozy to otrzymuje swoj link i moze polecic najomym (max 10 osobom) - kazdy kto zalopzy dostaje 50 pln i polecajacy tez. Poza tym Inteligo ma oprocentowanie RORa (10.50%) wieksze niz PKO SA lokat terminiowych. Naprawde warto sie zainteresowac.
A oto cytat ze strony Inteligo: Program krąg przyjaciół - promocja dla Ciebie. Weź udział i poleć konto Inteligo swoim znajomym. Zapłacimy za to Tobie i Twoim przyjaciołom. Po prostu. Część pieniędzy, które zamierzaliśmy wydać na reklamę przekazujemy naszym klientom. Za aktywne konto otwarte z Twojej rekomendacji zapłacimy Tobie 50 PLN, pod warunkiem że znajomy wpłaci na nie pieniądze. To jednak nie wszystko! Znajomy, który otworzy konto też otrzyma 50 PLN.
W ten sposób można zarobić nawet 500 PLN!
Jak działa program? Spójrz na schemat poniżej: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/
Temat: Prezent od Inteligo, 50PLN.....
popieram turlaj gibonsa pałko.!!!!!!!!!!!!!!
Moze wszyscy odpiszemy kol. Piotrowskiemu na priv ze dziekujemy za oferte? Oczywisciw w Wordzie lub czyms takim...? DP
| Witam, | rozdalem wsrod rodzinki i znajomych link do Intelligo - gratisowe zalozenie | konta koniecznie w internecie i za pomoca linku ktory podac moge
| http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGME51F9BDF
| - i ..kazdy kto zalozy i wplaci troche kasy na kilka dni i otrzyma pierwsza | zlotowke | odsetek - od banku otzrymuje 50 PLN gratis. Poza tym jak juz ktos zalozy to | otrzymuje | swoj link i moze polecic najomym (max 10 osobom) - kazdy kto zalopzy dostaje | 50 pln i polecajacy tez. | Poza tym Inteligo ma oprocentowanie RORa (10.50%) wieksze niz PKO SA lokat | terminiowych. | Naprawde warto sie zainteresowac.
| A oto cytat ze strony Inteligo: | Program krąg przyjaciół - promocja dla Ciebie. | Weź udział i poleć konto Inteligo swoim znajomym. Zapłacimy za to Tobie i | Twoim przyjaciołom. | Po prostu. Część pieniędzy, które zamierzaliśmy wydać na reklamę | przekazujemy naszym klientom. | Za aktywne konto otwarte z Twojej rekomendacji zapłacimy Tobie 50 PLN, pod | warunkiem że znajomy wpłaci na nie pieniądze. To jednak nie wszystko! | Znajomy, który otworzy konto też otrzyma 50 PLN.
| W ten sposób można zarobić nawet 500 PLN!
| Jak działa program? Spójrz na schemat poniżej: | http://www.inteligo.pl/przyjaciele/
Temat: Prezent od Inteligo, 50PLN.....
Moze wszyscy odpiszemy kol. Piotrowskiemu na priv ze dziekujemy za oferte? Oczywisciw w Wordzie lub czyms takim...? DP
Witam, rozdalem wsrod rodzinki i znajomych link do Intelligo - gratisowe zalozenie konta koniecznie w internecie i za pomoca linku ktory podac moge
http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGME51F9BDF
- i ..kazdy kto zalozy i wplaci troche kasy na kilka dni i otrzyma pierwsza zlotowke odsetek - od banku otzrymuje 50 PLN gratis. Poza tym jak juz ktos zalozy to otrzymuje swoj link i moze polecic najomym (max 10 osobom) - kazdy kto zalopzy dostaje 50 pln i polecajacy tez. Poza tym Inteligo ma oprocentowanie RORa (10.50%) wieksze niz PKO SA lokat terminiowych. Naprawde warto sie zainteresowac.
A oto cytat ze strony Inteligo: Program krąg przyjaciół - promocja dla Ciebie. Weź udział i poleć konto Inteligo swoim znajomym. Zapłacimy za to Tobie i Twoim przyjaciołom. Po prostu. Część pieniędzy, które zamierzaliśmy wydać na reklamę przekazujemy naszym klientom. Za aktywne konto otwarte z Twojej rekomendacji zapłacimy Tobie 50 PLN, pod warunkiem że znajomy wpłaci na nie pieniądze. To jednak nie wszystko! Znajomy, który otworzy konto też otrzyma 50 PLN.
W ten sposób można zarobić nawet 500 PLN!
Jak działa program? Spójrz na schemat poniżej: http://www.inteligo.pl/przyjaciele/
Temat: PKO BP kupił Inteligo
http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/ostatnia_chwila/index.html
10.09.2002, godz. 17:35 (Warszawa)
PKO BP kupil Inteligo PKO BP kupil od Bankgesellschaft Berlin internetowy bank Inteligo za nieujawniona kwote - poinformowal rzecznik banku Leszek Ziolo. O planach PKO BP pisala "Rz"
Pozdro Zaba
Temat: Prezent od Inteligo, 50PLN.....
Mozemy mu odpisac...
Moze wszyscy odpiszemy kol. Piotrowskiemu na priv ze dziekujemy za oferte? Oczywisciw w Wordzie lub czyms takim...? DP
| Witam, | rozdalem wsrod rodzinki i znajomych link do Intelligo - gratisowe zalozenie | konta koniecznie w internecie i za pomoca linku ktory podac moge
| http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGME51F9BDF
| - i ..kazdy kto zalozy i wplaci troche kasy na kilka dni i otrzyma pierwsza | zlotowke | odsetek - od banku otzrymuje 50 PLN gratis. Poza tym jak juz ktos zalozy to | otrzymuje | swoj link i moze polecic najomym (max 10 osobom) - kazdy kto zalopzy dostaje | 50 pln i polecajacy tez. | Poza tym Inteligo ma oprocentowanie RORa (10.50%) wieksze niz PKO SA lokat | terminiowych. | Naprawde warto sie zainteresowac.
| A oto cytat ze strony Inteligo: | Program krąg przyjaciół - promocja dla Ciebie. | Weź udział i poleć konto Inteligo swoim znajomym. Zapłacimy za to Tobie i | Twoim przyjaciołom. | Po prostu. Część pieniędzy, które zamierzaliśmy wydać na reklamę | przekazujemy naszym klientom. | Za aktywne konto otwarte z Twojej rekomendacji zapłacimy Tobie 50 PLN, pod | warunkiem że znajomy wpłaci na nie pieniądze. To jednak nie wszystko! | Znajomy, który otworzy konto też otrzyma 50 PLN.
| W ten sposób można zarobić nawet 500 PLN!
| Jak działa program? Spójrz na schemat poniżej: | http://www.inteligo.pl/przyjaciele/
Temat: Inteligo=PKO BP ???
Spokojnie, z tego co słyszałem, na razie się nie myśli o przerzucaniu klientów ePKO do Inteligo
a to niby co ma znaczyc ta informacja dzisiejsza ze strony www.e.pkobp.pl
Drogi Kliencie
Już wkrótce połączymy ofertę Inteligo i e-PKO, tak abyś mógł osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Docelowo rachunki posiadaczy e-SUPERKONTA będą prowadzone w ramach kont Inteligo. O szczegółach procesu połączenia poinformujemy w najbliższym czasie.
Zachęcamy Cię do otworzenia konta Inteligo już dziś
Temat: Inteligo=PKO BP ???
| a to niby co ma znaczyc ta informacja dzisiejsza ze strony www.e.pkobp.pl
Nie podają daty, więc....
Z http://e2.pkobp.pl/inteligo.asp Czy po przejęciu Inteligo zmieni się funkcjonalność i zasady obsługi e-Superkonta? Nie, w obecnej chwili funkcjonalność e-Superkonta i zasady jego obsługi nie ulegną zmianie. Planujemy jednak wykorzystanie Inteligo do obsługi klientów e-PKO, dzięki czemu uzyskają oni dostęp do nowych produktów i usług przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii w zakresie kanałów dostępu.
Temat: Koniec przygody z e-PKOBP... :(( szkoda
jezeli system dziala i nie ma problemow (przez ponad 2 lata mojego uzytkowania- made by softbank a nie pro..m) to dlaczego go usmiercac...?
zobacz http://www.pkobp.pl/inteligo/faq.xml?id=1#11 - chyba ostatnio naniesiono na tej stronie poprawki... :
"11 Czy w ofercie PKO Banku Polskiego pozostaną obydwa konta - e-SUPERKONTO i konto Inteligo?
Do końca pierwszego półrocza 2003 roku oferty e-PKO i Inteligo zostaną połączone tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Docelowo, do końca 2003 roku, planowane jest połączenie e-SUPERKONTA i konta Inteligo w jedno konto Inteligo."
czyli ePKO nie zostanie zlikwidowane do końca br. :)
Temat: PKO Inteligo - cd
Tekst z ww.bankier.pl za PAP
PKO BP kupi Inteligo Prawdopodobnie do konca tygodnia zakoncza sie rozmowy o przejeciu Inteligo przez PKO BP -poinformowalo w wtorek PAP zr*dlo zblizone do banku.
a ja już tak cieszyłem się ze uwolniłem się raz na zawsze od PKO BP SA :(((((((((
Temat: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
Czy ktoś może wie jak to jest z wpłatami na konto Inteligo pieniędzy z zagranicy (Kanada, USA z podkreśleniem na Kanadę)? Czy jest to wogóle możliwe a jeśli nie to jakie konto polecacie z taką możliwością. (Jedna wpłata w przeliczeniu ok kilku tys złotych)
Zgodnie z TOiP http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_oplaty-i-prowizje.htm: 4. Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT Każda transakcja 11,99, a w Kanadzie bankiem korespondentem PKO BP zgodnie z http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-wplaty.htm jest Toronto CANADIAN IMPERIAL BANK OF COMMERCE CAD, czyli wpłaty tam realizowane będą obciążone prowizją tylko tego banku (jeżeli gdzie indziej to jeszcze dodtkowo tego banku gdzie wpłacasz). Jest też możliwe aby nadawca przelewu uiścił opłatę Inteligowską już podczas wpłacania.
Temat: Inteligo ZAGADKA
Użytkownik "Konrad Brywczyński" < | -Jaka jest pelna nazwa banku?
http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-inteligo-w-pkobp.htm Informacja, że konto prowadzone jest przez przez PKO BP SA pojawia się też na stronie głównej.
Tez tak myslalem ale nazwa banku ktora powinna byc wpisana w formularz jest inna niz podana na stronie
| -Jaki jest adres banku?
http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_kontakt.htm
Adres siedziby banku rowniez jest inny niz adres korespondencyjny
W ten sposob juz po raz trzeci wysylalem dokument do potwierdzenia i zawsze jest cos nie tak. Powodzenia Pozdrawiam Piter
Temat: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
Zgodnie z TOiP http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_oplaty-i-prowizje.htm: 4. Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT Każda transakcja 11,99, a w Kanadzie bankiem korespondentem PKO BP zgodnie z http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-wplaty.htm jest Toronto CANADIAN IMPERIAL BANK OF COMMERCE CAD, czyli wpłaty tam realizowane będą obciążone prowizją tylko tego banku
tak
(jeżeli gdzie
indziej to jeszcze dodtkowo tego banku gdzie wpłacasz).
wszystkie banki po drodze cos wezmą.
Jest też możliwe aby nadawca przelewu uiścił opłatę Inteligowską już podczas wpłacania.
nie. może co najwyzej podwyższyć przelewaną kwotę o te 11 zł.
Temat: PKO inteligo-potwierdzenie transakcji-wysyłka faksem
[...]
| A nie czasem od samego początku ??? :-o
Nie, ale juz dosc dlugo jest.
Obstawiam, że w PKO-Inteligo jest od początku :-P W inteligo faktycznie nie było od początku :-)
KJ PS. MSPANC
-- Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl GNU is Not Unix
Temat: Ankieta
Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety znajdującej się pod adresemhttp://fidura.i365.pl/kasia/Zapewniam, iż ankieta ta jest anonimowa,
Ale napisz kochana, ze jest to ankieta skierowana wylacznie do klientow pko bp.
Przy okazji nie wprowadzilas nawer rozroznienia na pko i Inteligo - jak traktujesz klientow Inteligo? - PKO czy nie?
Jak dla mnie ...nie bede komentowal.
Temat: Inteligo BP :-)
Ps. no tak ze mnie zrobili pesymiste :DDDD
Rzecznik banku nie chciał zdradzić co się stanie z Internetowym Oddziałem e-PKO po przejęciu Inteligo. Inteligo miało na koniec kwietnia 160 tys. klientów i 390 mln zł depozytów. Rachunki w e-PKO posiada pięciokrotnie mnie osób. Internauci posiadający Konta Inteligo już cieszą się, że będą mogli taniej lub nawet bez prowizji wypłacać pieniądze w jednym z 1300 bankomatów PKO BP. Obawiają się jednak zamieszania z numeracją rachunków. Przypomnijmy, że w Inteligo obowiązuje już 26-cyfrowy format NRB, a PKO BP jest dopiero w trakcie jego wprowadzania. Przeważają jednak opinie pozytywne. Dostępność PKO BP + wygoda Inteligo = miodzio - podsumowuje jeden z uczestników grupy pl.biznes.banki.
http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/homepage/information.jsp?BV_S...
0&type=articles&catOID=-1073754926&contentOID=1074594540
Temat: inteligo - wpłaty gotówkowe
| Kiedy nastąpiło przejęcie Inteligo przez PKO BP?
Formalnie konta Inteligo prowadzone są przez PKO BP SA od 01 listopada 2002 r. (PKO BP SA stało się właścicielem 100% akcji w Inteligo Financial Services SA).
| Czyje było wcześniej?
Inteligo Financial Services SA powstało na początku 2000 r. Pod koniec 2000 r. inwestorem strategicznym w IFS SA został Bankgesellschaft Berlin AG.
| Gdzie wogóle znajduje się archiwum grupy?
Na pewno na jakimś serwerze :) Proponuję stare wątki czytać poprzez Google http://groups.google.pl/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.biznes.... r=lang_pl&hl=pl
JŁ
Temat: ------ INTELIGO --- PKO BP ---- było dobre konto? ? ? będzie jeszcze ? ? ?
Jeszcze niedawno Inteligo było na 1 miejscu w rankingu Banków http://barometr.onet.pl/barror.aspx W tej chwili spadł o 4 pola niżej i oprocentowaniem dogania tradycyjne banki. Czy to już koniec Inteligo? Reklama i promocje "Przyjaciele" już nie wystarczą jeżeli bank nie będzie atrakcyjny taki jaki był do tej pory. Jeżlei inne banki takie jak np.mbank, VW, LG mają korzystniejsze oprocentowanie rachunków to czemu tak duży bank jak PKO BP schodzi ponad szczebel i zniechęca swoich klientów do korzystania z kont I nteligo? Konta w Inteligo może mieć prawie każdy, lecz mieć a użytkować to są dwa inne znaczenia. Jeśli bankowi PKO BP zależy żeby mieć duuużo PUSTYCH nie użytkowanych kont bankowych Inteligo to nie będzie musiał się długo starać. To były tylko moje sugestie dotyczące konta Inteligo.
Pozdrawiam, użytkownik Inteligo.
Temat: Pytanie - proszę o doradzenie.?
jesli chcesz robić wplaty gotówkowe to polecam www.inteligo.pl - b. duzo placówek, odziałów agencji: wszędzie wplaty i wyplaty za darmo: oraz bezp. polecenie zaplaty za telefony wszystkie za gaz i TV. oplata tylko 0,99 zł za miesią, A w przypadku konta wspolnego 1 za wspolników może zrezygnowac z karty bankomatowej i miec tylko karte kodów 1razowych i wtedy tę bedzie oplata taka sama czyli 0,99zł. ZAs mbank jest tez dobry do przelewów przez internet 0,50zł za pztelwe do innego banku oraz do oszzcedzania w fund inwest. polecam więc inteligo oraz mbank. ZAs PKO superkonto lepiej zlikwidowac bo jest za drogie: 5,40zł na miesiac. BPH tez lepiej likwodować. -----Original Message-----
Sent: Thursday, December 07, 2006 9:27 PM
Subject: Re: Pytanie - proszę o doradzenie.?
Witam
Niedawno zawarłem zwiazek małżeński i wiele spraw wymaga unormowania a także ograniczenia pewnych opłat i prowizji. Mam następującą sytuację: - mam konto BPH Srebrny Sezam (zostaje w BPH-u nie jest przenoszone do PKO) a także konto w mBanku (ekonto, emax, emax+) - moja żona posiada konto superkonto w PKO BP
Potrzebuję porady szukamy dobrego rozwiązania
Inteligo + mBank = duża sieć bankomatów w cenie (inteligo - pkobp, mbank - euronet + bzwbk) koszt 2*0.99 PLN/mies - karta inteligo ) lukas lub mulitbank my do przelewów
Temat: bank wirtualny...
Użytkownik "Rafal Smigielski" | Czy na dzien dzisiejszy w Polsce tylko mBank, Volkswagen Bank Direct to | banki wirtualne czyli nie posiadajace tradycyjnych planowek ?
| I czy: BZ WBK S.A, BPH PBK SA, Deutsche Bank 24, Fortis Bank, Multibank, | Pekao S.A., Nordeabank, LG Petro Bank, Lukas Bank, PKO BP S.A, Raiffeisen | Bank, Inteligo to sa wszystkie banki tradycyjne posiadajace kanal | elektroniczny - internetowy czy cos pominalem ? | -- | Pominales Integrum. Natomiast chyba przesadziles z Raiffeisenem.
Jeszcze Citi Handlowy, Bank Przemysłowy, Invest Bank i banki spółdzielcze.
Inteligo nadal należy do grupy banków wirtualnych, nawet mimo fuzji z PKO BP. Nadal nie ma placówek Inteligo. W PKO nie można tego rachunku obsługiwać, najwyżej można wpłacić tam pieniądze.
ja nadal Inteligo zaliczylbym do tej samej grupy wirtualnych co mBank *** blad ***
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Internet w PKO BP
| za gazeta.pl:
| - Nie jest tak źle. To u nas otwieranych jest najwięcej rachunków. Rusza | nowoczesne centrum telefoniczne i dostęp do konta osobistego PKO BP | przez internetową platformę Inteligo.
| Cos przegapilem? Sam prezes to powiedzial.
| Bartol
Od poniedzialku (15,11,2004)
... a dla pracowników banku działa już od kilku dni. Adres www.pkointeligo.pl zdradza pochodzenie platformy, adres IP też ;-) Idea ta sama - zdrapki. Wygląda jak obsługa Inteligo w designie www.pkobp.pl. Jeszcze nie rozpoznałem różnic. Jest też call-center 0 801 3PKOBP ;-) To tyle, reszta informacji pewnie w poniedziałek pojawi się na www.pkobp.pl wraz z guziczkiem Logowanie ;-)
Pozdrawiam Styrni
Temat: Zagraniczny przelew do INTELIGO - zalosne!
Wczoraj moj znajomy Holender o 11 rano zrobil 2 przelewy w NL. Obydwa wire transfer do Polski, do PKO BP
1-szy na firmowy rachunek jego firmy w oddziale PKO BP w malenkiej miejscowosci w PL. 2-gi na moj osobisty rachunek w PKO BP/Inteligo.
1-szy doszedl dzisiaj a co jeszcze ciekawsze, czesto dochodzi tego samego dnia, ok. godz. 18.00
2-i lata gdzies w ukladzie slonecznym. Dzwonilem do anty-konsultantow z Inteligo i wg nich przelew dojdzie minimum po 5 dniach!
Sie pytam co to za dziadostwo!? Rece opadaja... przeciez Inteligo to PKO BP...
pzdr.
Temat: e-pko -> inteligo
Witajcie,
Oto info z e-pko. Zwracam uwagę na info na to, że rachunki będą działały całkowicie na zasadach obowiązujących w inteligo.
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, iz termin polączenia dwoch ofert rachunkow elektronicznych przedluza sie z powodow technicznych. Planowana data jednak to przelom maja i czerwca biezacego roku. Po polaczeniu rachunki e-Superkonto przekształcane beda na Inteligo i beda dzialaly calkowicie na zasadach tego wlasnie produktu. Zmieni sie sposob autoryzacji klienta z Tokena na Karte kodow, oraz tabela prowizjii i oplat. Wiecej szczegolowych informacji na temat rachunkow Inteligo mozna uzyskac na stronie internetowej www.inteligo.pl lub pod numerem infolinii: 0801-121-121.
Z powazaniem xxx Oddzial Internetowy PKO BP S.A.
Temat: Inteligo oficjalnie o PKO
http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107
Obecnie posiadacze konta Inteligo korzystają na specjalnych warunkach z bankomatów sieci Euronet (ponad 400 urządzeń). Wkrótce na podobnych warunkach dostępne będą również bankomaty PKO BP SA
Na podobnych warunkach??? chyba oznacza to z jednak bedzie prowizja :-/ Dobrze ze uzywam Inteligo tylko do platnosci w necie ;-D
Temat: Chętni na Inteligo
Szukam osób które chciałyby otworzyć konto inteligo i dostać 50 pln... Zainteresowany(a) napisz, prześlę link, bez niego nie dostaniesz kasy. Sory że zawracam głowę ale potrzeba mi trochę kasy, (ja też dostaję 50 pln) za klienta... poczytajcie sobie ofertę tego banku, ja jestem zadowolony (www.inteligo.pl) po przejęciu przez PKO BP bez zastrzeżeń kartę kodów dostałem z 2 miesięcznym wyprzedzeniem :) Pozdrawiam
Ja też niestety szukam chętnych osób ale więcej jest tych co już mają konto inteligo niż tych którzy chcą je mieć, dla tych polecam lekturę na www.marcib.republika.pl
Temat: Inteligo=PKO BP ???
Czesc!
Widze z ostatnich postow, ze wielu uczestnikow naszej grupy jest pracownikami bankow. Moze sie wiec orientuja w nastepujacym temacie....
Otoz gdy PKO BP przejmowalo Inteligo zapowiadalo pelne polacznie obu bankow w marcu 2003 (wlaczenie ePKO do Inteligo itp.). Jest juz luty, czy macie jakies przecieki na temat nowej internetowej oferty PKO BP?
Dziś (wiem, miesiąc po Twoim pytaniu) zmieniła sie strona http://e.pkobp.pl Sam mam e-superkonto. Czekam dalej :)
Temat: PKO BP a dostep przez internet ?
da rade jakos uzyskac dostep przez internet do salda i hisorii konta, czy musi zamknac tam konto i otworzyc w inteligo?
Da rade. Usluga nazywa sie PKO Inteligo (nie mylic z kontem inteligo) i kosztuje chyba 2zl/miesiac. Zobacz tutaj - jest demo: http://www.pkobp.pl/index.php/id=demopkoint/zone=-1/section=pkointeligo
Temat: PKO BP a dostep przez internet ?
| da rade jakos uzyskac dostep przez internet do salda i hisorii konta, | czy musi zamknac tam konto i otworzyc w inteligo? Da rade. Usluga nazywa sie PKO Inteligo (nie mylic z kontem inteligo) i kosztuje chyba 2zl/miesiac. Zobacz tutaj - jest demo: http://www.pkobp.pl/index.php/id=demopkoint/zone=-1/section=pkointeligo
Jeśli już mówimy o kosztach to operacje (np. przelewy) zlecane tą drogą są tańsze niż tradycyjną więc te 2zł moze sie szybko zwrócić
Slawek
Temat: Inteligo: 2000 bankomatow do miesiaca
w kazdym razie wplaca do niego (BFG) najwiecej...
| http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107 Cytuję: "PKO Bank Polski jest uznawany za najbardziej bezpieczny bank i cieszy się największym zaufaniem wśród klientów.....(ble, ble, ble)"
Może ktoś mi wytłumaczyć, czym się PKO BP różni od innych banków jeśli chodzi o bezpieczeństwo?? Czyżby w Funduszu Gwarancyjnym miał jakieś specjalne prawa??
-- ============= P o l N E W S ============== archiwum i przeszukiwanie newsów http://www.polnews.pl
Temat: (VW) 417,97 zamiast 400
Cześć!
Czy ktoś wie dlaczego gdy wypłacałem 400 zł z konta w VW E-direct w bankomacie PKO SA, konto zostało obciążone na 417.97?
Wiem nawet więcej, to nie był bankomat PKO SA tylko PKO BP ;-P
Podobno PKO postanowiło przewalutowywać przez € wszystkie wypłaty w swoich bankomatach w ramach ekspansji na rynki Europy Zachodniej ;-D http://biznes.onet.pl/2,1226565,prasa.html
ps. nie jesteś pierwszy, ani jedyny, poczytaj wątek "Inteligo postanowiło mnie dziś wkurzyć"
Temat: zamiana e-pko na inteligo
| Wydaje mi się, że PKO BP zapomniało, że ma ten oddział internetowy :)
Niech lepiej zapomina dalej - mnie tam do inteligo sie nie spieszy.
MJ
===== Znajac opinie - panujace na Grupie - o PKO BP SA balem sie, ze tylko ja jestem zadowolony (odpukuje mlotem pneumatycznym w pobliski sklad tarcicy) z konta w tym banku. A tu prosze, potezne i pelne zaskoczenie, bo jest nas - conajmniej dwoch!!! Pozdrawiam!!! PL
Temat: Inteligo polknie e-PKO
Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo Marcin Nowakowski pisze
| No, konto z dostępem do Euronet/PKO BP w takiej cenie to będzie coś.
Jak to nie:
--------------- cytat z pierwszego artykułu ------------------- W najbliższym czasie posiadacze kart płatniczych Inteligo będą mogli bez prowizji wypłacać środki z 1,7 tys. bankomatów należących do PKO BP. ---------------------------------------------------------------
GO PS. Jak czytać, to uważnie. To nie wyścig.
Temat: 4,50 za bankomat PKO BP, a gdzie tabela prowizji?
Hm,
Czy na stronach Inteligo znajduje się gdzieś tabela prowizji? Zapomnieli o takimdrobiazgu, czy może mi coś na wzrok padło?
padlo.
http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta-dla-firmy_oplaty-i-prowizje.htm
Inteligo kasuje 4,50 za wypłatę z bankomatu PKO BP i nie mam jak sprawdzić, czy dla konta firmowego to poprawne zachowanie?
wyglada na to ze wszystko dobrze ci policzylo.
Temat: Kiedy widoczne środki na rachunku w INTELIGO
.... podziękował Jeżeli mogę Kolegę poprosić o podanie godzin sesji w PKO BP będę wdzięczny ;)
Jeżeli chodzi o sesje w inteligo, to zerknij do FAQ na inteligo.pl - tam są podane.
Pamiętaj jednak, że to musi wyjść z PKO BP jeszcze, a to już jest jedna wielka niewiadoma. ;-)
Temat: Inteligo=PKO BP ???
| a to niby co ma znaczyc ta informacja dzisiejsza ze strony www.e.pkobp.pl Nie podają daty, więc....
Kiedys pytalem o to mailem. Oto odpowiedz:
"Dzien Dobry Klientom ePko zostanie zaproponowane przeniesienie konta do Inteligo. Migracja rachunkow rozpocznie sie na poczatku kwietnia i potrwa do momento az wszyscy klienci przeniosa sie do Inteligo badz rozwiaza umowe z Bankiem. z powazaniem Jxxx Paweł Oddzial Internetowy PKO BP SA"
Temat: Inteligo: 2000 bankomatow do miesiaca
http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107
Cytuję: "PKO Bank Polski jest uznawany za najbardziej bezpieczny bank i cieszy się największym zaufaniem wśród klientów.....(ble, ble, ble)"
Może ktoś mi wytłumaczyć, czym się PKO BP różni od innych banków jeśli chodzi o bezpieczeństwo?? Czyżby w Funduszu Gwarancyjnym miał jakieś specjalne prawa??
Temat: Inteligo: 2000 bankomatow do miesiaca
| http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107 Cytuję: "PKO Bank Polski jest uznawany za najbardziej bezpieczny bank i cieszy się największym zaufaniem wśród klientów.....(ble, ble, ble)"
Może ktoś mi wytłumaczyć, czym się PKO BP różni od innych banków jeśli chodzi o bezpieczeństwo?? Czyżby w Funduszu Gwarancyjnym miał jakieś specjalne prawa??
tylko że są uznawani za taki - a to już zależy przez kogo :-)
Temat: nr konta
Użytkownik "matt"
ma we Francji problemy z wykonaniem przelewu.
Podałem na fakturze 26 cyfrowy numer skopiowany ze strony Inteligo, Klient prosi mnie teraz o rozszyforwnie ciagu cyfr - co jest numerem banku, konta, suma kontrolna - czy ktos moglby podac mi link do takiego opisu ?
zobacz http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-wplaty.html bank to PKO BP SA numer 10205558 nie wiem tylko dlaczego na stronie www nie podali nazwy SWIFT ktora jest niezbedna przy przelewach miedzynarodowych Inteligo ma pewnie swoj kod SWIFT - wyglada na to ze trzeba do nic zadzwonic *** blad ***
Temat: gdzie ulokowac ??
Użytkownik "bartosh"
Ups .... oczywiscie ze chodzi o 7 tysiecy zlotych [ slownie : sieden tysięcy zlotych]
Co mysliscie o Inteligo ??
Że przy 7000 zł daje mniejsze odsetki brutto o 67,19 zł miesięcznie niż mBank, wg ich własnego kalkulatora: http://www.inteligo.pl/oferta/ Jak dla mnie nie ma żadnych plusów. Inteligo ma jedyną zaletę wobec mBanku - można wpłącać gotówkę w PKO BP, ale jeżeli masz konto w Citi, to załatwisz wszystko przelewem.
pzdr, Bogdan B.
Temat: Millennium - czy warty dla studenta ?
message Z wymienionych przez ciebie bankow prawie kazdy bedzie lepszy dla studenta :) Proponuje zajrzec wlasnie do Lukasa, PKO BP (Inteligo), Multi, i KB ^^^^^^^^^^
O tak... zwlaszcza ten... ;)
<cite [...] Agresywnie reklamowane internetowe oferty innych banków również okazały się droższe od Inteligo: [...] <cite zrodlo: http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=166
IMHO komunikat w takim style ma w sobie wiecej agresji niz niz reklamy tych 'drozszych' bankow...
Maciej
Temat: Chętni na Inteligo
Szukam osób które chciałyby otworzyć konto inteligo i dostać 50 pln... Zainteresowany(a) napisz, prześlę link, bez niego nie dostaniesz kasy. Sory że zawracam głowę ale potrzeba mi trochę kasy, (ja też dostaję 50 pln) za klienta... poczytajcie sobie ofertę tego banku, ja jestem zadowolony (www.inteligo.pl) po przejęciu przez PKO BP bez zastrzeżeń kartę kodów dostałem z 2 miesięcznym wyprzedzeniem :) Pozdrawiam
Temat: dylemat
a jakie oplaty miesieczne w inteligo? tzn za prowadzenie konta, karte?i co najwazniejsze w mB przelewy sa za 50gr (do obcego, do mB gratis) - a czasem sporo tego tzn kablowka, czynsz itp itd allegro, jak z tym w inteligo? i czy nie ma jakis ukrytych oplat ? -sory ze takie sledztwo ale przez ostatnie 6lat mialem pko i czasem troche zgrzytalem zebami, chociaz najwieksza krecha to ta obsluga (polecam oddzial w lodzi na olechowie - cos jakby ludziki z procesorami skreconymi na minimum, i te gadki w stylu: 'panie, internet jasne tylko jak ja to wysle i skad?'), a skoro to jest konto internetowe to chyba obsluga by odpadla bede wdzieczny za podanie oplat
www.inteligo.pl
skoro umiesz pisac to czytac pewnie tez?
kursor
Temat: Debet w Inteligo?
To opowiem moja śmieszna historię. = = = (...ciach...) = = = pzdr mawir ============== Wlasnie chcac uniknac "smiesznych historii" zapoczatkowalem watek. Zywie obawy [oby padly z glodu ;-)], ze za jakis czas - po uspokojeniu balaganu zwiazanego z polaczenie e-PKO z Inteligo - bank "przypomni" sobie, ze nieopacznie doprowadzilem do powstania "NIEdopuszczalnego salda debetowego" :-(. Nie jestem zagorzalym fanem zadnego banku, ale jesli "powitanie" Inteligo z nowym klientem wyglada w opisany sposob, waham sie, czy dalsza wspolpraca nie okaze sie rownie nieudana. Zwlaszcza, ze - z tego, co piszesz - "komputer rzadzi" :-(((!. Repozdr :-)! PL
Temat: Euronet < 50 zł
| Czy to znaczy ze z rachunku w Inteligo mozna w PKO BP wyplacic bez | oplaty ?
Nie to znaczy ze mozesz za darmow wyplacic z bankomatu PKO BP, ktore zazwyczaj wydaja takze 10tki i 20ki Bezplatne sa tylko wplaty w oddzialach PKO BP
A myslalem juz ze cus sie zmienilo na lepsze :-))
-- Michal 'Amra' Macierzynski www.prnews.pl - swiat e-bankow
-- Pozdrawiam Marcin P.
Temat: Euronet < 50 zł
Witam
| a jak ktoś ma tylko np. mbank i na koncie 30 zł - to co? pozostaje innym | bankomat z prowizją?
kartą w sklepie jedynie możesz zapłacić albo przelew na inne konto (np. inteligo - i wówczas z PKO BP free)
Czy to znaczy ze z rachunku w Inteligo mozna w PKO BP wyplacic bez oplaty ?
-- Karol Żwiruk http://zwiruk.pl/karty
Temat: inteligo - wpłaty gotówkowe
| Regulamin nie był zmieniany po przejęciu przez PKO BP.
Chyba jednak był zmieniany :-) Musieli zmienić choćby znaczenie użytego pojęcia "bank" (obecnie: "Bank - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA z siedzibą w Warszawie").
Zresztą właśnie zauważyłem, że na stronie http://www.inteligo.pl/oferta/regulamin.html
Na samym dole są dwa pliki *.pdf: - regulamin - stary-regulamin (z dopiskiem: "Treść regulaminu obowiązująca do 15 lutego 2002")
Ale nie chce mi się ich otwierać i porównywać :))
Pozdr., JŁ
Temat: Wałek notebookowy.
Przeglądam alt.pl.allegro
"Na mazurach i nie wiem czy szef sie zgodzi dlatego ze my zazwyczaj jestesmy w trasie i u klienta tak jak np. teraz pisze od klienta i trudno przewidziec kiedy kto bedzie, ale mozemy spuscic 50 zl jesli masz konto w lukas, inteligo lub pko"
"za pobranim przy wplacie 50% na konto a drugie 50% do 14 dni po otrzymaniu towaru." Hm... Ciekwe.
Temat: Wałek notebookowy.
Witajcie. Proszę bardzo, kolejny notebook z Electro Worlda: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69525428
Lokalizjacja, przelew na konto, i jeszcze ciekawa odpowiedź na moje pytanie w sprawie odobioru osobistego: "Na mazurach i nie wiem czy szef sie zgodzi dlatego ze my zazwyczaj jestesmy w trasie i u klienta tak jak np. teraz pisze od klienta i trudno przewidziec kiedy kto bedzie, ale mozemy spuscic 50 zl jesli masz konto w lukas, inteligo lub pko"
Walek, nie walek, ale notebooka od kogos kto ma 0 komentarzy to bym na pewno nie kupowal :D
Andrzej 'Soulless' Kozakowski
Temat: Wałek notebookowy.
Witajcie. Proszę bardzo, kolejny notebook z Electro Worlda: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69525428
Lokalizjacja, przelew na konto, i jeszcze ciekawa odpowiedź na moje pytanie w sprawie odobioru osobistego: "Na mazurach i nie wiem czy szef sie zgodzi dlatego ze my zazwyczaj jestesmy w trasie i u klienta tak jak np. teraz pisze od klienta i trudno przewidziec kiedy kto bedzie, ale mozemy spuscic 50 zl jesli masz konto w lukas, inteligo lub pko"
Temat: Koniec przygody z e-PKOBP... :(( szkoda
"Już wkrótce połączymy ofertę Inteligo i e-PKO, tak abyś mógł osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy"
...
Taka ciekawostka: wnisek do zakładania e-superkonta wciąż wygląda na sprawny: https://e.pkobp.pl/ssl/applicationaddfrm.asp :)))
Temat: inteligo, a prywatyzacja PKO
"Informacja dodatkowa dla posiadaczy kont Inteligo
Od 11 października będziesz mógł założyć Lokatę Prywatyzacyjną udając się do jednego ze specjalnie oznakowanych oddziałów PKO Banku Polskiego.
Oferta jest ważna do 21 października bądź do momentu, gdy środki zgromadzone na wszystkich Lokatach Prywatyzacyjnych osiągną kwotę 720 000 000 zł. Lokaty Prywatyzacyjne będą zakładane w kolejności zgłaszania się klientów.
Uwaga ! Jeżeli posiadasz konto Inteligo nie musisz dokonywać wpłat na Lokatę w formie gotówkowej! Wystarczy, że udając się do Banku zabierzesz ze sobą dowód osobisty i kartę kodów jednorazowych.
Dysponent w kasie Banku przyjmie Twoje zlecenie i skontaktuje się z konsultantem Inteligo w celu założenia blokady na wybranym przez Ciebie rachunku w ramach konta Inteligo, dlatego przed wizytą w Banku przygotuj numer lub nazwę rachunku na którym ma zostać założona blokada. Potwierdzenie założenia blokady na Twoim rachunku będzie wymagało podania kodu z karty kodów jednorazowych.
W przypadku posiadaczy konta Inteligo, po otwarciu Lokaty Prywatyzacyjnej w wyznaczonym oddziale Banku, środki przeznaczone na Lokatę zostaną przekazane z konta Inteligo w formie bezgotówkowej na rachunek Lokaty. Przelew środków może nastąpić jedynie z indywidualnego lub wspólnego konta Inteligo."
http://www.pkobp.pl/index.php/id=info_dod/zone=-1/section=ogol
Temat: Platne konta Inteligo
Ta... Może być dla baaardzo niektórych. I w zasadzie świadomych swojego nietypowego profilu wymagań.
dla mieszkancow __kilku__ duzych miast (gdzie mieszka wiekszosc mieszkancow PL) mBank jest zdecydowanie tanszy. dla mieszkancow __setek__ malych miast / miasteczek gdzie jest jeden bankomat (PKO / PeKaO zwykle) Inteligo _moze_ okazac sie _znacznie_ tansze.
A Twojego jest? Bo jak na razie Ty nie zauważasz, że ilość osób, dla których Inteligo wychodzi taniej niż mBank jest dość znikoma...
statystycznuie jednak nie. Gdyz Ci, dla ktorych mBank jest tanszy mieszkaja w miejscu, gdzie maja dostep do bardzo szerokiego wachlarza uslug i dla nich mBank/Inteligo to jedna z bardzo wielu dostepnych opcji,
tam gdzie Inteligo ma szanse pobic mBank kosztami ("prowincja"), banki wirualne sa elemtnami bardzo malej oferty bankowej (PKO, BGZ, Spoldzielczy, wirtualne) wiec potencjalnie wiekszy procent ludzkosci tego obszaru jest zainteresowana bankiem wirtualnym.
tyle, ze dochody sa wieksza w miastach duzych, wiec przy podobnej liczbie klientow mBank bije wartoscia depozytow Inteligo. mBank wybral sobie lepsza nisze i do niej dostosowal oferte.
kolejna sprawa do dostepnosc bankomatow na wyjazdach - pod domem wiem gdzie sa Euronety, jak jestem gdzies w Polsce - ciesze sie jak znajde jakikolwiek bankomat.
... i dlatego mam wciaz i mBnak i Inteligo i nie tylko.
pozdrawiam
romekk
Temat: Inteligo - opłaty
Patrzę w TOiP Inteligo i widzę, że za wypłatę z bankomatu Euronet jest prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
Odpowiedz jest tu: http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_021219/pieniadze_a_4.html#2
Ps. wreszcie jakis glos rozsadku ;-) A co do wprowadzania w blad reklamami, to w pelni sie zgadzam.
BANK OFERT To tylko promocja
Od 1 listopada tego roku klienci Inteligo mogą bezpłatnie pobierać gotówkę w bankomatach sieci Euronet i banku PKO BP, który przejął Inteligo. Nie jest to jednak stały element oferty, lecz promocja. Jak długo będzie trwała, nie wiadomo. - Nie ma teraz terminu zakończenia promocji - mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO BP. Na pytanie, dlaczego bank nie wprowadził na stałe tego rozwiązania, rzecznik odpowiedział: - Z punktu widzenia klienta nie ma to praktycznie znaczenia.
A przecież wiele osób może otworzyć rachunek w Inteligo głównie ze względu na opcję bezpłatnej wypłaty gotówki. Ludzie ci nie zdają sobie sprawy z tego, że teoretycznie promocja w każdej chwili może się skończyć. Reklamy PKO BP przedstawiają ją tak, jakby to był stały element oferty.
Niestety, są już niedobre przykłady. W lutym tego roku w Inteligo wprowadzono miesięczną opłatę za prowadzenie rachunku i korzystanie z karty. Jednocześnie bank - w ramach bezterminowej promocji - zawiesił pobieranie tych opłat. Jednak już na początku maja promocja została zakończona. P. B.
Temat: Inteligo
Rachunek w inteligo posiadam około miesiąc . Na razie jest ok i nie narzekam. Plusem są bankomaty i szybka i sprawna obsługa. Co będzie potem zobaczymy.
KICI
| Co sadzicie o koncie zakladanym w Inteligo? Wszystko zależy od tego czego oczekujesz | Czy warto? Czy BP nie 'zepsuje' go po wykupieniu. Jedyny minus po przejęciu przez pko to wprowadzenie opłaty za pobieranie pieniędzy w bankomatach euronetu Jak z funkcjonalnoscia. Brak: kredytu karty kredytowej ubezpieczenia karty | Moze jest cos lepszego na rynku jesli nie wezmiemy pod uwage liczby | bankomatow jakie ma BP. jednego idelnego konta nie znajdziesz ale może warto zastanowić się nad dwoma np.Inteligo w połączeniu z mBankiem
| Prosze o opinie Ja jestem zadowolony z Inteligo Pozdrawiam Marcin http://www.cuf.prv.pl
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Inteligo dziwne zachowanie systemu
Witam, sory blad ze poszlo na priva :) ----- Original Message -----
Newsgroups: pl.biznes.banki Sent: Monday, December 30, 2002 5:43 PM Subject: Re: Inteligo dziwne zachowanie systemu
Użytkownik "Marcin" | Pare dni temy wplacalem w odziale PKO BP SA okolo godz. 11 a o 15 bylo juz | na koncie czyli wszytko jest OK. Nie wiem czemu u Ciebie jest takie dlugie | ksiegowanie moze recznie ksieguja bo jest jakis blad w numerze ?
tez juz kilka razy sprawdzalem wplate gotowkowa w oddziale PKOBP - najpozniej o 15:20 juz jest jak wplace przed 11. Przelewy z innych bankow deklaruje z data przyszla - wychodzą rano a o 11:15 juz sa w Inteligo.
Widze ze dosc dobrze sie orientujesz w sprawach bankowych, bo wlasnie sie zastanawiam do ktorej godz nalezy wplacic w odziale PKO BP zeby sie zalapalo na poszczegolne sesje elixir. Najbardziej sie zastanawiam czy wplacajac do 9:00 rano zalapie sie na 1 sesje elixiru i w inteligo bedzie juz o 12.
Druga sprawa wplacjac o 9 a Ajencji PKO kiedy mozna sie spodzieac wplaty na koncie Inteligo.
Temat: PKO wzmocni Inteligo
Za dzisiejszym Pulsem Biznesu: (http://www.pb.pl/artykul.asp?gemius=1&sec=PUL&id=241236)
PKO wzmocni Inteligo
Rozwój Inteligo jest znacznie wolniejszy niż planowano.
I to jest zapewne odpowiedz na pytanie "kiedy ePKO i Inteligo sie polacza?" Wtedy, gdy to bedzie mialo sens, na razie Inteligo jest za slabe.
Temat: przelewy citi->inteligo, mbank->inteligo
Przekaz z PKO BP, zlecony ok. 15:10; w Inteligo o 17:09. A na http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html piszą, że eliksir nie dojdzie szybciej, niż w trzy godziny.
to mnie zaskoczyłeś, muszę to sprawdzić, w Inteligo nie powinien być wczesniej niż o 17.30
MJ
/========================================================== Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl
http://www.mja.w.pl ==========================================================/
Temat: Temat czkawka - konto firmowe dla mikrofirmy [ ISP ]
Jeśli masz już konto w PKO BP i mozliwość korzystania z niego przez internet to może nie ma sensu zakładanie nowego konta i dorabianie banku dodatkowymi opłatami związanymi z prowadzeniem konta.
Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami jeśli masz już konto nie musisz zakładac nowego specjalnie dla prowadzenia DG.
Witajcie, Jestem na etapie zakladania DG. Firma zajmuje sie glownie dostarczaniem internetu, wiec beda to male i czeste wplaty klientow. Obecnie posiadam konto osobiste w PKO BP. Interesuje mnie glownie dostep przez internet, niskie oplaty za przelewy i prowadzenie rachunku. Wstepnie padl wybor na mBank, ale kiedy na infolini dowiedzialem sie, ze do 2 tygodni moge czekac na dokumenty - zrezygnowalem. Zostaje otworzenie 2 subkonta w PKO. Co o tym sadzicie ?
Nie ukrywam tez, ze mila opcja byloby posiadanie (jak w inteligo) mozliwosci utworzenia nieograniczonej liczby podrachunkow. Wtedy kazdy klient otrzymuje swoje konto i nie mam problemow z "panowaniem" nad tym, kto zaplacil, a kto nie.
Czy mozecie podac jakas lepsza alternatywe dla PKO ?
Mikolaj
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl - http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Zlecenie Stałe a Polecenie Zapłaty w PKO BP
| Myslisz, ze po zaoraniu e-pko i przeniesieniu do inteligo beda nadal | darmowe ? Bo ja nie :D A to jakos niebawem ma byc....
| Zywcem mnie nie wezma...;-)
Hehe ;-))
| Wcale nie zapowiadali przeniesienia ePKO do Inteligo.
To prosze: http://www.pkobp.pl -po prawej przejecie inteligo:
14. Czy w przypadku posiadania dwóch kont: e-Superkonto i Inteligo jeden z nich będzie zlikwidowany? Decyzję o posiadaniu dwóch rachunków równolegle podejmuje klient. W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy połączenie obydwu ofert tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Szczegóły będą przekazywane stopniowo, w miarę przygotowania i wprowadzania tych usług do oferty Banku.
Zwlaszcza w zakresie TOiP?
Temat: co z inteligo?
Jest sprawa. Mój mail do inteligo pozostał bez odpowiedzi. Przejęcie przez pkobp nie musi wróżyć nic dobrego. Archaiczne metody działania pkobp mogą zepsuć inteligo. Wystarczy przypomnieć sobie panią w okienku w rotundzie, która wyegzekwowała ode mnie 6 podpisów, zanim wydała pieniądze (bo jej się jakaś literka w podpisie nie podobała). Wściekłość ogarnia. Pozostaje obserwować i jakby co - szybko się ulotnić.
Swoją drogą ciekawe czy zaczną bardziej skubać klientów inteligo, może jakieś 5 zł za prowadzenie i 2 za przelew zrobią?
po łyknięciu przez PKO trudno się z nimi skontaktować ciekawe co będzie dalej?
-- Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Internet w PKO BP
| za gazeta.pl:
| - Nie jest tak źle. To u nas otwieranych jest najwięcej rachunków. Rusza | nowoczesne centrum telefoniczne i dostęp do konta osobistego PKO BP | przez internetową platformę Inteligo.
i dalej:
- Nasza filozofia nie zakładała rozwoju Inteligo jako samodzielnego banku, ale wykorzystanie go do obsługi wszystkich klientów PKO BP. A to, niestety, musiało potrwać.
o w morde, trzeba uciekac z inteligo i to szybko!
Temat: Wpłaty w PKO
Jak to jest z wpłatami w agencji PKO? Chcę wpłacić kasę do mBanku - jak wiadomo nie ma niestety gdzie, tylko poczta albo bank. Słyszałem, że w PKO jest taniej? Chodzi o kwotę ~1500zł. I jeszcze - czy standardowy druk przelewu zadziała tam, czy coś specjalnego wymagają?
zdania jak widze sa podzielone .. proponuje www.pkobp.pl
generalnie mozesz wplacic komus na inteligo +0,99zl na przelew, w pkobp wplacisz na inteligo za darmo a potem przelejesz do mbanku - tyle ze pewnie za duzo zachodu nie ? ;-)
z mojego doswiadczenia - wplata na inteligo rano przed 13ta wplywa do mbanku najpozniej na nastepny dzien rano .. a nie jak proponowane ponizej 3 dni ...
powodzenia :-)
Jerzyk
Temat: Zlecenie Stałe a Polecenie Zapłaty w PKO BP
| Myslisz, ze po zaoraniu e-pko i przeniesieniu do inteligo beda nadal | darmowe ? Bo ja nie :D A to jakos niebawem ma byc.... Zywcem mnie nie wezma...;-)
Hehe ;-))
Wcale nie zapowiadali przeniesienia ePKO do Inteligo.
To prosze: http://www.pkobp.pl -po prawej przejecie inteligo:
14. Czy w przypadku posiadania dwóch kont: e-Superkonto i Inteligo jeden z nich będzie zlikwidowany? Decyzję o posiadaniu dwóch rachunków równolegle podejmuje klient. W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy połączenie obydwu ofert tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Szczegóły będą przekazywane stopniowo, w miarę przygotowania i wprowadzania tych usług do oferty Banku. ;-))
Nie widze problemu z prowadzeniem w jednym banku dwoch rodzajow kont: - platne prowadzenie i darmowe przelewy - bezplatne prowadzenie i platne przelewy Klient wybiera. I to by bylo nieglupie...
Ano ;)
Temat: Inteligo
Chciałbym założyć konto w Inteligo, czy wiecie może coś czego oficjalnie nie podają co mogło by mi wybic ten pomysł z głowy ?
Toip czytałeś :-) ? Z obserwowanych przeze mnie minusów - częste przerwy w okolicy północy (bez uprzedzenia), zmiany toip z dnia na dzień. No i oczywiście poziom opłat i % - tylko że dla mnie Inteligo stanowi interfejs do bankomatów PKO BP, więc mniej mi to przeszkadza. Obejrzyj sobie jeszcze to: www.vwbankdirect.pl i to: www.mbank.com.pl
Temat: Internet w PKO BP
[ciach]
http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_22/layout=inteligo/zone=-1/section... Jak widać w ramach PKO 0 zł, poza PKO przez WWW 0,5 zł więc taniej niż w Inteligo :-)
dziękuję za Twoją pomoc i przepraszam za kłopot ;)
Pozdrawiam
Styrni
Marcin
Temat: QuickHelp
Dziekuje wszystkim za odp :)
| Inteligo? (zastanwiam sie wlasnie nad tym kontem, bo w mojej | miejscowosci | jest oddzial PKO BP) - czy w tym oddziale bede mogl dokonywac | bezprowizyjnie wyplat i wplat srodkow pieniznych? Jeśli jest dodatkowo bankomat PKO BP to się już dłużej nie zastanawiaj tylko zakładaj konto Inteligo
hmm moj pko bp nie ma bankomatu :( ale udam sie do nich z takim zapytaniem ale okej, mi bankomat narazie niepotrzebny. Ale chocby był to z niego milabym bezprowizyjne wyplaty?
Pozdrawiam Marcin http://www.cuf.prv.pl
-- pozdrawiam Arek 898129 - GGod
Temat: Inteligo Vs ING
Witam,
Przymierzam się do założenia konta.
Przegrzebałem się przez ofertę większości banków i wytypowałem te dwa: Inteligo (tzn konto, bo bank PKO;)) i ING (konto studenckie).
[...] [...]
ad 4 - i tu klops - czy oni mają podobne zabezpieczenis jak Inteligo czy tylko indetyfikator i hasło?
do tego klucz prywatny który możesz trzymać na np. pendrivie. Dodatkowo przy większych kwotach uwierzytelniasz przelew SMSem.
Wiem, że przelew z Inteligo na inne konto jest szybkie, a jak jest z ING - ile średnio czeka sięna przelew?
Rozumiem, że chodzi ci o wewnętrzne ? Jeśli "w godzinach pracy" (9-19? w dni robocze) to szybko, jeśli nie to czekasz. To chyba powinno Cię zainteresować: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32000
Gdyby ktoś mógł podzielić się swoimi opiniami (bardziej zależy mi na opinii o działaniu ING) to byłbym bardzo, bardzo wdzięczny.
IMO powinieneś otworzyć konta w obu bankach, a później zamknąć (albo i nie) to które Ci będzie mniej pasować.
KJ
Temat: Temat czkawka - konto firmowe dla mikrofirmy [ ISP ]
Może Multibank?
Witajcie, Jestem na etapie zakladania DG. Firma zajmuje sie glownie dostarczaniem internetu, wiec beda to male i czeste wplaty klientow. Obecnie posiadam konto osobiste w PKO BP. Interesuje mnie glownie dostep przez internet, niskie oplaty za przelewy i prowadzenie rachunku. Wstepnie padl wybor na mBank, ale kiedy na infolini dowiedzialem sie, ze do 2 tygodni moge czekac na dokumenty - zrezygnowalem. Zostaje otworzenie 2 subkonta w PKO. Co o tym sadzicie ?
Nie ukrywam tez, ze mila opcja byloby posiadanie (jak w inteligo) mozliwosci utworzenia nieograniczonej liczby podrachunkow. Wtedy kazdy klient otrzymuje swoje konto i nie mam problemow z "panowaniem" nad tym, kto zaplacil, a kto nie.
Czy mozecie podac jakas lepsza alternatywe dla PKO ?
Mikolaj
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl - http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: przelewy citi->inteligo, mbank->inteligo
Przekaz z PKO BP, zlecony ok. 15:10; w Inteligo o 17:09. A na http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html piszą, że eliksir nie dojdzie szybciej, niż w trzy godziny.
Hmmm. Przecież w VWBanku możesz puścić przelew do 16.00 a w Inteligo będzie o 17.30 - to jest półtorej godziny, czyli dwa razy mniej :-)))
K. Kowalski
Temat: Inteligo; termin waznosci karty VISA Electron?
| Witam :-)! | Prosze o informacje, na jak dlugi okres PKO BP SA wydaje w/w karte. | Z gory dziekuje! | Pozdrawiam! | PL
Termin ważności podany jest też na karcie. Pozdrawiam marcin http://www.mbank.wizytowka.pl
Termin ważności karty Inteligo Visa Elektron wynosi 2 lata. Ale ostatnio była realizowana wymiana kart (zmiana banku prowadzącego konoto Inteligo) i termin ten może być dłuższy. Tak czy inaczej termin ważności podany jest na karcie.
Temat: Załóż konto INTELIGO
| Pamiętaj, że premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, | gdy otworzysz konto Inteligo przez jeden z powyższych | linków.
A to zaradny Helmut...
(mrk)
nemesis.news.tpi.pl = 193.110.122.80
tp internet Sp. z o.o. Al. Jana Pawla II 12 00-124 Warszawa TPI (PL)
Witaj, nie jestem w stanie zinterpretować Twego listu. W tonie jakby demaskatorski, a jednocześnie szyderczy. Nie wiem co za pobudki Tobą rządządziły, by wybrać akurat ten fragment z e-maila, który standardowo wysyłany jest do każdego użytkownika konta Inteligo. Czyżby spece od marketingu banku PKO BP popełniali jakiś błąd? Może faktycznie lepiej jest wypisywać furę bzdur o płatnych e-mailach i banerach. A może to ja, jako początkujący użytkownik tej grupy, popełniłem jakiś błąd, może nawet zaspamowałem. Jeśli tak - to przepraszam - było to niezamierzone i się nie powtórzy. Być może grupa jest cenzurowana (tzn. moderowana). W każdym razie nie wiem po co użytkownikom grupy ten post. Sam przyznasz, że dla mnie też nie jest ani przydatny, ani kształcący. Proszę o wyjaśnienia.
Pozdrawiam "zaradny Helmut"
Temat: -->[INTELIGO] Wpłaty w kasie
No to ja miałem większego pecha. Wpłaciłem 26 grudnia po poludniu a na rachunku pojawiły sie dopiero dziś (2 I) po godz. 16. Sześć dni.
Trzy razy złożyłem pytanie do Inteligo dlaczego to tak długo trwa, na razie nikt nie odpowiedział. Może ktoś z grupy mi odpowie. Czy to jest tak zawsze, czy ja coś źle zrobiłem. Może tak tylko traktują nowych klientów?
Andrzej
Postanowilem sprawdzic dzisiaj o ktorej wplyna na konto w Inteligo pieniadze wpłacone w kasie Odzialu PKO BP SA o 8:05 . Myslalem ze zalapia sie na pierwsza sesje ale raczej sie przeliczylem bo juz jest po 1 sesji a forsy jeszcze nie ma, najprawdobodoniej przyjdzie 2 sesja.
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: e-pkoBP czy mBank ???
Nie wiem jak to teraz wyglada w Inteligo, ale jak jeszcze tam mialem konto, to za wszystko chcieli jakas oplate.
Za karte 1 pln miesiecznie i za prowadzenie konta jesli masz srednie saldo miesieczne mniejsze niz 100 pln (tyle, ze nie pamietam ile, kilka pln). To jest do przezycia - najwieksza wada jest oplata za kazdy przelew (1 pln).
Teraz przesiadlem sie na E-PKO i jestem z niego zadowolony. Co prawda kosztuje mnie jako studenta 3zl, ale za to wyplacam sobie pieniadze w duzej sieci bankomatow (w okolicy uczelni PWr mam ich az 3), wplacam pieniadze bez stania w kolejkach do kasy za pomoca tzw funkcji depozytowej.
Z tej samej sieci korzystasz teraz majac Inteligo. Niestety bez funkcji depozytowej.
Przelewy robisz w dowolnej chwili na dowolne konto (nie ma koniecznosci definiowania numerow na ktore mozna przelewac - gdzies na jakims koncie tak bylo) i nie kosztuja one mnie nic.
Tu tez nie definiujesz, ale niestety kosztuja.
Zabezpieczenie tez jest chyba dosc dobre, bo oprocz hasla dostepowego do konta, to masz token, ktory generuje Ci kod do kazdej sesji na koncie. W Inteligo byly jakies karty z numerami jednorazowymi i w razie jej wykonczenia (w moim przypadku dosc szybko) musisz sie starac o nowa.
Mi przysylaja zwykle jak na ostatniej mam okolo 10 niewykorzystanych kodow, ale ktos ostatnio na pl.biznes.banki narzekal, ze tez sie musial upominac, wiec moze roznie z tym bywa.
Temat: Jakie macie zdanie na temat INTELIGO???
Czy ma ktoś może konto w Inteligo? Jakie macie zastrzeżenia do Inteligo, jeśli nie macie to tez napiszcie.
Ja nie mam zastrzerzen poza tym 0,99zl/m-c ale to nie jest moje glowne konto. Trzymam je dla darmowego Polecenia Zaplaty (Direct Debit) i dla darmowych wplat w PKO i agencjach. Plusem jest tez duza ilosc bankomatow.
za prowadzenie karty i to juz są wszystkie opłaty i czy za przelew na moje konto np wynagrodzenia z pracy systemem elixir ponosze jakies opłaty, bo nie rozumiem sformułowania:
Nie ponosisz zadnych oplat (poza w/w i przy zalozeniu ze saldo 100zl).
Pozdrawiam, BW. http://www.bwportal.pl Twoje finanse...
Temat: Kilka pytań o Inteligo
Witam. Mam parę pytań: 1. Dlaczego w bankomatach PKO BP z funkcją depozytową nie mogę wpłacić pieniędzy na konto w Inteligo?
Bo jeszcze niezintegrowali w pełni systemu po przeprowadzcce z Bankgesellschaft Berlin PL (trwa to już rok!).
2. W Euronecie mogę sprawdzić sobie stan konta i wydrukować wyciąg za darmo. Czy aby to zrobić trzeba wypłacić jakąś sumę z bankomatu, czy po wydrukowaniu, mogę zrezygnować z wypłaty. Chodzi mi o to czy mogę pójść do bankomatu, wsadzić kartę, wydrukować wyciąg i zażądać zwrotu karty z bankomatu, bez wypłaty jakiejś tam sumy.
Tak! Nie musisz wypłacać pieniędzy, aby sprawdzić stan konta. Zdaje mi się, że po każdej operacji bankomat automatycznie wyrzuca kartę. A sprawdzenie stanu konta to jedna operacja. Jeżeli coś wybierzesz nie tak, to możesz zawsze wcisnać cancel/anuluj/zrezygnuj. Wtedy automatycznie wszystko jest przerywane.
3. Czy mogę sprawdzić stan konta w bankomatach PKO BP?
Nie. Patrz pkt. 1.
Temat: I co z tym Inteligo?
Jestem posiadaczem konta w Inteligo zarowno prywatnego i firmowego, Czy powinienem bac sie o swoje pieniadze i przetransferowac je gdzies indziej ??? Pozdrawiam.
Ciekawi mnie co z tym Inteligo - czy rozmowy z PKO doprowadziły do jakiegoś finału czy nie? Wojtek
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Temat: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
| Mnie ciekawi natomiast, czy jako uzytkownik Inteligo bede w przyszlym | roku mogl kupowac obligacje :D
Jak to? To: https://obligacje.cdm.net.pl/logowanie.php już Cię
nie zadowala ?
Mnie jak najbardziej wystarcza :) Tyle, ze Ministestwo finansow wymowilo Pekao SA umowe- formalnym podoem bylo zmniejszenie sieci placowek (w archiwum rzepy mozna o tym poczytac). Nieformalnym - ze nie chcieli Stoczni skreslic czesc dlugow.
No i najprawdopodobniej kolejnym agentem bedzie wlasnie PKO BP (bo to bank panstwowy itp). No i (to juz moja teoria) moze byc tak, ze bedzie sobie mozna kupowac przez Inteligo obligacje skarbowe - z czego oczywiscie bym korzystal - z pewnoscia jednak doswiadczenie z Inteligo im sie przyda.
Temat: karty
| BTW dlaczego na POSie eService (w Media Markt) byla naklejka PKO BP ?
| http://www.eservice.pl/wczoraj/akcjonariusze.html
| W chwili obecnej akcjonariuszem eService jest PKO BP SA - bank o ustalonej | renomie w kraju i na świecie, oferujący swoje usługi ...
Tez tak myslalem... PKO BP jest jedynym akcjonariuszem eService ?
Tak a jeszcze wg papierowego nowego Profit-a wypowiedz goscia z DM Banku Handlowego to ma gwarancje skarbu państwa, moze to OT ale nie moglem sie powstrzymac (artykul dotyczacy zmian w Inteligo) Alek
Temat: Inteligo-ile rachunkow dla firm
| Jak to do kogo pisać? Do rzecznika PKO BP ;-))))))
khem, khem - do Lukasa i PKO BP - za diabla nie moge wynalezc? :) Moze mnie ktos poratowac??? :) Przynajmniej jak wyglada stosowany wzor mail w tych bankjach :)
http://www.lukas.pl/kontakt_rzecznik.asp
O tym mówisz?
A co do inteligo, to może spytać o kontakt z rzecznikiem prasowym na
Temat: Pierwszy przelew na inteligo
A czy te wpłaty nie są później księgowane na rachunku z datą faktycznej wpłaty w placówce PKO BP?
Wpłacałem tylko raz w agencji pkobp i księgowanie na koncie inteligo było z datą wpłynięcia środków na konto.Wpłata 22.01.2003 na koncie księgowane 24.01.2003. Wpłata w oddziale 24.01.2003-księgowana w tym samym dniu.
Pozdrawiam
Marcin http://www.cuf.prv.pl http://www.zdrapka.gsm.prv.pl
Temat: Kilka pytań o Inteligo
| Witam. | Mam parę pytań: | 1. Dlaczego w bankomatach PKO BP z funkcją depozytową nie mogę wpłacić | pieniędzy na konto w Inteligo?
Bo jeszcze niezintegrowali w pełni systemu po przeprowadzcce z Bankgesellschaft Berlin PL (trwa to już rok!).
Ależ można! Dokładniej - dysponując np. VE PKOBP można w bankomacie PKOBP dokonać wpłaty na dowolne konto! Jest tylko kwestia prowizji...
| 3. Czy mogę sprawdzić stan konta w bankomatach PKO BP?
Nie. Patrz pkt. 1.
W pewnych warunkach można. Otóż gdy próbujesz wypłacić kwotę większą, niż dysponuje twoje konto, to otrzymasz komunikat, np. "Na twoim koncie jest 22.50, czy wypłacić inną kwotę" czy jakoś w ten deseń. Sprawdziłem taką sytuację osobiście.
Grzexs
Temat: Inteligo - płatność kartą Visa Electron za granicą.
W FAQ Inteligo wyczytałem, że przeliczenia wyglądają następująco: forinty na dolary po kursie Visa, a następnie dolary na złotówki po kursie PKO BP. Gdzie mogę znaleźć te kursy? Prawdę mówiąc gubię się w znalezionych na stronie PKO tabelkach. Kolejna rzecz dotyczy prowizji, czy są naliczane jakieś dodatkowe opłaty za tego typu transakcje? Proszę o wszelkie porady.
USD/PLN to brany jest pod uwagę kurs sprzedaży dewiz PKOBP: http://www.pkobp.pl/index.php/id=waluty/section=ogol
Za transakcje bezgotówkowe nie są pobierane żadne opłaty, prowizja dotyczy wyłącznie transakcji gotówkowych czyli np. wypłaty w bankomacie (2% min. 8,50)
Temat: Ech, płacić kartami...
Miejsce: Auchan/Modlińska Czas: zeszły piątek po południu Objawy:
- na wszystkich kasach wiszą kartki 'z powodu awarii systemu nie przyjmujemy zapłaty kartą',
- w informacji mówią, że 'awaria' wynika z przeciążenia systemu i zostanie 'usunięta' gdy wszyscy klienci sobie pójdą, stwierdzają też że o żadnym przyjmowaniu kart wypukłych przez telefon nie ma mowy bo z powodu awarii nie przyjmują kart i już,
- bankomat Euronetu wyświetla napis 'Temporarily out of service'
- na szczęście bankomat PKO BP wypłaca (i tu przydaje się posiadanie karty inteligo ze stałą prowizją od wypłaty z obcych bankomatów).
Ponadto bankomat PKO BP wyświetla napis 'naprawdę warto zapłacić kartą' a cały Auchan jest oblepiony reklami kart kredytowych Auchan.
-- http://www.mk.w.pl / Marcin.Kasperski | Moje prywatne strony: http://www.kasperski.prv.pl
Rok temu spotkało mnie to samo w Leclercu. Odmówiłem (nie tylko ja) udania się do bankomatu (miałem karte wypukłą). PO 10 minutach Pani przyniosła żelazko i ... obciązyli mnie za tą transakcję dopiero po 3 miesiącach.
Czarek
Temat: Karty platnicze i ich wytrzymalosc :/
ja moją VE z millenium pokleiłem super glu i działała ale złamała sie po raz drugi a z inteligo karta jest bardzo wytrzymała poniekąd używam jej także jako linijki taka trochę krótka ale się nadaje i wyglada niezle jeszcze
| Niedawno spotkala mnie bardzo niemila niespodzianka. Posiadam karte Visa | Electron z Inteligo. Dzisiaj (11.01.02) bedac w centrum Opola (Krakowska) | probowalem sprawdzic jak dzialaja bankomaty Mbank'u. Wlozylem karte, | pobawilem sie :) i koniec. Wychodze na dwor (bankomat byl w pomieszczeniu -
Za zauwazylem, ze VE od Inteligo jest znacznie ciensza (i bardziej elastyczna) niz Maestro z PBK i VE i jakiegos PEKAO/PKO/cotamjeszcze. Dwie pierwsze zrobione przez Austria Card.
-- * Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *
Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write this mail.
Temat: co z inteligo?
Nie na temat: chcę pochwalić inteligo za to że nie wpuszcza klientów z szyfrowaniem poniżej 128 bitów (tak jak np lukas bee). Takie drobiazgi wzbudzają zaufanie do specjalistów, którzy 3mają łapy na bezpieczeństwie. Oby pkobp nie zamienił ich na tańszych.
po łyknięciu przez PKO trudno się z nimi skontaktować ciekawe co będzie dalej?
-- Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Platne konta Inteligo
Dnia pewnego pięknego (26 May 2002 22:15:37 GMT), Roman Kubik
dla mieszkancow __kilku__ duzych miast (gdzie mieszka wiekszosc mieszkancow PL) mBank jest zdecydowanie tanszy. dla mieszkancow __setek__ malych miast / miasteczek gdzie jest jeden bankomat (PKO / PeKaO zwykle) Inteligo _moze_ okazac sie _znacznie_ tansze.
Znacznie jak znacznie. Przy większych kwotach... Bo przy mniejszych mBank nadal taniej wychodzi. Dopiero jak wybierasz powyżej 100zł to się robi drożej.
Słowem -- dla profilu gościa, co wybiera raz a dużo to może i tak. Dla normlanego profilu częstego wybierania małcych kwot to bym wolał założyc dla tych celów konto w takim banku, jaki bankomat akurat jest w tym rejonie...
tyle, ze dochody sa wieksza w miastach duzych, wiec przy podobnej liczbie klientow mBank bije wartoscia depozytow Inteligo. mBank wybral sobie lepsza nisze i do niej dostosowal oferte. kolejna sprawa do dostepnosc bankomatow na wyjazdach - pod domem wiem gdzie sa Euronety, jak jestem gdzies w Polsce - ciesze sie jak znajde jakikolwiek bankomat.
oj, to od tego jest spis na WWW mBanku, żebyś sobie go druknął i nosił z kartą...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plkava.keep.pl
Strona 1 z 3 • Zostało znalezionych 161 rezultatów • 1, 2, 3
|