Strona Główna pkosa internetowe konto forum pkosa kurs walut pkosa.pl Internet PLACE ZABAW PODKARPACIE PKS do Grójca PKS Warszawa stadion-łomża PKP Warszawa Wileńska PKS Sejny PKS w Brodnicy Odjazdy PKS połączenia Sieradz Częstochowa |
Widzisz posty znalezione dla zapytania: pkosa* leasin samochódTemat: Leasing czy Kredyt (Samochod) hheheheheeh :))))))) ABY ZAKONCZYC TE DYSKUSJE PROSZE O TEL 0606 374 088 pozdr | | | (ciach co nie istotne) | -- | Coś mi się wydaje, że nie masz racji - VATu od rat leasingowych nie Kolega pisze błedy tak samo jak ty :-) -- Temat: kupno nieruchomosci na firme - koszty | Tak ! Możesz skorzystać z leasingu (tak samo jak samochody i....często w A dlaczego tylko leasing bankowy? axel Temat: Jaki auto-leasing, którego banku jest najtańszy ?
Temat: nowy z niemiec na firme?
Temat: nowy z niemiec na firme?
Pozdrawiam Temat: ceny na autostrade Krakow - Katowice Wszystko byłoby wtedy droższe, spadł by popyt, wzrosły koszty, spadły zyski, spadły płace, społeczenstwo zubozało, przesiedli by sie do II klasy, koszty PKO by wzrosły, wzrosło niezadowolenie, kolejarze strajkowali by. Bzdura - acz czesto powtarzana. Koszty transportu stanowia w krajach OECD (i Polsce tez) najwyzej 3% kosztow operacyjnych przedsiebiorstw. A koszty bezyny to tylko ulamek kosztow transportu (vide: zakup pojazdow, ubezpieczenie, obsluga kredytu/leasing, amortyzacja, pensje kierowcow, oplaty parkingowe). Podwyzka ceny benzyny ma skrajnie znikomy rzeczywisty wplyw na poziom Natomiast istotnie, wyzsza cena benzyny ma wplyw na budzety gospodarstw marcin ha Temat: Poręczyłeś - płacisz - nawet jak cie nie zawiadomią Sąd Najwyższy Zawiadamianie poręczyciela Niedopełnienie obowiązku niezwłocznego zawiadomienia poręczyciela o opóźnieniu się dłużnika w spłacaniu długu przez wierzyciela nie zwalnia poręczyciela z wykonania zobowiązania za dłużnika - wynika z orzeczenia Sądu Najwyższego. Podobnie stanowisko zajęły sądy niższych instancji w sprawie z powództwa Pierwszy nabył w leasingu auto, drugi był jego poręczycielem. Gdy Marcin R. - Nie zawiadamiając o tych faktach poręczyciela na czas, czyli niezwłocznie, - Czy opóźnienie w zawiadomieniu poręczyciela może mieć aż tak istotne - Ma rację autor kasacji, że istotą poręczenia jest zabezpieczenie wykonania http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031016/prawo/prawo_a_7.html Temat: Jak otrzymać Leasing nie posiadając działalności od roku? @luk - JESTEM, JESTEM Na wakacje wydelegowałem tylko rodzinę. Generalne warunki leasingu są takie, że firma musi istnieć przez minimum 6 - mc. i płacić ZUS oraz podatki w tym VAT. Rok jeżeli leasing jest powyżej pewnej wartości ( i tu każda firma sam określa ten pułap ). Np w EFL powyżej 30 000 zł netto. Firma nie musi mieć zysku ( może być strata ) tylko obroty musza być wystarczające na obsługę raty. Leasing w odróżnieniu od kredytu jest w całości kosztem i wchodzi w tzw "obroty międzyksięgowe". Niedogodności sytuacji finansowej klienta niwelowane są przez leasing wysokością pierwszej wpłaty ... gdy sytuacja jest dobra to uproszczone warunki ( dokumenty podstawowe firmy ) i 90 % ceny w leasingu. Gdy warunki gorsze to więcej papierów wizyta kontrolna agenta Leasingu w firmie i minimalna wpłata 30 %. Używany samochód do leasingu operacyjnego musi mieć FV Vat i nie może być starszy niż 5 lat. ( chyba że leasing na nim trwa a ty go przejmujesz na nową umowę ) Używany raczej powinien mieć starą homologację na "ciężarowy". Vat z rat odpisać można w całości tylko w przypadku gdy - Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów wyda zaświadczenie do US że samochód spełnia warunki Ustway o podatku VAT jako ciężarowy. Przegroda stała + homologacja fabryczna + 51 % długości wnętrza stanowić musi cześć towarowa - mierzone od podstawy szybu czołowej do najbardziej wysuniętego punktu bagażnika z tyłu. W innym przypadku tylko 50 % vat nie więcej niż 6 tyś ( ale nie jestem pewien tej kwoty bo coś się zmieniało w maju 2009 ). Nowe samochody osobowe mają FV VAT i mogą być leasingowane nawet jak nie mają tej okropnej kratki i homologacji na ciężarowy. Taka sama sytuacja jak kupuje się osobowy, używany od firmy ( byle nie z FV z komisu ). Ubezpieczenie OC i AC obowiązkowe - cesja na leasing. Jeżeli chodzi o "warunki" to polecam EFL - nie są najtańsi na rynku ale mają najprostsze formalności i ucywilizowane postępowanie jak klient nie spłaca rat. Tanio jest w PKO LEASING ale trzeba ich troszeczkę przycisnąć do 110 - 109 % wartości początkowej produktu. Najprościej jest przejąć leasing od kogoś kto chce zrezygnować. Tylko trzeba dobrze policzyć żeby nie przepłacić. http://cu.eflservice.pl/ - a tu gotowe oferty EFL Temat: Kredyt na samochód - gdzie i jaki? (...)
Temat: newsy 2007 Wrocławski Europejski Fundusz Leasingowy nadal na czele LEASING Przychody rosną wolniej Ponad ćwierć miliarda złotych zarobiły 22 firmy leasingowe w I półroczu. Ich zyski i przychody nie rosną jednak proporcjonalnie do wzrostu sprzedaży. Wpływają na to niskie marże Od kilku lat trwa hossa w branży leasingowej. Obecny rok jest wyjątkowy pod względem dynamiki wzrostu sprzedaży. Wartość sfinansowanych ruchomości (m. in. pojazdy i maszyny) i nieruchomości wyniosła w I półroczu 15,4 mld zł, czyli była aż o 70 proc. wyższa niż rok wcześniej. Tak wysoka dynamika sprzedaży i wysokie obroty nie przekładają się na istotny skok wyników finansowych firm leasingowych. Ze wstępnych danych 22 spółek, które przekazały nam dane, wynika, że ich zysk netto wyniósł ponad 253 mln zł. Oznacza to ponad 25-proc. wzrost. Znaczący skok wyniku zanotowały takie spółki, jak: Volkswagen Leasing, BRE Leasing oraz SGB-Trans-Leasing czy Pekao Leasing. - Mają na to wpływ trzy elementy. Bardzo dobry przychód odsetkowy spowodowany dużą liczbą transakcji, która rekompensuje spadek marż. Uzyskaliśmy niezłe przychody z prowizji oraz mieliśmy niższe koszty rezerw związanych z ryzykiem kredytowym -tłumaczy Mieczysław Groszek, prezes BRE Leasing. Nie wszystkim jednak udaje się niwelować spadek marż. Niższy zysk niż na koniec czerwca ubiegłego roku miały trzy firmy z tych, które przesłały odpowiedź na naszą ankietę. Należy do nich Deutsche Leasing, Fidis Leasing (ramię finansowe Fiata) oraz Handlowy-Leasing. Łączny zysk brutto 22 firm leasingowych wzrósł o 27 proc., do 315 mln zł. Popyt wyższy od podaży Najbardziej rentowne (ROE, czyli wskaźnik zwrotu na kapitale) są takie spółki jak Volkswagen Leasing, VB Leasing, BRE Leasing oraz ING Lease. W tym gronie są dwie firmy, które zajmują się finansowaniem nieruchomości, a tego typu transakcje dają wyższe marże i w dłuższym okresie - nawet przez 10 - 20 lat. Wyniki firm byłyby zapewne sporo wyższe, gdyby nie fakt, że w ostatnich latach spadają marże przez nie pobierane. Wpływ na to ma coraz większa konkurencja między leasingodawcami. Wchodzą choćby nowe firmy. Niedawno nasze wcześniejsze informacje oficjalnie potwierdził Santander. Zarejestrował bowiem spółkę leasingową Santander Consumer Multirent, która jeszcze w tym roku ma wyjść z ofertą finansowania oraz wynajmu długoterminowego. - Jest to naturalny kierunek rozwoju działalności banku, który jest liderem rynku kredytowania nowych pojazdów. Przy obecnym zakresie działalności oraz posiadanej sieci sprzedaży mamy szanse stać się jedynym podmiotem, który na tak dużą skalę będzie proponował wszystkie rozwiązania w zakresie finansowania zakupu samochodów -mówił Mirosław Bieszki, prezes Santander Consumer Bank. Firmy leasingowe spadek marż nadrabiają większą liczbą finansowanych środków. - Pierwszy raz mamy do czynienia z sytuacją ograniczeń po stronie podaży. Moglibyśmy finansować jeszcze więcej np. pojazdów, ale nie możemy -mówi Groszek. Podnoszą też dochodowość biznesu oferowaniem coraz to nowych usług. Sieci handlowe firm leasingowych nie sprzedają już wyłącznie leasingu, ale też kredyty czy ubezpieczenia. Widoczny spadek dynamiki wzrostu zysku w porównaniu z wysoką dynamiką obrotów to także wynik tego, że w coraz mniejszych stopniu wpływ na wyniki mają transakcje zawarte kilka lat wcześniej, gdy marże były wyższe. Brak porównania Przychody ze sprzedaży 22 firm leasingowych wzrosły o 20 proc., do1,4 mld zł. Gdy uwzględni się jeszcze przychody finansowe, to wyniosły one łącznie1,7 mld zł (wzrost o17 proc.). Porównywalnie do przychodów rosną koszty z działalności spółek. W I półroczu w wypadku 21 firm wyniosły one ponad 706 mln zł i skoczyły o 26 proc. Stało się tak głównie za sprawą rozbudowy sieci sprzedaży przez firmy. Najbardziej koszty wzrosły w VB Leasing, następnie LeasePlan oraz SGB-Trans-Leasing. Kapitały własne 23 firm leasingowych na koniec czerwca wyniosły 2,8 mld zł, czyli o 13 proc. więcej niż na koniec czerwca2006 r. Nie jest możliwa ocena całej branży. Działalności spółek leasingowych nie reguluje bowiem żadna ustawa, nikt nie prowadzi także nad nimi nadzoru, jak w przypadku innych spółek branży finansowej. Dlatego spora grupa leasingodawców nie ujawnia wyników. Poza tym prowadzą oni finanse w różnych standardach. KATARZYNA OSTROWSKA http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wyd ... _a_18.html Temat: Nowe samoloty dla Lot-u Tutaj wkradł się "mały" błąd: PLL LOT nie jest spółką prywatną tylko państwową spółką akcyjną z mniejszościowym udziałem prywatnego inwestora, jakim był SwissAirGroup, obecnie udziałowcem LOTU jest syndyk masy upadłościowej SAirGroup. LOT także nie jest spółką "publiczną" - nie jest notowany na giełdzie. Są dopiero plany upłynnienia aktywów należących do syndyka oraz podwyższenia kapitału zakładowego spółki poprzez emisje nowych akcji na giełdzie. Jednak ten plan będzie realizowany przez nową ekipę. Faktycznie z tą giełdą się zagalopowałem ,ale procentowy podział własności w spółce nie ma tutaj większego znaczenia -chciałem wykazać że PLL.LOT nie jest przedsiębiorstwem państwowym w całym tego słowa znaczeniu,a jako spółka ma prawo podejmować decyzje które w pierwszej kolejności są dobre dla tejże spółki i w tej sytuacji offset wcale nie musi być celem samym w sobie,choć zpewne będzie mile widziany. Zarząd spółki pozyskuje?? Z własnych prywatnych środków?? A tak na poważnie to zarząd w tym przypadku nawet nie podejmuje decyzji w tej sprawie. Oczywiście nie z własnych środków-tak na serio to mało jest na świecie lini lotniczych które mają tyle włąsnych środków ,aby stać je był na zakup samolotów za gotówkę . Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem ,ale chodziło o to że zarząd rekomenduje zakup konkretnego typu samolotu ,bo kto inny !/ Dyrektor ? Prezes? Związki zawodowe ? Ale nie o to mi chodziło ! zwróciłem tylko uwagę że to nie skarb państwa kupuje te samoloty ! ...ale muszę powiedzieć, że offset w tym przypadku jest całkiem możliwy. Należy przypomnieć sprawę zakupu turbośmigłowych ATR'ów. Wtedy to warunki kontraktu zakładały (chyba - tak mi się zdaje - byłem zamłody żeby tym wtedy się interesować) pewne "rekompensaty" dla polskiego przemysłu lotniczego. Od tego czasu datuje się współprace/kooperacje Świdnika i Mielca z zachodnimi firmami. Oczywiście że jest możliwy ,bo jak napisałem wcześniej Boeing ostrzy sobie kły na dostarczenie LOT-owi samolotów sredniodystansowych więc głębsza współpraca może mieć jakiś zasadniczy wpływ na podejmowane decyzje . Co do ATR-ów ,to w tej chwili nie jeste pewny ,ale wydaje mi się że kiedy podpisywano umowę na dostarczenie tych maszyn PLL.LOT był jeszcze przedsiębiorstwem państwowym więc i sprawy offsetu były inaczej rozgrywane . Tak na marginesie co to jest leasing bankowy udzielany przez konsorcjum banków?? Ja zawsze myślałem, że lizninguje się w towarzystwach liznigowych na przykład wchodzących w skłąd grup bankowych a nie do samych banków. Najczęściej jest tak że towarzystwa leasingowe tak naprawdę są własnością banków (banki mają w nich znaczne udziały) Nie jest niczym nowym że w celach sfinansowania duzych kontraktów banki łączą się w konsorcja (np budowa autostrad...ITD ) bo jeden bank może mieć problemy ze sfinansowanie przedsięwzięcia . Leasing bankowy jest niczym nowym to jest jedna z form prowadzenia działaności bankowej ( wystarczy przejść np.do PKO-BP i zapytać o leasing bankowy ,tam mozna wszystkiego się dowiedziec ,oczywiście wspomniny bank nie leasinguje samolotów (bo skala nie ta) ale np. nie ma problemów z załatwieniem samochodu,koparki czy innych środków trwałych... Co do reszty zgadzam się w 100% !!! Pozdr GRYZLI |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||