Strona Główna
pkobp/cs FIO
PKOBP Konto osobiste
PKOBP Oddział Rotunda
PKOBP Nidzica
PKO Inteligo info
pkoo Inteligo
PKO waluta
PKP Koszalin Przetargi
PKS Wrocław Świdnica
pkopb notowania
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • psp5.opx.pl

  • Widzisz posty znalezione dla zapytania: pkobp Inteligo pierwsze logowanie





    Temat: Token precz?

    Nie doczytales do konca. Pierwsze logowanie do inteligo musi sie odbyc
    przy pomocy tokena epko. Znaczy - ktos zaimplemantowal i token bedzie
    dzialac, ale tylko przez dwa miesiace.

      MJ


    ============
    Wlasnie, wlasnie zblizamy sie do sedna. W czym tkwi niemoznosc logowania sie
    poza owe 2 miesiace. Przeciez WSZYSCY (???) dotychczasowi e-PeKaOwcy tokeny
    juz maja. NIE trzebaby dostarczac im nowych kkj: oszczednosc [co banki chyba
    lubia ;-)].
    Nie sadzilem, ze moj prywatny niedosyt "przesiadkowy" (e-PKO -Inteligo)
    wywola zainteresowanie. Tym bardziej dziekuje WSZYSTKIM "rozsuplywaczom"
    mojego problemu!
    Pozdrawiam!!!
    PL





    Temat: e-pko zaloguj sie a masz szczescie


    Tak w ogole to druga pozycja menu od dolu to "Pomoc". Ona wiele
    wyjasnia...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---


    a czy ta ostatnia uwaga to sobie polepszyles nastroj? jesli tak to napisz
    sobie jeszcze raz, i jeszcze...

    powiem krotko bo nie bede sie produkowal dla kogos takiego jak ty

    uwagami dotyczacymi pierwszego wrazenia...byla tam pozycja anulowania
    przelewow zdefiniowanych na przyszlosc...dostalem odpowiedz z Bydgoszczy ze
    nalezy sie skontaktowac z nimi telefonicznie... wiec sobie darowalem raz na
    zawsze, bo:
     1) nie mialem potrzeby anulowac nigdy
    2) nie tworzylem przelewow na przyszlosc bo placilem od reki...

    paniatno?

    nadmienie, ze mialem tez odpowiedz, ze pracuja nad wprowadzeniem informacji
    dotyczacymi ostatniego logowania... (takie z linuksa przyzwyczajenie)

    w miedzy czasie pojawil sie lukas, ktory nie kosztuje mnie nic, nie musze
    placic za polaczenia 052 (wole 0800)
    ale nie zrezygnowalem z e-pko bp... predzej samo ze mnie zrezygnuje jak beda
    probowac mnie przeniesc do inteligo







    Temat: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Kiedyś bardzo dawno temu jak jeszcze PKO BP nie kupiło Inteligo ( a
    wszystkie banki oferowały bankowość elektroniczną tylko nie PKO BP)
    wprowadzono  usługę skrzynki internetowej (nadal jest).
    Zakładało się w PKO BP skrzynkę internetową, podpisywało  się umowę,
    dostawało się login i hasło z pieczątka banku podpisami itp. i od tego
    momentu wyciągi przychodziły również w formie elektronicznej na konto
    w domenie pkobp. Dla ułatwienia dodam, że usługa jest płatna.

    I w połowie grudnia Bank postanowił "uszczęśliwić" klientów.
    Beż żadnego aneksu do umowy rozesłał e-mail do klientów, że zmienia
    nazwę konta (login), hasło do logowania i informację, że
    na skrzynkę o parametrach z umowy nie będzie już wysyłał wyciągów.
    Oczywiście nowy login i sposób zmiany hasła z hasła "z klucza" na
    użytkownika -przyszło nie szyfrowanym e-mailem.
    Hasło z klucza miało strasznie trudną do złamania budowę

    "W polu [Aktualne hasło] należy wpisać hasło inicjalne: 5101xxxx
       zastępując "xxxx" ostatnimi czterema cyframi własnego numeru PESEL.
       W przypadku kont wspólnych - numeru PESEL pierwszego właściciela
    konta.
    "

    Zastanawiam się jak się mają do tego procedury bezpieczeństwa w banku
    ?
    Jak się ma do tego umowa założenia skrzynki internetowej do której
    załącznikiem był login i hasło inicjalne dla klienta ?

    Nie wspomnę już, że trzeba było zainicjować nową skrzynkę zgodnie z
    wymaganiami banku, zmienić parametry programu pocztowego (strata
    czasu).
    Wszystko to w imię bliżej nie sprecyzowanych udogodnień (ach ten
    marketing) (choć przepraszam, wyciągi przychodzą podpisane cyfrowo z

    wszystko to kosztem straty czasu klientów w imię prostoty migracji
    danych z jednego systemu do drugiego.

    No i puenta. Nadal w wyciągach SA błędy. Podany numer kontaktu do
    reklamacji jest błędny (7 cyfrowy - brak prefiksu międzymiastowego)
    A może jest to jedyna metoda by odciąć się od wkurzonych klientów ?

    A wszystko w imię "udogodnień" dla klienta
    A może się czepiam ?





    Temat: Zagrożenia sieciowe


    Uwaga - Klienci Inteligo!

    Wszystkie osoby posiadające konto Inteligo w banku PKO BP, przestrzegamy przed próbą wyłudzenia danych (tzw. phishing)..

    W sieci rozsyłane są wiadomości e-mail o treści:

    Informujemy, że Twoje konto przechodzi proces aktywacji nowych zabezpieczeń. W celu jego ukończenia prosimy o jak najszybsze zalogowanie klikając w link poniżej. Następnie podążaj za instrukcjami, które otrzymasz po zalogowaniu. Do tego czasu wszystkie opcje w Twoim koncie będą zablokowane. (Cała procedura trwa kilka minut). Poniżej wskazany jest link do strony http://geo-mobile.com(...).

    Strona znajdująca się pod tym adresem do złudzenia przypomina witrynę logowania Inteligo, brak mechanizmów ukrywających adres strony pozwala jednak łatwo stwierdzić, że nie jest to prawdziwa strona banku. Jednakże nadawca wiadomości to na pierwszy rzut oka adres informacje@inteligo.com.pl. Czytelnik, który nas poinformował o tym phishingu wyraźnie zaznaczył, że nie posiada konta w banku Inteligo - wiadomości najprawdopodobniej wysyłane są zatem do przypadkowej puli adresów.

    Jest to już druga próba wyłudzenia danych od klientów Inteligo w ciągu ostatniego półrocza. Wcześniej próbowano wyłudzić także dane od klientów mBanku. Niewątpliwie tego typu prób będzie coraz więcej i będą dotyczyć coraz to innych banków oferujących dostęp do rachunku przez Internet.

    Przypominamy, że banki nigdy nie proszą o weryfikację danych drogą mailową. Wszystkich klientów, którzy podali swoje dane na wspomnianej stronie, Inteligo prosi o pilny kontakt pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 6789.



    Temat: Wydajność Inteligo - długie
    Przez ostatni tydzień około 11 w nocy "adoruję" moje nowe konto w Inteligo i
    naprawdę miłe panie na hot-line. Niestety z tych kontaktów wynika iż jestem
    w stanie wytrzymać z Inteligo na razie tylko tydzień, może jak spróbuję za
    kilka miesięcy będzie lepiej. Ale po kolei:

    1. kiedy po raz pierwszy chciałem zalogować się do sytemu, system
    powiedział, że mam złe hasło lub numer konta. Ponieważ mam od dłuższego
    czasu kilka innych kont internetowych i generalnie nie mam problemu ze
    zrozumieniem co to jest hasło i numer konta, więc tym razem trochę się
    zdziwiłem. Spokojnie przyjąłem, żę coś musiałem oczywiście pomylić i dzwonię
    na hot-line. Tam szybko umożliwiono mi nadanie nowego hasła i - działa !
    Następnego dnia loguję się znowu i - nie działa ! Powtarzamy historię ze
    zmianą hasła i - znowu działa ! - ale magia ! Tym razem jednak po
    zalogowaniu się postanowiłem nauczony doświadczeniem z poprzedniego wieczoru
    od razu się wylogować i zalogować jeszcze raz. No i stało się - system nie
    tylko znowu mi nie pozwolił się zalogować, ale na dodatek całkowicie stanął.
    Miła pani z hot-line smutno stwierdziła, że jej nie działa też. Ponieważ po
    następnych 2 godzinach nadal system nie działał, więc poszedłem spać z
    poczuciem winy, że ileż to internautów nie będzie mogło zrealizować swoich
    płatności i być może będą musieli prze ze mnie zapłacić odsetki ?
    2. szybkość serwisu jest "oszałamiająca". Poczciwy PKO SA, który uważam za
    strasznie wolny, w tym przypadku jest zdecydowanie lepszy.

    Po kilku próbach korzystania z tego banku, stwierdzam, że chyba poczekam
    jednak jeszcze z lokowaniem tam pieniędzy. Bo i cóż mi po moich pieniądzach
    jeśli nie będę mógł się do nich dostać ?
    Pozdrawiam,
    G.





    Temat: Wydajność Inteligo - długie


    1. kiedy po raz pierwszy chciałem zalogować się do sytemu, system
    powiedział, że mam złe hasło lub numer konta. Ponieważ mam od dłuższego
    czasu kilka innych kont internetowych i generalnie nie mam problemu ze
    zrozumieniem co to jest hasło i numer konta, więc tym razem trochę się
    zdziwiłem. Spokojnie przyjąłem, żę coś musiałem oczywiście pomylić i
    dzwonię
    na hot-line. Tam szybko umożliwiono mi nadanie nowego hasła i - działa !
    Następnego dnia loguję się znowu i - nie działa ! Powtarzamy historię ze
    zmianą hasła i - znowu działa ! - ale magia ! Tym razem jednak po
    zalogowaniu się postanowiłem nauczony doświadczeniem z poprzedniego
    wieczoru
    od razu się wylogować i zalogować jeszcze raz. No i stało się - system nie
    tylko znowu mi nie pozwolił się zalogować, ale na dodatek całkowicie
    stanął.
    Miła pani z hot-line smutno stwierdziła, że jej nie działa też. Ponieważ
    po
    następnych 2 godzinach nadal system nie działał, więc poszedłem spać z
    poczuciem winy, że ileż to internautów nie będzie mogło zrealizować swoich
    płatności i być może będą musieli prze ze mnie zapłacić odsetki ?
    2. szybkość serwisu jest "oszałamiająca". Poczciwy PKO SA, który uważam za
    strasznie wolny, w tym przypadku jest zdecydowanie lepszy.


    Ja korzystam z Inteligo i nie mam problemow - dziala zawsze (czasem wolniej
    czasem szybciej). W razie watpliwosci bylem zawsze szybko i przyjemnie
    wspomagany rada przez panie z "hot-line".
    Dopiero ostatnio gdy chcialem sie zalogowac cos okolo 24.15 system
    zastrajkowal. Dzownie na 0 800... no i slysze uprzejmy glos ale niestety...
    meski. Juz to zwiastowalo cos niedobrego. Jak mi pan wyjasnil system miedzy
    24.00 a 1.00 ksieguje "wszystko" i robi te wszystkie skopmplikowane rzeczy i
    wtedy system jest zjety i sa problemy z dostepem.
    Dla mnie jest to powazny minus - choc dalej lubie ten bank - mam nadzieje ze
    w pszyszlosci jakos usuna te niedogodnosc.

    pozdrawiam
    agevinu





    Temat: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?


    |  - będą powiadomienia email po każdej operacji - tak jak obecnie w BPH,
    |    i na podobnym poziomie konfigurowalne. Same powiadomienia SMS od biedy
    |    mogą być, ale wolę żeby były też mailowe - po pierwsze za darmo, po
    |    drugie - SMSa skasuję bo mi zagraca skrzynkę, a maile mogę zachować
    | Powiadomienia e-mail ma wiekszość, jeśli nie każdy.

    Właśnie sprawdzałem sporo różnych banków (większość ma na szczęście
    interfejsy "demo") i właśnie nie znalazłem ŻADNEGO, który by miał
    powiadomienia email. Wszędzie takie dziadostwo jak w mBanku, czyli jakieś
    idiotyczne podsumowania konta po całym dniu (w mBanku dodatkowo płatne -
    kpina!). Żaden bank którego wersję demo oglądałem, nie udostępniał tego co
    BPH czyli powiadomień email po jakiejś operacji (np. autoryzacja transakcji
    karcianej, zmiana salda itp.)... W sumie trudno, chyba nie będzie banku
    który spełnia to wymaganie - muszą mi wystarczyć SMSy :(


    Nie wiem czy o to chodzi, ale Inteligo (PKO BP) ma powiadomienia e-mail (raz w
    miesiącu na e-mail przychodzą wszystkie przychodzące i wychodzące sumy).


    |  - jest koszyk transakcji - żebym nie musiał podpisywać fefnastu przelewów
    |    jeden po drugim,
    | Nie słyszałem o tym, w sumie nie jest to głupie.

    Bardzo przydatne, gdy się aktywnie używa konta.


    I co BPH ma to cudo ? Wiem, że BPH jest cholernie drogie, więc sie nim za
    bardzo nie interesowałem.


    |  - przy logowaniu będzie maskowane hasło (jak nie będzie to nie ma tragedii,
    |    ale wolę żeby nie było nawet możliwości zapamiętania hasła raz-dwa przez
    |    przeglądarkę albo zdradzenie go przy keyloggerze),

    | Takich cudów, nie widziałem, natomiast przy połaczeniu do mLinii pyta o rózne
    | cyfry (np. drugą i czwartą) z telekodu.

    No i chodzi o coś takiego, tylko że przez internet :)


    A nie wystarczy dobrze zabezpieczyć komputer w domu (firewall,
    anty-vir-anty-robak) ? Przecież tu są wszedzie połączenia szyfrowane (SSL)


    |  - można eksportować listę operacji do jakiegoś ludzkiego formatu (np. w mba
    nku
    |    historia operacji nadaje się tylko do oglądania na ekranie, ciężko ją
    |    nawet wydrukować przez użycie ramek),

    | Tego tez mi brakuje w mBanku, np. zapis do Excel XLS lub CSV.

    Ano właśnie.


    To rzeczywiście jest minus. Wiem, że programy do obsługi aukcji internetowych
    jakoś sobie radzą z tym problemem.


    |  - mile widziany token - najlepiej prawdziwy, jak kiedyś w pekaosa i chyba
    |    w BGŻ, w ostateczności może być taki lukasowy.
    | Co to jest token ?

    Taki "kalkulator" - na stronie widzisz kilkucyfrowe "pytanie", wpisujesz je
    do "kalkulatora", ten wyświetla "odpowiedź" którą wpisujesz na stronie - i
    już bank wie że Ty to Ty ;)


    Ale coś takiego jak "wpisz sume 3+9" albo "przepisz kod z obrazka" to
    zabezpiecza tylko przed robotami (działającymi metodą brute force), a tu
    przecież kilka nieudanych prób oznacza zablokowanie konta.

    Cezary Huszno.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kava.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Design by SZABLONY.maniak.pl.